Zdravím všetkých čitateľov, chcel by som vám predstaviť druhý návrh, ktorý by pomohol ku oživeniu herného zážitku vo svete Ekura.
Mojim návrhom by bolo pridanie novej mapy o ktorej už admin team informoval pred istým časom.
Šlo by o jednoduchú mapu, ktorá by nebola vôbec náročná na vytvorenie. Šlo by o mapu "Temná Citadela" v ktorej by sa hráči museli vysporiadať s bossom, ktorý by dával negatívny efekt (debuff), s ktorým by bolo takmer nemožné ho zabiť a tak získať truhlicu plnú odmien (dropu).
Boss by mohol mať ten istý model, ako ktorýkoľvek mob v hre, to by odstránilo problém s tvorením novej mobky a tak ušetrilo programátorom fúru času. Ďalej by daný boss mal 3 rôzne mechaniky a to:
Mechanika č.1
1) Mechanika, ktorá by zoslala kúzlo v jeho blízkom okolí, to by malo za následok to, že všetci hráči, ktorí by boli na blízko (melee), by museli od neho odísť a tak prestali dávať DMG.
Dané kúzlo by trvalo povedzme 10 sekúnd. To by znamenalo diverzitu postáv v Temnej Citadele a to z toho dôvodu, že ak by si ľudia doniesli len "melee" postavy (na blízko). Mali by to neskutočne ťažké a zbytočne zdĺhavé.
Mechanika č.2
2) Týmto sa dostávame k druhej mechanike bossa, ktorá by zoslala podobné kúzlo, ale zasa ďalej od bossa čo by znamenalo, že všetky postavy, ktoré dávajú dmg na diaľku (ranged) by museli prestať útočiť a tak sa dostať na úroveň meleečiek.
Tieto 2 mechaniky by koniec koncov mali za následok, že postavy a špecializácie ako Ninja archer, Shaman (drak,healer) by nadobudli vyššiu hrateľnosť a tým pádom by hráči, ktorým sa tieto špecializácie páčia dostali konečne trochu viac významu a lásky od tvorcov.
Mechanika č.3
3) Mechanika v ktorej by dostal boss buff, ktorý by mu dal tzv "enrage" to by malo za následok, že ak by sa boss dostal pod 30% ZB, jeho Hodnota útoku a Rýchlosť útoku by sa zvýšila o niekoľko percent. To by koniec koncov znamenalo to, že hráči by to nemali jednoduché a tak by drop z bossa mohol byť naozaj hodnotnejší.
Tento 4.) bod by som nenazval mechanikou ale využitím už debuffu (o ktorom celkom vyčerpávajúco píšem v predchádzajúcom príspevku), ktorý by mal naozaj za následok zníženie ZB a DMG, ktorý by hráč dával o 30%. Takže by bol potrebný healer, ktorý by sa o tieto debuffy staral a tak zachraňoval hráčov pri zabíjaní bossa.
EDIT: boss by podobne ako v predchádzajúcom odseku s debuffom dával náhodným hráčom tzv. "zruško" čím by zrušil buffy od shamana.
To by znamenalo, že buffer by nestál ako stĺp niekde v bezpečí.
Temná Citadela by mala podmienky vstupu a to:
- minimálne lvl 130
- maximálne 10 hráčov
- a kľúč, ktorý by sa dal získať podobne ako mapa pokladov (respektíve výmenou mapy pokladov za kľúč do Temnej Citadely u nejakého z NPC)
The Dark Citadel (boss room)
Pravidla fóra
• Každý návrh musí obsahovat anketu.
• Máte-li návrhů více, vytvořte pro každý nové téma.
• Chcete-li vyjádřit pouze souhlas či nesouhlas, použijte anketu.
• V reakcích na podaný návrh se vyjadřujte vždy k tématu, vyvarujte se off topicu, byť jen částí příspěvku.
• Nová témata schvaluje pouze herní tým (GA, GM, TGM).
• Každý návrh musí obsahovat anketu.
• Máte-li návrhů více, vytvořte pro každý nové téma.
• Chcete-li vyjádřit pouze souhlas či nesouhlas, použijte anketu.
• V reakcích na podaný návrh se vyjadřujte vždy k tématu, vyvarujte se off topicu, byť jen částí příspěvku.
• Nová témata schvaluje pouze herní tým (GA, GM, TGM).
- Oliver
- Lv.2
- Příspěvky: 7
- Registrován: pát 30. srp 2019 13:17:45
- Dal poděkování: 5 poděkování
- Dostal poděkování: 2 poděkování
-
- Chat Center
-
- You do not have permission to post in chat.
@
KerkyzAfterky « čtv 12:03 am »
@
Nonepovideeej « stř 10:14 pm »
@
KerkyzAfterky « stř 10:06 pm »
@
Relly « stř 11:32 am »
@
Hakan « stř 9:58 am »
@
FugasBoss « ned 9:48 am »
@
Mionix « ned 9:45 am »
@
RAMHH « ned 9:42 am »
@
Mionix « ned 8:43 am »
@
RAMHH « sob 8:38 pm »
@
Beauty « čtv 8:54 am »
@
Saggitarius « čtv 8:53 am »
@
Beauty « čtv 8:36 am »
@
Takashiro « ned 11:58 pm »
@
Relly « ned 8:47 pm »
@
Takashiro « ned 4:49 pm »
@
TheDobbyk « ned 2:31 pm »
@
Clusive « pát 6:56 pm »
@
Davisss « pát 3:11 pm »
@
RAMHH « čtv 11:00 pm »
@
gagefranjo « čtv 8:08 pm »
@
ShienZhao « čtv 8:00 pm »
@
qSTRoNgMANp « čtv 9:38 am »
@
Mionix « stř 6:03 pm »
@
schvarz « úte 10:17 pm »
@
schvarz « úte 10:15 pm »
@
Mionix « úte 5:12 pm »
@
TomasFoxx « úte 4:18 pm »
@
Skullhlav « úte 3:48 pm »
@
Suko201 « pon 12:36 am »
@
MoravskyPepin « ned 9:33 pm »
@
Cunter « ned 7:47 pm »
@
Cunter « ned 7:45 pm »
@
MoCKeR « ned 1:46 pm »
@
Lejno « ned 11:10 am »
@
Skullhlav « ned 10:19 am »
@
schvarz « pát 6:26 pm »
@
schvarz « čtv 5:21 pm »
@
Saggitarius « čtv 10:31 am »
@
Suko201 « čtv 10:29 am »
@
Saggitarius « čtv 10:24 am »
@
schvarz « čtv 3:01 am »
@
Suko201 « stř 10:37 am »
@
Bisky « stř 9:26 am »
@
schvarz « úte 4:35 am »
@
Takashiro « pon 8:24 pm »
@
TomasFoxx « ned 3:24 pm »
@
TomasFoxx « ned 3:24 pm »
@
RAMHH « ned 12:43 pm »
@
qSTRoNgMANp « ned 12:07 pm »
@
TomasFoxx « ned 11:13 am »
@
Mionix « ned 11:10 am »
@
TomasFoxx « ned 11:10 am »
@
Mionix « ned 11:09 am »
@
TomasFoxx « ned 11:07 am »
@
Mionix « ned 10:49 am »
@
Lejno « ned 10:40 am »
@
Mionix « ned 9:52 am »
@
M3t0r1 « ned 6:54 am »
@
RAMHH « sob 9:05 pm »