Pergameny portování - automatické stakování, možnost pojmenování

Archív návrhů, které byly buď uzavřeny, nebo zrealizovány.

Jaký je váš názor?

První návrh - Ano
111
47%
První návrh - Ne
10
4%
Druhý návrh - Ano
94
40%
Druhý návrh - Ne
21
9%
 
Celkem hlasů: 236

Uživatelský avatar
Chyu
Zakladatel tématu
Lv.39
Lv.39
Příspěvky: 1906
Registrován: úte 12. črc 2011 10:03:43
Poděkoval: 2985×
Má poděkování: 1169×

Pergameny portování - automatické stakování, možnost pojmenování

Příspěvek od Chyu » stř 24. čer 2015 23:48:50

Zdravím, již delší dobu mám v hlavě pár nápadu ohledně pergamenů na teleportování, celkem jsou dva.

1, Automatické stohování
První spočívá v automatickém stohování použitých portů na sebe. Myslím, že by se tímto ušetřilo dost času a nervů, protože skládat na sebe 200 portů po jednom je absurdní.

2, Možnost pojmenování
Druhý návrh spočívá v možnosti pojmenovat si porty. Mě osobně by to dost usnadnilo orientaci v portech do Swampu.

Uživatelský avatar
macok0072
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 104
Registrován: sob 28. črc 2012 22:23:35
Poděkoval: 65×
Má poděkování: 54×

Re: Pergameny portování - automatické stakování, možnost pojmenování

Příspěvek od macok0072 » pon 29. čer 2015 17:36:19

Urcite PRO všema 20ti!

A ohledně pergamenů bych chtěl ještě navrhnout, aby z Tržnice bylo možno s pomocí těchto pergů odejít. Přijde mi zbytečné muset hledat Yonaha a pak se portnout jen do města a až potom tam, kam jsme vlastně chtěli.
ObrázekxElGorgyObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
archerBornToFight1104xxxprůběh
________________________________________________________________
Do sekce obchody budu někdy vkládat příspěvky/předměty i jménem kamaráda:
WEExMAN - Theopizit - Bufinabejka

Uživatelský avatar
Sabousek
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 663
Registrován: pát 24. pro 2010 13:49:54
Bydliště: Plzeň
Poděkoval: 932×
Má poděkování: 498×
Kontaktovat uživatele:

Re: Pergameny portování - automatické stakování, možnost pojmenování

Příspěvek od Sabousek » stř 27. led 2016 7:57:52

První návrh: Existují jedinci, kteří neskladují hromady portů, zvolí si ty nejdůležitější po 1ks, který okamžitě skoro automaticky po teleportaci doplní. Takže první návrh je pro mě zcela zbytečný.

Druhý návrh: To, že hráč potřebuje 10 portů do mapy (projetou do 3 minut),který si v inventáři ani neumí logicky seřadit, aby věděl ,kam co portuje. To není chyba hry, ale neschopnost hráče. Takže také ne. Navíc jako nápovědu pro orientaci v portech je dostupný atlas, kde se dají dané souřadnice navolit a zjistit, kam cesta vede.
Hra je pro lidi duchaplné rozptýlení, pro hlupáky vášní. - Dumas

Uživatelský avatar
Chyu
Zakladatel tématu
Lv.39
Lv.39
Příspěvky: 1906
Registrován: úte 12. črc 2011 10:03:43
Poděkoval: 2985×
Má poděkování: 1169×

Re: Pergameny portování - automatické stakování, možnost pojmenování

Příspěvek od Chyu » stř 27. led 2016 11:25:17

Sabousek píše:První návrh: Existují jedinci, kteří neskladují hromady portů, zvolí si ty nejdůležitější po 1ks, který okamžitě skoro automaticky po teleportaci doplní. Takže první návrh je pro mě zcela zbytečný.

Druhý návrh: To, že hráč potřebuje 10 portů do mapy (projetou do 3 minut),který si v inventáři ani neumí logicky seřadit, aby věděl ,kam co portuje. To není chyba hry, ale neschopnost hráče. Takže také ne. Navíc jako nápovědu pro orientaci v portech je dostupný atlas, kde se dají dané souřadnice navolit a zjistit, kam cesta vede.
Pippi, ty jsi asi nepochopila smysl této sekce. (Nebo je to spíše problém osobní co? ;-) )

To že existují jedinci, kteří to nevyužijí je sice pěkné, ale nijak by jim tato změna neublížila. A soudě podle ankety jsou to opravdu jedinci.

surals
Lv.10
Lv.10
Příspěvky: 66
Registrován: ned 10. dub 2011 20:11:45
Poděkoval: 25×
Má poděkování: 48×

Re: Pergameny portování - automatické stakování, možnost pojmenování

Příspěvek od surals » stř 27. led 2016 12:18:02

Ahojte, a čo tak automatické hádzanie na seba nahradiť takto:

- Vytvoril by sa nový Pergamen návratu napr s fialovou stuhou aby to bolo ľahko rozpoznateľné. Predávali by sa napr po 200ks. A fungovalo by to tak, že keď chcete napr 200ks ku skladu tak len stačí na ne kliknúť pravým. Chcete 50ks, rozdelíte a kliknete opäť na 50ks.


Pekný deň
zweite - šaman drak 140lv
erste - war aura - 65lv
Susannie - šaman drak - 110lv
SkaresWP - sura WP - 145lv

Xilent
Lv.2
Lv.2
Příspěvky: 7
Registrován: ned 24. úno 2013 23:29:09
Poděkoval:
Má poděkování:

Re: Pergameny portování - automatické stakování, možnost pojmenování

Příspěvek od Xilent » stř 27. led 2016 12:27:50

Podla mňa je to veľmi dobrý napad, určite by nebolo naškodu ho realizovať, myslim ze nie som jediný kto by ocenil keby tie pergameny nemusel stale skladať do jedneho.
Určite by bolo aj veľké + keby si ich človek mohol aj pomenovať, lebo napriklad v mapách ako zaniklá zem či príťažlivosti je ti dost neprehladne.

Uživatelský avatar
Sabousek
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 663
Registrován: pát 24. pro 2010 13:49:54
Bydliště: Plzeň
Poděkoval: 932×
Má poděkování: 498×
Kontaktovat uživatele:

Re: Pergameny portování - automatické stakování, možnost pojmenování

Příspěvek od Sabousek » stř 27. led 2016 12:29:13

surals píše: - Vytvoril by sa nový Pergamen návratu napr s fialovou stuhou aby to bolo ľahko rozpoznateľné. Predávali by sa napr po 200ks. A fungovalo by to tak, že keď chcete napr 200ks ku skladu tak len stačí na ne kliknúť pravým. Chcete 50ks, rozdelíte a kliknete opäť na 50ks.
Jo to už je lepší a za speciální porty si připlaťte nebo zakupte v IS.

První návrh se týká zbytečného trávení času nad stakováním portů, ale druhý návrh je v rozporu zas něco, čemu zas budou hráči věnovat čas. Pojmenovávání portů dle názvů map mi přijde dostačující.
Hra je pro lidi duchaplné rozptýlení, pro hlupáky vášní. - Dumas

JohnDoe
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 319
Registrován: sob 01. pro 2012 12:19:48
Poděkoval: 184×
Má poděkování: 507×

Re: Pergameny portování - automatické stakování, možnost pojmenování

Příspěvek od JohnDoe » stř 27. led 2016 13:58:11

hlasovat zde nebudu - stakování (1) by se dalo vyřešit i pohodlnějí a pojmenování portu (2), byť může působit prakticky, by stejně vedlo jen k tomu, že někdo bude u skladu rozhazovat špatně označené porty a smát se nebohým obětem z řad nováčků

ad 1) pokud by šlo přesunout dejme tomu 10 neoznačených portů na jeden označený, bylo by to pohodlné a mnou osobně vítané

ad 2) cíl portu je tak nějak již z výroby označen - stačí si uvědomit, že na rozdíl od toho co znáte ze školy se mapa v metinu nepočítá od levého dolního, ale od levého horního rohu - takže něco jako x a -y
tj. vlevo nahoře 0 x 0, vpravo dole max x max, vlevo dole 0 x max, vpravo nahoře max x 0
Hraju si, abych nezlobil...
Temuchin

Uživatelský avatar
Chyu
Zakladatel tématu
Lv.39
Lv.39
Příspěvky: 1906
Registrován: úte 12. črc 2011 10:03:43
Poděkoval: 2985×
Má poděkování: 1169×

Re: Pergameny portování - automatické stakování, možnost pojmenování

Příspěvek od Chyu » čtv 28. led 2016 8:28:49

Dle mého názoru by úplně nejlepší možnost byla, udělat nemizející port (mám pocit že zde již taková myšlenka je), který by se dal koupit normálně u obchodnice, nebo by vám ho prodávalo nějaké NPC po dokončení nějakého úkolu, jako je tomu nyní u Uriela. Ten port byste aktivovali a zmizel by vám jedině vaším prodejem. Za každé portnutí by vám to třeba bralo 30k.

rudlaninja
Lv.27
Lv.27
Příspěvky: 757
Registrován: sob 19. led 2013 12:51:29
Bydliště: Frýdek Místek
Poděkoval: 351×
Má poděkování: 461×

Re: Pergameny portování - automatické stakování, možnost pojmenování

Příspěvek od rudlaninja » čtv 28. led 2016 13:16:58

Dala jsem za vše ne,od toho je věhlas ,že je možnost se pak portovat všude proč ještě přidávat týmu práci
Pravá tvář člověka se ukáže postupem času,a to dokonce až v takové míře,že tomu sami nebudete věřit,kolik dobrých masek si před Vámi člověk nasadil na ksicht.

Zamčeno

  • Nemáte právo psát zprávy v chatu.
@ Lejno « pon 8:14 pm »
Kde to sme?
@ beniamino « pon 5:19 pm »
a jsi tu správně ? :D
@ Ivetka « pon 4:22 pm »
Hustý
@ Hakan « pon 10:17 am »
Jsem zde!! 8-) :lol: :lol:
@ Kaenos « pon 9:14 am »
@qSTRoNgMANp :  Ve výslužbě.
@ qSTRoNgMANp « pon 9:04 am »
[VV]Mystery VV ?
@ qSTRoNgMANp « pon 9:02 am »
tak drahej strbrnej klič jsem jeste neviděl :D ani pro makamita nestojí tolik. :D
@ Hakan « pon 8:17 am »
Protoč to foxi
@ tyranka « ned 1:06 pm »
v pohodě, podařilo se mi získat víc těch vzácných tak to šlo, mám to na 3 postavách a všem děkuju :-)
@ tyranka « ned 1:05 pm »
:-)
@ TomasFoxx « ned 1:05 pm »
@tyranka :  taky mi jedny zmizely no.. :D
@ tyranka « ned 1:03 pm »
děkuju už mám, jen jsem stála blbě :-)
@ TomasFoxx « ned 12:56 pm »
@tyranka :  napiš ve hře :D
@ tyranka « ned 12:52 pm »
ještě mi někdo poraďte kde to odkliknout a bude to :-) dík
@ CrazyBull « ned 12:51 pm »
a pak že nenapovídá :D
@ Kaenos « ned 12:50 pm »
Třeba odměna bude až s vyhlášením Halloweenu :whistle:
@ CrazyBull « ned 12:49 pm »
to je pravda mohlo být třeba 17 dní když už :D
@ TomasFoxx « ned 12:44 pm »
@CrazyBull :  :D :D to není vončo
@ CrazyBull « ned 12:44 pm »
tak já ti dám jednodenní balíček chceš? :D
@ TomasFoxx « ned 12:41 pm »
@CrazyBull :  ale jinak to je fajn, takový "skládačky" mě baví :D škoda jen že za to nebylo aspoň vipčko nebo tak něco ještě :D
@ CrazyBull « ned 12:41 pm »
jsou to ale lotři :D
@ TomasFoxx « ned 12:37 pm »
@CrazyBull :  jono, čekali až jednou nepujdu spát a hned to zapli :D
@ CrazyBull « ned 12:35 pm »
takže sabotáž :D
@ TomasFoxx « ned 12:34 pm »
@CrazyBull :  kdyby řekli kdy to zapnou tak se nato jdu vyspat :D
@ CrazyBull « ned 12:31 pm »
@TomasFoxx :  Teda Foxx jsem myslel že jsi jinej formát :D :D :D
@ TomasFoxx « ned 12:31 pm »
aspoň co já vím teda, možná to někdo dodělal ještě dřív :D
@ TomasFoxx « ned 12:30 pm »
@CrazyBull :  první byl Kompletka :D já byl těsně za ním a potom je temnyblack
@ CrazyBull « ned 12:29 pm »
tak vítěze tu zřejmě máme tak můžeme utužovat kolektiv ;)
@ TomasFoxx « ned 12:15 pm »
@CrazyBull :  dej mi voraz, ja celou noc nespal :D
@ CrazyBull « ned 12:12 pm »
ale co ten sloup v pozadí foxíku ? :)
@ CrazyBull « ned 12:11 pm »
tak popravdě jsem to čekal :D
@ tyranka « ned 12:09 pm »
dík foxy :(
@ TomasFoxx « ned 12:08 pm »
@ CrazyBull « ned 11:49 am »
dobře tedy udělám výjimku a nechám ti náskok ;)
@ tyranka « ned 11:48 am »
:-) hrách jsem přestala házet 2 roky zpět když jsem přestala aktivně hrát a vracím se jen na eventy
@ CrazyBull « ned 11:46 am »
souhlasím ale jsem nenapravitelný optimista a stále házím hrách na zeď :D
@ tyranka « ned 11:44 am »
utužování kolektivu tu nikdy nešlo :-)
@ CrazyBull « ned 11:43 am »
@tyranka :  no já to chápu že má někdo potřebu měřit si iq ale jsem chtěl jen utužit kolektiv no :D
@ tyranka « ned 11:29 am »
@CrazyBull :  všechny tyto tajné úkoly jsou závod, kdo to odhalí první. nějdy je v tom logika aněkdy to pochopíš až to doděláš jaké je v tom návaznost
@ CrazyBull « ned 11:12 am »
takže to kdo ovlivňuje dnešní oslavence sem asi psát nebudu :) a nebo jo???? :think:
@ CrazyBull « ned 11:10 am »
já myslel že to bude kolektivní práce a nikoliv závod :shoot: :lol:
@ Kaenos « ned 11:06 am »
Schválně, kdo to celé vyřeší jako první. :fight:
@ CrazyBull « ned 10:59 am »
spojitost 17 listopad a položení svíčky jako symbol úcty = doměnka
@ CrazyBull « ned 10:58 am »
dále tu máme voskovky které tu zřejmě nezůstaly náhodou
@ CrazyBull « ned 10:57 am »
event byl tedy spuštěn dnes a tudíž je to číslo 17
@ CrazyBull « ned 10:51 am »
takže první vodítko )
@ beniamino « ned 10:43 am »
Tak to pardon,vcera tam nebyla a dnes nevim
@ CrazyBull « ned 10:41 am »
ale u soona se hláška už změnila tedy pokud tam nebyla už včera to nevím
@ beniamino « ned 10:40 am »
Jeste nezacal
@ CrazyBull « ned 10:38 am »
ono to totiž bude asi vázáno na určitý datum soudě podle toho rčení tolikrát kolikátého jest
@ CrazyBull « ned 10:37 am »
@Mionix :  a kdy tedy přesně začal smím-li se ptát?
@ beniamino « ned 9:57 am »
Aspon ses nenudil😁😁🤣
@ TomasFoxx « ned 9:57 am »
@Mionix :  jakože to že "event" ještě nezačal snad říct můžeš xD
@ Mionix « ned 9:56 am »
@TomasFoxx :  :-) My nemůžeme ani naznačovat.
@ TomasFoxx « ned 9:46 am »
@Mionix :  mohli jste předtím říct že to ještě nejde, aspoň bych nemagořil a neprojížděl všechny mapy.. :D
@ TomasFoxx « ned 9:46 am »
@Mionix :  jj
@ Mionix « ned 8:18 am »
Tak už někdo pokročil v Soonově úkolu? :lol:
@ ddavidd « ned 8:06 am »
ono mi to na mape bliká, tak nič potom
@ ddavidd « ned 8:03 am »
chcem si vykopať mapu, nerobil som to 6 rokov a súradnice obsahuju číslicu 6 alebo 0 ale neviem ktorú, vyzerá to ako dažďová kvapka, vie mi niekto povedať ktoráa to je?
@ Alkoholik « sob 8:17 pm »
Noo. To by som asi pockal do zimy a splechol to po lade.

Kdo chatuje

offline Heana 
offline Mionix 
offline kylonka