Stránka 1 z 2

Pergameny portování - automatické stakování, možnost pojmenování

Napsal: stř 24. čer 2015 23:48:50
od Chyu
Zdravím, již delší dobu mám v hlavě pár nápadu ohledně pergamenů na teleportování, celkem jsou dva.

1, Automatické stohování
První spočívá v automatickém stohování použitých portů na sebe. Myslím, že by se tímto ušetřilo dost času a nervů, protože skládat na sebe 200 portů po jednom je absurdní.

2, Možnost pojmenování
Druhý návrh spočívá v možnosti pojmenovat si porty. Mě osobně by to dost usnadnilo orientaci v portech do Swampu.

Re: Pergameny portování - automatické stakování, možnost pojmenování

Napsal: pon 29. čer 2015 17:36:19
od macok0072
Urcite PRO všema 20ti!

A ohledně pergamenů bych chtěl ještě navrhnout, aby z Tržnice bylo možno s pomocí těchto pergů odejít. Přijde mi zbytečné muset hledat Yonaha a pak se portnout jen do města a až potom tam, kam jsme vlastně chtěli.

Re: Pergameny portování - automatické stakování, možnost pojmenování

Napsal: stř 27. led 2016 7:57:52
od Sabousek
První návrh: Existují jedinci, kteří neskladují hromady portů, zvolí si ty nejdůležitější po 1ks, který okamžitě skoro automaticky po teleportaci doplní. Takže první návrh je pro mě zcela zbytečný.

Druhý návrh: To, že hráč potřebuje 10 portů do mapy (projetou do 3 minut),který si v inventáři ani neumí logicky seřadit, aby věděl ,kam co portuje. To není chyba hry, ale neschopnost hráče. Takže také ne. Navíc jako nápovědu pro orientaci v portech je dostupný atlas, kde se dají dané souřadnice navolit a zjistit, kam cesta vede.

Re: Pergameny portování - automatické stakování, možnost pojmenování

Napsal: stř 27. led 2016 11:25:17
od Chyu
Sabousek píše:První návrh: Existují jedinci, kteří neskladují hromady portů, zvolí si ty nejdůležitější po 1ks, který okamžitě skoro automaticky po teleportaci doplní. Takže první návrh je pro mě zcela zbytečný.

Druhý návrh: To, že hráč potřebuje 10 portů do mapy (projetou do 3 minut),který si v inventáři ani neumí logicky seřadit, aby věděl ,kam co portuje. To není chyba hry, ale neschopnost hráče. Takže také ne. Navíc jako nápovědu pro orientaci v portech je dostupný atlas, kde se dají dané souřadnice navolit a zjistit, kam cesta vede.
Pippi, ty jsi asi nepochopila smysl této sekce. (Nebo je to spíše problém osobní co? ;-) )

To že existují jedinci, kteří to nevyužijí je sice pěkné, ale nijak by jim tato změna neublížila. A soudě podle ankety jsou to opravdu jedinci.

Re: Pergameny portování - automatické stakování, možnost pojmenování

Napsal: stř 27. led 2016 12:18:02
od surals
Ahojte, a čo tak automatické hádzanie na seba nahradiť takto:

- Vytvoril by sa nový Pergamen návratu napr s fialovou stuhou aby to bolo ľahko rozpoznateľné. Predávali by sa napr po 200ks. A fungovalo by to tak, že keď chcete napr 200ks ku skladu tak len stačí na ne kliknúť pravým. Chcete 50ks, rozdelíte a kliknete opäť na 50ks.


Pekný deň

Re: Pergameny portování - automatické stakování, možnost pojmenování

Napsal: stř 27. led 2016 12:27:50
od Xilent
Podla mňa je to veľmi dobrý napad, určite by nebolo naškodu ho realizovať, myslim ze nie som jediný kto by ocenil keby tie pergameny nemusel stale skladať do jedneho.
Určite by bolo aj veľké + keby si ich človek mohol aj pomenovať, lebo napriklad v mapách ako zaniklá zem či príťažlivosti je ti dost neprehladne.

Re: Pergameny portování - automatické stakování, možnost pojmenování

Napsal: stř 27. led 2016 12:29:13
od Sabousek
surals píše: - Vytvoril by sa nový Pergamen návratu napr s fialovou stuhou aby to bolo ľahko rozpoznateľné. Predávali by sa napr po 200ks. A fungovalo by to tak, že keď chcete napr 200ks ku skladu tak len stačí na ne kliknúť pravým. Chcete 50ks, rozdelíte a kliknete opäť na 50ks.
Jo to už je lepší a za speciální porty si připlaťte nebo zakupte v IS.

První návrh se týká zbytečného trávení času nad stakováním portů, ale druhý návrh je v rozporu zas něco, čemu zas budou hráči věnovat čas. Pojmenovávání portů dle názvů map mi přijde dostačující.

Re: Pergameny portování - automatické stakování, možnost pojmenování

Napsal: stř 27. led 2016 13:58:11
od JohnDoe
hlasovat zde nebudu - stakování (1) by se dalo vyřešit i pohodlnějí a pojmenování portu (2), byť může působit prakticky, by stejně vedlo jen k tomu, že někdo bude u skladu rozhazovat špatně označené porty a smát se nebohým obětem z řad nováčků

ad 1) pokud by šlo přesunout dejme tomu 10 neoznačených portů na jeden označený, bylo by to pohodlné a mnou osobně vítané

ad 2) cíl portu je tak nějak již z výroby označen - stačí si uvědomit, že na rozdíl od toho co znáte ze školy se mapa v metinu nepočítá od levého dolního, ale od levého horního rohu - takže něco jako x a -y
tj. vlevo nahoře 0 x 0, vpravo dole max x max, vlevo dole 0 x max, vpravo nahoře max x 0

Re: Pergameny portování - automatické stakování, možnost pojmenování

Napsal: čtv 28. led 2016 8:28:49
od Chyu
Dle mého názoru by úplně nejlepší možnost byla, udělat nemizející port (mám pocit že zde již taková myšlenka je), který by se dal koupit normálně u obchodnice, nebo by vám ho prodávalo nějaké NPC po dokončení nějakého úkolu, jako je tomu nyní u Uriela. Ten port byste aktivovali a zmizel by vám jedině vaším prodejem. Za každé portnutí by vám to třeba bralo 30k.

Re: Pergameny portování - automatické stakování, možnost pojmenování

Napsal: čtv 28. led 2016 13:16:58
od rudlaninja
Dala jsem za vše ne,od toho je věhlas ,že je možnost se pak portovat všude proč ještě přidávat týmu práci