Pergameny portování - automatické stakování, možnost pojmenování

Archív návrhů, které byly buď uzavřeny, nebo zrealizovány.

Jaký je váš názor?

První návrh - Ano
111
47%
První návrh - Ne
10
4%
Druhý návrh - Ano
94
40%
Druhý návrh - Ne
21
9%
 
Celkem hlasů: 236

Uživatelský avatar
Chyu
Lv.39
Lv.39
Příspěvky: 1906
Registrován: úte 12. črc 2011 10:03:43
Dal poděkování: 2969 poděkování
Dostal poděkování: 1179 poděkování

Pergameny portování - automatické stakování, možnost pojmenování

Příspěvek od Chyu » stř 24. čer 2015 23:48:50

Zdravím, již delší dobu mám v hlavě pár nápadu ohledně pergamenů na teleportování, celkem jsou dva.

1, Automatické stohování
První spočívá v automatickém stohování použitých portů na sebe. Myslím, že by se tímto ušetřilo dost času a nervů, protože skládat na sebe 200 portů po jednom je absurdní.

2, Možnost pojmenování
Druhý návrh spočívá v možnosti pojmenovat si porty. Mě osobně by to dost usnadnilo orientaci v portech do Swampu.

Uživatelský avatar
macok0072
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 103
Registrován: sob 28. črc 2012 22:23:35
Dal poděkování: 62 poděkování
Dostal poděkování: 56 poděkování

Re: Pergameny portování - automatické stakování, možnost pojmenování

Příspěvek od macok0072 » pon 29. čer 2015 17:36:19

Urcite PRO všema 20ti!

A ohledně pergamenů bych chtěl ještě navrhnout, aby z Tržnice bylo možno s pomocí těchto pergů odejít. Přijde mi zbytečné muset hledat Yonaha a pak se portnout jen do města a až potom tam, kam jsme vlastně chtěli.
ObrázekxElGorgyObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
archerBornToFight1104xxxprůběh
________________________________________________________________
Do sekce obchody budu někdy vkládat příspěvky/předměty i jménem kamaráda:
WEExMAN - Theopizit - Bufinabejka

Uživatelský avatar
Sabousek
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 663
Registrován: pát 24. pro 2010 13:49:54
Bydliště: Plzeň
Dal poděkování: 942 poděkování
Dostal poděkování: 481 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Pergameny portování - automatické stakování, možnost pojmenování

Příspěvek od Sabousek » stř 27. led 2016 7:57:52

První návrh: Existují jedinci, kteří neskladují hromady portů, zvolí si ty nejdůležitější po 1ks, který okamžitě skoro automaticky po teleportaci doplní. Takže první návrh je pro mě zcela zbytečný.

Druhý návrh: To, že hráč potřebuje 10 portů do mapy (projetou do 3 minut),který si v inventáři ani neumí logicky seřadit, aby věděl ,kam co portuje. To není chyba hry, ale neschopnost hráče. Takže také ne. Navíc jako nápovědu pro orientaci v portech je dostupný atlas, kde se dají dané souřadnice navolit a zjistit, kam cesta vede.
Hra je pro lidi duchaplné rozptýlení, pro hlupáky vášní. - Dumas

Uživatelský avatar
Chyu
Lv.39
Lv.39
Příspěvky: 1906
Registrován: úte 12. črc 2011 10:03:43
Dal poděkování: 2969 poděkování
Dostal poděkování: 1179 poděkování

Re: Pergameny portování - automatické stakování, možnost pojmenování

Příspěvek od Chyu » stř 27. led 2016 11:25:17

Sabousek píše:První návrh: Existují jedinci, kteří neskladují hromady portů, zvolí si ty nejdůležitější po 1ks, který okamžitě skoro automaticky po teleportaci doplní. Takže první návrh je pro mě zcela zbytečný.

Druhý návrh: To, že hráč potřebuje 10 portů do mapy (projetou do 3 minut),který si v inventáři ani neumí logicky seřadit, aby věděl ,kam co portuje. To není chyba hry, ale neschopnost hráče. Takže také ne. Navíc jako nápovědu pro orientaci v portech je dostupný atlas, kde se dají dané souřadnice navolit a zjistit, kam cesta vede.
Pippi, ty jsi asi nepochopila smysl této sekce. (Nebo je to spíše problém osobní co? ;-) )

To že existují jedinci, kteří to nevyužijí je sice pěkné, ale nijak by jim tato změna neublížila. A soudě podle ankety jsou to opravdu jedinci.

surals
Lv.10
Lv.10
Příspěvky: 66
Registrován: ned 10. dub 2011 20:11:45
Dal poděkování: 26 poděkování
Dostal poděkování: 47 poděkování

Re: Pergameny portování - automatické stakování, možnost pojmenování

Příspěvek od surals » stř 27. led 2016 12:18:02

Ahojte, a čo tak automatické hádzanie na seba nahradiť takto:

- Vytvoril by sa nový Pergamen návratu napr s fialovou stuhou aby to bolo ľahko rozpoznateľné. Predávali by sa napr po 200ks. A fungovalo by to tak, že keď chcete napr 200ks ku skladu tak len stačí na ne kliknúť pravým. Chcete 50ks, rozdelíte a kliknete opäť na 50ks.


Pekný deň
zweite - šaman drak 140lv
erste - war aura - 65lv
Susannie - šaman drak - 110lv
SkaresWP - sura WP - 145lv

Xilent
Lv.2
Lv.2
Příspěvky: 7
Registrován: ned 24. úno 2013 23:29:09
Dal poděkování: 8 poděkování
Dostal poděkování: 1 poděkování

Re: Pergameny portování - automatické stakování, možnost pojmenování

Příspěvek od Xilent » stř 27. led 2016 12:27:50

Podla mňa je to veľmi dobrý napad, určite by nebolo naškodu ho realizovať, myslim ze nie som jediný kto by ocenil keby tie pergameny nemusel stale skladať do jedneho.
Určite by bolo aj veľké + keby si ich človek mohol aj pomenovať, lebo napriklad v mapách ako zaniklá zem či príťažlivosti je ti dost neprehladne.

Uživatelský avatar
Sabousek
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 663
Registrován: pát 24. pro 2010 13:49:54
Bydliště: Plzeň
Dal poděkování: 942 poděkování
Dostal poděkování: 481 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Pergameny portování - automatické stakování, možnost pojmenování

Příspěvek od Sabousek » stř 27. led 2016 12:29:13

surals píše: - Vytvoril by sa nový Pergamen návratu napr s fialovou stuhou aby to bolo ľahko rozpoznateľné. Predávali by sa napr po 200ks. A fungovalo by to tak, že keď chcete napr 200ks ku skladu tak len stačí na ne kliknúť pravým. Chcete 50ks, rozdelíte a kliknete opäť na 50ks.
Jo to už je lepší a za speciální porty si připlaťte nebo zakupte v IS.

První návrh se týká zbytečného trávení času nad stakováním portů, ale druhý návrh je v rozporu zas něco, čemu zas budou hráči věnovat čas. Pojmenovávání portů dle názvů map mi přijde dostačující.
Hra je pro lidi duchaplné rozptýlení, pro hlupáky vášní. - Dumas

JohnDoe
Lv.22
Lv.22
Příspěvky: 372
Registrován: sob 01. pro 2012 12:19:48
Dal poděkování: 186 poděkování
Dostal poděkování: 516 poděkování

Re: Pergameny portování - automatické stakování, možnost pojmenování

Příspěvek od JohnDoe » stř 27. led 2016 13:58:11

hlasovat zde nebudu - stakování (1) by se dalo vyřešit i pohodlnějí a pojmenování portu (2), byť může působit prakticky, by stejně vedlo jen k tomu, že někdo bude u skladu rozhazovat špatně označené porty a smát se nebohým obětem z řad nováčků

ad 1) pokud by šlo přesunout dejme tomu 10 neoznačených portů na jeden označený, bylo by to pohodlné a mnou osobně vítané

ad 2) cíl portu je tak nějak již z výroby označen - stačí si uvědomit, že na rozdíl od toho co znáte ze školy se mapa v metinu nepočítá od levého dolního, ale od levého horního rohu - takže něco jako x a -y
tj. vlevo nahoře 0 x 0, vpravo dole max x max, vlevo dole 0 x max, vpravo nahoře max x 0
Hraju si, abych nezlobil...
Temuchin

Uživatelský avatar
Chyu
Lv.39
Lv.39
Příspěvky: 1906
Registrován: úte 12. črc 2011 10:03:43
Dal poděkování: 2969 poděkování
Dostal poděkování: 1179 poděkování

Re: Pergameny portování - automatické stakování, možnost pojmenování

Příspěvek od Chyu » čtv 28. led 2016 8:28:49

Dle mého názoru by úplně nejlepší možnost byla, udělat nemizející port (mám pocit že zde již taková myšlenka je), který by se dal koupit normálně u obchodnice, nebo by vám ho prodávalo nějaké NPC po dokončení nějakého úkolu, jako je tomu nyní u Uriela. Ten port byste aktivovali a zmizel by vám jedině vaším prodejem. Za každé portnutí by vám to třeba bralo 30k.

rudlaninja
Lv.27
Lv.27
Příspěvky: 799
Registrován: sob 19. led 2013 12:51:29
Bydliště: Frýdek Místek
Dal poděkování: 350 poděkování
Dostal poděkování: 461 poděkování

Re: Pergameny portování - automatické stakování, možnost pojmenování

Příspěvek od rudlaninja » čtv 28. led 2016 13:16:58

Dala jsem za vše ne,od toho je věhlas ,že je možnost se pak portovat všude proč ještě přidávat týmu práci
Pravá tvář člověka se ukáže postupem času,a to dokonce až v takové míře,že tomu sami nebudete věřit,kolik dobrých masek si před Vámi člověk nasadil na ksicht.

Zamčeno

  • You do not have permission to post in chat.
@ noxforko « pát 3:10 pm »
vím že kdysi byly z dropu, ale to už je dávno, to byl ještě zajíc u soona :D
@ KerkyzAfterky « pát 3:04 pm »
zatím sem nezkoušel, zrovna to vypli :D
@ noxforko « pát 3:04 pm »
a pruty na to dropneš?
@ KerkyzAfterky « pát 3:03 pm »
akorat změnili počty
@ KerkyzAfterky « pát 3:03 pm »
Takashiro píše:
Mionix píše: Novinka bude vydána. Strpení.
a kdeže sa dá vyrobiť alebo ziskať ten košik? kedže o tom nikde nieje žiadne info
košík na vajca ti uděla rybář v event mapě a klec ariyoung taky
@ Takashiro « pát 3:03 pm »
Mionix píše: Novinka bude vydána. Strpení.
a kdeže sa dá vyrobiť alebo ziskať ten košik? kedže o tom nikde nieje žiadne info
@ Luuuca « pát 3:02 pm »
Jej oni vám sáhli na yangy :D to je hrůůůza
@ KerkyzAfterky « pát 3:02 pm »
Takashiro píše: tak event by podľa mňa mal byť o tom že si hráči na chviľku vedia zarobiť ináč než nekonečným sekaním, trošku to spestriť, eventy kvoli obrazkom, neviem či poznám niekoho tak prešľahaného aby ho to bavilo :D
přesně moje slova
@ KerkyzAfterky « pát 3:01 pm »
je to přijemna změna oproti swampu, cido či dokonce entu
@ Takashiro « pát 3:01 pm »
tak event by podľa mňa mal byť o tom že si hráči na chviľku vedia zarobiť ináč než nekonečným sekaním, trošku to spestriť, eventy kvoli obrazkom, neviem či poznám niekoho tak prešľahaného aby ho to bavilo :D
@ Mionix « pát 3:01 pm »
Novinka bude vydána. Strpení.
@ Mionix « pát 3:01 pm »
Byla chyba v hlavním Qusetu v Donji. Opraveno. Nyní lze plnit. Již to posílá za správným NPC.
@ KerkyzAfterky « pát 3:01 pm »
dělalo se to kvuli vydělku, neumiš čist? 2 lidi to tu psali už
@ Luuuca « pát 3:00 pm »
A co je zábavného na sekání vajíček ? :D
@ KerkyzAfterky « pát 3:00 pm »
noxforko píše: nové to sice je, ale trochu to připomíná revorklé Q z Vánoc, a propo pokud tu někdo bude psát že eventy nejsou o odměnách ale zpestření hry tak je šul*a, protože eventy mají být hlavně o zábavě, a neznám lepší pocit než v ekonomicky založené hře nezíksat prakticky nic kromě obrázku u jména
true.. nechapu tu vymluvu, že event je na zabavu. Co je zabavneho na questech, ktere maš projete hned
@ noxforko « pát 2:59 pm »
nové to sice je, ale trochu to připomíná revorklé Q z Vánoc, a propo pokud tu někdo bude psát že eventy nejsou o odměnách ale zpestření hry tak je šul*a, protože eventy mají být hlavně o zábavě, a neznám lepší pocit než v ekonomicky založené hře nezíksat prakticky nic kromě obrázku u jména
@ KerkyzAfterky « pát 2:59 pm »
ano a proč bych z eventu nemohl vydělat? To se mam pastit někde v entu jak dalšich 100lidi?
@ Takashiro « pát 2:58 pm »
bude k eventu aj nejake info? ako nováčik nepoznám veľa veci ako na ekure funguje a v hre neni žiadna napomoc pri eventoch, proste zisti si sam od hráčov....
@ KerkyzAfterky « pát 2:58 pm »
však mě se Q v mapce libi, ale proč rušit vajca, co dělal každy a každy to dělat chtěl? to prostě nechapu
@ Luuuca « pát 2:58 pm »
Měl jsi to rád protože jsi na tom rejžoval :) sekat jak trubka můžeš metiny ;)
@ KerkyzAfterky « pát 2:57 pm »
Omlouvam se, ale zrušeni vajec mě fakt dostalo :D měl sem to rad
@ Luuuca « pát 2:57 pm »
Však tu nedávno byl brek na GM at přidají něco nového :D
@ Mionix « pát 2:57 pm »
@KerkyzAfterky,  Kuš
@ KerkyzAfterky « pát 2:57 pm »
Novinky o ktere nikdo zajem nema
@ Mionix « pát 2:57 pm »
Jinak pro info, i ty sesbírané bylinky ze země jsou obchodovatelné. Tak že, pokud na jedné postavě máte již vyčerpáno sbírání dnešní den, můžete sesbírat na jiné a přendat si je. ;-)
@ Luuuca « pát 2:56 pm »
Vlastně mlátit vajíčka jak trubka je zábava :D
@ KerkyzAfterky « pát 2:56 pm »
Ja se uplně bojim, co se stane s čarodkama. Vubec bych se nedivil, že zruši majku a udělaji to jak s cidonii :D že bude dana na časy
@ Luuuca « pát 2:55 pm »
Takže něco nového je :) a klasicky je to zase špatně :D
@ KerkyzAfterky « pát 2:55 pm »
jestli ti přijde ok sebrat lidem vajica a dát misto toho Q, ktere máš projete hned, tak si asi jednoduchy :D
@ KerkyzAfterky « pát 2:55 pm »
jinak noveho neni nic kromě dělaní věnce a Q v mapě
@ KerkyzAfterky « pát 2:55 pm »
co je nového? Jako Questy v event mapě?
@ Luuuca « pát 2:53 pm »
Není to tak dávno co si tu většina stěžovala že jsou eventy pořád stejné dokola a at se přidá něco nového, když přidají něco nového tak tu frfláte že je něco nového a to staré není
@ KerkyzAfterky « pát 2:48 pm »
Takže ničení vajec jste zrušili, jo ?:D Co přijde o čarodkach? Zrušení májky ? :-)))
@ Mionix « pát 1:56 pm »
A pak ten tatínek Postránecký dodal: "To je nedůslednou výchovou jejich matek" :-D
@ Hakan « pát 1:55 pm »
btw. kraslice na zemi jsou bez jakéhokoli popisku, je to tak jak má být? :think:
@ Hakan « pát 1:53 pm »
To už si nepamatuju, jsem filmový barbar :lol:
@ Mionix « pát 1:50 pm »
@Hakan,  Hůůůůš, hůůůůůš. To říkal na děti jeden z tatínků ve S tebou mě baví svět. :-D
@ Hakan « pát 1:45 pm »
Huš se říká na svině :(
@ Mionix « pát 12:38 pm »
Tak hybaj do hry. :-)
@ KerkyzAfterky « pát 11:17 am »
Hakan píše: Tak ještě že se s údržbou čekalo až bude aréna :lol:
Jsou hodní, že na nás mysleli, ale zapomněli, že ráno se nedochází z 90ti % :D
@ Hakan « pát 10:38 am »
Tak ještě že se s údržbou čekalo až bude aréna :lol:
@ noxforko « čtv 12:03 pm »
díkec, nechtělo se mi kvůli toho dělat dropa
@ tasik1 « čtv 12:02 pm »
ano padají
@ noxforko « čtv 12:00 pm »
hoj padnou karmy na lv 145 ve swampu?
@ KerkyzAfterky « čtv 12:03 am »
Nonepovideeej píše: @KerkyzAfterky,  Velikonoční event začne pravděpodobně až v pondělí, jelikož sv. Patrik končí až v neděli
To se mi moc nezdá, když je v pátek veký pátek :D ale nechame se překvapit
@ Nonepovideeej « stř 10:14 pm »
@KerkyzAfterky,  Velikonoční event začne pravděpodobně až v pondělí, jelikož sv. Patrik končí až v neděli
@ KerkyzAfterky « stř 10:06 pm »
Krasny večer přeji. Když se přesunula udržba na pátek, můžeme očekavat ty velikonoce až v pátek, nebo to pro nás máte nachystane už na zítřek? :)
@ Relly « stř 11:32 am »
@Hakan,  Tak lidi se už asi naučili, ze ranní arény ve všední dny nema smysl zkoušet.
@ Hakan « stř 9:58 am »
20s před zahájením arény, docela nápor https://ctrlv.cz/wile
@ FugasBoss « ned 9:48 am »
nefunguje přihlášení na web hry
@ Mionix « ned 9:45 am »
@RAMHH:-) nemáte zač, jak jsem koupil, tak jsem předal. :-)
@ RAMHH « ned 9:42 am »
@Mionix,  Díky za vysvětlení. Já myslel, že to bude systém podobný válkám, tudíž by blokoval vstup po celou dobu invaze, když už tam vstoupil za jinou říši. Tomuto se dá vyhnout relogem, takže s tím takový problém nemám, nakonec.
@ Mionix « ned 8:43 am »
@RAMHH,  "mnu nesmí mít lognuté dvě říše naráz je tam právě systém, aby nemohli farmit cb sami na sobě takže poud měl lognuto jedno co vstoupilo do invaze, enchal to lognuté a naportil si do invaze jinou říši, tak ho to koplo do vězení kdyby to odhlásil mohl by"
@ RAMHH « sob 8:38 pm »
Je v invazi nějaký systém, co dá hráče, který si jde za prohranou říši spawnout špióna vítězné říše, do vězení? Protože jestli opravdu ano, tak to je snad ještě větší nesmysl, než tlačit lidi do "PvP" akce na čtení spellů dropem z mobek..
@ Beauty « čtv 8:54 am »
Děkuju
@ Saggitarius « čtv 8:53 am »
9:00 až cca 9:20 (dnes jen ladění změn v eventu a pár drobností)
@ Beauty « čtv 8:36 am »
Od-do je údržba, prosím?
@ Takashiro « ned 11:58 pm »
Takashiro píše: jak sa zbavim toho maleho vaku z inventara bol som nabrať tu vodu prešiel som bludište a nič,
tak bolo treba prvy krat urobit ten quest aby som sa zbavil toho vaku, az potom tam dalo tu moznost
@ Relly « ned 8:47 pm »
@TheDobbyk,  Když z těch všech adminů jsou aktivní tak 1-2, tak ano. Počkáš si. Taky nechápu, že se tu platí GMka (SDčkama) za nic, ale prostě ekura.
@ Takashiro « ned 4:49 pm »
jak sa zbavim toho maleho vaku z inventara bol som nabrať tu vodu prešiel som bludište a nič,

Who is chatting

offline Hakan 
offline Luuuca 
idle Mionix 
offline Obter!vr 
idle Takashiro 
offline beniamino 
offline dominho9 
offline hg003 
idle noxforko