Pro každého stejný počet CB

Archív návrhů, které byly buď uzavřeny, nebo zrealizovány.

Pro každého stejný počet CB

1.Stejné CB pro všechny
11
29%
2.Návrh hráče : macok0072
5
13%
3.Nechat jak to je
22
58%
 
Celkem hlasů: 38

Uživatelský avatar
Dell
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 241
Registrován: pon 31. říj 2011 18:02:36
Bydliště: SVK
Dal poděkování: 9 poděkování
Dostal poděkování: 216 poděkování

Re: Pro každého stejný počet CB

Příspěvek od Dell » úte 13. říj 2015 12:59:17

Po dlouhé době se taky ozvu. Války jsou nastaveny od určité doby jen pro dálkové bojovníky (Je to muj osobní názor a také duvod válek se nezúčastňovat), tudíž jakmile se ukáže hlouček více lidí (bojovníku na blízko) u sebe, všichni "navrhovatelé" šijou kouzla do nich bez přijímaní attacku, za vidinou toho, že zasáhnou (napr. ohněm) víc lidí jako 1, který útočí někde z dálky. Ono když si člověk pro tenhle záměr z duvodu oslabení kostí z 30% na 20%, navyšení útoku atd. udělá postavu , protože s postavou na blízko z daleka nedosahoval výkon hodný povšimnutí, to pak naštve, že někdo začne taky zneužívat tohle dálkové nastavení válek pro snadnejší zisk CB a navíc jěště když to jde i s menším lvlem.

Občas se podívam na statistiky a všude samej šaman bez kouska odhodláni bojovat. Posílat kouzla do hloučku lidí ve vteřinových intervalech to ano, ale pak stát čelem proti preživším a čelit jim to už jsou nohy na ramenech a co nejdál aneb nejblíž k dalšímu hloučku.
Kde jsou ty časy kdy se bojovalo do skonání... Bud zemřu já nebo on a nebo přijde pomoc jemu nebo mě, bojujme a uvidíme co se stane, když umřu najdu si tě znovu a vrátim ti to, ale v žádnem případě nebudeme utíkat jak holky.

To, že lvl 110 si dokáže ukořistit víc CB jak pořádně nadupaná postava s pořádnym tréninkem hry, si zpusobujete samy, protože se soustredíte jenom a jenom na vlastní počet těch trapných CBček plošnými útokmi na co nejvíc hráču. Kdyby jste opravdu bojovali a nesměrovali kouzla jen do hloučku ale tyhle malé dálkové lvly odrovnávali v jejich počátku určitě by měli duvod na to hnát své postavy dál aby nebyli tak lehké cíle a nebo nedělat si takové postavy na tenhle účel.

Z války říší se stala doslova vaše oblíbená steeplechase ale o CB.... A to jenom díky CB nenažrancum. Žejo "zakladateli".
Tenhle hon žacal už v zárodku "Využitelné CB", tématama o změně zaměření postavy na vysokém lvlu za určitou "daň" (mimochodem stejný zakladatel), neprošlo. Oddřel si své a udělal postavu na své vysnívané CB a vy malé lvl se mu do toho chcete cpát? Tímhle návrhem vám jasně říká: Tak tohle NE!

Osobně čekám, až se klepne dálkovým postavám po prstech. Ale tohle čekání je už dlouhé, hodně lidí přehodnotilo svuj záměr hrát za postavu co jej baví, hrát za postavu, které to ma snadnejší.
Kéž by jste tam zustali jen ti samotní běžci a jen běhali a běhali a pořád jen běhali. Tehdy by mě války začali určitě zas bavit ale jenom z podhledu "divácky mód" věřím, že by to byla komedie k nezaplacení.

Jěstě abych nezapoměl:
Script píše:Dle mého názoru je dosavadní systém nastaven optimálně, jelikož s vyšší úrovní dramaticky stoupá odolnost a nemálo také útok postavy, tudíž by se tyto dva faktory měly na konečném výsledku ve válce projevit vyšším počtem zabití. Takže pokud někdo (dejme tomu) s levelem 110 získává více císařských bodů, než postava level 150, může to mít spousty důvodů, o kterých se autor návrhu neobtěžoval uvažovat.
Souhlasím. Ale...rozdíl mezi 145 - 150 je v čem prosím? Čeho muže mít 150 víc jak 145, že je trestána postihem CB. Těch 200zb navíc za 5 lvlu?
Edit: Nezapomínal bych také na možnost splnit třetí kolo úkolů od Mladého lovce. Nicméně souhlasím, rozdíl tam je naprosto minimální. To je nevýhoda tohoto systému, ale troufám si říct, že vždy pouze dočasná - tedy dokud nepřijdou nové součásti výbavy, nebo navýšení levelů.
/Script
Script píše:
  1. Místo boje - Na tenhle faktor bych málem zapomněl. Každá postava má svá specifika a ta se mohou více či méně hodit do různých válečných map. Proto lze bez ohledu na lokaci srovnávat jedině dvě postavy stejného povolání i zaměření.
V druhé větě se mi líbí slovné spojení "více či méně", ale jestli to nebude u některých postav spíš více a více a u některých méně a méně.
Třetí věta se mi líbí celá. O čem pak jsou PVP hry Joan? O tom, že se srovnává nesrovnatelné? Nechci kritizovat snahu dělat neco pro PvP. Ale vítěz her nebude vítěz nejlepších bojovníku, ale vítěz systému.
Edit: Bez pochyb pravda a jsem si jist, že toho si je vědom každý trošku zkušenější hráč. Výsledek se dá stále ovlivnit mnoha dalšími faktory (viz můj první příspěvek). Tento způsob je to nejlepší, s čím dokázali pořadatelé akce po dlouhém rokování přijít. Žádná soutěž nemůže být dokonale vyvážená pro všechny postavy, protože zkrátka postavy až tak dokonale vyvážené nejsou. To bychom museli vítěze losovat na základě náhody. Zkrátka se pracuje s tím, co je dostupné.
/Script


Nemyslím si, že vyrovnanost postav je u typu válek, které tu jsou nejštastnejší. Soudím jenom z toho kolik telesných bojovníku prešlo na zmiňované dálkové chary a z toho jak se trápí postavy na blízko ať se snaží sebevíc.

Ano ubrala se obrana, pridal útok. Ale zasáhlo to všechny postavy stejně?

PS: Poslední otázka je řečnického charakteru.

Uživatelský avatar
Malchus
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 307
Registrován: pon 26. črc 2010 10:00:56
Dal poděkování: 94 poděkování
Dostal poděkování: 381 poděkování

Re: Pro každého stejný počet CB

Příspěvek od Malchus » úte 13. říj 2015 15:48:50

to Dell
Možná máš pravdu v tom zvýhodnění postav na dálku, ale to je tím, jak je nastavená původní hra. Snažit se v tom udělat změnu by znamenalo vytvářet a hrát úplně jinou hru. Dál to nechci rozvíjet, byla by to možná zajímavá diskuze, ale hodně vzdálená původnímu tématu.
Obrázek

Uživatelský avatar
Sabousek
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 663
Registrován: pát 24. pro 2010 13:49:54
Bydliště: Plzeň
Dal poděkování: 942 poděkování
Dostal poděkování: 481 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Pro každého stejný počet CB

Příspěvek od Sabousek » úte 13. říj 2015 18:55:27

Rozhodně jsem proti, bylo to tak na začátku, byla nespokojenost. Na věčné mektání nastala změna a teď se chcete vracet k tomu, co nefungovalo? Nakonec by to dopadlo tak, že se ve válce bude řezat pár 150tek a nakonec ani to pak nebude. Takhle mají ty lidi, co si rádi vytvoří svoji postavu a ne ji koupí, nějakou šanci. Prostě nenene. A pokud ano, tak navraťte všechno, co tu bylo před x lety. Stará svatá, beze swampu, bez talismanů, nových bio atd....
Hra je pro lidi duchaplné rozptýlení, pro hlupáky vášní. - Dumas

rudlaninja
Lv.27
Lv.27
Příspěvky: 799
Registrován: sob 19. led 2013 12:51:29
Bydliště: Frýdek Místek
Dal poděkování: 350 poděkování
Dostal poděkování: 461 poděkování

Re: Pro každého stejný počet CB

Příspěvek od rudlaninja » úte 13. říj 2015 20:43:47

Sabousek píše:Rozhodně jsem proti, bylo to tak na začátku, byla nespokojenost. Na věčné mektání nastala změna a teď se chcete vracet k tomu, co nefungovalo? Nakonec by to dopadlo tak, že se ve válce bude řezat pár 150tek a nakonec ani to pak nebude. Takhle mají ty lidi, co si rádi vytvoří svoji postavu a ne ji koupí, nějakou šanci. Prostě nenene. A pokud ano, tak navraťte všechno, co tu bylo před x lety. Stará svatá, beze swampu, bez talismanů, nových bio atd....
Takhle to bude brzy vypadat tak,že ty 150 se Vám na to vykašlou a to pak chci vidět ty války jak se tam budou honit ty malé lvly.Já bych nastavila všem stejný počet bodů i tak by ty malé lvly měli bodů až až,nechápu proč by měl mít někdo více a někdo méně.Všichni se na tu výbavu museli nadřít tak proč je jedna skupina zvýhodňována na úkor druhé.A argumenty stylu velké lvly mají karmu lepší výbavu,proto to snad do hry bylo dáno aby se PvP někam posunulo a ne aby se vracelo zpět na začátek.Znám spoustu hráčů co odstavili velké postavy a jedou na malých o to Vám jde aby se války posunuli na úroveň 110-120 lvlu?Protože s takovouhle to tak brzy dopadne.
Pravá tvář člověka se ukáže postupem času,a to dokonce až v takové míře,že tomu sami nebudete věřit,kolik dobrých masek si před Vámi člověk nasadil na ksicht.

Uživatelský avatar
PospyForko
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 306
Registrován: čtv 07. úno 2013 12:17:00
Dal poděkování: 1 poděkování
Dostal poděkování: 224 poděkování

Re: Pro každého stejný počet CB

Příspěvek od PospyForko » úte 13. říj 2015 21:38:49

Spoiler:
Script píše:Dle mého názoru je dosavadní systém nastaven optimálně, jelikož s vyšší úrovní dramaticky stoupá odolnost a nemálo také útok postavy, tudíž by se tyto dva faktory měly na konečném výsledku ve válce projevit vyšším počtem zabití. Takže pokud někdo (dejme tomu) s levelem 110 získává více císařských bodů, než postava level 150, může to mít spousty důvodů, o kterých se autor návrhu neobtěžoval uvažovat. Některé se pokusím vypsat:
  1. Taktika boje - Ne každého baví boj v davech, ne každý ho praktikuje. Styl boje se na počtu CB odráží naprosto zásadně.
  2. Komunikace - Ne každý bojuje sám. Postava je mnohem silnější, když po jejím boku stojí spolubojovníci.
  3. Ovládání hry - Jsou hráči v tomto směru šikovnější, ale i méně šikovní. Ve válce na rychlosti záleží víc, než si možná připouštíme.
  4. Znalost principů hry - I sebelepší bojovník má problém, pokud nedokáže sestavit válečnou výbavu optimálně pro svůj styl boje.
  5. Nepřátelé - Pokud máte za zády neustále 2-3 nepřátele, je to už dost těžce zvladatelné. Může to být převahou nepřátelské říše, ale také jinými faktory. Někdo je třeba neoblíbený.
  6. Místo boje - Na tenhle faktor bych málem zapomněl. Každá postava má svá specifika a ta se mohou více či méně hodit do různých válečných map. Proto lze bez ohledu na lokaci srovnávat jedině dvě postavy stejného povolání i zaměření.
Ještě by možná stálo za zmínku, že bez ohledu na získané CB všechny postavy stejnou měrou (jedním bodem za každé zabití) přispívají k výsledku celé říše. Hlasuji tedy proti návrhu. Tým Ekury se ale nijak nebrání zásahu do tohoto systému a proto nechávám téma otevřené diskuzi.
Když tohle je takové téma... Je jasné, že ty malé levely, které z tohoto systému těží to budou chtít ponechat a naopak ty velké levely budou chtít vrátit původní, nebo si seženou malou postavu a budou dělat hodnost na té postavě... K návrhu... Já jsem pro snížení cb pro menší levely.. A jinak bych to ponechal... (Např.: Vždy o 1bod méně)
ERZO - 150 lvl - Karma P (útok) - KONEC - již není v mém vlastnictví
Navarro - 141 lvl - Karma P (útok)
Pomalu se blížíme ke konci, nebo začátku? Nejspíše poslední mixtape v přípravě... =)

Uživatelský avatar
Sabousek
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 663
Registrován: pát 24. pro 2010 13:49:54
Bydliště: Plzeň
Dal poděkování: 942 poděkování
Dostal poděkování: 481 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Pro každého stejný počet CB

Příspěvek od Sabousek » úte 13. říj 2015 22:06:32

Co ti brání v tom, tu těžce vydřenou výbavu prodat a udělat si těžce vydřenou výbavu na lvl 110? Oni na lvl 110 na pvp výbavu snad nedřeli? 110ková výbava je vlastně za pár šupů že.... Proto tam běhají 3 110ky. Osobně si myslím, že ty 110ky jsou výborní hráči a dané výsledky si zaslouží. Někdo má hold lvl 150 a někdo má hold trochu rozumu a prozíravosti a lvl 110. Jen neschvaluji návrat do starých rezatých kolejí, po kterých se taky dobře nejelo. Navrhněte něco nového. Jak říkám, když návrat do starých kolejí, tak úplný, ten vám odhlasuji kladně.

Spíš je tu zas problém, že hráči, co tomu obětují hodně času a mají vše na co si vzpomněli, samou nudou hledají chybu tam, kde není.
Naposledy upravil(a) Sabousek dne stř 14. říj 2015 13:11:47, celkem upraveno 1 x.
Hra je pro lidi duchaplné rozptýlení, pro hlupáky vášní. - Dumas

Uživatelský avatar
Krkovička
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 210
Registrován: ned 05. čer 2011 11:54:05
Bydliště: Velké panství
Dal poděkování: 635 poděkování
Dostal poděkování: 210 poděkování

Re: Pro každého stejný počet CB

Příspěvek od Krkovička » stř 14. říj 2015 7:19:24

Nazdarek :hello:

V tomto navrhu je nastaveno nove hlasovani s moznosti zmeny hlasu takze muzete prehodnotit svuj hlas. :up:

Preji pekny den. :hello:
TICOCHI Healer 150
Bio 110,Karma P,Herbo P
Harafena Dýka 150
Bio 110,Karma P,Herbo P+3xP
SimiHoney WP 150
Bio 110,Karma P,Herbo P
Harapes Drak 150
Bio 110,Karma P

rudlaninja
Lv.27
Lv.27
Příspěvky: 799
Registrován: sob 19. led 2013 12:51:29
Bydliště: Frýdek Místek
Dal poděkování: 350 poděkování
Dostal poděkování: 461 poděkování

Re: Pro každého stejný počet CB

Příspěvek od rudlaninja » stř 14. říj 2015 7:28:59

Sabousek píše:Co ti brání v tom, tu těžce vydřenou výbavu prodat a udělat si těžce vydřenou výbavu na lvl 110? Oni na lvl 110 na pvp výbavu snad nedřeli? 110ková výbava je vlastně za pár šupů že.... Proto tam běhají 3 110ky. Osobně si myslím, že ty 110ky jsou výborní hráči a dané výsledky si zaslouží. Někdo má hold lvl 150 a někdo má hold trochu rozumu a prozíravosti a lvl 110. Jen neschvaluji návrat do starých rezatých kolejí, po kterých se taky dobře nejelo. Navrhněte něco nového. Jak říkám, když návrat do starých kolejí, tak úplný, ten vám odhlasuji kladně.

Spíš je tu zas problém, že hráči, co tomu obětují hodně času a mají vše na co si vzpomněli, samou nudou hledají chybu, tam kde není.
Asi špatně čteš psala jsem,že se na tu výbavu všichni nadřeli.Ale výhodu ve war mají pouze menší lvly takže z toho logicky vyplývá,že podle Vás se nadře víc ten menší lvl než ten větší.
A prozíravost a rozum nechat na war 110 lvl?Nezlob se,ale nedávno tu někdo psal,že 150 lvly tu brečí k vůli hvězdičkám,ale to že někdo schválně zůstane na malém lvlu k vůli tomu,že získá víc bodů mi přijde spíš pravděpodobné,že to k vůli těm hvězdičkám dělá.
A to,že je to nespravedlivě nastaveno-110 lvl střelí do chumlu zabije 3 150 hráče a dostane 36 bodů 150 hráč sejme 3x 110 a dostane 18 bodů nevím co je na tom spravedlivého a čím si zaslouží lepší odměnu malý lvl než ten velký.
Ano jak jsi psala,každý si udělá 110 do war a to pak bude velmi zajímavé,když tam budou běhat jen malé lvly.Píšeš že je tohle návrat do starých kolejí,ale vlastně chceš aby se to do starých kolejí vrátilo.aby byli války malých lvlů jako byli před pár lety než se lvl zvedl.
Pravá tvář člověka se ukáže postupem času,a to dokonce až v takové míře,že tomu sami nebudete věřit,kolik dobrých masek si před Vámi člověk nasadil na ksicht.

Uživatelský avatar
Malchus
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 307
Registrován: pon 26. črc 2010 10:00:56
Dal poděkování: 94 poděkování
Dostal poděkování: 381 poděkování

Re: Pro každého stejný počet CB

Příspěvek od Malchus » stř 14. říj 2015 9:07:57

Já se budu opakovat, ale podívali jste se do statistik, jak moc závažný to je problém ? Já jsem se tam podíval za vás a vypsal jsem si několik čísel a jmen.

Tento rok se k 14.10. uskutečnilo 123 válek. Ve 48 válkách se mezi 10 nejužitečnějších hrdinů ze všech říší objevila postava lv 110, je to tedy asi každá 2,5 válka. Bylo asi 5 válek, kde se mezi deseti nejužitečnějšími hrdiny objevily 2 postavy lv110, hlavně v poslední době, což má asi souvislost se soutěží.

Těch postav lv 110, které se dokáží probojovat mezi nejužitečnější hrdiny bylo celkem 7 (slovy sedm):

wRyx (22x)
Chyu (14x)
Soltern (6x)
DIO (5x)
xSheenaX (4x)
JT (1x)
Dux02 (1)

123 válek x 10 jmen nejužitečnějších hrdinů = 1230 jmen. V 53 případech to bylo jméno postavy lv 110. Nezlobte se, ale tohle mi nepřipadá jako závažný problém.

Těhle sedm postav nejsou jediné postavy lv 110, které se ve válkách ukázaly. Chodí tam další postavy 110 i nižších levelů, které nikomu nevadí, protože jejich zisk CB nikoho nebolí.
Obrázek

Uživatelský avatar
Sabousek
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 663
Registrován: pát 24. pro 2010 13:49:54
Bydliště: Plzeň
Dal poděkování: 942 poděkování
Dostal poděkování: 481 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Pro každého stejný počet CB

Příspěvek od Sabousek » stř 14. říj 2015 13:04:31

Slušným kompromisem by bylo do tabulky zavést další položku a to jest počet zabitých hráčů. Svým způsobem to už kompenzuje položka poměr zabitých protivníků vůči smrti, pořád je to ale tím dělením poněkud zkreslené a nepřímo všem jasné. Bude pak individuální, podle čeho budeme někoho považovat za kvalitního bojovníka (počet cb, počet zabítí, nebo poměr zabítí/smrt?). Aspoň tak bude odcházet z válek více různorodých "vítezů".

Co se týče výhod 110ka má výhodu nízkého lvlu, 150ka má zas karmu, dračí atd. Jaké výhody se vzdáte, když chcete jedné skupině hráčů jejich výhodu ubrat? Zdá se mi to fér.

Maichus si dal skvělou práci. Opravdu Vám těn zlomek malých hráčů tak moc leží v žaludku? Tenhle návrh kvůli chvilkové módě 110ek mě opravdu mrzí ( a těch mód tu bylo průniky, dýkolukaři apod), považovala jsem Vás za zkušené a rozumné hráče. Nechápu, proč tak dychtíte po změně, která zapříčiní ještě nižší účast ve válce než je dosud, už tak je nízká a roky je tu snaha počet pvp hráčů navýšit a vy toužíte po opaku. Nejde mi to na rozum, jdete sami proti sobě. To tam chcete zabíjet těch pár 150tek, co se zabíjí x minut? Však rozmanitost je jen velké plus pro tuto hru. A to jest i rozmanitost lvlů ve válce.

Ano, to že za chvilku budou válčit samé 110ky se nebojím. A i kdyby, považuji 110kové války za zábavnější, člověka to nutí trochu spolupracovat. A nebojte moje 145ka se bude ukazovat vždy, dokud budu hrát, jelikož karmy a podobných vymožeností dokud jsou se vzdávat nechci :D :D Očividně vy také ne, když neválčíte za 110ku a jen po nich plivete. Nevidím důvod trestat hráče za to, že se vzdají určitých herních výhod pro trošku namáhavější válku a lepší výsledky.

Dnešní války považuji za fungující a to ze dvou důkazů: 1 - účastní se jich všechny lvly od 110-150, 2 - účastní se jich všechny charaktery postav (jsem ráda, že doba, kdy do války týdny nevešel ani jeden war nebo wp jsou pryč).

Spíše věnujte energii momentálně nesmyslupným cechům, cechovním pozemkům a cechovním válkám prosím. Zaslouží si více pozornosti než války říší a cb.

Myslím, že toto bude můj poslední příspěvek. Jelikož vaše odpovědi nepřináší nic nového. A já se nemusím řadit mezi další věčně se opakující pisatele. Takže potřetí a naposled moje rezolutní NE, s malým návrhem uvádění počtu zabitých jedinců v tabulce výsledků.
Hra je pro lidi duchaplné rozptýlení, pro hlupáky vášní. - Dumas

Zamčeno

  • You do not have permission to post in chat.
@ Angela « pon 6:48 pm »
To je dobry napad, dekuji.
@ ddavidd « pon 6:47 pm »
Pokiaľ podáš kvalitné a dôveryhodné informácie, tak sa to dá zmeniť aj cez ticket iného účtu
@ Angela « pon 6:40 pm »
Zdravim lidi, mam dotaz. Na uctu mam email, ktery je smazany a ted mi nejde zmenit na novy, jelikoz se odkazy zasilaji na starej email. Ani ticket nejde podat, protoze se to furt zasila na ten starej email a ted se kvuli tomu nemuzu prihlasit do hry. Co ted? Poradite mi prosiiiim?
@ schvarz « pon 3:13 pm »
čuspic a pevný nervy
@ Ezzo95 « pon 3:13 pm »
jak rikas. :) tahle debata by se mohla vest jeste dlouho kazdopadne odpoved jsem dostal a dekuji ti. Ted musim ficet tak preji hezky zbytek dne :)
@ schvarz « pon 3:12 pm »
Pokud není někde místo, znamená to, že to očividně je populární/lukrativní místo. Když přidáš víc cháček, tak to bude farmit víc lidí, čímž se výrazně zvýší nabídka těch věcí, co tam dropujou, což prostě má významnej efekt na ekonomickou situaci. A pokud se jedná o místo, kde padají čistý yangy, tak to zase znamená ještě větší inflaci, což už teď je obrovskej problém.
@ schvarz « pon 3:10 pm »
Přidávat CHáčka znamená významně ovlivnit ekonomiku hry
@ Ezzo95 « pon 3:10 pm »
nemluvime tu o novych lokacich vecech apod.. tam je sance docela miziva rekl bych. A samozrejme pridat dalsi CHcka taky neni asi jednoduche jak pises ale toho casu uz nato bylo spousta
@ schvarz « pon 3:10 pm »
Nevím, krapet mně teď připomínáš člověka, co křičí na mrak
@ Ezzo95 « pon 3:09 pm »
porad spouusta lidi cpe do ekury penize a clovek by mozna cekal ze se server s takovou historii trosicku posune
@ schvarz « pon 3:09 pm »
Tenhle problém nemá jednoduché řešení.
@ Ezzo95 « pon 3:09 pm »
je mi jasne ze napadlo. proto nechapu ze ani po 12 letech je to stejne
@ schvarz « pon 3:08 pm »
Myslíš si, že jsi první, koho to napadlo? Swamp existuje 12 let, máš pocit, že to nikoho předtím nenapadlo? :D
@ Ezzo95 « pon 3:07 pm »
Mozna by stacilo pridat nejake to CHcko aby se lidi nemuseli rvat o misto na bazinach apod
@ schvarz « pon 3:07 pm »
A pak se to strhne v nahlašovací spoušť, kdy je ticket systém zahlcený jenom těmihle nahlášeními a screenshot jako důkaz nestačí a málokdo bude mít k dispozici video kompletního incidentu. A chtít po GMkách, aby koukali u každýho tiketu na 15 minut videa o tom, kdo udělal co, to je taky nereálný
@ Ezzo95 « pon 3:06 pm »
bohuzel ekonomika ekury je postavena tak ze pokud chce clovek nejakou i kdyby prumernou vybavu na pvp tak by treba v tom swampu musel stravit mesic v kuse pomalu
@ schvarz « pon 3:06 pm »
Pokud by nešlo škodit pomocí pvp, tak si ty lidi najdou skoro vždycky způsob, jak škodit jinak.
@ schvarz « pon 3:06 pm »
No jenže tým by se tomu musel věnovat hodně, zase jim nelze tolik přisuzovat vinu jo.
@ Ezzo95 « pon 3:06 pm »
to je ovsem docela smutny fakt. Ekuru mam rad a vzdy se k ni vratim i kdyz uz je mnoho jinych serveru ktere nabizeji vice moznosti. O to vic me mrzi kdyz narazim na nejakeho vagabunda ktery umi jen skodit. A postoj tymu jak jsi rekl je negativni nebo spis lhostejny
@ schvarz « pon 3:03 pm »
zásadním problémem v téhle situaci je, že pokud ten "škodič" má výbavu a dostatek času, tak ho to škodění nic nestojí - mnohokrát jsem navrhoval, aby byla do hry zavedena nějaká mechanika (a navrhoval jsem jich dost), která by tenhle problém řešila, ale nikdy tomu nebyla dána sebemenší váha, takže bohužel, je to v pořádku
@ schvarz « pon 3:01 pm »
Tahle debata byla s týmem a adminy vedená už mnohokrát. Nikdy nebyla žádná snaha z jejich strany tuhle situaci řešit, ani měnit herní mechaniky, aby to fungovalo nějak lépe.
@ schvarz « pon 3:00 pm »
Proč by nebylo? Je to pvp hra a pravidla to nezakazují. Je to svinský? Dost možná jo. Ale zakázaný to není.
@ Ezzo95 « pon 2:59 pm »
nikdo nerika ze by za to mel byt byt ban v podobe 40TB .. ale vysledku kdyz si udelam pvp char a budu chodit treba do swampu a vyhlizet komu co padne a pak ho budu zabijet abych si ten item vzal za nej tak je to v poradku?
@ schvarz « pon 2:57 pm »
Přeci jenom je to pvp hra
@ schvarz « pon 2:57 pm »
A jak bys to řešil?
@ Ezzo95 « pon 2:56 pm »
hraju tady uz nejaky patek a cetl jsem je uz hodne davno :-) kazdopadne mi tohle neprijde ze by se to melo prehlizet
@ schvarz « pon 2:55 pm »
četl jsi pravidla hry?
@ Ezzo95 « pon 2:55 pm »
i kdyz se me cilene snazil zabijet abych si nemohl lootnout veci z metinu ktere mi padnuli? a sekal nademnou z kone?
@ schvarz « pon 2:53 pm »
@Ezzo95,  pokud ten člověk chce to místo, co máš ty a vybojoval si ho v pvp, tak za to postih není. Pokud tě cíleně pronásleduje hráč po celé hře (skrze více map), pak už to nějak řešitelné být může
@ Ezzo95 « pon 2:43 pm »
ahoj. je nejaky postih kdyz si v klidu dropuju prijde jiny hrac a zacne me zabijet porad dookola stim at tahnu?
@ qSTRoNgMANp « pon 11:05 am »
presumpce viny no. :D
@ Suko201 « pon 7:34 am »
Chudák :D typkovi odstaví z podezření účet a přijde jen kvůli podezření o premko :D
@ TheDobbyk « ned 6:14 pm »
Máte tam SZ.
@ Mionix « sob 6:50 pm »
@TheDobbyk,  Pošlete mi do SZ číslo ticketu nebo jméno postavy, která je odstavená. Podívám se na více podrobností.
@ Mionix « sob 6:44 pm »
@TheDobbyk,  Pokud je účet odstaven, tak z vážného důvodu prověření nebo zabanování. Bonusy na daném účtu jsou irelevantní. Nenahrazují se, pokud GA nerozhodne jinak.
@ TheDobbyk « sob 3:16 pm »
Ahoj, jak je to kdyz ti odstavi učty a mnel sem tam VIPko na 30 dni :D pozastaven byl na 3 mnesice..
@ Hakan « sob 1:51 pm »
@TomasFoxx,  hledej šmudlo
@ TomasFoxx « sob 1:08 pm »
Mohl by někdo z týmu prosím mrknout na tiket 92271? Potřebuju co nejdřív najít ztracenej item :D
@ Relly « čtv 6:49 pm »
@Makarov,  Nepoznáš
@ Makarov « čtv 3:04 pm »
Postavu na pvp - bmko 6gen nebo 160 bez gen ? :-) jak moc je to znat?
@ Lejno « čtv 2:48 pm »
Nesmrteľnosť by sme teoreticky mali, ešte to BMko aby sa to dalo hrať jak ľudia
@ Lacius « sob 3:56 pm »
První 3 z každé říše, dnes, obdrží ještě nějakou odměnu do IS
@ Suko201 « pát 8:12 pm »
<3
@ Suko201 « pát 8:12 pm »
Konečně steepka, na to jsme čekali 💙
@ Mionix « pát 1:46 pm »
@CrazyBull,  Již se to někomu stalo. Potřeba udělat ticket se všemi potřebnými informacemi. S tímto opravdu nikdo nepočítal.
@ TomasFoxx « pát 10:13 am »
@CrazyBull,  tušim že to u nich píše trvanlivost 30 dni?
@ CrazyBull « čtv 8:57 pm »
Zdar všem , chci se zeptat zda se někomu vypařili ingredience dračího elixíru nebo se to stalo jen mě. Díky
@ HeXaPrO « čtv 6:54 pm »
Je tu grindelwald ?
@ Pajik « čtv 11:11 am »
@KerkyzAfterky,  Na vánoce a na výročí, ale to, zda a kdy to bude, to je už na GP. Můj předpoklad je, že to bude, ale to je tak vše, co se řekne. Zatím, co si vzpomínám, to je tak každý rok, ale může se i stát, že nebude holt
@ TomasFoxx « čtv 10:47 am »
@ KerkyzAfterky « čtv 10:29 am »
Takashiro píše:
Mionix píše: @Takashiro,  Ten bývá jen o Vánocích.
tak to žiadne investicie do vianoc? 🥲
myslím, že byly i na výročí ekury jak je v červnu. Ale nevím, jestli každy rok
@ KerkyzAfterky « čtv 10:28 am »
Mionix píše: @KerkyzAfterky,  máte rukavice? To pomáhá. Sám jsem viděl sekat meteor mrazu v zaniklé jiného hráče. Měl prut 10kk 5kk kraslici, požehy, perg válečníka průniky.
tak fakt to je rukavicema, já myslel, že na tyhle eventové věci to nemá vliv :D :D tak díky a pardon :D
@ Takashiro « čtv 10:15 am »
Mionix píše: @Takashiro,  Ten bývá jen o Vánocích.
tak to žiadne investicie do vianoc? 🥲
@ Mionix « čtv 10:05 am »
@Takashiro,  Ten bývá jen o Vánocích.
@ Mionix « čtv 10:05 am »
@KerkyzAfterky,  máte rukavice? To pomáhá. Sám jsem viděl sekat meteor mrazu v zaniklé jiného hráče. Měl prut 10kk 5kk kraslici, požehy, perg válečníka průniky.
@ KerkyzAfterky « čtv 9:44 am »
Z mrazíka sem teď dostal prut 5kk a 2 požehy, to je bizár. Chci vidět, kdo vám to bude hrát příští rok :_D
@ Takashiro « čtv 8:57 am »
Kedy bude nejaky ten bonus na SDčka?
@ Mionix « čtv 7:48 am »
Dnešní údržba je posunuta na 11h.
@ Mionix « úte 8:58 am »
@Relly,  Mohu s vámi souhlasit, i support je důležitý, ale nic s tím nezmohu.
@ Relly « pon 6:14 pm »
@Mionix,  Co se týče hodin práce jednotlivých gm na eventech, to hráč posoudit nemůže. Muže a nemusí to tak být. Nicméně je ve hře tolik GM a nepřijde mi Ok, ze se na tickety čeká pomalu čtvrt roku. Beru, že se třeba podílí částečně na hře, co se eventu tyče. Osobně si myslim, že to tam delaji jen někteří a zbytek se veze, ale nevadí, to hráč nevidí jak ten ticket systém. Ale ona ta podpora (support) by měla též fungovat, je to jakási součást te práce a to mi přijde, že to tu nefunguje vůbec.

Who is chatting

offline Clusive 
offline Makarov 
offline Mionix