Nová mapa - Wasteland
- FluffyHero
- Lv.19
- Příspěvky: 236
- Registrován: úte 12. pro 2017 21:18:01
- Dal poděkování: 127 poděkování
- Dostal poděkování: 164 poděkování
Nová mapa - Wasteland
Zdravím,
všichni víme, že expení z levelu 80-100 není žádná sranda, je to xx hodin mlácení na metinech/bossech a je z toho v podstatě nulový výdělek. Od levelu 100 se dá až do 150 levelu expit a zároveň vydělávat, takže si myslím, že i nižší levely by měly mít nárok expit a vydělávat zároveň. Za poslední měsíc jsem denně buď to poradil nebo nějak pomohl 2-3 novým hráčům a 90% z nich už není aktivní. Jednodušše nikoho z nich nebaví strávit 100 hodin ve hře, aby si ji až pak začali užívat. Jediné co je od levelu 1 až do levelu 99 možné na výdělek je těžit, metinland nebo polobossové. Případně Kerindor, ale vzhledem k tomu že výbava na BM se pod 6-7kkk sehnat nedá, tak je to opět xx hodin v metinlandu nebo jinde. (Obzvlášť lidi kteří tuto hru berou jako zábavu a stráví tu maximálně 2-3 hodiny denně). Proto jsem se pokusil přijít s návrhem mapy a doufám, že se Vám bude líbit .
Wasteland (Pustina)
Lvl pro vstup: 70-99
Pro vstup do této mapy bude potřeba naštívit NPC (V prvním nebo druhém městě, pokud je nějaké co ještě nemá ve hře funkci), které vám zadá zničení náhodného metinu od 5 až do 95 levelu a náhodného bosse ze zaniklé říše. Po splnění těchto dvou věcí se vrátíte k danému NPC a to Vám nabídne buď to přesunutí do Pustiny, a nebo odměnu 10 000 000 yangů a % expů (70-79 level 30% expů, 80-89 level 20% expů a 90-99 level 15% expů). Úkol by fungoval stejně jak Zručnost u Makamita, to znamená že by bylo možné použít zmrzlinu pro změnu Metinu a Bosse a šel by přijmout pouze 1x denně.
Teď k samotnému pobytu, vstup by byl stejně omezen jako Swamp, normální vstup 60 minut, co PvM hodnost navíc to +5 minut a VIP 10 minut navíc.
Výbava: Aby to zase nebylo pro levely 70-99 úplně zdarma, v celé mapě by padaly nové šperky, boty, štíty, helmy. Také by se přidali itemy (Pokud máte někdo nápad klidně pište) které by sloužili k vylepšení věcí z této mapy na styl Entarianu, ale jejich drop by nebyl nějak náročný, aby tyto věci byly cenově max do 10kk a zachovalo si to přístupnost. Dále by se sem přesunul drop zbraní od levelu 70, které nemají jinak ve hře absolutně žádné využití (krom vějíře díky rychlosti kouzla na stunnery) a brnění by se přidalo mezi černé a vodní brnění (Aby se nemusela tvořit nová textura brnění). Všechny tyto předměty krom zbraní by obsahovaly bonus buď to "Útok v pustině zvýšen o 10%" nebo silný proti (pokud máte nápad na novou "skupinu" příšer tak navrhněte ) 10%. Zbraně by obsahovaly 30% z důvodu, aby ve hře byly využity i jiné než od levelu 30, 57, 75 a 100. Dále by zbraň obsahovala průměrnou škodu, tudíž by byly silnější čistě jen na této mapě než zbraně od 75 levelu. Do helmy by bylo možné natočit jako jeden z pěti bonusu HP (Rozpětí +1800 až -700), do štítu "odolnost v pustině" nebo "odolnost proti" (Rozpětí +15% až 0%) a do bot rychlost kouzla nebo rychlost útoku (Rozpětí +20 - +0). Náramek by obsahoval jako druhý vrozený bonus šanci na pronikavý zásah, náhrdelník odolnost proti zapálení a náušnice ZB. To by mělo být k výbavě vše.
Mapa: První část mapy by byla nějaký mix mezi Cidonii a Swampem, jak už vypovídá název, jednalo by se o velmi pustou mapu, bylo by tu pár trosek rozhleden, věží, karavan atd. Každá říše by měla spawn podobně jako ve Swampu, v dolní části mapy. Přibližně 1/4 horní části mapy by tvořila zřícenina pevnosti, ve které by se nacházel první boss a za ním truhla. V případě zabití Ninjou, Surou nebo Warem by boss dropl klíč kterým by se otevřela truhla a z ní +- poloviční drop jako u temného draka, v případě zabití Šamanem by se objevilo NPC "Mrtvý král z pustiny", který by vám nabídl buď to klíč jak v minulém případě, nebo "Vstoupení do podzemí pevnosti". Do podzemí pevnosti by bylo možné vstoupit jen v případě že jste ve 4 členné skupině obsahující každý typ postav (War, Ninja, Sura, Šaman). Podzemí bude časově omezené na 20 minut (případně méně, aby to nezvládl udělat jeden hráč o samotě se 4 postavama) a během toho musí každý ze skupiny zabít bosse určeného pro něj (při vstupu se dozví jméno jejich bosse) a získat z něj klíč (bossové se budou nacházet ve 4 místnostech různě rozmístené po dungeonu a mohli by se spawnovat v jakékoli z těchto místností). Pokud se všichni členové skupiny stihnou během časového limitu sejít u "Kobky v podzemí pevnosti", budou teleportováni do finální místnosti s finálním bossem z kterého by vypadl klíč, kterým by se otevřela truhla z které by buď vypadlo každému do inventáře shell na jejich postavu a nebo další truhla, z které by vypadlo 5, 10, 15 nebo 20 run každého typu, 1-3 perly od každého, a 3-5 mušlí.
Výdělek aby byl zhruba za 60 minut v horním patře pustiny 200-250kk v yangoch a prutech a exp mírně menší než v metinlandu. Maximálně by trvala 90 minut (bez VIP a hodností)
Typy příšer:
A) Dozorce pustiny (Stupeň 1 a 2, malá a střední Hú, velká výdrž)
B) Lučištník z věže (Stupeň 3, velká Hú + vysoká šance na průnik, malá výdrž)
C) Kouzelnice z pustiny (Stupeň 3, velká Mhú + vysoká šance na zapálení, malá výdrž)
D) Kapitán pevnosti (Stupeň 4, střední Hú, střední Mhú, nadprůměrná výdrž)
Boss z pevnosti (Podprůměrná Hú, nadprůměrná Mhú, Vysoká odolnost proti Hú, velká výdrž)
Bossové z podzemí (Nadprůměrná Hú, střední Mhú, nelze dát kritik kouzlem a průnik sekem, velká výdrž)
Boss z kobky (Extrémní Hú a Mhú, extrémní výdrž)
To je asi vše z mé strany, pokud možno budu rád když se najde někdo kdo by to rozšířil, vím že tam mnoha věcí není úplně dodělaná, případně nápady na to, jaké modely příšer použít, ať se to nemusí tvořit úplně od nuly a případně bylo možné "dřívější" přidání do hry .
(P. S. celé je to psané z mobilu takže se omlouvám za nulovou grafickou stránku textu)
E: Poprosím ty, co dali/dají "Ne" aby uvedli důvod, děkuji
všichni víme, že expení z levelu 80-100 není žádná sranda, je to xx hodin mlácení na metinech/bossech a je z toho v podstatě nulový výdělek. Od levelu 100 se dá až do 150 levelu expit a zároveň vydělávat, takže si myslím, že i nižší levely by měly mít nárok expit a vydělávat zároveň. Za poslední měsíc jsem denně buď to poradil nebo nějak pomohl 2-3 novým hráčům a 90% z nich už není aktivní. Jednodušše nikoho z nich nebaví strávit 100 hodin ve hře, aby si ji až pak začali užívat. Jediné co je od levelu 1 až do levelu 99 možné na výdělek je těžit, metinland nebo polobossové. Případně Kerindor, ale vzhledem k tomu že výbava na BM se pod 6-7kkk sehnat nedá, tak je to opět xx hodin v metinlandu nebo jinde. (Obzvlášť lidi kteří tuto hru berou jako zábavu a stráví tu maximálně 2-3 hodiny denně). Proto jsem se pokusil přijít s návrhem mapy a doufám, že se Vám bude líbit .
Wasteland (Pustina)
Lvl pro vstup: 70-99
Pro vstup do této mapy bude potřeba naštívit NPC (V prvním nebo druhém městě, pokud je nějaké co ještě nemá ve hře funkci), které vám zadá zničení náhodného metinu od 5 až do 95 levelu a náhodného bosse ze zaniklé říše. Po splnění těchto dvou věcí se vrátíte k danému NPC a to Vám nabídne buď to přesunutí do Pustiny, a nebo odměnu 10 000 000 yangů a % expů (70-79 level 30% expů, 80-89 level 20% expů a 90-99 level 15% expů). Úkol by fungoval stejně jak Zručnost u Makamita, to znamená že by bylo možné použít zmrzlinu pro změnu Metinu a Bosse a šel by přijmout pouze 1x denně.
Teď k samotnému pobytu, vstup by byl stejně omezen jako Swamp, normální vstup 60 minut, co PvM hodnost navíc to +5 minut a VIP 10 minut navíc.
Výbava: Aby to zase nebylo pro levely 70-99 úplně zdarma, v celé mapě by padaly nové šperky, boty, štíty, helmy. Také by se přidali itemy (Pokud máte někdo nápad klidně pište) které by sloužili k vylepšení věcí z této mapy na styl Entarianu, ale jejich drop by nebyl nějak náročný, aby tyto věci byly cenově max do 10kk a zachovalo si to přístupnost. Dále by se sem přesunul drop zbraní od levelu 70, které nemají jinak ve hře absolutně žádné využití (krom vějíře díky rychlosti kouzla na stunnery) a brnění by se přidalo mezi černé a vodní brnění (Aby se nemusela tvořit nová textura brnění). Všechny tyto předměty krom zbraní by obsahovaly bonus buď to "Útok v pustině zvýšen o 10%" nebo silný proti (pokud máte nápad na novou "skupinu" příšer tak navrhněte ) 10%. Zbraně by obsahovaly 30% z důvodu, aby ve hře byly využity i jiné než od levelu 30, 57, 75 a 100. Dále by zbraň obsahovala průměrnou škodu, tudíž by byly silnější čistě jen na této mapě než zbraně od 75 levelu. Do helmy by bylo možné natočit jako jeden z pěti bonusu HP (Rozpětí +1800 až -700), do štítu "odolnost v pustině" nebo "odolnost proti" (Rozpětí +15% až 0%) a do bot rychlost kouzla nebo rychlost útoku (Rozpětí +20 - +0). Náramek by obsahoval jako druhý vrozený bonus šanci na pronikavý zásah, náhrdelník odolnost proti zapálení a náušnice ZB. To by mělo být k výbavě vše.
Mapa: První část mapy by byla nějaký mix mezi Cidonii a Swampem, jak už vypovídá název, jednalo by se o velmi pustou mapu, bylo by tu pár trosek rozhleden, věží, karavan atd. Každá říše by měla spawn podobně jako ve Swampu, v dolní části mapy. Přibližně 1/4 horní části mapy by tvořila zřícenina pevnosti, ve které by se nacházel první boss a za ním truhla. V případě zabití Ninjou, Surou nebo Warem by boss dropl klíč kterým by se otevřela truhla a z ní +- poloviční drop jako u temného draka, v případě zabití Šamanem by se objevilo NPC "Mrtvý král z pustiny", který by vám nabídl buď to klíč jak v minulém případě, nebo "Vstoupení do podzemí pevnosti". Do podzemí pevnosti by bylo možné vstoupit jen v případě že jste ve 4 členné skupině obsahující každý typ postav (War, Ninja, Sura, Šaman). Podzemí bude časově omezené na 20 minut (případně méně, aby to nezvládl udělat jeden hráč o samotě se 4 postavama) a během toho musí každý ze skupiny zabít bosse určeného pro něj (při vstupu se dozví jméno jejich bosse) a získat z něj klíč (bossové se budou nacházet ve 4 místnostech různě rozmístené po dungeonu a mohli by se spawnovat v jakékoli z těchto místností). Pokud se všichni členové skupiny stihnou během časového limitu sejít u "Kobky v podzemí pevnosti", budou teleportováni do finální místnosti s finálním bossem z kterého by vypadl klíč, kterým by se otevřela truhla z které by buď vypadlo každému do inventáře shell na jejich postavu a nebo další truhla, z které by vypadlo 5, 10, 15 nebo 20 run každého typu, 1-3 perly od každého, a 3-5 mušlí.
Výdělek aby byl zhruba za 60 minut v horním patře pustiny 200-250kk v yangoch a prutech a exp mírně menší než v metinlandu. Maximálně by trvala 90 minut (bez VIP a hodností)
Typy příšer:
A) Dozorce pustiny (Stupeň 1 a 2, malá a střední Hú, velká výdrž)
B) Lučištník z věže (Stupeň 3, velká Hú + vysoká šance na průnik, malá výdrž)
C) Kouzelnice z pustiny (Stupeň 3, velká Mhú + vysoká šance na zapálení, malá výdrž)
D) Kapitán pevnosti (Stupeň 4, střední Hú, střední Mhú, nadprůměrná výdrž)
Boss z pevnosti (Podprůměrná Hú, nadprůměrná Mhú, Vysoká odolnost proti Hú, velká výdrž)
Bossové z podzemí (Nadprůměrná Hú, střední Mhú, nelze dát kritik kouzlem a průnik sekem, velká výdrž)
Boss z kobky (Extrémní Hú a Mhú, extrémní výdrž)
To je asi vše z mé strany, pokud možno budu rád když se najde někdo kdo by to rozšířil, vím že tam mnoha věcí není úplně dodělaná, případně nápady na to, jaké modely příšer použít, ať se to nemusí tvořit úplně od nuly a případně bylo možné "dřívější" přidání do hry .
(P. S. celé je to psané z mobilu takže se omlouvám za nulovou grafickou stránku textu)
E: Poprosím ty, co dali/dají "Ne" aby uvedli důvod, děkuji
Pomůcka: Cechovní alchymisti
- PospyForko
- Lv.21
- Příspěvky: 306
- Registrován: čtv 07. úno 2013 12:17:00
- Dal poděkování: 1 poděkování
- Dostal poděkování: 224 poděkování
Re: Nová mapa - Wasteland
Dávám NE s věcma lvl 1-100 = 4.5hod. Ačkoliv bych nějakou mapu od levelu 90-110 uvítal, ale dropující ne expící.
ERZO - 150 lvl - Karma P (útok) - KONEC - již není v mém vlastnictví
Navarro - 141 lvl - Karma P (útok)
Pomalu se blížíme ke konci, nebo začátku? Nejspíše poslední mixtape v přípravě... =)
Navarro - 141 lvl - Karma P (útok)
Spoiler:
-
- Lv.3
- Příspěvky: 12
- Registrován: ned 19. úno 2017 17:58:27
- Dal poděkování: 37 poděkování
- Dostal poděkování: 11 poděkování
Re: Nová mapa - Wasteland
Proč tu hru furt zlehčovat, začínajícím hráčům ? Každý si musel projít tím, co musí začátečníci..
Tak nevidím jediný důvod, proč něco začátečníkům zlehčovat , hold budeš dropovat v metinlandu pár hodin, a vyděláš si na tu výbavu do keri stejně jako já a ostatní.
Tak nevidím jediný důvod, proč něco začátečníkům zlehčovat , hold budeš dropovat v metinlandu pár hodin, a vyděláš si na tu výbavu do keri stejně jako já a ostatní.
Naposledy upravil(a) Elfentle dne čtv 05. dub 2018 15:17:14, celkem upraveno 1 x.
Elfentlle | ||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Mentální boj | Jinno | Chizfen | 145 | P | G4 | 15 | Complete |
-
- Lv.3
- Příspěvky: 10
- Registrován: stř 04. dub 2018 16:05:44
- Dal poděkování: 4 poděkování
- Dostal poděkování: 3 poděkování
Re: Nová mapa - Wasteland
Já jsem tu roky expil desítky postav z 0 na 100.
Expil jsem okolo 10 postav na lvl 100 během 2 týdnů, protože jsem z nich dělal dropery na opičí krve.
No je to pohoda, co nejdřív jsem šel do sd2/případně jeskyně na místnost s golemy, tam jsem byl mezi 60-80. No a pak na 90sátky.
10 postav jsem vyexpil během 2 týdnů, expák, 60% bonus, prémko exp a nebylo problém vyexpit postavu z 0 do 100vky během pár hodin.
I s průměrnýma věcma, kde jsou příšery a jedak okolo 30-45% to šlo v pohodě, otázka pár hodin.
A další věc, proč to stále ulehčovat nováčkům?
Všude veškeré info, co natočit do věcí, kde dropovat, v jaké mapě se kolik vydělá, věci hotové na tržce do všech map i včetně buffa, dokonce i buffa/dropa si můžou koupit bezpečně kdykoli díky heromarketu.
Nováčci tu mají vše zlaté pod nosem, hráči co tu začínali jako první, museli zkoušet všechny mapy, co a jak ani se nevědělo, že v pvp bonusech je nejlepší 75/10, teď tu mají nováčci všechno hotové a je toho plná tržnice těch věcí pro ně, tak proč to nováčkům do nekonečna ulehčovat.
Expil jsem okolo 10 postav na lvl 100 během 2 týdnů, protože jsem z nich dělal dropery na opičí krve.
No je to pohoda, co nejdřív jsem šel do sd2/případně jeskyně na místnost s golemy, tam jsem byl mezi 60-80. No a pak na 90sátky.
10 postav jsem vyexpil během 2 týdnů, expák, 60% bonus, prémko exp a nebylo problém vyexpit postavu z 0 do 100vky během pár hodin.
I s průměrnýma věcma, kde jsou příšery a jedak okolo 30-45% to šlo v pohodě, otázka pár hodin.
A další věc, proč to stále ulehčovat nováčkům?
Všude veškeré info, co natočit do věcí, kde dropovat, v jaké mapě se kolik vydělá, věci hotové na tržce do všech map i včetně buffa, dokonce i buffa/dropa si můžou koupit bezpečně kdykoli díky heromarketu.
Nováčci tu mají vše zlaté pod nosem, hráči co tu začínali jako první, museli zkoušet všechny mapy, co a jak ani se nevědělo, že v pvp bonusech je nejlepší 75/10, teď tu mají nováčci všechno hotové a je toho plná tržnice těch věcí pro ně, tak proč to nováčkům do nekonečna ulehčovat.
- FluffyHero
- Lv.19
- Příspěvky: 236
- Registrován: úte 12. pro 2017 21:18:01
- Dal poděkování: 127 poděkování
- Dostal poděkování: 164 poděkování
Re: Nová mapa - Wasteland
PospyForko píše: ↑čtv 05. dub 2018 12:25:48 Dávám NE s věcma lvl 1-100 = 4.5hod. Ačkoliv bych nějakou mapu od levelu 90-110 uvítal, ale dropující ne expící.
Upřímně, zajímá mě, jestli jste četli celý návrh, rozhodně si nemyslím, že by se to tímto nováčkům nějak extra ulehčilo, protože pokud jste to četli tak jste mohli postřehnout, že tam bude potřeba speciální výbava, ne něco co máte i na drop v Metinlandu..xVTG96 píše: ↑čtv 05. dub 2018 15:09:10 Já jsem tu roky expil desítky postav z 0 na 100.
Expil jsem okolo 10 postav na lvl 100 během 2 týdnů, protože jsem z nich dělal dropery na opičí krve.
No je to pohoda, co nejdřív jsem šel do sd2/případně jeskyně na místnost s golemy, tam jsem byl mezi 60-80. No a pak na 90sátky.
10 postav jsem vyexpil během 2 týdnů, expák, 60% bonus, prémko exp a nebylo problém vyexpit postavu z 0 do 100vky během pár hodin.
I s průměrnýma věcma, kde jsou příšery a jedak okolo 30-45% to šlo v pohodě, otázka pár hodin.
A další věc, proč to stále ulehčovat nováčkům?
Všude veškeré info, co natočit do věcí, kde dropovat, v jaké mapě se kolik vydělá, věci hotové na tržce do všech map i včetně buffa, dokonce i buffa/dropa si můžou koupit bezpečně kdykoli díky heromarketu.
Nováčci tu mají vše zlaté pod nosem, hráči co tu začínali jako první, museli zkoušet všechny mapy, co a jak ani se nevědělo, že v pvp bonusech je nejlepší 75/10, teď tu mají nováčci všechno hotové a je toho plná tržnice těch věcí pro ně, tak proč to nováčkům do nekonečna ulehčovat.
K tomu expení, je hezké že tu píšete taková čísla, ale pointa mého příspěvku byla i v tom, přidat zábavnou mapu pro menší levely, kde si i něco málo vydělají a něco málo naexpí a nováček teda rozhodně nenaexpí lvl 100 za 4.5 hodiny ale to je vedlejší. Také nenaexpí postavu bez buffu, což také nějaký ten čas zabere a ne vždy je Metinland plný, opravdu bych ocenil kdyby se tu vyjádřilo více lidí a pokud možno si to přečetli celé
Pomůcka: Cechovní alchymisti
- MostEVILEK
- Lv.31
- Příspěvky: 1177
- Registrován: úte 10. pro 2013 11:07:07
- Dal poděkování: 335 poděkování
- Dostal poděkování: 310 poděkování
Re: Nová mapa - Wasteland
Rozhodně NE.
Vzhledem k tomu že vydelku na malém lv je více než dost tak tvůj nápad je zbytečný. I celkový koncept mapy mi přijde zbytečný. Psal jsi tam že by měli dostat Shell což je další blbost. Shell je za splnění v roklí. A i s lv 100 se dá rokle pokořit...viz sinfortie jako dulaz. Na každém lv se dá vydělat akorát že na některém více.
Vzhledem k tomu že vydelku na malém lv je více než dost tak tvůj nápad je zbytečný. I celkový koncept mapy mi přijde zbytečný. Psal jsi tam že by měli dostat Shell což je další blbost. Shell je za splnění v roklí. A i s lv 100 se dá rokle pokořit...viz sinfortie jako dulaz. Na každém lv se dá vydělat akorát že na některém více.
Navždy legendou...
Už jen forum..
Pokud byste s něčím ohledně Ekury potřebovali poradit, tak se kdykoliv můžete obrátit na mě.
Už jen forum..
Pokud byste s něčím ohledně Ekury potřebovali poradit, tak se kdykoliv můžete obrátit na mě.
-
- Lv.3
- Příspěvky: 10
- Registrován: stř 04. dub 2018 16:05:44
- Dal poděkování: 4 poděkování
- Dostal poděkování: 3 poděkování
Re: Nová mapa - Wasteland
Spoiler:
FluffyHero píše: ↑čtv 05. dub 2018 15:31:19PospyForko píše: ↑čtv 05. dub 2018 12:25:48 Dávám NE s věcma lvl 1-100 = 4.5hod. Ačkoliv bych nějakou mapu od levelu 90-110 uvítal, ale dropující ne expící.
Upřímně, zajímá mě, jestli jste četli celý návrh, rozhodně si nemyslím, že by se to tímto nováčkům nějak extra ulehčilo, protože pokud jste to četli tak jste mohli postřehnout, že tam bude potřeba speciální výbava, ne něco co máte i na drop v Metinlandu..xVTG96 píše: ↑čtv 05. dub 2018 15:09:10 Já jsem tu roky expil desítky postav z 0 na 100.
Expil jsem okolo 10 postav na lvl 100 během 2 týdnů, protože jsem z nich dělal dropery na opičí krve.
No je to pohoda, co nejdřív jsem šel do sd2/případně jeskyně na místnost s golemy, tam jsem byl mezi 60-80. No a pak na 90sátky.
10 postav jsem vyexpil během 2 týdnů, expák, 60% bonus, prémko exp a nebylo problém vyexpit postavu z 0 do 100vky během pár hodin.
I s průměrnýma věcma, kde jsou příšery a jedak okolo 30-45% to šlo v pohodě, otázka pár hodin.
A další věc, proč to stále ulehčovat nováčkům?
Všude veškeré info, co natočit do věcí, kde dropovat, v jaké mapě se kolik vydělá, věci hotové na tržce do všech map i včetně buffa, dokonce i buffa/dropa si můžou koupit bezpečně kdykoli díky heromarketu.
Nováčci tu mají vše zlaté pod nosem, hráči co tu začínali jako první, museli zkoušet všechny mapy, co a jak ani se nevědělo, že v pvp bonusech je nejlepší 75/10, teď tu mají nováčci všechno hotové a je toho plná tržnice těch věcí pro ně, tak proč to nováčkům do nekonečna ulehčovat.
K tomu expení, je hezké že tu píšete taková čísla, ale pointa mého příspěvku byla i v tom, přidat zábavnou mapu pro menší levely, kde si i něco málo vydělají a něco málo naexpí a nováček teda rozhodně nenaexpí lvl 100 za 4.5 hodiny ale to je vedlejší. Také nenaexpí postavu bez buffu, což také nějaký ten čas zabere a ne vždy je Metinland plný, opravdu bych ocenil kdyby se tu vyjádřilo více lidí a pokud možno si to přečetli celé
Jak jsem říkal, stačí něco na příšery, jedak okolo 35-40% bohatě stačí, buff stačí základní, ustojí se to v pohodě, jde tam hlavně o ten kritik co největší, takže základní buffku všude full INT v pvp a normal bonusech + kritik, požeh P a bohatě stačí.
Pospy věděl co a jak, ale dejme tomu pořád do těch 5-8 hodin je to reálné naexpit v pohodě v klidečku při kafíčku.
Expilo se tu tak 8 let, nikdo si nikdy nestěžoval, nováčci tu mají vše zlaté pod nosem od hotových výbav, po rady/informace kde co a jak.
- FluffyHero
- Lv.19
- Příspěvky: 236
- Registrován: úte 12. pro 2017 21:18:01
- Dal poděkování: 127 poděkování
- Dostal poděkování: 164 poděkování
Re: Nová mapa - Wasteland
Evile evile, pls čti NEJDE O VÝDĚLEK ale o přidání možností pro zábavu, víš? Ano, můžeš do lvlu 100 vydělávat v keri, na metinech, polobossech, bossech, ale to neznamená, že tu nemůže být něco navíc, nebo snad ano? věřím tomu že mapa která by vyžadovala týmovou spolupráci (stejně jak byl zamýšlený Enta ale většina z vás se vydala za výdělkem než zábavou s kamarády) tak by lidi bavila, a o to u her jdeMostEVILEK píše: ↑čtv 05. dub 2018 15:43:09 Rozhodně NE.
Vzhledem k tomu že vydelku na malém lv je více než dost tak tvůj nápad je zbytečný. I celkový koncept mapy mi přijde zbytečný. Psal jsi tam že by měli dostat Shell což je další blbost. Shell je za splnění v roklí. A i s lv 100 se dá rokle pokořit...viz sinfortie jako dulaz. Na každém lv se dá vydělat akorát že na některém více.
Pomůcka: Cechovní alchymisti
-
- Čestný člen
- Příspěvky: 489
- Registrován: úte 24. zář 2013 11:22:32
- Dal poděkování: 99 poděkování
- Dostal poděkování: 1049 poděkování
Re: Nová mapa - Wasteland
Jako celek urcite ne. Duvody vypsany mnohymi jinymi uzivateli fora.
Jako koncept bych to uplne nezatracoval. Je v tom nekolik zajimavych myslenek. Je videt, za nad tim autor chvili premyslel, i kdyz treba navrh na 15% exp za zniceni jednoho meteoru a zabiti jednoho bosse mi prijde dost hodne prehnane nadsazeny.
Co me na tom zaujalo?
myslenka dungeonu v ramci mapy
vystroj prizpusobena mape
snaha zapojit koop styl hry
Co mi prijde zbytecne?
delat dalsi mapu pro male levely - radej bych upravoval mapy stavajici, ktere nejsou vubec spatne, jen nemaji tu navstevovanost. A to predevsim dle meho nazoru proto, ze je jednodussi mlatit meteory v Pritazlivce.
Jako koncept bych to uplne nezatracoval. Je v tom nekolik zajimavych myslenek. Je videt, za nad tim autor chvili premyslel, i kdyz treba navrh na 15% exp za zniceni jednoho meteoru a zabiti jednoho bosse mi prijde dost hodne prehnane nadsazeny.
Co me na tom zaujalo?
myslenka dungeonu v ramci mapy
vystroj prizpusobena mape
snaha zapojit koop styl hry
Co mi prijde zbytecne?
delat dalsi mapu pro male levely - radej bych upravoval mapy stavajici, ktere nejsou vubec spatne, jen nemaji tu navstevovanost. A to predevsim dle meho nazoru proto, ze je jednodussi mlatit meteory v Pritazlivce.
Přílišná oddanost ideálům nezřídka končívá tím, že v rámci boje proti alkoholismu zastřelíš dítě se sáčkem rumových pralinek. Karel Kryl
-
- Lv.10
- Příspěvky: 66
- Registrován: pát 29. říj 2010 17:44:02
- Bydliště: Králikárna
- Dal poděkování: 4 poděkování
- Dostal poděkování: 20 poděkování
Re: Nová mapa - Wasteland
Mě se to líbí. Návrh je propracovaný a dal určitě dost práce.
Dá se tam něco vylepšit, změnit a upravit, ale kostra je přesně to, co tady chybí. Dung a spolupráce.
Z mého pohledu tu je ale nedostatek právě až od lvlu 100 výše.
Co se týče ulehčování hry. Proberte se. To, že tady někdo před 7 lety musel všechno poznávat, nově příchozího nezajímá. Hra se musí vyvíjet, měla by být dynamičtěší a samozřejmě rychlejší. Kdo z nováčků vydrží sedět několik let u takové hry, aby si tvořil různé výbavy a dostal se třeba do té války říší, kde soustavně bojuje kolem 60 lidí, což je bída s nouzí? A pokud někomu, kdo už všechno zná, má yangy, výbavy a ví jak na to, trvá expení na lvl 100 pár hodin, jak píšete, tak těm novým to takhle dlouho určitě netrvá.
Vidím to sám na sobě. Vrátil jsem se sem po několika letech a od té doby, co jsem odešel, do doby, co jsem se sem vrátil tady není nového téměř nic. Jedině Entarian, který je zase jen další mapa ve stejném duchu a zatím se tam nedostanu. Abych si na něco vydělal, je třeba do zblbnutí běhat po swampu nebo HG. Sem tam něco přeprodat. Když budu počítat Entarian, kam se teda lvl 100 těžko podívá, tak na rozmezí 100 - 150 jsou tu 3 mapy. To je sakra málo. Navíc jsou odstupnované, takže 20 lvlů chodí hrát jen na jednu jedinou mapu. Stane se tak, že to pár dní nepustím, protože mě dělání věcí dokola prostě nudí.
Takový dung tady chybí a klidně i na více úrovní. Pro maličké, střední i vysoké a různé typy. Klidně i víc druhů. Pokud i toho procházení může člověk zároveň plnit úkol, hra je vždy zábavnější.
Otázkou spíš je, do jaké míry se chce někomu zabývat vývojem takové mapy, která nebude hotová za týden. Jestli se hra prostě jen neudržuje v současném stavu s menšími vylepšeními, aby už to nějak doklepala.
Dá se tam něco vylepšit, změnit a upravit, ale kostra je přesně to, co tady chybí. Dung a spolupráce.
Z mého pohledu tu je ale nedostatek právě až od lvlu 100 výše.
Co se týče ulehčování hry. Proberte se. To, že tady někdo před 7 lety musel všechno poznávat, nově příchozího nezajímá. Hra se musí vyvíjet, měla by být dynamičtěší a samozřejmě rychlejší. Kdo z nováčků vydrží sedět několik let u takové hry, aby si tvořil různé výbavy a dostal se třeba do té války říší, kde soustavně bojuje kolem 60 lidí, což je bída s nouzí? A pokud někomu, kdo už všechno zná, má yangy, výbavy a ví jak na to, trvá expení na lvl 100 pár hodin, jak píšete, tak těm novým to takhle dlouho určitě netrvá.
Vidím to sám na sobě. Vrátil jsem se sem po několika letech a od té doby, co jsem odešel, do doby, co jsem se sem vrátil tady není nového téměř nic. Jedině Entarian, který je zase jen další mapa ve stejném duchu a zatím se tam nedostanu. Abych si na něco vydělal, je třeba do zblbnutí běhat po swampu nebo HG. Sem tam něco přeprodat. Když budu počítat Entarian, kam se teda lvl 100 těžko podívá, tak na rozmezí 100 - 150 jsou tu 3 mapy. To je sakra málo. Navíc jsou odstupnované, takže 20 lvlů chodí hrát jen na jednu jedinou mapu. Stane se tak, že to pár dní nepustím, protože mě dělání věcí dokola prostě nudí.
Takový dung tady chybí a klidně i na více úrovní. Pro maličké, střední i vysoké a různé typy. Klidně i víc druhů. Pokud i toho procházení může člověk zároveň plnit úkol, hra je vždy zábavnější.
Otázkou spíš je, do jaké míry se chce někomu zabývat vývojem takové mapy, která nebude hotová za týden. Jestli se hra prostě jen neudržuje v současném stavu s menšími vylepšeními, aby už to nějak doklepala.
-
- Chat Center
-
- You do not have permission to post in chat.
@
KerkyzAfterky « čtv 7:49 pm »
@
KerkyzAfterky « čtv 7:49 pm »
@
Mionix « čtv 7:31 pm »
@
MoCKeR « čtv 6:38 pm »
@
Mionix « čtv 4:56 pm »
@
Hakan « čtv 12:47 pm »
@
TomasFoxx « čtv 12:07 pm »
@
Hakan « čtv 12:07 pm »
@
TomasFoxx « čtv 12:06 pm »
@
TomasFoxx « čtv 11:06 am »
@
Angela « pon 6:48 pm »
@
ddavidd « pon 6:47 pm »
@
Angela « pon 6:40 pm »
@
schvarz « pon 3:13 pm »
@
Ezzo95 « pon 3:13 pm »
@
schvarz « pon 3:12 pm »
@
schvarz « pon 3:10 pm »
@
Ezzo95 « pon 3:10 pm »
@
schvarz « pon 3:10 pm »
@
Ezzo95 « pon 3:09 pm »
@
schvarz « pon 3:09 pm »
@
Ezzo95 « pon 3:09 pm »
@
schvarz « pon 3:08 pm »
@
Ezzo95 « pon 3:07 pm »
@
schvarz « pon 3:07 pm »
@
Ezzo95 « pon 3:06 pm »
@
schvarz « pon 3:06 pm »
@
schvarz « pon 3:06 pm »
@
Ezzo95 « pon 3:06 pm »
@
schvarz « pon 3:03 pm »
@
schvarz « pon 3:01 pm »
@
schvarz « pon 3:00 pm »
@
Ezzo95 « pon 2:59 pm »
@
schvarz « pon 2:57 pm »
@
schvarz « pon 2:57 pm »
@
Ezzo95 « pon 2:56 pm »
@
schvarz « pon 2:55 pm »
@
Ezzo95 « pon 2:55 pm »
@
schvarz « pon 2:53 pm »
@
Ezzo95 « pon 2:43 pm »
@
qSTRoNgMANp « pon 11:05 am »
@
Suko201 « pon 7:34 am »
@
TheDobbyk « ned 6:14 pm »
@
Mionix « sob 6:50 pm »
@
Mionix « sob 6:44 pm »
@
TheDobbyk « sob 3:16 pm »
@
Hakan « sob 1:51 pm »
@
TomasFoxx « sob 1:08 pm »
@
Relly « čtv 6:49 pm »
@
Makarov « čtv 3:04 pm »
@
Lejno « čtv 2:48 pm »
@
Lacius « sob 3:56 pm »
@
Suko201 « pát 8:12 pm »
@
Suko201 « pát 8:12 pm »
@
Mionix « pát 1:46 pm »
@
TomasFoxx « pát 10:13 am »
@
CrazyBull « čtv 8:57 pm »
@
HeXaPrO « čtv 6:54 pm »
@
Pajik « čtv 11:11 am »
@
TomasFoxx « čtv 10:47 am »