Lagy vo Swampe

Diskuze o velkém bažinatém území, kam nedoporučujeme vstupovat bez opičí krve.
peremonik
Lv.2
Lv.2
Příspěvky: 7
Registrován: úte 13. dub 2021 16:26:16
Dal poděkování: 2 poděkování

Lagy vo Swampe

Příspěvek od peremonik » úte 13. dub 2021 16:49:42

Zdravím drahý moji spolubojovníci. Chcem sa opýtať, že či je možné eliminovať lagy vo Swampe ... viem, že táto téma sa tu už rozoberala veľakrát ale mal som pocit, že práve môj pc by to mal zvládnuť.
Môj PC:
Grafika: RTX 2080 8GB
Procesor i7 8 jadier 9generácia - Coffe lake
32GB ram DDR4
Myslím ,že viac písať nemusím... samozrejme som schopný to premnožiť vo swampe bez akýchkoľvek problémov, chodím na orkov dávam im tak 13k (s warom) No sem tam keď to premnožím mi FPS skočia z 60 na 1 a nejde nič.
Chcel som sa Vás opýtať,že či sa mi oplatí možnosť renderu cez CPU nakoľko mám RTX a tá má real time tracing (lepšie na render 3Dčka, render rôznych animácií a pod.) zatiaľ čo GTX je lepšia na hry. No na druhú stranu(opravte ma ak sa mýlim) som niekde čítal ,že metin využíva iba jedno jadro, čo je podľa mňa kontraproduktívne.
Prvý krát som tam išiel s najlepšie nastavenou grafikou, no pomaly mi došlo, že ani môj vesmírny PC nemá šancu usekať 1000 orkov :D
Pomaly som znižoval detaily, vypínal napisy postáv a tak. Mám pocit ,že zmenšenie okna to len zhoršilo (môj pohľad na vec).
Uzavrel by som to teda asi otázkou ... že či swamp proste bude lagovať, keď sa to premnoží a treba viac kontrolovať množenie, alebo je možnosť to nejak fixnúť?
S pozdravom Peremonik :))

Uživatelský avatar
Soulicek
Lv.8
Lv.8
Příspěvky: 47
Registrován: pon 25. čer 2018 14:07:00
Dal poděkování: 24 poděkování
Dostal poděkování: 35 poděkování

Re: Lagy vo Swampe

Příspěvek od Soulicek » úte 13. dub 2021 17:06:23

peremonik píše: úte 13. dub 2021 16:49:42 Zdravím drahý moji spolubojovníci. Chcem sa opýtať, že či je možné eliminovať lagy vo Swampe ... viem, že táto téma sa tu už rozoberala veľakrát ale mal som pocit, že práve môj pc by to mal zvládnuť.
Môj PC:
Grafika: RTX 2080 8GB
Procesor i7 8 jadier 9generácia - Coffe lake
32GB ram DDR4
Myslím ,že viac písať nemusím... samozrejme som schopný to premnožiť vo swampe bez akýchkoľvek problémov, chodím na orkov dávam im tak 13k (s warom) No sem tam keď to premnožím mi FPS skočia z 60 na 1 a nejde nič.
Chcel som sa Vás opýtať,že či sa mi oplatí možnosť renderu cez CPU nakoľko mám RTX a tá má real time tracing (lepšie na render 3Dčka, render rôznych animácií a pod.) zatiaľ čo GTX je lepšia na hry. No na druhú stranu(opravte ma ak sa mýlim) som niekde čítal ,že metin využíva iba jedno jadro, čo je podľa mňa kontraproduktívne.
Prvý krát som tam išiel s najlepšie nastavenou grafikou, no pomaly mi došlo, že ani môj vesmírny PC nemá šancu usekať 1000 orkov :D
Pomaly som znižoval detaily, vypínal napisy postáv a tak. Mám pocit ,že zmenšenie okna to len zhoršilo (môj pohľad na vec).
Uzavrel by som to teda asi otázkou ... že či swamp proste bude lagovať, keď sa to premnoží a treba viac kontrolovať množenie, alebo je možnosť to nejak fixnúť?
S pozdravom Peremonik :))
No ono tu je ten problém že môžeš mať PC aký chceš ten swamp sa proste lagovať bude vždy s tým nič nespravíš... keďže metin ako hra taká je veľmi stará a pokial viem využíva iba 1 jadro z procesoru tak tie lagy budú proste furt bohužial
ObrázekLuckySoulObrázekObrázekObrázekObrázek
🔥 Archer :fire:Jinno1451523/60

peremonik
Lv.2
Lv.2
Příspěvky: 7
Registrován: úte 13. dub 2021 16:26:16
Dal poděkování: 2 poděkování

Re: Lagy vo Swampe

Příspěvek od peremonik » úte 13. dub 2021 17:06:34

update: asi sa mi to cez to CPU neoplatí :D
swamp cpu.png

Edit: Soulicek, ďakujem za odpoveď, presne niečo také som chcel(nechcel) počuť :))

harba
Lv.7
Lv.7
Příspěvky: 31
Registrován: sob 03. kvě 2014 12:16:24
Dal poděkování: 5 poděkování
Dostal poděkování: 4 poděkování

Re: Lagy vo Swampe

Příspěvek od harba » úte 13. dub 2021 20:12:09

Dle mého záleží i na rychlosti připojení k internetu. Já když jsem ve swampu připojený přes wi-fi, tak dám vždycky o něco méně yang, než když jsem připojený přes kabel (vyšší rychlost) a to z důvodu, že se mi to o něco víc seká, tím pádem nemůžu tak často nahánět mobky a mám jich na sobě o něco méně.
Dost to poznám hlavně na tom, že když jsem na wi-fi, sekám mobky, mám zhruba 10-15 FPS a naženu pár skupinek okolo, tak najednou hra zamrzne a já můžu akorát tak natvrdo vypnout hru, odjet co nejdál postupně to vysekat. Když stejnou věc udělám když jsem připojený přes kabel, tak sice taky FPS dropnou, ale jenom na třeba 4-5 FPS a to se dá ještě ustát a za nějakou dobu to vysekám a FPS jdou zase nahoru.

Uživatelský avatar
SamJsiLama
Lv.16
Lv.16
Příspěvky: 144
Registrován: stř 03. dub 2019 9:20:35
Dal poděkování: 90 poděkování
Dostal poděkování: 88 poděkování

Re: Lagy vo Swampe

Příspěvek od SamJsiLama » úte 13. dub 2021 23:24:55

harba píše: úte 13. dub 2021 20:12:09 Dle mého záleží i na rychlosti připojení k internetu. Já když jsem ve swampu připojený přes wi-fi, tak dám vždycky o něco méně yang, než když jsem připojený přes kabel (vyšší rychlost) a to z důvodu, že se mi to o něco víc seká, tím pádem nemůžu tak často nahánět mobky a mám jich na sobě o něco méně.
Dost to poznám hlavně na tom, že když jsem na wi-fi, sekám mobky, mám zhruba 10-15 FPS a naženu pár skupinek okolo, tak najednou hra zamrzne a já můžu akorát tak natvrdo vypnout hru, odjet co nejdál postupně to vysekat. Když stejnou věc udělám když jsem připojený přes kabel, tak sice taky FPS dropnou, ale jenom na třeba 4-5 FPS a to se dá ještě ustát a za nějakou dobu to vysekám a FPS jdou zase nahoru.
FPS nejsou ale závislé na rychlosti tvého internetového připojení 🤷🤷 to si pleteš s pingem. To jsou celkem dvě odlišné věci.

Možná, když vyděláš vždy míň přes Wi-Fi, tak je možné, že tvoje Wi-Fi připojení má nějaké mikro výpadky, které zapříčiní pád hry na několik málo vteřin, takže přestaneš na chvíli sekat a tím ztrácíš výdělek. Jinak to nevidím, na druhou stranu ani nevím jak moc stabilní výsledek může mít vydělávání ve swampu. Je to podle mě jako všude ovlivněné dost dropem karem/prutů.
Obrázek Georgiew Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
GreatestEvil
88k+
Full
P
P
P

harba
Lv.7
Lv.7
Příspěvky: 31
Registrován: sob 03. kvě 2014 12:16:24
Dal poděkování: 5 poděkování
Dostal poděkování: 4 poděkování

Re: Lagy vo Swampe

Příspěvek od harba » stř 14. dub 2021 10:56:59

SamJsiLama píše: úte 13. dub 2021 23:24:55
harba píše: úte 13. dub 2021 20:12:09 Dle mého záleží i na rychlosti připojení k internetu. Já když jsem ve swampu připojený přes wi-fi, tak dám vždycky o něco méně yang, než když jsem připojený přes kabel (vyšší rychlost) a to z důvodu, že se mi to o něco víc seká, tím pádem nemůžu tak často nahánět mobky a mám jich na sobě o něco méně.
Dost to poznám hlavně na tom, že když jsem na wi-fi, sekám mobky, mám zhruba 10-15 FPS a naženu pár skupinek okolo, tak najednou hra zamrzne a já můžu akorát tak natvrdo vypnout hru, odjet co nejdál postupně to vysekat. Když stejnou věc udělám když jsem připojený přes kabel, tak sice taky FPS dropnou, ale jenom na třeba 4-5 FPS a to se dá ještě ustát a za nějakou dobu to vysekám a FPS jdou zase nahoru.
FPS nejsou ale závislé na rychlosti tvého internetového připojení 🤷🤷 to si pleteš s pingem. To jsou celkem dvě odlišné věci.

Možná, když vyděláš vždy míň přes Wi-Fi, tak je možné, že tvoje Wi-Fi připojení má nějaké mikro výpadky, které zapříčiní pád hry na několik málo vteřin, takže přestaneš na chvíli sekat a tím ztrácíš výdělek. Jinak to nevidím, na druhou stranu ani nevím jak moc stabilní výsledek může mít vydělávání ve swampu. Je to podle mě jako všude ovlivněné dost dropem karem/prutů.
Nic si nepletu, Wi-Fi žádné mikro výpadky nemá.
Úplně nedává smysl, co si napsal. Nemyslím to špatně, ale jak se asi projeví nízký ping? Logicky tím, že ti spadnou FPS. Ping je jenom ukazatel, že je příčinou připojení k internetu a ne něco jiného.

Ekura je hra přes internet, takže logicky rychlost internetu musí mít vliv na celkový počet snímků za sekundu. Pokud hra nestíhá přenášet všechna data z klienta na server a obráceně, tak se logicky budou vynechávat některé updaty (myšleno snímky) a dojde k omezení počtu snímků za sekundu. Pokud se najednou enormně zvýší množství přenášení dat (hodně namnožených mobů) a internet nestíhá přenést všechna data, tak se to musí někde projevit.
Otázkou je do jaké míry pomůže vyšší rychlost internetu. Metin je stará hra a pravděpodobně nebude mít implementovaný žádný Object Pool či podobný pattern, takže určitě je hranice, kdy vyšší rychlost internetu nebo silnější stroj na straně klienta už nemají žádný smysl, protože to hra jaké taková nebo server na kterém hra běží nezvládá.

Uživatelský avatar
schvarz
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 650
Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
Dal poděkování: 124 poděkování
Dostal poděkování: 383 poděkování

Re: Lagy vo Swampe

Příspěvek od schvarz » stř 14. dub 2021 12:45:43

harba píše: stř 14. dub 2021 10:56:59
SamJsiLama píše: úte 13. dub 2021 23:24:55
harba píše: úte 13. dub 2021 20:12:09 Dle mého záleží i na rychlosti připojení k internetu. Já když jsem ve swampu připojený přes wi-fi, tak dám vždycky o něco méně yang, než když jsem připojený přes kabel (vyšší rychlost) a to z důvodu, že se mi to o něco víc seká, tím pádem nemůžu tak často nahánět mobky a mám jich na sobě o něco méně.
Dost to poznám hlavně na tom, že když jsem na wi-fi, sekám mobky, mám zhruba 10-15 FPS a naženu pár skupinek okolo, tak najednou hra zamrzne a já můžu akorát tak natvrdo vypnout hru, odjet co nejdál postupně to vysekat. Když stejnou věc udělám když jsem připojený přes kabel, tak sice taky FPS dropnou, ale jenom na třeba 4-5 FPS a to se dá ještě ustát a za nějakou dobu to vysekám a FPS jdou zase nahoru.
FPS nejsou ale závislé na rychlosti tvého internetového připojení 🤷🤷 to si pleteš s pingem. To jsou celkem dvě odlišné věci.

Možná, když vyděláš vždy míň přes Wi-Fi, tak je možné, že tvoje Wi-Fi připojení má nějaké mikro výpadky, které zapříčiní pád hry na několik málo vteřin, takže přestaneš na chvíli sekat a tím ztrácíš výdělek. Jinak to nevidím, na druhou stranu ani nevím jak moc stabilní výsledek může mít vydělávání ve swampu. Je to podle mě jako všude ovlivněné dost dropem karem/prutů.
Nic si nepletu, Wi-Fi žádné mikro výpadky nemá.
Úplně nedává smysl, co si napsal. Nemyslím to špatně, ale jak se asi projeví nízký ping? Logicky tím, že ti spadnou FPS. Ping je jenom ukazatel, že je příčinou připojení k internetu a ne něco jiného.

Ekura je hra přes internet, takže logicky rychlost internetu musí mít vliv na celkový počet snímků za sekundu. Pokud hra nestíhá přenášet všechna data z klienta na server a obráceně, tak se logicky budou vynechávat některé updaty (myšleno snímky) a dojde k omezení počtu snímků za sekundu. Pokud se najednou enormně zvýší množství přenášení dat (hodně namnožených mobů) a internet nestíhá přenést všechna data, tak se to musí někde projevit.
Otázkou je do jaké míry pomůže vyšší rychlost internetu. Metin je stará hra a pravděpodobně nebude mít implementovaný žádný Object Pool či podobný pattern, takže určitě je hranice, kdy vyšší rychlost internetu nebo silnější stroj na straně klienta už nemají žádný smysl, protože to hra jaké taková nebo server na kterém hra běží nezvládá.
Hele, to je jen tvoje spekulace. A chybná, abych tak dodal.
Vem si, když ti spadne net - hra běží ještě dalších 30 vteřin, můžeš tam běhat, jen ti nejdou otvírat stánky, sekat mobky, psát do chatu a podobně. A celou dobu máš stejně FPS, jako předtím. Takže tvoje tvrzení o souvislosti FPS a internetu na tomhle padá. Kdyby platilo, tak ti při spadnutí internetu hra okamžitě lagne, nepůjde hýbat kamerou a nahned by ti to spadlo.
Ekura je hra přes internet, takže logicky rychlost internetu musí mít vliv na celkový počet snímků za sekundu.
Chtěl bych vědět, proč tohle jako "logicky" má platit. Vypadáš, že programování alespoň částečně rozumíš, ale opravdu nevím, čím máš tohle tvrzení podložený (jestli třeba existuje nějaká online hra, kde jsou FPS přímo vázaná na rychlost internetu).

Nevíme, jak je hra napsaná, jestli tam je nějaký pattern nebo něco.
Ale podle mě tam něco na styl MVC patternu bude (model-view-controller). Rozhodně to nefunguje tak, že v hlavní smyčce je na tvrdku čekání na pakety od serveru a pokud nepřijdou, tak se hra nepřekreslí. Když to brutálně zjednoduším - bude tam nějaké vedlejší vlákno, které poslouchá, přijímá pakety od serveru a upravuje model (stav hry v okolí hráče). A potom tam bude hlavní vlákno, které vykresluje podle informací z modelu. Neříkám, že to je tahkle, třeba je to úplně jinak, ale rozhodně nesouhlasím s tím, že rychlost internetu souvisí s vykreslováním obsahu okna.

A abych dodal k těm lagům ve swampu - ano, na vině je určitě implementace a silnější stroj/internet ti pomůže jen do určité míry, pak už to zlepšit prostě nejde. Ale to je kvůli tomu, že ta hra nebyla vyvíjená, aby to najednou renderovalo víc než 1000 mobek (proto tam nebude žádný object pool) a všechny s tím spojené efekty. K tomu v té hře někde bude memory leak, protože po čase ve swampu ti ta hra prostě spadne na critical error, takže to tam někde nejspíš teče.
Nic si nepletu, Wi-Fi žádné mikro výpadky nemá.
A tady to taky podle mě není úplně dobře.

Pakety neobsahujou CRC a další safety measures pro ověření celistvosti a neporušení paketů jen tak pro nic za nic. Při používání wifi chca nechca dochází k interferenci a zatoulání paketů a poměrně často je třeba je posílat znova, od toho tam ten protokol je. Byť ty novější wifi protokoly jako 802.11n jsou už opravdu chytrý, tak se to furt nemůže rovnat se starým dobrým ethernetem, který je rychlejší a spolehlivější. Některý pakety se přes wifi zkrátka zatoulají a nedorazí. A kvůli horší odezvě potom může trvat déle, než sesekáš hlouček mobek a tudíž horší výdělek.


Jo a abych dodal ještě úplně - ty lagy ve swampu jsou prakticky jediná věc, která pořádně limituje výdělky, co si lidi ze swampu odnáší. Kdyby se to nelagovalo vůbec, tak si myslím, že výdělky ze swampu by mohly být dost možná i vyšší, než ty z entu.

harba
Lv.7
Lv.7
Příspěvky: 31
Registrován: sob 03. kvě 2014 12:16:24
Dal poděkování: 5 poděkování
Dostal poděkování: 4 poděkování

Re: Lagy vo Swampe

Příspěvek od harba » stř 14. dub 2021 14:31:53

schvarz píše: stř 14. dub 2021 12:45:43
harba píše: stř 14. dub 2021 10:56:59
SamJsiLama píše: úte 13. dub 2021 23:24:55

FPS nejsou ale závislé na rychlosti tvého internetového připojení 🤷🤷 to si pleteš s pingem. To jsou celkem dvě odlišné věci.

Možná, když vyděláš vždy míň přes Wi-Fi, tak je možné, že tvoje Wi-Fi připojení má nějaké mikro výpadky, které zapříčiní pád hry na několik málo vteřin, takže přestaneš na chvíli sekat a tím ztrácíš výdělek. Jinak to nevidím, na druhou stranu ani nevím jak moc stabilní výsledek může mít vydělávání ve swampu. Je to podle mě jako všude ovlivněné dost dropem karem/prutů.
Nic si nepletu, Wi-Fi žádné mikro výpadky nemá.
Úplně nedává smysl, co si napsal. Nemyslím to špatně, ale jak se asi projeví nízký ping? Logicky tím, že ti spadnou FPS. Ping je jenom ukazatel, že je příčinou připojení k internetu a ne něco jiného.

Ekura je hra přes internet, takže logicky rychlost internetu musí mít vliv na celkový počet snímků za sekundu. Pokud hra nestíhá přenášet všechna data z klienta na server a obráceně, tak se logicky budou vynechávat některé updaty (myšleno snímky) a dojde k omezení počtu snímků za sekundu. Pokud se najednou enormně zvýší množství přenášení dat (hodně namnožených mobů) a internet nestíhá přenést všechna data, tak se to musí někde projevit.
Otázkou je do jaké míry pomůže vyšší rychlost internetu. Metin je stará hra a pravděpodobně nebude mít implementovaný žádný Object Pool či podobný pattern, takže určitě je hranice, kdy vyšší rychlost internetu nebo silnější stroj na straně klienta už nemají žádný smysl, protože to hra jaké taková nebo server na kterém hra běží nezvládá.
Hele, to je jen tvoje spekulace. A chybná, abych tak dodal.
Vem si, když ti spadne net - hra běží ještě dalších 30 vteřin, můžeš tam běhat, jen ti nejdou otvírat stánky, sekat mobky, psát do chatu a podobně. A celou dobu máš stejně FPS, jako předtím. Takže tvoje tvrzení o souvislosti FPS a internetu na tomhle padá. Kdyby platilo, tak ti při spadnutí internetu hra okamžitě lagne, nepůjde hýbat kamerou a nahned by ti to spadlo.
Ekura je hra přes internet, takže logicky rychlost internetu musí mít vliv na celkový počet snímků za sekundu.
Chtěl bych vědět, proč tohle jako "logicky" má platit. Vypadáš, že programování alespoň částečně rozumíš, ale opravdu nevím, čím máš tohle tvrzení podložený (jestli třeba existuje nějaká online hra, kde jsou FPS přímo vázaná na rychlost internetu).

Nevíme, jak je hra napsaná, jestli tam je nějaký pattern nebo něco.
Ale podle mě tam něco na styl MVC patternu bude (model-view-controller). Rozhodně to nefunguje tak, že v hlavní smyčce je na tvrdku čekání na pakety od serveru a pokud nepřijdou, tak se hra nepřekreslí. Když to brutálně zjednoduším - bude tam nějaké vedlejší vlákno, které poslouchá, přijímá pakety od serveru a upravuje model (stav hry v okolí hráče). A potom tam bude hlavní vlákno, které vykresluje podle informací z modelu. Neříkám, že to je tahkle, třeba je to úplně jinak, ale rozhodně nesouhlasím s tím, že rychlost internetu souvisí s vykreslováním obsahu okna.

A abych dodal k těm lagům ve swampu - ano, na vině je určitě implementace a silnější stroj/internet ti pomůže jen do určité míry, pak už to zlepšit prostě nejde. Ale to je kvůli tomu, že ta hra nebyla vyvíjená, aby to najednou renderovalo víc než 1000 mobek (proto tam nebude žádný object pool) a všechny s tím spojené efekty. K tomu v té hře někde bude memory leak, protože po čase ve swampu ti ta hra prostě spadne na critical error, takže to tam někde nejspíš teče.
Nic si nepletu, Wi-Fi žádné mikro výpadky nemá.
A tady to taky podle mě není úplně dobře.

Pakety neobsahujou CRC a další safety measures pro ověření celistvosti a neporušení paketů jen tak pro nic za nic. Při používání wifi chca nechca dochází k interferenci a zatoulání paketů a poměrně často je třeba je posílat znova, od toho tam ten protokol je. Byť ty novější wifi protokoly jako 802.11n jsou už opravdu chytrý, tak se to furt nemůže rovnat se starým dobrým ethernetem, který je rychlejší a spolehlivější. Některý pakety se přes wifi zkrátka zatoulají a nedorazí. A kvůli horší odezvě potom může trvat déle, než sesekáš hlouček mobek a tudíž horší výdělek.
V tom s tebou souhlasím, Wi-Fi určitě ztrácí pakety častěji než ethernet. Ke ztracení paketů ale může dojít kdekoliv na trase klient-server a pokud k němu dojde při použití TCP (což předpokládám že používá Metin), daný paket bude odeslán znova.
To, že moje Wi-Fi nemá žádné mikro výpadky bylo ale myšleno tak, že připojení je stabilní, kvalitní, stejně tak jako signál. Pakety se sice při použití Wi-Fi ztrácí, ale to i v Ethernetu, jen ne tak často. K těm packet loss přes Wi-Fi ale určitě nedochází tak často, aby to bylo značně poznat. V případě, který jsem popisoval, je jasné, že Wi-Fi má prostě menší kapacitu přenosu dat a pokud dojde k jejímu překročení, tak si s tím Ekura neumí poradit a kousne se.
Hlavním rozdílem mezi Wi-Fi a Ethernetem není to, že vzduchem se prostě ztrácí víc paketů, ale to, že vzduchem to nedorazí k routeru tak rychle, jako tím kabelem. Takže já si zase stojím za tou svojí původní myšlenkou. :)

Uživatelský avatar
schvarz
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 650
Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
Dal poděkování: 124 poděkování
Dostal poděkování: 383 poděkování

Re: Lagy vo Swampe

Příspěvek od schvarz » stř 14. dub 2021 17:15:26

harba píše: stř 14. dub 2021 14:31:53
V tom s tebou souhlasím, Wi-Fi určitě ztrácí pakety častěji než ethernet. Ke ztracení paketů ale může dojít kdekoliv na trase klient-server a pokud k němu dojde při použití TCP (což předpokládám že používá Metin), daný paket bude odeslán znova.
To, že moje Wi-Fi nemá žádné mikro výpadky bylo ale myšleno tak, že připojení je stabilní, kvalitní, stejně tak jako signál. Pakety se sice při použití Wi-Fi ztrácí, ale to i v Ethernetu, jen ne tak často. K těm packet loss přes Wi-Fi ale určitě nedochází tak často, aby to bylo značně poznat. V případě, který jsem popisoval, je jasné, že Wi-Fi má prostě menší kapacitu přenosu dat a pokud dojde k jejímu překročení, tak si s tím Ekura neumí poradit a kousne se.
Hlavním rozdílem mezi Wi-Fi a Ethernetem není to, že vzduchem se prostě ztrácí víc paketů, ale to, že vzduchem to nedorazí k routeru tak rychle, jako tím kabelem. Takže já si zase stojím za tou svojí původní myšlenkou. :)
Hele, povím ti to takhle - protokol říká, že by vše mělo fungovat. Ale z mojí zkušenosti to tak není, když jsem hrál na wifi, tak se ta hra dost zpožďovala a ke hromadě věcí ve finále vůbec nedošlo. Měl jsem víc ghost mobek a podobně.

harba
Lv.7
Lv.7
Příspěvky: 31
Registrován: sob 03. kvě 2014 12:16:24
Dal poděkování: 5 poděkování
Dostal poděkování: 4 poděkování

Re: Lagy vo Swampe

Příspěvek od harba » stř 14. dub 2021 21:35:38

schvarz píše: stř 14. dub 2021 17:15:26
harba píše: stř 14. dub 2021 14:31:53
V tom s tebou souhlasím, Wi-Fi určitě ztrácí pakety častěji než ethernet. Ke ztracení paketů ale může dojít kdekoliv na trase klient-server a pokud k němu dojde při použití TCP (což předpokládám že používá Metin), daný paket bude odeslán znova.
To, že moje Wi-Fi nemá žádné mikro výpadky bylo ale myšleno tak, že připojení je stabilní, kvalitní, stejně tak jako signál. Pakety se sice při použití Wi-Fi ztrácí, ale to i v Ethernetu, jen ne tak často. K těm packet loss přes Wi-Fi ale určitě nedochází tak často, aby to bylo značně poznat. V případě, který jsem popisoval, je jasné, že Wi-Fi má prostě menší kapacitu přenosu dat a pokud dojde k jejímu překročení, tak si s tím Ekura neumí poradit a kousne se.
Hlavním rozdílem mezi Wi-Fi a Ethernetem není to, že vzduchem se prostě ztrácí víc paketů, ale to, že vzduchem to nedorazí k routeru tak rychle, jako tím kabelem. Takže já si zase stojím za tou svojí původní myšlenkou. :)
Hele, povím ti to takhle - protokol říká, že by vše mělo fungovat. Ale z mojí zkušenosti to tak není, když jsem hrál na wifi, tak se ta hra dost zpožďovala a ke hromadě věcí ve finále vůbec nedošlo. Měl jsem víc ghost mobek a podobně.
Tak já zase hraju na Wi-Fi na noťasu pořád a nemám s tím problém. Pouze když jdu swamp tak natáhnu kabel, protože ten se přes Wi-Fi fakt jet nedá :D

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Lacius « sob 3:56 pm »
První 3 z každé říše, dnes, obdrží ještě nějakou odměnu do IS
@ Suko201 « pát 8:12 pm »
<3
@ Suko201 « pát 8:12 pm »
Konečně steepka, na to jsme čekali 💙
@ Mionix « pát 1:46 pm »
@CrazyBull,  Již se to někomu stalo. Potřeba udělat ticket se všemi potřebnými informacemi. S tímto opravdu nikdo nepočítal.
@ TomasFoxx « pát 10:13 am »
@CrazyBull,  tušim že to u nich píše trvanlivost 30 dni?
@ CrazyBull « čtv 8:57 pm »
Zdar všem , chci se zeptat zda se někomu vypařili ingredience dračího elixíru nebo se to stalo jen mě. Díky
@ HeXaPrO « čtv 6:54 pm »
Je tu grindelwald ?
@ Pajik « čtv 11:11 am »
@KerkyzAfterky,  Na vánoce a na výročí, ale to, zda a kdy to bude, to je už na GP. Můj předpoklad je, že to bude, ale to je tak vše, co se řekne. Zatím, co si vzpomínám, to je tak každý rok, ale může se i stát, že nebude holt
@ TomasFoxx « čtv 10:47 am »
@ KerkyzAfterky « čtv 10:29 am »
Takashiro píše:
Mionix píše: @Takashiro,  Ten bývá jen o Vánocích.
tak to žiadne investicie do vianoc? 🥲
myslím, že byly i na výročí ekury jak je v červnu. Ale nevím, jestli každy rok
@ KerkyzAfterky « čtv 10:28 am »
Mionix píše: @KerkyzAfterky,  máte rukavice? To pomáhá. Sám jsem viděl sekat meteor mrazu v zaniklé jiného hráče. Měl prut 10kk 5kk kraslici, požehy, perg válečníka průniky.
tak fakt to je rukavicema, já myslel, že na tyhle eventové věci to nemá vliv :D :D tak díky a pardon :D
@ Takashiro « čtv 10:15 am »
Mionix píše: @Takashiro,  Ten bývá jen o Vánocích.
tak to žiadne investicie do vianoc? 🥲
@ Mionix « čtv 10:05 am »
@Takashiro,  Ten bývá jen o Vánocích.
@ Mionix « čtv 10:05 am »
@KerkyzAfterky,  máte rukavice? To pomáhá. Sám jsem viděl sekat meteor mrazu v zaniklé jiného hráče. Měl prut 10kk 5kk kraslici, požehy, perg válečníka průniky.
@ KerkyzAfterky « čtv 9:44 am »
Z mrazíka sem teď dostal prut 5kk a 2 požehy, to je bizár. Chci vidět, kdo vám to bude hrát příští rok :_D
@ Takashiro « čtv 8:57 am »
Kedy bude nejaky ten bonus na SDčka?
@ Mionix « čtv 7:48 am »
Dnešní údržba je posunuta na 11h.
@ Mionix « úte 8:58 am »
@Relly,  Mohu s vámi souhlasit, i support je důležitý, ale nic s tím nezmohu.
@ Relly « pon 6:14 pm »
@Mionix,  Co se týče hodin práce jednotlivých gm na eventech, to hráč posoudit nemůže. Muže a nemusí to tak být. Nicméně je ve hře tolik GM a nepřijde mi Ok, ze se na tickety čeká pomalu čtvrt roku. Beru, že se třeba podílí částečně na hře, co se eventu tyče. Osobně si myslim, že to tam delaji jen někteří a zbytek se veze, ale nevadí, to hráč nevidí jak ten ticket systém. Ale ona ta podpora (support) by měla též fungovat, je to jakási součást te práce a to mi přijde, že to tu nefunguje vůbec.
@ Mionix « pon 6:06 pm »
@Relly,  Já vám to neberu, takový pohled z hráčské strany může být, může se tak zdát. Ale věřte, že za tou hrou jsou obrovské hodiny práce. Třeba ty eventy se nevymyslí samy. Jsou v tom desítky a desítky hodin jednotlivých GM.
@ Relly « pon 5:42 pm »
@Mionix,  Mě třeba zaráží, že se tomu divíš. Též jsem na blbou chybu hry čekal 14 dní (a to se vyřešilo jen díky tomu, že jsem ti psal zde). Tady když gage čeká na ticket 2 měsíce, tak to asi o něčem vypovídá, ne ? A kupodivu to pak lidi tahají i sem, když vedení absolutně nezajímá, že jejich gm tým (podřízení) jen berou SD za jedno velké nic. Ale uznávám a respektuji, že aspoň ty se snažíš pomoci hráčům mimo forko, když už tady se na hráče kašle.
@ hg003 « ned 10:31 pm »
..
@ gagefranjo « ned 7:32 pm »
Mionix píše: @gagefranjo,  mohu vám napsat, aby jste vydržel do pondělí. Bude porada. Třeba se to louskne tam. ;-)
diky
@ gagefranjo « ned 7:06 pm »
Také stěžování na ticketu určitě nebudu praktikovat 😂
@ Mionix « ned 7:06 pm »
@gagefranjo,  mohu vám napsat, aby jste vydržel do pondělí. Bude porada. Třeba se to louskne tam. ;-)
@ gagefranjo « ned 7:06 pm »
Mne je Jasne, ze schválení návrhu závisí na par lidech z týmu. Kteří třeba ani nechodi války a když už, tak určitě ne za postavy, kterých se to tahle změna dotýká
@ gagefranjo « ned 7:05 pm »
Já vždy měl myšlenku, ze když se po par měsících připomenu na ticketu, tak se to bere za spam a hrozí za to tb. Je mozne ze se mýlím, ale takhle to beru
@ Mionix « ned 6:49 pm »
@gagefranjo,  A co po mně chceš? Narovinu. A tušíš vůbec, že na schválení či zamítnutí návrhu vůbec nezáleží. Protože ve finále, co se implementuje do hry není na tobě, na nás, ale pouze na majiteli? A jestli ti někdo dlouho řeší ticket, tak si prosím stěžuj tam, forum od toho není. :-)
@ gagefranjo « ned 6:40 pm »
Jinak Prave nevim, kde bych tento navrh podsunul. Ještě me napadl ticket, ale tam nic o návrzích nebylo 🤷🏼‍♂️
@ gagefranjo « ned 6:38 pm »
Tak čekal jsem, ze navrh zde na fóru bude rychlejší jak vaše klasické porady o tom co má prijit do hry
@ Mionix « ned 6:00 pm »
@gagefranjo,  Jo jo, to vůbec neděláte. :-)
@ gagefranjo « ned 5:53 pm »
Ale asi toho mate hodně, tak nebudu zbytecne rýpat 🙂
@ gagefranjo « ned 5:52 pm »
Jestli budu cekat jak na odpověď na ticket tak poteš 😃
@ Mionix « ned 5:03 pm »
@gagefranjo,  až do té doby, dokud ho buď schválíme k diskusi, či zamítneme. :-)
@ gagefranjo « ned 2:48 pm »
Jak dlouho se čeká na schválení návrhu?
@ Mionix « ned 9:40 am »
@kovardominik,  jdou přendavat z postavy na postavu. ;-)
@ kovardominik « sob 9:07 pm »
Během plnění úkolu s herbářem mohl být zrušen denní limit bylinek. Při nézké úrovni zručnosti a smůle to jde plnit několik dní
@ kovardominik « pát 10:55 pm »
Přirážka za rušení při práci u kováře je top :)
@ Mionix « pát 7:42 am »
@xSaskex,  to bohužel nemohu, musí řešit GM, které řešilo váš předchozí ticket.
@ xSaskex « čtv 6:57 pm »
@Mionix,  Ahoj Mio, mohl bych poprosit, jestli byste nemrkli na tiket č.92121? Už nějakou chvilku čekáme a zabere to jen malinko času. Díky za odpověď
@ schvarz « čtv 3:10 pm »
Velmi opatrně se softwarem jako AHK, mnoho her scanuje seznam běžících programů a pokud najdou AutoHotkey, tak to automaticky berou jako porušení podmínek použití. Takže zapínat jen na používání. A ještě teda upozorním, že AHK umožňuje automatizaci, která je proti podmínkám použití prakticky všech online her včetně ekury. Technicky vzato je proti podmínkám použití ekury i to použití na přebindování F1-F4 na jiné klávesy. Dokonce i software k herní myši před podmínkami použití neobstojí. Je to tolerováno, takže myslet na to.
@ RAMHH « čtv 1:21 pm »
@goddamnbary,  Podivej se na programy jako AHK
@ goddamnbary « čtv 1:09 pm »
Vedel by si mi poradiť ako sa to robí?
@ Akemos « čtv 9:40 am »
goddamnbary píše: Otázka, dajú sa zmeniť klávesy f1-f4?, chcel by som si kúpiť mini 60% klávesnicu
asi záleží na klávesnici. já si mohu dát jakoukoli klavesu kamkoliv třebai C na F5
@ goddamnbary « stř 3:25 pm »
Otázka, dajú sa zmeniť klávesy f1-f4?, chcel by som si kúpiť mini 60% klávesnicu
@ goddamnbary « stř 3:24 pm »
Sup ľudia
@ Mionix « pon 4:12 pm »
@Betty,  Na truhle je to napsané, že máte mít v ruce zbraň. ;-)
@ Betty « pon 3:13 pm »
Proč, když mám v ruce motyku a otevřu nazaretskou truhlu tak mi to dá meč na šamanku? :D
@ KerkyzAfterky « pon 1:02 pm »
Tak asi jste vybrali štěstičko i od ostatních :D já furt nic :D
@ gagefranjo « ned 10:54 pm »
Po přidání pojmenování výstroje, které chtěl snad vlastně úplně každý :) jsem nenasel za 3h hledání ani jednu. Včera jsem měl stesti a našel jsem ji asi za 15min.
@ Hakan « ned 9:08 pm »
Já našel uhelnou žílu včera asi za 2 minuty hledání, je fakt že den před tím jsem ji nenašel hodinu :lol:
@ KerkyzAfterky « ned 5:24 pm »
Mohl by se tady někdo z teamu vyjádřit o kolik byla zvýšená šance na výskyt uhelné žíly? Neznám nikoho ve hře, kdo by ji našel, všichni čerpají ze zásob, které měli ve skladu z předeventové doby. Vážně by nás to zajímalo, jestli prostě není někde chyba?
@ KerkyzAfterky « ned 2:19 pm »
TomasFoxx píše: https://ctrlv.link/wE54 drop z 10 mrazíků :D možná by to chtělo trošku boostnout
tobě aspoň padly povolení :D mě ani jedno, letos trošku bída no, ale jsem rád, že to nezrušili úplně :D
@ KerkyzAfterky « ned 2:18 pm »
Takashiro píše:
KerkyzAfterky píše:
TomasFoxx píše: @KerkyzAfterky,  vidíš, nadáváš na event a ani jsi nezjistil jak z peněženky dostat pořádný prachy :D
a poradíš?:D
ak mas urobeny quest od skladnika odovdzavaj ich zajacovi alešovi, daleko lepsie odmeny :D
jo už sem zjistil, ale díky moc :-)
@ gagefranjo « ned 12:03 pm »
To bylo no. Já Prave myslel, ze ta ranní údržba bude cílená přímo na ten drop, ale asi jindy😂
@ TomasFoxx « ned 11:34 am »
@gagefranjo,  no já posekal nejdřív 2 a z každýho 14 požehů a něco k tomu, tak jsem si říkal že wow, ale asi to bylo nějaký mega štěstí :D
@ gagefranjo « ned 11:32 am »
Neříkal jsi zrovna ty, ze ty odměny z těch meteoru jsou dobre? Ale jinak ano, ty odměny jsou výsměch :D
@ TomasFoxx « ned 11:08 am »
jelikož to je 80 minut práce
@ TomasFoxx « ned 11:07 am »
https://ctrlv.link/wE54 drop z 10 mrazíků :D možná by to chtělo trošku boostnout
@ Takashiro « ned 8:15 am »
KerkyzAfterky píše:
TomasFoxx píše: @KerkyzAfterky,  vidíš, nadáváš na event a ani jsi nezjistil jak z peněženky dostat pořádný prachy :D
a poradíš?:D
ak mas urobeny quest od skladnika odovdzavaj ich zajacovi alešovi, daleko lepsie odmeny :D

Who is chatting

offline Fozzy 
offline Mionix