Tak jsem se přišel podívat na to, co se tady po zhruba týdnu vyloupne za zajímavé nápady - a - téměř nic.
Takže "za odměnu" si dáme opakování - PŘÍKLAD (to je jen jako) - dva náhodní hráči. Franta je na PvM a Miloš na PvP. Oba potřebují Dračí náramek na +9. Oba chodí Haegeron, kde je nutný Dračí náramek na +9. Takže oba si ho dejme tomu za ten měsíc hraní pořídí. ALE Miloš je na PvP, takže po tom, co si udělá Dračí náramek na PvM, musí ještě další měsíc hrát, aby měl ještě Dračí náramek na PvP.
Neřešte chvíli nesmysly, jako "na co Dračí náramek do HG" a nebo "dyť mohl Miloš ten Dračí PvM přetočit na PvP", apod. Takový příklad se dá vymyslet na spoustu výbavy ve hře, co se používá jak na PvM, tak na PvP.
Otázka zní - jak pomůžete Milošovi, aby oproti Frantovi nemusel trávit dvojnásobný čas ve hře, když se chce věnovat PvP
Nesmysly typu, "že mu dáme lepší PvP mapu", "větší výběr teleportů" nebo "ať to teda nehraje", neberu. Tím moc zdejšímu PvP nepomůžete.

Ve hře nám běhá spousta "Milošů", co má potencionální chuť si zaPevéPéčkovat - jenže - čas máme všichni jenom jeden. To, že je někdo schopný ho obětovat do maxima, aby vynikl víc než ostatní, to je sice krásný, ale tyhle individua nám ty PvP mapy a akce nenaplní. Nikde jsem taky nepsal, že chci pro všechny všechno stejný. Spíš si všímejte toho, jak náročné je být dobrý v PvP a nebo jen čistě v PvM a proč.

Názory mě nezajímají - rád bych slyšel nějaký nápad.
forumman - není problém v nových předmětech nebo Schopnostech ve hře. Klidně můžeme do hry přidat další desítky předmětů a další Schopnosti podobný Karmě. Kdo by taky nechtěl hru pestřejší (ne ale přeplácanou). Problém je u věcí využívaných na PvP, kvůli kterým je hráč nucen trávit hraním několikanásobně víc času, než u věcí jen na PvM. Ty PvP věci jdou totiž bohužel dělat jen jednou cestou - a to přes PvM - čímž nám ve výsledku PvP aktivity několikanásobně převyšují co do času PvM aktivity a z toho plyne i počet hráčů v obou skupinách (PvP, PvM).
Dalo by se možná teoreticky řict, že každý nový předmět nebo schopnost ve hře, které se využijí kromě v PvM taky v PvP, nám vlastně zvednou celkovou časovou náročnost . Ale problém není v nových věcech, ale v jednosměrném způsobu získávání (ve hře), kdy PvP si pro ně musí dojít jen přes PvM.
Co s tím? Vedení hry má tímhle stylem (PvM-PvP) už od začátku "nalinkovanou" hru, takže netuším, že by chtělo něco měnit. Ono je to i pohodlnější, protože PvP komunitě nemusí vymýšlet moc nových věcí, když je jich jednak málo a jednak je ta několikanásobně delší cesta za PvP vlastně automaticky brána jako "zábava". A hráči? Někteří se bojí opustit už zažitý standart (nedřív udělám PvM a pak udělám PvM), další mají strach z toho, že když by PvP vydělávalo, že by nedej bože PvP hráči byly bohatší než standartní PvM a zbytku - těm to ještě nedošlo.
Takže co s tím? Asi nic. Možná je to až moc výhodné, že je to PvP tak nesnadné, protože nejtěžší je vždycky vymýšlet další zábavu.
