Rozšírený inventár

Archív návrhů, které byly buď uzavřeny, nebo zrealizovány.
Zamčeno

Aký je váš názor?

Súhlasím
128
69%
Nesúhlasím
44
24%
Je mi to v celku jedno
14
8%
 
Celkem hlasů: 186

Celius
Lv.3
Lv.3
Příspěvky: 12
Registrován: čtv 18. led 2018 19:59:26
Dostal poděkování: 1 poděkování

Re: Rozšírený inventár

Příspěvek od Celius » pát 20. dub 2018 20:29:31

Mithra píše: pát 20. dub 2018 0:33:54 Nejake to misto navic pro specialni elixiry se mi zda jeste rozumne rozsireni.
Varianta 2 by mohla byt brasna na pergameny navratu. Tedy neco na zpusob opasku, ale vkladaly by se do toho pergameny. Ty taky zaberou pomerne dost mista, v pripade, ze postava hodne cestuje po ruznych lokacich. Mohla by mit jedno policko vyhrazene pro prazdne pergameny ( treba i jedno na teleportacni manzelsky prsten) + nejaky zaklad a navysovala by se klasicky vylepsovanim. Teoreticky by pak mohla mit i vlastni klavesovou zkratku a tedy by se otevirala nezavisle na inventari. Coz by mohlo byt prilepseni navic. Hrac by pak nemusel otvirat inventar, pokud by chtel postavu presunout na jine misto.
Další předměty do hry to je na prd... A zbytečně moc složité, když řešení lze udělat jednoduché přehledné, když dojde k implementaci mého návrhu
Spoiler:
formou "Questu pro říši" jak byla výstavba skladu s tím že po splnění Questu se to otevře všem postavám u sumy "yang" budou záložky III. a IV. stránka, které budou moci býti spárované mezi sebou. I. a IV. I. a III., II. a III., II a IV. kvůli lepší orientaci v inventáři a nebo rovnou udělat tuto spárovanost pro všechny invetáře s tím že hlavní (ten viditelný) bude I. a II. III. a IV. budou v záložkách s tím že je bude moci sebou možnost spárovat kompletně všechny kombinace - to by pak mělo i další výhodu a to tu mnohem lepší orientaci mezi invetáři.Ale jak už jsem psal, je to mnohem náročnější pro přidání do hry, než klasické I. II. III. IV stránky nad sebou v inventáři.
Přehledné snadno manipulatelné akorát přidání do hry, to by byl asi oříšek, vůbec nemám představu, jak můj návrh je složitý pro nastavení apod. v těchto věcech se já konkrétně neorientuji.

Pro Evilka - Nevím kde jsi vzal, že můj návrh je podobný (nechci hledat ten termín jakým jsi to nazval tak improvizace :)) systém jako na officiálním serveru, ale já vím co jsem psal a nezmiňoval jsem tam nic o nějakých opaskách + tavbách doporučuji si můj návrh znovu přečíst je ve "Spoileru".

Ovšem můj návrh nemusí být taky zrovna vhodné řešení, proto může někdo zkusit navrhnout vlastní systém, nebo nějak doplnit ten můj budu jen rád, když společně uděláme návrh, který by mohl být přidán do hry :). Ale osobně styl brašen, opasků apod. se mi vůbec nezamlouvá další klávesové zkratky... opravdu ne je to jen "okopírování" a tomu se tým snaží zabránit už se tu něco podobného myslím řešilo.

Mithra
Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 489
Registrován: úte 24. zář 2013 11:22:32
Dal poděkování: 99 poděkování
Dostal poděkování: 1047 poděkování

Re: Rozšírený inventár

Příspěvek od Mithra » sob 21. dub 2018 12:36:24

Tak jasne, ze pridat dalsich 90 policek k inventari je jednoduche. Na druhou stranu... Je to opravdu tak nutne potrebne pro fungovani hry? Neni. A to mi nikdo nevymluvi.
Ale prave proto, ze to neni potrebne, tak pravdepodobnost zarazeni na seznam zmen je bud minimalni, nebo to dostane prioritu nekde na konci seznamu. Oni totiz nasi programatori maji taky radi vyzvy. A jestli chces neco co neni potreba do hry, dej jim bud neco hodne zajimaveho, nebo nejakou opravdu programatorskou vyzvu.
Přílišná oddanost ideálům nezřídka končívá tím, že v rámci boje proti alkoholismu zastřelíš dítě se sáčkem rumových pralinek. Karel Kryl

Uživatelský avatar
ovechkin
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 204
Registrován: čtv 05. kvě 2011 10:54:51
Dal poděkování: 45 poděkování
Dostal poděkování: 91 poděkování

Re: Rozšírený inventár

Příspěvek od ovechkin » sob 21. dub 2018 14:57:28

Mithra píše: sob 21. dub 2018 12:36:24 Tak jasne, ze pridat dalsich 90 policek k inventari je jednoduche. Na druhou stranu... Je to opravdu tak nutne potrebne pro fungovani hry? Neni. A to mi nikdo nevymluvi.
Ale prave proto, ze to neni potrebne, tak pravdepodobnost zarazeni na seznam zmen je bud minimalni, nebo to dostane prioritu nekde na konci seznamu. Oni totiz nasi programatori maji taky radi vyzvy. A jestli chces neco co neni potreba do hry, dej jim bud neco hodne zajimaveho, nebo nejakou opravdu programatorskou vyzvu.
Tak pokud je to snadné, tak to nezabere moc námahy a hlavně času programátorů. Aby jim to nenarušovalo práci, kterou mají a mohli se věnovat důležitějším věcem ohledně hry. Doteď jsem netušil, jak je to přidání oněch jmenovaných 90 políček náročné. Když kouknu na současný stav hlasování, tak pro je 69% a to jen těch, co chodí sem na fórum. Osobně bych rád uvítal nějaké to místo navíc.Jistě ne žádné obrovské místo, ale jen něco. Myslím si, že by to i jiným vyřešilo občasné trampoty s nedostatkem místa v inventáři. Nemám tušení jak je přihlíženo na hlasování...když je zájem hlasujících o nějakou změnu třeba pod 85% tak je to bez šance na to, aby se změna provedla? Když pak 95% tak se vidí, že je to pro hráče důležité. A změna se provede? Je to jen mé bazírování jak by, co by, kdyby... Když přijde nějaká velká výzva pro programátory od někoho z nás, tak pak se to třeba udělá a zavede do hry rychleji, ale myslím si, že pak se mohou objevit ještě nějaké potíže, že ještě to nebude dokonalé vzhledem k velikosti provedených zásahů do systému a bude se pak muset ještě pár x něco upravit při údržbě. A zde na fóru budeme řešiti že to nefunguje a tak.. Toliko z mých myšlenkových pochodů. Nějaké to políčko v inventáři by mne potěšilo. Děkuji za pozornost a přeji hezký den :P
Hlupáci jsou si skálopevně jistí, jak jsou skvělí, jsou za hlupáky v reálném životě, kde nic nedokázali a utíkají do světa virtuálního, kde sedí 24 hodin/7 dní v týdnu a ve výsledku jsou tam na tom stejně, ale pořád si možná myslí, že jsou nej ..ale lidé inteligentní a vzdělaní jsou stále plní pochybností, zda udělali vše ok.

Celius
Lv.3
Lv.3
Příspěvky: 12
Registrován: čtv 18. led 2018 19:59:26
Dostal poděkování: 1 poděkování

Re: Rozšírený inventár

Příspěvek od Celius » sob 21. dub 2018 14:59:01

Tak zkusím nějakou tu výzvu sepsat :)
Inventář - zůstane v něm 1 hlavní strana II. - IV. stránky budou v záložce vedle sumy "yang" s tím že se záložka rozklikne a vyskočí buď tabulka, která bude obsahovat II. - IV. schované stránky a nebo do boku nebo nahoru tzv. vylezou schované stránky inventáře II. - IV. v praxi by to vypadalo tak, že pomocí kliknutí myši by vyjela lišta - něco jako, když na obrazovce kliknete pravým tlačítkem a ukáže se menu + v záložce nebo tabulce bude možnost i přepnutí hlavního inventáře na jiný (hlavní inventář by byl ten, který by byl vidět hned po zmáčknutí klávesové zkratky "I") ovšem bude tam i další možnost a to "otevřít jako samostatné okno" - takže bude bude možné pootvírat i všechna 3 skrytá okna inventářů najednou - v samostatných rozdělených oknech a bude s těma oknama se moci volně pohybovat po obrazovce + v těch samostatných otevřených oknách bude na spodku i taková šipečka, která umožní invetáře částečně zatáhnout podle potřeby, takže by byla viditelná třeba i jen polovina, třetina myslím že se chápeme :) (každou z těchto stránek bude možné stáhnou i do tak malinkatého čtverečku, na kterém bude pouze "římská" číslice stránky - I. II. III. IV. - a bude si jej moci volně umístit kamkoliv v okně, kde máte spuštěnou hru - bude to mít i paměť po přeportování, aby jste nemusely znova otvírat přes záložku a stáhnout si to do čtverečku)
Mithra píše: sob 21. dub 2018 12:36:24 Tak jasne, ze pridat dalsich 90 policek k inventari je jednoduche. Na druhou stranu... Je to opravdu tak nutne potrebne pro fungovani hry? Neni. A to mi nikdo nevymluvi.
Ale prave proto, ze to neni potrebne, tak pravdepodobnost zarazeni na seznam zmen je bud minimalni, nebo to dostane prioritu nekde na konci seznamu. Oni totiz nasi programatori maji taky radi vyzvy. A jestli chces neco co neni potreba do hry, dej jim bud neco hodne zajimaveho, nebo nejakou opravdu programatorskou vyzvu.
Tak to asi vše k nějaké té výzvě snad se bude líbit :) a určitě budu rád za nějakou tu reakci na návrh ať pozitivní nebo negativní :).

DefqonOne
Lv.4
Lv.4
Příspěvky: 17
Registrován: pát 24. črc 2015 15:32:12
Dal poděkování: 49 poděkování
Dostal poděkování: 1 poděkování

Re: Rozšírený inventár

Příspěvek od DefqonOne » ned 22. dub 2018 8:48:35

Osobně bych klidně uvítal, mít nějáké to políčko navíc, ale souhlasím s Mithrou, není to tak důležité. Když jsem viděl na YT různá videa, jak tam měli zaplněný inventář věcí, které do dané lokace vůbec nepotřebujou, zůstal mi rozum stát.
Kdyby si každý hráč uvědomil, co kam potřebuje, najednou pro něj 2 stránky inventáře bude až dost. ;)

Uživatelský avatar
Cepino
Lv.38
Lv.38
Příspěvky: 1808
Registrován: stř 14. bře 2012 10:01:55
Dal poděkování: 874 poděkování
Dostal poděkování: 1257 poděkování

Re: Rozšírený inventár

Příspěvek od Cepino » ned 22. dub 2018 20:44:02

DefqonOne píše: ned 22. dub 2018 8:48:35 Osobně bych klidně uvítal, mít nějáké to políčko navíc, ale souhlasím s Mithrou, není to tak důležité. Když jsem viděl na YT různá videa, jak tam měli zaplněný inventář věcí, které do dané lokace vůbec nepotřebujou, zůstal mi rozum stát.
Kdyby si každý hráč uvědomil, co kam potřebuje, najednou pro něj 2 stránky inventáře bude až dost. ;)
Naprosto souhlasím, kort když dnes má každý sklad v podstatě nekonečný.
ObrázekCepino19731RenegatObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Obrázek WP suraObrázek150HotovoPPPM6

Mithra
Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 489
Registrován: úte 24. zář 2013 11:22:32
Dal poděkování: 99 poděkování
Dostal poděkování: 1047 poděkování

Re: Rozšírený inventár

Příspěvek od Mithra » pon 23. dub 2018 13:24:41

Spoiler:
Celius píše: sob 21. dub 2018 14:59:01 Tak zkusím nějakou tu výzvu sepsat :)
Inventář - zůstane v něm 1 hlavní strana II. - IV. stránky budou v záložce vedle sumy "yang" s tím že se záložka rozklikne a vyskočí buď tabulka, která bude obsahovat II. - IV. schované stránky a nebo do boku nebo nahoru tzv. vylezou schované stránky inventáře II. - IV. v praxi by to vypadalo tak, že pomocí kliknutí myši by vyjela lišta - něco jako, když na obrazovce kliknete pravým tlačítkem a ukáže se menu + v záložce nebo tabulce bude možnost i přepnutí hlavního inventáře na jiný (hlavní inventář by byl ten, který by byl vidět hned po zmáčknutí klávesové zkratky "I") ovšem bude tam i další možnost a to "otevřít jako samostatné okno" - takže bude bude možné pootvírat i všechna 3 skrytá okna inventářů najednou - v samostatných rozdělených oknech a bude s těma oknama se moci volně pohybovat po obrazovce + v těch samostatných otevřených oknách bude na spodku i taková šipečka, která umožní invetáře částečně zatáhnout podle potřeby, takže by byla viditelná třeba i jen polovina, třetina myslím že se chápeme :) (každou z těchto stránek bude možné stáhnou i do tak malinkatého čtverečku, na kterém bude pouze "římská" číslice stránky - I. II. III. IV. - a bude si jej moci volně umístit kamkoliv v okně, kde máte spuštěnou hru - bude to mít i paměť po přeportování, aby jste nemusely znova otvírat přes záložku a stáhnout si to do čtverečku)
Mithra píše: sob 21. dub 2018 12:36:24 Tak jasne, ze pridat dalsich 90 policek k inventari je jednoduche. Na druhou stranu... Je to opravdu tak nutne potrebne pro fungovani hry? Neni. A to mi nikdo nevymluvi.
Ale prave proto, ze to neni potrebne, tak pravdepodobnost zarazeni na seznam zmen je bud minimalni, nebo to dostane prioritu nekde na konci seznamu. Oni totiz nasi programatori maji taky radi vyzvy. A jestli chces neco co neni potreba do hry, dej jim bud neco hodne zajimaveho, nebo nejakou opravdu programatorskou vyzvu.
Tak to asi vše k nějaké té výzvě snad se bude líbit :) a určitě budu rád za nějakou tu reakci na návrh ať pozitivní nebo negativní :).
Jako navrh to ma jediny nedostatek. Vysledkem implementace do hry by bylo zdvojnasobeni poctu policek v inventari. A to je zasah do hry v nejlepsim pripade diskutabilni. Protoze tolik toho ve hre zase neni noveho, aby bylo potreba rozsirit inventar timto zpusobem.
Přílišná oddanost ideálům nezřídka končívá tím, že v rámci boje proti alkoholismu zastřelíš dítě se sáčkem rumových pralinek. Karel Kryl

Celius
Lv.3
Lv.3
Příspěvky: 12
Registrován: čtv 18. led 2018 19:59:26
Dostal poděkování: 1 poděkování

Re: Rozšírený inventár

Příspěvek od Celius » pon 23. dub 2018 16:21:35

Mithra píše: pon 23. dub 2018 13:24:41
Spoiler:
Celius píše: sob 21. dub 2018 14:59:01 Tak zkusím nějakou tu výzvu sepsat :)
Inventář - zůstane v něm 1 hlavní strana II. - IV. stránky budou v záložce vedle sumy "yang" s tím že se záložka rozklikne a vyskočí buď tabulka, která bude obsahovat II. - IV. schované stránky a nebo do boku nebo nahoru tzv. vylezou schované stránky inventáře II. - IV. v praxi by to vypadalo tak, že pomocí kliknutí myši by vyjela lišta - něco jako, když na obrazovce kliknete pravým tlačítkem a ukáže se menu + v záložce nebo tabulce bude možnost i přepnutí hlavního inventáře na jiný (hlavní inventář by byl ten, který by byl vidět hned po zmáčknutí klávesové zkratky "I") ovšem bude tam i další možnost a to "otevřít jako samostatné okno" - takže bude bude možné pootvírat i všechna 3 skrytá okna inventářů najednou - v samostatných rozdělených oknech a bude s těma oknama se moci volně pohybovat po obrazovce + v těch samostatných otevřených oknách bude na spodku i taková šipečka, která umožní invetáře částečně zatáhnout podle potřeby, takže by byla viditelná třeba i jen polovina, třetina myslím že se chápeme :) (každou z těchto stránek bude možné stáhnou i do tak malinkatého čtverečku, na kterém bude pouze "římská" číslice stránky - I. II. III. IV. - a bude si jej moci volně umístit kamkoliv v okně, kde máte spuštěnou hru - bude to mít i paměť po přeportování, aby jste nemusely znova otvírat přes záložku a stáhnout si to do čtverečku)
Mithra píše: sob 21. dub 2018 12:36:24 Tak jasne, ze pridat dalsich 90 policek k inventari je jednoduche. Na druhou stranu... Je to opravdu tak nutne potrebne pro fungovani hry? Neni. A to mi nikdo nevymluvi.
Ale prave proto, ze to neni potrebne, tak pravdepodobnost zarazeni na seznam zmen je bud minimalni, nebo to dostane prioritu nekde na konci seznamu. Oni totiz nasi programatori maji taky radi vyzvy. A jestli chces neco co neni potreba do hry, dej jim bud neco hodne zajimaveho, nebo nejakou opravdu programatorskou vyzvu.
Tak to asi vše k nějaké té výzvě snad se bude líbit :) a určitě budu rád za nějakou tu reakci na návrh ať pozitivní nebo negativní :).
Jako navrh to ma jediny nedostatek. Vysledkem implementace do hry by bylo zdvojnasobeni poctu policek v inventari. A to je zasah do hry v nejlepsim pripade diskutabilni. Protoze tolik toho ve hre zase neni noveho, aby bylo potreba rozsirit inventar timto zpusobem.

Zdvojnásobnění počtu políček v inventáři ano... , ale já to beru, tak že v budoucnu se budou přidávat i nové věci, systémy, takže přemýšlím už do budoucna, aby se to pak už nemuselo na dále řešit a bylo po problému :). Na rovinu, nikomu tu nemůže vadit to, že bude 2x tak větší inventář byl by sám proti sobě, každý to pak využije po svém, když se podíváme na sklad jak bylo "rozšíření" tak to všichni také nakonec uvítali a byly PRO. Takže s inventářem to bude to samé a nenajde se nikdo, kdo by tomu cokoliv namítnul, protože to každý uvítá ten prostor navíc ty nové možnosti nosit sebou mnohem více věcí ať už na obranu proti možnému střetu s jinou říší, těch věcí je spousty o čem by se dalo psát k čemu to zvětšení inventáře bude dobré... Toť vše z mé strany k vyjádření k tomu "diskutabilnímu zásahu do hry".

Uživatelský avatar
MostEVILEK
Lv.31
Lv.31
Příspěvky: 1177
Registrován: úte 10. pro 2013 11:07:07
Dal poděkování: 335 poděkování
Dostal poděkování: 310 poděkování

Re: Rozšírený inventár

Příspěvek od MostEVILEK » pon 23. dub 2018 17:18:46

Mithra píše: pon 23. dub 2018 13:24:41

Jako navrh to ma jediny nedostatek. Vysledkem implementace do hry by bylo zdvojnasobeni poctu policek v inventari. A to je zasah do hry v nejlepsim pripade diskutabilni. Protoze tolik toho ve hre zase neni noveho, aby bylo potreba rozsirit inventar timto zpusobem.
V tom případě bylo i rozšíření skladu který se zvětšil mnohonasobně víc ... nicméně si myslím že pokud by se něco takového iplementovalo do hry tak by bylo dobré dát lidem na výběr. Bud budou mít na účtě 3 inventáře nebo rozšířený sklad tak jak ho známe momentalně. Stím že pokud by si někdo vybral 3 inventáře tak by mu bylo na nějakou určitou dobu povoleno oboje třeba já nevím, 3 dny od výběru kvůli ,,vyklizení" skladu. Ačkoliv mi je jasné že tento můj malý ,,subnávrh" nevýjde vzhledem k tomu že by to bylo strašně pracné zrealizovat ... myslím ten výběr ..
Navždy legendou...

Už jen forum..

Pokud byste s něčím ohledně Ekury potřebovali poradit, tak se kdykoliv můžete obrátit na mě.
Obrázek

Mithra
Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 489
Registrován: úte 24. zář 2013 11:22:32
Dal poděkování: 99 poděkování
Dostal poděkování: 1047 poděkování

Re: Rozšírený inventár

Příspěvek od Mithra » pon 23. dub 2018 17:43:13

Se skladem jsme uz ponekud mimo tema.
Ale presto. Rozsireni skladu bylo prave reakci na mnozstvi novych predmetu vlozenych do hry (entarianske vylepsovaky, prevleky a jine). Tam to skutecne melo smysl. Ale prave proto, ze nyni je k dispozici velky sklad, tak postavy u sebe nemusi nosit tolik veci, pripadne zakladat dalsi ucty. Tem dalsim uctum se sice nekteri syslici nevyhnou, ale porad maji i na hranych uctech dost mista ve skladu, aby nemuseli kvuli kazde veci logovat jine postavy.
Argument, ze by se to vsem hracum libilo je silny argument a ja tomu i verim. Ale to jeste neznamena, ze je to duvod rozsirovat inventar.
Takze me posledni psani k inventari. Nejake drobne rozsireni (viz. MostEviluv doplnek s listou na elixiry) jsem ochoten podporit, zdvojnasobeni skladu nikoliv a to az do okamziku, kdy to skutecne zacne byt nezbytne nutne.
Přílišná oddanost ideálům nezřídka končívá tím, že v rámci boje proti alkoholismu zastřelíš dítě se sáčkem rumových pralinek. Karel Kryl

Zamčeno

  • You do not have permission to post in chat.
@ Hakan « úte 6:14 pm »
@TomasFoxx,  Můžu si vybrat místo kam?
@ TomasFoxx « úte 5:58 pm »
kdo ho najde, dostane pusinku
@ TomasFoxx « úte 5:58 pm »
to musel schovávat nějakej borec, 3x projetej ent a nic
@ TomasFoxx « úte 5:20 pm »
@Azaril,  super díky, tak my uspořádáme výpravu na hledání keskira :D
@ Azaril « úte 5:17 pm »
@TomasFoxx Dobrý den, na základě vašeho dotazu jsem požádal Saggiho o prověření situace. Potvrdil, že se Keskiro nachází na Ch4 a žádný problém nezaznamenal.
@ Hakan « úte 4:47 pm »
@TomasFoxx,  Nebreč
@ TomasFoxx « úte 4:23 pm »
mohl by někdo z týmu prosím zkontrolovat keskira na ch4? nespawnul se nám ráno ani teď, projeli jsme celý ent, jestli ho nějaký trupík neodtáhnul ale nic jsme nenašli
@ Suko201 « úte 12:42 pm »
Nonepovideeej píše: Zdravím, poslušně hlásím, že máte chybí u otázky k aréně. Konkrétně u velkého talismanu - správně je 50%, ale systém vzal 60% jako správnou odpověď.
supr, aspoň bude co dělat o čtvrteční údržbě :-)
@ Nonepovideeej « úte 10:00 am »
chybu*
@ Nonepovideeej « úte 10:00 am »
Zdravím, poslušně hlásím, že máte chybí u otázky k aréně. Konkrétně u velkého talismanu - správně je 50%, ale systém vzal 60% jako správnou odpověď.
@ Vydesenej « ned 3:24 pm »
Přemýšlel tady někdo už o tom že by se zavedly šeky na XP? Které by se prodávaly třeba pouze na BM, když už jsou ty generace a někdo nemá čas/chuť něbo cokoliv furt dávat postavu/údaje neustále na expení třena 0-96 pak za 96-120 pak 120-160. Možná by to i pomohlo k dohnání těch co už jsou daleko předaleko.
@ Makarov « ned 2:57 pm »
Bisky píše: Prosím YoyopinX o postavu, kam si přeje SD za výhru, děkuji :)
yoyopinx nejsem ale odměnu bych si klidně za něj přebral :-))))
@ Bisky « ned 2:06 pm »
Prosím YoyopinX o postavu, kam si přeje SD za výhru, děkuji :)
@ TomasFoxx « ned 8:41 am »
a kazuro
@ Hakan « sob 10:23 am »
Wellcome to the deadzone
@ TomasFoxx « sob 10:21 am »
ahoj azaril a tomori
@ Mionix « pát 7:34 am »
@Borda91,  tak prý je to jen špatné info, mělo by být funkční
@ Borda91 « čtv 3:09 pm »
A ukazatel boje o ugoroh nějak nefunguje.... další boj za 20216 dní to budeme čekat ještě pár let :D
@ Borda91 « čtv 2:21 pm »
Dobrý den, jen takový detail. Hledání čtyřlístků mělo být o hodnotné ceny nebo se mýlím? Ostatní soutěže tu na webu už jsou vyhodnocené. Děkuji
@ Suko201 « čtv 5:10 pm »
diver píše:
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
yes tak na starších videích je to zorne pole mnohem menší.. Ale takto černě je to už minimálně druhým rokem. Bohužel
@ TomasFoxx « čtv 4:05 pm »
taková kontrolni otazka, nez mi zacne srotovat mozek s tajnym ukolem, urcite byly pridane 2 nove hodnosti? my totiz vidime jen jednu
@ diver « čtv 3:34 pm »
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
@ Suko201 « čtv 3:07 pm »
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
@ diver « čtv 2:01 pm »
Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
@ Suko201 « čtv 11:21 am »
Mionix píše: @Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
ok, takže když to včera začalo ve 12, tak od toho času každé 4h bude boj až do konce eventu, chápu už správně? Nevím, kde sem předtím četl že 4x denně :’D
@ neasy « čtv 9:59 am »
:heart:
@ VOJTTANOOO « čtv 9:46 am »
@neasy uz to bezi :D
@ neasy « čtv 9:41 am »
tak napiste az to půjde :fight:
@ p4tresss « čtv 9:39 am »
dneska by to šlo :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:34 am »
no jasneee v poho :-) :D
@ neasy « čtv 9:32 am »
taky dobry dneska se budu poflakovat a hrat s vami ju
@ p4tresss « čtv 9:31 am »
konečne trochu oddych od prace
@ VOJTTANOOO « čtv 9:31 am »
joooo jde to :-) a co ty ? :D
@ neasy « čtv 9:31 am »
je to tak
@ p4tresss « čtv 9:30 am »
Sviatočne :D
@ neasy « čtv 9:30 am »
a jak se mate?
@ p4tresss « čtv 9:29 am »
Ako dlho bude údržba prosim ? :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:25 am »
ahoj, predpokladany konec udrzby ? :D
@ TomasFoxx « čtv 9:23 am »
@neasy,  čaaau kamo
@ neasy « čtv 9:17 am »
CUS CUS
@ Vydesenej « čtv 9:06 am »
hh a stánky zas dole :(
@ Hakan « stř 11:44 pm »
TomasFoxx píše: jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
To máš na další roky, aby se nemuselo vymýšlet nic dalšího
@ MastnyRozek « stř 7:44 pm »
@Narsi,  Aha dobře, děkuji :)
@ Narsi « stř 7:43 pm »
Zdravím, je prázdná jen pokud neprobíhá zrovna žádný vstup.
@ MastnyRozek « stř 7:41 pm »
@Mionix,  Ahoj na vývěsní tabuli ve městě po zvolení možnosti vstup do ugorohu se objevuje pouze prázdná tabulka https://i.imgur.com/f1lsa1D.png
@ Mionix « stř 5:46 pm »
@Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
@ Suko201 « stř 5:04 pm »
Takže ty časy jsou Teda 8:10 12:10 16:10 a 20:10?
@ Narsi « stř 4:09 pm »
V 16:10
@ TomasFoxx « stř 4:05 pm »
nema ted bejt dalsi boj o ugoroth?
@ TomasFoxx « stř 1:50 pm »
jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
@ Suko201 « stř 1:03 pm »
Narsi píše: Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
aha, tak to si asi pamatuji špatně, dobře. Díky :-D
@ Narsi « stř 1:02 pm »
Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
@ Suko201 « stř 12:58 pm »
Mě by zajímalo, kdo jako vymyslel ty časy těch válek. Však to normální pracující člověk, co má aspoň trochu i život tam venku, nemůže stihnout. Max tak jeden ten čas a to je dobrá bída. Bylo by dobré to doupravit.
@ TomasFoxx « stř 12:44 pm »
u tech kosti musi byt jmeno dyl, realne jsem ted v zamasku jen behal kolem zlute a cervene a kradl jim to ze zeme
@ Mionix « stř 12:41 pm »
@Valkaryan,  budou. Vyčkejte prosím do zítra.
@ Vydesenej « stř 12:40 pm »
Já teda čekal že to bude 15min jedna 15min druha 15min 3 a dál :D a ne že dropnu všechny naráz ale ok no
@ Relly « stř 12:30 pm »
@TomasFoxx,  To je záměr. Vracíme se do starých časů.
@ TomasFoxx « stř 12:25 pm »
a ent je prej nejakej buglej, ze ukazuje chx
@ TomasFoxx « stř 12:24 pm »
1v1 poust ch3
@ TomasFoxx « stř 12:24 pm »
@Vydesenej,  tak pod

Who is chatting

offline Hakan 
offline Mionix