Války pořád dokola

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Uživatelský avatar
jsemhloupy
Lv.9
Lv.9
Příspěvky: 59
Registrován: pát 08. čer 2012 18:07:18
Dal poděkování: 59 poděkování
Dostal poděkování: 16 poděkování

Re: Pořád a pořád a pořád DOKOLA

Příspěvek od jsemhloupy » pát 05. dub 2013 8:15:48

Hlavně aby to pak nevypadalo tak, že lukař přestřelí celou mapu a ještě kousek navíc :think:
Nicméně jsme tu dost dlouho na to, abych věděl, že něco takvého by tým nedovolil ;)
ObrázekObrázekObrázekObrázek
Micah
P
15
M4

Uživatelský avatar
Ghibli
Lv.24
Lv.24
Příspěvky: 479
Registrován: úte 10. kvě 2011 13:53:40
Bydliště: Chunjo - Joan
Dal poděkování: 506 poděkování
Dostal poděkování: 582 poděkování

Re: Pořád a pořád a pořád DOKOLA

Příspěvek od Ghibli » pát 05. dub 2013 8:32:09

HonzaM - no, když bysme Mapu třeba zmenšili a - pak dodatečně zatraktivnili PvP natolik, že by se zněkolikanásobil počet bojujících hráčů... tak jí budeme muset zase zvětšit. :) Ono je dobré mít místo i pro únik nebo kde si to můžou zabojovat mezi i ti hráči, co nepatří mezi ty, co bojují s TOPkami v chumlu. ;)

Co třeba udělat uprostřed Mapy další Save zónu pro všechny tří říše. Společnou, kde by na jednom místě probíhalo to, co probíhá teď po celé mapě - obléhání respawnů jednotlivých říší. :fight:
ObrázekYMIRObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
+200k min.
Chunjo
ReLions
141
6P
full
P
P
P
Meripa

crx
Lv.8
Lv.8
Příspěvky: 40
Registrován: úte 12. dub 2011 13:35:07
Dal poděkování: 7 poděkování
Dostal poděkování: 11 poděkování

Re: Pořád a pořád a pořád DOKOLA

Příspěvek od crx » pát 05. dub 2013 9:59:36

YMIRKU-Díky líp bych to sám asi neřekl :)) Stačil by novej koberec možná malinkej kopeček :) nebo tak

HonzaM
Lv.40
Lv.40
Příspěvky: 2145
Registrován: pon 14. bře 2011 14:42:04
Bydliště: Starý Hrozenkov
Dal poděkování: 3576 poděkování
Dostal poděkování: 845 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Pořád a pořád a pořád DOKOLA

Příspěvek od HonzaM » pát 05. dub 2013 10:04:21

Ghibli píše:HonzaM - no, když bysme Mapu třeba zmenšili a - pak dodatečně zatraktivnili PvP natolik, že by se zněkolikanásobil počet bojujících hráčů... tak jí budeme muset zase zvětšit. :) Ono je dobré mít místo i pro únik nebo kde si to můžou zabojovat mezi i ti hráči, co nepatří mezi ty, co bojují s TOPkami v chumlu. ;)
Do války chodí stále lepší hráči a CB se tam neztrácejí, takže není zbytečně proč utíkat ... a samozřejmě nechci aby válka byla čtverec 20x20 (čeho si domyslete sami :lol:) ale rozhodně by bylo lepší vlétnout z respawnu přímo do boje než hledat na velké mapě svůj cíl. (S tím souvisí že by se mohlo udělat něco jako ve válce cechů že by se hráči po zabití obnovili s full ZB a MB = plynulejší přechod z5 do bitvy atp.)

E: je mi jasné, že pro chary jako Ninja (Ať už archer nebo dýkolukař) to bude mírné znepříjemnění ale tak oni můžou vyžírat lukem, tak by se to nějak vykompenzovalo :P

crx
Lv.8
Lv.8
Příspěvky: 40
Registrován: úte 12. dub 2011 13:35:07
Dal poděkování: 7 poděkování
Dostal poděkování: 11 poděkování

Re: Války pořád dokola

Příspěvek od crx » pát 05. dub 2013 14:24:04

Tak tohle forum mě baví :D :D :D Takhle jsem toto téma nenazval :))) :help: :help: jetli se vám nelíbí název tématu tak ho smažte a udělejte nové :))

Uživatelský avatar
GurenaimeYuraki
Lv.23
Lv.23
Příspěvky: 409
Registrován: čtv 17. úno 2011 21:12:07
Bydliště: Studénka
Dal poděkování: 55 poděkování
Dostal poděkování: 190 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Pořád a pořád a pořád DOKOLA

Příspěvek od GurenaimeYuraki » pát 05. dub 2013 15:03:38

HonzaM píše:Jak jinak nalákat lidi k boji do středu mapy než mapu zmenšit? Dokud bude mapa velká, tak se budou tvořit malé skupinky ... kdyby se teoreticky zmenšila, hned by to vypadalo jinak ;) :think:
Nevím co očekáváte za zázraky od tak omezené hry jako je Metin. Vždy to bylo/je a bude o tom, kdo má více % na chary a zbraně. Boje ve staré svaté byli lepší o to, že bylo proč bojovat(Ať už pneumatiky nebo ziny)-někdo někomu lovil dropera, tak přišel s hlavní a už začala mela. Nikoho nebaví + - hodinu někoho zabíjet a umírat v prázdném čtverci.

Zmenšení mapy by bylo akorát další zmenšení(už tak malého)počtu hráčů jenž do války chodí. Proč asi? Healeři, archeři, BMka mají dálkové skilly a jsem rád, že toho můžu plně využít ne ještě aby mi půlka říše dýchala na záda. A hlavně-ne všichni mají tolik výkonný PC-u velké mapy se to alespoň "rozprchne"když má kam, to u menší nelze.
Obrázek

crx
Lv.8
Lv.8
Příspěvky: 40
Registrován: úte 12. dub 2011 13:35:07
Dal poděkování: 7 poděkování
Dostal poděkování: 11 poděkování

Re: Války pořád dokola

Příspěvek od crx » pát 05. dub 2013 15:23:56

V tomhle musím souhlasit....vubec nechápu proč už není velká svatá jak bývala i s drakem !!! klidně i se sentinelem :))) nutilo to hráče více spolupracovat :) a bylo tam celkově více hráčů

Uživatelský avatar
SliimJiim
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 210
Registrován: pát 22. dub 2011 13:21:11
Dal poděkování: 15 poděkování
Dostal poděkování: 63 poděkování

Re: Pořád a pořád a pořád DOKOLA

Příspěvek od SliimJiim » pát 05. dub 2013 15:35:26

HonzaM píše:Jak jinak nalákat lidi k boji do středu mapy než mapu zmenšit? Dokud bude mapa velká, tak se budou tvořit malé skupinky ... kdyby se teoreticky zmenšila, hned by to vypadalo jinak ;) :think:
Zmenši mapu a z celé plochy dostaneš jedno velké klubíčko lagů, a lidé, kteří mají slabší počítače a do války si chodí ulovit nějaký ten malý bodík, budou nahraní.
PuPik WAR 134 LVL
Duto WAR 110 LVL

Uživatelský avatar
GurenaimeYuraki
Lv.23
Lv.23
Příspěvky: 409
Registrován: čtv 17. úno 2011 21:12:07
Bydliště: Studénka
Dal poděkování: 55 poděkování
Dostal poděkování: 190 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Války pořád dokola

Příspěvek od GurenaimeYuraki » pát 05. dub 2013 15:37:20

crx píše:V tomhle musím souhlasit....vubec nechápu proč už není velká svatá jak bývala i s drakem !!! klidně i se sentinelem :))) nutilo to hráče více spolupracovat :) a bylo tam celkově více hráčů
Sentinel bych nechal tam kde je, páč farmit CB na stunerech/droperech běžících do Keri není zrovna super PvP. Ale, do soubojů přeci chodíme abychom se pobavili, změřili síly svých postav atp. Co budu mít z toho, že na jedno zaříkat lehne 5 droperů to už rovnou můžu jít do Swampu sekat desítky a desítky mobů. Já nevím jak ostatní, ale mě souboje baví víc když oba soupeři sekají, hážou skilly, běhají než když zabiju něco, co ani není schopno obrany.

Když to ovšem vezmu kolem a kolem-doprovázet skupiny hráčů napříč mapou, tak abych je musel chránit a bezpečně je dovést do Keri by také nebylo špatné zpestření PvP.
Obrázek

Uživatelský avatar
Ghibli
Lv.24
Lv.24
Příspěvky: 479
Registrován: úte 10. kvě 2011 13:53:40
Bydliště: Chunjo - Joan
Dal poděkování: 506 poděkování
Dostal poděkování: 582 poděkování

Re: Války pořád dokola

Příspěvek od Ghibli » pát 05. dub 2013 15:49:28

HonzaM - s tím utíkáním, že když mě ve Válkách zabijí, tak za to CB neztrácím - to je fakt. Druhá stránka věci je, že nikdo nechceme umírat - někdo třeba proto, že vepředu bojujeme se spoluhráči a když by padnul já, tak to většinou má "Dominový efekt" a ostatní by za chvíli šli za ním. Další například, že jsou hráči, myslí na skóre říše a čím míň padlých, tím míň bodů v ostatních říších. Těch důvodů bysme našli víc. :)

Malá mapa je třeba v Cechovní Aréně. A tam je to supr. Ty cechy se mají srazit a ne honit po mapě. Už třeba proto, že se přijde podívat dost hráčů a dívat se na PvP, kdy si znepřátelení hráči hrají Na babu, tak to nikoho bavit moc nebude. Nevýhoda téhle Mapy (její velikosti) je ale v tom, že se MUSÍ srazit aspoň podobně stejně silné cechy (kvalita nebo i kvantita v PvP). Sejít se tam totiž dva cechy, z nichž by jeden silně v PvP převyšoval toho druhého - tak to bude jednostranný Masakr a oko diváka zase tolik neužije. Jasně, dá se proběhnout, ale pokud neběháte v nepřátelském "Koridoru" nebo dokonce "Respu" (ZÁKAZÁNO :!: ), tak tam není moc míst na úniky (a oddech).

Proto tu mapu Válek říší radši malinko větší, aby tam byl prostor i pro ty malinko menší hráče. Ty větší hráči se srazí tak či tak. :)
ObrázekYMIRObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
+200k min.
Chunjo
ReLions
141
6P
full
P
P
P
Meripa

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Suko201 « čtv 5:10 pm »
diver píše:
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
yes tak na starších videích je to zorne pole mnohem menší.. Ale takto černě je to už minimálně druhým rokem. Bohužel
@ TomasFoxx « čtv 4:05 pm »
taková kontrolni otazka, nez mi zacne srotovat mozek s tajnym ukolem, urcite byly pridane 2 nove hodnosti? my totiz vidime jen jednu
@ diver « čtv 3:34 pm »
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
@ Suko201 « čtv 3:07 pm »
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
@ diver « čtv 2:01 pm »
Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
@ Suko201 « čtv 11:21 am »
Mionix píše: @Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
ok, takže když to včera začalo ve 12, tak od toho času každé 4h bude boj až do konce eventu, chápu už správně? Nevím, kde sem předtím četl že 4x denně :’D
@ neasy « čtv 9:59 am »
:heart:
@ VOJTTANOOO « čtv 9:46 am »
@neasy uz to bezi :D
@ neasy « čtv 9:41 am »
tak napiste az to půjde :fight:
@ p4tresss « čtv 9:39 am »
dneska by to šlo :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:34 am »
no jasneee v poho :-) :D
@ neasy « čtv 9:32 am »
taky dobry dneska se budu poflakovat a hrat s vami ju
@ p4tresss « čtv 9:31 am »
konečne trochu oddych od prace
@ VOJTTANOOO « čtv 9:31 am »
joooo jde to :-) a co ty ? :D
@ neasy « čtv 9:31 am »
je to tak
@ p4tresss « čtv 9:30 am »
Sviatočne :D
@ neasy « čtv 9:30 am »
a jak se mate?
@ p4tresss « čtv 9:29 am »
Ako dlho bude údržba prosim ? :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:25 am »
ahoj, predpokladany konec udrzby ? :D
@ TomasFoxx « čtv 9:23 am »
@neasy,  čaaau kamo
@ neasy « čtv 9:17 am »
CUS CUS
@ Vydesenej « čtv 9:06 am »
hh a stánky zas dole :(
@ Hakan « stř 11:44 pm »
TomasFoxx píše: jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
To máš na další roky, aby se nemuselo vymýšlet nic dalšího
@ MastnyRozek « stř 7:44 pm »
@Narsi,  Aha dobře, děkuji :)
@ Narsi « stř 7:43 pm »
Zdravím, je prázdná jen pokud neprobíhá zrovna žádný vstup.
@ MastnyRozek « stř 7:41 pm »
@Mionix,  Ahoj na vývěsní tabuli ve městě po zvolení možnosti vstup do ugorohu se objevuje pouze prázdná tabulka https://i.imgur.com/f1lsa1D.png
@ Mionix « stř 5:46 pm »
@Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
@ Suko201 « stř 5:04 pm »
Takže ty časy jsou Teda 8:10 12:10 16:10 a 20:10?
@ Narsi « stř 4:09 pm »
V 16:10
@ TomasFoxx « stř 4:05 pm »
nema ted bejt dalsi boj o ugoroth?
@ TomasFoxx « stř 1:50 pm »
jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
@ Suko201 « stř 1:03 pm »
Narsi píše: Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
aha, tak to si asi pamatuji špatně, dobře. Díky :-D
@ Narsi « stř 1:02 pm »
Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
@ Suko201 « stř 12:58 pm »
Mě by zajímalo, kdo jako vymyslel ty časy těch válek. Však to normální pracující člověk, co má aspoň trochu i život tam venku, nemůže stihnout. Max tak jeden ten čas a to je dobrá bída. Bylo by dobré to doupravit.
@ TomasFoxx « stř 12:44 pm »
u tech kosti musi byt jmeno dyl, realne jsem ted v zamasku jen behal kolem zlute a cervene a kradl jim to ze zeme
@ Mionix « stř 12:41 pm »
@Valkaryan,  budou. Vyčkejte prosím do zítra.
@ Vydesenej « stř 12:40 pm »
Já teda čekal že to bude 15min jedna 15min druha 15min 3 a dál :D a ne že dropnu všechny naráz ale ok no
@ Relly « stř 12:30 pm »
@TomasFoxx,  To je záměr. Vracíme se do starých časů.
@ TomasFoxx « stř 12:25 pm »
a ent je prej nejakej buglej, ze ukazuje chx
@ TomasFoxx « stř 12:24 pm »
1v1 poust ch3
@ TomasFoxx « stř 12:24 pm »
@Vydesenej,  tak pod
@ Narsi « stř 12:21 pm »
Zdravím, je to v řešení. Děkujeme za trpělivost.
@ Vydesenej « stř 12:03 pm »
Tak já tě tímto vyhlašuju
@ TomasFoxx « stř 12:01 pm »
nefunguje vam vyhlaseni boha, tu cekame zbytecne
@ Valkaryan « stř 10:07 am »
Kdy budou v prodeji kloubouky?
@ Mionix « stř 7:39 am »
@Nonepovideeej,  Nejdou, jediné co jdou jsou z truhel. Ty co jsou z kalendáře se nově nastavovali neprodejné. Aby si nedělali hráči 100vky účtů a pak to neprodávali.
@ Vydesenej « stř 7:00 am »
Díky že jste udělali nějaký zajimavý vstup do Ugorohu a není to zas to stejné :)
@ Nonepovideeej « úte 11:38 pm »
Může mi někdo říct, proč nejdou dát do shopu zahradnická povolení z eventu a ani s nimi obchodovat? :(
@ Vydesenej « úte 5:47 pm »
Se to dostane ta údržba až na čtvrtek možná
@ gagefranjo « úte 4:11 pm »
Přicházejí velký změny (korektury)
@ Hakan « úte 12:53 pm »
To posouvání údržby je fakt parádní :lol:
@ Nonepovideeej « čtv 8:55 pm »
@Mionix,  Krásná práce :)
@ Mionix « čtv 6:57 pm »
@Nonepovideeej,  proto jsem to psal. GA byl tak šikovný, že to dokázal opravit bez údržby. :-)
@ Nonepovideeej « čtv 4:35 pm »
Mně se meteory dneska už spawnují celý den normálně :)
@ Mionix « čtv 7:48 am »
Tak chyba se spawnem meteorů snad opravena. Vyzkoušejte.
@ kovardominik « stř 9:55 pm »
když tu máme soutěž ke dni tance, všimnul si někdo že není ani jeden tanec při kterém by si postava s mečem v ruce neusekla hlavu a všechny ostatní části těla (kdyby to šlo samozřejmě)?
@ Mionix « stř 7:31 pm »
Ráno bude chviličková mimořádná údržba kvůli spawnu meteorů. Omlouváme se, GA hledá chybu.
@ Mionix « stř 6:00 pm »
@Nonepovideeej:up: děkuji
@ Nonepovideeej « stř 5:39 pm »
Ty meteory nejdou spawnout vůbec nikde, kde se normálně dají spawnout a eventové prémko mi taky nefunguje celý den..
@ Mionix « stř 4:52 pm »
@reeenda,  on sám z nedostupného místa zmizí a objeví se jinde, do toho sahat GM nesmí

Who is chatting