Nové změny v PvP !!!
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
-
- Lv.24
- Příspěvky: 490
- Registrován: úte 15. led 2013 14:11:38
- Dal poděkování: 13 poděkování
- Dostal poděkování: 119 poděkování
Re: Nove zmeny v PvP !!!
ty kosti nemusis mit nikdo te nenuti je pouzivat tak proc porad resite naky kosti.. je jen na vas jestli je budete mit nebo ne ...jestli je chces brat do pvp tak si na ne vydelej nebo si je neber ...
Sieg oder Valhöll
-
- Lv.36
- Příspěvky: 1604
- Registrován: čtv 17. bře 2011 7:05:42
- Dal poděkování: 39 poděkování
- Dostal poděkování: 332 poděkování
Re: Nove zmeny v PvP !!!
Kosti sou drahe jen kvuli tem co nedaji Hea bez nich:) Jinak se na ne da vydelat i kdyz sou drahe.zase ti vydrzi na 3 war,takze za dvy tydny snad neni problem vydelat treba 1kkk:) nebo si je dropnout.)DrTom píše:financni odmeny za hodnosti nebo jen za ucast ve war by urcite mely byt..vemte si,ze kosti zadarmo nedostavate a bojujete pro risi, jak zde jiz bylo zminovano a ty kosti nejsou zrovna levny..bylo by fajn jit valku a po tom tydnu treba mit na ty s prominutim "podelany" kosti, protoze ne kazdy ma cas si je jit dropnout nebo jen jit swamp
A pokud nemas cas ny vydelek,takpochybuji,ze budes mit tolik CB,abys za ne neco dostal:)
A finance za ucast ve war? Vis kolik lidi by si tam jen tak zapnulo postavu?
Nezapomen,jsme v Čechach,tady sou lidi hladovy a mrchy...
Smrt vždycky stojí po boku bojovníka,
jídá s ním u stolu a uléhá s ním na lože.
Smrt je ta nejvěrnější milenka.
Ale je zbytečné si jí všímat,
dokuď vás nepožádá o polibek.
jídá s ním u stolu a uléhá s ním na lože.
Smrt je ta nejvěrnější milenka.
Ale je zbytečné si jí všímat,
dokuď vás nepožádá o polibek.
- Ghibli
- Lv.24
- Příspěvky: 479
- Registrován: úte 10. kvě 2011 13:53:40
- Bydliště: Chunjo - Joan
- Dal poděkování: 506 poděkování
- Dostal poděkování: 582 poděkování
Re: Nove zmeny v PvP !!!
SvetaPan - Je rozdělování CB v PvP nespravedlivé? ALE JISTĚ ŽE JE TO NESPRAVEDLIVÉ ale jestli nemáš nápad, tak to nemá smysl řešit. To není žádná novinka, že do Válek chodí hráči, co buffují druhé a nemají z toho ani Hodnost ani CB. A přitom kvalitní buff je minimálně polovina úspěchu. Je spravedlivé, že je stejná šance na to dát kouzlem i sekem kritik, ale už je různá šance na na to dát průnik? Sekem větší, Kouzlem menší? ALE JISTĚ ŽE JE TO NESPRAVEDLIVÉ ale jestli nemáš nápad, tak to nemá smysl řešit. Je spravedlivé, že ve hře jsou jen dva předměty, které nosí vrozené PvP obrany? ALE JISTĚ ŽE JE TO NESPRAVEDLIVÉ ale jestli nemáš nápad, tak to nemá smysl řešit. Jen připomínám, že jsou to Kožené Boty extáze a Brnění lvl.70.
....... A takhle si můžeme v PvP i v PvM rozebrat každou postavu a nebo činnost a přijdeme na to, co je na ní NESPRAVEDLIVÉ.
Opakuješ pro nás už známé věci. Můžeš přijít s nějakým nápadem, jak to, co ti vadí, vyřešit? A nebo jen tak klábosíš, než se ti načte hra?
Ostatní - prosímvás - znáte všichni fotbal? Znáte. Hrajou tam KOLEKTIVNĚ dva týmy hráčů, dvě jedenáctky proti sobě o to, kdo dá víc gólů. Myslí si tady někdo, že když každý z těch 22 hráčů nedá za zápas aspoň jednu branku, že je ten fotbal a celkový výsledek NESPRAVEDLIVÝ? Jasně že není - někdo nahrává, někdo chytá, někdo brání, ale góly dává jeden nebo dva nebo tři hráči v týmu. KAŽDÝ NEMŮŽE POKAŽDÉ SKÓROVAT. Týmový duch Válek je na tom STEJNĚ. Někdo buffuje, někdo debuffuje (Zruško), někdo stunuje (nahrává), někdo skóruje (zabíjí). Války jsou KOLEKTIVNÍ "sport".
Takže jestli vám v týmových hrách jako je fotbal nebo třeba Válka říší v Metinu uniká pojem, co je Kolektivní duch, nebo jste závislý na tom, že za každou cenu musíte dávat jen góly nebo urvat CB, tak běžte hrát něco jiného. 
lordsword - chápeš důvody, proč by mělo PvP vydělávat? Nebo přemýšlíš pouze postaru, že PvM je to, co má POUZE vydělávat a PvP to, co má POUZE bavit? Nejspíš máš dost času na obojí (PvP i PvM). JENŽE si představ, že takových s dostatkem času na obojí tu máme HODNĚ MÁLO. Nebo že bych přehlédl aspoň tu polovinu hráčů, co stíhají být dobří v PvM i PvP? Asi ne, že jo.
Takže jak si s tím poradíme? No - počkáme, až ty PvM si vydělají na PvM, pak na PvP a až pak se stanou z nich PvP hráči? Asi ne, že jo. Většina součastných PvP nemá tolik času na to čekat, až se tímhle stylem obohatí řady o nové PvP hráče.
Dotaz: kolik že se dá vydělat tím, že budeš "pomáhat" se třetím Talismanem? Zbohatnout nechci - ale co se dá na tom vydělat, když by to mělo být pro PvP výdělek? Schválně jestli dokážeš spočítat, od jakého ZISKU je PvP výdělečné. A berme to u klasického návštěvníka Válek říší.
Delší bonus z Válek říší - nebyl bych proti, ale těch 25% nebo 50% za výhru mi víc jak na den přijde trošku moc. Dejme tomu, že 50% je na necelých 24h, takže pak na 48h by to bylo 25%. Bereš? Je to tak, že když bonus časově natáhneme o dvojnásobek, tak se o dvojnásobek sníží jeho hodnota. Ale pořád zůstává šance využít bonus.
No nepotěšili jste mě - takže já vás taky nepotěším. SvetaPan bude vždycky proti systému CB, protože mu uniká týmový duch a lordsword asi stíhá v součastnosti obojí (být dobrým v PvP i PvM), takže nemá důvod cokoliv na PvP měnit a navíc když už vydělává PvM, tak proč pro někoho hledat cestu, jak vydělat v PvP.
DrTom - Kosti jsou problém a nemít je třeba ve Válkách říší pak ještě větší. Ale zkus se nesoustředit rovnou na Kosti, ale víc na to, jakým způsobem je získat. Teď nemyslím dropování a otevírání Šperkovnic, ale to, že na ně musíme vydělávat. Tak se vrátíme k základnímu problému - a to je to, že PvP hráč musí vydělávat ve hře několikanásobně víc, než PvM. A co s tím, pokud je v zájmu PvP mít velkou komunitu?
Vyřešme to vydělávání v PVP a tak se taky dostaneme blíže i k těm Kostem. Je to proto, že nám Vedení hry nedá přímo Kosti za Válku. Taky ale proto, že by nám ty Kosti "zhejtovali" ti hráči, co jsou "za vodou" a nebo ti, co hrali, hrají a chtějí dál hrát pořád podle stejného způsobu získávání věcí ve hře.
Pravidelná účast ve Válkách říší je skvělá věc, ale chce to ještě něco navíc = nějak se tam projevit (CB) a až pak to celé sečíst a odměňovat. Ale odměňovat i za to, že tam chodíš pravidelně. Tady jen připomenu, že je škoda, že neznám nápad, který by jakkoliv ohodnotil ty, co tam chodí a stejně nemají CB. Myslím na ty, co nás chodí buffovat. Jim patří velká zásluha o výsledek Válek říší a jsou to nejvíc nedocenění hráči ve Válkách. Musím se smát, když pak tady čtu, jak někdo řeší to nerovnoměrné rozdělování CB podle zásluh - když nejmíň jedna třetina všech CB z Válek patří těmhle hráčům (bufferům).
....... A takhle si můžeme v PvP i v PvM rozebrat každou postavu a nebo činnost a přijdeme na to, co je na ní NESPRAVEDLIVÉ.
Opakuješ pro nás už známé věci. Můžeš přijít s nějakým nápadem, jak to, co ti vadí, vyřešit? A nebo jen tak klábosíš, než se ti načte hra?

Ostatní - prosímvás - znáte všichni fotbal? Znáte. Hrajou tam KOLEKTIVNĚ dva týmy hráčů, dvě jedenáctky proti sobě o to, kdo dá víc gólů. Myslí si tady někdo, že když každý z těch 22 hráčů nedá za zápas aspoň jednu branku, že je ten fotbal a celkový výsledek NESPRAVEDLIVÝ? Jasně že není - někdo nahrává, někdo chytá, někdo brání, ale góly dává jeden nebo dva nebo tři hráči v týmu. KAŽDÝ NEMŮŽE POKAŽDÉ SKÓROVAT. Týmový duch Válek je na tom STEJNĚ. Někdo buffuje, někdo debuffuje (Zruško), někdo stunuje (nahrává), někdo skóruje (zabíjí). Války jsou KOLEKTIVNÍ "sport".


lordsword - chápeš důvody, proč by mělo PvP vydělávat? Nebo přemýšlíš pouze postaru, že PvM je to, co má POUZE vydělávat a PvP to, co má POUZE bavit? Nejspíš máš dost času na obojí (PvP i PvM). JENŽE si představ, že takových s dostatkem času na obojí tu máme HODNĚ MÁLO. Nebo že bych přehlédl aspoň tu polovinu hráčů, co stíhají být dobří v PvM i PvP? Asi ne, že jo.

Takže jak si s tím poradíme? No - počkáme, až ty PvM si vydělají na PvM, pak na PvP a až pak se stanou z nich PvP hráči? Asi ne, že jo. Většina součastných PvP nemá tolik času na to čekat, až se tímhle stylem obohatí řady o nové PvP hráče.
Dotaz: kolik že se dá vydělat tím, že budeš "pomáhat" se třetím Talismanem? Zbohatnout nechci - ale co se dá na tom vydělat, když by to mělo být pro PvP výdělek? Schválně jestli dokážeš spočítat, od jakého ZISKU je PvP výdělečné. A berme to u klasického návštěvníka Válek říší.

Delší bonus z Válek říší - nebyl bych proti, ale těch 25% nebo 50% za výhru mi víc jak na den přijde trošku moc. Dejme tomu, že 50% je na necelých 24h, takže pak na 48h by to bylo 25%. Bereš? Je to tak, že když bonus časově natáhneme o dvojnásobek, tak se o dvojnásobek sníží jeho hodnota. Ale pořád zůstává šance využít bonus.

DrTom - Kosti jsou problém a nemít je třeba ve Válkách říší pak ještě větší. Ale zkus se nesoustředit rovnou na Kosti, ale víc na to, jakým způsobem je získat. Teď nemyslím dropování a otevírání Šperkovnic, ale to, že na ně musíme vydělávat. Tak se vrátíme k základnímu problému - a to je to, že PvP hráč musí vydělávat ve hře několikanásobně víc, než PvM. A co s tím, pokud je v zájmu PvP mít velkou komunitu?
Vyřešme to vydělávání v PVP a tak se taky dostaneme blíže i k těm Kostem. Je to proto, že nám Vedení hry nedá přímo Kosti za Válku. Taky ale proto, že by nám ty Kosti "zhejtovali" ti hráči, co jsou "za vodou" a nebo ti, co hrali, hrají a chtějí dál hrát pořád podle stejného způsobu získávání věcí ve hře.

Pravidelná účast ve Válkách říší je skvělá věc, ale chce to ještě něco navíc = nějak se tam projevit (CB) a až pak to celé sečíst a odměňovat. Ale odměňovat i za to, že tam chodíš pravidelně. Tady jen připomenu, že je škoda, že neznám nápad, který by jakkoliv ohodnotil ty, co tam chodí a stejně nemají CB. Myslím na ty, co nás chodí buffovat. Jim patří velká zásluha o výsledek Válek říší a jsou to nejvíc nedocenění hráči ve Válkách. Musím se smát, když pak tady čtu, jak někdo řeší to nerovnoměrné rozdělování CB podle zásluh - když nejmíň jedna třetina všech CB z Válek patří těmhle hráčům (bufferům).

![]() | YMIR | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() ![]() | |||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
+200k min. | Chunjo | ReLions | 141 | 6P | full | P | P | P | Meripa |
-
- Lv.24
- Příspěvky: 490
- Registrován: úte 15. led 2013 14:11:38
- Dal poděkování: 13 poděkování
- Dostal poděkování: 119 poděkování
Re: Nove zmeny v PvP !!!
vsak jestli ctes vse tak sem psal ze by za valku risi nemeli bejt cb ale jen dostavat naky odmeny treba od 30cb kdyz das ve valce ...aby to nemel jen ten kdo postavi obyc postavu zname cechy kazdej...a cb dostavat za svatou a dat jim poradny vyuziti aby byli potreba i pro pvm hrace ..aby bylo porad plno ve svaty
Sieg oder Valhöll
- Ghibli
- Lv.24
- Příspěvky: 479
- Registrován: úte 10. kvě 2011 13:53:40
- Bydliště: Chunjo - Joan
- Dal poděkování: 506 poděkování
- Dostal poděkování: 582 poděkování
Re: Nove zmeny v PvP !!!
SvetaPan - ale ty CB přece můžou fungovat všude. Války říší - jednorázové odměny za týdenní Hodnost a odměny za jednotlivý výkon po každé Válce říší (žold). Všechno za CB. Svatá - odměny za týdenní Hodnost (bohužel není ve hře v Hodnostech tolik místa, takže by tohle bylo pouze v rámci webových stastik) a odměny za jednotlivý výkon. A zase všechno podle CB. Jen zatím nevím jedinou věc - jak odměnit PvP ve Svaté za jednotlivý výkon. Žold jim dát nemůžeme, takže asi by se platilo za každý kill a v yangách klasicky na ruku. Vlezeš do Svaté, zabiješ protihráče, získáš CB a podle počtu CB i odpovídající množství yangů (1CB=0,5kk.?). CB se u zabitých hráčů se odečítají, ale yangy bych neubíral. CB slouží pro hodnocení PvP hráčů ve Svaté a yangy dostáváš od Svaté jako pozornost za boj. Třeba tak? 

![]() | YMIR | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() ![]() | |||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
+200k min. | Chunjo | ReLions | 141 | 6P | full | P | P | P | Meripa |
-
- Lv.36
- Příspěvky: 1604
- Registrován: čtv 17. bře 2011 7:05:42
- Dal poděkování: 39 poděkování
- Dostal poděkování: 332 poděkování
Re: Nove zmeny v PvP !!!
Sorry Ghibli Ale kdyz uz si dal to prirovnani k fotbalu
Mel by si uz konecne uvedomit,ze tady neni zadny tymovy duch,az na par particek,ale jinak tu kazdy jede sam za sebe a snazi se urvat co nejvic CB a to i pres mrtvoly spoluhracu.Moc velka spoluprace ve war risi neexistuje,to uz by sis mohl vsimnout.
A jinak ja osobne sem prumerny hrac,co se jen snazi zabavit hrou a kolikrat nemam cas,ani jit do te war risi,nebo vydelavat v PvM,ale nemusim byt v TOP,aby me hra bavila.To ze nekdo zije jen hrou,je jen jeho vec a at si ji uzije,neberu mu to:) A ani da se vydelat pridavanim taliku,prodejem prstenu,proti expu,taskou alchymisty,stejne jako tocenim taliku,delanim novych taliku,nakupem levnejsich veci a nasledne prodejem draz.Vzdy se tu da vydelat i bez PvM a myslim,ze to tak i plno lidi dela:)

A jinak ja osobne sem prumerny hrac,co se jen snazi zabavit hrou a kolikrat nemam cas,ani jit do te war risi,nebo vydelavat v PvM,ale nemusim byt v TOP,aby me hra bavila.To ze nekdo zije jen hrou,je jen jeho vec a at si ji uzije,neberu mu to:) A ani da se vydelat pridavanim taliku,prodejem prstenu,proti expu,taskou alchymisty,stejne jako tocenim taliku,delanim novych taliku,nakupem levnejsich veci a nasledne prodejem draz.Vzdy se tu da vydelat i bez PvM a myslim,ze to tak i plno lidi dela:)
Smrt vždycky stojí po boku bojovníka,
jídá s ním u stolu a uléhá s ním na lože.
Smrt je ta nejvěrnější milenka.
Ale je zbytečné si jí všímat,
dokuď vás nepožádá o polibek.
jídá s ním u stolu a uléhá s ním na lože.
Smrt je ta nejvěrnější milenka.
Ale je zbytečné si jí všímat,
dokuď vás nepožádá o polibek.
- Ghibli
- Lv.24
- Příspěvky: 479
- Registrován: úte 10. kvě 2011 13:53:40
- Bydliště: Chunjo - Joan
- Dal poděkování: 506 poděkování
- Dostal poděkování: 582 poděkování
Re: Nove zmeny v PvP !!!
lordsword - Jak neexistuje týmová spolupráce? Už jsi někdy dostal buffa od úplně neznámého hráče na respawnu? A myslíš že on ti v té chvíli nenahrál? A co z toho měl, když ne ty CB, po kterých podle tebe většina jde? Už ti někdy nějaké WP pomohlo tím, že debuffovalo tvého protivníka, aniž by z toho zase něco mělo? Už tě někdy někdo vysekával z "nalepení" na meč u Válečníka? Nebo už jsi někdy dostal minutový stun a naše Healerka tě z něj dostala? Dostal jsi nebo dáváš na začátku nějaký bonus "ze skupiny"?
Jestli jsi ASPOŇ JEDNOU odpověděl ANO a nebyla to tvoje buffka, tak nepřehlížej ŽLUTÝ TÝM.
Jasně, že je to celé roztříštěné na skupinky a ještě větší počet jednotlivců a jasně, že tu mezi jednotlivci máme superEga, co jedou čistě na sebe. Na druhou stranu žádný bufer nebuffuje jen vybraného hráče, protože je to "ON, CéBéček Šampion". Většina z nich nerozlišuje, jestli je to malý nebo velký nebo silný nebo slabý hráč a buffuje CELÝ TÝM. Všiml sis toho někdy ty?
Když nebudeme přehlíživí, tak týmového ducha objevíme - ale objevit nestačí - musí se dál rozvíjet. Zase nás ve žluté nechodí do Válek miliarda, abysme se nemohli víc "týmově srazit". Ale to už je na každým z nás.
A to vydělávání, kde není třeba PvM? Ty drobnosti za CB - tím si fakt nevyděláme. A že by následný stánkový prodej těhle předmětů byl PvP aktivita? Nemyslím - žádný prodej SUVENÝRŮ nám na lepší PvP nevydělá. Navíc KAŽDÁ SCHOPNOST ve hře potřebuje jen a pouze tu PvM část. Makamito a Zručnost = buďto ty předměty dropneš nebo koupíš, Zahrádka = buďto ty bylinky na pěstování dropneš nebo koupíš... a že si pak PvP hráči vydělávají tím, že buď prodávají vypěstované bylinky nebo naTalíkované předměty? No ano, ale to dělají všichni, bez rozdílu jestli jsi PvP nebo PvM.
Takže vyděláváme zase stejně (PvP i PvM), ale bohužel to PvP stojí několikanásobně víc, než PvM. A co s tím uděláme?
PS: jo, kdyby byla třeba ta Zručnost rozdělená na dvě větve - PvP Talismany a PvM Talismany a k tomu odpovídající předměty k odevzdávání, tak neřeknu ani B. Prostě tady by si PvP hráči vydělali tím, že by na předměty buď dávali PvP Talíky nebo ty věci rovnou prodávali celé. JENŽE Zručnost máme tam, kde je = je to PvM aktivita od začátku do konce. Bohužel.
Jestli jsi ASPOŇ JEDNOU odpověděl ANO a nebyla to tvoje buffka, tak nepřehlížej ŽLUTÝ TÝM.

Když nebudeme přehlíživí, tak týmového ducha objevíme - ale objevit nestačí - musí se dál rozvíjet. Zase nás ve žluté nechodí do Válek miliarda, abysme se nemohli víc "týmově srazit". Ale to už je na každým z nás.

A to vydělávání, kde není třeba PvM? Ty drobnosti za CB - tím si fakt nevyděláme. A že by následný stánkový prodej těhle předmětů byl PvP aktivita? Nemyslím - žádný prodej SUVENÝRŮ nám na lepší PvP nevydělá. Navíc KAŽDÁ SCHOPNOST ve hře potřebuje jen a pouze tu PvM část. Makamito a Zručnost = buďto ty předměty dropneš nebo koupíš, Zahrádka = buďto ty bylinky na pěstování dropneš nebo koupíš... a že si pak PvP hráči vydělávají tím, že buď prodávají vypěstované bylinky nebo naTalíkované předměty? No ano, ale to dělají všichni, bez rozdílu jestli jsi PvP nebo PvM.
Takže vyděláváme zase stejně (PvP i PvM), ale bohužel to PvP stojí několikanásobně víc, než PvM. A co s tím uděláme?

PS: jo, kdyby byla třeba ta Zručnost rozdělená na dvě větve - PvP Talismany a PvM Talismany a k tomu odpovídající předměty k odevzdávání, tak neřeknu ani B. Prostě tady by si PvP hráči vydělali tím, že by na předměty buď dávali PvP Talíky nebo ty věci rovnou prodávali celé. JENŽE Zručnost máme tam, kde je = je to PvM aktivita od začátku do konce. Bohužel.
![]() | YMIR | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() ![]() | |||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
+200k min. | Chunjo | ReLions | 141 | 6P | full | P | P | P | Meripa |
- Malchus
- Lv.21
- Příspěvky: 307
- Registrován: pon 26. črc 2010 10:00:56
- Dal poděkování: 94 poděkování
- Dostal poděkování: 381 poděkování
Re: Nove zmeny v PvP !!!
Jako healerovi se mi vyplatí udržet co nejvíc lidí naživu - protože potom si všímají jich a mě nechají na pokoji. Takže ani nemusím mít týmového ducha, stačí sobecká vyčůranost. Když mi někdo poděkuje za léčení, říkám mu ať neděkuje, že si tím chráním svůj vlastní zadek
.
To jen taková poznámka k týmovemu duchu...

To jen taková poznámka k týmovemu duchu...

-
- Lv.10
- Příspěvky: 63
- Registrován: sob 27. dub 2013 0:14:07
- Dal poděkování: 7 poděkování
- Dostal poděkování: 14 poděkování
Re: Nove zmeny v PvP !!!
Do war kosti nenosím, nemám náladu utrácet neustále miliardy za kosti, elíky a podobný hovadiny a pak z toho mít jedno velké nic. Jediný co nosím jsou kosti na zb a elík na zb .. K udělování cb asi jenom jedno. Vezmu 20k nedostanu body, chvilku sekam v chumlu neco vyzere duch, neco rana plameny a mam vic bodu jak kdybych se tam honil za jednim blbcem pres celou mapu a pak stejne nedostal body.
-
- Lv.36
- Příspěvky: 1604
- Registrován: čtv 17. bře 2011 7:05:42
- Dal poděkování: 39 poděkování
- Dostal poděkování: 332 poděkování
Re: Nove zmeny v PvP !!!
Na to je jednoducha odpoved.Hrac s PvM co kseftuje tak pak nemusi tolik dropovat,Takze je to stejne:)Ghibli píše:lordsword -Spoiler:Jak neexistuje týmová spolupráce? Už jsi někdy dostal buffa od úplně neznámého hráče na respawnu? A myslíš že on ti v té chvíli nenahrál? A co z toho měl, když ne ty CB, po kterých podle tebe většina jde? Už ti někdy nějaké WP pomohlo tím, že debuffovalo tvého protivníka, aniž by z toho zase něco mělo? Už tě někdy někdo vysekával z "nalepení" na meč u Válečníka? Nebo už jsi někdy dostal minutový stun a naše Healerka tě z něj dostala? Dostal jsi nebo dáváš na začátku nějaký bonus "ze skupiny"?
Jestli jsi ASPOŇ JEDNOU odpověděl ANO a nebyla to tvoje buffka, tak nepřehlížej ŽLUTÝ TÝM.Jasně, že je to celé roztříštěné na skupinky a ještě větší počet jednotlivců a jasně, že tu mezi jednotlivci máme superEga, co jedou čistě na sebe. Na druhou stranu žádný bufer nebuffuje jen vybraného hráče, protože je to "ON, CéBéček Šampion". Většina z nich nerozlišuje, jestli je to malý nebo velký nebo silný nebo slabý hráč a buffuje CELÝ TÝM. Všiml sis toho někdy ty?
Když nebudeme přehlíživí, tak týmového ducha objevíme - ale objevit nestačí - musí se dál rozvíjet. Zase nás ve žluté nechodí do Válek miliarda, abysme se nemohli víc "týmově srazit". Ale to už je na každým z nás.
A to vydělávání, kde není třeba PvM? Ty drobnosti za CB - tím si fakt nevyděláme. A že by následný stánkový prodej těhle předmětů byl PvP aktivita? Nemyslím - žádný prodej SUVENÝRŮ nám na lepší PvP nevydělá. Navíc KAŽDÁ SCHOPNOST ve hře potřebuje jen a pouze tu PvM část. Makamito a Zručnost = buďto ty předměty dropneš nebo koupíš, Zahrádka = buďto ty bylinky na pěstování dropneš nebo koupíš... a že si pak PvP hráči vydělávají tím, že buď prodávají vypěstované bylinky nebo naTalíkované předměty? No ano, ale to dělají všichni, bez rozdílu jestli jsi PvP nebo PvM.
Takže vyděláváme zase stejně (PvP i PvM), ale bohužel to PvP stojí několikanásobně víc, než PvM. A co s tím uděláme?
PS: jo, kdyby byla třeba ta Zručnost rozdělená na dvě větve - PvP Talismany a PvM Talismany a k tomu odpovídající předměty k odevzdávání, tak neřeknu ani B. Prostě tady by si PvP hráči vydělali tím, že by na předměty buď dávali PvP Talíky nebo ty věci rovnou prodávali celé. JENŽE Zručnost máme tam, kde je = je to PvM aktivita od začátku do konce. Bohužel.
Nechapu proc bys porad neco delil na PvM a Pvp?To by jako zacatecnici mely smulu,protoze nemaji Pvp? Proste si kazdy hrac musi projit tim Pvm a kdyz nema jinou moznost tak ho udrzovat na vydelek.Plno PvP hracu ma PvM dropa.A o case ve hre mi moc nemluv,uz takhle nestiham ty mraky veci co se musi delat.Udelej at ve war risi pada z hracu karma a budu spokojenej

Vzdyt je to k smichu,ze draci veci sou unikatni jen tim,ze se vubec vykovou a ne bonusy.
Smrt vždycky stojí po boku bojovníka,
jídá s ním u stolu a uléhá s ním na lože.
Smrt je ta nejvěrnější milenka.
Ale je zbytečné si jí všímat,
dokuď vás nepožádá o polibek.
jídá s ním u stolu a uléhá s ním na lože.
Smrt je ta nejvěrnější milenka.
Ale je zbytečné si jí všímat,
dokuď vás nepožádá o polibek.
-
- Chat Center
-
- You do not have permission to post in chat.


@
Suko201 « čtv 5:10 pm »


@
TomasFoxx « čtv 4:05 pm »


@
diver « čtv 3:34 pm »


@
Suko201 « čtv 3:07 pm »


@
diver « čtv 2:01 pm »


@
Suko201 « čtv 11:21 am »


@
neasy « čtv 9:59 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:46 am »


@
neasy « čtv 9:41 am »


@
p4tresss « čtv 9:39 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:34 am »


@
neasy « čtv 9:32 am »


@
p4tresss « čtv 9:31 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:31 am »


@
neasy « čtv 9:31 am »


@
p4tresss « čtv 9:30 am »


@
neasy « čtv 9:30 am »


@
p4tresss « čtv 9:29 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:25 am »


@
TomasFoxx « čtv 9:23 am »


@
neasy « čtv 9:17 am »


@
Vydesenej « čtv 9:06 am »


@
Hakan « stř 11:44 pm »


@
MastnyRozek « stř 7:44 pm »


@
Narsi « stř 7:43 pm »


@
MastnyRozek « stř 7:41 pm »


@
Mionix « stř 5:46 pm »


@
Suko201 « stř 5:04 pm »


@
Narsi « stř 4:09 pm »


@
TomasFoxx « stř 4:05 pm »


@
TomasFoxx « stř 1:50 pm »


@
Suko201 « stř 1:03 pm »


@
Narsi « stř 1:02 pm »


@
Suko201 « stř 12:58 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:44 pm »


@
Mionix « stř 12:41 pm »


@
Vydesenej « stř 12:40 pm »


@
Relly « stř 12:30 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:25 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:24 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:24 pm »


@
Narsi « stř 12:21 pm »


@
Vydesenej « stř 12:03 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:01 pm »


@
Valkaryan « stř 10:07 am »


@
Mionix « stř 7:39 am »


@
Vydesenej « stř 7:00 am »


@
Nonepovideeej « úte 11:38 pm »


@
Vydesenej « úte 5:47 pm »


@
gagefranjo « úte 4:11 pm »


@
Hakan « úte 12:53 pm »


@
Nonepovideeej « čtv 8:55 pm »


@
Mionix « čtv 6:57 pm »


@
Nonepovideeej « čtv 4:35 pm »


@
Mionix « čtv 7:48 am »


@
kovardominik « stř 9:55 pm »


@
Mionix « stř 7:31 pm »


@
Mionix « stř 6:00 pm »


@
Nonepovideeej « stř 5:39 pm »


@
Mionix « stř 4:52 pm »