Úschovna starých, avšak zajímavých témat.
-
Script
- Lv.33

- Příspěvky: 1318
- Registrován: čtv 09. úno 2012 18:37:00
- Dal poděkování: 299 poděkování
- Dostal poděkování: 1470 poděkování
Příspěvek
od Script » úte 08. říj 2013 14:31:37
Zde můžete diskutovat na téma připravované novinky -
Oprava schopnosti proměny.
Saggitairus píše:Oprava schopnosti proměny - Schopnost proměna bude opravena tak, aby bylo vždy výhodnější mít nejvyšší úroveň. V praxi dojde oproti dřívějšku k mírnému zvýšení poškození na úrovni P a ke snížení poškození na ostatních úrovních. Přesné hodnoty jsou stále předmětem testování.
viewtopic.php?f=4&t=106171
Diskutujte pouze na toto téma, ostatní novinky můžete probírat v jiných tématech.
[GA]Script
Ekura Team (09.02.2012 - 31.07.2018)
-
Krystyxxl
- Lv.17

- Příspěvky: 169
- Registrován: čtv 13. zář 2012 21:55:47
- Dal poděkování: 49 poděkování
- Dostal poděkování: 26 poděkování
Příspěvek
od Krystyxxl » úte 08. říj 2013 16:56:01
Ano, tuto změnu čekáme už dlouho a velká většina hráčů ji ocení. Palec nahoru

Podpis byl odstraněn administrátorem.
pozn.: GIFy jsou zakázané - Tryphena
Edit by Krysty: Tak mi příjde, že je tu zákazané snad všechno

-
HonzaM
- Lv.40

- Příspěvky: 2145
- Registrován: pon 14. bře 2011 14:42:04
- Bydliště: Starý Hrozenkov
- Dal poděkování: 3576 poděkování
- Dostal poděkování: 845 poděkování
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od HonzaM » úte 08. říj 2013 17:39:58
zbytecne ulehceni podle mě ...
Edit: Chápu váš postoj, ale zjevné bugy ve hře je potřeba nějak opravit. Ten rozdíl mezi G10 a P je za určitých okolností opravedu propastný.
/Script
-
GFasteris
- Lv.20

- Příspěvky: 260
- Registrován: sob 13. lis 2010 8:38:37
- Dal poděkování: 56 poděkování
- Dostal poděkování: 65 poděkování
Příspěvek
od GFasteris » stř 09. říj 2013 8:41:13
za tuhle změnu budu hrozně rad, jelikoz sám mám proměnu G10 a bere slušně, ale proměny jedou jak na běžícím pase

určitě to uvítá víc hracu, co si už treba dalo proměnu na P a nemohli to vrátit:)
uvidíme jak se to vyváží, jestli se to sprumeruje a místo 90k a 10 minut budu třeba brat na P 75k a 20 minut a na G10 už to nebude těch 90 ale treba 70 a 10 minut, uvidíme jak se.ty hodnoty nastaví no

-
posedlacek
- Lv.4

- Příspěvky: 15
- Registrován: pát 04. říj 2013 17:35:34
- Dal poděkování: 2 poděkování
- Dostal poděkování: 10 poděkování
Příspěvek
od posedlacek » ned 13. říj 2013 15:35:13
Proto jsem si koupil šamanku s proměnou G10, kvůli propastnému rozdílu dmg mezi P a G10 (zhruba 50k). Jsem rád, že se to chystáte opravit


Ondraa17 - R.I.P.
WickedMan - R.I.P.
DealerDrog - R.I.P.
posedli - konec

-
lordsword
- Lv.36

- Příspěvky: 1604
- Registrován: čtv 17. bře 2011 7:05:42
- Dal poděkování: 39 poděkování
- Dostal poděkování: 332 poděkování
Příspěvek
od lordsword » ned 13. říj 2013 19:22:51
A co ještě k té změně zrušit to omezení luků v proměně? Luk byl vždy dominanta v proměně,už jen kvůli hodnotě útoku.Nechápu,proč někdo se slabším zvonem bere víc než ninja s lukem.
Úprava podle lv proměny je super.Už aby to bylo

Smrt vždycky stojí po boku bojovníka,
jídá s ním u stolu a uléhá s ním na lože.
Smrt je ta nejvěrnější milenka.
Ale je zbytečné si jí všímat,
dokuď vás nepožádá o polibek.
-
Script
- Lv.33

- Příspěvky: 1318
- Registrován: čtv 09. úno 2012 18:37:00
- Dal poděkování: 299 poděkování
- Dostal poděkování: 1470 poděkování
Příspěvek
od Script » ned 13. říj 2013 21:51:00
lordsword píše:A co ještě k té změně zrušit to omezení luků v proměně? Luk byl vždy dominanta v proměně,už jen kvůli hodnotě útoku.Nechápu,proč někdo se slabším zvonem bere víc než ninja s lukem.
To je buď tím, že ninja neví, jak se vybavit do proměny, nebo má příšerka vyšší obranu na šípy, nežli na zvony.
Pár Dost takových se najde. Luk v proměně není a nikdy nebyl omezován.
[GA]Script
Ekura Team (09.02.2012 - 31.07.2018)
-
posedlacek
- Lv.4

- Příspěvky: 15
- Registrován: pát 04. říj 2013 17:35:34
- Dal poděkování: 2 poděkování
- Dostal poděkování: 10 poděkování
Příspěvek
od posedlacek » ned 13. říj 2013 21:53:31
Script píše:lordsword píše:A co ještě k té změně zrušit to omezení luků v proměně? Luk byl vždy dominanta v proměně,už jen kvůli hodnotě útoku.Nechápu,proč někdo se slabším zvonem bere víc než ninja s lukem.
To je buď tím, že ninja neví, jak se vybavit do proměny, nebo má příšerka vyšší obranu na šípy, nežli na zvony. Pár takových se najde. Luk v proměně není a nikdy nebyl omezován.
Není to jen na pár příšerkách.
Nejsilnější char v proměně je tu šaman (nepočítáme-li válečníka s aurou a wp suru s čepelí na pár desítek sekund) a to díky zvonu.
Edit: Ani zdaleka to není tak jasné, řekl bych tak 50:50 přinejhorším. Nemůžu ale dát konkrétní příklady, protože by to bylo brané jako vynášení informací z teamu. Ale ani do budoucna se žádná podobná monstra neplánují, takže můžete čekat, že luk ještě přijde ke slovu.
/Script

Ondraa17 - R.I.P.
WickedMan - R.I.P.
DealerDrog - R.I.P.
posedli - konec

-
lordsword
- Lv.36

- Příspěvky: 1604
- Registrován: čtv 17. bře 2011 7:05:42
- Dal poděkování: 39 poděkování
- Dostal poděkování: 332 poděkování
Příspěvek
od lordsword » pon 14. říj 2013 9:32:23
Script píše:lordsword píše:A co ještě k té změně zrušit to omezení luků v proměně? Luk byl vždy dominanta v proměně,už jen kvůli hodnotě útoku.Nechápu,proč někdo se slabším zvonem bere víc než ninja s lukem.
To je buď tím, že ninja neví, jak se vybavit do proměny, nebo má příšerka vyšší obranu na šípy, nežli na zvony.
Pár Dost takových se najde. Luk v proměně není a nikdy nebyl omezován.
Luk v proměně ,přestal být omezován,až v Hae co vím.Jinak je omezen defakto ve všech hlavních mapách a bosech.No snad v přitažlivce taky ne:)
Smrt vždycky stojí po boku bojovníka,
jídá s ním u stolu a uléhá s ním na lože.
Smrt je ta nejvěrnější milenka.
Ale je zbytečné si jí všímat,
dokuď vás nepožádá o polibek.
-
-
You do not have permission to post in chat.
-
I v chatu platí pravidla fóra! Obrázky, tabulky a YouTube videa vložte prosím do spoileru.
diver píše: Suko201 píše: diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není
yes tak na starších videích je to zorne pole mnohem menší.. Ale takto černě je to už minimálně druhým rokem. Bohužel
taková kontrolni otazka, nez mi zacne srotovat mozek s tajnym ukolem, urcite byly pridane 2 nove hodnosti? my totiz vidime jen jednu
Suko201 píše: diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
Mionix píše: @Suko201, "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
ok, takže když to včera začalo ve 12, tak od toho času každé 4h bude boj až do konce eventu, chápu už správně? Nevím, kde sem předtím četl že 4x denně :’D
@neasy uz to bezi
tak napiste az to půjde
dneska by to šlo
no jasneee v poho
taky dobry dneska se budu poflakovat a hrat s vami ju
konečne trochu oddych od prace
joooo jde to

a co ty ?
Sviatočne
Ako dlho bude údržba prosim ?
ahoj, predpokladany konec udrzby ?
hh a stánky zas dole
TomasFoxx píše: jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
To máš na další roky, aby se nemuselo vymýšlet nic dalšího
@Narsi, Aha dobře, děkuji
Zdravím, je prázdná jen pokud neprobíhá zrovna žádný vstup.
@Suko201, "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
Takže ty časy jsou Teda 8:10 12:10 16:10 a 20:10?
nema ted bejt dalsi boj o ugoroth?
jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
Narsi píše: Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
aha, tak to si asi pamatuji špatně, dobře. Díky
Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
Mě by zajímalo, kdo jako vymyslel ty časy těch válek. Však to normální pracující člověk, co má aspoň trochu i život tam venku, nemůže stihnout. Max tak jeden ten čas a to je dobrá bída. Bylo by dobré to doupravit.
u tech kosti musi byt jmeno dyl, realne jsem ted v zamasku jen behal kolem zlute a cervene a kradl jim to ze zeme
@Valkaryan, budou. Vyčkejte prosím do zítra.
Já teda čekal že to bude 15min jedna 15min druha 15min 3 a dál

a ne že dropnu všechny naráz ale ok no
@TomasFoxx, To je záměr. Vracíme se do starých časů.
a ent je prej nejakej buglej, ze ukazuje chx
Zdravím, je to v řešení. Děkujeme za trpělivost.
Tak já tě tímto vyhlašuju
nefunguje vam vyhlaseni boha, tu cekame zbytecne
Kdy budou v prodeji kloubouky?
@Nonepovideeej, Nejdou, jediné co jdou jsou z truhel. Ty co jsou z kalendáře se nově nastavovali neprodejné. Aby si nedělali hráči 100vky účtů a pak to neprodávali.
Díky že jste udělali nějaký zajimavý vstup do Ugorohu a není to zas to stejné
Může mi někdo říct, proč nejdou dát do shopu zahradnická povolení z eventu a ani s nimi obchodovat?
Se to dostane ta údržba až na čtvrtek možná
Přicházejí velký změny (korektury)
To posouvání údržby je fakt parádní
@Mionix, Krásná práce
@Nonepovideeej, proto jsem to psal. GA byl tak šikovný, že to dokázal opravit bez údržby.
Mně se meteory dneska už spawnují celý den normálně
Tak chyba se spawnem meteorů snad opravena. Vyzkoušejte.
když tu máme soutěž ke dni tance, všimnul si někdo že není ani jeden tanec při kterém by si postava s mečem v ruce neusekla hlavu a všechny ostatní části těla (kdyby to šlo samozřejmě)?
Ráno bude chviličková mimořádná údržba kvůli spawnu meteorů. Omlouváme se, GA hledá chybu.
@Nonepovideeej,

děkuji
Ty meteory nejdou spawnout vůbec nikde, kde se normálně dají spawnout a eventové prémko mi taky nefunguje celý den..
@reeenda, on sám z nedostupného místa zmizí a objeví se jinde, do toho sahat GM nesmí