Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Úschovna starých, avšak zajímavých témat.
Zamčeno

Líbí se vám tato novinka?

:up: Ano, líbí
142
71%
:?: Je mi to jedno
5
3%
:down: Ne, nelíbí
52
26%
 
Celkem hlasů: 199

KeriBM
Lv.17
Lv.17
Příspěvky: 178
Registrován: ned 10. čer 2012 12:06:55
Bydliště: Olomouc
Dostal poděkování: 36 poděkování

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od KeriBM » úte 08. říj 2013 20:39:17

toto mi prislo hrozne vtipne nevim proc :D :D :D
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
Teensaver
Lv.28
Lv.28
Příspěvky: 882
Registrován: ned 28. srp 2011 12:30:58
Bydliště: Slovensko, Šurany
Dal poděkování: 265 poděkování
Dostal poděkování: 149 poděkování

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od Teensaver » úte 08. říj 2013 21:59:12

Nejvíc zabité že zbrane které byli nejvíc ve středoveku používány a způsobovala nejvetší zranění budou brát nejmíň ;D

Nevim kde jste nechali logiku, ale aby seknutí protivníka vůbec nebolelo.. hlavný je, že na to jdete logicky no :D

Uživatelský avatar
Script
Lv.33
Lv.33
Příspěvky: 1318
Registrován: čtv 09. úno 2012 18:37:00
Dal poděkování: 299 poděkování
Dostal poděkování: 1470 poděkování

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od Script » úte 08. říj 2013 22:17:10

Ohledně těch bonusů, které jste viděli ve hře - nenechte se zmást, nejsou zatím funkční. A ani nebudou, jen se nám vloudilo přejmenování bonusu do hry dřív, než bylo v plánu. V každém případě tyto bonusy budou ve chvíli zprovoznění antiprůniku z věcí odstraněny. Místo nich si budete moci přidat bonus nový (náhodný).

Když si znovu spustíte launcher, měl by se bonus opět správně jmenovat Magická obrana. To jen abychom předešli nějakým pokusům o podvod.
[GA]Script
Ekura Team (09.02.2012 - 31.07.2018)

Neos
Lv.17
Lv.17
Příspěvky: 175
Registrován: pon 23. led 2012 18:56:48
Dal poděkování: 80 poděkování
Dostal poděkování: 311 poděkování

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od Neos » stř 09. říj 2013 2:13:38

Tim, ze zavadete bonusy jako obrany na pruniky, tak zlikvidujete draci veci, ktere jste vytvorili pred nejakou dobou. Vlastne je muzete defacto stahnout z obehu, protoze jsou tedy zbytecne a temer ted uz neprodejne.
Spis by me zajimal duvod, ktery Vas vedl k tomu, ze jste ucinili tyto zmeny kolem pruniku. Priste budete menit rychlost kouzel BM surum nebo budete zmensovat vzdalenost kouzel na dalku ?
Zajimalo by me, proc vytvarite nektere veci, ktere zanedlouho totalne zlikvidujete???

Co se tyce novych ukolu, tak je mi to nejak jedno, ja stejne ukoly neplnim, nebavi me to :) Ovsem co se tyce noveho biologa, tak OPET zvetsujete tu propast mezi zacatecnikem a hracem starsim.
Priklad (prirovnani) - to je jako hrat fotbal za A-tym a hrat mistrovsky zapas proti zakum, chapete o jake propasti mluvim??? Pripada mi to, ze tady se ridi "heslem", ty jses mladej hrac a nemuzes se vyrovnavat hracum starsim, pritom by to melo byt naopak. Takhle se Vam sem novy hraci nepohrnou, kort kdyz si uvedomi, co je ceka, nez se dostanou na nejaky konkurence schopny level starsim hracum.

Ovsem chapu, ze nekteri hraci si ty nove veci, nove ukoly proste vydupou, protoze nemaji "jakoze" co delat. Pritom pochybuju, ze maji draci veci na +9 a atd.
Obrázek
Become one of us and help us to create the most powerful guild on this server !!! -------> click viewtopic.php?f=34&t=97497

Uživatelský avatar
BloodRayne
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 266
Registrován: úte 03. črc 2012 18:11:29
Bydliště: Welcom in hell
Dal poděkování: 150 poděkování
Dostal poděkování: 226 poděkování

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od BloodRayne » stř 09. říj 2013 7:49:37

Já osobně uvítam cokoliv proti průnikum, takže za mě :up:

Chápu Neose že se mu to nelíbí, mě se taky nelíbily např botky 65 :)
Další věc , jak by se mu asi zalíbilo, kdyby vstoupil do war cechu a tam na něj nachystana ninja s věcma čistě na průnik + průmka a celou war nalepenena na něj (tedy kdyby hral za dálkaře) asi moc né co?
Také tohle aspoň mizivá šance se nějak ubránit proti tomu ;)

Co se týká nějake propasti, moc to hrotíš, ale já si myslím, že hráč který tu hraje delší dobu, plní (nepatřím mezi ně) by měl mít nějaké možnosti vylepšování a mít navrch před začátečníky, přeci nejsme v utopii ala styl "pečené holuby zdarma do huby" a jina věc, "bez práce nejsou koláče" :)
Obrázek

Uživatelský avatar
Riddle
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 272
Registrován: pon 08. říj 2012 17:25:37
Bydliště: Zlín
Dal poděkování: 32 poděkování
Dostal poděkování: 18 poděkování

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od Riddle » stř 09. říj 2013 9:26:15

Takže odolnost proti průnikům bude jenom ve vodku zatím? Tak to je v klidu :)),dokonce pro nižší levely je to hodně výhodný, protože když někdo ničí metiny 90(dryády) nebo je v jeskyni, tak ty průniky dělají opravdu svoje a ta ochrana ve vodku si myslím, že nijak pvp neovlivní, spíš v pvm výrazně pomůže nižším levelům :)
co se nových úkolů týče, moc se na to těším :)
BvB!

Uživatelský avatar
tobartos
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 219
Registrován: úte 19. dub 2011 22:06:36
Dal poděkování: 45 poděkování
Dostal poděkování: 105 poděkování

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od tobartos » stř 09. říj 2013 9:30:02

Teensaver
Ekura není přeci středověká hra, je to fantasy, hra kouzel a magie. Zde není nic nemožné...:D

Pozn. Řekl bych, že tady "čarování" se zbraněmi ve smyslu šermířském, je velice neestetické a už jen proto ztrácí logiku spíše samotné seknutí zbraně bez ohledu na efekt.:ts:

Uživatelský avatar
Casta
Lv.8
Lv.8
Příspěvky: 43
Registrován: stř 24. říj 2012 6:34:14
Dal poděkování: 2 poděkování
Dostal poděkování: 1 poděkování

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od Casta » stř 09. říj 2013 12:31:55

Sběratelské ulohy za mně totálně ně však jen karma se dělá cca 6 měsícu
Dobrým lidém se dějí dobré věci :) !!!


Tempus vulnera sanat!

Člověk, který se neumí usmívat, si nesmí otevřít obchod.

Numen
Lv.13
Lv.13
Příspěvky: 94
Registrován: úte 12. čer 2012 7:19:30
Dal poděkování: 4 poděkování
Dostal poděkování: 23 poděkování

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od Numen » stř 09. říj 2013 16:23:23

Pokračování biologa :up:
Obrázek
Hraní: CH2
LVL127
Pokud stojíš před rozhodnutím a nevíš si rady , jednoduše si hoď mincí.
Ne proto , že by měla rozhodnout za tebe , ale pro ten moment , kdy je ve vzduchu - a ty najednou víš , v kterou možnost doufáš


Postavy , věci na prodej zde: viewtopic.php?f=14&t=100973

Minister
Lv.7
Lv.7
Příspěvky: 36
Registrován: úte 13. lis 2012 14:20:31
Bydliště: BRNO :)))
Dal poděkování: 31 poděkování
Dostal poděkování: 12 poděkování

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od Minister » sob 12. říj 2013 19:49:28

Taky jsem pro pokračování biologa :) super :)
ObrázekAuraKralObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
151.000+min.
Shinsoo
PVP
139
M10
P
G2
P
FULL

Zamčeno

  • You do not have permission to post in chat.
@ noxforko « čtv 12:03 pm »
díkec, nechtělo se mi kvůli toho dělat dropa
@ tasik1 « čtv 12:02 pm »
ano padají
@ noxforko « čtv 12:00 pm »
hoj padnou karmy na lv 145 ve swampu?
@ KerkyzAfterky « čtv 12:03 am »
Nonepovideeej píše: @KerkyzAfterky,  Velikonoční event začne pravděpodobně až v pondělí, jelikož sv. Patrik končí až v neděli
To se mi moc nezdá, když je v pátek veký pátek :D ale nechame se překvapit
@ Nonepovideeej « stř 10:14 pm »
@KerkyzAfterky,  Velikonoční event začne pravděpodobně až v pondělí, jelikož sv. Patrik končí až v neděli
@ KerkyzAfterky « stř 10:06 pm »
Krasny večer přeji. Když se přesunula udržba na pátek, můžeme očekavat ty velikonoce až v pátek, nebo to pro nás máte nachystane už na zítřek? :)
@ Relly « stř 11:32 am »
@Hakan,  Tak lidi se už asi naučili, ze ranní arény ve všední dny nema smysl zkoušet.
@ Hakan « stř 9:58 am »
20s před zahájením arény, docela nápor https://ctrlv.cz/wile
@ FugasBoss « ned 9:48 am »
nefunguje přihlášení na web hry
@ Mionix « ned 9:45 am »
@RAMHH:-) nemáte zač, jak jsem koupil, tak jsem předal. :-)
@ RAMHH « ned 9:42 am »
@Mionix,  Díky za vysvětlení. Já myslel, že to bude systém podobný válkám, tudíž by blokoval vstup po celou dobu invaze, když už tam vstoupil za jinou říši. Tomuto se dá vyhnout relogem, takže s tím takový problém nemám, nakonec.
@ Mionix « ned 8:43 am »
@RAMHH,  "mnu nesmí mít lognuté dvě říše naráz je tam právě systém, aby nemohli farmit cb sami na sobě takže poud měl lognuto jedno co vstoupilo do invaze, enchal to lognuté a naportil si do invaze jinou říši, tak ho to koplo do vězení kdyby to odhlásil mohl by"
@ RAMHH « sob 8:38 pm »
Je v invazi nějaký systém, co dá hráče, který si jde za prohranou říši spawnout špióna vítězné říše, do vězení? Protože jestli opravdu ano, tak to je snad ještě větší nesmysl, než tlačit lidi do "PvP" akce na čtení spellů dropem z mobek..
@ Beauty « čtv 8:54 am »
Děkuju
@ Saggitarius « čtv 8:53 am »
9:00 až cca 9:20 (dnes jen ladění změn v eventu a pár drobností)
@ Beauty « čtv 8:36 am »
Od-do je údržba, prosím?
@ Takashiro « ned 11:58 pm »
Takashiro píše: jak sa zbavim toho maleho vaku z inventara bol som nabrať tu vodu prešiel som bludište a nič,
tak bolo treba prvy krat urobit ten quest aby som sa zbavil toho vaku, az potom tam dalo tu moznost
@ Relly « ned 8:47 pm »
@TheDobbyk,  Když z těch všech adminů jsou aktivní tak 1-2, tak ano. Počkáš si. Taky nechápu, že se tu platí GMka (SDčkama) za nic, ale prostě ekura.
@ Takashiro « ned 4:49 pm »
jak sa zbavim toho maleho vaku z inventara bol som nabrať tu vodu prešiel som bludište a nič,
@ TheDobbyk « ned 2:31 pm »
Ahoj, je možne že se reši jeden prípad už vic jak mnesic.. A na ticket sem nedostal odpoveď. Pripad je natolik rozsahly ze bylo poskodzenych vice lidi.. Ale nic se s tim nedela a ja mam vse pozastavene...
@ Clusive « pát 6:56 pm »
ShienZhao píše: Zdravím. Chci se zeptat, jestli se nepřemýšlelo o změně barev při eventovych kloboucich. Né každému se hodí zelená barva, když je v dnešní době možné obarvit zbraň a brnění. Jasný nemusím to kupovat a nosit, ale změna by byla fajn a dokázal bych si poté představit ze lidi budou více kupovat klobouky a nosit je, ještě když jsou na 60 dni. Dokázal bych si představit pomoci barvy nebo něčeho klobouk obarvit, ale asi je sci-fi ze? :kekw:
Nápad to není špatný, ale to už by nebyla v tom případě barva spojená s tímto eventem (zelená).
@ Davisss « pát 3:11 pm »
Ahoj, kde dropnu věci na palici na hady prosím? Díky
@ RAMHH « čtv 11:00 pm »
@gagefranjo,  Ja bych spise uvital slibene levelovani schopnosti na P1+ bez zabijeni niceho, protoze jako PvM hrac jsem jen koristi pri invazi :D A nebo alespon neslibeny revisit nesmyslnych spellu u daggera a mentala :)
@ gagefranjo « čtv 8:08 pm »
Když jsme u těch barev, kdy se plánuje přidat barvení na zbraně mimo chitinky. Jestli se nepletu, tak to víc jak před rokem bylo slibeno k barvám chitin zbraní
@ ShienZhao « čtv 8:00 pm »
Zdravím. Chci se zeptat, jestli se nepřemýšlelo o změně barev při eventovych kloboucich. Né každému se hodí zelená barva, když je v dnešní době možné obarvit zbraň a brnění. Jasný nemusím to kupovat a nosit, ale změna by byla fajn a dokázal bych si poté představit ze lidi budou více kupovat klobouky a nosit je, ještě když jsou na 60 dni. Dokázal bych si představit pomoci barvy nebo něčeho klobouk obarvit, ale asi je sci-fi ze? :kekw:
@ qSTRoNgMANp « čtv 9:38 am »
Pokud ti nepujde Wine, tak to ani neřeš. Taky mě zaskočil Microsoft s rozhodnutím ukončení podpory Win 10, kde osobně Win 11 mi nefunguje, tak jak já potřebuji a je spíše user friendly, ale už ne programator friendly. :D Síťová nastavení jsem si musel udělal na zástupce na plochu, celkově je to pro mě krok zpět.
@ Mionix « stř 6:03 pm »
@schvarz:up: hlavně z nás to nikdo neovládá, nemá, tak že i případná podpora by byla nulová.
@ schvarz « úte 10:17 pm »
Na jako vážně, podle průzkumu Steamu tvoří uživatelé Linuxu (jako hlavního OS) zhruba 2% celkové populace. Přepsat 20 let starou CPP aplikaci, aby podporovala UNIXové operační systémy, je absurdně náročné. A finanční zisk by z tohonejspíš žádný nebyl, takže by to víceméně byla práce vniveč. Kdyby se to psalo odznovu, tak by to dávalo smysl, ale takhle ne.
@ schvarz « úte 10:15 pm »
Vote: rename na Dutohlav
@ Mionix « úte 5:12 pm »
@Skullhlav,  Win 10 bude fungovat i dál. Ne neuvažujeme, nikdo z nás Linux nemá a ani ho neovládá.
@ TomasFoxx « úte 4:18 pm »
@Skullhlav,  si myslíš že po tom co si tu furt předváděl se s tebou někdo bude bavit, protože ses vrátil po delší době? :D :D mazej a už nepiš
@ Skullhlav « úte 3:48 pm »
xxx
@ Suko201 « pon 12:36 am »
MoravskyPepin píše: Ona je nová karma P1+?
jo, já už mám P9, ale je to hardcore na další levely
@ MoravskyPepin « ned 9:33 pm »
Ona je nová karma P1+?
@ Cunter « ned 7:47 pm »
Kategória Všichni samozrejme, pekne by to ukázalo koľko hráčov robí generácie a atď
@ Cunter « ned 7:45 pm »
Taka otázočka nechcete do štatistik, kde je rebríček zakomponovať hráčov aj podľa generacii ? lebo takto je to tam stale len podľa levelov ....
@ MoCKeR « ned 1:46 pm »
Aby si sa mohol sťažovať jak sa ti zle nerdi 0 bez se vyvetrat valec
@ Lejno « ned 11:10 am »
Je nejaké vysvetlenie, prečo sa na mole napr na CH3 spawnu 3 skupinky na jednej strane a až po 10 sekundách 3 skupinky na strane druhej a napr na CH2 sa všetkých 6 spawne naraz ? Dakujem
@ Skullhlav « ned 10:19 am »
Zdravím, dlouhé době. Nevím kolik lidí tady má starý počítač a jelikož příští rok na podzim bude ukončena podpora win 10 . Neuvažovalo vedení zajistit fungování na Linuxu?
@ schvarz « pát 6:26 pm »
.
@ schvarz « čtv 5:21 pm »
Já to hlásám roky, ničím se netajím. Za mě je po 14 letech serveru (11+ let karmy) na místě výrazně zkrátit dobu, kterou trvá tyhle "starší" věci dokončit. Tzn biolog (komplet) a karma. Takže budu fandit jakékoliv změně tímhle směrem.
@ Saggitarius « čtv 10:31 am »
Suko201 píše:
schvarz píše: @Suko201,  Hlasování ještě ani neskončilo, návrh zatím neprošel a pamatuj na to, že v současné době ranky 1-M1 by stále vyžadovaly 6h odevzdávání.
však kamo karma 1-M1 je nejvíc easy, když to děláš 2x denně máš to docela za krátkou dobu, nemůžou zas udělat vše snadnější. Ten návrh je perfektní, už tak ty vyšší karmy budou na kratší dobu, takže za mě je tato možnost top.
Můžeme, ale nemusíme.
@ Suko201 « čtv 10:29 am »
schvarz píše: @Suko201,  Hlasování ještě ani neskončilo, návrh zatím neprošel a pamatuj na to, že v současné době ranky 1-M1 by stále vyžadovaly 6h odevzdávání.
však kamo karma 1-M1 je nejvíc easy, když to děláš 2x denně máš to docela za krátkou dobu, nemůžou zas udělat vše snadnější. Ten návrh je perfektní, už tak ty vyšší karmy budou na kratší dobu, takže za mě je tato možnost top.
@ Saggitarius « čtv 10:24 am »
Ano, je to tam tak napsáno. Máme samozřejmě i další verze :D Viz tabulka kde se jedná o verzi A. Ale je to o diskuzi.
@ schvarz « čtv 3:01 am »
@Suko201,  Hlasování ještě ani neskončilo, návrh zatím neprošel a pamatuj na to, že v současné době ranky 1-M1 by stále vyžadovaly 6h odevzdávání.
@ Suko201 « stř 10:37 am »
Ten návrh je opravdu luxus. Hodně lidí si nemůže dovolit se přihlašovat každých 6h a díky tomu se karma dělala v roky, teď se to zlepší.. Opravdu skvělý nápad, děkujeme :-) Kdy by tento update cca vyšel?
@ Bisky « stř 9:26 am »
Prosím o hlasování v tomto návrhu. :inlove: viewtopic.php?f=59&t=124514
@ schvarz « úte 4:35 am »
Takashiro má pravdu, Ústav pro jazyk český uvádí "perfekcionista" jako jedinou správnou variantu. https://prirucka.ujc.cas.cz/?slovo=perfekcionista
@ Takashiro « pon 8:24 pm »
Máte zle napísane slovíčko u Makamita, píše sa to perfekcionista nie perfekcionalista :D
@ TomasFoxx « ned 3:24 pm »
hehe
@ TomasFoxx « ned 3:24 pm »
@RAMHH,  jejich problem, maj spolupracovat a chodit do válek
@ RAMHH « ned 12:43 pm »
@TomasFoxx,  Válka bez spawnů by byla hodně velká pecka, zvláště v té válce v létě, ve které tam za říši jdou 4 lidé.. :D
@ qSTRoNgMANp « ned 12:07 pm »
@Mionix,  Pat a Mat moves.
@ TomasFoxx « ned 11:13 am »
Já nad tím přemýšlel už ten první den a prostě jediný logický vysvětlení těch nerfů co zatím proběhly pro mě je to, že se saggi asi chystá prostě zrušit spawny ve válkách (takže války bez bufferů na spawnech) :D Proto taky takhle nerfuje průniky, proto do karmy přidává "požehnání", proto healnutí zruška.
@ Mionix « ned 11:10 am »
V pohodě. :-)
@ TomasFoxx « ned 11:10 am »
Rád bych no, bohužel asi není koho se zeptat, proto taky prudim tady tebe :D za což sorry, někde to ventilovat musim :D :D
@ Mionix « ned 11:09 am »
@TomasFoxx,  hele tak to musíš položit dotaz jinde. :-D Já PvP nedělám a ani se do nějakých změn nemontuji. Já nejsem kreativec.
@ TomasFoxx « ned 11:07 am »
@Mionix,  no to my všichni chápeme, že to byl záměr, nám jen nedochází, PROČ to byl záměr :D proč se ubírá dmg postavám, který jsou v těch válkách slabší :D
@ Mionix « ned 10:49 am »
@Lejno,  Ale snížení průniku ve válkách byl záměr, pro všechny. A jedno, zda má 9x prům, nebo výbavu jako Foxx.
@ Lejno « ned 10:40 am »
Doslova ti napisal, čo to znížilo a ako to ovplyvnilo ninje alebo aurakov, ktorí to hrali normálne na spelly 🤦

Who is chatting

offline Annatar 
offline Clusive 
offline Mionix 
offline hg003 
offline nobody1