Úschovna starých, avšak zajímavých témat.
-
Script
- Lv.33

- Příspěvky: 1318
- Registrován: čtv 09. úno 2012 18:37:00
- Dal poděkování: 299 poděkování
- Dostal poděkování: 1458 poděkování
Příspěvek
od Script » úte 08. říj 2013 14:31:37
Zde můžete diskutovat na téma připravované novinky -
Oprava schopnosti proměny.
Saggitairus píše:Oprava schopnosti proměny - Schopnost proměna bude opravena tak, aby bylo vždy výhodnější mít nejvyšší úroveň. V praxi dojde oproti dřívějšku k mírnému zvýšení poškození na úrovni P a ke snížení poškození na ostatních úrovních. Přesné hodnoty jsou stále předmětem testování.
viewtopic.php?f=4&t=106171
Diskutujte pouze na toto téma, ostatní novinky můžete probírat v jiných tématech.
[GA]Script
Ekura Team (09.02.2012 - 31.07.2018)
-
Krystyxxl
- Lv.17

- Příspěvky: 169
- Registrován: čtv 13. zář 2012 21:55:47
- Dal poděkování: 49 poděkování
- Dostal poděkování: 26 poděkování
Příspěvek
od Krystyxxl » úte 08. říj 2013 16:56:01
Ano, tuto změnu čekáme už dlouho a velká většina hráčů ji ocení. Palec nahoru

Podpis byl odstraněn administrátorem.
pozn.: GIFy jsou zakázané - Tryphena
Edit by Krysty: Tak mi příjde, že je tu zákazané snad všechno

-
HonzaM
- Lv.40

- Příspěvky: 2145
- Registrován: pon 14. bře 2011 14:42:04
- Bydliště: Starý Hrozenkov
- Dal poděkování: 3368 poděkování
- Dostal poděkování: 825 poděkování
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od HonzaM » úte 08. říj 2013 17:39:58
zbytecne ulehceni podle mě ...
Edit: Chápu váš postoj, ale zjevné bugy ve hře je potřeba nějak opravit. Ten rozdíl mezi G10 a P je za určitých okolností opravedu propastný.
/Script
-
GFasteris
- Lv.20

- Příspěvky: 260
- Registrován: sob 13. lis 2010 8:38:37
- Dal poděkování: 36 poděkování
- Dostal poděkování: 42 poděkování
Příspěvek
od GFasteris » stř 09. říj 2013 8:41:13
za tuhle změnu budu hrozně rad, jelikoz sám mám proměnu G10 a bere slušně, ale proměny jedou jak na běžícím pase

určitě to uvítá víc hracu, co si už treba dalo proměnu na P a nemohli to vrátit:)
uvidíme jak se to vyváží, jestli se to sprumeruje a místo 90k a 10 minut budu třeba brat na P 75k a 20 minut a na G10 už to nebude těch 90 ale treba 70 a 10 minut, uvidíme jak se.ty hodnoty nastaví no

-
posedlacek
- Lv.4

- Příspěvky: 15
- Registrován: pát 04. říj 2013 17:35:34
- Dal poděkování: 1 poděkování
- Dostal poděkování: 4 poděkování
Příspěvek
od posedlacek » ned 13. říj 2013 15:35:13
Proto jsem si koupil šamanku s proměnou G10, kvůli propastnému rozdílu dmg mezi P a G10 (zhruba 50k). Jsem rád, že se to chystáte opravit


Ondraa17 - R.I.P.
WickedMan - R.I.P.
DealerDrog - R.I.P.
posedli - konec

-
lordsword
- Lv.36

- Příspěvky: 1604
- Registrován: čtv 17. bře 2011 7:05:42
- Dal poděkování: 38 poděkování
- Dostal poděkování: 314 poděkování
Příspěvek
od lordsword » ned 13. říj 2013 19:22:51
A co ještě k té změně zrušit to omezení luků v proměně? Luk byl vždy dominanta v proměně,už jen kvůli hodnotě útoku.Nechápu,proč někdo se slabším zvonem bere víc než ninja s lukem.
Úprava podle lv proměny je super.Už aby to bylo

Smrt vždycky stojí po boku bojovníka,
jídá s ním u stolu a uléhá s ním na lože.
Smrt je ta nejvěrnější milenka.
Ale je zbytečné si jí všímat,
dokuď vás nepožádá o polibek.
-
Script
- Lv.33

- Příspěvky: 1318
- Registrován: čtv 09. úno 2012 18:37:00
- Dal poděkování: 299 poděkování
- Dostal poděkování: 1458 poděkování
Příspěvek
od Script » ned 13. říj 2013 21:51:00
lordsword píše:A co ještě k té změně zrušit to omezení luků v proměně? Luk byl vždy dominanta v proměně,už jen kvůli hodnotě útoku.Nechápu,proč někdo se slabším zvonem bere víc než ninja s lukem.
To je buď tím, že ninja neví, jak se vybavit do proměny, nebo má příšerka vyšší obranu na šípy, nežli na zvony.
Pár Dost takových se najde. Luk v proměně není a nikdy nebyl omezován.
[GA]Script
Ekura Team (09.02.2012 - 31.07.2018)
-
posedlacek
- Lv.4

- Příspěvky: 15
- Registrován: pát 04. říj 2013 17:35:34
- Dal poděkování: 1 poděkování
- Dostal poděkování: 4 poděkování
Příspěvek
od posedlacek » ned 13. říj 2013 21:53:31
Script píše:lordsword píše:A co ještě k té změně zrušit to omezení luků v proměně? Luk byl vždy dominanta v proměně,už jen kvůli hodnotě útoku.Nechápu,proč někdo se slabším zvonem bere víc než ninja s lukem.
To je buď tím, že ninja neví, jak se vybavit do proměny, nebo má příšerka vyšší obranu na šípy, nežli na zvony. Pár takových se najde. Luk v proměně není a nikdy nebyl omezován.
Není to jen na pár příšerkách.
Nejsilnější char v proměně je tu šaman (nepočítáme-li válečníka s aurou a wp suru s čepelí na pár desítek sekund) a to díky zvonu.
Edit: Ani zdaleka to není tak jasné, řekl bych tak 50:50 přinejhorším. Nemůžu ale dát konkrétní příklady, protože by to bylo brané jako vynášení informací z teamu. Ale ani do budoucna se žádná podobná monstra neplánují, takže můžete čekat, že luk ještě přijde ke slovu.
/Script

Ondraa17 - R.I.P.
WickedMan - R.I.P.
DealerDrog - R.I.P.
posedli - konec

-
lordsword
- Lv.36

- Příspěvky: 1604
- Registrován: čtv 17. bře 2011 7:05:42
- Dal poděkování: 38 poděkování
- Dostal poděkování: 314 poděkování
Příspěvek
od lordsword » pon 14. říj 2013 9:32:23
Script píše:lordsword píše:A co ještě k té změně zrušit to omezení luků v proměně? Luk byl vždy dominanta v proměně,už jen kvůli hodnotě útoku.Nechápu,proč někdo se slabším zvonem bere víc než ninja s lukem.
To je buď tím, že ninja neví, jak se vybavit do proměny, nebo má příšerka vyšší obranu na šípy, nežli na zvony.
Pár Dost takových se najde. Luk v proměně není a nikdy nebyl omezován.
Luk v proměně ,přestal být omezován,až v Hae co vím.Jinak je omezen defakto ve všech hlavních mapách a bosech.No snad v přitažlivce taky ne:)
Smrt vždycky stojí po boku bojovníka,
jídá s ním u stolu a uléhá s ním na lože.
Smrt je ta nejvěrnější milenka.
Ale je zbytečné si jí všímat,
dokuď vás nepožádá o polibek.