Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Úschovna starých, avšak zajímavých témat.
Zamčeno

Líbí se vám tato novinka?

:up: Ano, líbí
142
71%
:?: Je mi to jedno
5
3%
:down: Ne, nelíbí
52
26%
 
Celkem hlasů: 199

Uživatelský avatar
posedlacek
Lv.4
Lv.4
Příspěvky: 15
Registrován: pát 04. říj 2013 17:35:34
Dal poděkování: 2 poděkování
Dostal poděkování: 10 poděkování

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od posedlacek » ned 13. říj 2013 10:30:43

A to jsem si chtěl rozehrát válečníka na průniky :twisted:
Dle mého názoru je to blbost, když jsou ve hře implentovány dračí věci s odolností proti průniku.
Obrázek
Ondraa17 - R.I.P.
WickedMan - R.I.P.
DealerDrog - R.I.P.
posedli - konec :(

Uživatelský avatar
GurenaimeYuraki
Lv.23
Lv.23
Příspěvky: 409
Registrován: čtv 17. úno 2011 21:12:07
Bydliště: Studénka
Dal poděkování: 55 poděkování
Dostal poděkování: 190 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od GurenaimeYuraki » ned 13. říj 2013 11:32:08

Místo dalších úmorných zběratelských úkolů bych sem hodil více questů zaměřující na původní myšlenku Metinu-boj 3 různých říší proti sobě a zhoubný vliv kamenů metin. Proč do toho nezapojit i nové mapy Hg, swamp.
Zapojil bych také více nevyužitou wattery - v níž leží taky docela velká část příběhu, a celkově by to chtělo ukázat všemi těmi questy hráčům i jiné mapy než jen nalinkované 1 město-orkové-přitažlivka-swamp-Hg
Obrázek

lordsword
Lv.36
Lv.36
Příspěvky: 1604
Registrován: čtv 17. bře 2011 7:05:42
Dal poděkování: 39 poděkování
Dostal poděkování: 332 poděkování

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od lordsword » ned 13. říj 2013 19:26:17

Pokud to nebude jako karma tak sem pro. Další biolog,za který by byla odměna,odolnost magii,pak průniku a i ten oheň by bodl(vím,že nejde:)
Drop může být v Hae,tak jako v Kerinu,ať se tam neběhá jen pro bedny:)
Smrt vždycky stojí po boku bojovníka,
jídá s ním u stolu a uléhá s ním na lože.
Smrt je ta nejvěrnější milenka.
Ale je zbytečné si jí všímat,
dokuď vás nepožádá o polibek.

Uživatelský avatar
Ghibli
Lv.24
Lv.24
Příspěvky: 479
Registrován: úte 10. kvě 2011 13:53:40
Bydliště: Chunjo - Joan
Dal poděkování: 506 poděkování
Dostal poděkování: 582 poděkování

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od Ghibli » pon 14. říj 2013 15:45:53

Sběratelské úlohy

Tak nejdřív jsem se zaradoval, že nové sběratelské úlohy = něco nového ve stylu Makamita. :inlove:

Teď na to koukám blíž a uniká mi pointa, proč že se Bio questům říká sběratelské. :think: Jít na Tržnici, koupit z výdělku za jeden Swamp celý balík 65 rezavých čepelí kordů a navrch Symbol válečníka, pak navařit kupu výzkumníků a s tím vším zaparkovat k Biologovi a odevzdávat, odevzdávat, odevzdávat a odevzdávat… i vy „sběratelé“. :lol:

Součastný styl sběratelských úloh (Bio, Karma) může vyhovovat těm, co buď "hrají" způsobem "Zapni-Vypni PC" víckrát denně anebo těm, co si pořídili ve hře dalších X-dětí (rozuměj postav) a snaží se je opečovávat předchozím stylem. Je na čase začít opravdu hrát a ty karavany plné postav, které kempují u Biologa nebo Druida, trošku vyvětrat. :up:

Nový Biolog by nemusel automaticky pokračovat ve stylu součastného biologa (příklad – 12. Biolog 70 úlomků2, po něm 13. Biolog 75 Cidonijských krystalů, po něm 14. Biolog 80 elementů ohně, 15. Biolog 85 elementů vody, 16. Biolog 90 Cidonijských písků apod.). Proč? Jednoduše proto, že mechanickým napojováním jednoho bioquestu za druhým a součastným zvyšováním počtu odevzdávaných předmětů by se neúměrné prodlužovala „časová délka“ hry pro hráče. Už teď mají někteří začínající hráči vyvalené oči z celkové délky Biologa a to nemluvím o délce Karmy, ze které mají dlouhohrající TOPKy vyvalené nejen oči. :shock:

Styl Biologa - nový Biolog by se mohl odehrávat ve stylu součastného Biologa a Karmy. Buď by se každý bio-quest rozdělil na dvě části, kde v první části by bylo potřeba donést nějaký bio-předmět, který jde běžně dropnout nebo koupit, a v druhé části by bylo potřeba sehnat bio-předmět, který jde dropnout, ale je s časově omezenou trvanlivostí (časový zámek), neprodejný a neidentifikovatelný při sbírání (obdoba esence). Nebo by se odevzdávání různých bio-předmětů v rámci jednoho bio-questu pravidelně střídalo.

Časový zámek by se upravil tak, aby Biolog nebral bio-předměty s časem 00:00 (adie kempování) a druhá věc je možnost tento druh bio-předmětu vyhodit z inventáře a sebrat druhou postavou (vivat kooperace při dropování).

V případě většího počtu Nových Biologů by bylo dobré využít možností dělat třeba dva Biology najednou (souběžně od začátku do konce – či v určité návaznosti na sebe). Nebo mít možnost si na určitém levelu postavy vybrat z Nabídky z více Biologů jednoho (věnovat se tomu pro mě důležitějším) a později mít možnost rozjet i ostatní.

Místa dropu – Cidonie pro PvP Biologa a Haegeron pro PvM Biologa

Biologický bonus – určitě vedle existující odolnosti proti jedu by to chtělo něco na odolnost proti ohni a průnikům.

A na závěr dvakrát malá "škoda"...

...škoda, že se elementy z Haegeronu se účastní vylepšování Dračích věcí – byly by z nich krásné "esence II." na "Karmu II."

...škoda, že tu převládá Péčkománie (ústředním motivem hraní je snaha mít všechno co nejdřív na Pé, abych měl ten a ten bonus) – takhle těch bio-questů může být jen několik, aby se většina hráčů nezhroutila z toho, co všechno zase budou muset oPéčkovávat.

Odolnost proti průniku
Nejsem zásadně proti, ale rád bych viděl, jak by to ve hře vypadalo.
ObrázekYMIRObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
+200k min.
Chunjo
ReLions
141
6P
full
P
P
P
Meripa

lordsword
Lv.36
Lv.36
Příspěvky: 1604
Registrován: čtv 17. bře 2011 7:05:42
Dal poděkování: 39 poděkování
Dostal poděkování: 332 poděkování

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od lordsword » pon 14. říj 2013 16:31:59

Ghibli píše:
Sběratelské úlohy

Tak nejdřív jsem se zaradoval, že nové sběratelské úlohy = něco nového ve stylu Makamita. :inlove:

Teď na to koukám blíž a uniká mi pointa, proč že se Bio questům říká sběratelské. :think: Jít na Tržnici, koupit z výdělku za jeden Swamp celý balík 65 rezavých čepelí kordů a navrch Symbol válečníka, pak navařit kupu výzkumníků a s tím vším zaparkovat k Biologovi a odevzdávat, odevzdávat, odevzdávat a odevzdávat… i vy „sběratelé“. :lol:

Součastný styl sběratelských úloh (Bio, Karma) může vyhovovat těm, co buď "hrají" způsobem "Zapni-Vypni PC" víckrát denně anebo těm, co si pořídili ve hře dalších X-dětí (rozuměj postav) a snaží se je opečovávat předchozím stylem. Je na čase začít opravdu hrát a ty karavany plné postav, které kempují u Biologa nebo Druida, trošku vyvětrat. :up:

Nový Biolog by nemusel automaticky pokračovat ve stylu součastného biologa (příklad – 12. Biolog 70 úlomků2, po něm 13. Biolog 75 Cidonijských krystalů, po něm 14. Biolog 80 elementů ohně, 15. Biolog 85 elementů vody, 16. Biolog 90 Cidonijských písků apod.). Proč? Jednoduše proto, že mechanickým napojováním jednoho bioquestu za druhým a součastným zvyšováním počtu odevzdávaných předmětů by se neúměrné prodlužovala „časová délka“ hry pro hráče. Už teď mají někteří začínající hráči vyvalené oči z celkové délky Biologa a to nemluvím o délce Karmy, ze které mají dlouhohrající TOPKy vyvalené nejen oči. :shock:

Styl Biologa - nový Biolog by se mohl odehrávat ve stylu součastného Biologa a Karmy. Buď by se každý bio-quest rozdělil na dvě části, kde v první části by bylo potřeba donést nějaký bio-předmět, který jde běžně dropnout nebo koupit, a v druhé části by bylo potřeba sehnat bio-předmět, který jde dropnout, ale je s časově omezenou trvanlivostí (časový zámek), neprodejný a neidentifikovatelný při sbírání (obdoba esence). Nebo by se odevzdávání různých bio-předmětů v rámci jednoho bio-questu pravidelně střídalo.

Časový zámek by se upravil tak, aby Biolog nebral bio-předměty s časem 00:00 (adie kempování) a druhá věc je možnost tento druh bio-předmětu vyhodit z inventáře a sebrat druhou postavou (vivat kooperace při dropování).

V případě většího počtu Nových Biologů by bylo dobré využít možností dělat třeba dva Biology najednou (souběžně od začátku do konce – či v určité návaznosti na sebe). Nebo mít možnost si na určitém levelu postavy vybrat z Nabídky z více Biologů jednoho (věnovat se tomu pro mě důležitějším) a později mít možnost rozjet i ostatní.

Místa dropu – Cidonie pro PvP Biologa a Haegeron pro PvM Biologa

Biologický bonus – určitě vedle existující odolnosti proti jedu by to chtělo něco na odolnost proti ohni a průnikům.

A na závěr dvakrát malá "škoda"...

...škoda, že se elementy z Haegeronu se účastní vylepšování Dračích věcí – byly by z nich krásné "esence II." na "Karmu II."

...škoda, že tu převládá Péčkománie (ústředním motivem hraní je snaha mít všechno co nejdřív na Pé, abych měl ten a ten bonus) – takhle těch bio-questů může být jen několik, aby se většina hráčů nezhroutila z toho, co všechno zase budou muset oPéčkovávat.

Odolnost proti průniku
Nejsem zásadně proti, ale rád bych viděl, jak by to ve hře vypadalo.
No počkej.Ty nechceš prodlužovat odevzdávání styl biolog,ale chceš ho podle karmy? To jako nic neprodlouží? To bude pro nové hráče ještě horší. To že lidi chtějí mít vše na P je snad smysl těch P ne? A opravdu karmu 2 a esence 2 to fakt ne.Však já tě znám Ghibli.ty bs nejradši,aby tu všechno bylo co nejtěžší a na co nejdelší dobu a samozřejmě co nesložitější :) Já sem pro,aby se to nový biolog nedal prodávat,ale bez toho časového omezení,jako ja u karmy a hlavně,aby padal,podle současného stupně odevzdávání a ne podle LV.
Ale pochop.Tohle je Metin a ne WoW či něco podobného.Právě v tom jak je jednoduchý je jeho krása. Proč zde nejsou ty raidy(či jak se tomu nadává:) co sou ted v módě na serverech metinu? To by hru oživilo.
Smrt vždycky stojí po boku bojovníka,
jídá s ním u stolu a uléhá s ním na lože.
Smrt je ta nejvěrnější milenka.
Ale je zbytečné si jí všímat,
dokuď vás nepožádá o polibek.

Uživatelský avatar
hrncekkafe
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 100
Registrován: čtv 08. lis 2012 19:34:39
Dal poděkování: 52 poděkování
Dostal poděkování: 24 poděkování

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od hrncekkafe » pon 14. říj 2013 16:54:45

navrhoval by som nieco co by bolo mozne trenovat aj od novo vytvorenej postavy
mohlo by to byt nieco ako dalsi skill napriklad obnova zb sa zvysi na xxx sek
alebo rychlost kuziel sa zvysi na xxx
nieco taketo by mna urcite zaujalo
Uvedte nič.

Uživatelský avatar
Ghibli
Lv.24
Lv.24
Příspěvky: 479
Registrován: úte 10. kvě 2011 13:53:40
Bydliště: Chunjo - Joan
Dal poděkování: 506 poděkování
Dostal poděkování: 582 poděkování

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od Ghibli » úte 15. říj 2013 2:43:40

lordsword - píšu tam o kombinacích (Bio + Karma). To je proto, že právě čisté Bio by bylo moc dlouhé. Píšu tam o tom, že by se dal i takhle dlouhý kombinovaný biolog souběžně dělat s dalším, aby se nemuselo čekat na další, než se ten první dokončí. Čistá Karma se přece odevzdává víckrát za den, než Biolog, takže - když budu mít stejný počet předmětů k odevzdávání... co skončí dřív? Čistá Karma, Kombinace Bio a Karmy nebo čistý Biolog?... já doufám, že už si rozumíme. :up:

Smyslem dělání Pé by měla být překvapivě zábava - pokud někomu přijde zábavný styl čisté Přihlašování-Odhlašování, tak je to jeho styl zábavy. Potěšila mě Karma, která mě začala nutit se ve hře víc hýbat (vím, bolí z toho hlavně zadek od koňského sedla a pak ty nervy nadranc, když prostě to Péčko MUSÍM ZÍTRA MÍT :lol: ), ale ještě víc mě ze zběratelských questů pobavil Makamito a jeho Zručnost, která mě dokonale rozhýbala napříč celou hrou. :up:

Je mi líto hráčů, co jsou už v takové herní "křeči", že už se od toho Biologa duševně nedokáží odpoutat, při slově Karma se jim zvedá žaludek a nedej bože aby přišel další šílený Makamito, co bude chtít šíleně moc předmětů ve hře. Ale přece nejde stavět hru na tom, kdo nechce nic, protože JEMU se NIC VÍC nechce. :idea:

Mým cílem není udělat hru těžší - ale pestřejší v tom, že tu bude za stejnou jednotku času o něco víc zábavy. Nový biolog opravdu může vypadat tak, že se MAXIMÁLNĚ změní bonusy, lokace k dropování a zvednou počty odevzdávaných předmětů. Přitom za ten půlrok, co budou odhadem v souhrnu trvat nové questy od Biologa, se dá zažít víc srandy, než jen vypínat a zapínat počítač.

Takže zkus ty pochopit, že pokud by sis měl opravdu ve hře HRÁT, tak se nejde jen přihlašovat a odhlašovat. Metin2 je svým způsobem primitivní - ale kdybysme zůstali u názoru být stále primitivní, tak tu není ani Karma, ani Zručnost. Já jsem za ně jedině rád a věřím, že další Bio bude zase o něco pestřejší a že to nebude jen o tom, dvakrát denně po půl roku se přihlašovat a odhlašovat stále na stejném místě. :)
ObrázekYMIRObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
+200k min.
Chunjo
ReLions
141
6P
full
P
P
P
Meripa

Uživatelský avatar
Chyu
Lv.39
Lv.39
Příspěvky: 1906
Registrován: úte 12. črc 2011 10:03:43
Dal poděkování: 2969 poděkování
Dostal poděkování: 1179 poděkování

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od Chyu » úte 15. říj 2013 16:28:06

Zapojte tam Ohnivku chudáka, vždyť má nejmenší návštěvnost.

lordsword
Lv.36
Lv.36
Příspěvky: 1604
Registrován: čtv 17. bře 2011 7:05:42
Dal poděkování: 39 poděkování
Dostal poděkování: 332 poděkování

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od lordsword » úte 15. říj 2013 19:09:36

Ghibli píše:lordsword
Spoiler:
- píšu tam o kombinacích (Bio + Karma). To je proto, že právě čisté Bio by bylo moc dlouhé. Píšu tam o tom, že by se dal i takhle dlouhý kombinovaný biolog souběžně dělat s dalším, aby se nemuselo čekat na další, než se ten první dokončí. Čistá Karma se přece odevzdává víckrát za den, než Biolog, takže - když budu mít stejný počet předmětů k odevzdávání... co skončí dřív? Čistá Karma, Kombinace Bio a Karmy nebo čistý Biolog?... já doufám, že už si rozumíme. :up:

Smyslem dělání Pé by měla být překvapivě zábava - pokud někomu přijde zábavný styl čisté Přihlašování-Odhlašování, tak je to jeho styl zábavy. Potěšila mě Karma, která mě začala nutit se ve hře víc hýbat (vím, bolí z toho hlavně zadek od koňského sedla a pak ty nervy nadranc, když prostě to Péčko MUSÍM ZÍTRA MÍT :lol: ), ale ještě víc mě ze zběratelských questů pobavil Makamito a jeho Zručnost, která mě dokonale rozhýbala napříč celou hrou. :up:

Je mi líto hráčů, co jsou už v takové herní "křeči", že už se od toho Biologa duševně nedokáží odpoutat, při slově Karma se jim zvedá žaludek a nedej bože aby přišel další šílený Makamito, co bude chtít šíleně moc předmětů ve hře. Ale přece nejde stavět hru na tom, kdo nechce nic, protože JEMU se NIC VÍC nechce. :idea:

Mým cílem není udělat hru těžší - ale pestřejší v tom, že tu bude za stejnou jednotku času o něco víc zábavy. Nový biolog opravdu může vypadat tak, že se MAXIMÁLNĚ změní bonusy, lokace k dropování a zvednou počty odevzdávaných předmětů. Přitom za ten půlrok, co budou odhadem v souhrnu trvat nové questy od Biologa, se dá zažít víc srandy, než jen vypínat a zapínat počítač.

Takže zkus ty pochopit, že pokud by sis měl opravdu ve hře HRÁT, tak se nejde jen přihlašovat a odhlašovat. Metin2 je svým způsobem primitivní - ale kdybysme zůstali u názoru být stále primitivní, tak tu není ani Karma, ani Zručnost. Já jsem za ně jedině rád a věřím, že další Bio bude zase o něco pestřejší a že to nebude jen o tom, dvakrát denně po půl roku se přihlašovat a odhlašovat stále na stejném místě. :)
To si spíš nerozumíme.Kdyby karma padala podle stupně odevzdávání a né podle lv,tak nic neřeknu. Tohle právě odrazuje hráče.Swamp byl navrhnutý jako výdělečná mapa a na exp do určitého lv.najednou se tam musí chodit povinně,kvůli dropu karmy a nedejbože si ještě na to dělat dropa. Samozřejmě se ozvou rejpalové,že se nemá expit nahoru,kvůli dropu karmy,ale chtěl bych je vidět na biologovy který by padal podle lv a nešel předat,tak jako karma.Ale tohle téma už tu bylo omýlané mockrát.A jak píšeš dělání P stylem odhlašování a přihlašování.Ono se dá nějak jinak udělat herbaření?
Proto bych bral tu kombinaci,at je to klidně časové a nepředatelné,ale ať to padá podle stupně odevzdávání a příslušných mapách.
I když nevím čím další biolog oživí hru.Na to by musely být qwesty a ty raidy.Ať už si říkáte o privátu co chcete,to už Sindikate dávno není.
Smrt vždycky stojí po boku bojovníka,
jídá s ním u stolu a uléhá s ním na lože.
Smrt je ta nejvěrnější milenka.
Ale je zbytečné si jí všímat,
dokuď vás nepožádá o polibek.

Uživatelský avatar
Ghibli
Lv.24
Lv.24
Příspěvky: 479
Registrován: úte 10. kvě 2011 13:53:40
Bydliště: Chunjo - Joan
Dal poděkování: 506 poděkování
Dostal poděkování: 582 poděkování

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od Ghibli » stř 16. říj 2013 1:08:53

lordsword - jako že by padaly jen ty Esence, co právě odevzdáváš a šance na drop esencí by byla stejná jako teď? Sice se těch esencí odevzdá celkově fakt hodně, ale pak by ten swamp byl jen na 5-15 minut a bylo by nadropováno potřebných esencí na týden dva dopředu. Nevím, jestli tohle je pravý účel Karmy. Mě přijde, že ty 24h stopky na esencích jsou právě proto, aby hráči motivovaly chodit do Swampu zhruba každý den (když můžou). Asi hra na začátku Karmy moc neplánovala, že si esence budou hráči dropovat na týdny dopředu.

Expy versus Karma a Bio to bude věčný boj. Už jen proto, že třeba přijdeš do hry, rozjedeš postavu, vyexpíš se jeden den na level 50, druhý den na 75 a třetí už třeba na 90 a - a u Biologa jsi teprve u Zubů orka. Pak se začneš zajímat o PvP a zjistíš, že PvP Bio je pro tebe hodně vzdálené, přes další povinné Biology. To samé Karma, kdy dorazíš do Swampu, začneš odevzdávat základní esence a za několik týdnů přecházíš do HG a Karmu máš teprve v začátku. Chce to vymyslet něco, co by tu Karmu a Bio "přiblížilo" víc k tomu, jak postava postupuje hrou.

Herbaření na Pé se opravdu nedá udělat jinak, než sázet a sklízet, vypínat a zapínat počítač. A to je škoda, protože by se vedle tohohle monotónního sázení dalo vymyslet i nějaké questy ve spojení s pěstováním bylinek. :up:

Questy ve hře by to chtělo. Ale nevím, jestli tu máme tolik "volných bonusů". Proč volných? No proto, že by asi většinu nebavilo dělat nějaké úkoly jen pro vlastní zábavu a nebo aby měli schopnost na Pé, co je sice pobavila, ale nic jim nepřidá. Ale třeba se pletu. ;) Ty raidy, tím myslíš něco jako třeba byl teď nedávno GM event Slavnost želvých krunýřů? Mě se to osobně líbilo od námětu až po realizaci.
ObrázekYMIRObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
+200k min.
Chunjo
ReLions
141
6P
full
P
P
P
Meripa

Zamčeno

  • You do not have permission to post in chat.
@ ChunjoKing « pon 9:38 am »
Ja som tiež minule točil a neznížil sa mi stupeň talizmanov
@ Revus « sob 1:08 pm »
Jinak, jak jsem řešil to točení talismanů +4, ted jsem akorát točil a z 25 toček to ani jednou nezhoršilo.. tak bud mam ultra štěstí a nebo to je upravené že to kvalitu nezhorší
@ Revus « sob 12:40 pm »
.
@ noxforko « pát 10:09 pm »
LittleNessa píše: Ahoj .. chci se zeptat komu se líbilo to dnešní testování střední války ? .. Upřímně zvednout HP skoro o 20K nebo o kolik na úkor dmg z L kouzla které je v horní hranici max 5k mi přijde jako totální ústřel .. To raději zrušit ty Lka ve střední úplně než takové experimenty... Ve finále co se stane při tomhle pokusu .. lidi zruší odolnosti a dají si utoky :-) takže to nebude one shot 25k ale one shot 50 ... Vím, že je to jen pokus, ale tohle je podle mého hodně vedle tolik HP.
Za mě, by lidi s gen více jak 1 stejně neměli mít možnost vůbec být ve středních.
@ Vydesenej « pát 8:01 pm »
LittleNessa píše: Ahoj .. chci se zeptat komu se líbilo to dnešní testování střední války ? .. Upřímně zvednout HP skoro o 20K nebo o kolik na úkor dmg z L kouzla které je v horní hranici max 5k mi přijde jako totální ústřel .. To raději zrušit ty Lka ve střední úplně než takové experimenty... Ve finále co se stane při tomhle pokusu .. lidi zruší odolnosti a dají si utoky :-) takže to nebude one shot 25k ale one shot 50 ... Vím, že je to jen pokus, ale tohle je podle mého hodně vedle tolik HP.
Je to přesně tak jak říkáš :D
@ LittleNessa « pát 7:58 pm »
Ahoj .. chci se zeptat komu se líbilo to dnešní testování střední války ? .. Upřímně zvednout HP skoro o 20K nebo o kolik na úkor dmg z L kouzla které je v horní hranici max 5k mi přijde jako totální ústřel .. To raději zrušit ty Lka ve střední úplně než takové experimenty... Ve finále co se stane při tomhle pokusu .. lidi zruší odolnosti a dají si utoky :-) takže to nebude one shot 25k ale one shot 50 ... Vím, že je to jen pokus, ale tohle je podle mého hodně vedle tolik HP.
@ Vydesenej « pát 7:48 pm »
O tu velkou válku je nějak moc velký zájem mi příjde alespoň v dnešním testování
@ Mionix « pát 7:17 pm »
@Revus,  Budou, chodím na ně s level 160
@ asdis « pát 2:04 pm »
V pohode aj na 120.Akurat ten bordel okolo bude pomenej
@ Revus « pát 1:55 pm »
ty jsi vtipnej, wow...
@ Suko201 « pát 1:53 pm »
Revus píše: Ahoj, budu mi padat mušle v jeskyni vyhnanství 2 i když jsem level 100?
ne, musíš mít max 99lv :(
@ Revus « pát 12:17 pm »
Ahoj, budu mi padat mušle v jeskyni vyhnanství 2 i když jsem level 100?
@ Tomori « čtv 9:36 pm »
Akemos píše: Frkačky jsou zprovozněny schválně? Minule nic,ted jdou.....
Anoo, je to schválně.
@ Akemos « čtv 9:35 pm »
Frkačky jsou zprovozněny schválně? Minule nic,ted jdou.....
@ Tomori « čtv 9:15 pm »
SiriusA píše: Proč byl zrušen kvíz při vstupu do arény ?
Dobrý den, otázky byly dočasně odstraněny z důvodu nižší účasti v aréně, abychom hráčům usnadnili vstup a naplnila se. Věříme, že tento krok pomůže, a budeme sledovat zpětnou vazbu od hráčů.
@ SiriusA « čtv 9:03 pm »
Proč byl zrušen kvíz při vstupu do arény ?
@ Tomori « čtv 6:12 pm »
Dobrý den, na webu najdete nový Vývojový deník #17, který přináší informace o testovacích válkách a obsahuje také dotazník č.2 na téma : směřování PvP na Ekuře. :hello: https://www.click4survey.cz/s4/66638/3c378898
@ Tomori « čtv 5:48 pm »
Shelby2022 píše: nevite nekdo kde vymenit ten amulet za bombon ? :)
Dobrý den, pro výměnu části amuletu z pumy (ať už univerzálního nebo běžného) stačí kliknout pravým tlačítkem na příslušnou část.
@ Shelby2022 « čtv 12:26 pm »
nevite nekdo kde vymenit ten amulet za bombon ? :)
@ Vydesenej « čtv 12:03 pm »
Suko201 píše:
Vydesenej píše:
Tomori píše: Dobrý den, nebojte je to teprve 2. dotazníček mimo hru :D . Vaše odpovědi každý den sleduji, a vyhodnocení a informace z něj předám i zde v anonymním režimu hráču. <3 Pokud budete mít dotaz, klidně mne kontaktujte. Přeji krásný den.
Děkuji za zpětnou vazbu. Myslel jsem to i s těmi ve hře :D a budu se tedy těšit na výsledky
Tak snad nečekáš, že to přidají za měsíc, bude to chvilku trvat, ale snad do konce roku něco bude. Za mě ty pvp eventy by byly top, konečně něco nového s pvp a mělo by to smysl.
Ale já vůbec neměl namysli ihned implementování do hry :D mě spíš zajímalo jestli dostaneme nějakou zpětnou vazbu z těch dotazníků jako takových
@ Suko201 « čtv 11:49 am »
Vydesenej píše:
Tomori píše:
Vydesenej píše: Masakr už 3 nebo 4 dotazník za poslední měsíc. To jsem zvědav jestli si pak dotyční co to budou číst/vyhodnocovat něco vezmou z toho. (Já za sebou doufám že snad ano)
Dobrý den, nebojte je to teprve 2. dotazníček mimo hru :D . Vaše odpovědi každý den sleduji, a vyhodnocení a informace z něj předám i zde v anonymním režimu hráču. <3 Pokud budete mít dotaz, klidně mne kontaktujte. Přeji krásný den.
Děkuji za zpětnou vazbu. Myslel jsem to i s těmi ve hře :D a budu se tedy těšit na výsledky
Tak snad nečekáš, že to přidají za měsíc, bude to chvilku trvat, ale snad do konce roku něco bude. Za mě ty pvp eventy by byly top, konečně něco nového s pvp a mělo by to smysl.
@ Relly « čtv 11:24 am »
Tak tohle pobavilo, ngl.
@ Tomori « čtv 10:54 am »
Určitě, nebojte se. Testovací válka se upravuje podle z5 vazby hráčů. Postupně se vždy něco přidá/doladí, aby to odpovídalo Vaší . Při poslední testovací válce se doladily asistence a znemožnilo se prodloužení efektu “zruška” viz Vývojový deník #17.
@ Vydesenej « čtv 10:33 am »
Tomori píše:
Vydesenej píše: Masakr už 3 nebo 4 dotazník za poslední měsíc. To jsem zvědav jestli si pak dotyční co to budou číst/vyhodnocovat něco vezmou z toho. (Já za sebou doufám že snad ano)
Dobrý den, nebojte je to teprve 2. dotazníček mimo hru :D . Vaše odpovědi každý den sleduji, a vyhodnocení a informace z něj předám i zde v anonymním režimu hráču. <3 Pokud budete mít dotaz, klidně mne kontaktujte. Přeji krásný den.
Děkuji za zpětnou vazbu. Myslel jsem to i s těmi ve hře :D a budu se tedy těšit na výsledky
@ Tomori « čtv 10:25 am »
Vydesenej píše: Masakr už 3 nebo 4 dotazník za poslední měsíc. To jsem zvědav jestli si pak dotyční co to budou číst/vyhodnocovat něco vezmou z toho. (Já za sebou doufám že snad ano)
Dobrý den, nebojte je to teprve 2. dotazníček mimo hru :D . Vaše odpovědi každý den sleduji, a vyhodnocení a informace z něj předám i zde v anonymním režimu hráču. <3 Pokud budete mít dotaz, klidně mne kontaktujte. Přeji krásný den.
@ Relly « čtv 10:12 am »
@Mionix,  jojo, proto tam mám aktivní ticket z 27.6 bez odpovědi. Kazdy asi tu aktivitu vidí jinak.
@ Vydesenej « čtv 9:37 am »
Masakr už 3 nebo 4 dotazník za poslední měsíc. To jsem zvědav jestli si pak dotyční co to budou číst/vyhodnocovat něco vezmou z toho. (Já za sebou doufám že snad ano)
@ angrylunaxx « stř 8:33 pm »
jo a teď to jede ve velkém
@ Akemos « stř 7:39 pm »
on někdo opravdu prodává/kupuje za real? :-D
@ Mionix « stř 6:04 pm »
@Relly,  Tickety, co vidím, se pravidelně řeší. ;-)
@ Relly « stř 5:54 pm »
@Mionix,  To by musel v prvé řadě někdo vůbec reagovat.
@ Mionix « stř 3:53 pm »
Pokud má kdokoliv podezření u nějakého hráče na real, tak ho poprosím aby se obrátil na support hry. Sem takové věci nepatří.
@ Tomori « stř 3:42 pm »
Dobrý den, dnes od 20:10 proběhne soutěž ve sběru bylin, a po ní bude následovat rybářská soutěž.
@ Grout « pon 2:00 am »
Díky za OX Tomori <3 Příště rybářská soutěž?
@ Tomori « ned 2:48 pm »
Dobrý den, dnes ve 20:10 si dáme OX :hello:
@ Vydesenej « ned 10:15 am »
LittleNessa píše: Však ono je jedno jestli jí zruší nebo jestli zůstane v podobě jaká je nyní, šance na získání certifikátu je 0:0 :D
To není jedno :D takhle máš alespoň naději.
@ LittleNessa « sob 7:50 pm »
Však ono je jedno jestli jí zruší nebo jestli zůstane v podobě jaká je nyní, šance na získání certifikátu je 0:0 :D
@ Vydesenej « sob 3:12 pm »
LittleNessa píše: Mě v tom dotazníku zaujala věc, zdali nám nevadí testování přes arény ... Možná k zamyšlení a otevření tu speciální diskuse jak řešit i arény, které se nechodí a nedochází už nějaký ten měsíc .. a zkusit najít nějaké řešení jak by to mohlo být znovu dostupné i když nechodí lidi
Zrušit arenku. Mrk Mrk
@ OrangEE « sob 2:49 pm »
@LittleNessa,  urobiť sólo arény s tým, aby človek nezískal o nič viac ako keby sa chodilo pravidelne v plnom počte ludí
@ LittleNessa « sob 1:49 pm »
Mě v tom dotazníku zaujala věc, zdali nám nevadí testování přes arény ... Možná k zamyšlení a otevření tu speciální diskuse jak řešit i arény, které se nechodí a nedochází už nějaký ten měsíc .. a zkusit najít nějaké řešení jak by to mohlo být znovu dostupné i když nechodí lidi
@ asdis « sob 11:02 am »
len taky navth.nedalo by sa pridat nejake denne ukoly ako tu to bolo u pinati priklad
@ Relly « pát 9:38 pm »
@TomasFoxx,  Můžeš se naklonovat a do žluté a modré přidat po 5-10 hráčích.
@ TomasFoxx « pát 8:10 pm »
testovaci valky hrozne sexy, uz jen vymyslet neco s tim rozdelenim risi (to byl asi jeden z hlavnich problemu co tu lidi meli) a rychle nam to hodit do normalnich valek
@ TomasFoxx « pát 7:57 pm »
@ Revus « pát 5:05 pm »
Nemá někdo koženy extaze na točku? plus 0, random talíky. Nebo aspon extáze +0 bez talismanů že si je tam hodím. Není nikdy nic.
@ Mionix « pát 4:09 pm »
Jen si dovolím Tomori doplnit o odkaz, kde je i dotazník. https://www.ekura.cz/vyvojovy_denik/1460
@ Tomori « pát 1:33 pm »
Dobrý den, na webu najdete nový Vývojový deník #17, který přináší informace o testovacích válkách a obsahuje také dotazník k časům jejich konání. :hello:
@ Nonepovideeej « pát 12:57 pm »
I se zručkou P to jde myslím dolů, ale jistý si nejsem
@ Revus « čtv 8:42 pm »
Ale se zručností P mam dojem že to dolů nešlo, ne?
@ Grout « čtv 8:17 pm »
Kvalita se může zhoršit. Asi tam bude nějaké %. Párkrát jsem točil a třeba to padlo až někdy u páté točky. Když se zhorší tak jeden o jeden stupeň.
@ Mionix « čtv 7:24 pm »
@Revus,  Dle mého by měly padat níže. Proto se vždy zlepšují na +4 jen ty, co chcete. Když tak mě někdo opravte.
@ Revus « čtv 7:14 pm »
Zdravím, když změním pomocí ukouzla v inventáři talismany +4 , taky se zhorší kvalita jako kdysi když se ještě měnily u výhně? Mam pocit že to bylo kdysi ovlivněno zručností,stále to platí? nebo mužu točit s zručností 5 a budou furt + 4? DÍky
@ Suko201 « čtv 1:26 pm »
při vstupu přes yonaha je furt na výběr vstup do djongi :-)
@ Suko201 « stř 7:58 pm »
Takže to je novinka? Po minulém roce taky nešly po eventu frkačky, měl sem jich tuny a nešlo to a teď se to mění?
@ cleo « stř 7:45 pm »
@Mionix,  děkuji za informaci :)
@ Mionix « stř 7:41 pm »
@cleo,  Dobrý den Cleo, měly by jít použít po údržbě ve čtvrtek.
@ cleo « stř 7:20 pm »
frkačky už nejdou použít po eventu? píše mi to, že ještě nenastal čas na frkačky, že se peče dort :)
@ ChunjoKing « pon 10:42 pm »
@redBull21,  zdravím. Za pečenie torty už nemožno získať časť amuletu. Za OX by už,podľa všetkého, nemalo byť možné získať časť talizmanu tak isto. Vlastne, pokiaľ nemáte všetky 4 časti talizmanu, tak už pumu neskompletizujete. Pečenie torty prebiehalo len do polčasu eventu. Potom začali oslavy, kde už časť talizmanu za pečenie nebolo možné získať. Počas pečenia sa dala každý deň upiecť iba jedna časť torty(poleva,korpus,ozdoba atď.). Na získanie amuletu bolo potrebné upiecť každú časť jedenkrát a zároveň na každú časť doniesť väčšie množstvo surovín, než len na splnenie úlohy. Informovala o tom starenka hláškou, že ste doniesli to, čo chcela, ale na bájnu pumu to ešte nestačí. Čiže ste museli doniesť znova to isté, až pokým vám táto hláška o bájnej pume nezmizlia.
@ redBull21 « pon 5:30 pm »
Zdravím, když mám levý horní i dolní amulet + univerzální, bude možnost ještě nějak získat poslední kus ? Nepřišel jsem na to jak získat za pečení dortu když jsem udělal asi jen 16questů tak nejspíše už část pečeti nedostanu že ?
@ Uncut69 « pon 12:04 pm »
chci se zeptat, když mám tu duši na černou pumu, budu si to moc proměnit za jak dlouho budu chtít nebo to časem nepůjde? děkují.

Who is chatting

offline Mionix 
offline OrangEE