Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Úschovna starých, avšak zajímavých témat.
Zamčeno

Líbí se vám tato novinka?

:up: Ano, líbí
142
71%
:?: Je mi to jedno
5
3%
:down: Ne, nelíbí
52
26%
 
Celkem hlasů: 199

Uživatelský avatar
posedlacek
Lv.4
Lv.4
Příspěvky: 15
Registrován: pát 04. říj 2013 17:35:34
Dal poděkování: 2 poděkování
Dostal poděkování: 10 poděkování

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od posedlacek » ned 13. říj 2013 10:30:43

A to jsem si chtěl rozehrát válečníka na průniky :twisted:
Dle mého názoru je to blbost, když jsou ve hře implentovány dračí věci s odolností proti průniku.
Obrázek
Ondraa17 - R.I.P.
WickedMan - R.I.P.
DealerDrog - R.I.P.
posedli - konec :(

Uživatelský avatar
GurenaimeYuraki
Lv.23
Lv.23
Příspěvky: 409
Registrován: čtv 17. úno 2011 21:12:07
Bydliště: Studénka
Dal poděkování: 55 poděkování
Dostal poděkování: 190 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od GurenaimeYuraki » ned 13. říj 2013 11:32:08

Místo dalších úmorných zběratelských úkolů bych sem hodil více questů zaměřující na původní myšlenku Metinu-boj 3 různých říší proti sobě a zhoubný vliv kamenů metin. Proč do toho nezapojit i nové mapy Hg, swamp.
Zapojil bych také více nevyužitou wattery - v níž leží taky docela velká část příběhu, a celkově by to chtělo ukázat všemi těmi questy hráčům i jiné mapy než jen nalinkované 1 město-orkové-přitažlivka-swamp-Hg
Obrázek

lordsword
Lv.36
Lv.36
Příspěvky: 1604
Registrován: čtv 17. bře 2011 7:05:42
Dal poděkování: 39 poděkování
Dostal poděkování: 332 poděkování

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od lordsword » ned 13. říj 2013 19:26:17

Pokud to nebude jako karma tak sem pro. Další biolog,za který by byla odměna,odolnost magii,pak průniku a i ten oheň by bodl(vím,že nejde:)
Drop může být v Hae,tak jako v Kerinu,ať se tam neběhá jen pro bedny:)
Smrt vždycky stojí po boku bojovníka,
jídá s ním u stolu a uléhá s ním na lože.
Smrt je ta nejvěrnější milenka.
Ale je zbytečné si jí všímat,
dokuď vás nepožádá o polibek.

Uživatelský avatar
Ghibli
Lv.24
Lv.24
Příspěvky: 479
Registrován: úte 10. kvě 2011 13:53:40
Bydliště: Chunjo - Joan
Dal poděkování: 506 poděkování
Dostal poděkování: 582 poděkování

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od Ghibli » pon 14. říj 2013 15:45:53

Sběratelské úlohy

Tak nejdřív jsem se zaradoval, že nové sběratelské úlohy = něco nového ve stylu Makamita. :inlove:

Teď na to koukám blíž a uniká mi pointa, proč že se Bio questům říká sběratelské. :think: Jít na Tržnici, koupit z výdělku za jeden Swamp celý balík 65 rezavých čepelí kordů a navrch Symbol válečníka, pak navařit kupu výzkumníků a s tím vším zaparkovat k Biologovi a odevzdávat, odevzdávat, odevzdávat a odevzdávat… i vy „sběratelé“. :lol:

Součastný styl sběratelských úloh (Bio, Karma) může vyhovovat těm, co buď "hrají" způsobem "Zapni-Vypni PC" víckrát denně anebo těm, co si pořídili ve hře dalších X-dětí (rozuměj postav) a snaží se je opečovávat předchozím stylem. Je na čase začít opravdu hrát a ty karavany plné postav, které kempují u Biologa nebo Druida, trošku vyvětrat. :up:

Nový Biolog by nemusel automaticky pokračovat ve stylu součastného biologa (příklad – 12. Biolog 70 úlomků2, po něm 13. Biolog 75 Cidonijských krystalů, po něm 14. Biolog 80 elementů ohně, 15. Biolog 85 elementů vody, 16. Biolog 90 Cidonijských písků apod.). Proč? Jednoduše proto, že mechanickým napojováním jednoho bioquestu za druhým a součastným zvyšováním počtu odevzdávaných předmětů by se neúměrné prodlužovala „časová délka“ hry pro hráče. Už teď mají někteří začínající hráči vyvalené oči z celkové délky Biologa a to nemluvím o délce Karmy, ze které mají dlouhohrající TOPKy vyvalené nejen oči. :shock:

Styl Biologa - nový Biolog by se mohl odehrávat ve stylu součastného Biologa a Karmy. Buď by se každý bio-quest rozdělil na dvě části, kde v první části by bylo potřeba donést nějaký bio-předmět, který jde běžně dropnout nebo koupit, a v druhé části by bylo potřeba sehnat bio-předmět, který jde dropnout, ale je s časově omezenou trvanlivostí (časový zámek), neprodejný a neidentifikovatelný při sbírání (obdoba esence). Nebo by se odevzdávání různých bio-předmětů v rámci jednoho bio-questu pravidelně střídalo.

Časový zámek by se upravil tak, aby Biolog nebral bio-předměty s časem 00:00 (adie kempování) a druhá věc je možnost tento druh bio-předmětu vyhodit z inventáře a sebrat druhou postavou (vivat kooperace při dropování).

V případě většího počtu Nových Biologů by bylo dobré využít možností dělat třeba dva Biology najednou (souběžně od začátku do konce – či v určité návaznosti na sebe). Nebo mít možnost si na určitém levelu postavy vybrat z Nabídky z více Biologů jednoho (věnovat se tomu pro mě důležitějším) a později mít možnost rozjet i ostatní.

Místa dropu – Cidonie pro PvP Biologa a Haegeron pro PvM Biologa

Biologický bonus – určitě vedle existující odolnosti proti jedu by to chtělo něco na odolnost proti ohni a průnikům.

A na závěr dvakrát malá "škoda"...

...škoda, že se elementy z Haegeronu se účastní vylepšování Dračích věcí – byly by z nich krásné "esence II." na "Karmu II."

...škoda, že tu převládá Péčkománie (ústředním motivem hraní je snaha mít všechno co nejdřív na Pé, abych měl ten a ten bonus) – takhle těch bio-questů může být jen několik, aby se většina hráčů nezhroutila z toho, co všechno zase budou muset oPéčkovávat.

Odolnost proti průniku
Nejsem zásadně proti, ale rád bych viděl, jak by to ve hře vypadalo.
ObrázekYMIRObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
+200k min.
Chunjo
ReLions
141
6P
full
P
P
P
Meripa

lordsword
Lv.36
Lv.36
Příspěvky: 1604
Registrován: čtv 17. bře 2011 7:05:42
Dal poděkování: 39 poděkování
Dostal poděkování: 332 poděkování

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od lordsword » pon 14. říj 2013 16:31:59

Ghibli píše:
Sběratelské úlohy

Tak nejdřív jsem se zaradoval, že nové sběratelské úlohy = něco nového ve stylu Makamita. :inlove:

Teď na to koukám blíž a uniká mi pointa, proč že se Bio questům říká sběratelské. :think: Jít na Tržnici, koupit z výdělku za jeden Swamp celý balík 65 rezavých čepelí kordů a navrch Symbol válečníka, pak navařit kupu výzkumníků a s tím vším zaparkovat k Biologovi a odevzdávat, odevzdávat, odevzdávat a odevzdávat… i vy „sběratelé“. :lol:

Součastný styl sběratelských úloh (Bio, Karma) může vyhovovat těm, co buď "hrají" způsobem "Zapni-Vypni PC" víckrát denně anebo těm, co si pořídili ve hře dalších X-dětí (rozuměj postav) a snaží se je opečovávat předchozím stylem. Je na čase začít opravdu hrát a ty karavany plné postav, které kempují u Biologa nebo Druida, trošku vyvětrat. :up:

Nový Biolog by nemusel automaticky pokračovat ve stylu součastného biologa (příklad – 12. Biolog 70 úlomků2, po něm 13. Biolog 75 Cidonijských krystalů, po něm 14. Biolog 80 elementů ohně, 15. Biolog 85 elementů vody, 16. Biolog 90 Cidonijských písků apod.). Proč? Jednoduše proto, že mechanickým napojováním jednoho bioquestu za druhým a součastným zvyšováním počtu odevzdávaných předmětů by se neúměrné prodlužovala „časová délka“ hry pro hráče. Už teď mají někteří začínající hráči vyvalené oči z celkové délky Biologa a to nemluvím o délce Karmy, ze které mají dlouhohrající TOPKy vyvalené nejen oči. :shock:

Styl Biologa - nový Biolog by se mohl odehrávat ve stylu součastného Biologa a Karmy. Buď by se každý bio-quest rozdělil na dvě části, kde v první části by bylo potřeba donést nějaký bio-předmět, který jde běžně dropnout nebo koupit, a v druhé části by bylo potřeba sehnat bio-předmět, který jde dropnout, ale je s časově omezenou trvanlivostí (časový zámek), neprodejný a neidentifikovatelný při sbírání (obdoba esence). Nebo by se odevzdávání různých bio-předmětů v rámci jednoho bio-questu pravidelně střídalo.

Časový zámek by se upravil tak, aby Biolog nebral bio-předměty s časem 00:00 (adie kempování) a druhá věc je možnost tento druh bio-předmětu vyhodit z inventáře a sebrat druhou postavou (vivat kooperace při dropování).

V případě většího počtu Nových Biologů by bylo dobré využít možností dělat třeba dva Biology najednou (souběžně od začátku do konce – či v určité návaznosti na sebe). Nebo mít možnost si na určitém levelu postavy vybrat z Nabídky z více Biologů jednoho (věnovat se tomu pro mě důležitějším) a později mít možnost rozjet i ostatní.

Místa dropu – Cidonie pro PvP Biologa a Haegeron pro PvM Biologa

Biologický bonus – určitě vedle existující odolnosti proti jedu by to chtělo něco na odolnost proti ohni a průnikům.

A na závěr dvakrát malá "škoda"...

...škoda, že se elementy z Haegeronu se účastní vylepšování Dračích věcí – byly by z nich krásné "esence II." na "Karmu II."

...škoda, že tu převládá Péčkománie (ústředním motivem hraní je snaha mít všechno co nejdřív na Pé, abych měl ten a ten bonus) – takhle těch bio-questů může být jen několik, aby se většina hráčů nezhroutila z toho, co všechno zase budou muset oPéčkovávat.

Odolnost proti průniku
Nejsem zásadně proti, ale rád bych viděl, jak by to ve hře vypadalo.
No počkej.Ty nechceš prodlužovat odevzdávání styl biolog,ale chceš ho podle karmy? To jako nic neprodlouží? To bude pro nové hráče ještě horší. To že lidi chtějí mít vše na P je snad smysl těch P ne? A opravdu karmu 2 a esence 2 to fakt ne.Však já tě znám Ghibli.ty bs nejradši,aby tu všechno bylo co nejtěžší a na co nejdelší dobu a samozřejmě co nesložitější :) Já sem pro,aby se to nový biolog nedal prodávat,ale bez toho časového omezení,jako ja u karmy a hlavně,aby padal,podle současného stupně odevzdávání a ne podle LV.
Ale pochop.Tohle je Metin a ne WoW či něco podobného.Právě v tom jak je jednoduchý je jeho krása. Proč zde nejsou ty raidy(či jak se tomu nadává:) co sou ted v módě na serverech metinu? To by hru oživilo.
Smrt vždycky stojí po boku bojovníka,
jídá s ním u stolu a uléhá s ním na lože.
Smrt je ta nejvěrnější milenka.
Ale je zbytečné si jí všímat,
dokuď vás nepožádá o polibek.

Uživatelský avatar
hrncekkafe
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 100
Registrován: čtv 08. lis 2012 19:34:39
Dal poděkování: 52 poděkování
Dostal poděkování: 24 poděkování

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od hrncekkafe » pon 14. říj 2013 16:54:45

navrhoval by som nieco co by bolo mozne trenovat aj od novo vytvorenej postavy
mohlo by to byt nieco ako dalsi skill napriklad obnova zb sa zvysi na xxx sek
alebo rychlost kuziel sa zvysi na xxx
nieco taketo by mna urcite zaujalo
Uvedte nič.

Uživatelský avatar
Ghibli
Lv.24
Lv.24
Příspěvky: 479
Registrován: úte 10. kvě 2011 13:53:40
Bydliště: Chunjo - Joan
Dal poděkování: 506 poděkování
Dostal poděkování: 582 poděkování

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od Ghibli » úte 15. říj 2013 2:43:40

lordsword - píšu tam o kombinacích (Bio + Karma). To je proto, že právě čisté Bio by bylo moc dlouhé. Píšu tam o tom, že by se dal i takhle dlouhý kombinovaný biolog souběžně dělat s dalším, aby se nemuselo čekat na další, než se ten první dokončí. Čistá Karma se přece odevzdává víckrát za den, než Biolog, takže - když budu mít stejný počet předmětů k odevzdávání... co skončí dřív? Čistá Karma, Kombinace Bio a Karmy nebo čistý Biolog?... já doufám, že už si rozumíme. :up:

Smyslem dělání Pé by měla být překvapivě zábava - pokud někomu přijde zábavný styl čisté Přihlašování-Odhlašování, tak je to jeho styl zábavy. Potěšila mě Karma, která mě začala nutit se ve hře víc hýbat (vím, bolí z toho hlavně zadek od koňského sedla a pak ty nervy nadranc, když prostě to Péčko MUSÍM ZÍTRA MÍT :lol: ), ale ještě víc mě ze zběratelských questů pobavil Makamito a jeho Zručnost, která mě dokonale rozhýbala napříč celou hrou. :up:

Je mi líto hráčů, co jsou už v takové herní "křeči", že už se od toho Biologa duševně nedokáží odpoutat, při slově Karma se jim zvedá žaludek a nedej bože aby přišel další šílený Makamito, co bude chtít šíleně moc předmětů ve hře. Ale přece nejde stavět hru na tom, kdo nechce nic, protože JEMU se NIC VÍC nechce. :idea:

Mým cílem není udělat hru těžší - ale pestřejší v tom, že tu bude za stejnou jednotku času o něco víc zábavy. Nový biolog opravdu může vypadat tak, že se MAXIMÁLNĚ změní bonusy, lokace k dropování a zvednou počty odevzdávaných předmětů. Přitom za ten půlrok, co budou odhadem v souhrnu trvat nové questy od Biologa, se dá zažít víc srandy, než jen vypínat a zapínat počítač.

Takže zkus ty pochopit, že pokud by sis měl opravdu ve hře HRÁT, tak se nejde jen přihlašovat a odhlašovat. Metin2 je svým způsobem primitivní - ale kdybysme zůstali u názoru být stále primitivní, tak tu není ani Karma, ani Zručnost. Já jsem za ně jedině rád a věřím, že další Bio bude zase o něco pestřejší a že to nebude jen o tom, dvakrát denně po půl roku se přihlašovat a odhlašovat stále na stejném místě. :)
ObrázekYMIRObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
+200k min.
Chunjo
ReLions
141
6P
full
P
P
P
Meripa

Uživatelský avatar
Chyu
Lv.39
Lv.39
Příspěvky: 1906
Registrován: úte 12. črc 2011 10:03:43
Dal poděkování: 2969 poděkování
Dostal poděkování: 1179 poděkování

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od Chyu » úte 15. říj 2013 16:28:06

Zapojte tam Ohnivku chudáka, vždyť má nejmenší návštěvnost.

lordsword
Lv.36
Lv.36
Příspěvky: 1604
Registrován: čtv 17. bře 2011 7:05:42
Dal poděkování: 39 poděkování
Dostal poděkování: 332 poděkování

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od lordsword » úte 15. říj 2013 19:09:36

Ghibli píše:lordsword
Spoiler:
- píšu tam o kombinacích (Bio + Karma). To je proto, že právě čisté Bio by bylo moc dlouhé. Píšu tam o tom, že by se dal i takhle dlouhý kombinovaný biolog souběžně dělat s dalším, aby se nemuselo čekat na další, než se ten první dokončí. Čistá Karma se přece odevzdává víckrát za den, než Biolog, takže - když budu mít stejný počet předmětů k odevzdávání... co skončí dřív? Čistá Karma, Kombinace Bio a Karmy nebo čistý Biolog?... já doufám, že už si rozumíme. :up:

Smyslem dělání Pé by měla být překvapivě zábava - pokud někomu přijde zábavný styl čisté Přihlašování-Odhlašování, tak je to jeho styl zábavy. Potěšila mě Karma, která mě začala nutit se ve hře víc hýbat (vím, bolí z toho hlavně zadek od koňského sedla a pak ty nervy nadranc, když prostě to Péčko MUSÍM ZÍTRA MÍT :lol: ), ale ještě víc mě ze zběratelských questů pobavil Makamito a jeho Zručnost, která mě dokonale rozhýbala napříč celou hrou. :up:

Je mi líto hráčů, co jsou už v takové herní "křeči", že už se od toho Biologa duševně nedokáží odpoutat, při slově Karma se jim zvedá žaludek a nedej bože aby přišel další šílený Makamito, co bude chtít šíleně moc předmětů ve hře. Ale přece nejde stavět hru na tom, kdo nechce nic, protože JEMU se NIC VÍC nechce. :idea:

Mým cílem není udělat hru těžší - ale pestřejší v tom, že tu bude za stejnou jednotku času o něco víc zábavy. Nový biolog opravdu může vypadat tak, že se MAXIMÁLNĚ změní bonusy, lokace k dropování a zvednou počty odevzdávaných předmětů. Přitom za ten půlrok, co budou odhadem v souhrnu trvat nové questy od Biologa, se dá zažít víc srandy, než jen vypínat a zapínat počítač.

Takže zkus ty pochopit, že pokud by sis měl opravdu ve hře HRÁT, tak se nejde jen přihlašovat a odhlašovat. Metin2 je svým způsobem primitivní - ale kdybysme zůstali u názoru být stále primitivní, tak tu není ani Karma, ani Zručnost. Já jsem za ně jedině rád a věřím, že další Bio bude zase o něco pestřejší a že to nebude jen o tom, dvakrát denně po půl roku se přihlašovat a odhlašovat stále na stejném místě. :)
To si spíš nerozumíme.Kdyby karma padala podle stupně odevzdávání a né podle lv,tak nic neřeknu. Tohle právě odrazuje hráče.Swamp byl navrhnutý jako výdělečná mapa a na exp do určitého lv.najednou se tam musí chodit povinně,kvůli dropu karmy a nedejbože si ještě na to dělat dropa. Samozřejmě se ozvou rejpalové,že se nemá expit nahoru,kvůli dropu karmy,ale chtěl bych je vidět na biologovy který by padal podle lv a nešel předat,tak jako karma.Ale tohle téma už tu bylo omýlané mockrát.A jak píšeš dělání P stylem odhlašování a přihlašování.Ono se dá nějak jinak udělat herbaření?
Proto bych bral tu kombinaci,at je to klidně časové a nepředatelné,ale ať to padá podle stupně odevzdávání a příslušných mapách.
I když nevím čím další biolog oživí hru.Na to by musely být qwesty a ty raidy.Ať už si říkáte o privátu co chcete,to už Sindikate dávno není.
Smrt vždycky stojí po boku bojovníka,
jídá s ním u stolu a uléhá s ním na lože.
Smrt je ta nejvěrnější milenka.
Ale je zbytečné si jí všímat,
dokuď vás nepožádá o polibek.

Uživatelský avatar
Ghibli
Lv.24
Lv.24
Příspěvky: 479
Registrován: úte 10. kvě 2011 13:53:40
Bydliště: Chunjo - Joan
Dal poděkování: 506 poděkování
Dostal poděkování: 582 poděkování

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od Ghibli » stř 16. říj 2013 1:08:53

lordsword - jako že by padaly jen ty Esence, co právě odevzdáváš a šance na drop esencí by byla stejná jako teď? Sice se těch esencí odevzdá celkově fakt hodně, ale pak by ten swamp byl jen na 5-15 minut a bylo by nadropováno potřebných esencí na týden dva dopředu. Nevím, jestli tohle je pravý účel Karmy. Mě přijde, že ty 24h stopky na esencích jsou právě proto, aby hráči motivovaly chodit do Swampu zhruba každý den (když můžou). Asi hra na začátku Karmy moc neplánovala, že si esence budou hráči dropovat na týdny dopředu.

Expy versus Karma a Bio to bude věčný boj. Už jen proto, že třeba přijdeš do hry, rozjedeš postavu, vyexpíš se jeden den na level 50, druhý den na 75 a třetí už třeba na 90 a - a u Biologa jsi teprve u Zubů orka. Pak se začneš zajímat o PvP a zjistíš, že PvP Bio je pro tebe hodně vzdálené, přes další povinné Biology. To samé Karma, kdy dorazíš do Swampu, začneš odevzdávat základní esence a za několik týdnů přecházíš do HG a Karmu máš teprve v začátku. Chce to vymyslet něco, co by tu Karmu a Bio "přiblížilo" víc k tomu, jak postava postupuje hrou.

Herbaření na Pé se opravdu nedá udělat jinak, než sázet a sklízet, vypínat a zapínat počítač. A to je škoda, protože by se vedle tohohle monotónního sázení dalo vymyslet i nějaké questy ve spojení s pěstováním bylinek. :up:

Questy ve hře by to chtělo. Ale nevím, jestli tu máme tolik "volných bonusů". Proč volných? No proto, že by asi většinu nebavilo dělat nějaké úkoly jen pro vlastní zábavu a nebo aby měli schopnost na Pé, co je sice pobavila, ale nic jim nepřidá. Ale třeba se pletu. ;) Ty raidy, tím myslíš něco jako třeba byl teď nedávno GM event Slavnost želvých krunýřů? Mě se to osobně líbilo od námětu až po realizaci.
ObrázekYMIRObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
+200k min.
Chunjo
ReLions
141
6P
full
P
P
P
Meripa

Zamčeno

  • You do not have permission to post in chat.
@ libast « úte 8:08 pm »
Mě spíš vasí hračky který nepadají už druhý den ani jedna hračka děkuji!!!!!!!!!!
@ CrazyBull « úte 8:04 pm »
@diver,  díky , možná by nám s tím Mio mohl píchnout a ztratit slovo tam nahoře :D
@ diver « úte 8:00 pm »
@CrazyBull,  To by byl dobrý nápad, kéž by byl reálný, protože to zní dobře.
@ CrazyBull « úte 7:57 pm »
@diver,  No viděl bych cestu ven z problému ale nevím jestli je to možné tak narychlo spáchat. Podle mne by pomohlo kdyby ten co už má splněný úkol mohl libovolně měnit jednotlivé úkoly a nemusel čekat na to do druhého dne . Podmínkou ke změně by ale bylo nejdřív vybraný úkol dodělat.
@ diver « úte 7:52 pm »
@CrazyBull,  Věřím, důležitý je aby už nepsala o tom, pokud chceš bájnou pumu, tak se musíš snažit víc, ale aby psala, že už to nosit nemusíš, tu danou surovinu. Vím, že u korpusu, to chtělo vše 3x, ale pak věci co se opakují cukr, vejce, máslo, to pak už nikdy víc než 1x, je pech, když máš hodnost, ale kvuli dílku se musíš vracet no, kvuli pár surovinám, které si měl dát víckrát.
@ Dsurman « úte 7:49 pm »
A na ten univerzál musím jít všech 5 minieventu ? Jsou na to nejske body? Když už jsem 4 byl, ale pátý jsem nestihl, bude se to počítat ?
@ CrazyBull « úte 7:47 pm »
@diver,  Děkuju ti za podporu tohle jsem přesně myslel ale kde najít řešení aby jeden nebyl škodnej na tom že začal od začátku . Už to hledám třetí den a nemůžu to dohledat. Nevím co sidělat abych to splnil jen tápu a zkouším
@ diver « úte 7:38 pm »
@Mionix, To jsme se špatně pochopili, já jen napsal, že ten kdo to dělal hned ze začátku, tak tam hláška o pumě nebyla, jak píše @CrazyBull a teď je problém najít, kde jaká surovina chybí(počtově) a samozřejmě mají někteří strach, že to lidi nestihnou včas. Nic víc, nic míň :-)
@ Mionix « úte 7:36 pm »
@diver,  Tak pardon, já to pochopil, že bude chybět část na pumu. Dort je tedy dort. Ale od toho jsou ty universální části, které rozdáváme. A omlouvám se tobě, špatně jsem to pochopil. :-)
@ diver « úte 7:34 pm »
@Mionix,  Mio, on dort nemá 6. částí? :D Doslova, každý den si jednu volíš. Nebo se mýlím?
@ Mionix « úte 7:32 pm »
S vámi je to opravdu těžké. Skoro každý odklikne hlášku NPC a nestará se, co mu NPC píše. Pak píše nesmysly a jiní tomu ještě věří. :-( Tak si ten chat rozklikněte v Archivu a podívejte se, co vám TBM píše.
@ Mionix « úte 7:31 pm »
Pane bože, vy ani nečtete, co vám sem TBM napíše a dále píšete někteří už naprosté kraviny. Jakých 6 částí a čeho?
@ diver « úte 7:20 pm »
Grout píše: jestli to bereš tak, že pokud začnu dnes, tak naštěstí, minimálně včera mám určitě splněno, takže já jsem asi v suchu (2 dny předtím si nejsem jistý zda jsem splnil, ale tak nějak jsem si to rozepsal a už si to hlídám)
Ano, beru to ode dneška, tak seš v suchu.
CrazyBull píše:
Tomori píše:
Hakan píše: Která šla získat v prvním soutěžním týdnu :clap:
Ano, ale v tento moment se opět dostáváme k Vašemu problému. A to je nepozornost při čtení. Minule jsem Vás odkázala na novinku dnes Vás na ni odkáži znovu: “A samozřejmě, univerzální dílek lze získat různými podpůrnými aktivitami (např. na fóru).” Například neznamená pouze. ;)  
Dovoluji si s tímto nesouhlasit protože mám pocit že ukol od stařenky ohledně dortu už běžel hned od začátku a ta hláška s pumou se tam začala ukazovat až po aktualizaci 12.6. No a tím pádem kdo začal hned ze začátku tak teď neví co jí dát a který úkol znovu zvolit. Pokud se mýlím tak mne prosím opravte a jmenovitě polopatě řekněte v čem. Děkuji ;-)
A teď člověk musí hledat, kde mu chybí jaká surovina.
@ Grout « úte 7:18 pm »
jestli to bereš tak, že pokud začnu dnes, tak naštěstí, minimálně včera mám určitě splněno, takže já jsem asi v suchu (2 dny předtím si nejsem jistý zda jsem splnil, ale tak nějak jsem si to rozepsal a už si to hlídám)
@ diver « úte 7:13 pm »
Grout píše: možná jsem mimo, ale v novince je napsáno, že oslavy trvají do 7.7. a že pečení dortu je maraton, ne sprint... tak jsem asi mimo, ale do kdy musím splnit dort? :D A bude ještě OX? Bohužel jsem první nějak nestihl zaznamenat a druhou jsem byl v práci a program byl napsán jen do 13.6.
Dort musí být upečen do 21.6. tudíž, všechny části už nedokážeš splnit. Bude ti chybět 1. část z 6.
@ Grout « úte 7:10 pm »
možná jsem mimo, ale v novince je napsáno, že oslavy trvají do 7.7. a že pečení dortu je maraton, ne sprint... tak jsem asi mimo, ale do kdy musím splnit dort? :D A bude ještě OX? Bohužel jsem první nějak nestihl zaznamenat a druhou jsem byl v práci a program byl napsán jen do 13.6.
@ CrazyBull « úte 6:35 pm »
Tomori píše:
Hakan píše: Která šla získat v prvním soutěžním týdnu :clap:
Ano, ale v tento moment se opět dostáváme k Vašemu problému. A to je nepozornost při čtení. Minule jsem Vás odkázala na novinku dnes Vás na ni odkáži znovu: “A samozřejmě, univerzální dílek lze získat různými podpůrnými aktivitami (např. na fóru).” Například neznamená pouze. ;)  
Dovoluji si s tímto nesouhlasit protože mám pocit že ukol od stařenky ohledně dortu už běžel hned od začátku a ta hláška s pumou se tam začala ukazovat až po aktualizaci 12.6. No a tím pádem kdo začal hned ze začátku tak teď neví co jí dát a který úkol znovu zvolit. Pokud se mýlím tak mne prosím opravte a jmenovitě polopatě řekněte v čem. Děkuji ;-)
@ Hakan « úte 12:40 pm »
Bisky píše:
Hakan píše: Která šla získat v prvním soutěžním týdnu :clap:
Bude další soutěžní týden. :) Dnes nebo zítra vypíšu detaily.
:up:
@ XTYRKYSX « úte 11:41 am »
Prosim nemohli by ste predlzit peceni dortu aspon do 25.6 aby ho mohli ziskat aj tí čo zacali "neskoro"
@ Bisky « úte 11:37 am »
Hakan píše: Která šla získat v prvním soutěžním týdnu :clap:
Bude další soutěžní týden. :) Dnes nebo zítra vypíšu detaily.
@ Makarov « úte 11:18 am »
Hakan píše: Já mám problém? :lol: :lol: Myslím, že lidi už nebaví úplně nějaké slovíčkaření furt dokola a tímto způsobem, se jim to vše akorát začíná protivit :)
<3
@ Hakan « úte 11:00 am »
Já mám problém? :lol: :lol: Myslím, že lidi už nebaví úplně nějaké slovíčkaření furt dokola a tímto způsobem, se jim to vše akorát začíná protivit :)
@ Tomori « úte 10:58 am »
Hakan píše: Která šla získat v prvním soutěžním týdnu :clap:
Ano, ale v tento moment se opět dostáváme k Vašemu problému. A to je nepozornost při čtení. Minule jsem Vás odkázala na novinku dnes Vás na ni odkáži znovu: “A samozřejmě, univerzální dílek lze získat různými podpůrnými aktivitami (např. na fóru).” Například neznamená pouze. ;)  
@ Hakan « úte 10:51 am »
Která šla získat v prvním soutěžním týdnu :clap:
@ Tomori « úte 10:47 am »
Hakan píše:
Tomori píše: Dobrý den, dortík půjde péct do 21. 6. (nošení surovin nebude již možné 22. 6. to bude dort upečen).
Jak teda získají pumu ti, co začnou v tom posledním týdnu, kdy je možné dle vyjádření pumu získat?
Dobrý den, mohou využít náhradní část amuletu.
@ Hakan « úte 10:24 am »
Tomori píše: Dobrý den, dortík půjde péct do 21. 6. (nošení surovin nebude již možné 22. 6. to bude dort upečen).
Jak teda získají pumu ti, co začnou v tom posledním týdnu, kdy je možné dle vyjádření pumu získat?
@ LazyMole « úte 10:09 am »
děkuji za vyjasnění! :D
@ Noaco « úte 10:08 am »
ahá, takže to je za soutěžní týden těch večerních eventů, mě pár lidí tvrdilo zase jiné blbosti :D dobře děkuji :)
@ Tomori « úte 9:49 am »
LazyMole píše: Neví někdo jak to je s těma soutěžema tady? V infu na ekuře píšou že můžem získat až dvě části amuletu, já dostal jednu část univerzální a teď nevím kam si mám poslat tu druhou, je to prvná část nebo taky univerzál?? Někde na foru jsem zase viděl že jak tipovačka tak blahopřání musí jít na jiné postavy
Dobrý den, to má jednoduché vysvětlení :D . Včera dopoledne byla předána první várka dílků ze soutěží na fóru – konkrétně 3. část (spodní levý roh) a zároveň univerzální dílek za určitý bodový součet v soutěžním týdnu (ten s otazníkem). Soutěžního týdne jste se zúčastnil(a) za postavu LazyMole, kam byl univerzální dílek správně předán. Obou soutěží – tipovačky i přáníčka (tedy se stejným dílkem) – jste se zúčastnil(a) až v pondělí večer, takže tyto dílky budou předány v další várce. Každopádně – u obou příspěvků máte uvedené stejné jméno postavy. Proto poprosím, aby bylo jedno z jmen změněno. Děkuji a přeji hezký den.
@ LazyMole « úte 8:12 am »
Neví někdo jak to je s těma soutěžema tady? V infu na ekuře píšou že můžem získat až dvě části amuletu, já dostal jednu část univerzální a teď nevím kam si mám poslat tu druhou, je to prvná část nebo taky univerzál?? Někde na foru jsem zase viděl že jak tipovačka tak blahopřání musí jít na jiné postavy
@ Petronius « úte 1:09 am »
si ty suroviny zapisuj :D
@ diver « úte 12:27 am »
Zdravím, když někdo začne v posledním týdnu, tak už snad není možné splnit všechny části dortu, navíc, když člověk zprvu nosil suroviny a třeba opomněl 1 surovinu dát 2x nebo 3x, tak těžko člověk přijde zpětně, která mu chybí a v jaké části dortu, škoda, že nemůže člověk stařence dát chybějící suroviny i když dělá jinou část dortu, aby stihl získat část amuletu.
@ Petronius « pon 11:00 pm »
palice bere o hodně víc ale :)
@ libast « pon 10:58 pm »
Asi je zbytečný dělat tu palici když se dá piňata rozmlátit i mečem
@ Hiearch « pon 10:43 pm »
@Tomori Tudíž každý den odevzdat něco dokud nezmizí hláška s pumou.
@ Grout « pon 10:38 pm »
Mě padla před hodinou :D
@ libast « pon 10:33 pm »
Hračky už nepadají 5 hodin sem dropoval a ani jedna mě nepadla
@ Tomori « pon 9:23 pm »
Jinak – stařenka dokáže být spokojená! Jen musíte pořádně číst, co vám píše. Rozhodně nemá Alzheimerovu chorobu :D , jak někteří hráči zmiňovali. Pamatuje si naprosto vše, co jí odevzdáte – tak na to nezapomeňte.
@ Tomori « pon 9:01 pm »
Dobrý den, dortík půjde péct do 21. 6. (nošení surovin nebude již možné 22. 6. to bude dort upečen).
@ Petronius « pon 8:56 pm »
mě to dalo marmeládu normálně z košíku a to tam bylo 10ks :D
@ Grout « pon 8:50 pm »
no, to chápu, ale můj dotaz byl spíš technickej :D To je jak ta marmeláda, z košíku to můžete sypat 10 let, ale až normální ovoce vám dá marmeládu, to taky není logický.. :D
@ Makarov « pon 8:27 pm »
Mionix píše: @Grout,  Nezlobte se na mě. Ale my nemůžeme radit, jak a co funguje. Na to si vy hráči musí přijít samotní. :-)
aleeeee :-)
@ Mionix « pon 8:19 pm »
@Grout,  Nezlobte se na mě. Ale my nemůžeme radit, jak a co funguje. Na to si vy hráči musí přijít samotní. :-)
@ Grout « pon 7:37 pm »
Aktivní, ale spíš plný dotazů bez odpovědí :D // (udělal jsem edit slov pro benedikta, můžete kouknout)
@ Makarov « pon 6:02 pm »
konečně aktivní forum :D
@ TomasFoxx « pon 4:59 pm »
Vyzradil by někdo z týmu, do kdy prosím pujde zdobit dort? (do kdy tedy pujde získat dílek z dortu)
@ diver « pon 4:37 pm »
zdravím, získal už někdo část talismanu pumy od stařenky?
@ Takashiro « pon 2:29 pm »
Nemôže sa robiť OX aj v Slovenčine? Včera som premýšľal prečo by mal byť oheň horký
@ Waldym « pon 12:13 pm »
Ahoj, nevíte kdy dostanu část amuletu z pečení dortu ? ten už mám splněný
@ Grout « ned 7:41 am »
Jak to je s tím dortem? je stařenka někdy spokojená?? Donesl jsem ji vše dokud neřekla, že toho má dost a mám se soustředit na další ingredience, ale pořád ji můžu nosit další a ona si je bere? .. neřekne něco jako "dneska máš splňeno"? jak to funguje prosím.
@ Grout « sob 11:22 pm »
anyone píše: hraji po delší době a zkouším odevzdat :) písmenka opilci...ale vůbec to nejde kde dělám chybu?
Protože už se nedávájí opilcovi, ale Benediktovi v Dongji.
@ anyone « sob 9:41 pm »
hraji po delší době a zkouším odevzdat :) písmenka opilci...ale vůbec to nejde kde dělám chybu?
@ anyone « sob 9:41 pm »
Ahojte,
@ Grout « sob 8:50 pm »
to je v háji s tím OX ... zrovna noční :D
@ TomasFoxx « sob 6:48 pm »
@cervik1234,  diky
@ cervik1234 « sob 12:08 pm »
Fox je krásnej
@ Mionix « pát 9:17 am »
@asdis,  máte ode mě sz zde na foru
@ asdis « pát 7:43 am »
tam ma hned po portnuti vykopne
@ Mionix « pát 7:36 am »
@asdis,  přes Yonaha
@ asdis « pát 7:08 am »
Ahoj,nejak nefunguje Talisman/port do Dongji.Alebo len mne?

Who is chatting

offline 21Hans 
offline 7lukas 
offline Azaril 
idle CrazyBull 
offline Grout 
offline Hakan 
offline Kacii 
offline Mionix 
offline Nebiros 
offline TomasFoxx 
offline Tomori 
offline Trubice 
offline Vydesenej 
offline Yuminka 
offline eMco 
offline kajne 
offline matesWSW 
offline mikela 
offline pikasek