Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Úschovna starých, avšak zajímavých témat.
Zamčeno

Líbí se vám tato novinka?

:up: Ano, líbí
142
71%
:?: Je mi to jedno
5
3%
:down: Ne, nelíbí
52
26%
 
Celkem hlasů: 199

Uživatelský avatar
hrncekkafe
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 100
Registrován: čtv 08. lis 2012 19:34:39
Poděkoval: 52×
Má poděkování: 24×

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od hrncekkafe » stř 16. říj 2013 7:06:47

tiez som za odmenu nejakeho qestu v podobe odolnost proti magii a prienikom
Uvedte nič.

Uživatelský avatar
BloodRayne
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 266
Registrován: úte 03. črc 2012 18:11:29
Bydliště: Welcom in hell
Poděkoval: 150×
Má poděkování: 226×

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od BloodRayne » stř 16. říj 2013 13:21:25

Ja uz tomu nerozumím,pořád tady vymyšlite,nějaké zdlouhave qesty na podobě karmy,ale v jiných tématech zas melete jak přitáhnout hráče do válek atd.
Co treba něco aby to zas nebylo na pul roku s odevzdáním 3x za den;-)
Obrázek

lordsword
Lv.36
Lv.36
Příspěvky: 1604
Registrován: čtv 17. bře 2011 7:05:42
Poděkoval: 39×
Má poděkování: 332×

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od lordsword » stř 16. říj 2013 20:19:01

Ghibli píše:lordsword - jako že by padaly jen ty Esence, co právě odevzdáváš a šance na drop esencí by byla stejná jako teď? Sice se těch esencí odevzdá celkově fakt hodně, ale pak by ten swamp byl jen na 5-15 minut a bylo by nadropováno potřebných esencí na týden dva dopředu. Nevím, jestli tohle je pravý účel Karmy. Mě přijde, že ty 24h stopky na esencích jsou právě proto, aby hráči motivovaly chodit do Swampu zhruba každý den (když můžou). Asi hra na začátku Karmy moc neplánovala, že si esence budou hráči dropovat na týdny dopředu.

Expy versus Karma a Bio to bude věčný boj. Už jen proto, že třeba přijdeš do hry, rozjedeš postavu, vyexpíš se jeden den na level 50, druhý den na 75 a třetí už třeba na 90 a - a u Biologa jsi teprve u Zubů orka. Pak se začneš zajímat o PvP a zjistíš, že PvP Bio je pro tebe hodně vzdálené, přes další povinné Biology. To samé Karma, kdy dorazíš do Swampu, začneš odevzdávat základní esence a za několik týdnů přecházíš do HG a Karmu máš teprve v začátku. Chce to vymyslet něco, co by tu Karmu a Bio "přiblížilo" víc k tomu, jak postava postupuje hrou.

Herbaření na Pé se opravdu nedá udělat jinak, než sázet a sklízet, vypínat a zapínat počítač. A to je škoda, protože by se vedle tohohle monotónního sázení dalo vymyslet i nějaké questy ve spojení s pěstováním bylinek. :up:

Questy ve hře by to chtělo. Ale nevím, jestli tu máme tolik "volných bonusů". Proč volných? No proto, že by asi většinu nebavilo dělat nějaké úkoly jen pro vlastní zábavu a nebo aby měli schopnost na Pé, co je sice pobavila, ale nic jim nepřidá. Ale třeba se pletu. ;) Ty raidy, tím myslíš něco jako třeba byl teď nedávno GM event Slavnost želvých krunýřů? Mě se to osobně líbilo od námětu až po realizaci.
Nechápu v čem by byla snadné odevzdávat něco co je časově omezené,jako karma a padalo by to podle stupně ane podle lv.Můžeš jich nadropovat víc,ale stejně je nevyužiješ a do té mapy musíš stejně.Jedině,že by sis zapykal postavu a nehrál za ní.
Raid sem myslel to,že je někde soupiska na výpravu na bosse,nebo něco podobného a po zapsání potřebných charů a počtu postav se v určitý čas půjde výprava.Už sem to i viděl na jednom serveru,takže to jde i na metinu.
Smrt vždycky stojí po boku bojovníka,
jídá s ním u stolu a uléhá s ním na lože.
Smrt je ta nejvěrnější milenka.
Ale je zbytečné si jí všímat,
dokuď vás nepožádá o polibek.

Uživatelský avatar
BloodRayne
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 266
Registrován: úte 03. črc 2012 18:11:29
Bydliště: Welcom in hell
Poděkoval: 150×
Má poděkování: 226×

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od BloodRayne » čtv 17. říj 2013 0:30:05

Ghibli Ghilbi Ghiblíku :)
Ty v jednom tématu, píšeš co by měl team udělat aby chodilo víc hračů války a byly by války cechů, ale zas v dalším píšeš jak to každému přitížit .
Jako já nevím, bud si dělaš srandu, nebo to myslíš vážně :shock:

Jako věc na styl karmy nebo podobné( mám už v tom guláš, je to hrozně nudné co píšeš) , mě připadá , že by si to chtěl udělat na styl takovej, že v noci dropuješ haraburdí, pak by si chtěl jít přes den válku ( to chceš po všech) a k tomu přesně časově odevzdávat pač tu dotíráš i na to , že si nadropují víc a odevzdávaj.
Vždyt to je na hodiny,týdny nebo dokonce měsíce :!:
Taková karma není vůbec o lv a už vůbec ne podle dané urovně ;)
Mě osobně padá v hg nejvic zelene a zlute a ve swampu zas šede, když si představím, kolik lidí nechodilo wary a svatou k vůly toho(dokonce i tehdy Trol) , takže si i představím, jak by to vypadalo ted ;)

tAkže si rozmysli, bud chceš hráče ve válkach a nebo je chceš aby smrděly někde u příšer a dropovalx další nesmysli ;)

A ke qesty na herbaření, se raděj ani nevyjadřuju ;)
Obrázek

Uživatelský avatar
Ghibli
Lv.24
Lv.24
Příspěvky: 480
Registrován: úte 10. kvě 2011 13:53:40
Bydliště: Chunjo - Joan
Poděkoval: 510×
Má poděkování: 586×

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od Ghibli » čtv 17. říj 2013 11:43:08

BloodRayne - Rusilko, zdravim tě a zvu do PvP Her Joan 2013. :up: Přijď zabojovat, ať tam máme co nejvíc PvP hráčů. :come:

:D Mě se zdá, že vám (nejen tobě) ta Karma způsobuje pěknou alergii - ale nic ve zlém. :D

Určitě se shodneme, že Karma a Biolog jsou dlouhé (časově) a mají jednu společnou nevýhodu = hráč si podle svého zaměření (PvP, PvM) nemůže vybrat a musí sjet Bio i Karmu od začátku až do konce. A určitě se shodneme, že odevzdávat znova 210 zlatých, 255 stříbrných a 355 modrých esencí už nechceme.

Dál už to bude u každého různé. Já si myslím, že PvP hráč je tvor aktivní - už jen proto, že toho musí ve hře zvládnout několikanásobně víc, než PvM hráč. Takže aby jen někde kempoval (u NPC) a odevzdával, to by neměl být jeho styl hry.

Dejme tomu, že nový Biolog bude = pokračovat hned za tím posledním (Kerindorské úlomky II.), a bude to třeba 75 Cidonijských písků s odevzdáváním po 8 hodinách. Co udělá hráč? Nadropuje nebo koupí potřebné množství a zaleze si na 37-38 dní k Biologovi (průměr 2 denně), aby ho splnil.

Teď přichází kouzlo - změníme u těch Cidonijských písků jejich vlastnosti a překopírujeme je z esencí. Počet zůstává. A co máme? Třeba to, že můžeme odevzdávat po šesti hodinách. Co nám ale udělá hráč? Nadropuje potřebné množství a zaleze si na 23 dní k Biologovi (průměr 3 denně), aby ho splnil.

A Biolog je o něco kratší. :up: JENŽE ti PvP hráči nám tam stále kempují a nechodí Války. :down:

Problém součastné Karmy a esencí nevidím v tom, že by esence nepadaly (někdy padají míň, někdy víc, někdy vůbec, jindy strašně moc - ale hra je o štěstí, tak i tohle musí být o štěstí). Problém je v tom, že hráči se za 24h snaží v 1-3-5ti swampech dostat do inventáře co nejvíc esencí, aby pak mohli zakempit a odevzdávat a odevzdávat. A samozřejmě pak nechodí Války, protože odevzdávají.

Vlastnosti esencí v součastné Karmě nechme být - ať mě tady ještě někdo má rád. :lol: Jen by možná stálo za zvážení (Vedení hry), co by se stalo, když by se vypnul ten časový zámek. Že by bylo víc aktivních lidí ve hře, co doteď "spali" u Druida? A míň těch, co nemůžou Válku, protože odevzdávají? :up:

Zpátky k těm "kempičům". Aby nám hráči u nového Biologa nespali jako u teď Druida nebo Biologa a chodili nám Války, tak je tam nesmíme nechat "usnout". Buď tak, že se aktivuje časový zámek na bio-předmětu a nepůjde odevzdat nic s časem 00:00. A nebo že hráč bude moct nadropovat (dostat do inventáře) jen určitý počet bio-předmětů.

Noo - zatím stačí - už je to dlooouhé. :D Jestli bude potřeba, tak můžu rozvést to, jak by se dalo dělat víc Biologů vedle sebe - a tím se nám celková doba plnění bio-questů zkrátí. :up: Nebo větší nabídka bio-questů u Biologa, aby si každý hráč mohl vybrat přednostně to, čemu se chce víc ve hře věnovat. A tím se nám dostanou hráči dřív do "kolotoče" Válek říší. :up:

Tak ještě ne - ještě k těm herbařícím questům. Ofikáři, fungují ještě na ofiku "Biologické rozbory", kdy jste vytloukli z příšer tuším nějaké bylinky (5ks) a pak vám za ně dal Biolog nějakou malou odměnu? Jestli ano - tak takhle to dělat nebudeme... Ale to zase někdy v jiném tématu. :lol:

lordsword - jakto, že Mansari nebojuje? Není to škoda? Jede pěkná soutěž pro PvP hráče a to jsi myslím i ty. :up:

Nejde brát za místní raidy třeba jako je náš Drak nebo Rokle? Tam se taky musí přece chystat víc druhů postav. ;)
ObrázekYMIRObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
+200k min.
Chunjo
ReLions
141
6P
full
P
P
P
Meripa

LOCO30
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 332
Registrován: stř 29. zář 2010 12:09:54
Poděkoval: 27×
Má poděkování: 237×

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od LOCO30 » čtv 17. říj 2013 12:38:33

Já si myslím, že si zde plácáte játra už zbytečně. Saggi psal, že většina věcí už je v testování. takže návrhy měli dorazit dříve, ale já si játra plácám rád :lol:

Úkoly, navýšit počet lidí do PVP?
Udělat úkol, kdy daný předmět bude padat pouze ve war. A máte plno. Už to zde párkrát bylo, že mi předmět padl do invu ve svaté. Nvm přesně jaký. Jestli peněženka, ozdoba či co. Takže by to jít mělo ;)

Osobně by se mi líbilo, aby si po každém úkolu mohl hráč vybrat aspoň ze dvou-tří bonusů. např.
20% rychlost kouzel
100 hodnota útoku
15% vyhnutí

Další splněný úkol
20% snížení účinků ohně
15% snížení průniků
20% vyhnutí šípů

Co by jste si vybraly? Každá postava by pak byla malinko odlišná aspoň už konečně ;)
Obrázek
Pomalinku a jistě! Do měsíce snad

Uživatelský avatar
Ghibli
Lv.24
Lv.24
Příspěvky: 480
Registrován: úte 10. kvě 2011 13:53:40
Bydliště: Chunjo - Joan
Poděkoval: 510×
Má poděkování: 586×

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od Ghibli » čtv 17. říj 2013 13:10:30

LOCO30 - každý nápad potřebuje nějakou poptávku - takže kdyby byla, tak... čert to vem. Podstatné je jediné - pokud budu vědět, že existuje li lepší verze toho, s čím přicházím "na trh", tak bych byl blázen, abych na tom ještě nezapracoval. Játra nejátra. :up:

Já s tímhle mám taky problémy, ale jinak nelze. :)

K věci - to co ty chceš ve Válkách, já chtěl do Svaté (oživit). Ale klidně to nechte Válkám. ;)

Moc různorodých postav (bonusy) nerovná se moc problémů s případným budoucním balancováním postav a vkládáním nových předmětů do hry (s bonusy)?
ObrázekYMIRObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
+200k min.
Chunjo
ReLions
141
6P
full
P
P
P
Meripa

LOCO30
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 332
Registrován: stř 29. zář 2010 12:09:54
Poděkoval: 27×
Má poděkování: 237×

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od LOCO30 » čtv 17. říj 2013 13:37:50

Ghibli píše:Moc různorodých postav (bonusy) nerovná se moc problémů s případným budoucním balancováním postav a vkládáním nových předmětů do hry (s bonusy)?
Možná, ale v životě taky nemůžu umět vše na jedničku. Zde to bude podobné a bude jen záležet na hráčích, v čem budou chtít mít postavu dobrou. Když budu pořád brát vše jen na odolnost, tak se pak nebudu moc divit, že sekám příšeru déle, než hráč co si pojede na útok. A Saggi ? Nemyslím, že by měl problém nastavit si bonusy, na určitou oblast, v té nejhorší podobě a testnout to tak, aby by to dala i ona. Sice s odřenýma ušima, ale dala ;) Nebo ještě lépe, by se ta postava musela naučit spolupracovat. Jeden v poho udrží, druhý v poho useká :P
Obrázek
Pomalinku a jistě! Do měsíce snad

Uživatelský avatar
Saggitarius
Game Administrator
Game Administrator
Příspěvky: 1267
Registrován: sob 01. kvě 2010 14:53:16
Poděkoval:
Má poděkování: 2981×

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od Saggitarius » čtv 17. říj 2013 18:24:03

Ze obcas mam pocit, ze nekteri vi vic nez by meli ? :D
A nebo nekteri premysli vcelku stejne jako ja ci tym (zalezi na tom, o kterou "novinku/update/debug" jde).
[GA]Saggi
Ekura tým

Pokud máte nějaký problém, kontaktujte nás na http://www.ekura.cz/herni_ucet/support

Uživatelský avatar
hrncekkafe
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 100
Registrován: čtv 08. lis 2012 19:34:39
Poděkoval: 52×
Má poděkování: 24×

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od hrncekkafe » čtv 17. říj 2013 19:29:45

LOCO30 píše:Já si myslím, že si zde plácáte játra už zbytečně. Saggi psal, že většina věcí už je v testování. takže návrhy měli dorazit dříve, ale já si játra plácám rád :lol:

Úkoly, navýšit počet lidí do PVP?
Udělat úkol, kdy daný předmět bude padat pouze ve war. A máte plno. Už to zde párkrát bylo, že mi předmět padl do invu ve svaté. Nvm přesně jaký. Jestli peněženka, ozdoba či co. Takže by to jít mělo ;)

Osobně by se mi líbilo, aby si po každém úkolu mohl hráč vybrat aspoň ze dvou-tří bonusů. např.
20% rychlost kouzel
100 hodnota útoku
15% vyhnutí

Další splněný úkol
20% snížení účinků ohně
15% snížení průniků
20% vyhnutí šípů

Co by jste si vybraly? Každá postava by pak byla malinko odlišná aspoň už konečně ;)
tento napad sa mi velmi paci nieco ako specializacie alebo podobne
Uvedte nič.

Zamčeno

  • Nemáte právo psát zprávy v chatu.
@ Selema « stř 9:49 pm »
Mio máš pm :)
@ TopTopiik « stř 9:43 pm »
@SamJsiLama, to jsem snad někde napsal? já jen vím, že většina těch lidí ze střední nechce válčit ve velkých
@ SamJsiLama « stř 9:03 pm »
@TopTopiik,  Tak nevidím důvod zůstávat na menších levlech, blbost říkat, že se to nedá
@ SamJsiLama « stř 9:03 pm »
@TopTopiik,  Jako nevím.. kamoš hraje třeba ani né rok a už má komplet ent, dodělává pvp a šetří na ninju s karmou p yang :D
@ TopTopiik « stř 7:39 pm »
a zavření říší? o5 pro menší lvly, kteří si dokonce mohou udělat i pvpčko na svoje války, ale velkým se s tím nikdy nevyrovnají, s dračími ještě dejme tomu, ale s chitinkou +9? to vůbec
@ TopTopiik « stř 7:38 pm »
a o přidání malých, středních válek ani nemluvím.... za mě to byl update jen od toho, aby lidi nechodili do velkých :D
@ TopTopiik « stř 7:38 pm »
Mně přijde, že se z toho stávají laser game a výše postavení lidé to tak chtějí, sám jsem navrhoval buff chitinového brnka, ale bylo to v podstatě hned zamítnuto. Čekám až si každý do válek na hú postavy vezme mřenky (idkyž to tam většina už taky praktikuje)
@ Lejno « stř 6:54 pm »
Mne toto vobec nevadi, keby som neni 20minut v stune v tej valke, tak si to odohram jak clovek, nie jak postihnuta socha...
@ Ade « stř 6:46 pm »
:lol: :lol: :lol: :lol: @TomasFoxx
@ TomasFoxx « stř 6:45 pm »
dobry muj mental breakdown je u konce, cs
@ TomasFoxx « stř 6:45 pm »
a štíty co literally přidávaj další útok v horních bonusech 😂😂😂😂 ALE POZOR, DĚLÁ 2% ROZDÍL V OBRANÁCH OPROTI ŠTÍTU OD 61 😂😂😂😂😂😂😂
@ TomasFoxx « stř 6:44 pm »
nejvíc mě fakt zabily ty chitinový věci, zbraně na tak nádhernej dmg a pak najednou brnka který rozeznáš od dračího jen tím že jsi kvůli tomu brnku strávil milion hodin v cido😂😂😂
@ Lejno « stř 6:43 pm »
Sami clenovia teamu hraju za dialkove postavy, takze tazko ist hlavou proti muru
@ TomasFoxx « stř 6:38 pm »
At si Saggi udělá full daggera, giftne na něj nejlepší věci co jdou a jde zkusit jednu válku😂 třeba pak uvidí že ani s takovýma věcma se to skoro nedá hrát😂
@ TomasFoxx « stř 6:35 pm »
už nějakých 5 let tu prostě hrozně převyšujou dálkový postavy nad postavama na blízko a team s tim nechce nic dělat 😂 asi prostě dokuď v top 10 bude jeden hráč na blízko tak to bude vpohodě, je úplně jedno že ten hráč na blízko musí mít cenově výbavu jako těch ostatních 9 dohromady 😂
EDIT: ej vlastně sorry, když se tu nadávalo pár let na sépky tak se vlastně přidalo brnko s 30% proti průnikům, tím se to vyřešilo, nato že ti pak healer prdne 2x tolik kvůli magii nebudeme myslet 😂
@ TomasFoxx « stř 6:34 pm »
vem si příklad z takovýho lolka, taky se tam furt nerfujou a buffujou postavy, protože meta se furt mění a proto se furt trošku musí upravovat hrdinové 😂 nerfujou se jim spelly, základní staty atd, v ekuře se nerfnul snad jednou za 10 let wp sura a od tý doby nic 😂
@ TomasFoxx « stř 6:27 pm »
Mionix píše: @Lejno,  Horuješ tu za 5 blízkých postav, ale aurákovi vezmeš další % šanci na stun? To jediné vidím já. Od začátku tu tvrdím jednu věc. Na něco se pláče a pak se oslabí jedna postava. Já to nenavrhuj, ani neschvaluji. Já prostě vždy budu stát za komplexnejším řešením, než aby se část oslabovala a jiná posilovala. A jak jsem psal, mně současné války také vadily, tak tam už nechodím, nemám na to nervy, aby do mě létaly kouzla přes půl mapy, to samé šípy a já musím ke každému běžet od dalších 10 metrů a oni zas jen ustupují. Prostě mi to vadí také, tak jsem to pro sebe vyřešil.
"aurákovi vezmeš další % na stun", zeptej se jakýhokoliv auráka z války a každej ti řekne že mu to vůbec nebude vadit když nebude dostávat tolik stuny on😂
@ Neves « stř 6:05 pm »
@Mionix, nevadí utriem slzy a snáď to prežijem
@ Lejno « stř 5:59 pm »
Ja to chápem, pre mna je pvm utrpenie, takze ked by som mal pristúpiť nato ako si to vyriesil ty, tak by som to mohol rovno odinštalovať.
@ Mionix « stř 5:57 pm »
@Neves,  V žádném případě, vykládáte si něco, co jsem nenapsal. Já jsem pouze napsal, že mně to nevyhovuje také a jak jsem se zachoval já. To je vše. Více se k tomu už vyjadřovat nebudu. Protože, čím více zde něco píši, tím více se do mě pouštíte. Asi bude lepší, když se vám zde už nebude vyjadřovat nikdo k ničemu. A třeba se tu zblázněte. Vy si neustále vynucujete nějaké vyjádření od někoho z týmu. Já to nemám zapotřebí, je to má dobrá vůle.
@ Neves « stř 5:53 pm »
takže on má prestať chodiť války kvôli ehm niekoho neschopnosti niečo spraviť :up:
@ Mionix « stř 5:47 pm »
@Lejno,  Horuješ tu za 5 blízkých postav, ale aurákovi vezmeš další % šanci na stun? To jediné vidím já. Od začátku tu tvrdím jednu věc. Na něco se pláče a pak se oslabí jedna postava. Já to nenavrhuj, ani neschvaluji. Já prostě vždy budu stát za komplexnejším řešením, než aby se část oslabovala a jiná posilovala. A jak jsem psal, mně současné války také vadily, tak tam už nechodím, nemám na to nervy, aby do mě létaly kouzla přes půl mapy, to samé šípy a já musím ke každému běžet od dalších 10 metrů a oni zas jen ustupují. Prostě mi to vadí také, tak jsem to pro sebe vyřešil.
@ disaster1591 « stř 5:44 pm »
Celkom sranda ze sa stazuju ludia ktori tam mesiace behali so sepkami, healermi s utokmi a pod :lol: :lol:
@ Borda91 « stř 5:44 pm »
@Lejno,  Nezvykl jsi si jeste na to ze jakmile ma postava na blizko nejakou vyhodu tak se s tim musi neco udelat? Misto reseni hratelnosti te postavy to radsi vyresi jakkoliv jinak. Uz jen cekam na zvyseni dosahi kouzel BMek a muzeme se na sebe koukat ze spawnu :D
@ Lejno « stř 5:23 pm »
Mionix píše: @SamJsiLama,  Nikde netvrdím, že to zvyšuje šanci na stun kouzlem, jen píši, že mi hráči ve hře psali, že mají čím dál tím více na stun. @Lejno, Zatím hlasovali 3 členové týmu a všichni proti návrhu. Osobně v tvém návrhu vidím zas oslabení jen určité části postav.
Tak takuto odpoveď by som naozaj nečakal. Well, prajem veľa stastia všetkým (5) blizkovým postavam, aby náhodou ostatné dialkové postavy (1000-2000) neboli náááááhodou ukrátení :)
@ SamJsiLama « stř 5:03 pm »
Jn, moc lidí brečelo na ticketu, že je zabíjí lidi ve městech tak čus 😆
@ Lacius « stř 4:57 pm »
Já to sem párkrát již napsal :whistle:
@ SamJsiLama « stř 4:55 pm »
@Neves,  To ví jen vyvolení 😂😂🤦
@ Mionix « stř 4:55 pm »
@Neves,  Protože to tak majitel chce. Více o tom také nevím. :-)
@ Lacius « stř 4:52 pm »
@Neves:think: :think:
@ Neves « stř 4:28 pm »
@Mionix,  Tak inak :) prečo sa UZAVRELI ríše?
@ SamJsiLama « stř 3:52 pm »
@Neves,  Protože prostě Ekura, tady nepodropují vyvražďování okolních vesnic 😂🤦
@ sizmik « stř 3:48 pm »
@schvarz,  Tak mě teď spadl stánek, když jsem psal jednomu týpkovi....
@ Mionix « stř 3:45 pm »
@Neves,  To je proto, aby jste se mohl týden co týden ptát na to samé dokola. :lol:
@ Selema « stř 3:30 pm »
@schvarz,  jenom bejtil :D
@ schvarz « stř 3:25 pm »
Mně tržka nespadla, stánek furt stojí :D
@ caffuu « stř 3:08 pm »
To nikdo nechápe... :D
@ Neves « stř 3:00 pm »
Ahoj som tu nový môže mi niekto povedať prečo sú uzavreté ríše? ďakujem
@ Darras « stř 2:52 pm »
kolabo :D
@ Darras « stř 2:51 pm »
:x
@ Selema « stř 2:50 pm »
Tak jsem ráda že jsem neměla stánky 🤣
@ RAMHH « stř 2:49 pm »
Me spadl na ch1 sura v entu, takze asi komplet :D
@ Ade « stř 2:49 pm »
Spadla tržka a s ní i chX
@ RAMHH « stř 2:47 pm »
Ted asi spadla ekura, ne?
@ Mionix « stř 2:25 pm »
@TomasFoxx,  Já tu nejsem od toho, abych něco vymýšlel nebo inicioval. Osobně mně války lezly hodně na nervy, tak jsem je přestal chodit. ;-)
@ TomasFoxx « stř 2:19 pm »
vždyť se nato stačí podívat teď, top 40 hrdinů celkově, jen 7 lidí na blízko😂😂 a příští válku tam bude už jen 5 😂 mi neříkej že si myslíš že to je vyvážený😂
@ TomasFoxx « stř 2:17 pm »
Ale ta určitá část postav potřebuje nějaký menší oslabení omg, team nesleduje statistiky nebo co😂
@ Mionix « stř 2:11 pm »
@SamJsiLama,  Nikde netvrdím, že to zvyšuje šanci na stun kouzlem, jen píši, že mi hráči ve hře psali, že mají čím dál tím více na stun. @Lejno, Zatím hlasovali 3 členové týmu a všichni proti návrhu. Osobně v tvém návrhu vidím zas oslabení jen určité části postav.
@ TomasFoxx « stř 2:07 pm »
k těm stunům ještě, kdysi to % možná tolik nevadilo, protože ve hře nebyl takovej dmg a ten stun se dal přežít 😂 ale realně teď, když jdeš k chumlu tak tam můžeš prdnout kouzlo a jít pryč abys přežil (když jsi lucky tak stihneš i 2) 😂 jakmile prostě poblíž chumlu chytneš stun (i ten z "melee" attacku kterej trvá 2 sekundy nebo kolik) tak prostě umřeš, v těhle válkách bere většina lidí kritikem 10k -, zb maj lidi kolem 35-40k takže prakticky stačí aby tě nakliknuli 3 healeři a jsi dole😂
@ schvarz « stř 1:17 pm »
A btw extáze do keri nestojí běžně 3kkk. Za poslední měsíc jsem viděl minimálně patery, co byly 2x schop ezo nebo 2x schop příšera a stály 2.5 :D
@ Powerm « stř 1:15 pm »
schvarz píše: Nevim jako, do začátku asi dobrý, ale z výdělku hned pořiď ty extázky. Pokud chceš kerindorem vydělávat, tak si to fakt vyšperkuj.
jo díky už jsem je koupil
@ schvarz « stř 1:12 pm »
účes za 15SD je taky drobnej náklad a pomůže to hodně, atd. Je dobrý ty mobky zabíjet rychle, aby tě to bavilo, protože to pižlání je otrava
@ schvarz « stř 1:11 pm »
Nevim jako, do začátku asi dobrý, ale z výdělku hned pořiď ty extázky. Pokud chceš kerindorem vydělávat, tak si to fakt vyšperkuj.
@ Powerm « stř 12:37 pm »
no já už mám od 55 ze stare postavy :)
@ RAMHH « stř 12:35 pm »
Jak o 3kkk vic za extazky? Realne ty extazky budou tak 2x drazsi, stoji zhruba 3kkk, jine boty s takovymi taliky budou okolo 1.5kkk..
@ Powerm « stř 12:35 pm »
asi tam nechám toho heala tedy aspoň budu mit kde davat ulomky
@ Powerm « stř 12:34 pm »
no ve zbraní mám jen 10RK a když vezmu L+ na RK ? :) nechce se mi davat o 3kkk víc za extazky
@ RAMHH « stř 12:34 pm »
Ja bych treba bez heala do kerindoru nesel nikdy.. Hlavne to nic nestoji, udelas postavu s bezet na P na 70, nic tam jineho nepotrebujes.. Dokonce ho muzes i nechat v kerindoru a jen portovat pres zetony tam, kde chces dropovat.
@ schvarz « stř 12:32 pm »
Tam už na ten slow čekáš fakt dlouho.
@ schvarz « stř 12:32 pm »
S extázkami a 20RK ve zbrani a brnění toho healera nutně nepotřebuješ, ale bez těch extázek už to fakt hodně bolí.

Kdo chatuje

offline Aylia 
offline Mionix 
offline lycanpes