Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Úschovna starých, avšak zajímavých témat.
Zamčeno

Líbí se vám tato novinka?

:up: Ano, líbí
142
71%
:?: Je mi to jedno
5
3%
:down: Ne, nelíbí
52
26%
 
Celkem hlasů: 199

Uživatelský avatar
hrncekkafe
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 100
Registrován: čtv 08. lis 2012 19:34:39
Poděkoval: 52×
Má poděkování: 24×

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od hrncekkafe » stř 16. říj 2013 7:06:47

tiez som za odmenu nejakeho qestu v podobe odolnost proti magii a prienikom
Uvedte nič.

Uživatelský avatar
BloodRayne
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 266
Registrován: úte 03. črc 2012 18:11:29
Bydliště: Welcom in hell
Poděkoval: 150×
Má poděkování: 226×

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od BloodRayne » stř 16. říj 2013 13:21:25

Ja uz tomu nerozumím,pořád tady vymyšlite,nějaké zdlouhave qesty na podobě karmy,ale v jiných tématech zas melete jak přitáhnout hráče do válek atd.
Co treba něco aby to zas nebylo na pul roku s odevzdáním 3x za den;-)
Obrázek

lordsword
Lv.36
Lv.36
Příspěvky: 1604
Registrován: čtv 17. bře 2011 7:05:42
Poděkoval: 39×
Má poděkování: 332×

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od lordsword » stř 16. říj 2013 20:19:01

Ghibli píše:lordsword - jako že by padaly jen ty Esence, co právě odevzdáváš a šance na drop esencí by byla stejná jako teď? Sice se těch esencí odevzdá celkově fakt hodně, ale pak by ten swamp byl jen na 5-15 minut a bylo by nadropováno potřebných esencí na týden dva dopředu. Nevím, jestli tohle je pravý účel Karmy. Mě přijde, že ty 24h stopky na esencích jsou právě proto, aby hráči motivovaly chodit do Swampu zhruba každý den (když můžou). Asi hra na začátku Karmy moc neplánovala, že si esence budou hráči dropovat na týdny dopředu.

Expy versus Karma a Bio to bude věčný boj. Už jen proto, že třeba přijdeš do hry, rozjedeš postavu, vyexpíš se jeden den na level 50, druhý den na 75 a třetí už třeba na 90 a - a u Biologa jsi teprve u Zubů orka. Pak se začneš zajímat o PvP a zjistíš, že PvP Bio je pro tebe hodně vzdálené, přes další povinné Biology. To samé Karma, kdy dorazíš do Swampu, začneš odevzdávat základní esence a za několik týdnů přecházíš do HG a Karmu máš teprve v začátku. Chce to vymyslet něco, co by tu Karmu a Bio "přiblížilo" víc k tomu, jak postava postupuje hrou.

Herbaření na Pé se opravdu nedá udělat jinak, než sázet a sklízet, vypínat a zapínat počítač. A to je škoda, protože by se vedle tohohle monotónního sázení dalo vymyslet i nějaké questy ve spojení s pěstováním bylinek. :up:

Questy ve hře by to chtělo. Ale nevím, jestli tu máme tolik "volných bonusů". Proč volných? No proto, že by asi většinu nebavilo dělat nějaké úkoly jen pro vlastní zábavu a nebo aby měli schopnost na Pé, co je sice pobavila, ale nic jim nepřidá. Ale třeba se pletu. ;) Ty raidy, tím myslíš něco jako třeba byl teď nedávno GM event Slavnost želvých krunýřů? Mě se to osobně líbilo od námětu až po realizaci.
Nechápu v čem by byla snadné odevzdávat něco co je časově omezené,jako karma a padalo by to podle stupně ane podle lv.Můžeš jich nadropovat víc,ale stejně je nevyužiješ a do té mapy musíš stejně.Jedině,že by sis zapykal postavu a nehrál za ní.
Raid sem myslel to,že je někde soupiska na výpravu na bosse,nebo něco podobného a po zapsání potřebných charů a počtu postav se v určitý čas půjde výprava.Už sem to i viděl na jednom serveru,takže to jde i na metinu.
Smrt vždycky stojí po boku bojovníka,
jídá s ním u stolu a uléhá s ním na lože.
Smrt je ta nejvěrnější milenka.
Ale je zbytečné si jí všímat,
dokuď vás nepožádá o polibek.

Uživatelský avatar
BloodRayne
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 266
Registrován: úte 03. črc 2012 18:11:29
Bydliště: Welcom in hell
Poděkoval: 150×
Má poděkování: 226×

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od BloodRayne » čtv 17. říj 2013 0:30:05

Ghibli Ghilbi Ghiblíku :)
Ty v jednom tématu, píšeš co by měl team udělat aby chodilo víc hračů války a byly by války cechů, ale zas v dalším píšeš jak to každému přitížit .
Jako já nevím, bud si dělaš srandu, nebo to myslíš vážně :shock:

Jako věc na styl karmy nebo podobné( mám už v tom guláš, je to hrozně nudné co píšeš) , mě připadá , že by si to chtěl udělat na styl takovej, že v noci dropuješ haraburdí, pak by si chtěl jít přes den válku ( to chceš po všech) a k tomu přesně časově odevzdávat pač tu dotíráš i na to , že si nadropují víc a odevzdávaj.
Vždyt to je na hodiny,týdny nebo dokonce měsíce :!:
Taková karma není vůbec o lv a už vůbec ne podle dané urovně ;)
Mě osobně padá v hg nejvic zelene a zlute a ve swampu zas šede, když si představím, kolik lidí nechodilo wary a svatou k vůly toho(dokonce i tehdy Trol) , takže si i představím, jak by to vypadalo ted ;)

tAkže si rozmysli, bud chceš hráče ve válkach a nebo je chceš aby smrděly někde u příšer a dropovalx další nesmysli ;)

A ke qesty na herbaření, se raděj ani nevyjadřuju ;)
Obrázek

Uživatelský avatar
Ghibli
Lv.24
Lv.24
Příspěvky: 480
Registrován: úte 10. kvě 2011 13:53:40
Bydliště: Chunjo - Joan
Poděkoval: 510×
Má poděkování: 586×

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od Ghibli » čtv 17. říj 2013 11:43:08

BloodRayne - Rusilko, zdravim tě a zvu do PvP Her Joan 2013. :up: Přijď zabojovat, ať tam máme co nejvíc PvP hráčů. :come:

:D Mě se zdá, že vám (nejen tobě) ta Karma způsobuje pěknou alergii - ale nic ve zlém. :D

Určitě se shodneme, že Karma a Biolog jsou dlouhé (časově) a mají jednu společnou nevýhodu = hráč si podle svého zaměření (PvP, PvM) nemůže vybrat a musí sjet Bio i Karmu od začátku až do konce. A určitě se shodneme, že odevzdávat znova 210 zlatých, 255 stříbrných a 355 modrých esencí už nechceme.

Dál už to bude u každého různé. Já si myslím, že PvP hráč je tvor aktivní - už jen proto, že toho musí ve hře zvládnout několikanásobně víc, než PvM hráč. Takže aby jen někde kempoval (u NPC) a odevzdával, to by neměl být jeho styl hry.

Dejme tomu, že nový Biolog bude = pokračovat hned za tím posledním (Kerindorské úlomky II.), a bude to třeba 75 Cidonijských písků s odevzdáváním po 8 hodinách. Co udělá hráč? Nadropuje nebo koupí potřebné množství a zaleze si na 37-38 dní k Biologovi (průměr 2 denně), aby ho splnil.

Teď přichází kouzlo - změníme u těch Cidonijských písků jejich vlastnosti a překopírujeme je z esencí. Počet zůstává. A co máme? Třeba to, že můžeme odevzdávat po šesti hodinách. Co nám ale udělá hráč? Nadropuje potřebné množství a zaleze si na 23 dní k Biologovi (průměr 3 denně), aby ho splnil.

A Biolog je o něco kratší. :up: JENŽE ti PvP hráči nám tam stále kempují a nechodí Války. :down:

Problém součastné Karmy a esencí nevidím v tom, že by esence nepadaly (někdy padají míň, někdy víc, někdy vůbec, jindy strašně moc - ale hra je o štěstí, tak i tohle musí být o štěstí). Problém je v tom, že hráči se za 24h snaží v 1-3-5ti swampech dostat do inventáře co nejvíc esencí, aby pak mohli zakempit a odevzdávat a odevzdávat. A samozřejmě pak nechodí Války, protože odevzdávají.

Vlastnosti esencí v součastné Karmě nechme být - ať mě tady ještě někdo má rád. :lol: Jen by možná stálo za zvážení (Vedení hry), co by se stalo, když by se vypnul ten časový zámek. Že by bylo víc aktivních lidí ve hře, co doteď "spali" u Druida? A míň těch, co nemůžou Válku, protože odevzdávají? :up:

Zpátky k těm "kempičům". Aby nám hráči u nového Biologa nespali jako u teď Druida nebo Biologa a chodili nám Války, tak je tam nesmíme nechat "usnout". Buď tak, že se aktivuje časový zámek na bio-předmětu a nepůjde odevzdat nic s časem 00:00. A nebo že hráč bude moct nadropovat (dostat do inventáře) jen určitý počet bio-předmětů.

Noo - zatím stačí - už je to dlooouhé. :D Jestli bude potřeba, tak můžu rozvést to, jak by se dalo dělat víc Biologů vedle sebe - a tím se nám celková doba plnění bio-questů zkrátí. :up: Nebo větší nabídka bio-questů u Biologa, aby si každý hráč mohl vybrat přednostně to, čemu se chce víc ve hře věnovat. A tím se nám dostanou hráči dřív do "kolotoče" Válek říší. :up:

Tak ještě ne - ještě k těm herbařícím questům. Ofikáři, fungují ještě na ofiku "Biologické rozbory", kdy jste vytloukli z příšer tuším nějaké bylinky (5ks) a pak vám za ně dal Biolog nějakou malou odměnu? Jestli ano - tak takhle to dělat nebudeme... Ale to zase někdy v jiném tématu. :lol:

lordsword - jakto, že Mansari nebojuje? Není to škoda? Jede pěkná soutěž pro PvP hráče a to jsi myslím i ty. :up:

Nejde brát za místní raidy třeba jako je náš Drak nebo Rokle? Tam se taky musí přece chystat víc druhů postav. ;)
ObrázekYMIRObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
+200k min.
Chunjo
ReLions
141
6P
full
P
P
P
Meripa

LOCO30
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 332
Registrován: stř 29. zář 2010 12:09:54
Poděkoval: 27×
Má poděkování: 237×

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od LOCO30 » čtv 17. říj 2013 12:38:33

Já si myslím, že si zde plácáte játra už zbytečně. Saggi psal, že většina věcí už je v testování. takže návrhy měli dorazit dříve, ale já si játra plácám rád :lol:

Úkoly, navýšit počet lidí do PVP?
Udělat úkol, kdy daný předmět bude padat pouze ve war. A máte plno. Už to zde párkrát bylo, že mi předmět padl do invu ve svaté. Nvm přesně jaký. Jestli peněženka, ozdoba či co. Takže by to jít mělo ;)

Osobně by se mi líbilo, aby si po každém úkolu mohl hráč vybrat aspoň ze dvou-tří bonusů. např.
20% rychlost kouzel
100 hodnota útoku
15% vyhnutí

Další splněný úkol
20% snížení účinků ohně
15% snížení průniků
20% vyhnutí šípů

Co by jste si vybraly? Každá postava by pak byla malinko odlišná aspoň už konečně ;)
Obrázek
Pomalinku a jistě! Do měsíce snad

Uživatelský avatar
Ghibli
Lv.24
Lv.24
Příspěvky: 480
Registrován: úte 10. kvě 2011 13:53:40
Bydliště: Chunjo - Joan
Poděkoval: 510×
Má poděkování: 586×

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od Ghibli » čtv 17. říj 2013 13:10:30

LOCO30 - každý nápad potřebuje nějakou poptávku - takže kdyby byla, tak... čert to vem. Podstatné je jediné - pokud budu vědět, že existuje li lepší verze toho, s čím přicházím "na trh", tak bych byl blázen, abych na tom ještě nezapracoval. Játra nejátra. :up:

Já s tímhle mám taky problémy, ale jinak nelze. :)

K věci - to co ty chceš ve Válkách, já chtěl do Svaté (oživit). Ale klidně to nechte Válkám. ;)

Moc různorodých postav (bonusy) nerovná se moc problémů s případným budoucním balancováním postav a vkládáním nových předmětů do hry (s bonusy)?
ObrázekYMIRObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
+200k min.
Chunjo
ReLions
141
6P
full
P
P
P
Meripa

LOCO30
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 332
Registrován: stř 29. zář 2010 12:09:54
Poděkoval: 27×
Má poděkování: 237×

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od LOCO30 » čtv 17. říj 2013 13:37:50

Ghibli píše:Moc různorodých postav (bonusy) nerovná se moc problémů s případným budoucním balancováním postav a vkládáním nových předmětů do hry (s bonusy)?
Možná, ale v životě taky nemůžu umět vše na jedničku. Zde to bude podobné a bude jen záležet na hráčích, v čem budou chtít mít postavu dobrou. Když budu pořád brát vše jen na odolnost, tak se pak nebudu moc divit, že sekám příšeru déle, než hráč co si pojede na útok. A Saggi ? Nemyslím, že by měl problém nastavit si bonusy, na určitou oblast, v té nejhorší podobě a testnout to tak, aby by to dala i ona. Sice s odřenýma ušima, ale dala ;) Nebo ještě lépe, by se ta postava musela naučit spolupracovat. Jeden v poho udrží, druhý v poho useká :P
Obrázek
Pomalinku a jistě! Do měsíce snad

Uživatelský avatar
Saggitarius
Game Administrator
Game Administrator
Příspěvky: 1267
Registrován: sob 01. kvě 2010 14:53:16
Poděkoval:
Má poděkování: 2981×

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od Saggitarius » čtv 17. říj 2013 18:24:03

Ze obcas mam pocit, ze nekteri vi vic nez by meli ? :D
A nebo nekteri premysli vcelku stejne jako ja ci tym (zalezi na tom, o kterou "novinku/update/debug" jde).
[GA]Saggi
Ekura tým

Pokud máte nějaký problém, kontaktujte nás na http://www.ekura.cz/herni_ucet/support

Uživatelský avatar
hrncekkafe
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 100
Registrován: čtv 08. lis 2012 19:34:39
Poděkoval: 52×
Má poděkování: 24×

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od hrncekkafe » čtv 17. říj 2013 19:29:45

LOCO30 píše:Já si myslím, že si zde plácáte játra už zbytečně. Saggi psal, že většina věcí už je v testování. takže návrhy měli dorazit dříve, ale já si játra plácám rád :lol:

Úkoly, navýšit počet lidí do PVP?
Udělat úkol, kdy daný předmět bude padat pouze ve war. A máte plno. Už to zde párkrát bylo, že mi předmět padl do invu ve svaté. Nvm přesně jaký. Jestli peněženka, ozdoba či co. Takže by to jít mělo ;)

Osobně by se mi líbilo, aby si po každém úkolu mohl hráč vybrat aspoň ze dvou-tří bonusů. např.
20% rychlost kouzel
100 hodnota útoku
15% vyhnutí

Další splněný úkol
20% snížení účinků ohně
15% snížení průniků
20% vyhnutí šípů

Co by jste si vybraly? Každá postava by pak byla malinko odlišná aspoň už konečně ;)
tento napad sa mi velmi paci nieco ako specializacie alebo podobne
Uvedte nič.

Zamčeno

  • Nemáte právo psát zprávy v chatu.
@ Skullhlav « čtv 5:36 am »
@ schvarz « stř 8:05 pm »
Kdo jsme? Tygři. Co jsme? Tygři. Tygřeeeeeeeeee
@ qSTRoNgMANp « stř 8:00 pm »
A co jsem ? :D
@ TopTopiik « stř 7:54 pm »
@qSTRoNgMANp, zkus mřenky, to je tutovka :D
@ Hakan « stř 7:42 pm »
Choď bez aury :D
@ qSTRoNgMANp « stř 7:05 pm »
@RAMHH,  Jako, co si budeme ta Aura fakt sviti dost ... jako šiklo by se, aby byla trošku menší. :D¨
@ qSTRoNgMANp « stř 7:03 pm »
https://ctrlv.cz/shots/2020/09/30/fyBZ.png tak jsem udělal tuning .D
@ qSTRoNgMANp « stř 1:51 pm »
Ja bych ten skin nosil perma, ale proste si nemužu vybrat bonus, jaky chci aby byl aktiovany zda formule nebo skin ... zapominam kvuli entu. D:
@ qSTRoNgMANp « stř 1:50 pm »
OK, priste beru brnko :D a jeste zkusim nejaky meč udelat :D
@ RAMHH « stř 12:34 pm »
Chudakovi aurakovi zadna formule nepomuze, tomu hrozne sviti aura a obecne jak je vepredu, tak i kdyz na nej to zrusko treba neleti primo, tak pres aoe ho kolikrat dostane..
@ Hakan « stř 12:09 pm »
@qSTRoNgMANp,  Dej si růžovou...ta není vůbec vidět *MRK* *MRK* přísahám nelžu
@ Pajik « stř 12:06 pm »
Lejno píše: @qSTRoNgMANp,  ono sa to nezda, ale svietis viac ako bmko 😀 daj si nejaky skin na brnko .. modra schopka modry buff, modra aura 🧐
Jako s tímhle souhlasím, strongman tam je extrémně vidět :D
@ RAMHH « stř 12:05 pm »
@Skullhlav,  Na kazdem ch se spawnuje 5 tehle metinu z kazde rasy a 1 metin 130 nahodne po cele mape.
@ Skullhlav « stř 11:57 am »
@sizmik, Myslím ty bažiny ( zvěř, ork atd,) třeba na dvou ch jsem dohromady našel jen 2-3 a to tam nikdo nebyl
@ sizmik « stř 11:44 am »
@Skullhlav,  nevím, jako na bažiny chodím vzácně, ale když už, tak ty 2 ch volné mám, ikdyž záleží jak rychle to ty sekáš no....
@ Skullhlav « stř 10:43 am »
Měly by v tom Swampu zvětšit počet Bažin
@ Lejno « stř 9:14 am »
@qSTRoNgMANp,  ono sa to nezda, ale svietis viac ako bmko 😀 daj si nejaky skin na brnko .. modra schopka modry buff, modra aura 🧐
@ Borda91 « stř 12:07 am »
@TomasFoxx,  Ty tam alespoň něco potaháš
@ Ade « úte 11:55 pm »
@qSTRoNgMANp,  Nebo ti nesvědčí ten aurák ?
@ qSTRoNgMANp « úte 11:50 pm »
Jako dneska mě vyložene next huntil :D asi tecn cech nad hlavou prostě aurakovi nesvědčí, nebo ja už nevím. :DDD
@ TomasFoxx « úte 11:37 pm »
Borda91 píše: @Pajik,  Free CB co přijde až k tobě se vždycky hodí :D
nekdo tu o me mluvi?
@ Borda91 « úte 11:32 pm »
@Pajik,  Free CB co přijde až k tobě se vždycky hodí :D
@ Pajik « úte 11:07 pm »
@Borda91,  Třeba další kamikaze jak kovi :D Solo naběhne mezi žluté, aby zrušil jednoho člověka. :D
@ Borda91 « úte 10:39 pm »
@TopTopiik,  Naštveš žlutou? :D Spiše by žlutou vic udivilo kdyby ty buffy měla,než to že je nemá, s těma zruškama jsou smíření :D
@ Selema « úte 10:06 pm »
@Pajik,  tak to já vědět nemohu 😀
@ disaster1591 « úte 10:01 pm »
Weise ma pravdu, aj ja si to dobre pamatam :D
@ Pajik « úte 9:42 pm »
@Selema,  A topíka měl několik let ;) A na CBka s tím snad nikdy nešel, když tam chodil snad v pvmku
@ Selema « úte 9:34 pm »
@Pajik,  dux má raimanka pár dní
@ Pajik « úte 9:22 pm »
TopTopiik píše: a dostat zruška na spawnu, to na to nahazování kašlu = nemám dmg = jdu rušit jak bezmozek, no hate, ale je to tak
Asi jsi chtěl napsat "už zase jdu rušit" :D
@ Lejno « úte 9:09 pm »
Ovela menej ako červenú 🤪
@ Kurinozka « úte 8:54 pm »
@Lejno,  Nás to taky mrzí :(
@ Lejno « úte 8:37 pm »
a tiež nič v zlom, ale viacej ma mrzí, že ruška hádžem aj po bloodlinu ako po tebe :D ale čo s vami, ked ste všetci na spawne a oni tvoria vačšiu čast modrej
@ Lejno « úte 8:35 pm »
odkial mam vediet, že si tam nahadzuješ int a že to len neruší? :D asi budem mať nabuduce priateľa na telefone Jolandu
@ TopTopiik « úte 8:29 pm »
a dostat zruška na spawnu, to na to nahazování kašlu = nemám dmg = jdu rušit jak bezmozek, no hate, ale je to tak
@ TopTopiik « úte 8:28 pm »
@Lejno, kvůli běžet? jo, ono WPčko jako jediná postava za red s obranama, jako jediná nablízko a ještě na to musíš házet int výbavu
@ TopTopiik « úte 8:28 pm »
@blood70CZ, tak to mi bylo jedno
@ Lejno « úte 8:21 pm »
@blood70CZ,  tak ja som to rušil kvoli bežet a nie kvoli nejakej čepely :D ale kludne si nadávajte :come:
@ Lejno « úte 8:20 pm »
Ked hrám dagga, je zle. Ked si zoberiem WPčko, je zle. To asi ozaj mám ist hrať za healera :D
@ blood70CZ « úte 8:20 pm »
@Lejno,  chodi za raimanka
@ Mionix « úte 8:18 pm »
Moc hezky prosím. Vyhněte se vulgaritám. Já chápu, že jste naštvaní, ale ventilovat to zde na foru vulgaritami?
@ TomasFoxx « úte 8:18 pm »
@blood70CZ,  tyhle tvoje slova shrnujou daggera :D postava na tahání
@ Lejno « úte 8:18 pm »
:omg: no podte domna, nech sa páči. @TopTopiik,  ani neviem za čo hraš
@ blood70CZ « úte 8:13 pm »
@TopTopiik,  dneska bych rekl ze jsem te spise potahal ja do zlutych :D
@ TomasFoxx « úte 8:07 pm »
v top 20 lidí tenhle týden 3 postavy na blízko (všechno mentálové) :D :D jojo je to playable
@ TopTopiik « úte 8:03 pm »
To raději budu rušit a naštvu žlutou, nebudu to přehazovat pořád dokola
@ TopTopiik « úte 8:03 pm »
@TomasFoxx, hlavně rušit WPčko, který si musí nahodit výbavu na čepel 3x po sobě hned na spawnu
@ TomasFoxx « úte 8:02 pm »
@TopTopiik, jestli máš na mysli lejna, tak proč by rušit nechodil? :D jeho hlavní postava je nehratelná, co jinýho má dělat? :D
@ TopTopiik « úte 8:01 pm »
@TomasFoxx, musíš si stěžovat na stuny a pak jít rušit ... to ti dodá skill na daggera
@ TomasFoxx « úte 8:00 pm »
hledam někoho kdo mě naučí hrát daggera pm
@ TopTopiik « úte 8:00 pm »
Příště si rozmyslete, koho rušíte a komu půjčujete WPčka
@ schvarz « úte 3:58 pm »
PanModry(101) lol
@ xSaskex « úte 2:05 pm »
TomasFoxx píše: si tak projíždím screeny a koukám, já byl vždycky oblíbenej kluk :D https://ctrlv.cz/HX0y
Stary dobry časy
@ Ade « úte 1:49 pm »
@ Hakan « úte 1:47 pm »
:no:
@ TomasFoxx « úte 1:20 pm »
.
@ Ade « úte 12:56 pm »
@TomasFoxx:what: :heart:
@ TomasFoxx « úte 12:17 pm »
@ TomasFoxx « úte 12:07 pm »
ta Ivetka po mě vždycky jela https://ctrlv.cz/Zbmu
@ mathiasko96 « úte 12:06 pm »
velký žluty tlusý banánky :lol: @Darras
@ TomasFoxx « úte 12:01 pm »
@Darras:ts:

Kdo chatuje

offline JayV1 
offline Mionix 
offline RAMHH 
offline honzakr1