Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Úschovna starých, avšak zajímavých témat.
Zamčeno

Líbí se vám tato novinka?

:up: Ano, líbí
142
71%
:?: Je mi to jedno
5
3%
:down: Ne, nelíbí
52
26%
 
Celkem hlasů: 199

Uživatelský avatar
hrncekkafe
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 100
Registrován: čtv 08. lis 2012 19:34:39
Dal poděkování: 52 poděkování
Dostal poděkování: 24 poděkování

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od hrncekkafe » stř 16. říj 2013 7:06:47

tiez som za odmenu nejakeho qestu v podobe odolnost proti magii a prienikom
Uvedte nič.

Uživatelský avatar
BloodRayne
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 266
Registrován: úte 03. črc 2012 18:11:29
Bydliště: Welcom in hell
Dal poděkování: 150 poděkování
Dostal poděkování: 226 poděkování

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od BloodRayne » stř 16. říj 2013 13:21:25

Ja uz tomu nerozumím,pořád tady vymyšlite,nějaké zdlouhave qesty na podobě karmy,ale v jiných tématech zas melete jak přitáhnout hráče do válek atd.
Co treba něco aby to zas nebylo na pul roku s odevzdáním 3x za den;-)
Obrázek

lordsword
Lv.36
Lv.36
Příspěvky: 1604
Registrován: čtv 17. bře 2011 7:05:42
Dal poděkování: 39 poděkování
Dostal poděkování: 332 poděkování

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od lordsword » stř 16. říj 2013 20:19:01

Ghibli píše:lordsword - jako že by padaly jen ty Esence, co právě odevzdáváš a šance na drop esencí by byla stejná jako teď? Sice se těch esencí odevzdá celkově fakt hodně, ale pak by ten swamp byl jen na 5-15 minut a bylo by nadropováno potřebných esencí na týden dva dopředu. Nevím, jestli tohle je pravý účel Karmy. Mě přijde, že ty 24h stopky na esencích jsou právě proto, aby hráči motivovaly chodit do Swampu zhruba každý den (když můžou). Asi hra na začátku Karmy moc neplánovala, že si esence budou hráči dropovat na týdny dopředu.

Expy versus Karma a Bio to bude věčný boj. Už jen proto, že třeba přijdeš do hry, rozjedeš postavu, vyexpíš se jeden den na level 50, druhý den na 75 a třetí už třeba na 90 a - a u Biologa jsi teprve u Zubů orka. Pak se začneš zajímat o PvP a zjistíš, že PvP Bio je pro tebe hodně vzdálené, přes další povinné Biology. To samé Karma, kdy dorazíš do Swampu, začneš odevzdávat základní esence a za několik týdnů přecházíš do HG a Karmu máš teprve v začátku. Chce to vymyslet něco, co by tu Karmu a Bio "přiblížilo" víc k tomu, jak postava postupuje hrou.

Herbaření na Pé se opravdu nedá udělat jinak, než sázet a sklízet, vypínat a zapínat počítač. A to je škoda, protože by se vedle tohohle monotónního sázení dalo vymyslet i nějaké questy ve spojení s pěstováním bylinek. :up:

Questy ve hře by to chtělo. Ale nevím, jestli tu máme tolik "volných bonusů". Proč volných? No proto, že by asi většinu nebavilo dělat nějaké úkoly jen pro vlastní zábavu a nebo aby měli schopnost na Pé, co je sice pobavila, ale nic jim nepřidá. Ale třeba se pletu. ;) Ty raidy, tím myslíš něco jako třeba byl teď nedávno GM event Slavnost želvých krunýřů? Mě se to osobně líbilo od námětu až po realizaci.
Nechápu v čem by byla snadné odevzdávat něco co je časově omezené,jako karma a padalo by to podle stupně ane podle lv.Můžeš jich nadropovat víc,ale stejně je nevyužiješ a do té mapy musíš stejně.Jedině,že by sis zapykal postavu a nehrál za ní.
Raid sem myslel to,že je někde soupiska na výpravu na bosse,nebo něco podobného a po zapsání potřebných charů a počtu postav se v určitý čas půjde výprava.Už sem to i viděl na jednom serveru,takže to jde i na metinu.
Smrt vždycky stojí po boku bojovníka,
jídá s ním u stolu a uléhá s ním na lože.
Smrt je ta nejvěrnější milenka.
Ale je zbytečné si jí všímat,
dokuď vás nepožádá o polibek.

Uživatelský avatar
BloodRayne
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 266
Registrován: úte 03. črc 2012 18:11:29
Bydliště: Welcom in hell
Dal poděkování: 150 poděkování
Dostal poděkování: 226 poděkování

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od BloodRayne » čtv 17. říj 2013 0:30:05

Ghibli Ghilbi Ghiblíku :)
Ty v jednom tématu, píšeš co by měl team udělat aby chodilo víc hračů války a byly by války cechů, ale zas v dalším píšeš jak to každému přitížit .
Jako já nevím, bud si dělaš srandu, nebo to myslíš vážně :shock:

Jako věc na styl karmy nebo podobné( mám už v tom guláš, je to hrozně nudné co píšeš) , mě připadá , že by si to chtěl udělat na styl takovej, že v noci dropuješ haraburdí, pak by si chtěl jít přes den válku ( to chceš po všech) a k tomu přesně časově odevzdávat pač tu dotíráš i na to , že si nadropují víc a odevzdávaj.
Vždyt to je na hodiny,týdny nebo dokonce měsíce :!:
Taková karma není vůbec o lv a už vůbec ne podle dané urovně ;)
Mě osobně padá v hg nejvic zelene a zlute a ve swampu zas šede, když si představím, kolik lidí nechodilo wary a svatou k vůly toho(dokonce i tehdy Trol) , takže si i představím, jak by to vypadalo ted ;)

tAkže si rozmysli, bud chceš hráče ve válkach a nebo je chceš aby smrděly někde u příšer a dropovalx další nesmysli ;)

A ke qesty na herbaření, se raděj ani nevyjadřuju ;)
Obrázek

Uživatelský avatar
Ghibli
Lv.24
Lv.24
Příspěvky: 479
Registrován: úte 10. kvě 2011 13:53:40
Bydliště: Chunjo - Joan
Dal poděkování: 506 poděkování
Dostal poděkování: 582 poděkování

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od Ghibli » čtv 17. říj 2013 11:43:08

BloodRayne - Rusilko, zdravim tě a zvu do PvP Her Joan 2013. :up: Přijď zabojovat, ať tam máme co nejvíc PvP hráčů. :come:

:D Mě se zdá, že vám (nejen tobě) ta Karma způsobuje pěknou alergii - ale nic ve zlém. :D

Určitě se shodneme, že Karma a Biolog jsou dlouhé (časově) a mají jednu společnou nevýhodu = hráč si podle svého zaměření (PvP, PvM) nemůže vybrat a musí sjet Bio i Karmu od začátku až do konce. A určitě se shodneme, že odevzdávat znova 210 zlatých, 255 stříbrných a 355 modrých esencí už nechceme.

Dál už to bude u každého různé. Já si myslím, že PvP hráč je tvor aktivní - už jen proto, že toho musí ve hře zvládnout několikanásobně víc, než PvM hráč. Takže aby jen někde kempoval (u NPC) a odevzdával, to by neměl být jeho styl hry.

Dejme tomu, že nový Biolog bude = pokračovat hned za tím posledním (Kerindorské úlomky II.), a bude to třeba 75 Cidonijských písků s odevzdáváním po 8 hodinách. Co udělá hráč? Nadropuje nebo koupí potřebné množství a zaleze si na 37-38 dní k Biologovi (průměr 2 denně), aby ho splnil.

Teď přichází kouzlo - změníme u těch Cidonijských písků jejich vlastnosti a překopírujeme je z esencí. Počet zůstává. A co máme? Třeba to, že můžeme odevzdávat po šesti hodinách. Co nám ale udělá hráč? Nadropuje potřebné množství a zaleze si na 23 dní k Biologovi (průměr 3 denně), aby ho splnil.

A Biolog je o něco kratší. :up: JENŽE ti PvP hráči nám tam stále kempují a nechodí Války. :down:

Problém součastné Karmy a esencí nevidím v tom, že by esence nepadaly (někdy padají míň, někdy víc, někdy vůbec, jindy strašně moc - ale hra je o štěstí, tak i tohle musí být o štěstí). Problém je v tom, že hráči se za 24h snaží v 1-3-5ti swampech dostat do inventáře co nejvíc esencí, aby pak mohli zakempit a odevzdávat a odevzdávat. A samozřejmě pak nechodí Války, protože odevzdávají.

Vlastnosti esencí v součastné Karmě nechme být - ať mě tady ještě někdo má rád. :lol: Jen by možná stálo za zvážení (Vedení hry), co by se stalo, když by se vypnul ten časový zámek. Že by bylo víc aktivních lidí ve hře, co doteď "spali" u Druida? A míň těch, co nemůžou Válku, protože odevzdávají? :up:

Zpátky k těm "kempičům". Aby nám hráči u nového Biologa nespali jako u teď Druida nebo Biologa a chodili nám Války, tak je tam nesmíme nechat "usnout". Buď tak, že se aktivuje časový zámek na bio-předmětu a nepůjde odevzdat nic s časem 00:00. A nebo že hráč bude moct nadropovat (dostat do inventáře) jen určitý počet bio-předmětů.

Noo - zatím stačí - už je to dlooouhé. :D Jestli bude potřeba, tak můžu rozvést to, jak by se dalo dělat víc Biologů vedle sebe - a tím se nám celková doba plnění bio-questů zkrátí. :up: Nebo větší nabídka bio-questů u Biologa, aby si každý hráč mohl vybrat přednostně to, čemu se chce víc ve hře věnovat. A tím se nám dostanou hráči dřív do "kolotoče" Válek říší. :up:

Tak ještě ne - ještě k těm herbařícím questům. Ofikáři, fungují ještě na ofiku "Biologické rozbory", kdy jste vytloukli z příšer tuším nějaké bylinky (5ks) a pak vám za ně dal Biolog nějakou malou odměnu? Jestli ano - tak takhle to dělat nebudeme... Ale to zase někdy v jiném tématu. :lol:

lordsword - jakto, že Mansari nebojuje? Není to škoda? Jede pěkná soutěž pro PvP hráče a to jsi myslím i ty. :up:

Nejde brát za místní raidy třeba jako je náš Drak nebo Rokle? Tam se taky musí přece chystat víc druhů postav. ;)
ObrázekYMIRObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
+200k min.
Chunjo
ReLions
141
6P
full
P
P
P
Meripa

LOCO30
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 333
Registrován: stř 29. zář 2010 12:09:54
Dal poděkování: 27 poděkování
Dostal poděkování: 236 poděkování

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od LOCO30 » čtv 17. říj 2013 12:38:33

Já si myslím, že si zde plácáte játra už zbytečně. Saggi psal, že většina věcí už je v testování. takže návrhy měli dorazit dříve, ale já si játra plácám rád :lol:

Úkoly, navýšit počet lidí do PVP?
Udělat úkol, kdy daný předmět bude padat pouze ve war. A máte plno. Už to zde párkrát bylo, že mi předmět padl do invu ve svaté. Nvm přesně jaký. Jestli peněženka, ozdoba či co. Takže by to jít mělo ;)

Osobně by se mi líbilo, aby si po každém úkolu mohl hráč vybrat aspoň ze dvou-tří bonusů. např.
20% rychlost kouzel
100 hodnota útoku
15% vyhnutí

Další splněný úkol
20% snížení účinků ohně
15% snížení průniků
20% vyhnutí šípů

Co by jste si vybraly? Každá postava by pak byla malinko odlišná aspoň už konečně ;)
Obrázek
Pomalinku a jistě! Do měsíce snad

Uživatelský avatar
Ghibli
Lv.24
Lv.24
Příspěvky: 479
Registrován: úte 10. kvě 2011 13:53:40
Bydliště: Chunjo - Joan
Dal poděkování: 506 poděkování
Dostal poděkování: 582 poděkování

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od Ghibli » čtv 17. říj 2013 13:10:30

LOCO30 - každý nápad potřebuje nějakou poptávku - takže kdyby byla, tak... čert to vem. Podstatné je jediné - pokud budu vědět, že existuje li lepší verze toho, s čím přicházím "na trh", tak bych byl blázen, abych na tom ještě nezapracoval. Játra nejátra. :up:

Já s tímhle mám taky problémy, ale jinak nelze. :)

K věci - to co ty chceš ve Válkách, já chtěl do Svaté (oživit). Ale klidně to nechte Válkám. ;)

Moc různorodých postav (bonusy) nerovná se moc problémů s případným budoucním balancováním postav a vkládáním nových předmětů do hry (s bonusy)?
ObrázekYMIRObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
+200k min.
Chunjo
ReLions
141
6P
full
P
P
P
Meripa

LOCO30
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 333
Registrován: stř 29. zář 2010 12:09:54
Dal poděkování: 27 poděkování
Dostal poděkování: 236 poděkování

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od LOCO30 » čtv 17. říj 2013 13:37:50

Ghibli píše:Moc různorodých postav (bonusy) nerovná se moc problémů s případným budoucním balancováním postav a vkládáním nových předmětů do hry (s bonusy)?
Možná, ale v životě taky nemůžu umět vše na jedničku. Zde to bude podobné a bude jen záležet na hráčích, v čem budou chtít mít postavu dobrou. Když budu pořád brát vše jen na odolnost, tak se pak nebudu moc divit, že sekám příšeru déle, než hráč co si pojede na útok. A Saggi ? Nemyslím, že by měl problém nastavit si bonusy, na určitou oblast, v té nejhorší podobě a testnout to tak, aby by to dala i ona. Sice s odřenýma ušima, ale dala ;) Nebo ještě lépe, by se ta postava musela naučit spolupracovat. Jeden v poho udrží, druhý v poho useká :P
Obrázek
Pomalinku a jistě! Do měsíce snad

Uživatelský avatar
Saggitarius
Game Administrator
Game Administrator
Příspěvky: 1146
Registrován: sob 01. kvě 2010 14:53:16
Dal poděkování: 8 poděkování
Dostal poděkování: 2822 poděkování

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od Saggitarius » čtv 17. říj 2013 18:24:03

Ze obcas mam pocit, ze nekteri vi vic nez by meli ? :D
A nebo nekteri premysli vcelku stejne jako ja ci tym (zalezi na tom, o kterou "novinku/update/debug" jde).
[GA]Saggi
Ekura tým

Pokud máte nějaký problém, kontaktujte nás na http://www.ekura.cz/herni_ucet/support

Uživatelský avatar
hrncekkafe
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 100
Registrován: čtv 08. lis 2012 19:34:39
Dal poděkování: 52 poděkování
Dostal poděkování: 24 poděkování

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od hrncekkafe » čtv 17. říj 2013 19:29:45

LOCO30 píše:Já si myslím, že si zde plácáte játra už zbytečně. Saggi psal, že většina věcí už je v testování. takže návrhy měli dorazit dříve, ale já si játra plácám rád :lol:

Úkoly, navýšit počet lidí do PVP?
Udělat úkol, kdy daný předmět bude padat pouze ve war. A máte plno. Už to zde párkrát bylo, že mi předmět padl do invu ve svaté. Nvm přesně jaký. Jestli peněženka, ozdoba či co. Takže by to jít mělo ;)

Osobně by se mi líbilo, aby si po každém úkolu mohl hráč vybrat aspoň ze dvou-tří bonusů. např.
20% rychlost kouzel
100 hodnota útoku
15% vyhnutí

Další splněný úkol
20% snížení účinků ohně
15% snížení průniků
20% vyhnutí šípů

Co by jste si vybraly? Každá postava by pak byla malinko odlišná aspoň už konečně ;)
tento napad sa mi velmi paci nieco ako specializacie alebo podobne
Uvedte nič.

Zamčeno

  • You do not have permission to post in chat.
@ Angela « pon 6:48 pm »
To je dobry napad, dekuji.
@ ddavidd « pon 6:47 pm »
Pokiaľ podáš kvalitné a dôveryhodné informácie, tak sa to dá zmeniť aj cez ticket iného účtu
@ Angela « pon 6:40 pm »
Zdravim lidi, mam dotaz. Na uctu mam email, ktery je smazany a ted mi nejde zmenit na novy, jelikoz se odkazy zasilaji na starej email. Ani ticket nejde podat, protoze se to furt zasila na ten starej email a ted se kvuli tomu nemuzu prihlasit do hry. Co ted? Poradite mi prosiiiim?
@ schvarz « pon 3:13 pm »
čuspic a pevný nervy
@ Ezzo95 « pon 3:13 pm »
jak rikas. :) tahle debata by se mohla vest jeste dlouho kazdopadne odpoved jsem dostal a dekuji ti. Ted musim ficet tak preji hezky zbytek dne :)
@ schvarz « pon 3:12 pm »
Pokud není někde místo, znamená to, že to očividně je populární/lukrativní místo. Když přidáš víc cháček, tak to bude farmit víc lidí, čímž se výrazně zvýší nabídka těch věcí, co tam dropujou, což prostě má významnej efekt na ekonomickou situaci. A pokud se jedná o místo, kde padají čistý yangy, tak to zase znamená ještě větší inflaci, což už teď je obrovskej problém.
@ schvarz « pon 3:10 pm »
Přidávat CHáčka znamená významně ovlivnit ekonomiku hry
@ Ezzo95 « pon 3:10 pm »
nemluvime tu o novych lokacich vecech apod.. tam je sance docela miziva rekl bych. A samozrejme pridat dalsi CHcka taky neni asi jednoduche jak pises ale toho casu uz nato bylo spousta
@ schvarz « pon 3:10 pm »
Nevím, krapet mně teď připomínáš člověka, co křičí na mrak
@ Ezzo95 « pon 3:09 pm »
porad spouusta lidi cpe do ekury penize a clovek by mozna cekal ze se server s takovou historii trosicku posune
@ schvarz « pon 3:09 pm »
Tenhle problém nemá jednoduché řešení.
@ Ezzo95 « pon 3:09 pm »
je mi jasne ze napadlo. proto nechapu ze ani po 12 letech je to stejne
@ schvarz « pon 3:08 pm »
Myslíš si, že jsi první, koho to napadlo? Swamp existuje 12 let, máš pocit, že to nikoho předtím nenapadlo? :D
@ Ezzo95 « pon 3:07 pm »
Mozna by stacilo pridat nejake to CHcko aby se lidi nemuseli rvat o misto na bazinach apod
@ schvarz « pon 3:07 pm »
A pak se to strhne v nahlašovací spoušť, kdy je ticket systém zahlcený jenom těmihle nahlášeními a screenshot jako důkaz nestačí a málokdo bude mít k dispozici video kompletního incidentu. A chtít po GMkách, aby koukali u každýho tiketu na 15 minut videa o tom, kdo udělal co, to je taky nereálný
@ Ezzo95 « pon 3:06 pm »
bohuzel ekonomika ekury je postavena tak ze pokud chce clovek nejakou i kdyby prumernou vybavu na pvp tak by treba v tom swampu musel stravit mesic v kuse pomalu
@ schvarz « pon 3:06 pm »
Pokud by nešlo škodit pomocí pvp, tak si ty lidi najdou skoro vždycky způsob, jak škodit jinak.
@ schvarz « pon 3:06 pm »
No jenže tým by se tomu musel věnovat hodně, zase jim nelze tolik přisuzovat vinu jo.
@ Ezzo95 « pon 3:06 pm »
to je ovsem docela smutny fakt. Ekuru mam rad a vzdy se k ni vratim i kdyz uz je mnoho jinych serveru ktere nabizeji vice moznosti. O to vic me mrzi kdyz narazim na nejakeho vagabunda ktery umi jen skodit. A postoj tymu jak jsi rekl je negativni nebo spis lhostejny
@ schvarz « pon 3:03 pm »
zásadním problémem v téhle situaci je, že pokud ten "škodič" má výbavu a dostatek času, tak ho to škodění nic nestojí - mnohokrát jsem navrhoval, aby byla do hry zavedena nějaká mechanika (a navrhoval jsem jich dost), která by tenhle problém řešila, ale nikdy tomu nebyla dána sebemenší váha, takže bohužel, je to v pořádku
@ schvarz « pon 3:01 pm »
Tahle debata byla s týmem a adminy vedená už mnohokrát. Nikdy nebyla žádná snaha z jejich strany tuhle situaci řešit, ani měnit herní mechaniky, aby to fungovalo nějak lépe.
@ schvarz « pon 3:00 pm »
Proč by nebylo? Je to pvp hra a pravidla to nezakazují. Je to svinský? Dost možná jo. Ale zakázaný to není.
@ Ezzo95 « pon 2:59 pm »
nikdo nerika ze by za to mel byt byt ban v podobe 40TB .. ale vysledku kdyz si udelam pvp char a budu chodit treba do swampu a vyhlizet komu co padne a pak ho budu zabijet abych si ten item vzal za nej tak je to v poradku?
@ schvarz « pon 2:57 pm »
Přeci jenom je to pvp hra
@ schvarz « pon 2:57 pm »
A jak bys to řešil?
@ Ezzo95 « pon 2:56 pm »
hraju tady uz nejaky patek a cetl jsem je uz hodne davno :-) kazdopadne mi tohle neprijde ze by se to melo prehlizet
@ schvarz « pon 2:55 pm »
četl jsi pravidla hry?
@ Ezzo95 « pon 2:55 pm »
i kdyz se me cilene snazil zabijet abych si nemohl lootnout veci z metinu ktere mi padnuli? a sekal nademnou z kone?
@ schvarz « pon 2:53 pm »
@Ezzo95,  pokud ten člověk chce to místo, co máš ty a vybojoval si ho v pvp, tak za to postih není. Pokud tě cíleně pronásleduje hráč po celé hře (skrze více map), pak už to nějak řešitelné být může
@ Ezzo95 « pon 2:43 pm »
ahoj. je nejaky postih kdyz si v klidu dropuju prijde jiny hrac a zacne me zabijet porad dookola stim at tahnu?
@ qSTRoNgMANp « pon 11:05 am »
presumpce viny no. :D
@ Suko201 « pon 7:34 am »
Chudák :D typkovi odstaví z podezření účet a přijde jen kvůli podezření o premko :D
@ TheDobbyk « ned 6:14 pm »
Máte tam SZ.
@ Mionix « sob 6:50 pm »
@TheDobbyk,  Pošlete mi do SZ číslo ticketu nebo jméno postavy, která je odstavená. Podívám se na více podrobností.
@ Mionix « sob 6:44 pm »
@TheDobbyk,  Pokud je účet odstaven, tak z vážného důvodu prověření nebo zabanování. Bonusy na daném účtu jsou irelevantní. Nenahrazují se, pokud GA nerozhodne jinak.
@ TheDobbyk « sob 3:16 pm »
Ahoj, jak je to kdyz ti odstavi učty a mnel sem tam VIPko na 30 dni :D pozastaven byl na 3 mnesice..
@ Hakan « sob 1:51 pm »
@TomasFoxx,  hledej šmudlo
@ TomasFoxx « sob 1:08 pm »
Mohl by někdo z týmu prosím mrknout na tiket 92271? Potřebuju co nejdřív najít ztracenej item :D
@ Relly « čtv 6:49 pm »
@Makarov,  Nepoznáš
@ Makarov « čtv 3:04 pm »
Postavu na pvp - bmko 6gen nebo 160 bez gen ? :-) jak moc je to znat?
@ Lejno « čtv 2:48 pm »
Nesmrteľnosť by sme teoreticky mali, ešte to BMko aby sa to dalo hrať jak ľudia
@ Lacius « sob 3:56 pm »
První 3 z každé říše, dnes, obdrží ještě nějakou odměnu do IS
@ Suko201 « pát 8:12 pm »
<3
@ Suko201 « pát 8:12 pm »
Konečně steepka, na to jsme čekali 💙
@ Mionix « pát 1:46 pm »
@CrazyBull,  Již se to někomu stalo. Potřeba udělat ticket se všemi potřebnými informacemi. S tímto opravdu nikdo nepočítal.
@ TomasFoxx « pát 10:13 am »
@CrazyBull,  tušim že to u nich píše trvanlivost 30 dni?
@ CrazyBull « čtv 8:57 pm »
Zdar všem , chci se zeptat zda se někomu vypařili ingredience dračího elixíru nebo se to stalo jen mě. Díky
@ HeXaPrO « čtv 6:54 pm »
Je tu grindelwald ?
@ Pajik « čtv 11:11 am »
@KerkyzAfterky,  Na vánoce a na výročí, ale to, zda a kdy to bude, to je už na GP. Můj předpoklad je, že to bude, ale to je tak vše, co se řekne. Zatím, co si vzpomínám, to je tak každý rok, ale může se i stát, že nebude holt
@ TomasFoxx « čtv 10:47 am »
@ KerkyzAfterky « čtv 10:29 am »
Takashiro píše:
Mionix píše: @Takashiro,  Ten bývá jen o Vánocích.
tak to žiadne investicie do vianoc? 🥲
myslím, že byly i na výročí ekury jak je v červnu. Ale nevím, jestli každy rok
@ KerkyzAfterky « čtv 10:28 am »
Mionix píše: @KerkyzAfterky,  máte rukavice? To pomáhá. Sám jsem viděl sekat meteor mrazu v zaniklé jiného hráče. Měl prut 10kk 5kk kraslici, požehy, perg válečníka průniky.
tak fakt to je rukavicema, já myslel, že na tyhle eventové věci to nemá vliv :D :D tak díky a pardon :D
@ Takashiro « čtv 10:15 am »
Mionix píše: @Takashiro,  Ten bývá jen o Vánocích.
tak to žiadne investicie do vianoc? 🥲
@ Mionix « čtv 10:05 am »
@Takashiro,  Ten bývá jen o Vánocích.
@ Mionix « čtv 10:05 am »
@KerkyzAfterky,  máte rukavice? To pomáhá. Sám jsem viděl sekat meteor mrazu v zaniklé jiného hráče. Měl prut 10kk 5kk kraslici, požehy, perg válečníka průniky.
@ KerkyzAfterky « čtv 9:44 am »
Z mrazíka sem teď dostal prut 5kk a 2 požehy, to je bizár. Chci vidět, kdo vám to bude hrát příští rok :_D
@ Takashiro « čtv 8:57 am »
Kedy bude nejaky ten bonus na SDčka?
@ Mionix « čtv 7:48 am »
Dnešní údržba je posunuta na 11h.
@ Mionix « úte 8:58 am »
@Relly,  Mohu s vámi souhlasit, i support je důležitý, ale nic s tím nezmohu.
@ Relly « pon 6:14 pm »
@Mionix,  Co se týče hodin práce jednotlivých gm na eventech, to hráč posoudit nemůže. Muže a nemusí to tak být. Nicméně je ve hře tolik GM a nepřijde mi Ok, ze se na tickety čeká pomalu čtvrt roku. Beru, že se třeba podílí částečně na hře, co se eventu tyče. Osobně si myslim, že to tam delaji jen někteří a zbytek se veze, ale nevadí, to hráč nevidí jak ten ticket systém. Ale ona ta podpora (support) by měla též fungovat, je to jakási součást te práce a to mi přijde, že to tu nefunguje vůbec.

Who is chatting

offline Nebiros 
offline RAMHH 
offline ddavidd