Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Úschovna starých, avšak zajímavých témat.
Zamčeno

Líbí se vám tato novinka?

:up: Ano, líbí
142
71%
:?: Je mi to jedno
5
3%
:down: Ne, nelíbí
52
26%
 
Celkem hlasů: 199

Uživatelský avatar
hrncekkafe
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 100
Registrován: čtv 08. lis 2012 19:34:39
Poděkoval: 52×
Má poděkování: 24×

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od hrncekkafe » stř 16. říj 2013 7:06:47

tiez som za odmenu nejakeho qestu v podobe odolnost proti magii a prienikom
Uvedte nič.

Uživatelský avatar
BloodRayne
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 266
Registrován: úte 03. črc 2012 18:11:29
Bydliště: Welcom in hell
Poděkoval: 150×
Má poděkování: 226×

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od BloodRayne » stř 16. říj 2013 13:21:25

Ja uz tomu nerozumím,pořád tady vymyšlite,nějaké zdlouhave qesty na podobě karmy,ale v jiných tématech zas melete jak přitáhnout hráče do válek atd.
Co treba něco aby to zas nebylo na pul roku s odevzdáním 3x za den;-)
Obrázek

lordsword
Lv.36
Lv.36
Příspěvky: 1604
Registrován: čtv 17. bře 2011 7:05:42
Poděkoval: 39×
Má poděkování: 332×

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od lordsword » stř 16. říj 2013 20:19:01

Ghibli píše:lordsword - jako že by padaly jen ty Esence, co právě odevzdáváš a šance na drop esencí by byla stejná jako teď? Sice se těch esencí odevzdá celkově fakt hodně, ale pak by ten swamp byl jen na 5-15 minut a bylo by nadropováno potřebných esencí na týden dva dopředu. Nevím, jestli tohle je pravý účel Karmy. Mě přijde, že ty 24h stopky na esencích jsou právě proto, aby hráči motivovaly chodit do Swampu zhruba každý den (když můžou). Asi hra na začátku Karmy moc neplánovala, že si esence budou hráči dropovat na týdny dopředu.

Expy versus Karma a Bio to bude věčný boj. Už jen proto, že třeba přijdeš do hry, rozjedeš postavu, vyexpíš se jeden den na level 50, druhý den na 75 a třetí už třeba na 90 a - a u Biologa jsi teprve u Zubů orka. Pak se začneš zajímat o PvP a zjistíš, že PvP Bio je pro tebe hodně vzdálené, přes další povinné Biology. To samé Karma, kdy dorazíš do Swampu, začneš odevzdávat základní esence a za několik týdnů přecházíš do HG a Karmu máš teprve v začátku. Chce to vymyslet něco, co by tu Karmu a Bio "přiblížilo" víc k tomu, jak postava postupuje hrou.

Herbaření na Pé se opravdu nedá udělat jinak, než sázet a sklízet, vypínat a zapínat počítač. A to je škoda, protože by se vedle tohohle monotónního sázení dalo vymyslet i nějaké questy ve spojení s pěstováním bylinek. :up:

Questy ve hře by to chtělo. Ale nevím, jestli tu máme tolik "volných bonusů". Proč volných? No proto, že by asi většinu nebavilo dělat nějaké úkoly jen pro vlastní zábavu a nebo aby měli schopnost na Pé, co je sice pobavila, ale nic jim nepřidá. Ale třeba se pletu. ;) Ty raidy, tím myslíš něco jako třeba byl teď nedávno GM event Slavnost želvých krunýřů? Mě se to osobně líbilo od námětu až po realizaci.
Nechápu v čem by byla snadné odevzdávat něco co je časově omezené,jako karma a padalo by to podle stupně ane podle lv.Můžeš jich nadropovat víc,ale stejně je nevyužiješ a do té mapy musíš stejně.Jedině,že by sis zapykal postavu a nehrál za ní.
Raid sem myslel to,že je někde soupiska na výpravu na bosse,nebo něco podobného a po zapsání potřebných charů a počtu postav se v určitý čas půjde výprava.Už sem to i viděl na jednom serveru,takže to jde i na metinu.
Smrt vždycky stojí po boku bojovníka,
jídá s ním u stolu a uléhá s ním na lože.
Smrt je ta nejvěrnější milenka.
Ale je zbytečné si jí všímat,
dokuď vás nepožádá o polibek.

Uživatelský avatar
BloodRayne
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 266
Registrován: úte 03. črc 2012 18:11:29
Bydliště: Welcom in hell
Poděkoval: 150×
Má poděkování: 226×

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od BloodRayne » čtv 17. říj 2013 0:30:05

Ghibli Ghilbi Ghiblíku :)
Ty v jednom tématu, píšeš co by měl team udělat aby chodilo víc hračů války a byly by války cechů, ale zas v dalším píšeš jak to každému přitížit .
Jako já nevím, bud si dělaš srandu, nebo to myslíš vážně :shock:

Jako věc na styl karmy nebo podobné( mám už v tom guláš, je to hrozně nudné co píšeš) , mě připadá , že by si to chtěl udělat na styl takovej, že v noci dropuješ haraburdí, pak by si chtěl jít přes den válku ( to chceš po všech) a k tomu přesně časově odevzdávat pač tu dotíráš i na to , že si nadropují víc a odevzdávaj.
Vždyt to je na hodiny,týdny nebo dokonce měsíce :!:
Taková karma není vůbec o lv a už vůbec ne podle dané urovně ;)
Mě osobně padá v hg nejvic zelene a zlute a ve swampu zas šede, když si představím, kolik lidí nechodilo wary a svatou k vůly toho(dokonce i tehdy Trol) , takže si i představím, jak by to vypadalo ted ;)

tAkže si rozmysli, bud chceš hráče ve válkach a nebo je chceš aby smrděly někde u příšer a dropovalx další nesmysli ;)

A ke qesty na herbaření, se raděj ani nevyjadřuju ;)
Obrázek

Uživatelský avatar
Ghibli
Lv.24
Lv.24
Příspěvky: 480
Registrován: úte 10. kvě 2011 13:53:40
Bydliště: Chunjo - Joan
Poděkoval: 510×
Má poděkování: 586×

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od Ghibli » čtv 17. říj 2013 11:43:08

BloodRayne - Rusilko, zdravim tě a zvu do PvP Her Joan 2013. :up: Přijď zabojovat, ať tam máme co nejvíc PvP hráčů. :come:

:D Mě se zdá, že vám (nejen tobě) ta Karma způsobuje pěknou alergii - ale nic ve zlém. :D

Určitě se shodneme, že Karma a Biolog jsou dlouhé (časově) a mají jednu společnou nevýhodu = hráč si podle svého zaměření (PvP, PvM) nemůže vybrat a musí sjet Bio i Karmu od začátku až do konce. A určitě se shodneme, že odevzdávat znova 210 zlatých, 255 stříbrných a 355 modrých esencí už nechceme.

Dál už to bude u každého různé. Já si myslím, že PvP hráč je tvor aktivní - už jen proto, že toho musí ve hře zvládnout několikanásobně víc, než PvM hráč. Takže aby jen někde kempoval (u NPC) a odevzdával, to by neměl být jeho styl hry.

Dejme tomu, že nový Biolog bude = pokračovat hned za tím posledním (Kerindorské úlomky II.), a bude to třeba 75 Cidonijských písků s odevzdáváním po 8 hodinách. Co udělá hráč? Nadropuje nebo koupí potřebné množství a zaleze si na 37-38 dní k Biologovi (průměr 2 denně), aby ho splnil.

Teď přichází kouzlo - změníme u těch Cidonijských písků jejich vlastnosti a překopírujeme je z esencí. Počet zůstává. A co máme? Třeba to, že můžeme odevzdávat po šesti hodinách. Co nám ale udělá hráč? Nadropuje potřebné množství a zaleze si na 23 dní k Biologovi (průměr 3 denně), aby ho splnil.

A Biolog je o něco kratší. :up: JENŽE ti PvP hráči nám tam stále kempují a nechodí Války. :down:

Problém součastné Karmy a esencí nevidím v tom, že by esence nepadaly (někdy padají míň, někdy víc, někdy vůbec, jindy strašně moc - ale hra je o štěstí, tak i tohle musí být o štěstí). Problém je v tom, že hráči se za 24h snaží v 1-3-5ti swampech dostat do inventáře co nejvíc esencí, aby pak mohli zakempit a odevzdávat a odevzdávat. A samozřejmě pak nechodí Války, protože odevzdávají.

Vlastnosti esencí v součastné Karmě nechme být - ať mě tady ještě někdo má rád. :lol: Jen by možná stálo za zvážení (Vedení hry), co by se stalo, když by se vypnul ten časový zámek. Že by bylo víc aktivních lidí ve hře, co doteď "spali" u Druida? A míň těch, co nemůžou Válku, protože odevzdávají? :up:

Zpátky k těm "kempičům". Aby nám hráči u nového Biologa nespali jako u teď Druida nebo Biologa a chodili nám Války, tak je tam nesmíme nechat "usnout". Buď tak, že se aktivuje časový zámek na bio-předmětu a nepůjde odevzdat nic s časem 00:00. A nebo že hráč bude moct nadropovat (dostat do inventáře) jen určitý počet bio-předmětů.

Noo - zatím stačí - už je to dlooouhé. :D Jestli bude potřeba, tak můžu rozvést to, jak by se dalo dělat víc Biologů vedle sebe - a tím se nám celková doba plnění bio-questů zkrátí. :up: Nebo větší nabídka bio-questů u Biologa, aby si každý hráč mohl vybrat přednostně to, čemu se chce víc ve hře věnovat. A tím se nám dostanou hráči dřív do "kolotoče" Válek říší. :up:

Tak ještě ne - ještě k těm herbařícím questům. Ofikáři, fungují ještě na ofiku "Biologické rozbory", kdy jste vytloukli z příšer tuším nějaké bylinky (5ks) a pak vám za ně dal Biolog nějakou malou odměnu? Jestli ano - tak takhle to dělat nebudeme... Ale to zase někdy v jiném tématu. :lol:

lordsword - jakto, že Mansari nebojuje? Není to škoda? Jede pěkná soutěž pro PvP hráče a to jsi myslím i ty. :up:

Nejde brát za místní raidy třeba jako je náš Drak nebo Rokle? Tam se taky musí přece chystat víc druhů postav. ;)
ObrázekYMIRObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
+200k min.
Chunjo
ReLions
141
6P
full
P
P
P
Meripa

LOCO30
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 332
Registrován: stř 29. zář 2010 12:09:54
Poděkoval: 27×
Má poděkování: 237×

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od LOCO30 » čtv 17. říj 2013 12:38:33

Já si myslím, že si zde plácáte játra už zbytečně. Saggi psal, že většina věcí už je v testování. takže návrhy měli dorazit dříve, ale já si játra plácám rád :lol:

Úkoly, navýšit počet lidí do PVP?
Udělat úkol, kdy daný předmět bude padat pouze ve war. A máte plno. Už to zde párkrát bylo, že mi předmět padl do invu ve svaté. Nvm přesně jaký. Jestli peněženka, ozdoba či co. Takže by to jít mělo ;)

Osobně by se mi líbilo, aby si po každém úkolu mohl hráč vybrat aspoň ze dvou-tří bonusů. např.
20% rychlost kouzel
100 hodnota útoku
15% vyhnutí

Další splněný úkol
20% snížení účinků ohně
15% snížení průniků
20% vyhnutí šípů

Co by jste si vybraly? Každá postava by pak byla malinko odlišná aspoň už konečně ;)
Obrázek
Pomalinku a jistě! Do měsíce snad

Uživatelský avatar
Ghibli
Lv.24
Lv.24
Příspěvky: 480
Registrován: úte 10. kvě 2011 13:53:40
Bydliště: Chunjo - Joan
Poděkoval: 510×
Má poděkování: 586×

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od Ghibli » čtv 17. říj 2013 13:10:30

LOCO30 - každý nápad potřebuje nějakou poptávku - takže kdyby byla, tak... čert to vem. Podstatné je jediné - pokud budu vědět, že existuje li lepší verze toho, s čím přicházím "na trh", tak bych byl blázen, abych na tom ještě nezapracoval. Játra nejátra. :up:

Já s tímhle mám taky problémy, ale jinak nelze. :)

K věci - to co ty chceš ve Válkách, já chtěl do Svaté (oživit). Ale klidně to nechte Válkám. ;)

Moc různorodých postav (bonusy) nerovná se moc problémů s případným budoucním balancováním postav a vkládáním nových předmětů do hry (s bonusy)?
ObrázekYMIRObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
+200k min.
Chunjo
ReLions
141
6P
full
P
P
P
Meripa

LOCO30
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 332
Registrován: stř 29. zář 2010 12:09:54
Poděkoval: 27×
Má poděkování: 237×

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od LOCO30 » čtv 17. říj 2013 13:37:50

Ghibli píše:Moc různorodých postav (bonusy) nerovná se moc problémů s případným budoucním balancováním postav a vkládáním nových předmětů do hry (s bonusy)?
Možná, ale v životě taky nemůžu umět vše na jedničku. Zde to bude podobné a bude jen záležet na hráčích, v čem budou chtít mít postavu dobrou. Když budu pořád brát vše jen na odolnost, tak se pak nebudu moc divit, že sekám příšeru déle, než hráč co si pojede na útok. A Saggi ? Nemyslím, že by měl problém nastavit si bonusy, na určitou oblast, v té nejhorší podobě a testnout to tak, aby by to dala i ona. Sice s odřenýma ušima, ale dala ;) Nebo ještě lépe, by se ta postava musela naučit spolupracovat. Jeden v poho udrží, druhý v poho useká :P
Obrázek
Pomalinku a jistě! Do měsíce snad

Uživatelský avatar
Saggitarius
Game Administrator
Game Administrator
Příspěvky: 1267
Registrován: sob 01. kvě 2010 14:53:16
Poděkoval:
Má poděkování: 2981×

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od Saggitarius » čtv 17. říj 2013 18:24:03

Ze obcas mam pocit, ze nekteri vi vic nez by meli ? :D
A nebo nekteri premysli vcelku stejne jako ja ci tym (zalezi na tom, o kterou "novinku/update/debug" jde).
[GA]Saggi
Ekura tým

Pokud máte nějaký problém, kontaktujte nás na http://www.ekura.cz/herni_ucet/support

Uživatelský avatar
hrncekkafe
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 100
Registrován: čtv 08. lis 2012 19:34:39
Poděkoval: 52×
Má poděkování: 24×

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od hrncekkafe » čtv 17. říj 2013 19:29:45

LOCO30 píše:Já si myslím, že si zde plácáte játra už zbytečně. Saggi psal, že většina věcí už je v testování. takže návrhy měli dorazit dříve, ale já si játra plácám rád :lol:

Úkoly, navýšit počet lidí do PVP?
Udělat úkol, kdy daný předmět bude padat pouze ve war. A máte plno. Už to zde párkrát bylo, že mi předmět padl do invu ve svaté. Nvm přesně jaký. Jestli peněženka, ozdoba či co. Takže by to jít mělo ;)

Osobně by se mi líbilo, aby si po každém úkolu mohl hráč vybrat aspoň ze dvou-tří bonusů. např.
20% rychlost kouzel
100 hodnota útoku
15% vyhnutí

Další splněný úkol
20% snížení účinků ohně
15% snížení průniků
20% vyhnutí šípů

Co by jste si vybraly? Každá postava by pak byla malinko odlišná aspoň už konečně ;)
tento napad sa mi velmi paci nieco ako specializacie alebo podobne
Uvedte nič.

Zamčeno

  • Nemáte právo psát zprávy v chatu.
@ Selema « sob 4:18 pm »
Sekala jsem s 95% yang a 115% yang( svatyně větru ) a výsledek yangů byl uplně stejný, bomby padaly normalně.
@ schvarz « sob 3:57 pm »
S tím, jakej je rozptyl v dropu yangů, by podle mě musel sekat třeba 2k a 2k skupin
@ schvarz « sob 3:57 pm »
200 skupin je moc málo
@ Nejko123 « sob 3:54 pm »
@SamJsiLama, no v ent výbave máš 100% yang nie ? Zosekaj pri větešovi napríklad 200 skupín, potom 200 skupín s 20% yang od ducha, pri absolútne rovnakých podmienkach a daj nám vedieť výsledok :D
@ schvarz « sob 3:52 pm »
Tak na fóru tady máš od ElectriXe, že nefunguje, tak to bude na 99% pravda
@ rudlaninja « sob 3:44 pm »
@SamJsiLama,  Mělo by fungovat jen 100%,ale nedávno měl kolega z cechu svatyni větru měl 116% a yangů i yang bomb padalo více takže kdo ví :D
@ qSTRoNgMANp « sob 3:36 pm »
Protože drop je dělen 3 z bonusu ve vecech jeste k tomu. :)
@ qSTRoNgMANp « sob 3:36 pm »
@SamJsiLama,  Nefunguje. POuze drop funguje. :)
@ TopTopiik « sob 3:29 pm »
@SamJsiLama, dejte si 1v1
@ SamJsiLama « sob 3:11 pm »
Ahoj, máme totální hádku v cechu až na krev o tom, že jde více jak 100% yang bonus.. já tvrdím, že nad 100% nefunguje, kdo mi to potvrdí? :lol:
@ Nejko123 « sob 2:57 pm »
Skullhlav píše:
Mionix píše: Mě takto ohlupovali asi 14 dní. A následně po dodání důkazů už jen omluvy a svalování viny na bla bla bla. Ale nakonec k mé spokojenosti vyřešeno. Tak že to jde, ale musíte je dotlačit. Všichni provideři vám budou tvrdit, že u nich nic takového jako výpadky neexistuje, že u nich je vše dokonalé. LŽOU. Vy jim platíte a oni jsou spokojení. Vy ne.
Tak a teď si rypnu. A vy děláte co ? Když mi před 3 měsíci padal co 1 hodinu stánek tak byla vina na vaší straně pač kamarád co děla technika v UPC( teď už Vodafone) mě utvrdil že u nich to není dokonce mi poslal graf cele cesty,a když jsem vám zdělil že mi to děla tak mi bylo oznámeno "my nic to u vás" :D :D
hrám tu 8 mesiacov a nikdy som žiadne problémy nemal, takže kde je teda chyba ? :D
@ sizmik « sob 1:28 pm »
Pamatuje si někdo, jaké barvy byly o haloweenu potřeba na ty speciální účesy?
@ Skullhlav « sob 1:15 pm »
schvarz píše: Server na hře přistupuje ke všem hráčům stejně :D Nemá žádný vliv na kvalitu danýho připojení a objem dat tekoucích mezi klientem a serverem je pro každého klienta stejný :D
Kdyby to bylo jak říkáš tak by spadlo všem stejně v danou dobu.
@ Skullhlav « sob 1:14 pm »
schvarz píše: Kamaráda že pozdravuju, ale dokud nevidim traceroute z počítače se zmiňovanými potížemi na nějakou relevantní koncovou adresu, tak kamarádovi nevěřím ani nos mezi očima :D Internetoví provideři jsou lháři jak sviňa :D
Jo no za to že ty jsi snědl šalamouna :D
@ schvarz « sob 1:06 pm »
Kamaráda že pozdravuju, ale dokud nevidim traceroute z počítače se zmiňovanými potížemi na nějakou relevantní koncovou adresu, tak kamarádovi nevěřím ani nos mezi očima :D Internetoví provideři jsou lháři jak sviňa :D
@ schvarz « sob 1:05 pm »
Server na hře přistupuje ke všem hráčům stejně :D Nemá žádný vliv na kvalitu danýho připojení a objem dat tekoucích mezi klientem a serverem je pro každého klienta stejný :D
@ schvarz « sob 1:04 pm »
@Skullhlav,  Tak vzhledem k tomu, že s tím mělo problém malé % hráčů, tak za to asi game provider nemůže
@ Skullhlav « sob 12:22 pm »
Mionix píše: Mě takto ohlupovali asi 14 dní. A následně po dodání důkazů už jen omluvy a svalování viny na bla bla bla. Ale nakonec k mé spokojenosti vyřešeno. Tak že to jde, ale musíte je dotlačit. Všichni provideři vám budou tvrdit, že u nich nic takového jako výpadky neexistuje, že u nich je vše dokonalé. LŽOU. Vy jim platíte a oni jsou spokojení. Vy ne.
Tak a teď si rypnu. A vy děláte co ? Když mi před 3 měsíci padal co 1 hodinu stánek tak byla vina na vaší straně pač kamarád co děla technika v UPC( teď už Vodafone) mě utvrdil že u nich to není dokonce mi poslal graf cele cesty,a když jsem vám zdělil že mi to děla tak mi bylo oznámeno "my nic to u vás" :D :D
@ MoravskyPepin « sob 11:39 am »
Ale tak to platí u všech "služeb", kterým člověk nerozumí. Jdeš do obchodu, koupíš si rohlík a to že neobsahuje to co by měl, maso pochybné kvality a stejně půjdeš a koupíš si to protože jíst musíš. Nebo zajdeš do servisu, řeknou ti že bylo potřeba XY věcí navíc a pokud do toho nevidíš, tak jen otevřeš peněženku a zaplatíš.
@ schvarz « sob 11:28 am »
Jakoby tohle platí jen v lokacích, kde je na výběr víc než 1 provider
@ Mionix « sob 11:26 am »
Mě takto ohlupovali asi 14 dní. A následně po dodání důkazů už jen omluvy a svalování viny na bla bla bla. Ale nakonec k mé spokojenosti vyřešeno. Tak že to jde, ale musíte je dotlačit. Všichni provideři vám budou tvrdit, že u nich nic takového jako výpadky neexistuje, že u nich je vše dokonalé. LŽOU. Vy jim platíte a oni jsou spokojení. Vy ne.
@ schvarz « sob 11:20 am »
Jojo, placené, mrk mrk
@ Mionix « sob 11:20 am »
Já používám toto v plné verzi. Ale je to placené. https://www.pingplotter.com/
@ schvarz « sob 11:20 am »
Víc jak půlka uživatelů si neumí ani pingnout nějaký server, aby zjistili odezvu a jestli něco jede. Nějaký trasování umí tak 10% :D
@ RAMHH « sob 11:19 am »
Na tohle doporucuji PingPlotter, je free a dela presne to, co Mionix popisuje.
@ schvarz « sob 11:19 am »
Bohužel většina uživatelů si sama neumí zjistit kvalitu tý služby, co jim je poskytovaná
@ Mionix « sob 11:15 am »
Já toto nikdy nepochopím. Vy si platíte nějakou službu, s nějakými parametry a následně vám někdo dodává službu s parametry na nic, které ani z půlky nejsou to, za co si platíte a vy jste spokojeni. A necháváte se ohlupovat, že u nich je vše OK. Fakt to nechápu. To je jako si koupit automobil s rychlostí 130 Km/h a ono bude polovic času jezdit jen 60 km/h. A vy budete spokojeni a nebudete to řešit.
@ Mionix « sob 11:02 am »
@Jardak,  Já jedu jak na Win 7, tak na Win 10. Jak v práci, tak doma. Stánky mi nepadly x roků. to samé okno se hrou.
@ Mionix « sob 11:01 am »
@Jardak,  Programy na sledování internetového připojení. Zadám si konečnou adresu, kam se připojuji a vyjede mi to komplet trasu, tu pak sleduje. A já vidím, kde a kdy a na jak dlouho jsou výpadky.
@ Mionix « sob 11:01 am »
Mně doma oblboval také. Je to asi půl roku, co mi neustále padal internet. Tak jsem jim vyjel, že jejich prvotní zařízení u nás v baráku padá. Docela čuměli, čeho jsem schopen. Následně se začali omlouvat, že to způsobovali sousedi zavirovanými počítači a bla bla bla. Na to já jim kašlu. Když si něco platím, tak za to chci 100% kvalitu. Ne s prominutím sračku.
@ Jardak « sob 11:00 am »
jaký nástroj máte namysli ?
@ Mionix « sob 10:59 am »
Kamarádku takto poskytovatel internetu oblboval 2 roky. Než jsem se do toho vložil já, dal jí na to nástroje a následně jsme důkazy dali poskytovateli internetu. Zmlkl a najednou vše začalo šlapat na 100%.
@ Mionix « sob 10:56 am »
@Jardak,  Zkuste použít nějaký sofistikovaný nástroj na sledování internetového připojení.
@ Mionix « sob 10:55 am »
@Jardak,  Váš poskytoval internetu, jak je obvyklé, protože u nich nikdy nic není, vše jim běží na 100%, vám lže. Padá vám to díky internetu.
@ Jardak « sob 10:47 am »
83527
@ Mionix « sob 10:46 am »
@Jardak,  číslo ticketu?
@ schvarz « sob 10:41 am »
Krásný trs sazenic @sizmik
@ Jardak « sob 10:38 am »
Jak je možné, že mi nikdo neodpověděl již dvacet dní na tiket na supportu?
@ sizmik « sob 9:06 am »
Tomu říkám úspěšné herbaření :D https://ctrlv.cz/OXRn
@ Mionix « sob 8:44 am »
@Neves,  S tikety, se kterými si GM neporadí a ani LGM neví rady, tak musí jedině GA. Jen on má přímý přístup do databáze, jen on si může vyjet cokoliv nebo jen on může kouknout do kódu hry. Tak že některé tickety jen GA.
@ schvarz « pát 9:36 pm »
Jako mně stačí i současná situace jo, vím, že se nestane, že tam visí nedotčenej ticket, že se přečte všecko, ale přeci jen to pohladí tu potřebu no :D
@ schvarz « pát 9:36 pm »
Nebo odepsat "dík, mrknem na to" :D
@ schvarz « pát 9:35 pm »
@Selema,  Jo, to by bylo fajn.
@ Selema « pát 9:35 pm »
Bylo by fajn na support přidat něco jako zobrazeno m taky jsem poslala tiket s bugem a nic.
@ Nejko123 « pát 9:35 pm »
@Mionix, myslím že by si tu mohol naverbovať zopár ľudí ktorý by vám stým všetkým určite s radosťou pomohli keď sú taký šikovný sem na fóre :lol:
@ schvarz « pát 9:34 pm »
Nechápu smysl věty Lindo :D Nepochopil jsem tě teď
@ Selema « pát 9:33 pm »
Tady jde spíš o ten pocit že o tom někdo z týmu ví, než o to jestli se to řeší či ne. Když ti napíšou že to přidali do nějakého seznamu bugů a že to v budoucnu opraví je fajn,ale je to to samé jako kdyby ti řekli : Ano děkujeme za nahlašení.
@ schvarz « pát 9:31 pm »
Ale mini bugy se podle mě určitě hned řešit nemusí a pokud je to něco závažnějšího, tak po 3 měsících určitě bude někdo, kdo o tom vědět. Kdyby nebyl, tak to asi není závažnější bug, že :D
@ schvarz « pát 9:29 pm »
Jako asi souhlasím s tím, že odepsat "přidáno do bugtrackeru" by určitě nebylo na škodu.
@ MoravskyPepin « pát 9:15 pm »
@Mionix,Já nevím co k tomu chceš slyšet. Na jednu stranu tady mám odpověď z ticketu kdy jsem "čekal" na odpověď 6 měsíců s větou, že se omlouvají že mě nechali dlouho čekat bez odpovědi a pak tu mám ticket, který řešili hned s výsledkem, že se chyba zapsala do interního bug listu a bude se na něm v budoucnu pracovat (Prkotinka, jsou důležitější věci, což chápu). 2 "podobné" situace, rozdílné "řešení" a i pocit z toho mám jiný. Jako co si budeme, když se k chybě dostanete za 3 měsíce málo kdo si chybu bude pamatovat, aby ti ji přiblížil, když se jí budeš snažit zopakovat aby si zjistil o co jde, kde může být problém. Ale tak to je na vás, jak to chcete řešit.
@ Selema « pát 9:03 pm »
@sizmik,  se zítra podívej sem :D
@ sizmik « pát 9:01 pm »
@Selema,  jestli můžeš připomeň prosím i zítra večer :D
@ sizmik « pát 9:01 pm »
@Selema,  Díky, hodí se vědět.
@ Neves « pát 8:46 pm »
@Mionix,  GA programuje, GA kontroluje tickety a čo robí ostatných 20 ludí v tíme? či akú majú úlohu?
@ Selema « pát 8:38 pm »
Připomínám že zítra bude % na kov z války říší.
@ cleo « pát 8:33 pm »
@Mionix máš SZ prosím prosím :)
@ Mionix « pát 8:27 pm »
A co se čeká? Že na ticket, mám takovou a takovou chybu, bude odepsáno, děkujeme za nahlášení? Stejně to musí nakonec řešit GA, tak se mu tickety nechávají.
@ MoravskyPepin « pát 7:32 pm »
@schvarz, Ale dostat odpověď a opravit problém je rozdíl 🤔🤔
@ schvarz « pát 7:29 pm »
Takže ne všecko jde vyřešit hned
@ schvarz « pát 7:29 pm »
A pamatujte - před rokem byl snad 9 měsíců bug s kamerou v noci, kdy tě to jakoby oslňovalo a nebylo nic vidět. Ten bug se nevyřešil, protože se nevědělo, co to způsobuje, ne protože se nechtělo :D

Kdo chatuje