
Ještě taková maličkost .. Král plamenů mě zapálil, ale oheň nic nebral, měl by přece brát 2500.

Mohu se zeptat kdy budou přidané věci na talismany?Saggitarius píše:DMG u zapaleni ohnem neni zobrazovan jako DMG od monstra, staci poodbehnout a sledovat zivot (skutecne to bere 2500)
Veci na zrucnost budou pridany do obchodu. I kdyz nejsou pro testy podstatne.
Dropnute kulicky promeny se jeste resit.
Nicmene neni problem si vytvorit dalsi postavu a nasledne si predat kulicky do skladu a postavu smazat.
Za chvíli to všechny omrzí a zůstanou tam jen ti co chtějí přiložit ruku k vývoji alespoň takhletobartos píše:Co jsem zjistil?
Ne, že bych zkoušel kde co ale když jsem točil dvě různé poslední obrany na chary, tak mi to (skoro pokaždé až jsem málem usnul) přišlo jak nadlidský úkol. Není ta pravděpodobnost nějak snížena?![]()
Výsledek názoru na VTS:
Veřejnost má možnost odzkoušet spolu s vývojáři hrstku novinek a tím přijít na pro a proti.
Možnost odzkoušet si různé druhy výbav z několika úhlů pohledu (hlavně v PvM) a připravit si plán na hlavní server (Budem nám taková výbava na toto stačit? Kde přidat, kde ubrat? Bude lepší tohle nebo tohle?...)
Tím, že se lusknutím prstu dostaneme ke všemu o čem sníme, přicházíme o zábavu a moment překvapení na hlavním serveru.
VTS nemůže sloužit dobře ani jako odreagování v PvP. Stav veškerých věcí hráčů (kromě ojedinělých packalů) si bude podobných (luxus jako luxus, stačí pár hodin točit).
V PvM se natočíme na max a budeme zkoušet nové oblasti a moby. Přesuneme se na hlavní server a nebudeme schopní ani z poloviny toho co jsme dokázali zde (budeme odrazeni - dlouhá cesta a moc času).
Člověk neví kam dřív skočit (Ekura, Sinfortia a teď VTS). Ztráta sjednocenné komunity.
Komunita se zaujatými jedinci, kteří mají rozlišný názor, jiný úhel pohledu a jiné myšlení bude radit vývojářům co nechat a co změnit. Možnost výskytu několika sporů a nepříjemnosti. Je to příliš blízké "kecání do řemesla".
Za mě spíš