War říší a PVP návrhy na oživení
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
- Malchus
- Lv.21
- Příspěvky: 307
- Registrován: pon 26. črc 2010 10:00:56
- Dal poděkování: 94 poděkování
- Dostal poděkování: 381 poděkování
Re: War říší a PVP bude oživení
Nutit hráče do pvp ? To jako aby server přišel i o ty pvm hráče ? Ty si asi nepamatuješ ten povyk, když se musely kopat v Cidonii krystaly do zdobenych tavenin...
- MostEVILEK
- Lv.31
- Příspěvky: 1177
- Registrován: úte 10. pro 2013 11:07:07
- Dal poděkování: 335 poděkování
- Dostal poděkování: 310 poděkování
Re: War říší a PVP bude oživení
fastere,33% obrany schop,dělá svoje,takže 4K rozdíl,je to možné a taky to je fakt a bude to ještě víc až dám trn na +9
Navždy legendou...
Už jen forum..
Pokud byste s něčím ohledně Ekury potřebovali poradit, tak se kdykoliv můžete obrátit na mě.
Už jen forum..
Pokud byste s něčím ohledně Ekury potřebovali poradit, tak se kdykoliv můžete obrátit na mě.
-
- Čestný člen
- Příspěvky: 489
- Registrován: úte 24. zář 2013 11:22:32
- Dal poděkování: 99 poděkování
- Dostal poděkování: 1049 poděkování
Re: War říší a PVP bude oživení
Filipův nápad v sobě skrývá jisté zajímavé podněty.Dál ovšem nemám k čemu se vyjádřit. Opět se to zvrhlo do diskuse o tom, kdo kolik komu bere.
Na tohle ovšem reagovat musím. Prostě mi to nedá
První část až po smajlíka s mečem jako by mi z duše mluvila.
Druhá část s odměnami za války cechů už naráží na klasický nešvar této komunity. Čeho půjde zneužít, toho zneužijeme. Už vidím ty fingované války cechů, kde se vlastně ani neválčí, udělá se pár bodíků, shrábneme odměny za vítězství a pak si to prohodíme.
Co se týká pvp turnaje, pak první vlaštovka v podobě PvP her Joan 2013 už tu proběhla a měla myslím dost slušný úspěch. Návštěvnost ve válkách vzrostla téměř okamžitě a díky hrám přibylo i pár nových vyznavačů pvp. Dost mě překvapilo, že od té doby se nenašel nikdo, kdo by následoval příkladu cechu Los Reyes a uspořádal další kolo. A to i přes to, že jsem několikrát deklaroval plnou podporu GM týmu a to i včetně odměn pro organizátory dalšího kola. Vzhledem k tomu, že od podzimu jsem stihnul povýšit na právoplatného GM a i v týmu proběhla spousta pozitivních změn, jsou nyní možnosti podpory a s tím spojených eventuelních odměn daleko větší než tomu bylo při prvním "ročníku". Stále bych ale tento projekt pvp her udržel v mezích "hráči pro hráče". Ano můžeme ho zorganizovat i my jako tým, ale zábava, kterou si připravíte sami "chutná" daleko lépe, než když vám jí někdo naservíruje až pod nos.
Ano cechy by také snesly změnu, ale to už patří do jiné diskuze. Mimochodem tam někteří členové týmu vidí ještě větší nutnost zásahu než v případě PvP.
Na tohle ovšem reagovat musím. Prostě mi to nedá
Spoiler:
Clon3D píše:Také nevidím problém moc v těch válkách, tady jde spíše o to, že mnoho lidí pvp nedělá vůbec. Pvm každý udělat musí, ale pvp už udělá jen pár lidí jelikož za to nic není a nic je do toho ani nenutí. Ta hra byla tvořena o boji mezi třemi říšemi jenže, když se tu někdo mezi sebou začne napadat na "pvm?" mapách slyší akorát urážky, různé kecy na fóru atd.. Prostě mnoho hráčů se letí jenom někam "vybrečet", ale že by začali něco dělat s pvp výbavou to né - ono je totiž mnohem rychlejší a levnější pomluvit toho útočníka všude kde se dá než, aby si udělali pvp výbavu a vrátili jím to se vším všudy. Také mi přijde, že je tu velký problém u cechů. Ono kdyby byli nějaké pěkné odměny vznikne tu mnohem více lepších cechů a dost hráčů to možná i navnadí udělat si pvp výbavu, aby svému cechu pomohli. Prostě by to tu podle mě chtělo udělat nějaký lepší systém válek cechů a nějaké ty odměny (teď za vyhranou válku cechů člověk dostane 5x červenej elík M). Když lidé uvidí, že za to jsou pěkný věci a hlavně si zaválčí i mnohem lépe než ve válkách. Jenže hlavní problém tu je ten systém. Chtělo by to ze začátku asi nějaký turnaj udělaný normálně přes fórko - udělat to v nějakým čase, který by vyhovoval nejvíce hráčům a propagovat to ve hře.
I teď je docela dost velká sledovanost válek cechů (když tedy někdy nějaká je) a myslím, že přes ty války by se dalo dostat dost lidí k pvpéčku.
První část až po smajlíka s mečem jako by mi z duše mluvila.
Druhá část s odměnami za války cechů už naráží na klasický nešvar této komunity. Čeho půjde zneužít, toho zneužijeme. Už vidím ty fingované války cechů, kde se vlastně ani neválčí, udělá se pár bodíků, shrábneme odměny za vítězství a pak si to prohodíme.
Co se týká pvp turnaje, pak první vlaštovka v podobě PvP her Joan 2013 už tu proběhla a měla myslím dost slušný úspěch. Návštěvnost ve válkách vzrostla téměř okamžitě a díky hrám přibylo i pár nových vyznavačů pvp. Dost mě překvapilo, že od té doby se nenašel nikdo, kdo by následoval příkladu cechu Los Reyes a uspořádal další kolo. A to i přes to, že jsem několikrát deklaroval plnou podporu GM týmu a to i včetně odměn pro organizátory dalšího kola. Vzhledem k tomu, že od podzimu jsem stihnul povýšit na právoplatného GM a i v týmu proběhla spousta pozitivních změn, jsou nyní možnosti podpory a s tím spojených eventuelních odměn daleko větší než tomu bylo při prvním "ročníku". Stále bych ale tento projekt pvp her udržel v mezích "hráči pro hráče". Ano můžeme ho zorganizovat i my jako tým, ale zábava, kterou si připravíte sami "chutná" daleko lépe, než když vám jí někdo naservíruje až pod nos.
Ano cechy by také snesly změnu, ale to už patří do jiné diskuze. Mimochodem tam někteří členové týmu vidí ještě větší nutnost zásahu než v případě PvP.
Přílišná oddanost ideálům nezřídka končívá tím, že v rámci boje proti alkoholismu zastřelíš dítě se sáčkem rumových pralinek. Karel Kryl
-
- Lv.7
- Příspěvky: 36
- Registrován: pát 01. črc 2011 8:43:58
- Dostal poděkování: 11 poděkování
Re: War říší a PVP bude oživení
Moj nazor ako zkvalitnit PVP je:
Vytvorenie pvm mapy, kde by sa bojovalo s PVP vybavou s moznostou vstupu iba cechu. Npc by mali vlastnosti hracskych postav, platili by obrany na chary (sura, war, ninja, saman) a zbrane (mec, dyka, obojrucka, sipy). Vstup by bol mozny iba hracom z jedneho cechu (napr. 8 hracov a museli by byt po 2 chary).
Sila npc by musela byt taka, aby nebolo mozne, ze si jeden hrac vezme 8 postav a bude chodit sam. Proste tymova spolupraca. Mapu by sa malo dat prejst za cca 1 hodinu. Odmena by mala byt primerana, s moznostou vyberu toho co prave potrebujeme. Mozno by som pridal daky predmet na 100% vvylepsovanie dracich veci na +7 a +8. Tuto odmenu by si mohol vybrat iba jeden hrac zo skupiny a ostatny by nedostali nic.
Kto by chcel ist na tuto mapu, bol by nuteny spravit kvalitnejsiu PVP vybavu. Tym by bola vacsia sanca, ze by sa obcas zapojil aj do valky risi.
Vstup na mapu by mohol byt napr za 100 CB / postava.
Dalsia vec odmeny za CB, Priemerny hrac spravi za vojnu risi 300 CB. Za tuto ciastku by som dal balicek kosti a elikov na jednu hodinu.
Niekedy davnejsie som daval navrh na hodinove eliky. Bolo mi napisane, ze uz su v plane. (bohuzial doteraz nie su, mozno sa mozeme tesit v novom jadre)
Vytvorenie pvm mapy, kde by sa bojovalo s PVP vybavou s moznostou vstupu iba cechu. Npc by mali vlastnosti hracskych postav, platili by obrany na chary (sura, war, ninja, saman) a zbrane (mec, dyka, obojrucka, sipy). Vstup by bol mozny iba hracom z jedneho cechu (napr. 8 hracov a museli by byt po 2 chary).
Sila npc by musela byt taka, aby nebolo mozne, ze si jeden hrac vezme 8 postav a bude chodit sam. Proste tymova spolupraca. Mapu by sa malo dat prejst za cca 1 hodinu. Odmena by mala byt primerana, s moznostou vyberu toho co prave potrebujeme. Mozno by som pridal daky predmet na 100% vvylepsovanie dracich veci na +7 a +8. Tuto odmenu by si mohol vybrat iba jeden hrac zo skupiny a ostatny by nedostali nic.
Kto by chcel ist na tuto mapu, bol by nuteny spravit kvalitnejsiu PVP vybavu. Tym by bola vacsia sanca, ze by sa obcas zapojil aj do valky risi.
Vstup na mapu by mohol byt napr za 100 CB / postava.
Dalsia vec odmeny za CB, Priemerny hrac spravi za vojnu risi 300 CB. Za tuto ciastku by som dal balicek kosti a elikov na jednu hodinu.
Niekedy davnejsie som daval navrh na hodinove eliky. Bolo mi napisane, ze uz su v plane. (bohuzial doteraz nie su, mozno sa mozeme tesit v novom jadre)
-
- Lv.17
- Příspěvky: 175
- Registrován: pon 23. led 2012 18:56:48
- Dal poděkování: 80 poděkování
- Dostal poděkování: 311 poděkování
Re: War říší a PVP bude oživení
Nejvetsi hloupost a nesmysl je hrace do neceho nutit, pokud ten hrac pvp nemusi, tak nema smysl ho do nej nutit. I kdyby ten hrac byl donucen tu pvp vybavu udelat, tak ji stejne nebude pouzivat. Ten hrac to proste musi chtit sam a melo by ho to bavit, jedine tak tu pvp vybavu bude vyuzivat.
Dalsim problemem v dnesni dobe je fakt, ze nekteri hraci, kdyz delaji pvp vybavu, tak ji chteji mit absolutne TOP a az pak zacnou chodit i do valek. Pak muze nastat to, ze ten hrac co udelal TOP pvp vybavu pujde do war a zjisti, ze ho pvp nebavi a nebo ze mu nesedi postava, takze defakto ztratil nekolik mesicu budovanim postavy a pvp vybavy.
V dnesni dobe je celkem snadne sehnat prumernou pvp vybavu a i s tou prumernou vybavou dokaze byt clovek konkurence schopny. Hrac ktery vlastni prumernou pvp vybavu se pak stava pokrocilym pvprem a vybavu zacne postupne zlepsovat, ale porad ten hrac je pvp aktivni, protoze ma svoji prumernou vybavu a tim padem je atraktivni pro pvp cechy, protoze cech ho muze okamzite pouzit.
Ja zacal chodit war risi v 75 lv a pvp vybava se tomu snad ani nedala rict ale mel jsem radost a uzival sem si to, protoze to bylo to na co sem se tesil pri prechodu z offika serveru.
Dalsim problemem v dnesni dobe je fakt, ze nekteri hraci, kdyz delaji pvp vybavu, tak ji chteji mit absolutne TOP a az pak zacnou chodit i do valek. Pak muze nastat to, ze ten hrac co udelal TOP pvp vybavu pujde do war a zjisti, ze ho pvp nebavi a nebo ze mu nesedi postava, takze defakto ztratil nekolik mesicu budovanim postavy a pvp vybavy.
V dnesni dobe je celkem snadne sehnat prumernou pvp vybavu a i s tou prumernou vybavou dokaze byt clovek konkurence schopny. Hrac ktery vlastni prumernou pvp vybavu se pak stava pokrocilym pvprem a vybavu zacne postupne zlepsovat, ale porad ten hrac je pvp aktivni, protoze ma svoji prumernou vybavu a tim padem je atraktivni pro pvp cechy, protoze cech ho muze okamzite pouzit.
Ja zacal chodit war risi v 75 lv a pvp vybava se tomu snad ani nedala rict ale mel jsem radost a uzival sem si to, protoze to bylo to na co sem se tesil pri prechodu z offika serveru.
Become one of us and help us to create the most powerful guild on this server !!! -------> click viewtopic.php?f=34&t=97497
- Cepino
- Lv.38
- Příspěvky: 1808
- Registrován: stř 14. bře 2012 10:01:55
- Dal poděkování: 874 poděkování
- Dostal poděkování: 1256 poděkování
Re: War říší a PVP bude oživení
Souhlasím s Neosem, do PvP se lidé nutit nesmí, to je naopak ještě více odradí. Spíše je do PvP něčím přitáhnout, aby to dělali pro radost.
Cepino19731 | Renegat | |||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
WP sura | 150 | Hotovo | P | P | P | M6 |
- Malchus
- Lv.21
- Příspěvky: 307
- Registrován: pon 26. črc 2010 10:00:56
- Dal poděkování: 94 poděkování
- Dostal poděkování: 381 poděkování
Re: War říší a PVP bude oživení
Mě udivuje, že skoro zmizely války cechů. Navrhují se tady soubojové arény, kde by skupinky potkaly podobně silného soupeře. Ale přesně takhle cechovní války fungují nebo mohou fungovat. Že cech narazí na podobně silného soupeře, se kterým třeba prohrál, ale cítí, že se dalo vyhrát. A nutí je to zlepšovat se. Cechovní války mohou být tou úvodní branou do světa pvp.
- Já bych nemusel mít žádné odměny za cechovní války, jen bych rád viděl, koho cech může vyzvat, kdo je připravený válčit. Dřív byly aspoň vidět výzvy v chatu. Cech A vyzval cech B k válce. Cech B válku nepřijal, ale reagoval na to cech C a vyzval cech A. Na to reagoval cech D a poslal výzvu cechům A i C. Nebylo to ideální, ale aspoň něco.
- Nějaký solidnější žebříček cechů. I když nikdy nebude spravedlivý, silné cechy budou mít vždy málo válek z jednoduchého důvodu - podobně silných cechů je málo. Ani vlastně nevím, podle čeho jsou cechy bodovány, jestli to nějak neupravit.
- Já bych nemusel mít žádné odměny za cechovní války, jen bych rád viděl, koho cech může vyzvat, kdo je připravený válčit. Dřív byly aspoň vidět výzvy v chatu. Cech A vyzval cech B k válce. Cech B válku nepřijal, ale reagoval na to cech C a vyzval cech A. Na to reagoval cech D a poslal výzvu cechům A i C. Nebylo to ideální, ale aspoň něco.
- Nějaký solidnější žebříček cechů. I když nikdy nebude spravedlivý, silné cechy budou mít vždy málo válek z jednoduchého důvodu - podobně silných cechů je málo. Ani vlastně nevím, podle čeho jsou cechy bodovány, jestli to nějak neupravit.
-
- Lv.19
- Příspěvky: 234
- Registrován: úte 17. kvě 2011 12:24:03
- Dal poděkování: 100 poděkování
- Dostal poděkování: 154 poděkování
Re: War říší a PVP bude oživení
úplne si zle Bral si mu 800 predtým, s ochranou keď si mu ju zrušil, tak sa mu znížila obrana o 33%, čiže z 800 to vyskočilo na 1200 ak by to vybehlo na 5000, bolo by to niečo okolo 600% z pôvodnej hodnoty, zamysli sa nad tým, ak máš zdraví rozum tak ti dojde že sa mýliš.MostEVILEK píše:fastere,33% obrany schop,dělá svoje,takže 4K rozdíl,je to možné a taky to je fakt a bude to ještě víc až dám trn na +9
Ja vám neviem... Mňa osobne tie cechové vojny 2x zrovna nebavili. Zato ja, by som mal další nápad
Do vojny by sa spavnovali pvp príšery. Neplatil by nane bonus silný proti príšeram, ani prumka či tak nejak. Proste čisto schopka. Len a iba schopka + lidi + war/ninja/šaman či sura (kamene, aj pvp bonusy). Tieto príšery by boli nejake velke, nedal by sa dat nane 1 minutovy stun len ten 3 sekundový a aj to len niekedy, dmg by nemali mať príliš velký, aby to vyrazne neovplyvnilo vojnu. Vzdy by sa spawnli 1-2 za celu válku. Prečo? Lebo kebyže ich zabijete, padla by každému zázračná truhla. Tú by ste otvorili a padlo by vám niečo cenné (100kk+). Tie Príšery by mali byť velké, aby upútali pozornosť, niečo nové, niečo zaujímavé a ich schopnosti tiež, predstavoval by som si to proste už troška modernejšie. Vačšie skilly a spomalené pohyby. Bolo by to krásne . Pochopitelne, proti tomuto monstru by platili pvp obrany war/ninja/sura/saman.. Dyky alebo mece a tak by som dotoho nezahrnal. Zakladný dmg by toho stvorenia nebol velky, nejakých 10k? zoberte si ze máte 60% obrany tak by brala 4k, kritik 8 (všetkým naokolo!). pomedzi to b ste sa zasa mohli zabíjať vy a tak ) také spestrenie
What doesn't kill you makes you stronger.
-
- Lv.15
- Příspěvky: 136
- Registrován: ned 04. pro 2011 19:42:33
- Dal poděkování: 383 poděkování
- Dostal poděkování: 396 poděkování
Re: War říší a PVP bude oživení
Malchus:
Malchus píše:Mě udivuje, že skoro zmizely války cechů. Navrhují se tady soubojové arény, kde by skupinky potkaly podobně silného soupeře. Ale přesně takhle cechovní války fungují nebo mohou fungovat. Že cech narazí na podobně silného soupeře, se kterým třeba prohrál, ale cítí, že se dalo vyhrát. A nutí je to zlepšovat se. Cechovní války mohou být tou úvodní branou do světa pvp.
- Já bych nemusel mít žádné odměny za cechovní války, jen bych rád viděl, koho cech může vyzvat, kdo je připravený válčit. Dřív byly aspoň vidět výzvy v chatu. Cech A vyzval cech B k válce. Cech B válku nepřijal, ale reagoval na to cech C a vyzval cech A. Na to reagoval cech D a poslal výzvu cechům A i C. Nebylo to ideální, ale aspoň něco.
- Nějaký solidnější žebříček cechů. I když nikdy nebude spravedlivý, silné cechy budou mít vždy málo válek z jednoduchého důvodu - podobně silných cechů je málo. Ani vlastně nevím, podle čeho jsou cechy bodovány, jestli to nějak neupravit.
- Malchus
- Lv.21
- Příspěvky: 307
- Registrován: pon 26. črc 2010 10:00:56
- Dal poděkování: 94 poděkování
- Dostal poděkování: 381 poděkování
Re: War říší a PVP bude oživení
K tomu jsem se vyjádřil v tématu a svůj názor jsem nezměnil. Myslím, že existují jednodušší cesty. Třeba to co navrhoval Cepino. Stačí na webu vidět který vůdce je online a je připraven válčit.Lois píše:viewtopic.php?f=59&t=106593Malchus:Malchus píše:Mě udivuje, že skoro zmizely války cechů. Navrhují se tady soubojové arény, kde by skupinky potkaly podobně silného soupeře. Ale přesně takhle cechovní války fungují nebo mohou fungovat. Že cech narazí na podobně silného soupeře, se kterým třeba prohrál, ale cítí, že se dalo vyhrát. A nutí je to zlepšovat se. Cechovní války mohou být tou úvodní branou do světa pvp.
- Já bych nemusel mít žádné odměny za cechovní války, jen bych rád viděl, koho cech může vyzvat, kdo je připravený válčit. Dřív byly aspoň vidět výzvy v chatu. Cech A vyzval cech B k válce. Cech B válku nepřijal, ale reagoval na to cech C a vyzval cech A. Na to reagoval cech D a poslal výzvu cechům A i C. Nebylo to ideální, ale aspoň něco.
- Nějaký solidnější žebříček cechů. I když nikdy nebude spravedlivý, silné cechy budou mít vždy málo válek z jednoduchého důvodu - podobně silných cechů je málo. Ani vlastně nevím, podle čeho jsou cechy bodovány, jestli to nějak neupravit.
EDIT: Možná narážíš na mojí větu:
"Kdyby cechy chtěly válčit, válčily by i bez tohoto systému."
Ano, proto mě udivuje, že války téměř nejsou. Čeho se cechy bojí ? Prohry ? To bych chápal u těch nejsilnějších cechů, ale co ty ostatní menší a malé cechy ?
-
- Chat Center
-
- You do not have permission to post in chat.
@
Betty « sob 9:13 am »
@
schvarz « pát 9:46 pm »
@
schvarz « pát 9:46 pm »
@
Takashiro « pát 8:13 am »
@
KerkyzAfterky « čtv 7:49 pm »
@
KerkyzAfterky « čtv 7:49 pm »
@
Mionix « čtv 7:31 pm »
@
MoCKeR « čtv 6:38 pm »
@
Mionix « čtv 4:56 pm »
@
Hakan « čtv 12:47 pm »
@
TomasFoxx « čtv 12:07 pm »
@
Hakan « čtv 12:07 pm »
@
TomasFoxx « čtv 12:06 pm »
@
TomasFoxx « čtv 11:06 am »
@
Angela « pon 6:48 pm »
@
ddavidd « pon 6:47 pm »
@
Angela « pon 6:40 pm »
@
schvarz « pon 3:13 pm »
@
Ezzo95 « pon 3:13 pm »
@
schvarz « pon 3:12 pm »
@
schvarz « pon 3:10 pm »
@
Ezzo95 « pon 3:10 pm »
@
schvarz « pon 3:10 pm »
@
Ezzo95 « pon 3:09 pm »
@
schvarz « pon 3:09 pm »
@
Ezzo95 « pon 3:09 pm »
@
schvarz « pon 3:08 pm »
@
Ezzo95 « pon 3:07 pm »
@
schvarz « pon 3:07 pm »
@
Ezzo95 « pon 3:06 pm »
@
schvarz « pon 3:06 pm »
@
schvarz « pon 3:06 pm »
@
Ezzo95 « pon 3:06 pm »
@
schvarz « pon 3:03 pm »
@
schvarz « pon 3:01 pm »
@
schvarz « pon 3:00 pm »
@
Ezzo95 « pon 2:59 pm »
@
schvarz « pon 2:57 pm »
@
schvarz « pon 2:57 pm »
@
Ezzo95 « pon 2:56 pm »
@
schvarz « pon 2:55 pm »
@
Ezzo95 « pon 2:55 pm »
@
schvarz « pon 2:53 pm »
@
Ezzo95 « pon 2:43 pm »
@
qSTRoNgMANp « pon 11:05 am »
@
Suko201 « pon 7:34 am »
@
TheDobbyk « ned 6:14 pm »
@
Mionix « sob 6:50 pm »
@
Mionix « sob 6:44 pm »
@
TheDobbyk « sob 3:16 pm »
@
Hakan « sob 1:51 pm »
@
TomasFoxx « sob 1:08 pm »
@
Relly « čtv 6:49 pm »
@
Makarov « čtv 3:04 pm »
@
Lejno « čtv 2:48 pm »
@
Lacius « sob 3:56 pm »
@
Suko201 « pát 8:12 pm »
@
Suko201 « pát 8:12 pm »
@
Mionix « pát 1:46 pm »
@
TomasFoxx « pát 10:13 am »