War říší a PVP návrhy na oživení

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Malchus
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 307
Registrován: pon 26. črc 2010 10:00:56
Dal poděkování: 94 poděkování
Dostal poděkování: 381 poděkování

Re: War říší a PVP bude oživení

Příspěvek od Malchus » úte 17. čer 2014 23:27:08

Nutit hráče do pvp ? To jako aby server přišel i o ty pvm hráče ? Ty si asi nepamatuješ ten povyk, když se musely kopat v Cidonii krystaly do zdobenych tavenin...
Obrázek

Uživatelský avatar
MostEVILEK
Lv.31
Lv.31
Příspěvky: 1177
Registrován: úte 10. pro 2013 11:07:07
Dal poděkování: 335 poděkování
Dostal poděkování: 310 poděkování

Re: War říší a PVP bude oživení

Příspěvek od MostEVILEK » stř 18. čer 2014 0:59:43

fastere,33% obrany schop,dělá svoje,takže 4K rozdíl,je to možné a taky to je fakt a bude to ještě víc až dám trn na +9
Navždy legendou...

Už jen forum..

Pokud byste s něčím ohledně Ekury potřebovali poradit, tak se kdykoliv můžete obrátit na mě.
Obrázek

Mithra
Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 489
Registrován: úte 24. zář 2013 11:22:32
Dal poděkování: 99 poděkování
Dostal poděkování: 1049 poděkování

Re: War říší a PVP bude oživení

Příspěvek od Mithra » stř 18. čer 2014 2:23:12

Filipův nápad v sobě skrývá jisté zajímavé podněty.Dál ovšem nemám k čemu se vyjádřit. Opět se to zvrhlo do diskuse o tom, kdo kolik komu bere.


Na tohle ovšem reagovat musím. Prostě mi to nedá :-)
Spoiler:
Clon3D píše:Také nevidím problém moc v těch válkách, tady jde spíše o to, že mnoho lidí pvp nedělá vůbec. Pvm každý udělat musí, ale pvp už udělá jen pár lidí jelikož za to nic není a nic je do toho ani nenutí. Ta hra byla tvořena o boji mezi třemi říšemi jenže, když se tu někdo mezi sebou začne napadat na "pvm?" mapách slyší akorát urážky, různé kecy na fóru atd.. Prostě mnoho hráčů se letí jenom někam "vybrečet", ale že by začali něco dělat s pvp výbavou to né - ono je totiž mnohem rychlejší a levnější pomluvit toho útočníka všude kde se dá než, aby si udělali pvp výbavu a vrátili jím to se vším všudy. :fight: Také mi přijde, že je tu velký problém u cechů. Ono kdyby byli nějaké pěkné odměny vznikne tu mnohem více lepších cechů a dost hráčů to možná i navnadí udělat si pvp výbavu, aby svému cechu pomohli. Prostě by to tu podle mě chtělo udělat nějaký lepší systém válek cechů a nějaké ty odměny (teď za vyhranou válku cechů člověk dostane 5x červenej elík M). Když lidé uvidí, že za to jsou pěkný věci a hlavně si zaválčí i mnohem lépe než ve válkách. Jenže hlavní problém tu je ten systém. Chtělo by to ze začátku asi nějaký turnaj udělaný normálně přes fórko - udělat to v nějakým čase, který by vyhovoval nejvíce hráčům a propagovat to ve hře. :-)
I teď je docela dost velká sledovanost válek cechů (když tedy někdy nějaká je) a myslím, že přes ty války by se dalo dostat dost lidí k pvpéčku. :-)

:arrow: První část až po smajlíka s mečem jako by mi z duše mluvila.
:arrow: Druhá část s odměnami za války cechů už naráží na klasický nešvar této komunity. Čeho půjde zneužít, toho zneužijeme. Už vidím ty fingované války cechů, kde se vlastně ani neválčí, udělá se pár bodíků, shrábneme odměny za vítězství a pak si to prohodíme.
:arrow: Co se týká pvp turnaje, pak první vlaštovka v podobě PvP her Joan 2013 už tu proběhla a měla myslím dost slušný úspěch. Návštěvnost ve válkách vzrostla téměř okamžitě a díky hrám přibylo i pár nových vyznavačů pvp. Dost mě překvapilo, že od té doby se nenašel nikdo, kdo by následoval příkladu cechu Los Reyes a uspořádal další kolo. A to i přes to, že jsem několikrát deklaroval plnou podporu GM týmu a to i včetně odměn pro organizátory dalšího kola. Vzhledem k tomu, že od podzimu jsem stihnul povýšit na právoplatného GM a i v týmu proběhla spousta pozitivních změn, jsou nyní možnosti podpory a s tím spojených eventuelních odměn daleko větší než tomu bylo při prvním "ročníku". Stále bych ale tento projekt pvp her udržel v mezích "hráči pro hráče". Ano můžeme ho zorganizovat i my jako tým, ale zábava, kterou si připravíte sami "chutná" daleko lépe, než když vám jí někdo naservíruje až pod nos.
:arrow: Ano cechy by také snesly změnu, ale to už patří do jiné diskuze. Mimochodem tam někteří členové týmu vidí ještě větší nutnost zásahu než v případě PvP.
Přílišná oddanost ideálům nezřídka končívá tím, že v rámci boje proti alkoholismu zastřelíš dítě se sáčkem rumových pralinek. Karel Kryl

ninjiitsu
Lv.7
Lv.7
Příspěvky: 36
Registrován: pát 01. črc 2011 8:43:58
Dostal poděkování: 11 poděkování

Re: War říší a PVP bude oživení

Příspěvek od ninjiitsu » stř 18. čer 2014 10:25:46

Moj nazor ako zkvalitnit PVP je:
Vytvorenie pvm mapy, kde by sa bojovalo s PVP vybavou s moznostou vstupu iba cechu. Npc by mali vlastnosti hracskych postav, platili by obrany na chary (sura, war, ninja, saman) a zbrane (mec, dyka, obojrucka, sipy). Vstup by bol mozny iba hracom z jedneho cechu (napr. 8 hracov a museli by byt po 2 chary).
Sila npc by musela byt taka, aby nebolo mozne, ze si jeden hrac vezme 8 postav a bude chodit sam. Proste tymova spolupraca. Mapu by sa malo dat prejst za cca 1 hodinu. Odmena by mala byt primerana, s moznostou vyberu toho co prave potrebujeme. Mozno by som pridal daky predmet na 100% vvylepsovanie dracich veci na +7 a +8. Tuto odmenu by si mohol vybrat iba jeden hrac zo skupiny a ostatny by nedostali nic.
Kto by chcel ist na tuto mapu, bol by nuteny spravit kvalitnejsiu PVP vybavu. Tym by bola vacsia sanca, ze by sa obcas zapojil aj do valky risi.
Vstup na mapu by mohol byt napr za 100 CB / postava.
Dalsia vec odmeny za CB, Priemerny hrac spravi za vojnu risi 300 CB. Za tuto ciastku by som dal balicek kosti a elikov na jednu hodinu.
Niekedy davnejsie som daval navrh na hodinove eliky. Bolo mi napisane, ze uz su v plane. (bohuzial doteraz nie su, mozno sa mozeme tesit v novom jadre)

Neos
Lv.17
Lv.17
Příspěvky: 175
Registrován: pon 23. led 2012 18:56:48
Dal poděkování: 80 poděkování
Dostal poděkování: 311 poděkování

Re: War říší a PVP bude oživení

Příspěvek od Neos » stř 18. čer 2014 11:37:27

Nejvetsi hloupost a nesmysl je hrace do neceho nutit, pokud ten hrac pvp nemusi, tak nema smysl ho do nej nutit. I kdyby ten hrac byl donucen tu pvp vybavu udelat, tak ji stejne nebude pouzivat. Ten hrac to proste musi chtit sam a melo by ho to bavit, jedine tak tu pvp vybavu bude vyuzivat.
Dalsim problemem v dnesni dobe je fakt, ze nekteri hraci, kdyz delaji pvp vybavu, tak ji chteji mit absolutne TOP a az pak zacnou chodit i do valek. Pak muze nastat to, ze ten hrac co udelal TOP pvp vybavu pujde do war a zjisti, ze ho pvp nebavi a nebo ze mu nesedi postava, takze defakto ztratil nekolik mesicu budovanim postavy a pvp vybavy.
V dnesni dobe je celkem snadne sehnat prumernou pvp vybavu a i s tou prumernou vybavou dokaze byt clovek konkurence schopny. Hrac ktery vlastni prumernou pvp vybavu se pak stava pokrocilym pvprem a vybavu zacne postupne zlepsovat, ale porad ten hrac je pvp aktivni, protoze ma svoji prumernou vybavu a tim padem je atraktivni pro pvp cechy, protoze cech ho muze okamzite pouzit.

Ja zacal chodit war risi v 75 lv a pvp vybava se tomu snad ani nedala rict :D ale mel jsem radost a uzival sem si to, protoze to bylo to na co sem se tesil pri prechodu z offika serveru.
Obrázek
Become one of us and help us to create the most powerful guild on this server !!! -------> click viewtopic.php?f=34&t=97497

Uživatelský avatar
Cepino
Lv.38
Lv.38
Příspěvky: 1808
Registrován: stř 14. bře 2012 10:01:55
Dal poděkování: 874 poděkování
Dostal poděkování: 1256 poděkování

Re: War říší a PVP bude oživení

Příspěvek od Cepino » stř 18. čer 2014 12:59:32

Souhlasím s Neosem, do PvP se lidé nutit nesmí, to je naopak ještě více odradí. Spíše je do PvP něčím přitáhnout, aby to dělali pro radost.
ObrázekCepino19731RenegatObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Obrázek WP suraObrázek150HotovoPPPM6

Uživatelský avatar
Malchus
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 307
Registrován: pon 26. črc 2010 10:00:56
Dal poděkování: 94 poděkování
Dostal poděkování: 381 poděkování

Re: War říší a PVP bude oživení

Příspěvek od Malchus » stř 18. čer 2014 13:15:54

Mě udivuje, že skoro zmizely války cechů. Navrhují se tady soubojové arény, kde by skupinky potkaly podobně silného soupeře. Ale přesně takhle cechovní války fungují nebo mohou fungovat. Že cech narazí na podobně silného soupeře, se kterým třeba prohrál, ale cítí, že se dalo vyhrát. A nutí je to zlepšovat se. Cechovní války mohou být tou úvodní branou do světa pvp.

- Já bych nemusel mít žádné odměny za cechovní války, jen bych rád viděl, koho cech může vyzvat, kdo je připravený válčit. Dřív byly aspoň vidět výzvy v chatu. Cech A vyzval cech B k válce. Cech B válku nepřijal, ale reagoval na to cech C a vyzval cech A. Na to reagoval cech D a poslal výzvu cechům A i C. Nebylo to ideální, ale aspoň něco.
- Nějaký solidnější žebříček cechů. I když nikdy nebude spravedlivý, silné cechy budou mít vždy málo válek z jednoduchého důvodu - podobně silných cechů je málo. Ani vlastně nevím, podle čeho jsou cechy bodovány, jestli to nějak neupravit.
Obrázek

xXFasterXx
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 234
Registrován: úte 17. kvě 2011 12:24:03
Dal poděkování: 100 poděkování
Dostal poděkování: 154 poděkování

Re: War říší a PVP bude oživení

Příspěvek od xXFasterXx » stř 18. čer 2014 15:00:50

MostEVILEK píše:fastere,33% obrany schop,dělá svoje,takže 4K rozdíl,je to možné a taky to je fakt a bude to ještě víc až dám trn na +9
úplne si zle ;) Bral si mu 800 predtým, s ochranou ;) keď si mu ju zrušil, tak sa mu znížila obrana o 33%, čiže z 800 to vyskočilo na 1200 ;) ak by to vybehlo na 5000, bolo by to niečo okolo 600% z pôvodnej hodnoty, zamysli sa nad tým, ak máš zdraví rozum tak ti dojde že sa mýliš.

Ja vám neviem... Mňa osobne tie cechové vojny 2x zrovna nebavili. Zato ja, by som mal další nápad ;)

Do vojny by sa spavnovali pvp príšery. Neplatil by nane bonus silný proti príšeram, ani prumka či tak nejak. Proste čisto schopka. Len a iba schopka + lidi + war/ninja/šaman či sura (kamene, aj pvp bonusy). Tieto príšery by boli nejake velke, nedal by sa dat nane 1 minutovy stun len ten 3 sekundový a aj to len niekedy, dmg by nemali mať príliš velký, aby to vyrazne neovplyvnilo vojnu. Vzdy by sa spawnli 1-2 za celu válku. Prečo? Lebo kebyže ich zabijete, padla by každému zázračná truhla. Tú by ste otvorili a padlo by vám niečo cenné (100kk+). Tie Príšery by mali byť velké, aby upútali pozornosť, niečo nové, niečo zaujímavé a ich schopnosti tiež, predstavoval by som si to proste už troška modernejšie. Vačšie skilly a spomalené pohyby. Bolo by to krásne :). Pochopitelne, proti tomuto monstru by platili pvp obrany war/ninja/sura/saman.. Dyky alebo mece a tak by som dotoho nezahrnal. Zakladný dmg by toho stvorenia nebol velky, nejakých 10k? zoberte si ze máte 60% obrany tak by brala 4k, kritik 8 (všetkým naokolo!). pomedzi to b ste sa zasa mohli zabíjať vy a tak :)) také spestrenie
What doesn't kill you makes you stronger.

Lois
Lv.15
Lv.15
Příspěvky: 136
Registrován: ned 04. pro 2011 19:42:33
Dal poděkování: 383 poděkování
Dostal poděkování: 396 poděkování

Re: War říší a PVP bude oživení

Příspěvek od Lois » stř 18. čer 2014 15:32:08

Malchus:
Malchus píše:Mě udivuje, že skoro zmizely války cechů. Navrhují se tady soubojové arény, kde by skupinky potkaly podobně silného soupeře. Ale přesně takhle cechovní války fungují nebo mohou fungovat. Že cech narazí na podobně silného soupeře, se kterým třeba prohrál, ale cítí, že se dalo vyhrát. A nutí je to zlepšovat se. Cechovní války mohou být tou úvodní branou do světa pvp.

- Já bych nemusel mít žádné odměny za cechovní války, jen bych rád viděl, koho cech může vyzvat, kdo je připravený válčit. Dřív byly aspoň vidět výzvy v chatu. Cech A vyzval cech B k válce. Cech B válku nepřijal, ale reagoval na to cech C a vyzval cech A. Na to reagoval cech D a poslal výzvu cechům A i C. Nebylo to ideální, ale aspoň něco.
- Nějaký solidnější žebříček cechů. I když nikdy nebude spravedlivý, silné cechy budou mít vždy málo válek z jednoduchého důvodu - podobně silných cechů je málo. Ani vlastně nevím, podle čeho jsou cechy bodovány, jestli to nějak neupravit.
viewtopic.php?f=59&t=106593

Uživatelský avatar
Malchus
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 307
Registrován: pon 26. črc 2010 10:00:56
Dal poděkování: 94 poděkování
Dostal poděkování: 381 poděkování

Re: War říší a PVP bude oživení

Příspěvek od Malchus » stř 18. čer 2014 16:24:47

Lois píše:
Malchus:
Malchus píše:Mě udivuje, že skoro zmizely války cechů. Navrhují se tady soubojové arény, kde by skupinky potkaly podobně silného soupeře. Ale přesně takhle cechovní války fungují nebo mohou fungovat. Že cech narazí na podobně silného soupeře, se kterým třeba prohrál, ale cítí, že se dalo vyhrát. A nutí je to zlepšovat se. Cechovní války mohou být tou úvodní branou do světa pvp.

- Já bych nemusel mít žádné odměny za cechovní války, jen bych rád viděl, koho cech může vyzvat, kdo je připravený válčit. Dřív byly aspoň vidět výzvy v chatu. Cech A vyzval cech B k válce. Cech B válku nepřijal, ale reagoval na to cech C a vyzval cech A. Na to reagoval cech D a poslal výzvu cechům A i C. Nebylo to ideální, ale aspoň něco.
- Nějaký solidnější žebříček cechů. I když nikdy nebude spravedlivý, silné cechy budou mít vždy málo válek z jednoduchého důvodu - podobně silných cechů je málo. Ani vlastně nevím, podle čeho jsou cechy bodovány, jestli to nějak neupravit.
viewtopic.php?f=59&t=106593
K tomu jsem se vyjádřil v tématu a svůj názor jsem nezměnil. Myslím, že existují jednodušší cesty. Třeba to co navrhoval Cepino. Stačí na webu vidět který vůdce je online a je připraven válčit.

EDIT: Možná narážíš na mojí větu:
"Kdyby cechy chtěly válčit, válčily by i bez tohoto systému."
Ano, proto mě udivuje, že války téměř nejsou. Čeho se cechy bojí ? Prohry ? To bych chápal u těch nejsilnějších cechů, ale co ty ostatní menší a malé cechy ?
Obrázek

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Betty « sob 9:13 am »
Tabule se asi neopravila? Po relogu se znovu ukáže čas, který se odečítá ale před relogem či třeba portem už to psalo že se muže jít hledat :D Případně stačí odjet a už je tam zase najednou čas :D
@ schvarz « pát 9:46 pm »
8mi, 2ěma, 1ednou a já nevim co ještě
@ schvarz « pát 9:46 pm »
čekám na den, kdy se lidi naučí psát číslovky
@ Takashiro « pát 8:13 am »
MoCKeR píše: Este nebyl pohreb tehoto serveru? Cekal bych ze kvuli foxovi a par dalsich sa neoplati provozovat server 😂
tak to hop stop, su tu aj novacikovia plny energie, chutou hrat a investovat nech to frči jak ma
@ KerkyzAfterky « čtv 7:49 pm »
je mi z Vás zle
@ KerkyzAfterky « čtv 7:49 pm »
nechápu, co se to serverem děje. Stává se z toho dětské hřiště aka family friendly server pro 8mi lete děcka? :D člověk si už ani neužije bitky o májku, ale hlavně že 160 tky v klídku a pohodě mlátěj dropíky na bažínách
@ Mionix « čtv 7:31 pm »
@MoCKeR,  Nechápu na co se ptáte? Logoval jste postavu před 14 dny? To čekáte, že server skončí tím, že vy to 14 dní nelognete?
@ MoCKeR « čtv 6:38 pm »
Este nebyl pohreb tehoto serveru? Cekal bych ze kvuli foxovi a par dalsich sa neoplati provozovat server 😂
@ Mionix « čtv 4:56 pm »
@TomasFoxx,  Ano chápeš.
@ Hakan « čtv 12:47 pm »
Noo když už se teda ztížily čarodky v mapě tak by se jim alespoň mohl adekvátně upravit i drop těch 4 částí čarodějnic :think:
@ TomasFoxx « čtv 12:07 pm »
ne, jen tužku vidim :D :D
@ Hakan « čtv 12:07 pm »
TomasFoxx píše: v eventovce je hrozná tma
bojíš se tam?
@ TomasFoxx « čtv 12:06 pm »
v eventovce je hrozná tma
@ TomasFoxx « čtv 11:06 am »
Chápem tu novinku správně, že teď můžou do eventovky klidně všechny říše naráz, pokuď maj získanou svojí majku?
@ Angela « pon 6:48 pm »
To je dobry napad, dekuji.
@ ddavidd « pon 6:47 pm »
Pokiaľ podáš kvalitné a dôveryhodné informácie, tak sa to dá zmeniť aj cez ticket iného účtu
@ Angela « pon 6:40 pm »
Zdravim lidi, mam dotaz. Na uctu mam email, ktery je smazany a ted mi nejde zmenit na novy, jelikoz se odkazy zasilaji na starej email. Ani ticket nejde podat, protoze se to furt zasila na ten starej email a ted se kvuli tomu nemuzu prihlasit do hry. Co ted? Poradite mi prosiiiim?
@ schvarz « pon 3:13 pm »
čuspic a pevný nervy
@ Ezzo95 « pon 3:13 pm »
jak rikas. :) tahle debata by se mohla vest jeste dlouho kazdopadne odpoved jsem dostal a dekuji ti. Ted musim ficet tak preji hezky zbytek dne :)
@ schvarz « pon 3:12 pm »
Pokud není někde místo, znamená to, že to očividně je populární/lukrativní místo. Když přidáš víc cháček, tak to bude farmit víc lidí, čímž se výrazně zvýší nabídka těch věcí, co tam dropujou, což prostě má významnej efekt na ekonomickou situaci. A pokud se jedná o místo, kde padají čistý yangy, tak to zase znamená ještě větší inflaci, což už teď je obrovskej problém.
@ schvarz « pon 3:10 pm »
Přidávat CHáčka znamená významně ovlivnit ekonomiku hry
@ Ezzo95 « pon 3:10 pm »
nemluvime tu o novych lokacich vecech apod.. tam je sance docela miziva rekl bych. A samozrejme pridat dalsi CHcka taky neni asi jednoduche jak pises ale toho casu uz nato bylo spousta
@ schvarz « pon 3:10 pm »
Nevím, krapet mně teď připomínáš člověka, co křičí na mrak
@ Ezzo95 « pon 3:09 pm »
porad spouusta lidi cpe do ekury penize a clovek by mozna cekal ze se server s takovou historii trosicku posune
@ schvarz « pon 3:09 pm »
Tenhle problém nemá jednoduché řešení.
@ Ezzo95 « pon 3:09 pm »
je mi jasne ze napadlo. proto nechapu ze ani po 12 letech je to stejne
@ schvarz « pon 3:08 pm »
Myslíš si, že jsi první, koho to napadlo? Swamp existuje 12 let, máš pocit, že to nikoho předtím nenapadlo? :D
@ Ezzo95 « pon 3:07 pm »
Mozna by stacilo pridat nejake to CHcko aby se lidi nemuseli rvat o misto na bazinach apod
@ schvarz « pon 3:07 pm »
A pak se to strhne v nahlašovací spoušť, kdy je ticket systém zahlcený jenom těmihle nahlášeními a screenshot jako důkaz nestačí a málokdo bude mít k dispozici video kompletního incidentu. A chtít po GMkách, aby koukali u každýho tiketu na 15 minut videa o tom, kdo udělal co, to je taky nereálný
@ Ezzo95 « pon 3:06 pm »
bohuzel ekonomika ekury je postavena tak ze pokud chce clovek nejakou i kdyby prumernou vybavu na pvp tak by treba v tom swampu musel stravit mesic v kuse pomalu
@ schvarz « pon 3:06 pm »
Pokud by nešlo škodit pomocí pvp, tak si ty lidi najdou skoro vždycky způsob, jak škodit jinak.
@ schvarz « pon 3:06 pm »
No jenže tým by se tomu musel věnovat hodně, zase jim nelze tolik přisuzovat vinu jo.
@ Ezzo95 « pon 3:06 pm »
to je ovsem docela smutny fakt. Ekuru mam rad a vzdy se k ni vratim i kdyz uz je mnoho jinych serveru ktere nabizeji vice moznosti. O to vic me mrzi kdyz narazim na nejakeho vagabunda ktery umi jen skodit. A postoj tymu jak jsi rekl je negativni nebo spis lhostejny
@ schvarz « pon 3:03 pm »
zásadním problémem v téhle situaci je, že pokud ten "škodič" má výbavu a dostatek času, tak ho to škodění nic nestojí - mnohokrát jsem navrhoval, aby byla do hry zavedena nějaká mechanika (a navrhoval jsem jich dost), která by tenhle problém řešila, ale nikdy tomu nebyla dána sebemenší váha, takže bohužel, je to v pořádku
@ schvarz « pon 3:01 pm »
Tahle debata byla s týmem a adminy vedená už mnohokrát. Nikdy nebyla žádná snaha z jejich strany tuhle situaci řešit, ani měnit herní mechaniky, aby to fungovalo nějak lépe.
@ schvarz « pon 3:00 pm »
Proč by nebylo? Je to pvp hra a pravidla to nezakazují. Je to svinský? Dost možná jo. Ale zakázaný to není.
@ Ezzo95 « pon 2:59 pm »
nikdo nerika ze by za to mel byt byt ban v podobe 40TB .. ale vysledku kdyz si udelam pvp char a budu chodit treba do swampu a vyhlizet komu co padne a pak ho budu zabijet abych si ten item vzal za nej tak je to v poradku?
@ schvarz « pon 2:57 pm »
Přeci jenom je to pvp hra
@ schvarz « pon 2:57 pm »
A jak bys to řešil?
@ Ezzo95 « pon 2:56 pm »
hraju tady uz nejaky patek a cetl jsem je uz hodne davno :-) kazdopadne mi tohle neprijde ze by se to melo prehlizet
@ schvarz « pon 2:55 pm »
četl jsi pravidla hry?
@ Ezzo95 « pon 2:55 pm »
i kdyz se me cilene snazil zabijet abych si nemohl lootnout veci z metinu ktere mi padnuli? a sekal nademnou z kone?
@ schvarz « pon 2:53 pm »
@Ezzo95,  pokud ten člověk chce to místo, co máš ty a vybojoval si ho v pvp, tak za to postih není. Pokud tě cíleně pronásleduje hráč po celé hře (skrze více map), pak už to nějak řešitelné být může
@ Ezzo95 « pon 2:43 pm »
ahoj. je nejaky postih kdyz si v klidu dropuju prijde jiny hrac a zacne me zabijet porad dookola stim at tahnu?
@ qSTRoNgMANp « pon 11:05 am »
presumpce viny no. :D
@ Suko201 « pon 7:34 am »
Chudák :D typkovi odstaví z podezření účet a přijde jen kvůli podezření o premko :D
@ TheDobbyk « ned 6:14 pm »
Máte tam SZ.
@ Mionix « sob 6:50 pm »
@TheDobbyk,  Pošlete mi do SZ číslo ticketu nebo jméno postavy, která je odstavená. Podívám se na více podrobností.
@ Mionix « sob 6:44 pm »
@TheDobbyk,  Pokud je účet odstaven, tak z vážného důvodu prověření nebo zabanování. Bonusy na daném účtu jsou irelevantní. Nenahrazují se, pokud GA nerozhodne jinak.
@ TheDobbyk « sob 3:16 pm »
Ahoj, jak je to kdyz ti odstavi učty a mnel sem tam VIPko na 30 dni :D pozastaven byl na 3 mnesice..
@ Hakan « sob 1:51 pm »
@TomasFoxx,  hledej šmudlo
@ TomasFoxx « sob 1:08 pm »
Mohl by někdo z týmu prosím mrknout na tiket 92271? Potřebuju co nejdřív najít ztracenej item :D
@ Relly « čtv 6:49 pm »
@Makarov,  Nepoznáš
@ Makarov « čtv 3:04 pm »
Postavu na pvp - bmko 6gen nebo 160 bez gen ? :-) jak moc je to znat?
@ Lejno « čtv 2:48 pm »
Nesmrteľnosť by sme teoreticky mali, ešte to BMko aby sa to dalo hrať jak ľudia
@ Lacius « sob 3:56 pm »
První 3 z každé říše, dnes, obdrží ještě nějakou odměnu do IS
@ Suko201 « pát 8:12 pm »
<3
@ Suko201 « pát 8:12 pm »
Konečně steepka, na to jsme čekali 💙
@ Mionix « pát 1:46 pm »
@CrazyBull,  Již se to někomu stalo. Potřeba udělat ticket se všemi potřebnými informacemi. S tímto opravdu nikdo nepočítal.
@ TomasFoxx « pát 10:13 am »
@CrazyBull,  tušim že to u nich píše trvanlivost 30 dni?

Who is chatting

offline Castik 
offline Mionix 
offline eMco