War říší a PVP návrhy na oživení

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Odpovědět
terpen
Lv.16
Lv.16
Příspěvky: 152
Registrován: sob 19. bře 2011 17:24:27
Dal poděkování: 101 poděkování
Dostal poděkování: 53 poděkování

Re: War říší a PVP návrhy na oživení

Příspěvek od terpen » pon 23. čer 2014 11:59:42

Ahoj :Hello:

Jak se říká, zaspal jsem téma... Takže jestli sem ještě chodí GM ten, co je s hráči mluvit ochoten :lol:
Mithra:
Mithra píše:Problém bude především v tom, že všeobecný názor komunity je asi takový - do války říší má smysl jít jen v případě, že mám dokončeného biologa, karmu P ( s tím související příslušný level postavy ) a výstroj na TOP úrovni. Osobně se přiznám, že pokud mi čas dovolí, tak se válek říší účastním rád, a to nemám ani level na P karmu, ani TOP věci, (biologa jsem si dovolil dokončit) a přesto nejsem ve válce říší pouze za posledního otloukánka, se kterým kdekdo "vytře podlahu". Na PvP se mi obecně líbí především to, že to není boj proti naprosto tupým příšerám. Tedy krom těžítka položeného na mezerníku a "jednou za tři minuty nahozených 100% bufffů" musíte zapojit také tu šedou lepkavou hmotu, co si nosíte v hlavě a říkáte jí mozek. Můžete klidně namítat, že PvP vám nic nepřinese. Ovšem to si pouze namlouváte. PvP vám přinese to podstatné a nejdůležitější v celé hře = zábavu s "rovnocennými soupeři". Slovem "rovnocenný" rozumějte " přemýšlející bytost". Tohle vám žádný Swamp ani Haegeron prostě nedá a dát nikdy nemůže.

Přiznání GM: Ano. Jsem PvP hráč a v PvP vidím svou hlavní zábavu v této hře. Všechny mé kroky ve hře směřují k tomu, abych si užil PvP. A teď mě odsuďte a zadupejte 5 sáhů pod zem :-) NE! S GM postavou s vámi rozhodně bojovat nebudu a nechci. Na herní vám kdykoliv a milerád dám pocítit sílu svých zbraní a skillů.
Mithra:
Mithra píše:Zatím se většina příspěvků točí pouze kolem války říší. Z těch několika posledních příspěvků poměrně jasně vyplývá, že kvůli 3 hodinám týdně ve válce říší se prostě PvP dělat nevyplatí (nesdílím tento názor - pouze konstatuji fakta, jak mi vyplynula z vaší diskuze). Spíše bych uvítal nápady, jakým způsobem udělat z PvP potřebnou složku běžné hry a nikoliv jen záležitost zábavy v omezeném čase.
Tímto se pokouším naznačit, že PvP obecně a Válku říší považuji za dvě rozdílná, byť úzce související témata. Daleko palčivější je pro mě ale problém toho obecného PvP ve hře.
Pokud by se nám podařilo zakomponovat PvP systém více do obecné hry, tedy z něj pro postavu udělat podobnou "nutnost" k postupu vpřed jako z PvM (a to už od nízkých levelů), pak by se to jistě odrazilo i na účasti ve válkách říší. Otázka je jak to udělat citlivě.

Zatím bohužel platí to co tvrdí mnoho hráčů. "PvP nedělám, protože ho k ničemu nepotřebuju".
1.
Mithra píše:Problém bude především v tom, že všeobecný názor komunity je asi takový - do války říší má smysl jít jen v případě, že mám výstroj na TOP úrovni.
Z těch několika posledních příspěvků poměrně jasně vyplývá, že kvůli 3 hodinám týdně ve válce říší se prostě PvP dělat nevyplatí.
Tak pokud vidím první problém co mají hráči je v tom, že se PvP výbava shání těžce.
A pak je tu tahle část:
Mithra píše:Na PvP se mi obecně líbí především to, že to není boj proti naprosto tupým příšerám.
Když chcete mít PvP výbavu co musíte udělat? Když chcete mít kosti do PvP co musíte udělat? Když chcete mít elíky a nemáte herbaření na P co opět musíte udělat?
Opravdu PvP není boj proti "naprtosti tupým příšerám"?
Mithra píše:Pokud by se nám podařilo zakomponovat PvP systém více do obecné hry, tedy z něj pro postavu udělat podobnou "nutnost" k postupu vpřed jako z PvM (a to už od nízkých levelů), pak by se to jistě odrazilo i na účasti ve válkách říší.
Jak se mi zdá PvP je závislé od PvM, co takhle namísto toho vymejšlet jak donutit hráče do PvP je nenutit do PvM?
LOCO30 píše:3. možnost získávání výbavy pomocí pvp
Moje otázka zní: už se k tomuto vyjádřil někdo z vedení a dal hráčům vědět, co se jim na tom nelíbí?
Mithra píše:Zatím se většina příspěvků točí pouze kolem války říší. Z těch několika posledních příspěvků poměrně jasně vyplývá, že kvůli 3 hodinám týdně ve válce říší se prostě PvP dělat nevyplatí.
LOCO30 píše:13. PvP arény pro menší počet bojujících kde systém přidělí každému soupeře s podobnou výbavou.
Myslím že tento návrh si pamatuji.
Moje otázka zní: už se k tomuto vyjádřil někdo z vedení a dal hráčům vědět, co se jim na tom nelíbí?
2.
Mithra píše:PvP vám přinese to podstatné a nejdůležitější v celé hře = zábavu s "rovnocennými soupeři". Slovem "rovnocenný" rozumějte " přemýšlející bytost".
Ano, to je prvda. PvP je zábava, hlavně když nebojujete sám, ale máte kamarády. Většinou je ta skupinová práce to nejzábavnější. Bohužel skupinovych akcí není mnoho, to je ale úpně jiná téma. Podle mě je zábavné jít bojovat spolu s cechem, ale není zábavné neustále vydělávat na kosti a barevné blinky.
Clon3D píše:Co takhle místo zrušení kostí ve válce vždy přidat ke každému spawnu říší NPC, které bude ty kosti prodávat dejme tomu za pár yangů? Kosti by byli na 1h a NPC by tam stálo prvních 5 minut pak by automaticky zmizelo. Akorát by ty kosti museli utíkat i kdyby byli jen v invu nebo postava off no. Nevím zda to tak jde udělat. Ale třeba u karmy se čas odečítá i když je postava offline. :-)
Když se přihlásím na CH1 najdu tam skupiny hráčú kteří jak se zdá spolu komunikují, co takhle pokusit se tu potřebu komunikace vsunout i do PvP?(tím nemyslím PM v této podobě)

3.
Mithra píše:Daleko palčivější je pro mě ale problém toho obecného PvP ve hře.
Zatím bohužel platí to co tvrdí mnoho hráčů. "PvP nedělám, protože ho k ničemu nepotřebuju".
LOCO30 píše:2. nová mapa se vstupem za CB
4. větší využití CB ve hře
21. Hráče do PvP vůbec nenutit (PvP by mělo být jen pro zábavu)
Myslím že využitelnost CB ve hře je téměř na bodu mrazu(a jsem si jistej že tyto tři body se dají splnit najednou).

4.
Chcete nové nápady na zlepšení PvP? Já tu mám jeden na zlepšení celého serveru co by fungoval na 100%. Co takhle, zapracovat na komunikaci medzi hráči a vedením?
Mě by zajímalo jak má vypadat tohle téma? To čekáte že hráči sem budou chrlit tisíce nápadů a vy si je pak rozeberete pod pokličkou v týmu, celé nápady budete brát doslovně a když tam uvidíte neco co nesdílí váš názor tak to prosté zahodíte a přejdete na další?
Pokud se kouknete do této sekce jsou tam zhruba 8 měsíců staré “novinky”, za těchto 8 měsíců hráči dostali žádné informace s tím co a jak.
5.
Mithra píše:Dobré odpoledne,
jak koukám nic revolučního již v diskuzi nepřibylo,
Pokud si ty přízpěvky přečtu a udělám tohle:
Mithra píše:musíte zapojit také tu šedou lepkavou hmotu, co si nosíte v hlavě a říkáte jí mozek
Najednou se z toho “ničeho revolučního” stávají přesně ty části hry které stojí za změnu.
Věta jako: "Do změny mapy čtvrteční války říši se nehrneme, neboť chceme aby měli hráči změnu od jednoduché arény." by pro začátek stačila.
6.
A ještě jedna drobnost na konec:
Mithra píše:Otázka je jak to udělat citlivě.
odpověď se skrývá v:
“Není na Ekuře GM ten, aby se zavděčil hráčům všem”[GM]Mithra
7.:
Poud bych mohl nesnažím se urputně vylepšovat PvP pro hráče co tu hrají dlouze, ale zkusil bych vylepšit PvP tak, aby to přitáhlo nové hráče.(pokud je to ještě možné)
Chcete vylepšit hru pro hráče co tu hrají? Přidejte vizuální úpravy postav do Item Shopu a výsledkem bude zisk pro vás a chuť pro hráče ukázat se serveru(a to i ve válkách říší)
P.S. Clon je TOP ma BAN =)

Uživatelský avatar
Ghibli
Lv.24
Lv.24
Příspěvky: 479
Registrován: úte 10. kvě 2011 13:53:40
Bydliště: Chunjo - Joan
Dal poděkování: 506 poděkování
Dostal poděkování: 582 poděkování

Re: War říší a PVP návrhy na oživení

Příspěvek od Ghibli » pon 23. čer 2014 13:02:25

LOCO30 - jestli chce někdo CB, tak musí příjít včas. Mě to přijde v pohodě, že když něco chci, tak proto musím něco udělat nebo obětovat. A výprava do Války není žádná akce Rokle nebo Swamp či jiné PvM srandičky-mapičky s časem, kdy se to hodí mě. :fight:

PS: že v tý červený říši panuje až moc uvolněná bojová morálka? :wannafight: - místo zabíjení a umírání se chodí chodí na fórko diskutovat jako v nějakém yntelechtuálním klubu. Už aby bylo Krále, ten vás ohne, až budete potit CB.:D ;)
ObrázekYMIRObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
+200k min.
Chunjo
ReLions
141
6P
full
P
P
P
Meripa

Cherry
Lv.5
Lv.5
Příspěvky: 22
Registrován: stř 22. úno 2012 13:07:28
Dal poděkování: 24 poděkování
Dostal poděkování: 25 poděkování

Re: War říší a PVP návrhy na oživení

Příspěvek od Cherry » pon 23. čer 2014 14:09:37

Ghibli píše:LOCO30 - jestli chce někdo CB, tak musí příjít včas. Mě to přijde v pohodě, že když něco chci, tak proto musím něco udělat nebo obětovat. A výprava do Války není žádná akce Rokle nebo Swamp či jiné PvM srandičky-mapičky s časem, kdy se to hodí mě. :fight:

PS: že v tý červený říši panuje až moc uvolněná bojová morálka? :wannafight: - místo zabíjení a umírání se chodí chodí na fórko diskutovat jako v nějakém yntelechtuálním klubu. Už aby bylo Krále, ten vás ohne, až budete potit CB.:D ;)
Tak k tomu bych chtel neco rict. Libi se mi jak se porad zluta rise nenapadne povysuje nad ostatnima. O uvolnene moralce bych moc nemluvil. Kdyz lidi videli ze se zacina cervena topit tak misto aby ji pomohly tak vsichni utekli. To chlubeni clenu LR mi taky neprijde nic moc. Chlubit se vysledky kdyz ste opet vyhrali je celkem ubohe. Pral bych vam si zkusit zahrat par valek za nasi situace. To vas to nadseni do valceni rychle prejde. Dlouho uz sleduju situaci ve war a z valstni skusenosti muzu rict ze to uz valku zdaleka nepripomina. Kdysi bylo kazdemu jedno do koho jde a jestli zemre. Dnes jak lidi vidi ze jim bere nekdo dost tak utece pokud to neni skupina ze ktere se spatne utika to je pak hold smula. Potom lidi co si vytipuji par urcitich lidi a jdou porad po nich. Verte mi ze je to otravne a znechucuje to hrani. No a pak sou tu jeste lidi kteri chodi ve skupine a zameruji se na urcite cile. Napadlo vas nekdy, ze si ty valky znechucujete sami sobe na vzajem? Nebudu jmenovat konkretni lidi protoze by se tu potom roztrhly hadky. Zamyslete se nad tim trochu. Ze to z ceho mate vy radost nemusi pripadat stejne tem druhym. Omlouvam se za pripadne chyby, pisu z mobilu. Diky vsem co si to prectou a trochu se nad tim zamysli.

Xardass
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 213
Registrován: pon 20. pro 2010 19:04:17
Dal poděkování: 45 poděkování
Dostal poděkování: 27 poděkování

Re: War říší a PVP návrhy na oživení

Příspěvek od Xardass » pon 23. čer 2014 14:30:03

Ghibli píše:Válka není holubník a my přece nejsme holubi, abychom tam nalétávali, jak se to zrovna hodí. :wannafight:

To pak do Válek jeden dorazí z Tržnice v 19:05, druhý vařil elíky, takže až v 19:10, třetí přišel z tréninku v 19:15, čtvrtý z doučování v 19:20, pátý přiletí ze swampu v 19:25, šestý dokončil HG a doráží v 19:30... mezitím lidé odcházejí - a vlastně se tam pořádně nesejdeme.

A kdo chodíte koukat na cechovní bitky, víte, jak to občas vypadá, když se sejdou dvě party proti sobě a jedna musí čekat na svého hráče. Tak se společně čeká a čeká a čeká... a při představě, že ve Válce stojí žlutá u červeného respu a "Červený poďte dolů, zabojujem" - "Nemůžeme, čekáme ještě na posily". :ouch:

Taky jsem párkrát Válku nestihl, a těsně, a škoda - ale disciplína a umění chodit včas musí být. :fight:
S tímto nesouhlasím,v dnešní době je třeba každého kdo je ochoten bojovat a omezovat ho časem? To si myslím při dnešním zájmu o pvp nelze dovolit.
Podle mě chybí mladá generace,tak jako je to třeba ve sportu,tady se snaží každý rychle naexpit a pak hurá utrácet miliardy za výbavu a pak zjistím,že mě to nebaví nebo třeba umírám často a přestane mě to bavit.
Proto jak už jsem navrhoval by tu měla být možnost pvp pro menší lvl,třeba v té podobě expertních misí. Např: nebaví tě mlátit metiny v metinlandu nebo zabíjet stovky příšer v jeskyni nebo kdekoliv jinde? Otevři si pvp expertku a jdi zabíjet určený počet nepřátel přiměřeného lvl a dostaneš odměnu (expy,kameny,yangy,cokoliv).
Tím se zvýší zájem celkově o pvp u nových hráčů,výbavy si budou hráči postupně zlepšovat.
Vím,že to nevyřeší problém ted hned,ale do budoucna by se něco změnit mohlo ;)
Tana83
Dragon Shaman
130+ lvl

Mithra
Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 489
Registrován: úte 24. zář 2013 11:22:32
Dal poděkování: 99 poděkování
Dostal poděkování: 1049 poděkování

Re: War říší a PVP návrhy na oživení

Příspěvek od Mithra » pon 23. čer 2014 23:16:44

Pro hráče Terpen:
Tohle jsi nejspíš přehlédl.

Abyste neměli pocit, že jsme si tu jen hezky popovídali a tím to skončilo, tak vám oznámím, že , nejen na základě této diskuze, leží na pomyslném stole projekt, který by měl změnit pohled na pvp od základu. Tedy udělat z něj nejen zábavu pro horních 10, ale plnohodnotnou alternativu pro postup hrou a to už od malých levelů.

To jsem napsal na straně 17.


Pro všechny ostatní:

Moc rád bych se s vámi o obsah toho projektu podělil. Nicméně nakonec jsem se rozhodnul, že tak neučiním. Nemám zájem, aby byl zkopírován a použit jinde dříve, než se mi ho podaří dostat na program realizace tady na Sindicate.
Přílišná oddanost ideálům nezřídka končívá tím, že v rámci boje proti alkoholismu zastřelíš dítě se sáčkem rumových pralinek. Karel Kryl

Uživatelský avatar
BeerBelly
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 206
Registrován: stř 04. zář 2013 16:28:37
Bydliště: Slovensko
Dal poděkování: 45 poděkování
Dostal poděkování: 100 poděkování

Re: War říší a PVP návrhy na oživení

Příspěvek od BeerBelly » úte 24. čer 2014 12:50:24

Mithra píše:Pro hráče Terpen:
Tohle jsi nejspíš přehlédl.

Abyste neměli pocit, že jsme si tu jen hezky popovídali a tím to skončilo, tak vám oznámím, že , nejen na základě této diskuze, leží na pomyslném stole projekt, který by měl změnit pohled na pvp od základu. Tedy udělat z něj nejen zábavu pro horních 10, ale plnohodnotnou alternativu pro postup hrou a to už od malých levelů.

To jsem napsal na straně 17.


Pro všechny ostatní:

Moc rád bych se s vámi o obsah toho projektu podělil. Nicméně nakonec jsem se rozhodnul, že tak neučiním. Nemám zájem, aby byl zkopírován a použit jinde dříve, než se mi ho podaří dostat na program realizace tady na Sindicate.
Nam zatiaľ úplne staci, že robiť sa niečo bude a že toto téma nezapadlo prachom ako XY ďalších.
Jeho revírom je Shinsoo :shinsoo:. Jeho tempo je smrtiace. Jeho súpermi sú afk hráči, dropovia a buffky. Je v nasadení vo dne v noci. Lejno z Jinna :jinno:. Naša smrť je jeho prácou :hello:
Obrázek
BeerBellyYT:https://www.youtube.com/channel/UCksM6G ... subscriber

LOCO30
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 333
Registrován: stř 29. zář 2010 12:09:54
Dal poděkování: 27 poděkování
Dostal poděkování: 236 poděkování

Re: War říší a PVP návrhy na oživení

Příspěvek od LOCO30 » úte 24. čer 2014 23:39:56

Ghibli píše:LOCO30 - jestli chce někdo CB, tak musí příjít včas. Mě to přijde v pohodě, že když něco chci, tak proto musím něco udělat nebo obětovat. A výprava do Války není žádná akce Rokle nebo Swamp či jiné PvM srandičky-mapičky s časem, kdy se to hodí mě. :fight:

PS: že v tý červený říši panuje až moc uvolněná bojová morálka? :wannafight: - místo zabíjení a umírání se chodí chodí na fórko diskutovat jako v nějakém yntelechtuálním klubu. Už aby bylo Krále, ten vás ohne, až budete potit CB.:D ;)
No spíše v červené odešla většina za PVP jinam a čeká jestli se něco bude dít, nebo se postav zbaví. Proto veškeré návrhy jsou vítány. Snad se pár starých bojoníků vrátí a když se změny povedou, tak se k nim přidají nový :up:

A od Ymira čekám nějaký revoluční podnět na oživení ;)
Obrázek
Pomalinku a jistě! Do měsíce snad

Uživatelský avatar
Chyu
Lv.39
Lv.39
Příspěvky: 1906
Registrován: úte 12. črc 2011 10:03:43
Dal poděkování: 2969 poděkování
Dostal poděkování: 1179 poděkování

Re: War říší a PVP návrhy na oživení

Příspěvek od Chyu » čtv 26. čer 2014 17:50:20

A co třeba více odměn z válek?
- Bonusová % na vylepšení
- Zkrácení všech čekacích časů (biolog, dropnutí krve, karma, herbaření)
- Zvýšení všech omezených časů (Swamp, Kerindor
) - ne jen otevírání Cidonie

- Také by se mohl ze hry odstranit yangbomb, který by se nahradil za normální yangy, tak jak je známe.
- A nebo by se říše mohly motivovat tak, že kdyby 5x po sobě vyhráli na prvním místě válku, tak by získali OX v neděli.

skladnikovi
Lv.5
Lv.5
Příspěvky: 24
Registrován: sob 16. lis 2013 10:30:28
Dal poděkování: 3 poděkování
Dostal poděkování: 8 poděkování

Re: War říší a PVP návrhy na oživení

Příspěvek od skladnikovi » čtv 26. čer 2014 19:52:24

% na vylepšení celkem postrádá smysl ale to ostatní je fajn

Uživatelský avatar
M3t0r1
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 279
Registrován: čtv 19. pro 2013 21:25:35
Dal poděkování: 55 poděkování
Dostal poděkování: 125 poděkování

Re: War říší a PVP návrhy na oživení

Příspěvek od M3t0r1 » čtv 26. čer 2014 20:46:00

Keby mám 60% šancu že plusnem dračie brnenie namiesto 50 hneď by som do tej vojny letel. :lol:

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Betty « sob 9:13 am »
Tabule se asi neopravila? Po relogu se znovu ukáže čas, který se odečítá ale před relogem či třeba portem už to psalo že se muže jít hledat :D Případně stačí odjet a už je tam zase najednou čas :D
@ schvarz « pát 9:46 pm »
8mi, 2ěma, 1ednou a já nevim co ještě
@ schvarz « pát 9:46 pm »
čekám na den, kdy se lidi naučí psát číslovky
@ Takashiro « pát 8:13 am »
MoCKeR píše: Este nebyl pohreb tehoto serveru? Cekal bych ze kvuli foxovi a par dalsich sa neoplati provozovat server 😂
tak to hop stop, su tu aj novacikovia plny energie, chutou hrat a investovat nech to frči jak ma
@ KerkyzAfterky « čtv 7:49 pm »
je mi z Vás zle
@ KerkyzAfterky « čtv 7:49 pm »
nechápu, co se to serverem děje. Stává se z toho dětské hřiště aka family friendly server pro 8mi lete děcka? :D člověk si už ani neužije bitky o májku, ale hlavně že 160 tky v klídku a pohodě mlátěj dropíky na bažínách
@ Mionix « čtv 7:31 pm »
@MoCKeR,  Nechápu na co se ptáte? Logoval jste postavu před 14 dny? To čekáte, že server skončí tím, že vy to 14 dní nelognete?
@ MoCKeR « čtv 6:38 pm »
Este nebyl pohreb tehoto serveru? Cekal bych ze kvuli foxovi a par dalsich sa neoplati provozovat server 😂
@ Mionix « čtv 4:56 pm »
@TomasFoxx,  Ano chápeš.
@ Hakan « čtv 12:47 pm »
Noo když už se teda ztížily čarodky v mapě tak by se jim alespoň mohl adekvátně upravit i drop těch 4 částí čarodějnic :think:
@ TomasFoxx « čtv 12:07 pm »
ne, jen tužku vidim :D :D
@ Hakan « čtv 12:07 pm »
TomasFoxx píše: v eventovce je hrozná tma
bojíš se tam?
@ TomasFoxx « čtv 12:06 pm »
v eventovce je hrozná tma
@ TomasFoxx « čtv 11:06 am »
Chápem tu novinku správně, že teď můžou do eventovky klidně všechny říše naráz, pokuď maj získanou svojí majku?
@ Angela « pon 6:48 pm »
To je dobry napad, dekuji.
@ ddavidd « pon 6:47 pm »
Pokiaľ podáš kvalitné a dôveryhodné informácie, tak sa to dá zmeniť aj cez ticket iného účtu
@ Angela « pon 6:40 pm »
Zdravim lidi, mam dotaz. Na uctu mam email, ktery je smazany a ted mi nejde zmenit na novy, jelikoz se odkazy zasilaji na starej email. Ani ticket nejde podat, protoze se to furt zasila na ten starej email a ted se kvuli tomu nemuzu prihlasit do hry. Co ted? Poradite mi prosiiiim?
@ schvarz « pon 3:13 pm »
čuspic a pevný nervy
@ Ezzo95 « pon 3:13 pm »
jak rikas. :) tahle debata by se mohla vest jeste dlouho kazdopadne odpoved jsem dostal a dekuji ti. Ted musim ficet tak preji hezky zbytek dne :)
@ schvarz « pon 3:12 pm »
Pokud není někde místo, znamená to, že to očividně je populární/lukrativní místo. Když přidáš víc cháček, tak to bude farmit víc lidí, čímž se výrazně zvýší nabídka těch věcí, co tam dropujou, což prostě má významnej efekt na ekonomickou situaci. A pokud se jedná o místo, kde padají čistý yangy, tak to zase znamená ještě větší inflaci, což už teď je obrovskej problém.
@ schvarz « pon 3:10 pm »
Přidávat CHáčka znamená významně ovlivnit ekonomiku hry
@ Ezzo95 « pon 3:10 pm »
nemluvime tu o novych lokacich vecech apod.. tam je sance docela miziva rekl bych. A samozrejme pridat dalsi CHcka taky neni asi jednoduche jak pises ale toho casu uz nato bylo spousta
@ schvarz « pon 3:10 pm »
Nevím, krapet mně teď připomínáš člověka, co křičí na mrak
@ Ezzo95 « pon 3:09 pm »
porad spouusta lidi cpe do ekury penize a clovek by mozna cekal ze se server s takovou historii trosicku posune
@ schvarz « pon 3:09 pm »
Tenhle problém nemá jednoduché řešení.
@ Ezzo95 « pon 3:09 pm »
je mi jasne ze napadlo. proto nechapu ze ani po 12 letech je to stejne
@ schvarz « pon 3:08 pm »
Myslíš si, že jsi první, koho to napadlo? Swamp existuje 12 let, máš pocit, že to nikoho předtím nenapadlo? :D
@ Ezzo95 « pon 3:07 pm »
Mozna by stacilo pridat nejake to CHcko aby se lidi nemuseli rvat o misto na bazinach apod
@ schvarz « pon 3:07 pm »
A pak se to strhne v nahlašovací spoušť, kdy je ticket systém zahlcený jenom těmihle nahlášeními a screenshot jako důkaz nestačí a málokdo bude mít k dispozici video kompletního incidentu. A chtít po GMkách, aby koukali u každýho tiketu na 15 minut videa o tom, kdo udělal co, to je taky nereálný
@ Ezzo95 « pon 3:06 pm »
bohuzel ekonomika ekury je postavena tak ze pokud chce clovek nejakou i kdyby prumernou vybavu na pvp tak by treba v tom swampu musel stravit mesic v kuse pomalu
@ schvarz « pon 3:06 pm »
Pokud by nešlo škodit pomocí pvp, tak si ty lidi najdou skoro vždycky způsob, jak škodit jinak.
@ schvarz « pon 3:06 pm »
No jenže tým by se tomu musel věnovat hodně, zase jim nelze tolik přisuzovat vinu jo.
@ Ezzo95 « pon 3:06 pm »
to je ovsem docela smutny fakt. Ekuru mam rad a vzdy se k ni vratim i kdyz uz je mnoho jinych serveru ktere nabizeji vice moznosti. O to vic me mrzi kdyz narazim na nejakeho vagabunda ktery umi jen skodit. A postoj tymu jak jsi rekl je negativni nebo spis lhostejny
@ schvarz « pon 3:03 pm »
zásadním problémem v téhle situaci je, že pokud ten "škodič" má výbavu a dostatek času, tak ho to škodění nic nestojí - mnohokrát jsem navrhoval, aby byla do hry zavedena nějaká mechanika (a navrhoval jsem jich dost), která by tenhle problém řešila, ale nikdy tomu nebyla dána sebemenší váha, takže bohužel, je to v pořádku
@ schvarz « pon 3:01 pm »
Tahle debata byla s týmem a adminy vedená už mnohokrát. Nikdy nebyla žádná snaha z jejich strany tuhle situaci řešit, ani měnit herní mechaniky, aby to fungovalo nějak lépe.
@ schvarz « pon 3:00 pm »
Proč by nebylo? Je to pvp hra a pravidla to nezakazují. Je to svinský? Dost možná jo. Ale zakázaný to není.
@ Ezzo95 « pon 2:59 pm »
nikdo nerika ze by za to mel byt byt ban v podobe 40TB .. ale vysledku kdyz si udelam pvp char a budu chodit treba do swampu a vyhlizet komu co padne a pak ho budu zabijet abych si ten item vzal za nej tak je to v poradku?
@ schvarz « pon 2:57 pm »
Přeci jenom je to pvp hra
@ schvarz « pon 2:57 pm »
A jak bys to řešil?
@ Ezzo95 « pon 2:56 pm »
hraju tady uz nejaky patek a cetl jsem je uz hodne davno :-) kazdopadne mi tohle neprijde ze by se to melo prehlizet
@ schvarz « pon 2:55 pm »
četl jsi pravidla hry?
@ Ezzo95 « pon 2:55 pm »
i kdyz se me cilene snazil zabijet abych si nemohl lootnout veci z metinu ktere mi padnuli? a sekal nademnou z kone?
@ schvarz « pon 2:53 pm »
@Ezzo95,  pokud ten člověk chce to místo, co máš ty a vybojoval si ho v pvp, tak za to postih není. Pokud tě cíleně pronásleduje hráč po celé hře (skrze více map), pak už to nějak řešitelné být může
@ Ezzo95 « pon 2:43 pm »
ahoj. je nejaky postih kdyz si v klidu dropuju prijde jiny hrac a zacne me zabijet porad dookola stim at tahnu?
@ qSTRoNgMANp « pon 11:05 am »
presumpce viny no. :D
@ Suko201 « pon 7:34 am »
Chudák :D typkovi odstaví z podezření účet a přijde jen kvůli podezření o premko :D
@ TheDobbyk « ned 6:14 pm »
Máte tam SZ.
@ Mionix « sob 6:50 pm »
@TheDobbyk,  Pošlete mi do SZ číslo ticketu nebo jméno postavy, která je odstavená. Podívám se na více podrobností.
@ Mionix « sob 6:44 pm »
@TheDobbyk,  Pokud je účet odstaven, tak z vážného důvodu prověření nebo zabanování. Bonusy na daném účtu jsou irelevantní. Nenahrazují se, pokud GA nerozhodne jinak.
@ TheDobbyk « sob 3:16 pm »
Ahoj, jak je to kdyz ti odstavi učty a mnel sem tam VIPko na 30 dni :D pozastaven byl na 3 mnesice..
@ Hakan « sob 1:51 pm »
@TomasFoxx,  hledej šmudlo
@ TomasFoxx « sob 1:08 pm »
Mohl by někdo z týmu prosím mrknout na tiket 92271? Potřebuju co nejdřív najít ztracenej item :D
@ Relly « čtv 6:49 pm »
@Makarov,  Nepoznáš
@ Makarov « čtv 3:04 pm »
Postavu na pvp - bmko 6gen nebo 160 bez gen ? :-) jak moc je to znat?
@ Lejno « čtv 2:48 pm »
Nesmrteľnosť by sme teoreticky mali, ešte to BMko aby sa to dalo hrať jak ľudia
@ Lacius « sob 3:56 pm »
První 3 z každé říše, dnes, obdrží ještě nějakou odměnu do IS
@ Suko201 « pát 8:12 pm »
<3
@ Suko201 « pát 8:12 pm »
Konečně steepka, na to jsme čekali 💙
@ Mionix « pát 1:46 pm »
@CrazyBull,  Již se to někomu stalo. Potřeba udělat ticket se všemi potřebnými informacemi. S tímto opravdu nikdo nepočítal.
@ TomasFoxx « pát 10:13 am »
@CrazyBull,  tušim že to u nich píše trvanlivost 30 dni?

Who is chatting

offline Mionix 
offline eMco