Ekura - nový datadisk

Diskuze o rozlehlé zemi s Kouzelným sadem, které dominuje Keskiro spolu s jeho starším bratrem Askerem.
Odpovědět
Uživatelský avatar
ovechkin
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 204
Registrován: čtv 05. kvě 2011 10:54:51
Dal poděkování: 45 poděkování
Dostal poděkování: 91 poděkování

Re: Ekura - nový datadisk

Příspěvek od ovechkin » ned 29. bře 2015 20:25:15

rudlaninja píše:Meteor dá jen banda nabušených šílenců - Meteor mohou umlátit i dva hráči. Samozřejmě, že není lehké ustát vybíhající příšery, ale to je především o skupinové taktice. Za těch 7 dní, které podle vlastních slov čekáte za branami hradu, jste mohli dát dohromady skupinu třeba 5-8 hráčů, která by si s meteorem hravě poradila a kromě pěkného dropu by si navíc každý odnesl několik klíčů.

Tak metin jsme usekaly tři celkem v pohodě jen u toho hezkého dropu se musím pousmát vypadl jeden klíč a +5 šutr což jako drop z takého metinu je velmi smutný v porovnání ze swampem a rozdělit taký drop mezi 3 hráče to se pak do dalšího metinu ani není chuť pouštět.Ono testovat a kombinovat věci aby se to tam ustávalo jde,ale pokud není výdělek tak je brzy dotestováno nehledě k tomu že za hodinu mlácení vypadne jedna helma a píšťala zato šípů vypadne pro celou říši.Nevím jak je drop nastavený,ale těch šípů padá víc jak jiného dropu.
Ahoj rozsekám-li sám meteor ve Swampu 130 mám spoustu yangů, užitečných drobností k vylepšování netřeba vypisovat :) pruty zlata a titanu. V některých případech i 25 kk a kámen +6. Takže jsem spokojený a za 2 hodiny si uložím získané věci do skladu a za našetřené peníze si zajdu koupit co se mi zlíbí.

Sekat meteor v Entariánu - klíč a +5 šutr.

Já výbavu toho borce, který jako jediný ji má super ..jsem neviděl.
Viděl jsem jen to jak 2 dny po spuštění Entariánu jeden "nabušenec" v klidu a pohodě dával tamního Bosse.

Vidím to takto : do nové mapy zaběhnu jen splnit úkol. Bohužel nic mne tam neláká. Sám nic nedám a s partou nebudu bouchat přeci půl dne, aby jsme všichni měli po jednom klíči :(
..abych nezapomněl, tak jen Helma Meditace by se mohla hodit na PVP, ale to je z mého pohledu vše po čem bych toužil..
Navíc.. když se zde dočítám, že si i za SD mohu klíč koupit a duch pak uteče ven a někdo jej vyfoukne....tomu se lidově říká vyhozené peníze :D
..nezbývá než doufat, že se to bude vyvíjet lepším směrem...zatím je to pro mne bohužel velké zklamání...
Hlupáci jsou si skálopevně jistí, jak jsou skvělí, jsou za hlupáky v reálném životě, kde nic nedokázali a utíkají do světa virtuálního, kde sedí 24 hodin/7 dní v týdnu a ve výsledku jsou tam na tom stejně, ale pořád si možná myslí, že jsou nej ..ale lidé inteligentní a vzdělaní jsou stále plní pochybností, zda udělali vše ok.

Wolfikk
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 287
Registrován: sob 14. črc 2012 23:41:19
Dal poděkování: 1 poděkování
Dostal poděkování: 37 poděkování

Re: Ekura - nový datadisk

Příspěvek od Wolfikk » ned 29. bře 2015 21:02:14

Pravda nikdo skoro nevi co mit na sobe a jen to stoji pozehy jinac ustat v klidu neco je nemozne i s vecma +9 z te mapy. Kdyby tam nebyl ten lovec verim, ze na mape bude mozna 10 lidi co zkousi sekat a doufaji, ze neco padne. A co se tyce klice zas hafo SD vyhozenych ( nejdrive se zeptat pak svatyne a zas za duchem a opet to chce klic ten vas posle do pouste udelate ukol a zas za duchem celkem 3x klic coz je super vydelecne pro system :( kdyby stal 5SD tak poho ) A sekat meteor hodinu a cekat na klic opravdu zabava. To uz snad je lepsi swamp tam jsou stale penize.

Janko.Tlcik
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 337
Registrován: stř 02. úno 2011 16:17:22
Bydliště: Nové Zámky
Dal poděkování: 189 poděkování
Dostal poděkování: 147 poděkování

Re: Ekura - nový datadisk

Příspěvek od Janko.Tlcik » ned 29. bře 2015 21:06:44

keď bol swamp v relatívnych začiatkoch sekávali sme metiny štyria-piati a mali sme problém ich dať. ja osobne som ledva dával jednu - dve skupinky mobov a aj to som viac zdrhal ako mlátil. keď som mal zisk za swamp 30 kk tak som si myslel že som borec. a to som sa tam dostal s partiou až nejaký ten mesiac po spustení. možno sme vtedy mali ostať v metinlande a písať ako je nová mapa na nič...

1jony
Lv.1
Lv.1
Příspěvky: 3
Registrován: pát 13. srp 2010 20:43:52

Re: Ekura - nový datadisk

Příspěvek od 1jony » ned 29. bře 2015 21:41:40

Ahoj , uz druhy den mlatim treti ruku v ledovce a nic. neni tam nejaky figl? Diky

rudlaninja
Lv.27
Lv.27
Příspěvky: 799
Registrován: sob 19. led 2013 12:51:29
Bydliště: Frýdek Místek
Dal poděkování: 350 poděkování
Dostal poděkování: 461 poděkování

Re: Ekura - nový datadisk

Příspěvek od rudlaninja » pon 30. bře 2015 1:08:55

K portům v Entarii dnes běhám půl hodiny a nikde žádný není bylo jich na mapě vždy více a teď je jen jeden standartní?Tak teď nechápu jak můžou být dvě verze,když je jen jeden standartní.
Zachary píše:
Hakan píše:
K tomu portování proč ti to nejde.... Musíš k tomu portálu přijít a kliknout na něj.


Ha, to je dobrý fígl. Teď nevím, jestli mě některý portál pustil bez kliknutí, nebo jsem si toho kliknutí nikdy akorát nevšiml. Každopádně děkuji, už u toho nebudu vystávat jako trouba. :ouch:


Jsou 2 verze, a to ta, která Vás portne sama a na některé je nutno kliknout.

_________________
[GA]Saggi
siNDiCATE Team
Pravá tvář člověka se ukáže postupem času,a to dokonce až v takové míře,že tomu sami nebudete věřit,kolik dobrých masek si před Vámi člověk nasadil na ksicht.

Uživatelský avatar
Cepino
Lv.38
Lv.38
Příspěvky: 1808
Registrován: stř 14. bře 2012 10:01:55
Dal poděkování: 874 poděkování
Dostal poděkování: 1257 poděkování

Re: Ekura - nový datadisk

Příspěvek od Cepino » pon 30. bře 2015 10:11:29

Spoiler:
Script píše:Cepino: Názor Vám neberu, ale protože mi Vaše tvrzení připadají nespravedlivá, vyjádřím se k nim.

Tak v první řadě - jak bylo správně řečeno v minulosti, Entarian není mapa vhodná pro jednotlivce. Ano, je to lokace s velkými nároky na výbavu - to by aby se nám nenudili hráči, kteří si rádi říkají "PvM" a kteří nám tu na fóru neustále prohlašovali, že ve hře nemají co dělat. Ale výzva to má být pro každého, kdo se chce pokusit sáhnout své postavě na dno sil. Vše, co potřebujete, je alespoň základní znalost herních principů a chuť zkoušet nové věci.

Hráči stále spoléhají na nějaké standardní nastavení výbavy a na to, že co fungovalo dřív, jim pomůže i v Entarianu. Je to pravda jenom tak napůl. Nebojte se experimentovat s věcmi, které jste třeba už dávno zavrhli. Možná budete překvapeni. Troufám si říct, že opravdu kvalitní výbavu do Entarianu jsem zatím viděl jen u jediného hráče.

Samo o sobě skupinové hraní zaručuje podle mého slušnou porci zábavy. Naproti tomu, bojovat proti příšerám sám je hodně těžké i s maximální dosažitelnou výbavou. Kvalita se ale obzvlášť v případě Entarianu dá kompenzovat kvantitou. Nemusí to být nutně "mix" hráčů, vždyť cechovní akce je něco, co by mělo v podobné mapě přirozeně fungovat. Pokud někdo pochopil tohle, tak už je to polovina úspěchu. Věřím, že ta druhá je společná snaha třeba zde na fóru a postupné odkrývání know-how. Zpočátku se Vám dařilo, ale teď jako by informační linka vyschla.

Osobně se mně dotklo a zamrzelo Vaše tvrzení, že mapa není zábavná, protože alespoň co se nastavení mobů jsme možností hry využili minimálně na 120% a vše bylo pečlivě testováno. Jedinou útěchou mi tak je fakt, že málokterý z hráčů má skutečně natolik slušnou výbavu do Entarianu, aby mohl nastavení objektivně posoudit. Jestliže by pro PvM hráče byla výzvou další mapa typu Swamp, pak se musím ptát sám sebe, co na takové hře někoho baví.

A teď konkrétně...

Meteor dá jen banda nabušených šílenců - Meteor mohou umlátit i dva hráči a to bez "požehů". Samozřejmě, že není lehké ustát vybíhající příšery, ale to je především o skupinové taktice. Za těch 7 dní, které podle vlastních slov čekáte za branami hradu, jste mohli dát dohromady skupinu třeba 5-8 hráčů, která by si s meteorem hravě poradila a kromě pěkného dropu* by si navíc každý odnesl několik klíčů.
* Edit: I u dropu je třeba respektovat zkušenosti se hrou. Veni, vidi, vici zde opravdu nefunguje.

Dělat jen questy, tím že pobíhám po mapě a klikám na NPC - Nutno dodat, že toto běhání si můžete značně zjednodušit a zkrátit pomocí kompasu. A než mi na to odvětíte - ne, kompas není dostupný jenom v IS. Nehledě na to, jestli opravdu utrácíte tolik SD za klíče k bráně, nebylo by pro Vás ekonomicky výhodnější si klíč vymlátit (+59 SD) a místo něj si koupit třeba právě kompas na 7 dní (-39 SD)?

Děkuji za vyslechnutí.
Vážený Scripte,
v první řadě bych chtěl podotknout, jak jsem zde již několikrát zmiňoval, že mapa je krásná a že i zpracování jak vzhledu, tak animací mobíků, je pěkné. Musím ocenit vaší práci, kterou zde a to většina členů GM teamu zadarmo, děláte pro nás pro hráče. Obdivuji vás, že po celodenní práci máte ještě chuť zadarmo pro nás vymýšlet nové věci a spravovat současné. Náš cech máme hru rádi, pomáhá nám od každodenního stereotypu, škol a práce. Bavíme se na společném TS a do toho pobíháme po mapách a zabíjíme příšerky jak malé děti. Ještě jednou za toto vše díky.

Nyní bych se chviličku věnoval stylu této hry. Hra jako taková od začátku byla sice možná navržena na společné hraní vícero hráčů, ale to se zde nikdy nekonalo a až na pár výjimek v počátcích, kdy bylo nutné na třeba složení bosse vícero hráčů. Tak že shrnuto každý hráč zde celou hru hraje sólově. Když někdo někde něco dělá skupinově, tak to nedělají z důvodu potřeby, ale z důvodu že je to baví a třeba si tím i hru usnadní. Jak bylo vidět, tak i předposlední mapa byla navržena na skupinové hraní, což se vám ovšem nepodařilo dosáhnout a dnes i to HG si dávají lidé sólově jako jednotlivci, jen si nalogují více svých postav. Nyní na nové mapě jste opět nastavili vše tak, aby jak vy píšete sólo hráči neměli moc šancí a aby zas hráči museli spolupracovat. Netuším co vás k tomuto vede, proč nutíte stále v nových mapách hráče ke společnému hraní, když téměř 99% hráčů je tu zvyklých hrát sólově. Přeci jen v dnešní hektické době škol, prací není tolik času na to, abychom se domluvili a měli všichni stejný čas na to někde společně něco dělat. Co mají dělat ti, kteří to sólo dotáhly až sem a nyní zjistí, že nová mapa je dělána na skupinové hraní a oni mají smůlu. Přeci nad nimi nemávneme rukou?

K tomu testování věcí, po nasazení HG a nových věcí, se tyto věci (výbava) staly dosti finančně náročnými. Aby si člověk ukoval na nějaké to PvM a PvP dračí výbavu musel jak blázen chodit neustále HG nebo vydělávat na něčem jiném a výbavu si kupovat a kovat. Pominuli do této výbavy natočit pěkné talismany a k tomu ještě bonusy. To už celkově je tak finančně náročné, že člověku na to aby si udělal zas další a další výbavu kvůli nové mapě moc obnosu nezbývá. Nu což, vzali jsme pracně uškudlené věci, které jsme měli připravené na PvP a narychlo ukovali a natočili věci na novou mapu. A ejhle, velký náš to omyl a zklamání. Věci nám sice maličko pomohly, ale rozhodně ne k našemu očekávání. Tak že nyní nemáme jak PvP výbavu, tak ani PvM na novu mapu.

Nikde jsem nikdy nepsal, že nás baví mapy typu swamp, naopak mě nebaví mapy na čas a na to, že ani nemůžu změnit postavu, kvůli buď vykopnutí z mapy HG nebo přijití o slušné místo swamp. Mám rád mapy, kde můžu něco chvíli dělat, po té v klidu změním postavu a dělám úplně něco jiného, abych se zas po čase mohl vrátit k tomu, co jsem před tím započal. Proto třeba HG chodím s odporem, vyloženě jen z donucení aby měl nějaké ty věci na kování. Přijde mi to jako stereotypní mapa možno říci dokonce nudná. A swamp chodím jen dělat mise a to ještě ne plášťováním, ale rozbíjením meteorů, spojuji užitečné s příjemným.

Mé tvrzení, že zatím mapa není zábavná se odvíjí od toho, že zatím 90% hráčů mapu využívá jen opravdu k umírání a plazení se od NPC k NPC. Prostě, když na to není výbava, tak si člověk, dle toho jak jste mapu nastavili, ani neškrtne a doslova se musí plazit od bodu k bodu. Zatím se pro většinu hráčů mapa scvrkla na sběr bylinek v sadě, hledání kostí a pro ty více zdatné v jednou týdně zabití démona, který zrovna lehký není, ale poradili jsme si. Což ovšem narazilo na to, že část úkolu vás 3x pošle do míst, která nejsou volně dostupná a vy buď musíte zaplatit, nebo si klíč vymlátit, což se zas vracíme k tomu, že když si to 90% lidí nedává, tak si ani klíč nevytluče. Ostatky kostí již nacházíme bez problému do pár minut, kdo se alespoň trošku orientuje v hláškách a v orientaci na mapě, tak nemá problém i bez kompasu ostatky najít. Ale jak píši, to pobíhání začíná být nudné a prostě hodně hráčů novu mapu časem odpíská.

Nyní se přesunu k naší včerejší výpravě, kdy jsme si konečně udělali čas a ve večerních hodinách se přesunuli do Entarianu, že zas prubneme a vyzkoušíme naší společnou sílu. Naše výprava sestávala s 3 WP sur, jednoho BM sury a jedné šamanky. Rozhodli jsme se, že si vytlučeme nějaké ty klíče k hradu, jak jste nám radil, abychom nemuseli za vstup platit. Po každé vyběhnuté skupince nastala okamžitá smrt celé výpravy, krom snad skupiny vrahů, kteří šli ustát, ostatní bohužel ne. Už jen z toho, jak se ostatní hráči kolem zastavovali a koukali, jak tam leháme a bojujeme, tedy boj muže proti muži, ženy proti ženě, skutečně to vylo jeden na jednoho :-D, tak jsme usoudili, že zatím si to tam asi moc lidí nedává. I tak jsme to nevzdali a po dlouhém, opravdu velkém úsilí se nám za hodinu a půl podařilo dva meteory zdolat. V tu chvíli přišlo naše velké zklamání. Výbava stála majlant, barevné elixíry, které používáme k posílení obran a útoků vypity ve velkém množství, velké množství ztracených BZK, které na našem levelu pracně získáváme v HG nebo ve swampu za mise a teď přijde ten drop. Krom vámi zmiňovanými dvěma klíči, z každého meteoru padl jeden, padl 1x prut 25kk, 2x šutr +5, nějaké runy, prapory, požehy, perly, mušle. Z mobíků vybíhajících z meteoru padlo asi 1000 šípů, pár karem a vrcholem všeho dropu byl jeden kakikvět.  Tak že shrnuto, krom dvou klíčů, které jinde získat nejdou, padl drop, který téměř při nulovém úsilí a desetinovém času, jsme schopni získat na jiných mapách. Z nových věcí nepadlo vůbec nic. K tomu jsme před nedávnem složili dva bosse v sadu a zas krom run, perel, padly jen jedny nechtěné boty. V tuto chvíli, jak již psali jiní, hledáme další motivaci k další výpravě do nové mapy. Přeci jen naše snažení se velice minulo účinkem. Ale nevzdáváme se a půjdeme určitě znova.

Dále jsme si po získání klíčů šli odklikat dvakrát ducha do hradu, bohužel ani po druhé návštěvě, se nám nepodařilo ducha vyndat z hradu ven, tak že další nebožák musí klíč buď vymlátit nebo koupit. My už klíč zas nemáme.

K další věci a tou je spolupráce hráčů jak ve hře tak na fóru. Snažili jsme se trošku rozpohybovat spolupráci lidí a to tím, že jsme námi veškeré získané informace dali na fórum, aby se usnadnila hra i ostatním. Krom pár dalších jedinců, kteří se podělili o další poznatky, se více hráčů moc nezapojilo. Oni všichni rádi čerpají informace, ale poslat informaci dál, to se tu moc necení, naopak vám ještě někdo vynadá, že si to každý má zjišťovat sám a předávání informací je asi sprosté slovo. Každý si nejradši hraje sám a syslí na svém vlastním písečku a hamouní pro sebe, aby se nedej bože nemusel s někým dělit. Tím se opět dostávám k tématu společného hraní, které tu moc lidí neuznává a radši si vše dropuje sám. Když začali v Cidonii z bossů padat mapy, tak jsem několika hráčům psal, co z těch bossů padá, 90% hráčů ani neodepíše a když někdo ano, tak vám ještě lže, že z toho vlastně nic ani nepadá. Hlavně si nahrabat sám a nedej bože, se vám tam někdo vecpe a bude vám brát drop, něco jsem zjistil, tak si na tom musím co nejvíce nahrabat jen já.

Neočekával jsem, že si to na nové mapě budeme plášťovat, ale čekal jsem, že třeba po minutovém boji a chlastáním elíků, moba složím a sem tam budu mít nějaký ten drop, který po vykování, mi zas umožní být lepším. Přeci jen hra je tu nastavena tak na současných mapách, že i se slabší výbavou si věc mohu dropnout a s nějakým tím úsilím vykovat, abych byl zase lepší. Zde na nové mapě je to nastaveno tak, že když jste bez věcí, tak si ty nové věci nenadropujete a nezlepšíte se, aby jste si to tam dával lépe. Je to takový začarovaný kruh. Nebaví mě si věc koupit na trhu, tu vykovat a pak naběhnout do mapy s výbavou +9 a dropovat věc, kterou již nepotřebuji. Přeci jen mám uspokojení z toho, když něco získám sám a to mi umožní po vykování být zas lepším.

Na závěr, rozhodně vás za mapu chceme pochválit, krásná, krásné zpracování, pěkná monstra, sad také krásný. Jen je prostě na začátku nastavena nad možnosti 99% současných hráčů serveru. Jak bylo nastaveno HG, tak je spousta hráčů, kteří se jím jen vozili, protože síla monster byla nad jejich výbavu, možnosti, yangy a schopnosti. Nyní v nové mapě, je to nastaveno zas o třídu výš. A myslím si, že těch hráčů, co si to v nové mapě nedají, bude tentokráte zas o hodně více.

Promiňte, trošku jsem se rozepsal, neberte to ve zlém, berte to jen jako názor, doufám, že vás moje názory neodradí od další pro nás užitečné a úžasné práce, přeji vám krásný a pohodový den.

Váš Kocour Cepino  :)
ObrázekCepino19731RenegatObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Obrázek WP suraObrázek150HotovoPPPM6

Uživatelský avatar
Script
Lv.33
Lv.33
Příspěvky: 1318
Registrován: čtv 09. úno 2012 18:37:00
Dal poděkování: 299 poděkování
Dostal poděkování: 1470 poděkování

Re: Ekura - nový datadisk

Příspěvek od Script » pon 30. bře 2015 15:02:24

Děkuji za shrnutí a zajímavé připomínky, některé z nich určitě využijeme při dalším balancování. Vrátil bych se ještě k několika věcem:

Pokud nastavíme mapu tak, aby i hráč s podprůměrnou výbavou (myšleno na Entarian) na mapě dobře vydělal, co logicky nastane, pokud pak někdo získá výbavu průměrnou nebo dokonce elitní? Bude vydělávat nepřiměřeně hodně a třeba moby bude i plášťovat. Chtěli jsme vytvořit mapu, která bude výzvou na kterémkoli levelu v rozmezí 120-150. Šance na drop odpovídá unikátnosti předmětů, celkový výdělek ale záleží na tom, jak dobře je postava na drop předmětů vybavena a u Yangů samozřejmě také záleží na rozdílu levelu monster a hráčů. Nelze na 150 levelu předpokládat nějaký zlatý důl, když budu zabíjet moby kolem 130 levelu.

K týmové mapě - je pochopitelné, že v dnešní uspěchané době to nebude mít takový koncept lehké. Ale i v této oblasti jsme chtěli přijít s něčím jiným - něčím, co hráči zažili naposledy když byla vydána Ďáblova Rokle. Chápu, že pro člověka zvyklého hrát především sám je to asi trochu nepříjemné, ale nechce se mi věřit tomu, že by nebyl schopen si najít stálou partu, která má podobné časové možnosti a je schopna se každý den ve slušném počtu sejít. Tím samozřejmě nechci říct, že bychom koncept "sólo map" úplně opustili. Naopak. Entarian ... je zkrátka jiný.

Nicméně, před chvílí jsem byl osobně moby znovu vyzkoušet, abych si ověřil, jak si povede postava samostatně. Pro ten účel jsem si vzal mentálního válečníka, který není zrovna PvM přeborníkem. Výbavu jsem použil tak trošku improvizovanou, spíše takový mix Entarian/Haegeron (žádná z nových věcí), ale bonusy jsem zvolil samozřejmě na danou sortu. S tou výbavou se mi podařilo složit libovolného moba (kromě bossů) do 30 sekund, přičemž životy mi neklesly pod 75%. Dále jsem jako samostatný hráč neměl problém ustát libovolná dvě monstra z první sorty (pod minutu) a po chvilce manévrování jsem si hravě poradil i se třemi (cca minuta a půl). Čtyři už by asi byly problém, ale takových skupin je v Entarianu málo. Takže by se dalo říct, že i samotný hráč by měl celkem bez potíží zvládnout jednu skupinu Askerů. Dva hráči s elitní výbavou dokáží pak zabít cokoliv, co se na půdě Entarianu pohybuje (vyjma Keskira). A efektivita strmě stoupá se zvyšujícím se počtem hráčů. Podotýkám, že jsem za celou dobu nepoužil ani jedno požehnání draka, nebo pomocný elixír na okamžité doplnění ZB.

K testování - pro základní test funkčnosti/nefunkčnosti bonusů nepotřebujete miliardy yangů. Skoro si myslím, že na to bohatě stačí základní věci, které hráč dostane při založení postavy a k tomu pár desítek až stovek milionů na protočení. Plus čas a trpělivost.

K výbavě - představme si fiktivní situaci, kdy by šel hráč do Swampu úplně bez buffu. Každá sorta od liliputů výš je pak těžkým soupeřem (i když kdo ví, ale Ezoterici určitě). Myslíte si, že pokud Vám takový hráč sdělí svůj názor, že mapa je nastavena příliš obtížně, má hned provozovatel jít a při příští údržbě snižovat hodnoty útoku? Nebo má počkat, až hráč přijde na to, že potřebuje buff a tomuto zjištění se přizpůsobí?

Děkuji za přečtení.
[GA]Script
Ekura Team (09.02.2012 - 31.07.2018)

Nikkinnka
Lv.8
Lv.8
Příspěvky: 48
Registrován: sob 07. dub 2012 18:31:38
Bydliště: Havířov
Dal poděkování: 39 poděkování
Dostal poděkování: 25 poděkování

Re: Ekura - nový datadisk

Příspěvek od Nikkinnka » pon 30. bře 2015 16:21:38

Script píše: Nicméně, před chvílí jsem byl osobně moby znovu vyzkoušet, abych si ověřil, jak si povede postava samostatně. Pro ten účel jsem si vzal mentálního válečníka, který není zrovna PvM přeborníkem. Výbavu jsem použil tak trošku improvizovanou, spíše takový mix Entarian/Haegeron (žádná z nových věcí), ale bonusy jsem zvolil samozřejmě na danou sortu. S tou výbavou se mi podařilo složit libovolného moba (kromě bossů) do 30 sekund, přičemž životy mi neklesly pod 75%. Dále jsem jako samostatný hráč neměl problém ustát libovolná dvě monstra z první sorty (pod minutu) a po chvilce manévrování jsem si hravě poradil i se třemi (cca minuta a půl). Čtyři už by asi byly problém, ale takových skupin je v Entarianu málo. Takže by se dalo říct, že i samotný hráč by měl celkem bez potíží zvládnout jednu skupinu Askerů. Dva hráči s elitní výbavou dokáží pak zabít cokoliv, co se na půdě Entarianu pohybuje (to máme také ověřené). A efektivita strmě stoupá se zvyšujícím se počtem hráčů. Podotýkám, že jsem za celou dobu nepoužil ani jedno požehnání draka, nebo pomocný elixír na okamžité doplnění ZB.
Děkujeme za otestování, ale rádi bychom věděli jaký drop vám padl při tomto testování a zda kdyby jste byl vy v roli hráče jestli by vás tento drop motivoval k setrvání na této mapě.

Edit: Když už se ptáte, tak jedny boty hněvu, jedna esence karmy a nějaké "nesmysly". Yangy si nepamatuji. Ale vzhledem k počtu zabitých příšer by to stejně nebyly vypovídající hodnoty, šlo mi čistě o sílu mobů. Pokud jste si ale přečetla mé předchozí příspěvky, tak víte, že mapa není koncipovaná tak, aby na ní jednotlivec vydělal víc, než například ve Swampu. Na to už je potřeba skupina hráčů.

Mimo jiné, jaké byly vaše výsledky v mapě?
/Script
Nemmesis - dračí šamanka 150lv

Uživatelský avatar
MadWizard
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 339
Registrován: pát 15. čer 2012 15:48:45
Dal poděkování: 28 poděkování
Dostal poděkování: 20 poděkování

Re: Ekura - nový datadisk

Příspěvek od MadWizard » pon 30. bře 2015 17:08:34

Spoiler:
Cepino píše:
Script píše:Cepino: Názor Vám neberu, ale protože mi Vaše tvrzení připadají nespravedlivá, vyjádřím se k nim.

Tak v první řadě - jak bylo správně řečeno v minulosti, Entarian není mapa vhodná pro jednotlivce. Ano, je to lokace s velkými nároky na výbavu - to by aby se nám nenudili hráči, kteří si rádi říkají "PvM" a kteří nám tu na fóru neustále prohlašovali, že ve hře nemají co dělat. Ale výzva to má být pro každého, kdo se chce pokusit sáhnout své postavě na dno sil. Vše, co potřebujete, je alespoň základní znalost herních principů a chuť zkoušet nové věci.

Hráči stále spoléhají na nějaké standardní nastavení výbavy a na to, že co fungovalo dřív, jim pomůže i v Entarianu. Je to pravda jenom tak napůl. Nebojte se experimentovat s věcmi, které jste třeba už dávno zavrhli. Možná budete překvapeni. Troufám si říct, že opravdu kvalitní výbavu do Entarianu jsem zatím viděl jen u jediného hráče.

Samo o sobě skupinové hraní zaručuje podle mého slušnou porci zábavy. Naproti tomu, bojovat proti příšerám sám je hodně těžké i s maximální dosažitelnou výbavou. Kvalita se ale obzvlášť v případě Entarianu dá kompenzovat kvantitou. Nemusí to být nutně "mix" hráčů, vždyť cechovní akce je něco, co by mělo v podobné mapě přirozeně fungovat. Pokud někdo pochopil tohle, tak už je to polovina úspěchu. Věřím, že ta druhá je společná snaha třeba zde na fóru a postupné odkrývání know-how. Zpočátku se Vám dařilo, ale teď jako by informační linka vyschla.

Osobně se mně dotklo a zamrzelo Vaše tvrzení, že mapa není zábavná, protože alespoň co se nastavení mobů jsme možností hry využili minimálně na 120% a vše bylo pečlivě testováno. Jedinou útěchou mi tak je fakt, že málokterý z hráčů má skutečně natolik slušnou výbavu do Entarianu, aby mohl nastavení objektivně posoudit. Jestliže by pro PvM hráče byla výzvou další mapa typu Swamp, pak se musím ptát sám sebe, co na takové hře někoho baví.

A teď konkrétně...

Meteor dá jen banda nabušených šílenců - Meteor mohou umlátit i dva hráči a to bez "požehů". Samozřejmě, že není lehké ustát vybíhající příšery, ale to je především o skupinové taktice. Za těch 7 dní, které podle vlastních slov čekáte za branami hradu, jste mohli dát dohromady skupinu třeba 5-8 hráčů, která by si s meteorem hravě poradila a kromě pěkného dropu* by si navíc každý odnesl několik klíčů.
* Edit: I u dropu je třeba respektovat zkušenosti se hrou. Veni, vidi, vici zde opravdu nefunguje.

Dělat jen questy, tím že pobíhám po mapě a klikám na NPC - Nutno dodat, že toto běhání si můžete značně zjednodušit a zkrátit pomocí kompasu. A než mi na to odvětíte - ne, kompas není dostupný jenom v IS. Nehledě na to, jestli opravdu utrácíte tolik SD za klíče k bráně, nebylo by pro Vás ekonomicky výhodnější si klíč vymlátit (+59 SD) a místo něj si koupit třeba právě kompas na 7 dní (-39 SD)?

Děkuji za vyslechnutí.
Vážený Scripte,
v první řadě bych chtěl podotknout, jak jsem zde již několikrát zmiňoval, že mapa je krásná a že i zpracování jak vzhledu, tak animací mobíků, je pěkné. Musím ocenit vaší práci, kterou zde a to většina členů GM teamu zadarmo, děláte pro nás pro hráče. Obdivuji vás, že po celodenní práci máte ještě chuť zadarmo pro nás vymýšlet nové věci a spravovat současné. Náš cech máme hru rádi, pomáhá nám od každodenního stereotypu, škol a práce. Bavíme se na společném TS a do toho pobíháme po mapách a zabíjíme příšerky jak malé děti. Ještě jednou za toto vše díky.

Nyní bych se chviličku věnoval stylu této hry. Hra jako taková od začátku byla sice možná navržena na společné hraní vícero hráčů, ale to se zde nikdy nekonalo a až na pár výjimek v počátcích, kdy bylo nutné na třeba složení bosse vícero hráčů. Tak že shrnuto každý hráč zde celou hru hraje sólově. Když někdo někde něco dělá skupinově, tak to nedělají z důvodu potřeby, ale z důvodu že je to baví a třeba si tím i hru usnadní. Jak bylo vidět, tak i předposlední mapa byla navržena na skupinové hraní, což se vám ovšem nepodařilo dosáhnout a dnes i to HG si dávají lidé sólově jako jednotlivci, jen si nalogují více svých postav. Nyní na nové mapě jste opět nastavili vše tak, aby jak vy píšete sólo hráči neměli moc šancí a aby zas hráči museli spolupracovat. Netuším co vás k tomuto vede, proč nutíte stále v nových mapách hráče ke společnému hraní, když téměř 99% hráčů je tu zvyklých hrát sólově. Přeci jen v dnešní hektické době škol, prací není tolik času na to, abychom se domluvili a měli všichni stejný čas na to někde společně něco dělat. Co mají dělat ti, kteří to sólo dotáhly až sem a nyní zjistí, že nová mapa je dělána na skupinové hraní a oni mají smůlu. Přeci nad nimi nemávneme rukou?

K tomu testování věcí, po nasazení HG a nových věcí, se tyto věci (výbava) staly dosti finančně náročnými. Aby si člověk ukoval na nějaké to PvM a PvP dračí výbavu musel jak blázen chodit neustále HG nebo vydělávat na něčem jiném a výbavu si kupovat a kovat. Pominuli do této výbavy natočit pěkné talismany a k tomu ještě bonusy. To už celkově je tak finančně náročné, že člověku na to aby si udělal zas další a další výbavu kvůli nové mapě moc obnosu nezbývá. Nu což, vzali jsme pracně uškudlené věci, které jsme měli připravené na PvP a narychlo ukovali a natočili věci na novou mapu. A ejhle, velký náš to omyl a zklamání. Věci nám sice maličko pomohly, ale rozhodně ne k našemu očekávání. Tak že nyní nemáme jak PvP výbavu, tak ani PvM na novu mapu.

Nikde jsem nikdy nepsal, že nás baví mapy typu swamp, naopak mě nebaví mapy na čas a na to, že ani nemůžu změnit postavu, kvůli buď vykopnutí z mapy HG nebo přijití o slušné místo swamp. Mám rád mapy, kde můžu něco chvíli dělat, po té v klidu změním postavu a dělám úplně něco jiného, abych se zas po čase mohl vrátit k tomu, co jsem před tím započal. Proto třeba HG chodím s odporem, vyloženě jen z donucení aby měl nějaké ty věci na kování. Přijde mi to jako stereotypní mapa možno říci dokonce nudná. A swamp chodím jen dělat mise a to ještě ne plášťováním, ale rozbíjením meteorů, spojuji užitečné s příjemným.

Mé tvrzení, že zatím mapa není zábavná se odvíjí od toho, že zatím 90% hráčů mapu využívá jen opravdu k umírání a plazení se od NPC k NPC. Prostě, když na to není výbava, tak si člověk, dle toho jak jste mapu nastavili, ani neškrtne a doslova se musí plazit od bodu k bodu. Zatím se pro většinu hráčů mapa scvrkla na sběr bylinek v sadě, hledání kostí a pro ty více zdatné v jednou týdně zabití démona, který zrovna lehký není, ale poradili jsme si. Což ovšem narazilo na to, že část úkolu vás 3x pošle do míst, která nejsou volně dostupná a vy buď musíte zaplatit, nebo si klíč vymlátit, což se zas vracíme k tomu, že když si to 90% lidí nedává, tak si ani klíč nevytluče. Ostatky kostí již nacházíme bez problému do pár minut, kdo se alespoň trošku orientuje v hláškách a v orientaci na mapě, tak nemá problém i bez kompasu ostatky najít. Ale jak píši, to pobíhání začíná být nudné a prostě hodně hráčů novu mapu časem odpíská.

Nyní se přesunu k naší včerejší výpravě, kdy jsme si konečně udělali čas a ve večerních hodinách se přesunuli do Entarianu, že zas prubneme a vyzkoušíme naší společnou sílu. Naše výprava sestávala s 3 WP sur, jednoho BM sury a jedné šamanky. Rozhodli jsme se, že si vytlučeme nějaké ty klíče k hradu, jak jste nám radil, abychom nemuseli za vstup platit. Po každé vyběhnuté skupince nastala okamžitá smrt celé výpravy, krom snad skupiny vrahů, kteří šli ustát, ostatní bohužel ne. Už jen z toho, jak se ostatní hráči kolem zastavovali a koukali, jak tam leháme a bojujeme, tedy boj muže proti muži, ženy proti ženě, skutečně to vylo jeden na jednoho :-D, tak jsme usoudili, že zatím si to tam asi moc lidí nedává. I tak jsme to nevzdali a po dlouhém, opravdu velkém úsilí se nám za hodinu a půl podařilo dva meteory zdolat. V tu chvíli přišlo naše velké zklamání. Výbava stála majlant, barevné elixíry, které používáme k posílení obran a útoků vypity ve velkém množství, velké množství ztracených BZK, které na našem levelu pracně získáváme v HG nebo ve swampu za mise a teď přijde ten drop. Krom vámi zmiňovanými dvěma klíči, z každého meteoru padl jeden, padl 1x prut 25kk, 2x šutr +5, nějaké runy, prapory, požehy, perly, mušle. Z mobíků vybíhajících z meteoru padlo asi 1000 šípů, pár karem a vrcholem všeho dropu byl jeden kakikvět.  Tak že shrnuto, krom dvou klíčů, které jinde získat nejdou, padl drop, který téměř při nulovém úsilí a desetinovém času, jsme schopni získat na jiných mapách. Z nových věcí nepadlo vůbec nic. K tomu jsme před nedávnem složili dva bosse v sadu a zas krom run, perel, padly jen jedny nechtěné boty. V tuto chvíli, jak již psali jiní, hledáme další motivaci k další výpravě do nové mapy. Přeci jen naše snažení se velice minulo účinkem. Ale nevzdáváme se a půjdeme určitě znova.

Dále jsme si po získání klíčů šli odklikat dvakrát ducha do hradu, bohužel ani po druhé návštěvě, se nám nepodařilo ducha vyndat z hradu ven, tak že další nebožák musí klíč buď vymlátit nebo koupit. My už klíč zas nemáme.

K další věci a tou je spolupráce hráčů jak ve hře tak na fóru. Snažili jsme se trošku rozpohybovat spolupráci lidí a to tím, že jsme námi veškeré získané informace dali na fórum, aby se usnadnila hra i ostatním. Krom pár dalších jedinců, kteří se podělili o další poznatky, se více hráčů moc nezapojilo. Oni všichni rádi čerpají informace, ale poslat informaci dál, to se tu moc necení, naopak vám ještě někdo vynadá, že si to každý má zjišťovat sám a předávání informací je asi sprosté slovo. Každý si nejradši hraje sám a syslí na svém vlastním písečku a hamouní pro sebe, aby se nedej bože nemusel s někým dělit. Tím se opět dostávám k tématu společného hraní, které tu moc lidí neuznává a radši si vše dropuje sám. Když začali v Cidonii z bossů padat mapy, tak jsem několika hráčům psal, co z těch bossů padá, 90% hráčů ani neodepíše a když někdo ano, tak vám ještě lže, že z toho vlastně nic ani nepadá. Hlavně si nahrabat sám a nedej bože, se vám tam někdo vecpe a bude vám brát drop, něco jsem zjistil, tak si na tom musím co nejvíce nahrabat jen já.

Neočekával jsem, že si to na nové mapě budeme plášťovat, ale čekal jsem, že třeba po minutovém boji a chlastáním elíků, moba složím a sem tam budu mít nějaký ten drop, který po vykování, mi zas umožní být lepším. Přeci jen hra je tu nastavena tak na současných mapách, že i se slabší výbavou si věc mohu dropnout a s nějakým tím úsilím vykovat, abych byl zase lepší. Zde na nové mapě je to nastaveno tak, že když jste bez věcí, tak si ty nové věci nenadropujete a nezlepšíte se, aby jste si to tam dával lépe. Je to takový začarovaný kruh. Nebaví mě si věc koupit na trhu, tu vykovat a pak naběhnout do mapy s výbavou +9 a dropovat věc, kterou již nepotřebuji. Přeci jen mám uspokojení z toho, když něco získám sám a to mi umožní po vykování být zas lepším.

Na závěr, rozhodně vás za mapu chceme pochválit, krásná, krásné zpracování, pěkná monstra, sad také krásný. Jen je prostě na začátku nastavena nad možnosti 99% současných hráčů serveru. Jak bylo nastaveno HG, tak je spousta hráčů, kteří se jím jen vozili, protože síla monster byla nad jejich výbavu, možnosti, yangy a schopnosti. Nyní v nové mapě, je to nastaveno zas o třídu výš. A myslím si, že těch hráčů, co si to v nové mapě nedají, bude tentokráte zas o hodně více.

Promiňte, trošku jsem se rozepsal, neberte to ve zlém, berte to jen jako názor, doufám, že vás moje názory neodradí od další pro nás užitečné a úžasné práce, přeji vám krásný a pohodový den.

Váš Kocour Cepino  :)
Mne sa HG paci . Pre mna je HG lepsie nez ten entarian ked budem mat dracie veci +9 mozno pojdem i entarian ale po poslednom skusobnom teste co som bol entarian cas na entarian nemam preto hg si idem na Hodku a potom si sekam vo swampiku pretoze ked kukam na ten entarian moc ma to tam popravde ani nelaka ....nevidim dovod tam ist ani k ziskaniu novych veci

neviem nejak niesom spokojny s tym Entarian pretoze hodne zaporov pocuvam z tade nejakj som cakal skor vseobecnejsiu vybavu ktora by bola mozno lepsia ako apr dracie veci sa daju pouzit v swampe ale z entarianu newem ci sa daju pouzit tieto veci i inde ...ktomu ze som čakal niečo ine....skor brnko zbran nove lepsie pouzitelne i v inych castiach mapy

čiže konštatujem ze zatial sa nemienim a nechystam do Entarian skor podorabam dracie veci

Držim palce ostatnym v Entarian a prajem veľa uspechou

Uživatelský avatar
NemasZac
Lv.7
Lv.7
Příspěvky: 30
Registrován: čtv 26. úno 2015 18:36:56
Dal poděkování: 41 poděkování
Dostal poděkování: 32 poděkování

Re: Ekura - nový datadisk

Příspěvek od NemasZac » pon 30. bře 2015 17:23:13

...
Naposledy upravil(a) NemasZac dne pon 22. čer 2015 16:13:41, celkem upraveno 1 x.

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Mionix « sob 7:36 pm »
@Revus,  Nezlobte se na mě, ale některé věci jsou know-how hry a tedy nesdělujeme jak to je. ;-)
@ TomasFoxx « pát 7:27 pm »
@Revus,  asi nikdo nevi kamo
@ Revus « pát 7:06 pm »
dik za odpoved
@ Borda91 « pát 4:31 pm »
Tak jsem si to tu pročetl a dodal bych pár bodů. 1. To že jde krále udělat se 109 ve střední po vyexpení na 110 už bylo hlášeno v době kdy se to stalo poprvé. To jest tuším rok 2021. V té době to ale fungovalo alespoň tak, že postava si udělala cb, zasvěcení a posunula se do velkých (počítáme klikání biologa a karmy). Bohužel se na to po zavedení generací nemyslelo. 2. To že můžeš po generaci hrát svým jménem za všechny chary je pěkné, bohužel v době kdy každý už ty postavy má založené se jménem které si stejně zvolil. 3. Obhajuješ tu sloupy. To že sloupy zničili ekonomiku je fakt a pokud ti přijde normální, že ti hráči to většinově prodali za reál a vydělali si na tom nemalé peníze ti přijde normální? 4. Velké války téměř umřeli. Jednou je více lidi v modré pak zase nejde nikdo. Bohužel na to jak to s PvP jde z kopce se poukazovalo dlouho a nic se nedělo a teď je dost pozdě. Není to tak dávno kdy v modré bylo 10+ a v red a žluté 8 lidi dohromady. 5. Bohužel lidi jako Nessa nepochopili účel středních válek a radši v nich zůstanou navždy. Proč tedy teď neválčíš velké války? Když máš "Plnohodnotné PvP" . Někoho tu osočuješ a tvrdíš lepší časy válek. Jdeš tedy střední válku 2x týdně. Opravdu si nenajdeš čas byť na jednu velkou válku. 6. Proč postavy které mají vše hotové jdou do těch středních? Protože si chtějí zahrát, ale ne do nekonečna tam být. Když se zlepší velké války vrátí se tam s generacemi tak proč by si ty války neužili tam když velké jsou teď jaké jsou. Ale pořád je tam rozdíl toho že oni tam mohou jít kdykoliv zpět. Což se u tebe a jiných dalších řici nedá. Protože pokud si byla za nově vyexpenou postavu, kam ji posuneš což má být účelem celé hry? Uděláš 105 bio skin a budeš dělat zasvěcko do nekonečna.
@ TomasFoxx « pát 3:20 pm »
@Soulicek,  ne ty jsi nejlepsi
@ Soulicek « čtv 10:59 pm »
stara cidonka bola najlepšia mapa ktorú kedy ekura mala tbh kto plakal že sa tam zabijaju PVM hráči bol na hlavu padnutý
@ Revus « čtv 10:05 pm »
Ahoj, ovlivnuje úspěšnost přidávání raznic ( třetí talisman) zručnost? Nebo čistá postava má uplně stejnou uspesnost jak zrucka P, diky
@ TomasFoxx « čtv 9:51 pm »
xdddd
@ Revus « čtv 9:50 pm »
zdegenerovany jsme vsichni az moc xd
@ TomasFoxx « čtv 9:50 pm »
nechce nekdo zgenerovat healera se spellama L? pujcil bych si ho na stredni valku
@ Revus « čtv 9:38 pm »
Ahoj, ovlivnuje úspěšnost přidávání raznic ( třetí talisman) zručnost? Nebo čistá postava má uplně stejnou uspesnost jak zrucka P, diky
@ LittleNessa « čtv 5:43 pm »
Nezajímalo to akorát 3 lidi, kteří si jedou zase to své ve velké war včetně tebe jako PvM hráče, který war nechodí vůbec :-D
@ LittleNessa « čtv 5:42 pm »
Bohužel fórum ekury nevyužívá dostatečný počet lidí, kteří tu střední válku hrají jako já.. Dej mi kontakt :-D ukážu ti screeny z DC i ze hry jak to co jsem tu psala nikoho nezajímá ... mile ráda ;-)
@ Relly « čtv 5:40 pm »
@LittleNessa,  No vidíš, takže něco jako tvůj názor ohledně středních, který se tu snažíš hájit už od úterka.
@ LittleNessa « čtv 5:38 pm »
Nemám tam dál nic, pro mě názor člověka, který používá PvP jen k zabíjení pvm hráčů ať ve staré CIDO nebo nedávno v entu nemá smysl, takže tak ... :-)
@ LittleNessa « čtv 5:37 pm »
To také jak říkáš, ale podle mého se to odebralo kvůli těm bojům, protože lidi co chodili jen war a byly v sobotu na prvním místě byly ohrožení právě tím, že se někdo šel posekat do cido.. Stačilo to udělat 1-2x si jít zabojovat a výsledek tabulky se hned otočil.
@ Relly « čtv 5:37 pm »
Ten drop byl právě kvůli tomu, že se tam loví a člověk riskuje. Já tam kupodivu taky chodil s PVM postavou, divné, co ? Tudíž i já padal na kouzlo. Tak co tam máš dál ?
@ Hakan « čtv 5:34 pm »
Koupě 20CB už je hodně dávná historie. To šlo když dobře hodně na začátku staré cido a taky hodně rychle se to odebralo, právě skrz rigování krále
@ LittleNessa « čtv 5:34 pm »
A jelikož tvojí postavu bohužel dobře znám i herně, vím že ji tam chodil hlavně lovit ... drop nastal až po trýznivém mučení pvmek co to vzali a odešli, protože se pvp hračum nemohli rovat
@ LittleNessa « čtv 5:33 pm »
Určitě si tedy pamatuješ systém jak to fungovalo u velitele šlo koupit 20 CB pro vstup .. takže když si někdo PvM koupil 20CB aby mohl jít dropovat chceš říct, že to byla chyba u nich? Když přijede z ničeho člověk s PvP a zabije je na kouzlo? :-D
@ Relly « čtv 5:30 pm »
S @LittleNessa,  Je zajímavé, že já tam lovil i dropoval. Tak asi někde byla chyba spíš u nich, ne?
@ LittleNessa « čtv 5:29 pm »
V podstatě i kvůli královskému systému, protože král si po sobotní war myslel, že je neohrožený .. a stačilo jít do cidonie kde se vše změnilo během pár hodin, když tam někdo byl ...
@ LittleNessa « čtv 5:28 pm »
Když to byla PvP mapa, proč se musela zrušit kvůli tomu, že opět pár jedinců naznačilo že nemohou v klidu dropovat, že je tam tobě podobní chodili zabíjet? ...
@ Relly « čtv 5:27 pm »
@LittleNessa,  Nebyla cidonie pvp mapa náhodou?
@ LittleNessa « čtv 5:27 pm »
Bohužel si tvoje PvP pamatuji moc dobře, krom zabíjení PvM hráčů v entu a ve staré cidonii taky nevím o žadném lepším výsledku ;-)
@ Relly « čtv 5:26 pm »
@LittleNessa,  Já jsem PVM
@ Relly « čtv 5:25 pm »
Jo, tys dala i ty krále, o kterých nikdo nic neví. Dáváš první místa za vše, což vidět taky není. Tobě je vlastně i jedno ten král, ale bráníš to tu už od úterka. Ačkoliv totálně mimo.
@ LittleNessa « čtv 5:23 pm »
Očividně víš více než já ... divné, že jsem v té střední dala první místo zatím s každým charem :-D .. jo dagger je postava, kterou jsem nikdy nehrála .. a první válku jsem dala 160 CB což není vzhledem k počtu lidí v té war co byla žádná ostuda .. od té doby jsem za Nessu za dagga nebyla já, ale nevadí :D .. čím se pochlubíš ty? řekneš mi jméno postavy abych se mohla oslnit tvýma výkonama? zajímalo by mě co jsi dal ty ,když já za moc nehrála tedy :-D
@ Relly « čtv 5:23 pm »
@LittleNessa, Tady jde vidět, že jsi těch postav moc nehrála. A když už je řeč o daggerovi, že ti to moc nefunguje.
@ LittleNessa « čtv 5:22 pm »
Dobře i hloupý názor je názor :-D promiň, ale tohle je mimo ... mohla bych říkat to samé o daggerech co jsou vidět na par sekund, než dají ranec dmg s full utokama atp... uplně mimo :))) a nejsem zdaleka jediná komu mentál bere takové pecky do obran.. ty irelevantní .. :D
@ Relly « čtv 5:20 pm »
@LittleNessa,  Co to mění? To, že tobě to dá 30k je absolutně irelevantní věc. Ten heal je prostě primitivní oproti ostatním postavám. Já nechápu, že tento fakt nedokážeš příjmout.
@ LittleNessa « čtv 5:19 pm »
Tomuhle se musím smát :-))) co jsi vyplodil nyní ... Tak zvláštní, že v té válce ostatní chary podle tebe nemají dmg ? :-D Proč dostávám tedy od wara 30k prurazem klidně do 60 war 60 zbraně ? ... bože ... :D
@ Relly « čtv 5:17 pm »
@Fogru,  No dobrý, ale teď zkus tyhle obrany dát na fyzickou postavu - mentál, dagger, aurák, klidně i wp. A aby tam každý hrál jeden char je nesmysl. Netvrdím, že s tím taky nejde zahrát, ale ten průběh a pravděpodobně i výsledek bude dost rozdílný. Je jasné, že s bezrukým healem se ty střední dají hrát pomalu bez věcí. Upřímně když jsem byl minulý týden heala sám, tak mi bylo zle z toho dmg, co to má a zároveň je to ještě dálkové. A to se člověk nemusí ani vyloženě snažit.
@ LittleNessa « čtv 5:08 pm »
V pořádku jak jsem psala tohle je mi celkem jedno, protože ta hodnost postrádá smysl od jistého roku kdy jí na popud zase pár jedinců ubrali možnost si např vyvolat u sloupu cti mobky ... takže prosím ať je jen z velké war .. otázka jestli majitel vidí kam to směřuje :-) to je už na jeho zvážení..
Jen v závěru doplním ... :-) řešíte to co uznáte jako prioritu? .... Velká válka upadá dobré 2-3 roky .. podle některých od doby co se otevřela možnost střední a malé... Nevím přijde mi to usměvny :-)
@ Mionix « čtv 5:07 pm »
@LittleNessa,  Tak naposledy přispěji. Nezabýváme se podněty "určité skupinky lidí". Zabýváme se tím, co uznáme jako prioritu a kam chce majitel server směřovat.
@ LittleNessa « čtv 5:06 pm »
Jde s tím hrát s postavou SorryKritik jesm na tom stejně .. postava vyexpená v pátek na rychlo na nedělní válku .. právě proto že tam jde dát vrchol i s ničím ... proto komentáře typu jsou tam L kouzla a bla bla bla jsou jen bludy a vymluvy ..
@ LittleNessa « čtv 5:05 pm »
Trochu se bojím toho co psal Mionix .. pokud se server bude nadále zabývat jen podměty určité skupiny lidí je dost možné že v těch válkách nakonec budou běhat samotní :D
@ Fogru « čtv 5:05 pm »
Téhle změně bych ani neříkal nadržování, byla to spíš díra v systému, kterou doposud nebylo třeba řešit. Spousta lidí má velkou válku zafixovanou jako obrovský náklad, na který nemají šanci dosáhnout za x let. Bohužel opak je pravdou, v dnešní době složí průměrnou výbavu za pár desítek kkk a postupně se posouvá. Dnes by bohužel lidi chtěli vše hned a bez práce a co nejvíc ulehčení. Střední war je bohužel skoro zadarmo, včera jsem tam byl s postavou bez biologa, generace a odolnosti proti zbraním tak směšnou, že spousta lidí by s tím ani nešla. A vida, jde s tím hrát.
@ Vydesenej « čtv 5:01 pm »
Za těch 5 let co tak nějak hraju tu přesně tahle situace byla minimálně 5x že nějaké skupince pár lidí se něco nelíbilo tak se v cukuletu vše upravilo podle jejich přání. Jestli teda bereš brečení to, že někdo se proti tomuhle ohradí že se to takhle děje už po několikáté tak si to tak bere, ale to tu minulost nezmění. Král nikdy nebyl o tom, že se má získávat jen ve velkých válkách, alespoň to je na samotných stránkách popsáno jinak, tak tedy lžeš ty nebo ty stránky. Navíc vlastně co je do toho červené a žluté říši jestli si v modré rozhodli, že by chtěli raději dělat krále ve střední. Jak ty říkáš, že je to „chyba“ tak tu jste z toho udělali jen vy teď tímhle, že vám to vadí tak je to automaticky prostě chyba. To že by měla přidat nápad, jak sám píšeš beru už jen jako vtip, jak víme pokud to není nápad nebo zlepšovák pár vyvolených viz.(vytvoření problému s králem a následné tvrzení že prostě to je CHYBA) je to zameteno pod koberec nebo dehonestováno, zase stavím na zkušenostech, co jsem načerpal na forku za posledních 5let. Myslím, že za ty roky přišlo těch nápadů desítky od různých lidí a některé byly třeba hloupé ale určitě né všechny. Člověk pak ztrácí vlastně chuť to hrát, když ani nedostává nějaké info, jestli tým něco řeší nebo ne. Stačilo by dostat na forku třeba 2-3 body co se momentálně řeší a k tomu 1-2 věty a to je celé alespoň by měl hráč pocit že se něco děje a ne že je x týdnů/měsíců ticho po pěšině. Teď to pěkně bylo vidět s těmi testovacími válkami, že se alespoň někdo nebo celý tým snažil. A i kdyby se nic neupravilo po těch testech tak tohle beru jako obrovské pozitivum prostě a to si myslím že je cesta správným směrem. Negativum vidím že se stále zapojují hráči co sami veřejně přiznají že nahrají a jsou proti všemu i když nehrají.
@ LittleNessa « čtv 4:58 pm »
Očividně se tenhle projekt moc nevydařil, když velká válka má podobné čísla jako malá válka. A už delší dobu je její aktivita mizivá. Podle mého je na každém z nás jakou válku si vybere :-) někomu vyhovuje střední už jen kvůli dni ve kterém je, těch důvodů proč je střední válka nejvíce atraktivní je několik .... To tu je asi zbytečné psát, ale hodně pochybuji, že tenhle krok nažene lidi zpět do velké války ... :-) ale třeba jo, co já mohu vědět
@ Mionix « čtv 4:53 pm »
Jen pro info. Střední a malé války, ač jsem byl vždy proti tomuto výmyslu, byly udělány jako příprava a trénink na války finální a to velké. A ne že tam někteří zakempili na roky, udělali dokonce několik postav a výbav a někteří dokonce přestali chodit velké a stáhli se do středních. Smiřte se s tím, že prostě server Ekura bude vyždy nadržovat a propagovat velké války. Toť vše z mé strany.
@ LittleNessa « čtv 3:48 pm »
Taky to neber osobně, ale tak od začátku ... Prvním bodem .. Nikdo mi na střední války nesáhl? Takže už se na popud Velkých válek nesnižoval zisk CB v střední válce? Nikdo nenavrhnul omezení kouzel na P1 po letech to to takhle funguje a kde prokazatelně dávají CB více postavy bez generace viz tabulka? Zajímalo by mě jak jsem toho využila nebo se snažím využít.. Pokud by to tak bylo věř mi, že jsem ve své říši téměř každý týden do 5. místa v tabulce a kdybych to jak říkáš využívala mám toho krále daleko častěji :D ... Udělala jsem to jednou na zkoušku jestli to vůbec ještě jde a to ještě proto, že mi chybělo pár dní do další generace, takže bych postavu stejně expila.. Tenkrát mě hodně pobavilo jak mi hodně lidí ve hře psalo jaké mám štěstí ... aniž by věděli jak ten systém funguje ... následující týden to provedl i Turbík a taky to vyšlo ... protože ten systém z nějakého důvodu prostě neřeší jestli dáš za týden 1k CB v malé válce nebo velké .. Od nepaměti co války jsou vybírá hodnost pořadí, tudíž to kolik postava za dané období ukořistí. BTW to, že nechodím velké války neznamená, že se mě to netýká. Mám plnohodnotné PvP a chci ti říct, že prvního krále jsem dala už začátkem roku 2016.. kde jsem tuto hodnost obhajovala až do roku 2020, kdy mi to po pádu cechu přestalo dávat smysl. Od roku 2020 nechodím velké války, protože mě zaujal daleko více simulátor úmrtí, ale celé roky sleduji jak velká war funguje a nefunguje a nikdy jsem neměla nic proti. A ano nehraji tady sama, ale to ani lidi ve velké war :D Říkáš chyba ve hře .. Doporučuji si přečíst pozorně následující odkazy https://www.ekura.cz/hodnost a po rozkliknutí o královském systému ... Není nikde psané jedinou čárkou ani slovem, že by král měl být produktem velké války říší .. Má to být postava ( hráč ), který je v daném období nejvíce prospěšný pro svojí říši. Postava která je aktivní i v rozvoji postavy atd.. Dokud do velké války chodilo více lidí nemuselo se tohle řešit, protože i když nebyla účast lidí jako v letech minulých pořád to stačilo na získání hodnosti krále a na umístění lidi z VV do toho 1-5místa. A i když je mi ta hodnost úplně jedno a ráda ji přenechám jen lidem z velké války, bylo fajn co tu napsal Forgu ... buď mělo být jasně napsané, že tato hodnost je určená pouze pro lidi, kteří chodí velkou válku .. nebo tuto hodnost otevřít všem bez rozdílu Lvlu. A je to pouze můj názor .. nikdo netvrdí, že je to takhle jedině správné ..
@ Clusive « čtv 2:32 pm »
Mluvíte tady o brečení, potom co jsem si pročetl celou tu debatu, kterou jsem začal, tak mi přijde, že nejvíce brečíš primárně ty. Neber to osobě a já nemám rád toto sloveso, protože to vyjadřuje svým způsobem posměšek. Ale v celé podstatě mne mrzí, že tu okolo sebe kopeš, snažíš se obhajovat neobhajitelné, ale přitom na “tvé střední války” ti nikdo nesáhl. V podstatě šlo o to, že byla ve hře chyba, která se nemusela dlouhou dobu řešit z toho důvodu, že díky více lidem na hře se to téměř nedalo aplikovat, jen velmi složitě a zřídka. Nyní, když je málo lidí, no a zbytek se domluví, že tam prostě chodit nebudou, tak pochopitelně je ta chyba více na očích. To že ty místo toho, abys na tu chybu upozornila, tak ji začneš využívat to už je věc k zamyšlení. Možná je to jistá zaujatost, protože nemáš větší obzory, nicméně nehraješ tu sama a mohlo by ti dojít, že to může mít i větší dopad. Poslední věc, je to, že pokud se jedná o chybu, kterou lze jednoduše změnit, pak logicky to nezabere tolik času opravit, mluvíš o problémech, které se řeší X měsíců, tak třeba to jsou složitější problémy a ty potom zaberou logicky více času na opravu/ předělání, ale to je snad logický. A ano, primárně jsem to zmiňoval proto, že do velkých válek nikdo z modré nechodí. Pokud se to zlepší po této úpravě ? To nevím, třeba ne, ale určitě to je krok k tomu, aby se to zlepšilo. Pokud máš nějaký lepší nápad, sem s ním, myslím že si ho přečtou i pověření lide a může to byt aplikováno.
@ LittleNessa « čtv 1:04 pm »
Přesně tak jak říkáš.. Tu jsou problémy, které se řeší X měsíců.. A jakoby se o tom nemluvilo, pak napíšou 3 lidi ze jim někdo sebral krále co ani tu war nechodí krom jednoho a šup je to... Jak málo stačí 😂
@ Vydesenej « čtv 1:00 pm »
Jde vidět že když zabrečí ti správní lidé na správných místech tak se i hora rozevře a splní přání rychlostí blesku :D A nad jinými věcmi se tu debatuje měsíce a roky a v lepším případě přijde po x týdnech řešení a nebo jako u 99% věcí nikdy.
@ LittleNessa « čtv 12:53 pm »
Jen info pro zoufale komantare ze Lka ničí střední.. Doporučuji se podivat na výsledky war včera 😂 divný že první pozice mají lidi s gen 1...tak kde jsou ty end game prvky, které to hrozně ovlivňují... Škoda slov, všichni plnou pusu přitom ty co tohle vyblily tam nikdy s L nebyly 😁🙏
@ LittleNessa « čtv 12:43 pm »
Tak jsem zvědavá na ty davy lidi co se nyní pozenou do velké war.. Smutný zas že stačí aby zakvicely 3 lidi a hned se mění pravidla které roky fungují, smutný 🙏😁
@ TomasFoxx « čtv 11:37 am »
haha jste dokralovali
@ Vydesenej « úte 2:57 pm »
Někdo tu psal, že nejde o Velké války ale o ten systém, absolutní blbost jde o Velké, protože ten systém doteď fungoval stejně ale začalo vám tam chodit málo lidí tak to začlo vadit. Do doby kdy tam bylo lidí dost tak jste ani necekli. Co se týče toho, že ve střední lidi padaj na 1 kouzlo a že to není válka to už tvrdím konstantně snad skoro 2 roky jak na hře tak i párkrát na forku a jediné co jsem za to dostal, byl vždy masivní hejt :D A co se týče toho že někdo nehraje nebo skoro už nehraje a pak třeba se vyjadřuje jak by se něco mělo měnit a ideálně nic nemělo měnit to je snad kapitola sama pro sebe :D
@ TomasFoxx « úte 9:53 am »
LittleNessa píše:Od doby co Královský systém je tak nabízí stejné benefity ....
LittleNessa píše: Však ano ... tak proč to museli tenkrát GM odebrat .. ten král mě dřív větší smysl než nyní ..
TAK JA UZ NEVIM
@ TomasFoxx « úte 9:33 am »
LittleNessa píše:Komentuješ střední války na které nadáváš jak ti tam vadí end game prvky, ale stejně tam za to WP vlezeš a sem tam si zahraješ.
Co má moje wp za endgame prvky prosimtě xddddddddd
LittleNessa píše: Prostě to ta hra umožnuje i takhle tečka .. nevím co více tu pořád řešíme.
To že něco hra umožňuje, neznamená že to je dobře, co to je za argument tohle :D Taky v tý hře znám milion bugů který TA HRA UMOŽŇUJE, pořád to jsou ale bugy ne :D (neříkám že tohle je bug, jen přirovnávám tvuj argument)
@ LittleNessa « úte 1:11 am »
PvP arény by byly fajn ... mě jako hráči co hraje skoro od začátku chybí mapy jako byla stará cidonie kde se šlo pobít i mimo válku ... Jenže to také zrušili, protože si hrstka vybrečela, že nemohou v klidu dropovat v cidonii a že je tam pořád jezdí někdo zabíjet ... takže to je pak težké cokoli měnit ;)
@ LittleNessa « úte 1:09 am »
Já vím proč ... protože právě hrstka nespokojenců :-D si vybrečela, že to, že má král ze sloupu desítky map ničí hrozně ekonomiku serveru.. Poslední změna proběhla 28. 04. 2020... zde je vše podstatné jak to nyní je a není https://www.ekura.cz/novinky/1228
@ Suko201 « úte 1:08 am »
Za mě by bylo do začátku úplně nejlepší udělat ty pvp arény, je to něco, na co by se měli soustředit nejvíc.
@ Suko201 « úte 1:07 am »
Jakto mam vědět? Já ani nevím, kdy ty minulé privilegia byly, to muselo být někdy hned po startu systému krále a to je pěkná historie. Za tu dobu se ekura dost změnila a proto se musí dost věcí změnit, bohužel některé změny přicházejí až moc pozdě..
@ LittleNessa « úte 1:00 am »
Však ano ... tak proč to museli tenkrát GM odebrat .. ten král mě dřív větší smysl než nyní .. dnešní výhoda krále je akorát 600 min swampu kam pochybuji že někdo s 12 gen+ chodí cokoli dělat, 1x vstup do HG zdarma bez medaile a směšný žold .. takže v tomhle souhlasím .. být králem není žádné terno ;) pokud nehraji stylem, že mě zajímá jen ent a expení generací .. tam davají ty bonusy co si může pustit smysl ... Když jsem dala krále já před 4 měsíci byl to spíš opruz ... denně číst desítky PM typu ,, zapni bonus pls " ..
@ Suko201 « úte 12:56 am »
Tak o tom snad král je, být zvýhodněny za nějakou zásluhu.
@ LittleNessa « úte 12:46 am »
BTW chceš přidat nové pravomoce králi? a proč ? :-D aby pak lidi zase kvičeli jak to znevýhodňuje ostatní? jako to tu už bylo? ... když si král mohl přivolat u sloupů bose a mobky z cido, hg atd? :-D
@ LittleNessa « úte 12:44 am »
Pokud tě to pobavilo jedině dobře, mě na tom vtipného moc nepřijde. Do Foxe jsem se obula, protože mi k příspěvku na foru ke střední war ne jedno zprávou napsal názor k entgame prvkům ale pak do té war chodí taky i když méně :-D..To je zase věc u které umírám já .. nadávat na něco a pak tam v klidu chodit ..
@ Suko201 « úte 12:40 am »
Ale docela mě rozesmálo, že ses opřela do foxxe, že to moc nehraje a pak v klidu napíšeš, že klidně nebudeš hrát rok :D no chcipam z tebe

Who is chatting

offline Dayyo 
offline Mionix 
offline Obter!vr 
offline Tomori 
offline Wzypt 
offline cutedust