Rychlé příšery v Kerindoru

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
crazy8
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 614
Registrován: pon 02. led 2012 18:27:52
Bydliště: Bratislava
Dal poděkování: 72 poděkování
Dostal poděkování: 129 poděkování

Rychlé příšery v Kerindoru

Příspěvek od crazy8 » čtv 02. dub 2015 23:18:37

Ahojte som na svojom notebooku ale na inom internete, internet je optický ale ten mám aj doma čiže sa nič nezmenilo no príšery v keri sa na tomto mieste chovajú ináč nechcelo sa mi teraz točit video ale kenti na mna útočia tak rýchlo ako škreti je to závažná zmena pre mňa ako kerindoriánca vie mi niekto poradiť prečo zrazu keď som prišiel do iného bytu a napojím sa na internet rýchlostne rovnaký ako mám doma mi toto robí kerindor? ešte v noci som bol v kerindore doma a všetko bolo ok :)
Oxymoron (z gréckeho oxys = ostrý, inteligentný + moros = tupý, pomalý, hlúpy) je spojenie slov protirečiaceho si významu, obyčajne podstatného mena a prídavného mena.

Možností je vždy viac, dôležitá je len naša voľba.

Talízman účesu

Zvýšme rozmanitosť zvierat na Ekure

Uživatelský avatar
Chyu
Lv.39
Lv.39
Příspěvky: 1906
Registrován: úte 12. črc 2011 10:03:43
Dal poděkování: 2969 poděkování
Dostal poděkování: 1179 poděkování

Re: Rýchli kentauri

Příspěvek od Chyu » čtv 02. dub 2015 23:24:08

Dnes proběhla úprava:
Oprava výpočtu rychlosti pohybu a útoku u mobů (např. Dryády)
Ve hře se o tom chvíli mluvilo, že je to nyní v Kerindoru hrůza.
Uvidíme, jestli to není chyba.

crazy8
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 614
Registrován: pon 02. led 2012 18:27:52
Bydliště: Bratislava
Dal poděkování: 72 poděkování
Dostal poděkování: 129 poděkování

Re: Rýchli kentauri

Příspěvek od crazy8 » čtv 02. dub 2015 23:37:11

no to je dost veľká hrúza čo to porobili.. to teď pojde keri už len s ninjou?
snáď to bude len bug a opravia to čo najskôr nie až o týžden.. -_-

Warn za doublepost, příspěvek odstraněn. /Waltrik
Oxymoron (z gréckeho oxys = ostrý, inteligentný + moros = tupý, pomalý, hlúpy) je spojenie slov protirečiaceho si významu, obyčajne podstatného mena a prídavného mena.

Možností je vždy viac, dôležitá je len naša voľba.

Talízman účesu

Zvýšme rozmanitosť zvierat na Ekure

cleo
Lv.25
Lv.25
Příspěvky: 549
Registrován: úte 27. pro 2011 11:55:25
Dal poděkování: 346 poděkování
Dostal poděkování: 280 poděkování

Re: Rýchli kentauri

Příspěvek od cleo » pát 03. dub 2015 0:44:11

Nedělají to jenom Kentauři, trolové to samé a to jsem na stejném PC i stejném netu :), takže zřejmě jak říká Chyumgo došlo k úpravě výpočtu pohybu. Nyní je Kerindor pro BM bez healera naprosto nepředstavitelné, moby po zpomalení, které trvá daleko kratší dobu, zrychlí takovým způsobem, že jich víc jak 2 nezvládáš, ačkoli dřív jsi na těch samých uběhal třeba i 10 mobů....
Takže buď záměr, nebo chyba....
Clleopatra - 160 lv - šamanka drak (full bio, karma P, zručka P,herb P, ent full)
Claris11 - 160 lv - šamanka heal (full bio, karma P, zručka P, ent full)
BlackLilyth - 160 lv - BM sura (full bio, karma P, zručka P, ent full)
Katiee - 148 lv - sura WP (full bio, karma P)

crazy8
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 614
Registrován: pon 02. led 2012 18:27:52
Bydliště: Bratislava
Dal poděkování: 72 poděkování
Dostal poděkování: 129 poděkování

Re: Rýchli kentauri

Příspěvek od crazy8 » pát 03. dub 2015 0:56:32

dúfam že chyba, lebo akurat som dorobil bm do keri a nikto nič ani sa len nesťažoval na bmka a ani sa nič nepripravilo a zrazu by dačo takéto upravili mne sa to nezdá chceli spraviť niečo a podarilo sa niečo viac ale už som písal do chyb hry tak uvidíme :)
Oxymoron (z gréckeho oxys = ostrý, inteligentný + moros = tupý, pomalý, hlúpy) je spojenie slov protirečiaceho si významu, obyčajne podstatného mena a prídavného mena.

Možností je vždy viac, dôležitá je len naša voľba.

Talízman účesu

Zvýšme rozmanitosť zvierat na Ekure

Uživatelský avatar
Script
Lv.33
Lv.33
Příspěvky: 1318
Registrován: čtv 09. úno 2012 18:37:00
Dal poděkování: 299 poděkování
Dostal poděkování: 1470 poděkování

Re: Rýchli kentauri

Příspěvek od Script » pát 03. dub 2015 4:59:17

Dobré ráno.

Záměr, nebo chyba? Toť otázka. Pravdou je, že včerejší údržbou byly opraveny všechny příšery, ktere dříve například mlátily hráče dřív, než byly graficky u něj, nebo naopak už u hráče stály, ale ještě nedávaly žádné poškození. Kerindor je (bohužel pro hráče) případ druhý, kde tedy došlo v rámci opravy k razantnímu navýšení rychlosti některých monster.

Toho, že úprava znamená pro hráče podstatné ztížení, si v danou chvíli nikdo neuvědomil a tedy jsme rádi, že jste nám to dali formou tohoto tématu najevo. Momentálně pracujeme na další úpravě, která příšery v Kerindoru zpomalí, ale zároveň zachová jejich správné zobrazení v klientovi. Pokud by se tato úprava nezdařila, bude Kerindor vrácen na původní stav.

Změnu můžete očekávat nejpozději příští čtvrtek. Nutno dodat, že bez údržby to nepůjde.

Děkuji za pozornost.
[GA]Script
Ekura Team (09.02.2012 - 31.07.2018)

crazy8
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 614
Registrován: pon 02. led 2012 18:27:52
Bydliště: Bratislava
Dal poděkování: 72 poděkování
Dostal poděkování: 129 poděkování

Re: Rychlé příšery v Kerindoru

Příspěvek od crazy8 » pát 03. dub 2015 16:14:19

Ach jo, spravím si bm kerí a v ten deň mi na týždeň odpíšete kerindor, no nevadí ak to má pomôcť serveru tak ja počkám len je to trošku nevhodné v čase velkej noci keď mám konecne týžden volna aj z práce :D
Oxymoron (z gréckeho oxys = ostrý, inteligentný + moros = tupý, pomalý, hlúpy) je spojenie slov protirečiaceho si významu, obyčajne podstatného mena a prídavného mena.

Možností je vždy viac, dôležitá je len naša voľba.

Talízman účesu

Zvýšme rozmanitosť zvierat na Ekure

Uživatelský avatar
Script
Lv.33
Lv.33
Příspěvky: 1318
Registrován: čtv 09. úno 2012 18:37:00
Dal poděkování: 299 poděkování
Dostal poděkování: 1470 poděkování

Re: Rychlé příšery v Kerindoru

Příspěvek od Script » sob 04. dub 2015 3:29:16

Rychlost příšer upravena při noční údržbě. Děkujeme za nahlášení.
[GA]Script
Ekura Team (09.02.2012 - 31.07.2018)

crazy8
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 614
Registrován: pon 02. led 2012 18:27:52
Bydliště: Bratislava
Dal poděkování: 72 poděkování
Dostal poděkování: 129 poděkování

Re: Rychlé příšery v Kerindoru

Příspěvek od crazy8 » sob 04. dub 2015 4:34:29

opeť hlásim chybu upravili ste rýchlosť príšer ale teraz pre istotu strielajú na diaľku :D teda nechcem nič ešte zakriknut niesom doma a možno tu mam slabšie pripojenie bolo by fajn keby mi to dakto ešte potvrdil ale pozrite sa čo mi robia na videu, keď prídem v pondelok domov skusim to tam a dám vedieť ale nemyslím si že je to rychlostou pripojenia toto mi ani tu nikdy nerobili...

https://www.youtube.com/watch?v=g_xKfxU ... e=youtu.be

nedá sa to vrátiť do stavu v akom to bolo lebo do vtedy mi žiadne animácie nikde neprekážali a teraz toto :(

/rozmýšlal som a nemôže to byť pripojenim veď kuzla do nich hadžem hned jak na kuzlo kliknem len oni ma divne sekaju
Oxymoron (z gréckeho oxys = ostrý, inteligentný + moros = tupý, pomalý, hlúpy) je spojenie slov protirečiaceho si významu, obyčajne podstatného mena a prídavného mena.

Možností je vždy viac, dôležitá je len naša voľba.

Talízman účesu

Zvýšme rozmanitosť zvierat na Ekure

prcosik123
Lv.5
Lv.5
Příspěvky: 20
Registrován: čtv 17. úno 2011 19:36:21
Bydliště: Jinno

Re: Rychlé příšery v Kerindoru

Příspěvek od prcosik123 » sob 04. dub 2015 10:54:52

crazy8 píše:opeť hlásim chybu upravili ste rýchlosť príšer ale teraz pre istotu strielajú na diaľku :D teda nechcem nič ešte zakriknut niesom doma a možno tu mam slabšie pripojenie bolo by fajn keby mi to dakto ešte potvrdil ale pozrite sa čo mi robia na videu, keď prídem v pondelok domov skusim to tam a dám vedieť ale nemyslím si že je to rychlostou pripojenia toto mi ani tu nikdy nerobili...

https://www.youtube.com/watch?v=g_xKfxU ... e=youtu.be

nedá sa to vrátiť do stavu v akom to bolo lebo do vtedy mi žiadne animácie nikde neprekážali a teraz toto :(

/rozmýšlal som a nemôže to byť pripojenim veď kuzla do nich hadžem hned jak na kuzlo kliknem len oni ma divne sekaju

Jak říká tady kolega, má bohužel pravdu já chodím uplně dozadu na královny a mám ten sám problém, kerindor po úpravě je k nepoznání horší a je to jenom o nervy... Taktéž bych byl pro vrácení kerindoru do původního stavu, můžu být jak chci daleko ale královny jsou rychlejší a než stihnu dát kámen jsou u mě, a když jich mám na sobě 10 stačí aby se 2 trefili a jsem mrtvý.

PS: Teame mrkněte se nato, a hodte to do původního stavu myslím že nejsem jedinej komu by to tak vyhovovalo, protože příšery opravdu střílí z dálky...

Zamčeno

  • You do not have permission to post in chat.
@ Hakan « úte 6:14 pm »
@TomasFoxx,  Můžu si vybrat místo kam?
@ TomasFoxx « úte 5:58 pm »
kdo ho najde, dostane pusinku
@ TomasFoxx « úte 5:58 pm »
to musel schovávat nějakej borec, 3x projetej ent a nic
@ TomasFoxx « úte 5:20 pm »
@Azaril,  super díky, tak my uspořádáme výpravu na hledání keskira :D
@ Azaril « úte 5:17 pm »
@TomasFoxx Dobrý den, na základě vašeho dotazu jsem požádal Saggiho o prověření situace. Potvrdil, že se Keskiro nachází na Ch4 a žádný problém nezaznamenal.
@ Hakan « úte 4:47 pm »
@TomasFoxx,  Nebreč
@ TomasFoxx « úte 4:23 pm »
mohl by někdo z týmu prosím zkontrolovat keskira na ch4? nespawnul se nám ráno ani teď, projeli jsme celý ent, jestli ho nějaký trupík neodtáhnul ale nic jsme nenašli
@ Suko201 « úte 12:42 pm »
Nonepovideeej píše: Zdravím, poslušně hlásím, že máte chybí u otázky k aréně. Konkrétně u velkého talismanu - správně je 50%, ale systém vzal 60% jako správnou odpověď.
supr, aspoň bude co dělat o čtvrteční údržbě :-)
@ Nonepovideeej « úte 10:00 am »
chybu*
@ Nonepovideeej « úte 10:00 am »
Zdravím, poslušně hlásím, že máte chybí u otázky k aréně. Konkrétně u velkého talismanu - správně je 50%, ale systém vzal 60% jako správnou odpověď.
@ Vydesenej « ned 3:24 pm »
Přemýšlel tady někdo už o tom že by se zavedly šeky na XP? Které by se prodávaly třeba pouze na BM, když už jsou ty generace a někdo nemá čas/chuť něbo cokoliv furt dávat postavu/údaje neustále na expení třena 0-96 pak za 96-120 pak 120-160. Možná by to i pomohlo k dohnání těch co už jsou daleko předaleko.
@ Makarov « ned 2:57 pm »
Bisky píše: Prosím YoyopinX o postavu, kam si přeje SD za výhru, děkuji :)
yoyopinx nejsem ale odměnu bych si klidně za něj přebral :-))))
@ Bisky « ned 2:06 pm »
Prosím YoyopinX o postavu, kam si přeje SD za výhru, děkuji :)
@ TomasFoxx « ned 8:41 am »
a kazuro
@ Hakan « sob 10:23 am »
Wellcome to the deadzone
@ TomasFoxx « sob 10:21 am »
ahoj azaril a tomori
@ Mionix « pát 7:34 am »
@Borda91,  tak prý je to jen špatné info, mělo by být funkční
@ Borda91 « čtv 3:09 pm »
A ukazatel boje o ugoroh nějak nefunguje.... další boj za 20216 dní to budeme čekat ještě pár let :D
@ Borda91 « čtv 2:21 pm »
Dobrý den, jen takový detail. Hledání čtyřlístků mělo být o hodnotné ceny nebo se mýlím? Ostatní soutěže tu na webu už jsou vyhodnocené. Děkuji
@ Suko201 « čtv 5:10 pm »
diver píše:
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
yes tak na starších videích je to zorne pole mnohem menší.. Ale takto černě je to už minimálně druhým rokem. Bohužel
@ TomasFoxx « čtv 4:05 pm »
taková kontrolni otazka, nez mi zacne srotovat mozek s tajnym ukolem, urcite byly pridane 2 nove hodnosti? my totiz vidime jen jednu
@ diver « čtv 3:34 pm »
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
@ Suko201 « čtv 3:07 pm »
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
@ diver « čtv 2:01 pm »
Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
@ Suko201 « čtv 11:21 am »
Mionix píše: @Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
ok, takže když to včera začalo ve 12, tak od toho času každé 4h bude boj až do konce eventu, chápu už správně? Nevím, kde sem předtím četl že 4x denně :’D
@ neasy « čtv 9:59 am »
:heart:
@ VOJTTANOOO « čtv 9:46 am »
@neasy uz to bezi :D
@ neasy « čtv 9:41 am »
tak napiste az to půjde :fight:
@ p4tresss « čtv 9:39 am »
dneska by to šlo :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:34 am »
no jasneee v poho :-) :D
@ neasy « čtv 9:32 am »
taky dobry dneska se budu poflakovat a hrat s vami ju
@ p4tresss « čtv 9:31 am »
konečne trochu oddych od prace
@ VOJTTANOOO « čtv 9:31 am »
joooo jde to :-) a co ty ? :D
@ neasy « čtv 9:31 am »
je to tak
@ p4tresss « čtv 9:30 am »
Sviatočne :D
@ neasy « čtv 9:30 am »
a jak se mate?
@ p4tresss « čtv 9:29 am »
Ako dlho bude údržba prosim ? :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:25 am »
ahoj, predpokladany konec udrzby ? :D
@ TomasFoxx « čtv 9:23 am »
@neasy,  čaaau kamo
@ neasy « čtv 9:17 am »
CUS CUS
@ Vydesenej « čtv 9:06 am »
hh a stánky zas dole :(
@ Hakan « stř 11:44 pm »
TomasFoxx píše: jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
To máš na další roky, aby se nemuselo vymýšlet nic dalšího
@ MastnyRozek « stř 7:44 pm »
@Narsi,  Aha dobře, děkuji :)
@ Narsi « stř 7:43 pm »
Zdravím, je prázdná jen pokud neprobíhá zrovna žádný vstup.
@ MastnyRozek « stř 7:41 pm »
@Mionix,  Ahoj na vývěsní tabuli ve městě po zvolení možnosti vstup do ugorohu se objevuje pouze prázdná tabulka https://i.imgur.com/f1lsa1D.png
@ Mionix « stř 5:46 pm »
@Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
@ Suko201 « stř 5:04 pm »
Takže ty časy jsou Teda 8:10 12:10 16:10 a 20:10?
@ Narsi « stř 4:09 pm »
V 16:10
@ TomasFoxx « stř 4:05 pm »
nema ted bejt dalsi boj o ugoroth?
@ TomasFoxx « stř 1:50 pm »
jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
@ Suko201 « stř 1:03 pm »
Narsi píše: Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
aha, tak to si asi pamatuji špatně, dobře. Díky :-D
@ Narsi « stř 1:02 pm »
Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
@ Suko201 « stř 12:58 pm »
Mě by zajímalo, kdo jako vymyslel ty časy těch válek. Však to normální pracující člověk, co má aspoň trochu i život tam venku, nemůže stihnout. Max tak jeden ten čas a to je dobrá bída. Bylo by dobré to doupravit.
@ TomasFoxx « stř 12:44 pm »
u tech kosti musi byt jmeno dyl, realne jsem ted v zamasku jen behal kolem zlute a cervene a kradl jim to ze zeme
@ Mionix « stř 12:41 pm »
@Valkaryan,  budou. Vyčkejte prosím do zítra.
@ Vydesenej « stř 12:40 pm »
Já teda čekal že to bude 15min jedna 15min druha 15min 3 a dál :D a ne že dropnu všechny naráz ale ok no
@ Relly « stř 12:30 pm »
@TomasFoxx,  To je záměr. Vracíme se do starých časů.
@ TomasFoxx « stř 12:25 pm »
a ent je prej nejakej buglej, ze ukazuje chx
@ TomasFoxx « stř 12:24 pm »
1v1 poust ch3
@ TomasFoxx « stř 12:24 pm »
@Vydesenej,  tak pod

Who is chatting

offline Mionix