Rychlé příšery v Kerindoru

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
cleo
Lv.25
Lv.25
Příspěvky: 549
Registrován: úte 27. pro 2011 11:55:25
Dal poděkování: 346 poděkování
Dostal poděkování: 280 poděkování

Re: Rychlé příšery v Kerindoru

Příspěvek od cleo » sob 04. dub 2015 11:17:23

Souhlasím s kolegy, chodím na troly a ano útočí z dálky a ještě jeden poznatek, moby při zabití dropa jsou na jiném místě než ze kterého útočily, kolem mě není mob a najednou postava mrtvá, po oživení mám na sobě 2 moby.... toto před údržbou nedělalo. Sice jste upravili jejich pohyb, takže se dají uběhat, ale jak chcete uběhat něco co nevidíte a co na Vás útočí zdálky.... Dřív jsem za Kerindor umřela cca 5x při tahání tak 8 mobů na sobě, teď za hodinu asi 30x při tahání max 2-3 mobů....
Prosím také team o prověření a nápravu. Děkuji
Clleopatra - 160 lv - šamanka drak (full bio, karma P, zručka P,herb P, ent full)
Claris11 - 160 lv - šamanka heal (full bio, karma P, zručka P, ent full)
BlackLilyth - 160 lv - BM sura (full bio, karma P, zručka P, ent full)
Katiee - 148 lv - sura WP (full bio, karma P)

crazy8
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 614
Registrován: pon 02. led 2012 18:27:52
Bydliště: Bratislava
Dal poděkování: 72 poděkování
Dostal poděkování: 129 poděkování

Re: Rychlé příšery v Kerindoru

Příspěvek od crazy8 » sob 04. dub 2015 11:43:58

taktiež by som prosil tu opravu, a ja si myslím že ste upravili len rýchlosť animácie ale realna rychlosť a útok moba ostal neopravený sice ich vidíme pomalších ako pred udržbou ale rychlosť utoku a ich reálny pohyb a nezmenil, nevrátite celú túto úpravu do pôvodneho stavu? respektíve vadilo niekomu že na neho dryáda strielala skôr ako k nemu prišla lebo ja som si to nikdy nevšimol a ak má takáto hlúposť pokaziť kerindor.. no proste sa obávam o keri :/
Oxymoron (z gréckeho oxys = ostrý, inteligentný + moros = tupý, pomalý, hlúpy) je spojenie slov protirečiaceho si významu, obyčajne podstatného mena a prídavného mena.

Možností je vždy viac, dôležitá je len naša voľba.

Talízman účesu

Zvýšme rozmanitosť zvierat na Ekure

Narper
Lv. 12
Lv. 12
Příspěvky: 84
Registrován: úte 28. úno 2012 13:53:17
Dal poděkování: 14 poděkování
Dostal poděkování: 42 poděkování

Re: Rychlé příšery v Kerindoru

Příspěvek od Narper » sob 04. dub 2015 12:12:16

Na ten problém jsem chtěl upozornit už včera, když jsem se stunkou zkoumal co vše se změnilo...animace sice byly upraveny aby na sebe správně navazovaly, ale v celkovém součtu to znamená, že skill je spuštěn v moment, kdy jste příšeře na dosah, i když to může být způsobené slabou odezvou, a na takový tmavý kámen s jeho animací by musela BMka zapomenout...takže nehledě na to že skill je v momentě viditelného použití daleko od vás, bere se jen čas začátku animace...a samozřejmě s tím, že se ty animace navázaly plynule za sebe, je nemožné jim utéct...Nedej bože když se vedle vás pak nějaký spawne že? :D Animace přijde okamžitě a vy už se můžete zase sbírat ze země :)

Jen ještě dodatek: Vzhledem k tomu, že teď jsou v kerindoru naprosto běžné lagy kvůli probíhajícím hráčům do entarianu, byl tento typ úpravy více než nešťastný.

PS: Jen kdyby náhodou, tento problém by šel vyřešit "entarianskou stezkou" kerindorem, ale mimo místnosti. Náročné by to dle mého názor až tak být nemuselo, zato kvalitu kerindoru by to zlepšilo určitě :)
viewtopic.php?f=44&t=85165

Budu rád i za tvůj názor ;-)

crazy8
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 614
Registrován: pon 02. led 2012 18:27:52
Bydliště: Bratislava
Dal poděkování: 72 poděkování
Dostal poděkování: 129 poděkování

Re: Rychlé příšery v Kerindoru

Příspěvek od crazy8 » sob 04. dub 2015 15:16:35

No este by som dodal ze predtym prisery pekne pri postave zastali a nadychli sa potom zautocili to bolo genialne spravené teraz je to des utocia proste na dialku

edit: za ďalšie dnes som zistil že v keri už neni obchodnice keď som si chcel isť kupiť elixiri jak je to možné? teraz musím ist do mesta a znova rozbit sentinel abych mohl pokračovat v drope aj ked mam len pol inventaru -_- prosím aj o vrátenie obchodnice, alebo to treba dať do návrhov? :O
Oxymoron (z gréckeho oxys = ostrý, inteligentný + moros = tupý, pomalý, hlúpy) je spojenie slov protirečiaceho si významu, obyčajne podstatného mena a prídavného mena.

Možností je vždy viac, dôležitá je len naša voľba.

Talízman účesu

Zvýšme rozmanitosť zvierat na Ekure

prcosik123
Lv.5
Lv.5
Příspěvky: 20
Registrován: čtv 17. úno 2011 19:36:21
Bydliště: Jinno

Re: Rychlé příšery v Kerindoru

Příspěvek od prcosik123 » ned 05. dub 2015 13:13:13

Zajímalo by mě zda se stím bude něco dělat... Mohli by jsme prosím dostat odpověď od teamu ? (Chápu že toho máte samozdřejmě dost)

Uživatelský avatar
aXeaXe
Lv.8
Lv.8
Příspěvky: 44
Registrován: čtv 11. srp 2011 17:52:34
Dal poděkování: 1 poděkování
Dostal poděkování: 1 poděkování

Re: Rychlé příšery v Kerindoru

Příspěvek od aXeaXe » ned 05. dub 2015 14:02:48

prcosik123 píše:Zajímalo by mě zda se stím bude něco dělat... Mohli by jsme prosím dostat odpověď od teamu ? (Chápu že toho máte samozdřejmě dost)
Kdyby jsi si to přetl tak tady Script odpovidal

prcosik123
Lv.5
Lv.5
Příspěvky: 20
Registrován: čtv 17. úno 2011 19:36:21
Bydliště: Jinno

Re: Rychlé příšery v Kerindoru

Příspěvek od prcosik123 » ned 05. dub 2015 14:20:50

Script píše:Rychlost příšer upravena při noční údržbě. Děkujeme za nahlášení.
aXeaXe píše:
prcosik123 píše:Zajímalo by mě zda se stím bude něco dělat... Mohli by jsme prosím dostat odpověď od teamu ? (Chápu že toho máte samozdřejmě dost)
Kdyby jsi si to přetl tak tady Script odpovidal
Odpovídám na tohle, už to opravili ale i po opravě je to špatné, příšera tě zabije i když je od tebe daleko, třeba číst vše :))

crazy8
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 614
Registrován: pon 02. led 2012 18:27:52
Bydliště: Bratislava
Dal poděkování: 72 poděkování
Dostal poděkování: 129 poděkování

Re: Rychlé příšery v Kerindoru

Příspěvek od crazy8 » ned 05. dub 2015 15:19:03

nikto z teamu sa po nevydarenej oprave neozval čiže nikto tu neodpovedal lepšie povedané :)
Oxymoron (z gréckeho oxys = ostrý, inteligentný + moros = tupý, pomalý, hlúpy) je spojenie slov protirečiaceho si významu, obyčajne podstatného mena a prídavného mena.

Možností je vždy viac, dôležitá je len naša voľba.

Talízman účesu

Zvýšme rozmanitosť zvierat na Ekure

Uživatelský avatar
Script
Lv.33
Lv.33
Příspěvky: 1318
Registrován: čtv 09. úno 2012 18:37:00
Dal poděkování: 299 poděkování
Dostal poděkování: 1470 poděkování

Re: Rychlé příšery v Kerindoru

Příspěvek od Script » stř 08. dub 2015 18:22:00

Rychlost příšer v Kerindoru bude vrácena zpět na staré nastavení zítřejší údržbou.
[GA]Script
Ekura Team (09.02.2012 - 31.07.2018)

crazy8
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 614
Registrován: pon 02. led 2012 18:27:52
Bydliště: Bratislava
Dal poděkování: 72 poděkování
Dostal poděkování: 129 poděkování

Re: Rychlé příšery v Kerindoru

Příspěvek od crazy8 » stř 08. dub 2015 21:05:44

Dakujeme zajtra to hneď vyskúšam a hodím sem vysledky potom už budeme môcť :lock:

Vše funguje ako má tak ďakujeme všetkým čo na tom pracovali a môže sa :lock:
Oxymoron (z gréckeho oxys = ostrý, inteligentný + moros = tupý, pomalý, hlúpy) je spojenie slov protirečiaceho si významu, obyčajne podstatného mena a prídavného mena.

Možností je vždy viac, dôležitá je len naša voľba.

Talízman účesu

Zvýšme rozmanitosť zvierat na Ekure

Zamčeno

  • You do not have permission to post in chat.
@ Hakan « úte 6:14 pm »
@TomasFoxx,  Můžu si vybrat místo kam?
@ TomasFoxx « úte 5:58 pm »
kdo ho najde, dostane pusinku
@ TomasFoxx « úte 5:58 pm »
to musel schovávat nějakej borec, 3x projetej ent a nic
@ TomasFoxx « úte 5:20 pm »
@Azaril,  super díky, tak my uspořádáme výpravu na hledání keskira :D
@ Azaril « úte 5:17 pm »
@TomasFoxx Dobrý den, na základě vašeho dotazu jsem požádal Saggiho o prověření situace. Potvrdil, že se Keskiro nachází na Ch4 a žádný problém nezaznamenal.
@ Hakan « úte 4:47 pm »
@TomasFoxx,  Nebreč
@ TomasFoxx « úte 4:23 pm »
mohl by někdo z týmu prosím zkontrolovat keskira na ch4? nespawnul se nám ráno ani teď, projeli jsme celý ent, jestli ho nějaký trupík neodtáhnul ale nic jsme nenašli
@ Suko201 « úte 12:42 pm »
Nonepovideeej píše: Zdravím, poslušně hlásím, že máte chybí u otázky k aréně. Konkrétně u velkého talismanu - správně je 50%, ale systém vzal 60% jako správnou odpověď.
supr, aspoň bude co dělat o čtvrteční údržbě :-)
@ Nonepovideeej « úte 10:00 am »
chybu*
@ Nonepovideeej « úte 10:00 am »
Zdravím, poslušně hlásím, že máte chybí u otázky k aréně. Konkrétně u velkého talismanu - správně je 50%, ale systém vzal 60% jako správnou odpověď.
@ Vydesenej « ned 3:24 pm »
Přemýšlel tady někdo už o tom že by se zavedly šeky na XP? Které by se prodávaly třeba pouze na BM, když už jsou ty generace a někdo nemá čas/chuť něbo cokoliv furt dávat postavu/údaje neustále na expení třena 0-96 pak za 96-120 pak 120-160. Možná by to i pomohlo k dohnání těch co už jsou daleko předaleko.
@ Makarov « ned 2:57 pm »
Bisky píše: Prosím YoyopinX o postavu, kam si přeje SD za výhru, děkuji :)
yoyopinx nejsem ale odměnu bych si klidně za něj přebral :-))))
@ Bisky « ned 2:06 pm »
Prosím YoyopinX o postavu, kam si přeje SD za výhru, děkuji :)
@ TomasFoxx « ned 8:41 am »
a kazuro
@ Hakan « sob 10:23 am »
Wellcome to the deadzone
@ TomasFoxx « sob 10:21 am »
ahoj azaril a tomori
@ Mionix « pát 7:34 am »
@Borda91,  tak prý je to jen špatné info, mělo by být funkční
@ Borda91 « čtv 3:09 pm »
A ukazatel boje o ugoroh nějak nefunguje.... další boj za 20216 dní to budeme čekat ještě pár let :D
@ Borda91 « čtv 2:21 pm »
Dobrý den, jen takový detail. Hledání čtyřlístků mělo být o hodnotné ceny nebo se mýlím? Ostatní soutěže tu na webu už jsou vyhodnocené. Děkuji
@ Suko201 « čtv 5:10 pm »
diver píše:
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
yes tak na starších videích je to zorne pole mnohem menší.. Ale takto černě je to už minimálně druhým rokem. Bohužel
@ TomasFoxx « čtv 4:05 pm »
taková kontrolni otazka, nez mi zacne srotovat mozek s tajnym ukolem, urcite byly pridane 2 nove hodnosti? my totiz vidime jen jednu
@ diver « čtv 3:34 pm »
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
@ Suko201 « čtv 3:07 pm »
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
@ diver « čtv 2:01 pm »
Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
@ Suko201 « čtv 11:21 am »
Mionix píše: @Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
ok, takže když to včera začalo ve 12, tak od toho času každé 4h bude boj až do konce eventu, chápu už správně? Nevím, kde sem předtím četl že 4x denně :’D
@ neasy « čtv 9:59 am »
:heart:
@ VOJTTANOOO « čtv 9:46 am »
@neasy uz to bezi :D
@ neasy « čtv 9:41 am »
tak napiste az to půjde :fight:
@ p4tresss « čtv 9:39 am »
dneska by to šlo :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:34 am »
no jasneee v poho :-) :D
@ neasy « čtv 9:32 am »
taky dobry dneska se budu poflakovat a hrat s vami ju
@ p4tresss « čtv 9:31 am »
konečne trochu oddych od prace
@ VOJTTANOOO « čtv 9:31 am »
joooo jde to :-) a co ty ? :D
@ neasy « čtv 9:31 am »
je to tak
@ p4tresss « čtv 9:30 am »
Sviatočne :D
@ neasy « čtv 9:30 am »
a jak se mate?
@ p4tresss « čtv 9:29 am »
Ako dlho bude údržba prosim ? :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:25 am »
ahoj, predpokladany konec udrzby ? :D
@ TomasFoxx « čtv 9:23 am »
@neasy,  čaaau kamo
@ neasy « čtv 9:17 am »
CUS CUS
@ Vydesenej « čtv 9:06 am »
hh a stánky zas dole :(
@ Hakan « stř 11:44 pm »
TomasFoxx píše: jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
To máš na další roky, aby se nemuselo vymýšlet nic dalšího
@ MastnyRozek « stř 7:44 pm »
@Narsi,  Aha dobře, děkuji :)
@ Narsi « stř 7:43 pm »
Zdravím, je prázdná jen pokud neprobíhá zrovna žádný vstup.
@ MastnyRozek « stř 7:41 pm »
@Mionix,  Ahoj na vývěsní tabuli ve městě po zvolení možnosti vstup do ugorohu se objevuje pouze prázdná tabulka https://i.imgur.com/f1lsa1D.png
@ Mionix « stř 5:46 pm »
@Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
@ Suko201 « stř 5:04 pm »
Takže ty časy jsou Teda 8:10 12:10 16:10 a 20:10?
@ Narsi « stř 4:09 pm »
V 16:10
@ TomasFoxx « stř 4:05 pm »
nema ted bejt dalsi boj o ugoroth?
@ TomasFoxx « stř 1:50 pm »
jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
@ Suko201 « stř 1:03 pm »
Narsi píše: Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
aha, tak to si asi pamatuji špatně, dobře. Díky :-D
@ Narsi « stř 1:02 pm »
Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
@ Suko201 « stř 12:58 pm »
Mě by zajímalo, kdo jako vymyslel ty časy těch válek. Však to normální pracující člověk, co má aspoň trochu i život tam venku, nemůže stihnout. Max tak jeden ten čas a to je dobrá bída. Bylo by dobré to doupravit.
@ TomasFoxx « stř 12:44 pm »
u tech kosti musi byt jmeno dyl, realne jsem ted v zamasku jen behal kolem zlute a cervene a kradl jim to ze zeme
@ Mionix « stř 12:41 pm »
@Valkaryan,  budou. Vyčkejte prosím do zítra.
@ Vydesenej « stř 12:40 pm »
Já teda čekal že to bude 15min jedna 15min druha 15min 3 a dál :D a ne že dropnu všechny naráz ale ok no
@ Relly « stř 12:30 pm »
@TomasFoxx,  To je záměr. Vracíme se do starých časů.
@ TomasFoxx « stř 12:25 pm »
a ent je prej nejakej buglej, ze ukazuje chx
@ TomasFoxx « stř 12:24 pm »
1v1 poust ch3
@ TomasFoxx « stř 12:24 pm »
@Vydesenej,  tak pod

Who is chatting

offline Mionix