Pergameny portování - automatické stakování, možnost pojmenování

Archív návrhů, které byly buď uzavřeny, nebo zrealizovány.

Jaký je váš názor?

První návrh - Ano
111
47%
První návrh - Ne
10
4%
Druhý návrh - Ano
94
40%
Druhý návrh - Ne
21
9%
 
Celkem hlasů: 236

Uživatelský avatar
Chyu
Lv.39
Lv.39
Příspěvky: 1906
Registrován: úte 12. črc 2011 10:03:43
Dal poděkování: 2969 poděkování
Dostal poděkování: 1179 poděkování

Pergameny portování - automatické stakování, možnost pojmenování

Příspěvek od Chyu » stř 24. čer 2015 23:48:50

Zdravím, již delší dobu mám v hlavě pár nápadu ohledně pergamenů na teleportování, celkem jsou dva.

1, Automatické stohování
První spočívá v automatickém stohování použitých portů na sebe. Myslím, že by se tímto ušetřilo dost času a nervů, protože skládat na sebe 200 portů po jednom je absurdní.

2, Možnost pojmenování
Druhý návrh spočívá v možnosti pojmenovat si porty. Mě osobně by to dost usnadnilo orientaci v portech do Swampu.

Uživatelský avatar
macok0072
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 103
Registrován: sob 28. črc 2012 22:23:35
Dal poděkování: 62 poděkování
Dostal poděkování: 56 poděkování

Re: Pergameny portování - automatické stakování, možnost pojmenování

Příspěvek od macok0072 » pon 29. čer 2015 17:36:19

Urcite PRO všema 20ti!

A ohledně pergamenů bych chtěl ještě navrhnout, aby z Tržnice bylo možno s pomocí těchto pergů odejít. Přijde mi zbytečné muset hledat Yonaha a pak se portnout jen do města a až potom tam, kam jsme vlastně chtěli.
ObrázekxElGorgyObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
archerBornToFight1104xxxprůběh
________________________________________________________________
Do sekce obchody budu někdy vkládat příspěvky/předměty i jménem kamaráda:
WEExMAN - Theopizit - Bufinabejka

Uživatelský avatar
Sabousek
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 663
Registrován: pát 24. pro 2010 13:49:54
Bydliště: Plzeň
Dal poděkování: 942 poděkování
Dostal poděkování: 482 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Pergameny portování - automatické stakování, možnost pojmenování

Příspěvek od Sabousek » stř 27. led 2016 7:57:52

První návrh: Existují jedinci, kteří neskladují hromady portů, zvolí si ty nejdůležitější po 1ks, který okamžitě skoro automaticky po teleportaci doplní. Takže první návrh je pro mě zcela zbytečný.

Druhý návrh: To, že hráč potřebuje 10 portů do mapy (projetou do 3 minut),který si v inventáři ani neumí logicky seřadit, aby věděl ,kam co portuje. To není chyba hry, ale neschopnost hráče. Takže také ne. Navíc jako nápovědu pro orientaci v portech je dostupný atlas, kde se dají dané souřadnice navolit a zjistit, kam cesta vede.
Hra je pro lidi duchaplné rozptýlení, pro hlupáky vášní. - Dumas

Uživatelský avatar
Chyu
Lv.39
Lv.39
Příspěvky: 1906
Registrován: úte 12. črc 2011 10:03:43
Dal poděkování: 2969 poděkování
Dostal poděkování: 1179 poděkování

Re: Pergameny portování - automatické stakování, možnost pojmenování

Příspěvek od Chyu » stř 27. led 2016 11:25:17

Sabousek píše:První návrh: Existují jedinci, kteří neskladují hromady portů, zvolí si ty nejdůležitější po 1ks, který okamžitě skoro automaticky po teleportaci doplní. Takže první návrh je pro mě zcela zbytečný.

Druhý návrh: To, že hráč potřebuje 10 portů do mapy (projetou do 3 minut),který si v inventáři ani neumí logicky seřadit, aby věděl ,kam co portuje. To není chyba hry, ale neschopnost hráče. Takže také ne. Navíc jako nápovědu pro orientaci v portech je dostupný atlas, kde se dají dané souřadnice navolit a zjistit, kam cesta vede.
Pippi, ty jsi asi nepochopila smysl této sekce. (Nebo je to spíše problém osobní co? ;-) )

To že existují jedinci, kteří to nevyužijí je sice pěkné, ale nijak by jim tato změna neublížila. A soudě podle ankety jsou to opravdu jedinci.

surals
Lv.10
Lv.10
Příspěvky: 66
Registrován: ned 10. dub 2011 20:11:45
Dal poděkování: 26 poděkování
Dostal poděkování: 47 poděkování

Re: Pergameny portování - automatické stakování, možnost pojmenování

Příspěvek od surals » stř 27. led 2016 12:18:02

Ahojte, a čo tak automatické hádzanie na seba nahradiť takto:

- Vytvoril by sa nový Pergamen návratu napr s fialovou stuhou aby to bolo ľahko rozpoznateľné. Predávali by sa napr po 200ks. A fungovalo by to tak, že keď chcete napr 200ks ku skladu tak len stačí na ne kliknúť pravým. Chcete 50ks, rozdelíte a kliknete opäť na 50ks.


Pekný deň
zweite - šaman drak 140lv
erste - war aura - 65lv
Susannie - šaman drak - 110lv
SkaresWP - sura WP - 145lv

Xilent
Lv.2
Lv.2
Příspěvky: 7
Registrován: ned 24. úno 2013 23:29:09
Dal poděkování: 8 poděkování
Dostal poděkování: 1 poděkování

Re: Pergameny portování - automatické stakování, možnost pojmenování

Příspěvek od Xilent » stř 27. led 2016 12:27:50

Podla mňa je to veľmi dobrý napad, určite by nebolo naškodu ho realizovať, myslim ze nie som jediný kto by ocenil keby tie pergameny nemusel stale skladať do jedneho.
Určite by bolo aj veľké + keby si ich človek mohol aj pomenovať, lebo napriklad v mapách ako zaniklá zem či príťažlivosti je ti dost neprehladne.

Uživatelský avatar
Sabousek
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 663
Registrován: pát 24. pro 2010 13:49:54
Bydliště: Plzeň
Dal poděkování: 942 poděkování
Dostal poděkování: 482 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Pergameny portování - automatické stakování, možnost pojmenování

Příspěvek od Sabousek » stř 27. led 2016 12:29:13

surals píše: - Vytvoril by sa nový Pergamen návratu napr s fialovou stuhou aby to bolo ľahko rozpoznateľné. Predávali by sa napr po 200ks. A fungovalo by to tak, že keď chcete napr 200ks ku skladu tak len stačí na ne kliknúť pravým. Chcete 50ks, rozdelíte a kliknete opäť na 50ks.
Jo to už je lepší a za speciální porty si připlaťte nebo zakupte v IS.

První návrh se týká zbytečného trávení času nad stakováním portů, ale druhý návrh je v rozporu zas něco, čemu zas budou hráči věnovat čas. Pojmenovávání portů dle názvů map mi přijde dostačující.
Hra je pro lidi duchaplné rozptýlení, pro hlupáky vášní. - Dumas

JohnDoe
Lv.22
Lv.22
Příspěvky: 372
Registrován: sob 01. pro 2012 12:19:48
Dal poděkování: 186 poděkování
Dostal poděkování: 516 poděkování

Re: Pergameny portování - automatické stakování, možnost pojmenování

Příspěvek od JohnDoe » stř 27. led 2016 13:58:11

hlasovat zde nebudu - stakování (1) by se dalo vyřešit i pohodlnějí a pojmenování portu (2), byť může působit prakticky, by stejně vedlo jen k tomu, že někdo bude u skladu rozhazovat špatně označené porty a smát se nebohým obětem z řad nováčků

ad 1) pokud by šlo přesunout dejme tomu 10 neoznačených portů na jeden označený, bylo by to pohodlné a mnou osobně vítané

ad 2) cíl portu je tak nějak již z výroby označen - stačí si uvědomit, že na rozdíl od toho co znáte ze školy se mapa v metinu nepočítá od levého dolního, ale od levého horního rohu - takže něco jako x a -y
tj. vlevo nahoře 0 x 0, vpravo dole max x max, vlevo dole 0 x max, vpravo nahoře max x 0
Hraju si, abych nezlobil...
Temuchin

Uživatelský avatar
Chyu
Lv.39
Lv.39
Příspěvky: 1906
Registrován: úte 12. črc 2011 10:03:43
Dal poděkování: 2969 poděkování
Dostal poděkování: 1179 poděkování

Re: Pergameny portování - automatické stakování, možnost pojmenování

Příspěvek od Chyu » čtv 28. led 2016 8:28:49

Dle mého názoru by úplně nejlepší možnost byla, udělat nemizející port (mám pocit že zde již taková myšlenka je), který by se dal koupit normálně u obchodnice, nebo by vám ho prodávalo nějaké NPC po dokončení nějakého úkolu, jako je tomu nyní u Uriela. Ten port byste aktivovali a zmizel by vám jedině vaším prodejem. Za každé portnutí by vám to třeba bralo 30k.

rudlaninja
Lv.27
Lv.27
Příspěvky: 799
Registrován: sob 19. led 2013 12:51:29
Bydliště: Frýdek Místek
Dal poděkování: 350 poděkování
Dostal poděkování: 461 poděkování

Re: Pergameny portování - automatické stakování, možnost pojmenování

Příspěvek od rudlaninja » čtv 28. led 2016 13:16:58

Dala jsem za vše ne,od toho je věhlas ,že je možnost se pak portovat všude proč ještě přidávat týmu práci
Pravá tvář člověka se ukáže postupem času,a to dokonce až v takové míře,že tomu sami nebudete věřit,kolik dobrých masek si před Vámi člověk nasadil na ksicht.

Zamčeno

  • You do not have permission to post in chat.
@ Mionix « úte 7:17 pm »
Tak jsme si opět sedli zpět na zadečky. Doufejme, že se z dnešního výprasku ponaučíme. :-) Budu fandit dál.
@ p4tresss « úte 3:56 pm »
Bisky píše: Opraveno :hello: https://www.ekura.cz/novinky/1455
Bisky píše: Opraveno :hello: https://www.ekura.cz/novinky/1455
kedy budu prosim vysledky sutaže ?
@ Suko201 « ned 11:52 am »
Mionix píše: @Suko201,  Nebylo, upravovali se interní systémy pro nás GM. Tickety máme hlášené, trošku to nefunguje. Pracujeme na tom.
oki díky za info :-)
@ Bisky « sob 9:44 pm »
@ Mionix « sob 7:05 pm »
Dnes jsme rozsekali Kazachy na součástky. Večer budu sledovat Kanadu.
@ Mionix « sob 7:03 pm »
@Suko201,  Nebylo, upravovali se interní systémy pro nás GM. Tickety máme hlášené, trošku to nefunguje. Pracujeme na tom.
@ Suko201 « sob 4:29 pm »
A v patchlogu nejsou informace o minulé čtvrteční údržbě. Bylo něco? Díky
@ TomasFoxx « sob 3:58 pm »
@Tomori,  neni zac, mohlo by tu padnout echo až budou fungovat? diky
@ Tomori « sob 3:39 pm »
TomasFoxx píše: prej vám nefungujou tikety
Dobrý den, děkujeme za upozornění, danou situaci již prověřujeme.
@ TomasFoxx « sob 3:23 pm »
prej vám nefungujou tikety
@ Hakan « úte 6:14 pm »
@TomasFoxx,  Můžu si vybrat místo kam?
@ TomasFoxx « úte 5:58 pm »
kdo ho najde, dostane pusinku
@ TomasFoxx « úte 5:58 pm »
to musel schovávat nějakej borec, 3x projetej ent a nic
@ TomasFoxx « úte 5:20 pm »
@Azaril,  super díky, tak my uspořádáme výpravu na hledání keskira :D
@ Azaril « úte 5:17 pm »
@TomasFoxx Dobrý den, na základě vašeho dotazu jsem požádal Saggiho o prověření situace. Potvrdil, že se Keskiro nachází na Ch4 a žádný problém nezaznamenal.
@ Hakan « úte 4:47 pm »
@TomasFoxx,  Nebreč
@ TomasFoxx « úte 4:23 pm »
mohl by někdo z týmu prosím zkontrolovat keskira na ch4? nespawnul se nám ráno ani teď, projeli jsme celý ent, jestli ho nějaký trupík neodtáhnul ale nic jsme nenašli
@ Suko201 « úte 12:42 pm »
Nonepovideeej píše: Zdravím, poslušně hlásím, že máte chybí u otázky k aréně. Konkrétně u velkého talismanu - správně je 50%, ale systém vzal 60% jako správnou odpověď.
supr, aspoň bude co dělat o čtvrteční údržbě :-)
@ Nonepovideeej « úte 10:00 am »
chybu*
@ Nonepovideeej « úte 10:00 am »
Zdravím, poslušně hlásím, že máte chybí u otázky k aréně. Konkrétně u velkého talismanu - správně je 50%, ale systém vzal 60% jako správnou odpověď.
@ Vydesenej « ned 3:24 pm »
Přemýšlel tady někdo už o tom že by se zavedly šeky na XP? Které by se prodávaly třeba pouze na BM, když už jsou ty generace a někdo nemá čas/chuť něbo cokoliv furt dávat postavu/údaje neustále na expení třena 0-96 pak za 96-120 pak 120-160. Možná by to i pomohlo k dohnání těch co už jsou daleko předaleko.
@ Makarov « ned 2:57 pm »
Bisky píše: Prosím YoyopinX o postavu, kam si přeje SD za výhru, děkuji :)
yoyopinx nejsem ale odměnu bych si klidně za něj přebral :-))))
@ Bisky « ned 2:06 pm »
Prosím YoyopinX o postavu, kam si přeje SD za výhru, děkuji :)
@ TomasFoxx « ned 8:41 am »
a kazuro
@ Hakan « sob 10:23 am »
Wellcome to the deadzone
@ TomasFoxx « sob 10:21 am »
ahoj azaril a tomori
@ Mionix « pát 7:34 am »
@Borda91,  tak prý je to jen špatné info, mělo by být funkční
@ Borda91 « čtv 3:09 pm »
A ukazatel boje o ugoroh nějak nefunguje.... další boj za 20216 dní to budeme čekat ještě pár let :D
@ Borda91 « čtv 2:21 pm »
Dobrý den, jen takový detail. Hledání čtyřlístků mělo být o hodnotné ceny nebo se mýlím? Ostatní soutěže tu na webu už jsou vyhodnocené. Děkuji
@ Suko201 « čtv 5:10 pm »
diver píše:
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
yes tak na starších videích je to zorne pole mnohem menší.. Ale takto černě je to už minimálně druhým rokem. Bohužel
@ TomasFoxx « čtv 4:05 pm »
taková kontrolni otazka, nez mi zacne srotovat mozek s tajnym ukolem, urcite byly pridane 2 nove hodnosti? my totiz vidime jen jednu
@ diver « čtv 3:34 pm »
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
@ Suko201 « čtv 3:07 pm »
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
@ diver « čtv 2:01 pm »
Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
@ Suko201 « čtv 11:21 am »
Mionix píše: @Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
ok, takže když to včera začalo ve 12, tak od toho času každé 4h bude boj až do konce eventu, chápu už správně? Nevím, kde sem předtím četl že 4x denně :’D
@ neasy « čtv 9:59 am »
:heart:
@ VOJTTANOOO « čtv 9:46 am »
@neasy uz to bezi :D
@ neasy « čtv 9:41 am »
tak napiste az to půjde :fight:
@ p4tresss « čtv 9:39 am »
dneska by to šlo :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:34 am »
no jasneee v poho :-) :D
@ neasy « čtv 9:32 am »
taky dobry dneska se budu poflakovat a hrat s vami ju
@ p4tresss « čtv 9:31 am »
konečne trochu oddych od prace
@ VOJTTANOOO « čtv 9:31 am »
joooo jde to :-) a co ty ? :D
@ neasy « čtv 9:31 am »
je to tak
@ p4tresss « čtv 9:30 am »
Sviatočne :D
@ neasy « čtv 9:30 am »
a jak se mate?
@ p4tresss « čtv 9:29 am »
Ako dlho bude údržba prosim ? :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:25 am »
ahoj, predpokladany konec udrzby ? :D
@ TomasFoxx « čtv 9:23 am »
@neasy,  čaaau kamo
@ neasy « čtv 9:17 am »
CUS CUS
@ Vydesenej « čtv 9:06 am »
hh a stánky zas dole :(
@ Hakan « stř 11:44 pm »
TomasFoxx píše: jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
To máš na další roky, aby se nemuselo vymýšlet nic dalšího
@ MastnyRozek « stř 7:44 pm »
@Narsi,  Aha dobře, děkuji :)
@ Narsi « stř 7:43 pm »
Zdravím, je prázdná jen pokud neprobíhá zrovna žádný vstup.
@ MastnyRozek « stř 7:41 pm »
@Mionix,  Ahoj na vývěsní tabuli ve městě po zvolení možnosti vstup do ugorohu se objevuje pouze prázdná tabulka https://i.imgur.com/f1lsa1D.png
@ Mionix « stř 5:46 pm »
@Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
@ Suko201 « stř 5:04 pm »
Takže ty časy jsou Teda 8:10 12:10 16:10 a 20:10?
@ Narsi « stř 4:09 pm »
V 16:10
@ TomasFoxx « stř 4:05 pm »
nema ted bejt dalsi boj o ugoroth?
@ TomasFoxx « stř 1:50 pm »
jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal

Who is chatting

offline Borda91 
offline Hakan 
offline Mionix 
offline Trubice 
offline matesWSW