Házení kouzel do volného prostoru

Prostor pro Vaše nápady na vylepšení hry nebo úpravy již zaběhnutých stálic.
Nutné schválení moderátorem.
Pravidla fóra
• Každý návrh musí obsahovat anketu.
• Máte-li návrhů více, vytvořte pro každý nové téma.
• Chcete-li vyjádřit pouze souhlas či nesouhlas, použijte anketu.
• V reakcích na podaný návrh se vyjadřujte vždy k tématu, vyvarujte se off topicu, byť jen částí příspěvku.
• Nová témata schvaluje pouze herní tým (GA, GM, TGM).
Odpovědět

Co si o nápadu myslíte?

Souhlasím bez výhrad
16
34%
Souhlasím, ale něco bych změnil/a
4
9%
V zásadě nesouhlasím
27
57%
 
Celkem hlasů: 47

Uživatelský avatar
Eldik
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 269
Registrován: pon 27. pro 2010 13:54:56
Dal poděkování: 3 poděkování
Dostal poděkování: 105 poděkování

Házení kouzel do volného prostoru

Příspěvek od Eldik » sob 09. led 2016 21:05:57

Ahoj,

po dnešní válce mě napadl takový nápad...

asi každý z nás, kdo byl někdy ve válce zažil situaci, kdy by potřeboval dát kouzlo, ale nemohl kvůli tomu, že neměl nakliklou nějakou postavu a když už měl, tak to byla z 80% postava ze stejné říše, nebo se už se podaří někoho nakliknout tak vzápětí umře a " označení " se ztratí . Ulehčené to mají dost dračí šamani svojim Dračím řevem, Bmka tím ohnivým dupnutím, pokud jsou tedy někde v davu, což jim způsobí automatické označení postavy které se kouzlo dotkne a mohou krásně spamovat kouzla dál,ale jakmile stojí někde mimo dav i oni to určitě už zažili.


Princip by měl být takový, po nakliknutí kouzla, ať už na liště myší nebo klávesovou zkratkou se objeví místo " metin šipky " ikonka obecně označující kouzlo. Po druhém kliku na místo dopadu by se kouzlo provedlo, ignorovalo by kliknutí na hráče ze stejné říše, po kliknutí na soupeře by zůstal klasicky označený jako je tomu do teď, po kliknutí na zem by se pouze provedlo kouzlo, ale nic víc.

Buffovací kouzla, jako požehnání draka, čepel, aura, léčení atd nebo kouzla na jedno mačknutí (řev atd ) by zůstala nastavena jako do teď.

Snad jsem to vše vysvětlil dost srozumitelně, myslím si, že tento návrh nebude nikoho zvýhodňovat či znevýhodňovat. :-)

Prosím o Váš názor, zda souhlasíte, co by jste upravili a tak dále. :fight: :shoot:
Když se budete cítit úplně zbyteční, vzpomeňte si na kámen magie.

Uživatelský avatar
Script
Lv.33
Lv.33
Příspěvky: 1318
Registrován: čtv 09. úno 2012 18:37:00
Dal poděkování: 299 poděkování
Dostal poděkování: 1470 poděkování

Re: Házení kouzel do volného prostoru

Příspěvek od Script » sob 09. led 2016 23:48:41

Navržený způsob mi připadá trošku nešikovný na ovládání. Osobně bych spíše uvítal systém, kdy by se směrovaná kouzla automaticky vrhala tím směrem, kterým je natočená kamera (ihned po kliknutí na ikonku kouzla, nebo zkratkovou klávesu). Za směrovaná kouzla považuji: Trojcestný střih, Smršť meče, Průraz, Prudkou ránu, Víření kordů a Střílení na draky (takže by šlo o úpravu, která by se dotkla hlavně válečníků).

Při tak zásadní úpravě se dá očekávat vlna negativní kritiky, proto by možná stálo za zvážení, jestli neumožnit v menu přepnutí do původního režimu a mít tuto novinku tedy jen jako volitelnou součást hry.
[GA]Script
Ekura Team (09.02.2012 - 31.07.2018)

Mithra
Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 489
Registrován: úte 24. zář 2013 11:22:32
Dal poděkování: 99 poděkování
Dostal poděkování: 1047 poděkování

Re: Házení kouzel do volného prostoru

Příspěvek od Mithra » ned 10. led 2016 0:10:42

Za směrovaná kouzla považuji rovněž všechna útočná kouzla lukostřelce. I lučištník má problém nalézt v davu svůj cíl.
Přílišná oddanost ideálům nezřídka končívá tím, že v rámci boje proti alkoholismu zastřelíš dítě se sáčkem rumových pralinek. Karel Kryl

Uživatelský avatar
Eldik
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 269
Registrován: pon 27. pro 2010 13:54:56
Dal poděkování: 3 poděkování
Dostal poděkování: 105 poděkování

Re: Házení kouzel do volného prostoru

Příspěvek od Eldik » ned 10. led 2016 0:20:20

Mně zas přijde určení směru nešikovné, problém s nakliknutím mají i healeři a ostatně všechny postavy co jsem psal, u takového archera by se těžko dělal směr, když velikost dmg kouzla závisí na vzdálenosti.

Jednoduše by se kliklo na místo, kam chceme kouzlo vyslat a postava by buď doběhla, pokud by to bylo daleko, nebo vyslala, pokud by byla v rozmezí souřadnic určené pro kouzlo.
Když se budete cítit úplně zbyteční, vzpomeňte si na kámen magie.

KahnWeder
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 334
Registrován: ned 03. čer 2012 23:38:17
Dal poděkování: 61 poděkování
Dostal poděkování: 76 poděkování

Re: Házení kouzel do volného prostoru

Příspěvek od KahnWeder » ned 10. led 2016 13:01:53

Dobře, takže Metin se stane z FPS hry (zabij pohybující se postvičku klikem) na **** (zabij postavičku skillshotem).
Tímto by nastala zlatá éra lukařů a healerů, kteří pak budou moct metat kouzla hlava nehlava okolo sebe s tím, že vždycky někoho trefí (hlavně healeři).

Ale možná už je čas, abys se metin postunul na úroveň hry, kde v boji rozhoduje i zručnost hráče, a nejenom itemy, které má na sobě...
"Nevěřte všemu, co je na internetu."
Abraham Lincoln, 2012

Uživatelský avatar
Eldik
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 269
Registrován: pon 27. pro 2010 13:54:56
Dal poděkování: 3 poděkování
Dostal poděkování: 105 poděkování

Re: Házení kouzel do volného prostoru

Příspěvek od Eldik » ned 10. led 2016 19:11:14

Tady nejde o to, jestli umíš zamířit šipkou do davu, ale o to, jak vyřešit špatné naklikávání postav. Pokud by někdo měl jiný nápad, určitě ho všichni uvítáme.

Docela mě zaráží, že většina lidí si jen odklikne anketu, ale nenapíše k tomu žádnou rozumnou připomínku, proč se jim to nelíbí, proč se jim to líbí, co by upravili a tak dále. :)
Když se budete cítit úplně zbyteční, vzpomeňte si na kámen magie.

Uživatelský avatar
MostEVILEK
Lv.31
Lv.31
Příspěvky: 1177
Registrován: úte 10. pro 2013 11:07:07
Dal poděkování: 335 poděkování
Dostal poděkování: 310 poděkování

Re: Házení kouzel do volného prostoru

Příspěvek od MostEVILEK » ned 10. led 2016 19:16:17

KahnWeder píše:Dobře, takže Metin se stane z FPS hry (zabij pohybující se postvičku klikem) na **** (zabij postavičku skillshotem).
Tímto by nastala zlatá éra lukařů a healerů, kteří pak budou moct metat kouzla hlava nehlava okolo sebe s tím, že vždycky někoho trefí (hlavně healeři).

Ale možná už je čas, abys se metin postunul na úroveň hry, kde v boji rozhoduje i zručnost hráče, a nejenom itemy, které má na sobě...



Takže tu chceš tvrdit,že metin je jenom otom jaké máš věci?

K tématu,hrál jsem za všechny chary,jistě nějaký char to má lehčí nakliknout někoho,některý těžší,ale to je pravě otom o té zručnosti taky dost,to je jako by jsi si stěžoval že BM sura má tenmnou ochranu,za mějednoznačně ne.
Navždy legendou...

Už jen forum..

Pokud byste s něčím ohledně Ekury potřebovali poradit, tak se kdykoliv můžete obrátit na mě.
Obrázek

Uživatelský avatar
Eldik
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 269
Registrován: pon 27. pro 2010 13:54:56
Dal poděkování: 3 poděkování
Dostal poděkování: 105 poděkování

Re: Házení kouzel do volného prostoru

Příspěvek od Eldik » ned 10. led 2016 19:35:53

Každopádně ať už by to bylo zručnosti nebo ne, dalo by se to určitě dát na možnost volby někde v menu, jak psal výše Script. Kdo chce starý způsob, ať si ho nechá a kdo se zkusit něco nového, nechť si přepne. 8-) Hra by chytla i takový dynamický nádech, ne jako je tomu do teď, že si kupříkladu 3 healeři stoupnou vedle sebe(momentálně k vidění ve war, nic proti healerům) , nakliknou nějaké tank bmko a jen mačkají číslíčka. 8-)
Když se budete cítit úplně zbyteční, vzpomeňte si na kámen magie.

Uživatelský avatar
Sabousek
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 663
Registrován: pát 24. pro 2010 13:49:54
Bydliště: Plzeň
Dal poděkování: 942 poděkování
Dostal poděkování: 482 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Házení kouzel do volného prostoru

Příspěvek od Sabousek » ned 10. led 2016 20:59:08

Taky dávám ne, healery a lukaře by to ohromně zvýhodnilo a už tak vynikají mírně nad ostatníma. Spíš bych byla pro to, aby se pro veškerá kouzla musela naklikávat nebo seknout tak jak je to doteď u většiny postav :)
Hra je pro lidi duchaplné rozptýlení, pro hlupáky vášní. - Dumas

Uživatelský avatar
Mesik
Lv.9
Lv.9
Příspěvky: 58
Registrován: pon 10. led 2011 14:14:05
Dal poděkování: 2 poděkování
Dostal poděkování: 9 poděkování

Re: Házení kouzel do volného prostoru

Příspěvek od Mesik » úte 26. led 2016 0:20:20

No měl bych jiný nápad. Nové tlačítko, které vám zaměří nejbližší možný cíl v okolí. S omezením na určitou (vhodnou) vzdálenost. Nebyl by to větší zásah do hry(podle mne) a kdyby si takový lukař/heal chtěl vybrat jako cíl dav, musel by buď nebezpečně blízko k němu, nebo by musel cíl zaměřit postaru (nevytratilo by se kouzlo hry). :fight:
Návrh: Odkaz v novém okněRychlejší zakládání stánků
(Pokud je něco nesrozumitelné, prosím PM )
MeseBM - průměrný, jako vždy! :fight:

Jus drein jus daun.

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Hakan « sob 10:23 am »
Wellcome to the deadzone
@ TomasFoxx « sob 10:21 am »
ahoj azaril a tomori
@ Mionix « pát 7:34 am »
@Borda91,  tak prý je to jen špatné info, mělo by být funkční
@ Borda91 « čtv 3:09 pm »
A ukazatel boje o ugoroh nějak nefunguje.... další boj za 20216 dní to budeme čekat ještě pár let :D
@ Borda91 « čtv 2:21 pm »
Dobrý den, jen takový detail. Hledání čtyřlístků mělo být o hodnotné ceny nebo se mýlím? Ostatní soutěže tu na webu už jsou vyhodnocené. Děkuji
@ Suko201 « čtv 5:10 pm »
diver píše:
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
yes tak na starších videích je to zorne pole mnohem menší.. Ale takto černě je to už minimálně druhým rokem. Bohužel
@ TomasFoxx « čtv 4:05 pm »
taková kontrolni otazka, nez mi zacne srotovat mozek s tajnym ukolem, urcite byly pridane 2 nove hodnosti? my totiz vidime jen jednu
@ diver « čtv 3:34 pm »
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
@ Suko201 « čtv 3:07 pm »
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
@ diver « čtv 2:01 pm »
Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
@ Suko201 « čtv 11:21 am »
Mionix píše: @Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
ok, takže když to včera začalo ve 12, tak od toho času každé 4h bude boj až do konce eventu, chápu už správně? Nevím, kde sem předtím četl že 4x denně :’D
@ neasy « čtv 9:59 am »
:heart:
@ VOJTTANOOO « čtv 9:46 am »
@neasy uz to bezi :D
@ neasy « čtv 9:41 am »
tak napiste az to půjde :fight:
@ p4tresss « čtv 9:39 am »
dneska by to šlo :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:34 am »
no jasneee v poho :-) :D
@ neasy « čtv 9:32 am »
taky dobry dneska se budu poflakovat a hrat s vami ju
@ p4tresss « čtv 9:31 am »
konečne trochu oddych od prace
@ VOJTTANOOO « čtv 9:31 am »
joooo jde to :-) a co ty ? :D
@ neasy « čtv 9:31 am »
je to tak
@ p4tresss « čtv 9:30 am »
Sviatočne :D
@ neasy « čtv 9:30 am »
a jak se mate?
@ p4tresss « čtv 9:29 am »
Ako dlho bude údržba prosim ? :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:25 am »
ahoj, predpokladany konec udrzby ? :D
@ TomasFoxx « čtv 9:23 am »
@neasy,  čaaau kamo
@ neasy « čtv 9:17 am »
CUS CUS
@ Vydesenej « čtv 9:06 am »
hh a stánky zas dole :(
@ Hakan « stř 11:44 pm »
TomasFoxx píše: jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
To máš na další roky, aby se nemuselo vymýšlet nic dalšího
@ MastnyRozek « stř 7:44 pm »
@Narsi,  Aha dobře, děkuji :)
@ Narsi « stř 7:43 pm »
Zdravím, je prázdná jen pokud neprobíhá zrovna žádný vstup.
@ MastnyRozek « stř 7:41 pm »
@Mionix,  Ahoj na vývěsní tabuli ve městě po zvolení možnosti vstup do ugorohu se objevuje pouze prázdná tabulka https://i.imgur.com/f1lsa1D.png
@ Mionix « stř 5:46 pm »
@Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
@ Suko201 « stř 5:04 pm »
Takže ty časy jsou Teda 8:10 12:10 16:10 a 20:10?
@ Narsi « stř 4:09 pm »
V 16:10
@ TomasFoxx « stř 4:05 pm »
nema ted bejt dalsi boj o ugoroth?
@ TomasFoxx « stř 1:50 pm »
jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
@ Suko201 « stř 1:03 pm »
Narsi píše: Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
aha, tak to si asi pamatuji špatně, dobře. Díky :-D
@ Narsi « stř 1:02 pm »
Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
@ Suko201 « stř 12:58 pm »
Mě by zajímalo, kdo jako vymyslel ty časy těch válek. Však to normální pracující člověk, co má aspoň trochu i život tam venku, nemůže stihnout. Max tak jeden ten čas a to je dobrá bída. Bylo by dobré to doupravit.
@ TomasFoxx « stř 12:44 pm »
u tech kosti musi byt jmeno dyl, realne jsem ted v zamasku jen behal kolem zlute a cervene a kradl jim to ze zeme
@ Mionix « stř 12:41 pm »
@Valkaryan,  budou. Vyčkejte prosím do zítra.
@ Vydesenej « stř 12:40 pm »
Já teda čekal že to bude 15min jedna 15min druha 15min 3 a dál :D a ne že dropnu všechny naráz ale ok no
@ Relly « stř 12:30 pm »
@TomasFoxx,  To je záměr. Vracíme se do starých časů.
@ TomasFoxx « stř 12:25 pm »
a ent je prej nejakej buglej, ze ukazuje chx
@ TomasFoxx « stř 12:24 pm »
1v1 poust ch3
@ TomasFoxx « stř 12:24 pm »
@Vydesenej,  tak pod
@ Narsi « stř 12:21 pm »
Zdravím, je to v řešení. Děkujeme za trpělivost.
@ Vydesenej « stř 12:03 pm »
Tak já tě tímto vyhlašuju
@ TomasFoxx « stř 12:01 pm »
nefunguje vam vyhlaseni boha, tu cekame zbytecne
@ Valkaryan « stř 10:07 am »
Kdy budou v prodeji kloubouky?
@ Mionix « stř 7:39 am »
@Nonepovideeej,  Nejdou, jediné co jdou jsou z truhel. Ty co jsou z kalendáře se nově nastavovali neprodejné. Aby si nedělali hráči 100vky účtů a pak to neprodávali.
@ Vydesenej « stř 7:00 am »
Díky že jste udělali nějaký zajimavý vstup do Ugorohu a není to zas to stejné :)
@ Nonepovideeej « úte 11:38 pm »
Může mi někdo říct, proč nejdou dát do shopu zahradnická povolení z eventu a ani s nimi obchodovat? :(
@ Vydesenej « úte 5:47 pm »
Se to dostane ta údržba až na čtvrtek možná
@ gagefranjo « úte 4:11 pm »
Přicházejí velký změny (korektury)
@ Hakan « úte 12:53 pm »
To posouvání údržby je fakt parádní :lol:
@ Nonepovideeej « čtv 8:55 pm »
@Mionix,  Krásná práce :)
@ Mionix « čtv 6:57 pm »
@Nonepovideeej,  proto jsem to psal. GA byl tak šikovný, že to dokázal opravit bez údržby. :-)
@ Nonepovideeej « čtv 4:35 pm »
Mně se meteory dneska už spawnují celý den normálně :)
@ Mionix « čtv 7:48 am »
Tak chyba se spawnem meteorů snad opravena. Vyzkoušejte.

Who is chatting

offline Mionix