
1) Jak byla zamýšlena hodnost krále, když někteří, netvdím všichni, berou tuto poctu jako hlavně ke vlastnímu obohacení a to buď vlastním dropem vyvolaných příšer u tréninkových sloupů nebo dokonce za úplatu vyvolávaním nestvůr pro jiné hráče?
2) Nestačí, že hráči pobírají za týdení válku jako odměnu žold, to si musí i několikanásobek vydělat bokem?
3) Docela by mě, možná i další hráče zajímal systém udělování hodnosti krále, jaká jsou všechna kritéria, co o tom rozhoduje, kdo o tom rozhoduje?
4) Může být opakovaně králem i člověk, který pro říši za dobu své vlády neudělá vůbec nic, myšleno z pozice krále jako bonusy a tak?
5) Neměli by být tréninkové sloupy na trénink boje a né na obohacování se?
6) Spawn stojí 100kk, tak jsem byl informován. Je správné, že vydělávající hráči, platící daně, platí výdělek ostatním hráčům u pilířů? Někteří se lopotí pro 2kk pruty ze kterých odvádějí peníze, které postavy, co třeba nic nedělají, za tyto daně profitují?
7) Neměla by být hodnost krále čest a symbolika pomoci hlavně říši?
8) Nemělo by se platit za vyvolání monster z pilířů z vlastní kapsy vyvolávajícího hráče a né z peněz říše?
PS: Nechci být králem, dokáži si na svou herní potřebu vydělat i jinak, jen mi není jedno, kam se tahle hra řítí a jak byl možná dobře zamýšlený systém některými zneužit, česky řečeno přečůrán. Záměrně nikoho nejmenuji. Poukazuji na nynější nastavený systém.
Hezký večer
Cepino