Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Cepino
Lv.38
Lv.38
Příspěvky: 1808
Registrován: stř 14. bře 2012 10:01:55
Dal poděkování: 874 poděkování
Dostal poděkování: 1256 poděkování

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Příspěvek od Cepino » čtv 14. led 2016 12:06:08

KapkaRosy píše:Jak to tak sleduju, vidim, ze ten system neni zas tak spatny.
Stejne jako v historii, jsou kralove dobri a kralove spatni.
Kralove co mysli predevsim na blaho svych poddanych a kralove, co jim jde predevsim o soukromy zisk.
Kraloven se to tyka stejnou merou.

Mozna by nebylo na skodu pripomenout, ze toto je pouze soucast hry. Kralovsky system v zadnem pripade nema a ani nemuze simulovat realitu.

A co se tyka dani. Ono se tomu rika dan. Ale spravny nazev by mel byt kralovska dan. Tzn. dane vybrane z obchodu poddanych patri krali. To je jeho vysada. Kral z nich samozrejme musi vyplatit zold (to je systemem osetreno). Cast dani mohou vyuzit i kralovi nejvernejsi (tedy bojovnici s hodnosti - nejsou tim mysleni jeho kamaradi, i kdyz se to nevylucuje).
Zbytek jsou dane co patri krali, nikoliv jeho poddanym. Jen kral tedy rozhoduje, jestli a jakym zpusobem tyto penize vyuzije. viz. zacatek prispevku.

O tom, ze se tento system a jeho nastaveni muze jeste mnohokrat zmenit jsme se dovedeli od teamu uz pri jeho spusteni.
Verim, ze GM tuto diskuzi sleduji a vase prispevky vyhodnocuji, aby mohli pripadne podniknout upravy.

A jeste se zminim k napovedam voleb krale. Neni vsechno tak jak to na prvni precteni vypada. A co je psano nemusi byt mysleno doslovne.
S tím samozřejmě nejde než souhlasit je to vše na vůli a ochotě daného krále, má to ovšem jedno velké ALE. Pokud nebude král vládnout ku spokojenosti alespoň větší části svých poddaných, může se stát, že mu poddaní začnou rebelovat, kazit kasu tím, že budou platit daně jinde, nebo dokonce utečou k jiným králům. Také jejich právo a volba.
Janko hra by se měla vyvíjet a plynout ku prospěchu většiny hráčů ne jednotlivců. Pokud nebudou spokojení hráči, nebude kdo tuto hru hrát.
ObrázekCepino19731RenegatObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Obrázek WP suraObrázek150HotovoPPPM6

Uživatelský avatar
Aliett
Lv.5
Lv.5
Příspěvky: 21
Registrován: ned 24. bře 2013 10:47:40
Bydliště: Mezi snem a realitou*
Dal poděkování: 181 poděkování
Dostal poděkování: 294 poděkování

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Příspěvek od Aliett » čtv 14. led 2016 12:48:16

Ahoj Cepino. Včera jsem se naučila citovat, tak to dnes využiji znovu. :D
Cepino píše: Tu kasu plní především z 99% PvMkaři, tak že by si těch bonusů zasloužili plnými doušky. Nejdříve tučně nasytím říši a poddané ať jsou spokojeni a platí daně, pak co zbude mohu použít pro svou potřebu.
Já si myslím, že to takhle nemůžeš brát. PvMkaři by se stejně tak mohli zlobit za to, že daně, které platí, jdou na nějaké hloupé války říší, když jejich aktuální činnost se toho třeba vůbec netýká. Že by stokrát radši 3x denně bonusy na yang, místo nějakého utrácení za válku říší, která se nám už takhle dlouho nedaří vyhrát.
Cepino píše:PS2: Opravdu si někteří myslíte, že král může být každý a každá postava? Dle výčtu králů je to výsada docela úzké skupiny hráčů. Mám na to názor že někteří díky zvolené postavě, díky více času, financí, chuti a štěstí, umění a znalostem hry mají prostě větší šanci tím králem být, zatímco jiní jím, ač by třeba rádi, nikdy nebudou.
A ano, já jsem opravdu toho názoru, že královskou pozici může "vyhrát" kdokoliv. Nicméně tomu předchází spousta práce. Vyexpení postavy, biolog, karma, entarianský biolog. Možná bych do toho zahrnula i zručnost, pokud si děláš výbavu sám, a herbaření, pokud se ti nechce kupovat elixíry.
Pravdu máš v tom, že to bude zřejmě i o financích. Jenomže ti, kdo je mají, je taky nedostali jen za "postávání na náměstí". Rovněž museli vyvinout nějakou činnost, aby těch peněz nějak dosáhli. A to může prosím udělat kdokoliv, stačí když se chce. (Mně teda většinou ne. :oops: )
(:

Repro
Lv.3
Lv.3
Příspěvky: 12
Registrován: pát 12. zář 2014 13:52:15
Dal poděkování: 26 poděkování
Dostal poděkování: 22 poděkování

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Příspěvek od Repro » čtv 14. led 2016 14:08:23

Hezké odpoledne,

nebudu zde citovat žádného přispivatele jen vyjádřím svůj názor na danou věc.

Dle mého byl Královský systém zamýšlen jako oživení válek, které jsou stále to samé - Buff / Vyběhnout / pár (někdo víc) kouzel / Umřít a zase znovu :) . A možná přenesení trochu starostí na samotné hráče = Možnost pustit si nějaký bonus :) :) .

K hlavnímu tématu diskuze. Myslím si, že sloup nebyl zamýšlen jako vydělek. To přesně však ví jen samotní tvůrci tohoto systemu....
Někde v průběhu pročítání předešlé diskuze jsem narazil na poznámku, že bez sloupu nikdo nebude o kralovský post stát. Naopak myslím, že ten kdo tuto pozici pojme ve správném duchu a to jako "vůdce" své řiše, bude o tento post stát stále. Každému nejde jen o to "Když můžu, tak z toho vytřískám co to jde!!" .

Z mého pohledu jako člověka, který králem nebyl a ani nebude :o) .... avšak měl možnost postavičku se statusem král využit je treninkový sloup a jeho možnosti pro krále při dnešní povaze lidí přehnaný. Uvažte 3 hodiny dropovaní u sloupu(cido boss) vám mohou vynest cca 120 map a něco kolem 4 kkk+ :-) . Dropík (začinajicí hráč) v přitažlivce si vydělá za hodinu dejme tomu 120 kk a při troše štěstí dropne 1 mapu. Dříve mu to poskytlo příjem který byl nezanedbatelný. Dnes tu mapu prodá sotva za 55kk :-) a v případě, že bude systém steninkových sloupů pro krále stále stejný, tak cena map půjde ještě mohem níž.

To je dle mého první velké :-:

Další :-: nastává v případě pokročilých hráču (100 -120lvl dejme tomu), Kteří tráví začátky dropování ve swmapu. Hlavní část peněz, které si hráč ze swampu donese pochází z prutu. Zde nastává první příkoří z každeho prodeje je odvedena daň 4-6% . V případě, že král využivá ať už pro sebe nebo na požadání jineho hráče spawn ze sloupu, tak jsou zde spotřebovaváný yangy z daní. Kdopak nám ty penizky do kasičky primárně sype? No přece dropeři, kteří všemy zneuživané treninky Cido bossu nevyužiji. :)


V dřívějších tématech ohledně Cidonie GM team neustále opakoval, že CIDONIE JE ODMĚNA PRO PvP HRÁČE.
Tím je jedinečná...

Navrhuji tedy odebrání možnosti spawnu Cidonijských bossu ze sloupu a ponechání pouze spawnu obyčejných mobu.
Neboť jediný poprask a hádky jsou tu jen kvůli tomu. (Založím přislušné téma s anketou)
ObrázekrEPRO8ObrázekCECHObrázekObrázekObrázekObrázek
Tělesný boj
Chunjo
Krizaci
150
Complete
:inlove:
ObrázekNaotoObrázekCECHObrázekObrázekObrázekObrázek
Tělesný boj
Chunjo
Araluen
140
Complete
:inlove:

LORDxMICHAL.
Lv.15
Lv.15
Příspěvky: 124
Registrován: čtv 29. zář 2011 17:26:30
Dal poděkování: 12 poděkování
Dostal poděkování: 45 poděkování

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Příspěvek od LORDxMICHAL. » čtv 14. led 2016 15:18:51

Ahoj zrušení sloupu a dropu by bylo veliká škoda. Já třeba díky sloupům udělal pro modrou říši 3hodinový EVENT kde jsem je i bufoval. Myslíte že kdyby tam nebyl drop že na event někdo přijde? myslím že by stačilo zrušení dropu mapek pak už by možná sloupy víc plnily svůj smysl.
ObrázekTemnyBlackObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
ArcherJinno140PPPPCompleteChizfen

rudlaninja
Lv.27
Lv.27
Příspěvky: 799
Registrován: sob 19. led 2013 12:51:29
Bydliště: Frýdek Místek
Dal poděkování: 350 poděkování
Dostal poděkování: 461 poděkování

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Příspěvek od rudlaninja » čtv 14. led 2016 15:47:08

Dnes měl jeden člen v cechu k tomuhle připomínku,která se mi líbila. Královský systém je zaměřený na posílení PvP tak proč raději z bossů a mobů ze sloupu nepadají věci potřebné na PvP myslí se tím kosti,elíky,kritiky prostě jiný drop než v cidonii samozřejmě ne v nějakém přehnaném množství.
Pravá tvář člověka se ukáže postupem času,a to dokonce až v takové míře,že tomu sami nebudete věřit,kolik dobrých masek si před Vámi člověk nasadil na ksicht.

surals
Lv.10
Lv.10
Příspěvky: 66
Registrován: ned 10. dub 2011 20:11:45
Dal poděkování: 26 poděkování
Dostal poděkování: 47 poděkování

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Příspěvek od surals » čtv 14. led 2016 16:23:31

A prečo by malo vôbec niečo padať zo stlpov keď su to treningove stĺpy ?
zweite - šaman drak 140lv
erste - war aura - 65lv
Susannie - šaman drak - 110lv
SkaresWP - sura WP - 145lv

Uživatelský avatar
MostEVILEK
Lv.31
Lv.31
Příspěvky: 1177
Registrován: úte 10. pro 2013 11:07:07
Dal poděkování: 335 poděkování
Dostal poděkování: 310 poděkování

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Příspěvek od MostEVILEK » čtv 14. led 2016 16:35:03

protože by tam pak nikdo nechodil,tudíž by stratilo smysl aby ve hře byli,a to nikdo enchce
Navždy legendou...

Už jen forum..

Pokud byste s něčím ohledně Ekury potřebovali poradit, tak se kdykoliv můžete obrátit na mě.
Obrázek

Repro
Lv.3
Lv.3
Příspěvky: 12
Registrován: pát 12. zář 2014 13:52:15
Dal poděkování: 26 poděkování
Dostal poděkování: 22 poděkování

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Příspěvek od Repro » čtv 14. led 2016 17:36:08

LORDxMICHAL. píše:Ahoj zrušení sloupu a dropu by bylo veliká škoda. Já třeba díky sloupům udělal pro modrou říši 3hodinový EVENT kde jsem je i bufoval. Myslíte že kdyby tam nebyl drop že na event někdo přijde? myslím že by stačilo zrušení dropu mapek pak už by možná sloupy víc plnily svůj smysl.
Myslím, že treninkový sloup jako celek problém neni :-) spíš 3 položky = mala, střední, velká cidonie. Ty budí negativní ohlas :-)
ObrázekrEPRO8ObrázekCECHObrázekObrázekObrázekObrázek
Tělesný boj
Chunjo
Krizaci
150
Complete
:inlove:
ObrázekNaotoObrázekCECHObrázekObrázekObrázekObrázek
Tělesný boj
Chunjo
Araluen
140
Complete
:inlove:

LORDxMICHAL.
Lv.15
Lv.15
Příspěvky: 124
Registrován: čtv 29. zář 2011 17:26:30
Dal poděkování: 12 poděkování
Dostal poděkování: 45 poděkování

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Příspěvek od LORDxMICHAL. » čtv 14. led 2016 18:52:09

Repro píše:
LORDxMICHAL. píše:Ahoj zrušení sloupu a dropu by bylo veliká škoda. Já třeba díky sloupům udělal pro modrou říši 3hodinový EVENT kde jsem je i bufoval. Myslíte že kdyby tam nebyl drop že na event někdo přijde? myslím že by stačilo zrušení dropu mapek pak už by možná sloupy víc plnily svůj smysl.
Myslím, že treninkový sloup jako celek problém neni :-) spíš 3 položky = mala, střední, velká cidonie. Ty budí negativní ohlas :-)
repro já psal už na 5 straně o zrušení dropu mapek a tu to píšu znova ale asi jsi to nedočetl :D tu jsem jen dodal proč by bylo škoda rušit sloupy a drop že jdou využít i na víc než je drop mapek
ObrázekTemnyBlackObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
ArcherJinno140PPPPCompleteChizfen

lordwojta
Lv.13
Lv.13
Příspěvky: 97
Registrován: úte 15. lis 2011 9:06:28
Dal poděkování: 49 poděkování
Dostal poděkování: 108 poděkování

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Příspěvek od lordwojta » pát 15. led 2016 2:47:29

no podle me jen to ze pokud by se vyrusil drop mapek ze sloupu tak se dost lidi zpet nahrne do cido,tim padem ti slabsi co tam maji ted sanci neco dropnout opet pojdou v zapomneni

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Lampiiik « ned 2:04 am »
@cleo ani v kerindore a swampe?
@ cleo « sob 10:43 pm »
@Mionix,  kdy půjdou házet meteory prosím, nejdou vůbec nikde
@ KynutaBuchta « sob 5:46 pm »
Dobrý den, dáme opět soutěž MS v ledním hokeji 2024-Maraton? Poslední tato soutěž byla v roce 2019. Navrhuji, každý co zápas z CZ/SK to otázka. 🏒🙋🏼‍♀️ MS trvá od 10.-26.5.2024 ❤️
@ Betty « sob 9:13 am »
Tabule se asi neopravila? Po relogu se znovu ukáže čas, který se odečítá ale před relogem či třeba portem už to psalo že se muže jít hledat :D Případně stačí odjet a už je tam zase najednou čas :D
@ schvarz « pát 9:46 pm »
8mi, 2ěma, 1ednou a já nevim co ještě
@ schvarz « pát 9:46 pm »
čekám na den, kdy se lidi naučí psát číslovky
@ Takashiro « pát 8:13 am »
MoCKeR píše: Este nebyl pohreb tehoto serveru? Cekal bych ze kvuli foxovi a par dalsich sa neoplati provozovat server 😂
tak to hop stop, su tu aj novacikovia plny energie, chutou hrat a investovat nech to frči jak ma
@ KerkyzAfterky « čtv 7:49 pm »
je mi z Vás zle
@ KerkyzAfterky « čtv 7:49 pm »
nechápu, co se to serverem děje. Stává se z toho dětské hřiště aka family friendly server pro 8mi lete děcka? :D člověk si už ani neužije bitky o májku, ale hlavně že 160 tky v klídku a pohodě mlátěj dropíky na bažínách
@ Mionix « čtv 7:31 pm »
@MoCKeR,  Nechápu na co se ptáte? Logoval jste postavu před 14 dny? To čekáte, že server skončí tím, že vy to 14 dní nelognete?
@ MoCKeR « čtv 6:38 pm »
Este nebyl pohreb tehoto serveru? Cekal bych ze kvuli foxovi a par dalsich sa neoplati provozovat server 😂
@ Mionix « čtv 4:56 pm »
@TomasFoxx,  Ano chápeš.
@ Hakan « čtv 12:47 pm »
Noo když už se teda ztížily čarodky v mapě tak by se jim alespoň mohl adekvátně upravit i drop těch 4 částí čarodějnic :think:
@ TomasFoxx « čtv 12:07 pm »
ne, jen tužku vidim :D :D
@ Hakan « čtv 12:07 pm »
TomasFoxx píše: v eventovce je hrozná tma
bojíš se tam?
@ TomasFoxx « čtv 12:06 pm »
v eventovce je hrozná tma
@ TomasFoxx « čtv 11:06 am »
Chápem tu novinku správně, že teď můžou do eventovky klidně všechny říše naráz, pokuď maj získanou svojí majku?
@ Angela « pon 6:48 pm »
To je dobry napad, dekuji.
@ ddavidd « pon 6:47 pm »
Pokiaľ podáš kvalitné a dôveryhodné informácie, tak sa to dá zmeniť aj cez ticket iného účtu
@ Angela « pon 6:40 pm »
Zdravim lidi, mam dotaz. Na uctu mam email, ktery je smazany a ted mi nejde zmenit na novy, jelikoz se odkazy zasilaji na starej email. Ani ticket nejde podat, protoze se to furt zasila na ten starej email a ted se kvuli tomu nemuzu prihlasit do hry. Co ted? Poradite mi prosiiiim?
@ schvarz « pon 3:13 pm »
čuspic a pevný nervy
@ Ezzo95 « pon 3:13 pm »
jak rikas. :) tahle debata by se mohla vest jeste dlouho kazdopadne odpoved jsem dostal a dekuji ti. Ted musim ficet tak preji hezky zbytek dne :)
@ schvarz « pon 3:12 pm »
Pokud není někde místo, znamená to, že to očividně je populární/lukrativní místo. Když přidáš víc cháček, tak to bude farmit víc lidí, čímž se výrazně zvýší nabídka těch věcí, co tam dropujou, což prostě má významnej efekt na ekonomickou situaci. A pokud se jedná o místo, kde padají čistý yangy, tak to zase znamená ještě větší inflaci, což už teď je obrovskej problém.
@ schvarz « pon 3:10 pm »
Přidávat CHáčka znamená významně ovlivnit ekonomiku hry
@ Ezzo95 « pon 3:10 pm »
nemluvime tu o novych lokacich vecech apod.. tam je sance docela miziva rekl bych. A samozrejme pridat dalsi CHcka taky neni asi jednoduche jak pises ale toho casu uz nato bylo spousta
@ schvarz « pon 3:10 pm »
Nevím, krapet mně teď připomínáš člověka, co křičí na mrak
@ Ezzo95 « pon 3:09 pm »
porad spouusta lidi cpe do ekury penize a clovek by mozna cekal ze se server s takovou historii trosicku posune
@ schvarz « pon 3:09 pm »
Tenhle problém nemá jednoduché řešení.
@ Ezzo95 « pon 3:09 pm »
je mi jasne ze napadlo. proto nechapu ze ani po 12 letech je to stejne
@ schvarz « pon 3:08 pm »
Myslíš si, že jsi první, koho to napadlo? Swamp existuje 12 let, máš pocit, že to nikoho předtím nenapadlo? :D
@ Ezzo95 « pon 3:07 pm »
Mozna by stacilo pridat nejake to CHcko aby se lidi nemuseli rvat o misto na bazinach apod
@ schvarz « pon 3:07 pm »
A pak se to strhne v nahlašovací spoušť, kdy je ticket systém zahlcený jenom těmihle nahlášeními a screenshot jako důkaz nestačí a málokdo bude mít k dispozici video kompletního incidentu. A chtít po GMkách, aby koukali u každýho tiketu na 15 minut videa o tom, kdo udělal co, to je taky nereálný
@ Ezzo95 « pon 3:06 pm »
bohuzel ekonomika ekury je postavena tak ze pokud chce clovek nejakou i kdyby prumernou vybavu na pvp tak by treba v tom swampu musel stravit mesic v kuse pomalu
@ schvarz « pon 3:06 pm »
Pokud by nešlo škodit pomocí pvp, tak si ty lidi najdou skoro vždycky způsob, jak škodit jinak.
@ schvarz « pon 3:06 pm »
No jenže tým by se tomu musel věnovat hodně, zase jim nelze tolik přisuzovat vinu jo.
@ Ezzo95 « pon 3:06 pm »
to je ovsem docela smutny fakt. Ekuru mam rad a vzdy se k ni vratim i kdyz uz je mnoho jinych serveru ktere nabizeji vice moznosti. O to vic me mrzi kdyz narazim na nejakeho vagabunda ktery umi jen skodit. A postoj tymu jak jsi rekl je negativni nebo spis lhostejny
@ schvarz « pon 3:03 pm »
zásadním problémem v téhle situaci je, že pokud ten "škodič" má výbavu a dostatek času, tak ho to škodění nic nestojí - mnohokrát jsem navrhoval, aby byla do hry zavedena nějaká mechanika (a navrhoval jsem jich dost), která by tenhle problém řešila, ale nikdy tomu nebyla dána sebemenší váha, takže bohužel, je to v pořádku
@ schvarz « pon 3:01 pm »
Tahle debata byla s týmem a adminy vedená už mnohokrát. Nikdy nebyla žádná snaha z jejich strany tuhle situaci řešit, ani měnit herní mechaniky, aby to fungovalo nějak lépe.
@ schvarz « pon 3:00 pm »
Proč by nebylo? Je to pvp hra a pravidla to nezakazují. Je to svinský? Dost možná jo. Ale zakázaný to není.
@ Ezzo95 « pon 2:59 pm »
nikdo nerika ze by za to mel byt byt ban v podobe 40TB .. ale vysledku kdyz si udelam pvp char a budu chodit treba do swampu a vyhlizet komu co padne a pak ho budu zabijet abych si ten item vzal za nej tak je to v poradku?
@ schvarz « pon 2:57 pm »
Přeci jenom je to pvp hra
@ schvarz « pon 2:57 pm »
A jak bys to řešil?
@ Ezzo95 « pon 2:56 pm »
hraju tady uz nejaky patek a cetl jsem je uz hodne davno :-) kazdopadne mi tohle neprijde ze by se to melo prehlizet
@ schvarz « pon 2:55 pm »
četl jsi pravidla hry?
@ Ezzo95 « pon 2:55 pm »
i kdyz se me cilene snazil zabijet abych si nemohl lootnout veci z metinu ktere mi padnuli? a sekal nademnou z kone?
@ schvarz « pon 2:53 pm »
@Ezzo95,  pokud ten člověk chce to místo, co máš ty a vybojoval si ho v pvp, tak za to postih není. Pokud tě cíleně pronásleduje hráč po celé hře (skrze více map), pak už to nějak řešitelné být může
@ Ezzo95 « pon 2:43 pm »
ahoj. je nejaky postih kdyz si v klidu dropuju prijde jiny hrac a zacne me zabijet porad dookola stim at tahnu?
@ qSTRoNgMANp « pon 11:05 am »
presumpce viny no. :D
@ Suko201 « pon 7:34 am »
Chudák :D typkovi odstaví z podezření účet a přijde jen kvůli podezření o premko :D
@ TheDobbyk « ned 6:14 pm »
Máte tam SZ.
@ Mionix « sob 6:50 pm »
@TheDobbyk,  Pošlete mi do SZ číslo ticketu nebo jméno postavy, která je odstavená. Podívám se na více podrobností.
@ Mionix « sob 6:44 pm »
@TheDobbyk,  Pokud je účet odstaven, tak z vážného důvodu prověření nebo zabanování. Bonusy na daném účtu jsou irelevantní. Nenahrazují se, pokud GA nerozhodne jinak.
@ TheDobbyk « sob 3:16 pm »
Ahoj, jak je to kdyz ti odstavi učty a mnel sem tam VIPko na 30 dni :D pozastaven byl na 3 mnesice..
@ Hakan « sob 1:51 pm »
@TomasFoxx,  hledej šmudlo
@ TomasFoxx « sob 1:08 pm »
Mohl by někdo z týmu prosím mrknout na tiket 92271? Potřebuju co nejdřív najít ztracenej item :D
@ Relly « čtv 6:49 pm »
@Makarov,  Nepoznáš
@ Makarov « čtv 3:04 pm »
Postavu na pvp - bmko 6gen nebo 160 bez gen ? :-) jak moc je to znat?
@ Lejno « čtv 2:48 pm »
Nesmrteľnosť by sme teoreticky mali, ešte to BMko aby sa to dalo hrať jak ľudia
@ Lacius « sob 3:56 pm »
První 3 z každé říše, dnes, obdrží ještě nějakou odměnu do IS
@ Suko201 « pát 8:12 pm »
<3

Who is chatting

offline Mionix