Pergameny portování - automatické stakování, možnost pojmenování

Archív návrhů, které byly buď uzavřeny, nebo zrealizovány.

Jaký je váš názor?

První návrh - Ano
111
47%
První návrh - Ne
10
4%
Druhý návrh - Ano
94
40%
Druhý návrh - Ne
21
9%
 
Celkem hlasů: 236

LittleAngelH
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 103
Registrován: stř 18. bře 2015 17:29:49
Poděkoval:
Má poděkování: 17×

Re: Pergameny portování - automatické stakování, možnost pojmenování

Příspěvek od LittleAngelH » čtv 28. led 2016 21:01:52

Také hlasuju pro ne...i když také stakuju porty ve velkém po 200ks tak jednou za čas na pár minut mě to nezabije.

Ohledně pojmenování myslím že většina již ví kde si co dělá a pokud to nepoznáš tak si v tom udělej systém v jakém pořadí je budeš mít v inventu.

Uživatelský avatar
MostEVILEK
Lv.31
Lv.31
Příspěvky: 1177
Registrován: úte 10. pro 2013 11:07:07
Poděkoval: 367×
Má poděkování: 325×

Re: Pergameny portování - automatické stakování, možnost pojmenování

Příspěvek od MostEVILEK » pát 29. led 2016 2:55:58

rudlaninja píše:Dala jsem za vše ne,od toho je věhlas ,že je možnost se pak portovat všude proč ještě přidávat týmu práci


To jsem netušil,že u teleportéra,si můžeš vybrat přesné souřadnice,kam chceš pornout.Sice jsem asi týden nebyl ve hře,ale asi jsem to tedy překoukl v patchlogu tuhle novinku. A co takle například swamp? Je možnost u teleportera portovaní po swampu?
Navždy legendou...

Už jen forum..

Pokud byste s něčím ohledně Ekury potřebovali poradit, tak se kdykoliv můžete obrátit na mě.
Obrázek

rudlaninja
Lv.27
Lv.27
Příspěvky: 771
Registrován: sob 19. led 2013 12:51:29
Bydliště: Frýdek Místek
Poděkoval: 361×
Má poděkování: 462×

Re: Pergameny portování - automatické stakování, možnost pojmenování

Příspěvek od rudlaninja » pát 29. led 2016 8:27:25

Mi chceš říct,že potřebuješ port na několik míst na jedné mapě?Kolik u sebe v tom případě nosíš pergů?Na každou mapu máš možnost si zvolit několik míst,samozřejmě pokud jsi líný projet od místa kam tě portne teleportér minutu na místo kam potřebuješ to je jiná,ale to už je tvůj problém že jsi líný ujet pár kroků navíc.Kvůli vlastní lenosti chtít po temu,aby dělal úpravy pergamenů portu nezlob se na mě,ale podle mě je to zbytečnost a myslím,že mají na práci důležitější věci než podporovat lenost hráčů.
Pravá tvář člověka se ukáže postupem času,a to dokonce až v takové míře,že tomu sami nebudete věřit,kolik dobrých masek si před Vámi člověk nasadil na ksicht.

Bellinna
Lv.16
Lv.16
Příspěvky: 150
Registrován: pon 29. črc 2013 18:59:39
Poděkoval: 41×
Má poděkování: 133×

Re: Pergameny portování - automatické stakování, možnost pojmenování

Příspěvek od Bellinna » pát 29. led 2016 10:22:49

rudlaninja píše:Mi chceš říct,že potřebuješ port na několik míst na jedné mapě?Kolik u sebe v tom případě nosíš pergů?Na každou mapu máš možnost si zvolit několik míst,samozřejmě pokud jsi líný projet od místa kam tě portne teleportér minutu na místo kam potřebuješ to je jiná,ale to už je tvůj problém že jsi líný ujet pár kroků navíc.Kvůli vlastní lenosti chtít po temu,aby dělal úpravy pergamenů portu nezlob se na mě,ale podle mě je to zbytečnost a myslím,že mají na práci důležitější věci než podporovat lenost hráčů.
Dobrá .. pokud se teda chceš řídit tím, že je naprosto zbytečné podporovat lenost hráčů, vysvětli mi prosím, proč je teda tady zavedeno tohle (Odpočet času ve Swampu, dropování věcí na biologa bez ohledu na tom, jestli již nějaké kusy v inventáři má, stakování věcí ve skladu .. )
První i druhý návrh se mi líbí, takže ANO. :) :up:

Uživatelský avatar
MostEVILEK
Lv.31
Lv.31
Příspěvky: 1177
Registrován: úte 10. pro 2013 11:07:07
Poděkoval: 367×
Má poděkování: 325×

Re: Pergameny portování - automatické stakování, možnost pojmenování

Příspěvek od MostEVILEK » pát 29. led 2016 11:31:22

rudlaninja píše:Mi chceš říct,že potřebuješ port na několik míst na jedné mapě?Kolik u sebe v tom případě nosíš pergů?Na každou mapu máš možnost si zvolit několik míst,samozřejmě pokud jsi líný projet od místa kam tě portne teleportér minutu na místo kam potřebuješ to je jiná,ale to už je tvůj problém že jsi líný ujet pár kroků navíc.Kvůli vlastní lenosti chtít po temu,aby dělal úpravy pergamenů portu nezlob se na mě,ale podle mě je to zbytečnost a myslím,že mají na práci důležitější věci než podporovat lenost hráčů.


X věcí tu bylo přídano,jen kvůli lenosti hráčů,a například,mapy jako červený les,bossland,metinland,kde musíš jezdit jako trouba,než někam dojedeš,se na mě nezlob zase ty,ale udělání ,,nekonečného" portu asi zase takový problém není,jistě já se v tom nevyznám,ale když vidím na jiných serverech,které mají jiné chyby,než ekura(tu jsou vyřešené jistým způsobem) tak to vážně těžké asi nebude.
Navždy legendou...

Už jen forum..

Pokud byste s něčím ohledně Ekury potřebovali poradit, tak se kdykoliv můžete obrátit na mě.
Obrázek

Uživatelský avatar
Chyu
Zakladatel tématu
Lv.39
Lv.39
Příspěvky: 1906
Registrován: úte 12. črc 2011 10:03:43
Poděkoval: 2981×
Má poděkování: 1171×

Re: Pergameny portování - automatické stakování, možnost pojmenování

Příspěvek od Chyu » pát 29. led 2016 12:03:11

Jen abych to upevnil na pravou míru. Návrh členům týmu nevnucuje toto provedení, jen to návrh na vložení něčeho do hry.
Členi týmu si podle vlastního rozumu řeknou zdali se to do hry hodí a kdy. Vaše poznámky typu "Je to zbytečné zatížení na členy týmu." jsou úplně zcestné..

Ellanora
Lv.1
Lv.1
Příspěvky: 1
Registrován: úte 08. bře 2011 10:29:45
Má poděkování:

Re: Pergameny portování - automatické stakování, možnost pojmenování

Příspěvek od Ellanora » ned 12. bře 2017 12:26:02

Hezký den a příjemnou hru. K uvedenému tématu "teleportačních svitků" (a to ať již navrhované změny budou či nebudou realizovány) mám alespoň malou radu týkající se země přitažlivosti .. V uvedené lokaci jsem si pro snadnější orientaci vytvořila porty s čísly, kde poslední dvojčíslí odpovídá typu metinu na daném místě ...(např. metiny 85, tak tedy port: země přitažlivosti
?85 / ?85). Na všech ostrovech se takové místo dá najít (vyzkoušeno). Snad to pomůže alespoň v této lokaci. Ellanora

Uživatelský avatar
Script
Lv.34
Lv.34
Příspěvky: 1434
Registrován: čtv 09. úno 2012 18:37:00
Poděkoval: 286×
Má poděkování: 1461×

Re: Pergameny portování - automatické stakování, možnost pojmenování

Příspěvek od Script » čtv 05. črc 2018 12:11:35

Děkujeme za zajímavý návrh. Jeho první část (stohování) byla vložena do hry 14.1.2018. Současně s tím získaly pergameny návratu také grafické vyobrazení cílové lokace. Proto se domnívám, že potřeba přejmenování (druhá část návrhu) tím pominula.

Téma tímto považuji za uzavřené.

:lock:
[GA]Script
Ekura Team (09.02.2012 - 31.07.2018)

Zamčeno

  • Nemáte právo psát zprávy v chatu.
@ qSTRoNgMANp « pon 9:39 pm »
Asi opustim práci, abych stihal eventy, ktere se objevi out of nowhere. :D
@ MoravskyPepin « pon 9:38 pm »
Kdyžtak je OX, kdo by chtěl a nevěděl
@ TomasFoxx « pon 9:36 pm »
@MoravskyPepin :  diky
@ MoravskyPepin « pon 9:36 pm »
@TomasFoxx :  Pěkná citace
@ TomasFoxx « pon 9:36 pm »
MoravskyPepin píše: @Kaenos :  Nervy nervy nervy, jako by nestačilo že to některé seklo a museli čekat než se někteří pohnou, ale ještě se vám GMka motají do cesty (Nezkoušejte na mě nějaké že jste průchozí o jednoho z vás jsem se sekl) NERVY. Ale jako díky za steep žejo <3
ok
@ MoravskyPepin « pon 9:35 pm »
@TomasFoxx :  Nebreč
@ TomasFoxx « pon 9:34 pm »
stačilo by třeba i jen na 10 sekund, aby prostě všichni měli šanci vystartovat stejně :D
@ qSTRoNgMANp « pon 9:30 pm »
26 MIN před eventem, ok tho ... :D
@ TomasFoxx « pon 9:28 pm »
nešlo by ten steeple nastavit tak jako teď fungují stánky vs hráči? :D že by se prostě dalo procházet mezi sebou :D
@ MoravskyPepin « pon 9:27 pm »
@Kaenos :  Nervy nervy nervy, jako by nestačilo že to některé seklo a museli čekat než se někteří pohnou, ale ještě se vám GMka motají do cesty (Nezkoušejte na mě nějaké že jste průchozí o jednoho z vás jsem se sekl) NERVY. Ale jako díky za steep žejo <3
@ Neves « pon 9:25 pm »
skôr sa nedalo?
@ Kaenos « pon 8:34 pm »
Dnes 1.6.2020 ve 21:00 se na Vás těšíme na Steeplchase!
@ TomasFoxx « pon 8:17 pm »
@Mionix :  ahaaa
@ Mionix « pon 8:11 pm »
Teď naskočil bonus 25%. Byl 50 od krále.
@ Mionix « pon 8:09 pm »
@TomasFoxx :  Nebyl bonus od krále?
@ TopTopiik « pon 8:08 pm »
Zas tu chytří lidé porovnávali dodělanou proměnu a low výbavu na BM v entu? :D
@ TomasFoxx « pon 7:51 pm »
@Mionix :  miooo, modrá nedostala za první místo ve výlovu bonuuus 😂
@ Kurinozka « pon 7:12 pm »
@Mionix :  <33333333
@ Mionix « pon 6:56 pm »
@YungSinatra :  Měl by, ale já už nic neslibuji. Neb mě zas pak budete kamenovat. :lol:
@ MoravskyPepin « pon 4:44 pm »
@YungSinatra :  Taky si myslím
@ YungSinatra « pon 4:40 pm »
Zdravíčko, výroční event přijde ve čtvrtek společně s údržbou?
@ qSTRoNgMANp « pon 4:19 pm »
@TomasFoxx :  Ono to není nakonec.
@ TomasFoxx « pon 3:59 pm »
@disaster1591 :  tak nakonec jsi tu za blbýho zase ty 🤫
@ MoravskyPepin « pon 3:48 pm »
Musím potvrdit můj ninja 170kkk po slevě mělo to být 180 G6 😂😂😂😂
@ Selema « pon 3:37 pm »
Nevím co je vtipného na ceně 200 za ninju s karmou... nabídka na jacka byla 200 když měl G7 ale jo, má skin 20% dabel luk no..
@ qSTRoNgMANp « pon 3:21 pm »
yangy začinaji ztacet na hodnotě a cenější jsou věci a postavy, ktere stoji "nesmyslne" částky.
@ qSTRoNgMANp « pon 3:20 pm »
@disaster1591 :  200kkk za karmu P yang/ obrana ninja je jeste celkem privetivý....
@ TomasFoxx « pon 3:19 pm »
@disaster1591 :  já se tomu taky divil, ale hold takový ceny teď jedou😂
@ disaster1591 « pon 3:17 pm »
200 :lol: :lol: vzdy si myslim ze uz ma nemas cim prekvapit ale vzapati trepnes dalsiu hovadinu
@ qSTRoNgMANp « pon 3:17 pm »
však do proměny mužou s jakoukoliv postavou a pokud nejsi lopata ty 2kkk dáš.
@ TomasFoxx « pon 3:06 pm »
bmko s full biologem za 35kkk vs ninja s karmou yang obrana za 200kkk 🧐
@ disaster1591 « pon 2:59 pm »
Jaj ja som zabudol ze pri BM nepotrebujes ani postavu ani buff a yangy ti sami naskakuju do inventara :think:
@ TomasFoxx « pon 2:57 pm »
@disaster1591 :  pokud budes pocitat i buff a postavu tak jj
@ disaster1591 « pon 2:55 pm »
Takze taka trochu nadpriemerna vybava na ninju stoji 500-600kkk podla teba hej? :lol: :lol:
@ Mionix « pon 2:41 pm »
@schvarz :  Předal jsem do týmu do chyb. :up:
@ MoravskyPepin « pon 2:32 pm »
@schvarz :  No jako když by vydělával míň jak BM tak by asi takovou cenu neměl 🤔🤔
@ schvarz « pon 2:30 pm »
tím, že v entu vydeláš míň neztrácí ninja cenu :D
@ TomasFoxx « pon 2:30 pm »
@MoravskyPepin :  taky no😂😂 a kdyz uz to pocitame tak podrobne tsk i buff, pozehy, promeny😂
@ MoravskyPepin « pon 2:29 pm »
@TomasFoxx :  Cena BMka vs Ninji do proměny 🤔🤔
@ TomasFoxx « pon 2:26 pm »
@MoravskyPepin :  jaka postava
@ MoravskyPepin « pon 2:26 pm »
@TomasFoxx :  A co ta postava?
@ TomasFoxx « pon 2:24 pm »
@disaster1591 :  protoze vybava na promenu stoji celkove tak 3x vic nez na bmko😂
@ MoravskyPepin « pon 2:13 pm »
To je vážná věc proměna 😤
@ disaster1591 « pon 2:13 pm »
Hlavne ze ked premena zacne zarabat o 10kk menej vsetci sa tu idu roztrhat :normal: :normal:
@ MoravskyPepin « pon 2:12 pm »
Je to vlastnost mobek a jenom to miss nenapsalo 🤔😂
@ disaster1591 « pon 2:11 pm »
Tak oni to sledovali dost dlho na mole, by ma fakt zaujimalo kde tie zavery skoncili
@ MoravskyPepin « pon 2:10 pm »
To bude v dalším nerfu
@ schvarz « pon 2:10 pm »
Ale sépky to vynechalo no
@ MoravskyPepin « pon 2:10 pm »
Konečně ten nerf na ty dálkaře přišel
@ schvarz « pon 2:10 pm »
Rána mečem, všecky 3 kouzla BMek, zruško, létající talisman... :D
@ schvarz « pon 2:09 pm »
Až na to, že to dělá všem kouzlům, která jsou cíleným projektilem :D
@ MoravskyPepin « pon 2:09 pm »
Já si myslím že je to tak správně a nic by těm bmkam opravovat neměli 🤔😂
@ schvarz « pon 2:08 pm »
K debugnutí tohle stačit nebude, potřebujou toho vidět víc, aby to porovnali a viděli, co to má společnýho :D
@ schvarz « pon 2:08 pm »
Jen jsem to ukázal, schovám si to a až toho budu mít víc, tak to sešiju dohromady a pošlu na ticket
@ schvarz « pon 2:07 pm »
Já jim nepošlu ticket s jedním úkazem
@ disaster1591 « pon 2:07 pm »
@schvarz :  radsej tu sprav vlakno alebo posli tiket lebo ten link zachvilu upadne do zabudnutia :D
@ schvarz « pon 2:07 pm »
@disaster1591 :  Já testuju všechno, ne jen nějaký naušnice :D
@ MoravskyPepin « pon 2:06 pm »
@schvarz :  oh Sherlock ♥️♥️
@ schvarz « pon 2:06 pm »
Pěkná citace Brahime :D :D
@ disaster1591 « pon 2:06 pm »
schvarz píše: Tak nebudu se řídit lidma, co si nic neotestujou :D
nebyt drbny duxa nemas co testovat ani :lol:

Kdo chatuje

offline Achras 
offline Mionix 
offline Pajik