Môj pohľad na válku

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Akemos
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 329
Registrován: stř 12. pro 2012 11:09:56
Dal poděkování: 100 poděkování
Dostal poděkování: 142 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Môj pohľad na válku

Příspěvek od Akemos » sob 19. bře 2016 12:43:23

nejde o vztahovačnost:-) jen reaguji na to jak se pise archer/healer.když každý ma postavu kterou si vybral.taky mne štve když nekoho skoro zabiju a nekdo ho dodela.nejvice kdyz dotycny vyslovene ceká az mu dam par ran a on ho dorazí.
jinak se omlouvam za chyby.jsem v praci a pisi z mobilu.

jinak stejny nazor na rozdělenì bodu.

Arminius
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 216
Registrován: stř 29. zář 2010 16:10:10
Dal poděkování: 61 poděkování
Dostal poděkování: 33 poděkování

Re: Môj pohľad na válku

Příspěvek od Arminius » sob 19. bře 2016 18:23:50

Janko.Tlcik, ja nehram stredoveku hru kde oblieham hrad, ale metin2. Tak neporovnavaj hru s historiou.

Chapem dialkove postavy ked sa bojuje pred ich spawnom ale problem vidim skor v mape. Kde sa da bojovat v stvrtkovej mape (pust)? V ulickach sa poriadne neda a vacsie miesto je len pred spawnami risi. Sobotnajsia mapa je podla mna super, velky priestor, 3 vychody zo spawnu.
Zisk cb...system "posledneho uderu" co je teraz mi az tak nevadi. Ale napr. lv150 musi zabit 2x viac postav ako 110 aby mali rovnaky pocet cb. Preco pri prepade rise sa davaju po 3cb a vo vojne uz je to podla levelu?
A dykar s lukom? :D Ten aj tak vacsinou vezme cb miesto hraca z vlastnej rise, tak nech si to riesia tam :D

Shinami
Lv.2
Lv.2
Příspěvky: 8
Registrován: sob 31. bře 2012 16:16:03
Dal poděkování: 7 poděkování
Dostal poděkování: 9 poděkování

Re: Môj pohľad na válku

Příspěvek od Shinami » sob 19. bře 2016 19:55:11

Po přečtení tohoto tématu mě napadla určitá alternativa. Mám totiž pocit, že zde již dávno nejde ani tak o samotné rozdělení připsání CB, ale o poukázání na to, jaké měl kdo ve válce velké zásluhy. Sice statistiky od poslední mé aktivní války značně pokročily (poměr K/D, komba), ale stále mi zde chybí i další parametry - kolik který hráč udělal celkem DMG, kolik DMG schytal, kolik DMG se ubránil (vliv obran), kolik dotyčný hráč naléčil (healeři) a kolik času celkem dotyčný hráč strávil mimo safe zónu "ve válce". Pokud by šlo i tohle zakombinovat do statistik, tak pak by již alespoň dle mého názoru nebyla válka jen o tom, kdo "dal nejvíce posledních ran", ale skutečně o spolupráci mezi jednotlivými herními charaktery a o budování "osobní prestiže". Nebylo by nic jednodušího než si pak vyfiltrovat např. jen válečníky a posoudit, kdo vzhledem ke svým výkonům byl za říši skutečně nejužitelnější apod...
Případně pokud by se tento systém hodnocení ujal, jistě by šlo v budoucnu i vymyslet nějaké poměřování CB právě dle těchto výkonů, kde by tedy byl brán zřetel i na to, že každá postava má jiný styl boje (= nebylo by měřítkem připsaných CB pouze počet zabití či velikost DMG či lvl).

PS. Vím, že prakticky již nemám právo sem kvůli své neaktivitě psát. Ale když už jsem na tohle fórum po své poměrně dlouhodobé herní historii zabloudila, nemohla jsem odolat. Snad tedy případně tento nápad někoho inspiruje dál. V každým případě - v boji zdar!
Obrázek

Uživatelský avatar
Krkovička
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 210
Registrován: ned 05. čer 2011 11:54:05
Bydliště: Velké panství
Dal poděkování: 635 poděkování
Dostal poděkování: 210 poděkování

Re: Môj pohľad na válku

Příspěvek od Krkovička » pon 21. bře 2016 6:18:11

Nazdarek :hello: nebo zacit pocitat CB jako v cidonii kdyz hrac chcipne tak se mu neco malo odecte ale to by se pak nekteri hraci dostavaly i do minusu :lol:
Kazdopadne by to zmenilo uplne styl boje :-)
TICOCHI Healer 150
Bio 110,Karma P,Herbo P
Harafena Dýka 150
Bio 110,Karma P,Herbo P+3xP
SimiHoney WP 150
Bio 110,Karma P,Herbo P
Harapes Drak 150
Bio 110,Karma P

Uživatelský avatar
Akemos
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 329
Registrován: stř 12. pro 2012 11:09:56
Dal poděkování: 100 poděkování
Dostal poděkování: 142 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Môj pohľad na válku

Příspěvek od Akemos » pon 21. bře 2016 7:39:19

Krkovička píše:Nazdarek :hello: nebo zacit pocitat CB jako v cidonii kdyz hrac chcipne tak se mu neco malo odecte ale to by se pak nekteri hraci dostavaly i do minusu :lol:
Kazdopadne by to zmenilo uplne styl boje :-)
Hej tak to by bylo brutální pro ty co maj KD 0,20% :lol:

Uživatelský avatar
neznam
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 103
Registrován: úte 23. srp 2011 12:32:23
Dal poděkování: 72 poděkování
Dostal poděkování: 50 poděkování

Re: Môj pohľad na válku

Příspěvek od neznam » pon 21. bře 2016 8:22:13

Takhle to bylo na začátku ekury když války začínali. Myslim ze 3 CB za zabití a -2CB za umrti. Jenže to by byli zase nadávky na dalkare ze umírají méně než lidi v chumlu a bylo by tu breceni zas :)

Uživatelský avatar
Eldik
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 269
Registrován: pon 27. pro 2010 13:54:56
Dal poděkování: 3 poděkování
Dostal poděkování: 105 poděkování

Re: Môj pohľad na válku

Příspěvek od Eldik » pon 21. bře 2016 11:30:53

Nápad sice hezký, ale jako na míru šitý pro ty, jemž se tak líbí.
Když se budete cítit úplně zbyteční, vzpomeňte si na kámen magie.

Uživatelský avatar
Cepino
Lv.38
Lv.38
Příspěvky: 1808
Registrován: stř 14. bře 2012 10:01:55
Dal poděkování: 874 poděkování
Dostal poděkování: 1257 poděkování

Re: Môj pohľad na válku

Příspěvek od Cepino » úte 22. bře 2016 9:23:35

Mám pár dotazů, nebudu říkat, zda jsem pro nové rozdělení CB nebo nejsem, ale některé věci jsem nevyčetl a napíši pár otázek k zamyšlení, možná to pak někomu, kdo třeba vymyslí návrh, bude prospěšné.
1.) Proč by měly postavy s dálkovými kouzly chodit se mlátit do chumlů? Mě to přijde, že někteří zde berou, že jediné správné mlácení je se v chumlu 50 lidí najednou a ty co mají kouzla na dálku považují za nějaké prašivé. Tak je hra vymyšlena a) chary na tělo b) chary na dálku. A kdo komu brání ty ostřelující chumel vzít ve 3 lidech útokem a zabít?
2.) Mohl by mi někdo vysvětlit "vyžírání CB". To si opravdu myslíte, že vy nikdy nezasadíte poslední ránu, aniž by jste sebrali nějakému soupeři před tím nějaké ZB? Prostě všichni mlátí do všech a někdo zasadí poslední ránu, tak jaké vyžírání? A to někteří mají ty kouzla plošná, to jsou chudáci dle vás asi největší vyžírky, když vy útočíte na jeden cíl a on na 10 najednou?
3.) Při přepočtu udělených CB za součet útoku si nějak nedovedu představit, jak někteří téměř nesmrtelní, kdy by jim byl třeba udělen útok 1.200.000. To by asi hra docela kolabovala, když by databáze zaznamenávala udělený útok od všech postav všem postavám, dokavad dotyčný nezemře. Možná se pletu, ale možná by to byl neskutečný nápor. Dále by se tu možná hodně lidí divilo, proč, když někoho zabijí, proč mu to nedalo CB, protože někdo do dotyčného 10 minut před tím nasázel postupně DMG 50.000, ale nezabil ho.
4.) Dále jak tu již někdo psal, by každý asi začal tunit věci na maximální útok a na obrany by se vykašlal a to pobíhání po mapách by bylo v ještě větším měřítku, než se tomu děje nyní a prapory by frčely neskutečně. Každý by se snažil někam přiběhnout, nasázet do někoho kouzla a rychle přes prapory utéct. A pobíhání spawn - chumel - spawn by bylo možná maximálně oblíbené.
5.) To udělení 3 CB za zabití a 2 odečet za úmrtí mi při dnešním stavu nepřijde moc schůdné, to by z dnešních dejme tomu 90 bojujících mělo možná 20 kladné CB a zbytek 70 by byl v záporu a někteří v masivním.
6.) V neposlední řadě nemají všichni stejný počet kouzle útočných ani stejné hodnoty útoku, tak že by byli někteří znevýhodněni a nakonec by ve válce mohlo pobíhat jen třeba 100 BMek.

Celkově si myslím, že je to nedomyšlené, za prvé by někteří nezískali CB žádné, to by je brzo odradilo do chození do nějaké války, nikdy nemůžou mít všichni stejné výbavy a kdyby měli, tak nás to nebude bavit, nebylo by co poměřovat, za druhé by jste se možná divili, ale někteří jedinci dnes patřící k TOP desítkám by najednou v těchto desítkách nebyli a divili by jste se jsou to i waři a jiní. Prostě hrají systém ne mlácení se chumlu, kdy ti v chumlu mají top obrany a max ZB, ale hrají styl vysázet kouzla a utéct, dohýlovat a znova. Dále by asi dnešní výbavy 3xZB a podobně byly na vyhození, nikdo by je nechtěl. To jsem zase u toho, proč se odsuzuje jiný styl boje. Někdo si tu možná myslí, že je lepší než jiný, že je správné se mlátit jen v chumlu, že on nikdy nic nevyžral (dle některých) a že by měl mít více CB, no tak když je tak silný, proč nezasadí i tu poslední ránu? Přijde mi to jako kdyby si myslel, že on vždy hráči s 30.000 ZB zasadí 29.000 a nějaký jiný hráč mu ho vybere posledním úderem za 1.000, jako kdyby přesně ten "vyžírač" věděl, kdy tu ránu zasadit a tak je to celou válku. Pak se ptám, když zasadí 29.000 proč nezasadí ten směšný poslední 1.000?

Zopakuji, vůbec nejsem ani zastáncem ani odpůrcem, jak se co udělá, s tím budu hrát, ale jen jsem napsal příspěvek, aby se třeba vylepšil nějaký návrh, který by možná přispěl ke spravedlivějšímu rozdělení CB, i když mně třeba dnešní stav nevadí.
ObrázekCepino19731RenegatObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Obrázek WP suraObrázek150HotovoPPPM6

Uživatelský avatar
Eldik
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 269
Registrován: pon 27. pro 2010 13:54:56
Dal poděkování: 3 poděkování
Dostal poděkování: 105 poděkování

Re: Môj pohľad na válku

Příspěvek od Eldik » úte 22. bře 2016 20:14:52

Tobě to nepřijde jako nejspravedlivější dělení CB jaké tu kdy bylo?

Píšeš, že by si někdo udělal samé útoky a jen praporkoval, jako fajn, to sice může být, ale čemu to vadí? Za prvé má někdo svoji hrdost a nesnížil by se k tomu a za druhé by měli daggeři a auráci možné cíle, chytnou si je pod dýky nebo meč a jelikož mají převážně utoky, tak to prostě neudrží. Dále jsem tam něco četl o hráčích co si udělají 3x zb a nedostanou žádné CB, to není tak úplně pravda, WP LOJZA stojí v davu, má 58k zb, stojí tam 2 min a pořád drží, každému dá za 2k, z toho plyne že dostane z každé postavy, která u něj umřela nějaké % CB, takže i kdyby dostával stále jen 2 a 3 CB (podíl z dmg), tak i po té chvilce, kdy by u něj umíral jeden hráč na druhém by dosáhl pěkného výsledku. Navíc co bys chtěl, když si uděláš 3x zb, to není logické aby dával tolik CB jako ten s 3x schop.


Mně osobně to přijde jako nejmoudřejší nápad, který má hlavu a patu, ale návrh psát nehodlám. Takže pokud se toho někdo chce ujmout, může. Já už svůj zápal pro hru ztratil, může za to jen a pouze směr, jakým se to tu vyvíjí.
Když se budete cítit úplně zbyteční, vzpomeňte si na kámen magie.

Uživatelský avatar
Cepino
Lv.38
Lv.38
Příspěvky: 1808
Registrován: stř 14. bře 2012 10:01:55
Dal poděkování: 874 poděkování
Dostal poděkování: 1257 poděkování

Re: Môj pohľad na válku

Příspěvek od Cepino » stř 23. bře 2016 7:45:50

Podíl v % na CB souhlasím je zatím asi nejspravedlivější nápad jaký tu byl. Moje reakce byly spíše na nápady dávat CB podle uděleného max poškození. I když v těch chumlech, kde mraky hráčů dá poškození zas hromadě jiných a naopak, by celkový počet CB za zabití jednotlivce musel rapidně stoupnout, neb při současném počtu CB za jednotlivce by se o CB moc hráčů nepodělilo a v důsledku by ti slabší opět nedostávali CB žádná. Pak je tu ještě otázka, zda zachovat něco ze současného systému % výhody pro menší levely, či tuto výhodu v novém neposkytovat. A opět netuším, jak složité by to bylo na naprogramování a jakou zátěž by to neslo pro hru, aby válka nebyla ještě zalagovanější jak nyní. Třeba včera jsem se chvilkama dostával do několikasekundových záseků, pak čekám po odlagu, zda jsem mrtvý či ne.
ObrázekCepino19731RenegatObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Obrázek WP suraObrázek150HotovoPPPM6

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Suko201 « čtv 5:10 pm »
diver píše:
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
yes tak na starších videích je to zorne pole mnohem menší.. Ale takto černě je to už minimálně druhým rokem. Bohužel
@ TomasFoxx « čtv 4:05 pm »
taková kontrolni otazka, nez mi zacne srotovat mozek s tajnym ukolem, urcite byly pridane 2 nove hodnosti? my totiz vidime jen jednu
@ diver « čtv 3:34 pm »
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
@ Suko201 « čtv 3:07 pm »
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
@ diver « čtv 2:01 pm »
Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
@ Suko201 « čtv 11:21 am »
Mionix píše: @Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
ok, takže když to včera začalo ve 12, tak od toho času každé 4h bude boj až do konce eventu, chápu už správně? Nevím, kde sem předtím četl že 4x denně :’D
@ neasy « čtv 9:59 am »
:heart:
@ VOJTTANOOO « čtv 9:46 am »
@neasy uz to bezi :D
@ neasy « čtv 9:41 am »
tak napiste az to půjde :fight:
@ p4tresss « čtv 9:39 am »
dneska by to šlo :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:34 am »
no jasneee v poho :-) :D
@ neasy « čtv 9:32 am »
taky dobry dneska se budu poflakovat a hrat s vami ju
@ p4tresss « čtv 9:31 am »
konečne trochu oddych od prace
@ VOJTTANOOO « čtv 9:31 am »
joooo jde to :-) a co ty ? :D
@ neasy « čtv 9:31 am »
je to tak
@ p4tresss « čtv 9:30 am »
Sviatočne :D
@ neasy « čtv 9:30 am »
a jak se mate?
@ p4tresss « čtv 9:29 am »
Ako dlho bude údržba prosim ? :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:25 am »
ahoj, predpokladany konec udrzby ? :D
@ TomasFoxx « čtv 9:23 am »
@neasy,  čaaau kamo
@ neasy « čtv 9:17 am »
CUS CUS
@ Vydesenej « čtv 9:06 am »
hh a stánky zas dole :(
@ Hakan « stř 11:44 pm »
TomasFoxx píše: jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
To máš na další roky, aby se nemuselo vymýšlet nic dalšího
@ MastnyRozek « stř 7:44 pm »
@Narsi,  Aha dobře, děkuji :)
@ Narsi « stř 7:43 pm »
Zdravím, je prázdná jen pokud neprobíhá zrovna žádný vstup.
@ MastnyRozek « stř 7:41 pm »
@Mionix,  Ahoj na vývěsní tabuli ve městě po zvolení možnosti vstup do ugorohu se objevuje pouze prázdná tabulka https://i.imgur.com/f1lsa1D.png
@ Mionix « stř 5:46 pm »
@Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
@ Suko201 « stř 5:04 pm »
Takže ty časy jsou Teda 8:10 12:10 16:10 a 20:10?
@ Narsi « stř 4:09 pm »
V 16:10
@ TomasFoxx « stř 4:05 pm »
nema ted bejt dalsi boj o ugoroth?
@ TomasFoxx « stř 1:50 pm »
jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
@ Suko201 « stř 1:03 pm »
Narsi píše: Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
aha, tak to si asi pamatuji špatně, dobře. Díky :-D
@ Narsi « stř 1:02 pm »
Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
@ Suko201 « stř 12:58 pm »
Mě by zajímalo, kdo jako vymyslel ty časy těch válek. Však to normální pracující člověk, co má aspoň trochu i život tam venku, nemůže stihnout. Max tak jeden ten čas a to je dobrá bída. Bylo by dobré to doupravit.
@ TomasFoxx « stř 12:44 pm »
u tech kosti musi byt jmeno dyl, realne jsem ted v zamasku jen behal kolem zlute a cervene a kradl jim to ze zeme
@ Mionix « stř 12:41 pm »
@Valkaryan,  budou. Vyčkejte prosím do zítra.
@ Vydesenej « stř 12:40 pm »
Já teda čekal že to bude 15min jedna 15min druha 15min 3 a dál :D a ne že dropnu všechny naráz ale ok no
@ Relly « stř 12:30 pm »
@TomasFoxx,  To je záměr. Vracíme se do starých časů.
@ TomasFoxx « stř 12:25 pm »
a ent je prej nejakej buglej, ze ukazuje chx
@ TomasFoxx « stř 12:24 pm »
1v1 poust ch3
@ TomasFoxx « stř 12:24 pm »
@Vydesenej,  tak pod
@ Narsi « stř 12:21 pm »
Zdravím, je to v řešení. Děkujeme za trpělivost.
@ Vydesenej « stř 12:03 pm »
Tak já tě tímto vyhlašuju
@ TomasFoxx « stř 12:01 pm »
nefunguje vam vyhlaseni boha, tu cekame zbytecne
@ Valkaryan « stř 10:07 am »
Kdy budou v prodeji kloubouky?
@ Mionix « stř 7:39 am »
@Nonepovideeej,  Nejdou, jediné co jdou jsou z truhel. Ty co jsou z kalendáře se nově nastavovali neprodejné. Aby si nedělali hráči 100vky účtů a pak to neprodávali.
@ Vydesenej « stř 7:00 am »
Díky že jste udělali nějaký zajimavý vstup do Ugorohu a není to zas to stejné :)
@ Nonepovideeej « úte 11:38 pm »
Může mi někdo říct, proč nejdou dát do shopu zahradnická povolení z eventu a ani s nimi obchodovat? :(
@ Vydesenej « úte 5:47 pm »
Se to dostane ta údržba až na čtvrtek možná
@ gagefranjo « úte 4:11 pm »
Přicházejí velký změny (korektury)
@ Hakan « úte 12:53 pm »
To posouvání údržby je fakt parádní :lol:
@ Nonepovideeej « čtv 8:55 pm »
@Mionix,  Krásná práce :)
@ Mionix « čtv 6:57 pm »
@Nonepovideeej,  proto jsem to psal. GA byl tak šikovný, že to dokázal opravit bez údržby. :-)
@ Nonepovideeej « čtv 4:35 pm »
Mně se meteory dneska už spawnují celý den normálně :)
@ Mionix « čtv 7:48 am »
Tak chyba se spawnem meteorů snad opravena. Vyzkoušejte.
@ kovardominik « stř 9:55 pm »
když tu máme soutěž ke dni tance, všimnul si někdo že není ani jeden tanec při kterém by si postava s mečem v ruce neusekla hlavu a všechny ostatní části těla (kdyby to šlo samozřejmě)?
@ Mionix « stř 7:31 pm »
Ráno bude chviličková mimořádná údržba kvůli spawnu meteorů. Omlouváme se, GA hledá chybu.
@ Mionix « stř 6:00 pm »
@Nonepovideeej:up: děkuji
@ Nonepovideeej « stř 5:39 pm »
Ty meteory nejdou spawnout vůbec nikde, kde se normálně dají spawnout a eventové prémko mi taky nefunguje celý den..
@ Mionix « stř 4:52 pm »
@reeenda,  on sám z nedostupného místa zmizí a objeví se jinde, do toho sahat GM nesmí

Who is chatting

offline Mionix 
offline TomasFoxx