Môj pohľad na válku
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
- Akemos
- Lv.21
- Příspěvky: 329
- Registrován: stř 12. pro 2012 11:09:56
- Dal poděkování: 100 poděkování
- Dostal poděkování: 142 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: Môj pohľad na válku
nejde o vztahovačnost:-) jen reaguji na to jak se pise archer/healer.když každý ma postavu kterou si vybral.taky mne štve když nekoho skoro zabiju a nekdo ho dodela.nejvice kdyz dotycny vyslovene ceká az mu dam par ran a on ho dorazí.
jinak se omlouvam za chyby.jsem v praci a pisi z mobilu.
jinak stejny nazor na rozdělenì bodu.
jinak se omlouvam za chyby.jsem v praci a pisi z mobilu.
jinak stejny nazor na rozdělenì bodu.
-
- Lv.19
- Příspěvky: 216
- Registrován: stř 29. zář 2010 16:10:10
- Dal poděkování: 61 poděkování
- Dostal poděkování: 33 poděkování
Re: Môj pohľad na válku
Janko.Tlcik, ja nehram stredoveku hru kde oblieham hrad, ale metin2. Tak neporovnavaj hru s historiou.
Chapem dialkove postavy ked sa bojuje pred ich spawnom ale problem vidim skor v mape. Kde sa da bojovat v stvrtkovej mape (pust)? V ulickach sa poriadne neda a vacsie miesto je len pred spawnami risi. Sobotnajsia mapa je podla mna super, velky priestor, 3 vychody zo spawnu.
Zisk cb...system "posledneho uderu" co je teraz mi az tak nevadi. Ale napr. lv150 musi zabit 2x viac postav ako 110 aby mali rovnaky pocet cb. Preco pri prepade rise sa davaju po 3cb a vo vojne uz je to podla levelu?
A dykar s lukom?
Ten aj tak vacsinou vezme cb miesto hraca z vlastnej rise, tak nech si to riesia tam 
Chapem dialkove postavy ked sa bojuje pred ich spawnom ale problem vidim skor v mape. Kde sa da bojovat v stvrtkovej mape (pust)? V ulickach sa poriadne neda a vacsie miesto je len pred spawnami risi. Sobotnajsia mapa je podla mna super, velky priestor, 3 vychody zo spawnu.
Zisk cb...system "posledneho uderu" co je teraz mi az tak nevadi. Ale napr. lv150 musi zabit 2x viac postav ako 110 aby mali rovnaky pocet cb. Preco pri prepade rise sa davaju po 3cb a vo vojne uz je to podla levelu?
A dykar s lukom?


-
- Lv.2
- Příspěvky: 8
- Registrován: sob 31. bře 2012 16:16:03
- Dal poděkování: 7 poděkování
- Dostal poděkování: 9 poděkování
Re: Môj pohľad na válku
Po přečtení tohoto tématu mě napadla určitá alternativa. Mám totiž pocit, že zde již dávno nejde ani tak o samotné rozdělení připsání CB, ale o poukázání na to, jaké měl kdo ve válce velké zásluhy. Sice statistiky od poslední mé aktivní války značně pokročily (poměr K/D, komba), ale stále mi zde chybí i další parametry - kolik který hráč udělal celkem DMG, kolik DMG schytal, kolik DMG se ubránil (vliv obran), kolik dotyčný hráč naléčil (healeři) a kolik času celkem dotyčný hráč strávil mimo safe zónu "ve válce". Pokud by šlo i tohle zakombinovat do statistik, tak pak by již alespoň dle mého názoru nebyla válka jen o tom, kdo "dal nejvíce posledních ran", ale skutečně o spolupráci mezi jednotlivými herními charaktery a o budování "osobní prestiže". Nebylo by nic jednodušího než si pak vyfiltrovat např. jen válečníky a posoudit, kdo vzhledem ke svým výkonům byl za říši skutečně nejužitelnější apod...
Případně pokud by se tento systém hodnocení ujal, jistě by šlo v budoucnu i vymyslet nějaké poměřování CB právě dle těchto výkonů, kde by tedy byl brán zřetel i na to, že každá postava má jiný styl boje (= nebylo by měřítkem připsaných CB pouze počet zabití či velikost DMG či lvl).
PS. Vím, že prakticky již nemám právo sem kvůli své neaktivitě psát. Ale když už jsem na tohle fórum po své poměrně dlouhodobé herní historii zabloudila, nemohla jsem odolat. Snad tedy případně tento nápad někoho inspiruje dál. V každým případě - v boji zdar!
Případně pokud by se tento systém hodnocení ujal, jistě by šlo v budoucnu i vymyslet nějaké poměřování CB právě dle těchto výkonů, kde by tedy byl brán zřetel i na to, že každá postava má jiný styl boje (= nebylo by měřítkem připsaných CB pouze počet zabití či velikost DMG či lvl).
PS. Vím, že prakticky již nemám právo sem kvůli své neaktivitě psát. Ale když už jsem na tohle fórum po své poměrně dlouhodobé herní historii zabloudila, nemohla jsem odolat. Snad tedy případně tento nápad někoho inspiruje dál. V každým případě - v boji zdar!

- Krkovička
- Lv.19
- Příspěvky: 210
- Registrován: ned 05. čer 2011 11:54:05
- Bydliště: Velké panství
- Dal poděkování: 635 poděkování
- Dostal poděkování: 210 poděkování
Re: Môj pohľad na válku
Nazdarek
nebo zacit pocitat CB jako v cidonii kdyz hrac chcipne tak se mu neco malo odecte ale to by se pak nekteri hraci dostavaly i do minusu 
Kazdopadne by to zmenilo uplne styl boje


Kazdopadne by to zmenilo uplne styl boje

TICOCHI Healer 150
Bio 110,Karma P,Herbo P
Harafena Dýka 150
Bio 110,Karma P,Herbo P+3xP
SimiHoney WP 150
Bio 110,Karma P,Herbo P
Harapes Drak 150
Bio 110,Karma P
Bio 110,Karma P,Herbo P
Harafena Dýka 150
Bio 110,Karma P,Herbo P+3xP
SimiHoney WP 150
Bio 110,Karma P,Herbo P
Harapes Drak 150
Bio 110,Karma P
- Akemos
- Lv.21
- Příspěvky: 329
- Registrován: stř 12. pro 2012 11:09:56
- Dal poděkování: 100 poděkování
- Dostal poděkování: 142 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: Môj pohľad na válku
Hej tak to by bylo brutální pro ty co maj KD 0,20%Krkovička píše:Nazdareknebo zacit pocitat CB jako v cidonii kdyz hrac chcipne tak se mu neco malo odecte ale to by se pak nekteri hraci dostavaly i do minusu
Kazdopadne by to zmenilo uplne styl boje

- neznam
- Lv.14
- Příspěvky: 103
- Registrován: úte 23. srp 2011 12:32:23
- Dal poděkování: 72 poděkování
- Dostal poděkování: 50 poděkování
Re: Môj pohľad na válku
Takhle to bylo na začátku ekury když války začínali. Myslim ze 3 CB za zabití a -2CB za umrti. Jenže to by byli zase nadávky na dalkare ze umírají méně než lidi v chumlu a bylo by tu breceni zas 

- Eldik
- Lv.20
- Příspěvky: 269
- Registrován: pon 27. pro 2010 13:54:56
- Dal poděkování: 3 poděkování
- Dostal poděkování: 105 poděkování
Re: Môj pohľad na válku
Nápad sice hezký, ale jako na míru šitý pro ty, jemž se tak líbí.
Když se budete cítit úplně zbyteční, vzpomeňte si na kámen magie.
- Cepino
- Lv.38
- Příspěvky: 1808
- Registrován: stř 14. bře 2012 10:01:55
- Dal poděkování: 874 poděkování
- Dostal poděkování: 1257 poděkování
Re: Môj pohľad na válku
Mám pár dotazů, nebudu říkat, zda jsem pro nové rozdělení CB nebo nejsem, ale některé věci jsem nevyčetl a napíši pár otázek k zamyšlení, možná to pak někomu, kdo třeba vymyslí návrh, bude prospěšné.
1.) Proč by měly postavy s dálkovými kouzly chodit se mlátit do chumlů? Mě to přijde, že někteří zde berou, že jediné správné mlácení je se v chumlu 50 lidí najednou a ty co mají kouzla na dálku považují za nějaké prašivé. Tak je hra vymyšlena a) chary na tělo b) chary na dálku. A kdo komu brání ty ostřelující chumel vzít ve 3 lidech útokem a zabít?
2.) Mohl by mi někdo vysvětlit "vyžírání CB". To si opravdu myslíte, že vy nikdy nezasadíte poslední ránu, aniž by jste sebrali nějakému soupeři před tím nějaké ZB? Prostě všichni mlátí do všech a někdo zasadí poslední ránu, tak jaké vyžírání? A to někteří mají ty kouzla plošná, to jsou chudáci dle vás asi největší vyžírky, když vy útočíte na jeden cíl a on na 10 najednou?
3.) Při přepočtu udělených CB za součet útoku si nějak nedovedu představit, jak někteří téměř nesmrtelní, kdy by jim byl třeba udělen útok 1.200.000. To by asi hra docela kolabovala, když by databáze zaznamenávala udělený útok od všech postav všem postavám, dokavad dotyčný nezemře. Možná se pletu, ale možná by to byl neskutečný nápor. Dále by se tu možná hodně lidí divilo, proč, když někoho zabijí, proč mu to nedalo CB, protože někdo do dotyčného 10 minut před tím nasázel postupně DMG 50.000, ale nezabil ho.
4.) Dále jak tu již někdo psal, by každý asi začal tunit věci na maximální útok a na obrany by se vykašlal a to pobíhání po mapách by bylo v ještě větším měřítku, než se tomu děje nyní a prapory by frčely neskutečně. Každý by se snažil někam přiběhnout, nasázet do někoho kouzla a rychle přes prapory utéct. A pobíhání spawn - chumel - spawn by bylo možná maximálně oblíbené.
5.) To udělení 3 CB za zabití a 2 odečet za úmrtí mi při dnešním stavu nepřijde moc schůdné, to by z dnešních dejme tomu 90 bojujících mělo možná 20 kladné CB a zbytek 70 by byl v záporu a někteří v masivním.
6.) V neposlední řadě nemají všichni stejný počet kouzle útočných ani stejné hodnoty útoku, tak že by byli někteří znevýhodněni a nakonec by ve válce mohlo pobíhat jen třeba 100 BMek.
Celkově si myslím, že je to nedomyšlené, za prvé by někteří nezískali CB žádné, to by je brzo odradilo do chození do nějaké války, nikdy nemůžou mít všichni stejné výbavy a kdyby měli, tak nás to nebude bavit, nebylo by co poměřovat, za druhé by jste se možná divili, ale někteří jedinci dnes patřící k TOP desítkám by najednou v těchto desítkách nebyli a divili by jste se jsou to i waři a jiní. Prostě hrají systém ne mlácení se chumlu, kdy ti v chumlu mají top obrany a max ZB, ale hrají styl vysázet kouzla a utéct, dohýlovat a znova. Dále by asi dnešní výbavy 3xZB a podobně byly na vyhození, nikdo by je nechtěl. To jsem zase u toho, proč se odsuzuje jiný styl boje. Někdo si tu možná myslí, že je lepší než jiný, že je správné se mlátit jen v chumlu, že on nikdy nic nevyžral (dle některých) a že by měl mít více CB, no tak když je tak silný, proč nezasadí i tu poslední ránu? Přijde mi to jako kdyby si myslel, že on vždy hráči s 30.000 ZB zasadí 29.000 a nějaký jiný hráč mu ho vybere posledním úderem za 1.000, jako kdyby přesně ten "vyžírač" věděl, kdy tu ránu zasadit a tak je to celou válku. Pak se ptám, když zasadí 29.000 proč nezasadí ten směšný poslední 1.000?
Zopakuji, vůbec nejsem ani zastáncem ani odpůrcem, jak se co udělá, s tím budu hrát, ale jen jsem napsal příspěvek, aby se třeba vylepšil nějaký návrh, který by možná přispěl ke spravedlivějšímu rozdělení CB, i když mně třeba dnešní stav nevadí.
1.) Proč by měly postavy s dálkovými kouzly chodit se mlátit do chumlů? Mě to přijde, že někteří zde berou, že jediné správné mlácení je se v chumlu 50 lidí najednou a ty co mají kouzla na dálku považují za nějaké prašivé. Tak je hra vymyšlena a) chary na tělo b) chary na dálku. A kdo komu brání ty ostřelující chumel vzít ve 3 lidech útokem a zabít?
2.) Mohl by mi někdo vysvětlit "vyžírání CB". To si opravdu myslíte, že vy nikdy nezasadíte poslední ránu, aniž by jste sebrali nějakému soupeři před tím nějaké ZB? Prostě všichni mlátí do všech a někdo zasadí poslední ránu, tak jaké vyžírání? A to někteří mají ty kouzla plošná, to jsou chudáci dle vás asi největší vyžírky, když vy útočíte na jeden cíl a on na 10 najednou?
3.) Při přepočtu udělených CB za součet útoku si nějak nedovedu představit, jak někteří téměř nesmrtelní, kdy by jim byl třeba udělen útok 1.200.000. To by asi hra docela kolabovala, když by databáze zaznamenávala udělený útok od všech postav všem postavám, dokavad dotyčný nezemře. Možná se pletu, ale možná by to byl neskutečný nápor. Dále by se tu možná hodně lidí divilo, proč, když někoho zabijí, proč mu to nedalo CB, protože někdo do dotyčného 10 minut před tím nasázel postupně DMG 50.000, ale nezabil ho.
4.) Dále jak tu již někdo psal, by každý asi začal tunit věci na maximální útok a na obrany by se vykašlal a to pobíhání po mapách by bylo v ještě větším měřítku, než se tomu děje nyní a prapory by frčely neskutečně. Každý by se snažil někam přiběhnout, nasázet do někoho kouzla a rychle přes prapory utéct. A pobíhání spawn - chumel - spawn by bylo možná maximálně oblíbené.
5.) To udělení 3 CB za zabití a 2 odečet za úmrtí mi při dnešním stavu nepřijde moc schůdné, to by z dnešních dejme tomu 90 bojujících mělo možná 20 kladné CB a zbytek 70 by byl v záporu a někteří v masivním.
6.) V neposlední řadě nemají všichni stejný počet kouzle útočných ani stejné hodnoty útoku, tak že by byli někteří znevýhodněni a nakonec by ve válce mohlo pobíhat jen třeba 100 BMek.
Celkově si myslím, že je to nedomyšlené, za prvé by někteří nezískali CB žádné, to by je brzo odradilo do chození do nějaké války, nikdy nemůžou mít všichni stejné výbavy a kdyby měli, tak nás to nebude bavit, nebylo by co poměřovat, za druhé by jste se možná divili, ale někteří jedinci dnes patřící k TOP desítkám by najednou v těchto desítkách nebyli a divili by jste se jsou to i waři a jiní. Prostě hrají systém ne mlácení se chumlu, kdy ti v chumlu mají top obrany a max ZB, ale hrají styl vysázet kouzla a utéct, dohýlovat a znova. Dále by asi dnešní výbavy 3xZB a podobně byly na vyhození, nikdo by je nechtěl. To jsem zase u toho, proč se odsuzuje jiný styl boje. Někdo si tu možná myslí, že je lepší než jiný, že je správné se mlátit jen v chumlu, že on nikdy nic nevyžral (dle některých) a že by měl mít více CB, no tak když je tak silný, proč nezasadí i tu poslední ránu? Přijde mi to jako kdyby si myslel, že on vždy hráči s 30.000 ZB zasadí 29.000 a nějaký jiný hráč mu ho vybere posledním úderem za 1.000, jako kdyby přesně ten "vyžírač" věděl, kdy tu ránu zasadit a tak je to celou válku. Pak se ptám, když zasadí 29.000 proč nezasadí ten směšný poslední 1.000?
Zopakuji, vůbec nejsem ani zastáncem ani odpůrcem, jak se co udělá, s tím budu hrát, ale jen jsem napsal příspěvek, aby se třeba vylepšil nějaký návrh, který by možná přispěl ke spravedlivějšímu rozdělení CB, i když mně třeba dnešní stav nevadí.
![]() | Cepino19731 | Renegat | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() | 150 | Hotovo | P | P | P | M6 |
- Eldik
- Lv.20
- Příspěvky: 269
- Registrován: pon 27. pro 2010 13:54:56
- Dal poděkování: 3 poděkování
- Dostal poděkování: 105 poděkování
Re: Môj pohľad na válku
Tobě to nepřijde jako nejspravedlivější dělení CB jaké tu kdy bylo?
Píšeš, že by si někdo udělal samé útoky a jen praporkoval, jako fajn, to sice může být, ale čemu to vadí? Za prvé má někdo svoji hrdost a nesnížil by se k tomu a za druhé by měli daggeři a auráci možné cíle, chytnou si je pod dýky nebo meč a jelikož mají převážně utoky, tak to prostě neudrží. Dále jsem tam něco četl o hráčích co si udělají 3x zb a nedostanou žádné CB, to není tak úplně pravda, WP LOJZA stojí v davu, má 58k zb, stojí tam 2 min a pořád drží, každému dá za 2k, z toho plyne že dostane z každé postavy, která u něj umřela nějaké % CB, takže i kdyby dostával stále jen 2 a 3 CB (podíl z dmg), tak i po té chvilce, kdy by u něj umíral jeden hráč na druhém by dosáhl pěkného výsledku. Navíc co bys chtěl, když si uděláš 3x zb, to není logické aby dával tolik CB jako ten s 3x schop.
Mně osobně to přijde jako nejmoudřejší nápad, který má hlavu a patu, ale návrh psát nehodlám. Takže pokud se toho někdo chce ujmout, může. Já už svůj zápal pro hru ztratil, může za to jen a pouze směr, jakým se to tu vyvíjí.
Píšeš, že by si někdo udělal samé útoky a jen praporkoval, jako fajn, to sice může být, ale čemu to vadí? Za prvé má někdo svoji hrdost a nesnížil by se k tomu a za druhé by měli daggeři a auráci možné cíle, chytnou si je pod dýky nebo meč a jelikož mají převážně utoky, tak to prostě neudrží. Dále jsem tam něco četl o hráčích co si udělají 3x zb a nedostanou žádné CB, to není tak úplně pravda, WP LOJZA stojí v davu, má 58k zb, stojí tam 2 min a pořád drží, každému dá za 2k, z toho plyne že dostane z každé postavy, která u něj umřela nějaké % CB, takže i kdyby dostával stále jen 2 a 3 CB (podíl z dmg), tak i po té chvilce, kdy by u něj umíral jeden hráč na druhém by dosáhl pěkného výsledku. Navíc co bys chtěl, když si uděláš 3x zb, to není logické aby dával tolik CB jako ten s 3x schop.
Mně osobně to přijde jako nejmoudřejší nápad, který má hlavu a patu, ale návrh psát nehodlám. Takže pokud se toho někdo chce ujmout, může. Já už svůj zápal pro hru ztratil, může za to jen a pouze směr, jakým se to tu vyvíjí.
Když se budete cítit úplně zbyteční, vzpomeňte si na kámen magie.
- Cepino
- Lv.38
- Příspěvky: 1808
- Registrován: stř 14. bře 2012 10:01:55
- Dal poděkování: 874 poděkování
- Dostal poděkování: 1257 poděkování
Re: Môj pohľad na válku
Podíl v % na CB souhlasím je zatím asi nejspravedlivější nápad jaký tu byl. Moje reakce byly spíše na nápady dávat CB podle uděleného max poškození. I když v těch chumlech, kde mraky hráčů dá poškození zas hromadě jiných a naopak, by celkový počet CB za zabití jednotlivce musel rapidně stoupnout, neb při současném počtu CB za jednotlivce by se o CB moc hráčů nepodělilo a v důsledku by ti slabší opět nedostávali CB žádná. Pak je tu ještě otázka, zda zachovat něco ze současného systému % výhody pro menší levely, či tuto výhodu v novém neposkytovat. A opět netuším, jak složité by to bylo na naprogramování a jakou zátěž by to neslo pro hru, aby válka nebyla ještě zalagovanější jak nyní. Třeba včera jsem se chvilkama dostával do několikasekundových záseků, pak čekám po odlagu, zda jsem mrtvý či ne.
![]() | Cepino19731 | Renegat | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() | 150 | Hotovo | P | P | P | M6 |
-
- Chat Center
-
- You do not have permission to post in chat.


@
Suko201 « čtv 5:10 pm »


@
TomasFoxx « čtv 4:05 pm »


@
diver « čtv 3:34 pm »


@
Suko201 « čtv 3:07 pm »


@
diver « čtv 2:01 pm »


@
Suko201 « čtv 11:21 am »


@
neasy « čtv 9:59 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:46 am »


@
neasy « čtv 9:41 am »


@
p4tresss « čtv 9:39 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:34 am »


@
neasy « čtv 9:32 am »


@
p4tresss « čtv 9:31 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:31 am »


@
neasy « čtv 9:31 am »


@
p4tresss « čtv 9:30 am »


@
neasy « čtv 9:30 am »


@
p4tresss « čtv 9:29 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:25 am »


@
TomasFoxx « čtv 9:23 am »


@
neasy « čtv 9:17 am »


@
Vydesenej « čtv 9:06 am »


@
Hakan « stř 11:44 pm »


@
MastnyRozek « stř 7:44 pm »


@
Narsi « stř 7:43 pm »


@
MastnyRozek « stř 7:41 pm »


@
Mionix « stř 5:46 pm »


@
Suko201 « stř 5:04 pm »


@
Narsi « stř 4:09 pm »


@
TomasFoxx « stř 4:05 pm »


@
TomasFoxx « stř 1:50 pm »


@
Suko201 « stř 1:03 pm »


@
Narsi « stř 1:02 pm »


@
Suko201 « stř 12:58 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:44 pm »


@
Mionix « stř 12:41 pm »


@
Vydesenej « stř 12:40 pm »


@
Relly « stř 12:30 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:25 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:24 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:24 pm »


@
Narsi « stř 12:21 pm »


@
Vydesenej « stř 12:03 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:01 pm »


@
Valkaryan « stř 10:07 am »


@
Mionix « stř 7:39 am »


@
Vydesenej « stř 7:00 am »


@
Nonepovideeej « úte 11:38 pm »


@
Vydesenej « úte 5:47 pm »


@
gagefranjo « úte 4:11 pm »


@
Hakan « úte 12:53 pm »


@
Nonepovideeej « čtv 8:55 pm »


@
Mionix « čtv 6:57 pm »


@
Nonepovideeej « čtv 4:35 pm »


@
Mionix « čtv 7:48 am »


@
kovardominik « stř 9:55 pm »


@
Mionix « stř 7:31 pm »


@
Mionix « stř 6:00 pm »


@
Nonepovideeej « stř 5:39 pm »


@
Mionix « stř 4:52 pm »