Môj pohľad na válku

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Odpovědět
Arminius
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 216
Registrován: stř 29. zář 2010 16:10:10
Dal poděkování: 61 poděkování
Dostal poděkování: 33 poděkování

Re: Môj pohľad na válku

Příspěvek od Arminius » úte 29. bře 2016 17:18:49

Mozno som to prehliadol, ale ako by sa pocitalo dmg zo zapalenia a otrava. A v statistike K/D a kombo? Ratalo by sa len keby si dal posledny uder alebo ten kto da najvacsi dmg? A co napr. bufferi keby sa uz spravodlivejsie rozdelovali cb?

A k navrhu. Je mi to jedno :D. Ja si idem zabojovat a cb nejako neriesim ( menil by som drobnosti napr. mapu, prapory, rovnake cb na zabitie) . Navrh urcite daj, mozno aj inych napadne co by sa mohlo vylepsit/zmenit. Tuto sa snazime diskutovat mozno desiati a vo vojnach je cca 150 ludi ktori by tiez mohli vyjadrit (ocom pochybujem).

Uživatelský avatar
Eldik
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 269
Registrován: pon 27. pro 2010 13:54:56
Dal poděkování: 3 poděkování
Dostal poděkování: 105 poděkování

Re: Môj pohľad na válku

Příspěvek od Eldik » úte 29. bře 2016 17:35:56

Tak zápalko a otrava by se normálně přičítala k dmg, je to součást postav, jako má war auru, která mu přidává výsledké dmg, tak šamani maj zápalko. K/D by klidně mohlo zůstat, poslední rána by se mohla pořád zaznamenávat i kdyby nehráli roli v rozdělování CB. Mně osobně se tato statistika vůbec nelíbí, je to nějaké číslo, které ti vlastně jen řekne, kolikrát jsi umřel na počet zabití, pro mě nic zajímavého. Naopak zajímavá statistika by mohla být největší dmg, které jsi dal za war, na kolika % jsi se průměrně podílel při zabíjení nepřátel, kolik jsi utržil průměrné dmg atd, dalo by se toho vymyslet hned několik. Otázka bufferů už se tu řešila, to že někdo chodí buffovat je čistě z dobré vůle, ale být tam nemusí, dříve se téměř všichni buffovali sami, chtěl bys snad dávat hráčům co bojují ještě CBčka za to, že se i bufnou vlastním buffem?
Když se budete cítit úplně zbyteční, vzpomeňte si na kámen magie.

JohnDoe
Lv.22
Lv.22
Příspěvky: 372
Registrován: sob 01. pro 2012 12:19:48
Dal poděkování: 186 poděkování
Dostal poděkování: 516 poděkování

Re: Môj pohľad na válku

Příspěvek od JohnDoe » úte 29. bře 2016 18:25:51

Eldik píše:..., chtěl bys snad dávat hráčům co bojují ještě CBčka za to, že se i bufnou vlastním buffem?
no když už se tu dávají hráčúm odměny za to, že se přihlásí do hry, tak by to až tak divně nevypadalo :) - ale je to nesmyslné

následující text berte s rezervou - přecijen už prakticky nehraju

v rámci případných experimentů by se mi třeba líbil nějaký limit na počet úmrtí - řekněme třeba 20 - ti co by ho vyčerpali by byli odsunuti a ve válce by postupně zůstali jen ti opravdu životaschopní
o sloupu místo 30 buferů co neopustí spawn jsem se tu již zmiňoval...
a mohlo by pomoci i odlehčení serveru - válka zatím probíhá na chX, kde je i tžnice, krocení a buhví co ještě - co tak třeba na tu hodinu uzavřít některý z méně využitých chanellů a válku dělat tam? - kdyby to nedejbože byl stroj v ČR, tak je úspěch skoro zaručen

P.S. pro Eldíka
jako návrh to klidně podej, na rozdíl od zkvalitnění rokle má tohle smysl :up:
Hraju si, abych nezlobil...
Temuchin

Uživatelský avatar
Eldik
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 269
Registrován: pon 27. pro 2010 13:54:56
Dal poděkování: 3 poděkování
Dostal poděkování: 105 poděkování

Re: Môj pohľad na válku

Příspěvek od Eldik » úte 29. bře 2016 18:42:32

Tak tohle by se mělo brát s megačuprobrovskou rezervou. :D Nastavení limitu smrtí je sice pěkný, ale takový styl se hodí do jiných her, pro profíky, my hrajem pro zábavu a nestojíme o to, aby nám v tom bylo bráněno. To by jsi potlačil samotný základní princip této hry - zábava.

Jinak myšlenka zastavení dvou cháček na dobu války, nebo přesunutí války na jiné ch mě také napadl, to ch x musí "žrát" hrozně. Ale taková myšlenka snad už v teamu proběhla.
Když se budete cítit úplně zbyteční, vzpomeňte si na kámen magie.

Uživatelský avatar
Mytologie
Lv.5
Lv.5
Příspěvky: 20
Registrován: úte 24. lis 2015 0:26:41
Dal poděkování: 2 poděkování
Dostal poděkování: 19 poděkování

Re: Môj pohľad na válku

Příspěvek od Mytologie » úte 29. bře 2016 18:52:05

Arminius píše: A co napr. bufferi keby sa uz spravodlivejsie rozdelovali cb?
.. Zde mě napadá jediná možnost (beru-li v úvahu zde navrhovaný systém) a to ta, že by se počítal kritik do nepřítele po spuštění časovače tj. DMG s kritikem mínus (-) DMG = výsledné číslo, které se bude počítat pro buffera za které následně obdrží CB.

Teoreticky : Šaman nabuffuje spoluhráče - ten ubere při spuštěném časovači DMG například 5500 s kritikem s tím, že jeho vlastní DMG bez buffu je 4800 - Buff by tedy ubral 700 - to by se počítalo až do jeho úmrtí a následně by za to obdržel CB.

V praxi : Šaman by se snažil nabuffovat resp. přebuffovat co nejvíce bojujících postav, ať má co nejvíce CB. Tudíž v praxi to je nezrealizovatélné.

Sama nevím proč by měl buff dostávat CB, ale měl-li by dostat nějaké CB tak ať to je například 40 CB v případě, že stojí a buffuje na spawnu celou válku. Ale opravdu si to neumím představit jak jinak by měl být šaman buffující odměněn, tak ať je to spravedlivé a nemožné zneužití.

Mytologie. :hello:

LittleAngelH
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 103
Registrován: stř 18. bře 2015 17:29:49
Dal poděkování: 4 poděkování
Dostal poděkování: 17 poděkování

Re: Môj pohľad na válku

Příspěvek od LittleAngelH » úte 29. bře 2016 20:01:40

Momentální návrh jak je podaný tak budu hlasovat určitě proti....myslím si že tohle by změnilo uplně vše ve válce...počet získaných CB mezi hráči by byl maximalně propastný...slabší hráči co nemaji dodělané BIO a karmu a mají postavy na blízku by získavali minimum CB protože by neustali tolik aby stihli získat CB když umrtím se jim nic nepřida...když už by něco ziskali tak ne 8 nebo 9 bodu za zabiti ale jen třeba 2 za svuj DMG...nemuže se nastavit zase velký počet CB za hráče aby jeden hráč nezískaval třeba CB 15-20 když někoho zabije sám. Hrači na blízku by postupně uvažovali jak změnit taktiku aby nezískavali tak málo CB a přecházelo by se na chary na dalku, aby stáli déle a dali vice DMG do více hráču a nezemřeli takže by se nám válka mohlo změnit jen v běhání a skillovaní na dálku.

Řekl bych že momentální rozdělování CB je asi nejefektivnější...semtam ti někdo něco dorazí...někdy to dorazíš ty někomu jinému. I hráči se slabší výbavou ziskavají slušné CB a proto tam stále chodí, protože tu šanci na CB mají když přiběhnou nahází skilly a něco se jim podaří v tom chumlu zabít...takhle získají plný počet CB a ne jen 1/4 jak je návrh.

Uživatelský avatar
Eldik
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 269
Registrován: pon 27. pro 2010 13:54:56
Dal poděkování: 3 poděkování
Dostal poděkování: 105 poděkování

Re: Môj pohľad na válku

Příspěvek od Eldik » úte 29. bře 2016 20:21:05

počet získaných CB mezi hráči by byl maximalně propastný...slabší hráči co nemaji dodělané BIO a karmu a mají postavy na blízku by získavali minimum CB protože by neustali tolik aby stihli získat CB když umrtím se jim nic nepřida...když už by něco ziskali tak ne 8 nebo 9 bodu za zabiti ale jen třeba 2 za svuj DMG...nemuže se nastavit zase velký počet CB za hráče aby jeden hráč nezískaval třeba CB 15-20 když někoho zabije sám. Hrači na blízku by postupně uvažovali jak změnit taktiku aby nezískavali tak málo CB a přecházelo by se na chary na dalku, aby stáli déle a dali vice DMG do více hráču a nezemřeli takže by se nám válka mohlo změnit jen v běhání a skillovaní na dálku.
A nepřijde ti čirou náhodou tohle vše co jsi napsal, že se děje teď? Rapidní nárust healerů za poslední půl rok asi nebude tím, že 20 lidí objevilo zábavu v této postavě. Pokud je " slabý " hráč jak ty říkáš (nemá bio, karmu, dračí), tak se dělí jen na dvě skupiny, ten co dá 100 CB za válku (většinou nějakej dálkař, heal, archer) a ten co dá 40 CB, možná ani to ne za war (něco na blízko), bude úplně jedno jestli bude tenhle bodový systém, nebo tenhle, slabí hráči zůstanou pořád slabí, a nemůžou chtít dávat nějaké extra částky.

Vy se furt snažíte stavět ty " male " , " slabší " ty s " horší " výbavou na stejnou lať jako jsou topky 145/150, takhle ale svět nefunguje.
Když se budete cítit úplně zbyteční, vzpomeňte si na kámen magie.

Janko.Tlcik
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 333
Registrován: stř 02. úno 2011 16:17:22
Bydliště: Nové Zámky
Dal poděkování: 185 poděkování
Dostal poděkování: 147 poděkování

Re: Môj pohľad na válku

Příspěvek od Janko.Tlcik » úte 29. bře 2016 20:28:45

Mytologie píše:
Arminius píše: A co napr. bufferi keby sa uz spravodlivejsie rozdelovali cb?
.. Zde mě napadá jediná možnost (beru-li v úvahu zde navrhovaný systém) a to ta, že by se počítal kritik do nepřítele po spuštění časovače tj. DMG s kritikem mínus (-) DMG = výsledné číslo, které se bude počítat pro buffera za které následně obdrží CB.

Teoreticky : Šaman nabuffuje spoluhráče - ten ubere při spuštěném časovači DMG například 5500 s kritikem s tím, že jeho vlastní DMG bez buffu je 4800 - Buff by tedy ubral 700 - to by se počítalo až do jeho úmrtí a následně by za to obdržel CB.

V praxi : Šaman by se snažil nabuffovat resp. přebuffovat co nejvíce bojujících postav, ať má co nejvíce CB. Tudíž v praxi to je nezrealizovatélné.

Sama nevím proč by měl buff dostávat CB, ale měl-li by dostat nějaké CB tak ať to je například 40 CB v případě, že stojí a buffuje na spawnu celou válku. Ale opravdu si to neumím představit jak jinak by měl být šaman buffující odměněn, tak ať je to spravedlivé a nemožné zneužití.

Mytologie. :hello:
ahoj, trochu vám zasa popletiem hlavy: vo veciach mám dajme tomu 20% kritik, ďalších 20% si vykliknem elikom a 20% kritickým útokom čo občas padá z beden. to je 60 % kritiku "vlastných". od šamana dostanem kritik bufom 120%. to je kritik celkove 180%. pri útoku schopnosťou 47,5 %. vlastný kritik schopnosťou bez bufu by bol 17,5%. podelil by sa dmg za buf čiže rozdiel medzi ranou bez kritiku a s kritikom pomerom 17,5 : 47,5, alebo by sa počítalo podľa šance čiže trebárs by systém vygeneroval v tom istom pomere pripočítanie dmg čiže dajme tomu náhodne z 65 rán kritikom by 17,5 dmg dalo mne a zvyšok bufovi? niekomu beriete 1000 a niekomu 6000... napadá ma viac možných prepočtov ale myslím aspoň približne chápete o čo mi ide. ak nie ospravedlňujem sa, vo vysvetľovaní som nikdy nebol dobrý.

k paušálnym bodom za buf ak by niekto bufoval celú vojnu: ako chcete zabrániť tomu aby tam kvôli bodom za buf nabehol niekto z bufom polovičným ako ostatní a síce by bufoval ale viacmenej by tým len škodil? odstupňovanie CB podľa % kritiku/obrany? sú ľudia čo aj kvôli minimálnym bodom za buf sa na to dajú, napríklad kvôli možnosti zarobiť si alebo sa môcť poexpiť v cidonii bez toho aby si robili výbavu do vojny.

viem, všade hľadám chyby :oops:

LittleAngelH
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 103
Registrován: stř 18. bře 2015 17:29:49
Dal poděkování: 4 poděkování
Dostal poděkování: 17 poděkování

Re: Môj pohľad na válku

Příspěvek od LittleAngelH » úte 29. bře 2016 21:15:34

Dobře Eldiku...vemu to s příkladem na sobě..jsem 140lvl mental war...nemám bio nemám karmu..mám 3x55 a 39% šípy věci dračí meditace atd...ve war mi berou jisté postavy na skill i 12000. Takže v chumlu nevydržím...nejsem TOP nejsem uplně slabý bych řekl. Takže přumer...za war dam pruměrně 150 CB..s tvým systémem max polovinu CB. A kolik stejných bude jako já? Dost.

TOP hráči? Healeři lukaři? Nárust 2x tolik CB co mají ted. Takže místo rozdílu 300CB co je ted by byl mezi mnou a jimi tak 600-700 minimalně...to je spravedlivé rozdělovaní CB? Váš systém právě bude hlavně preferovat hráče na dálku a bude ještě větší nárust těch healeru a lukařu.

Uživatelský avatar
Eldik
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 269
Registrován: pon 27. pro 2010 13:54:56
Dal poděkování: 3 poděkování
Dostal poděkování: 105 poděkování

Re: Môj pohľad na válku

Příspěvek od Eldik » úte 29. bře 2016 21:19:30

Ještě mi prosím tě řekni, kde jsi dospěl k takovým číslům, dle tebe dostanou topky o polovinu více CB a ti horší o polovinu méně CB, jak jsi takového závěru docílil? Četl jsi vůbec fungování nového systému?
Když se budete cítit úplně zbyteční, vzpomeňte si na kámen magie.

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Suko201 « čtv 5:10 pm »
diver píše:
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
yes tak na starších videích je to zorne pole mnohem menší.. Ale takto černě je to už minimálně druhým rokem. Bohužel
@ TomasFoxx « čtv 4:05 pm »
taková kontrolni otazka, nez mi zacne srotovat mozek s tajnym ukolem, urcite byly pridane 2 nove hodnosti? my totiz vidime jen jednu
@ diver « čtv 3:34 pm »
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
@ Suko201 « čtv 3:07 pm »
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
@ diver « čtv 2:01 pm »
Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
@ Suko201 « čtv 11:21 am »
Mionix píše: @Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
ok, takže když to včera začalo ve 12, tak od toho času každé 4h bude boj až do konce eventu, chápu už správně? Nevím, kde sem předtím četl že 4x denně :’D
@ neasy « čtv 9:59 am »
:heart:
@ VOJTTANOOO « čtv 9:46 am »
@neasy uz to bezi :D
@ neasy « čtv 9:41 am »
tak napiste az to půjde :fight:
@ p4tresss « čtv 9:39 am »
dneska by to šlo :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:34 am »
no jasneee v poho :-) :D
@ neasy « čtv 9:32 am »
taky dobry dneska se budu poflakovat a hrat s vami ju
@ p4tresss « čtv 9:31 am »
konečne trochu oddych od prace
@ VOJTTANOOO « čtv 9:31 am »
joooo jde to :-) a co ty ? :D
@ neasy « čtv 9:31 am »
je to tak
@ p4tresss « čtv 9:30 am »
Sviatočne :D
@ neasy « čtv 9:30 am »
a jak se mate?
@ p4tresss « čtv 9:29 am »
Ako dlho bude údržba prosim ? :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:25 am »
ahoj, predpokladany konec udrzby ? :D
@ TomasFoxx « čtv 9:23 am »
@neasy,  čaaau kamo
@ neasy « čtv 9:17 am »
CUS CUS
@ Vydesenej « čtv 9:06 am »
hh a stánky zas dole :(
@ Hakan « stř 11:44 pm »
TomasFoxx píše: jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
To máš na další roky, aby se nemuselo vymýšlet nic dalšího
@ MastnyRozek « stř 7:44 pm »
@Narsi,  Aha dobře, děkuji :)
@ Narsi « stř 7:43 pm »
Zdravím, je prázdná jen pokud neprobíhá zrovna žádný vstup.
@ MastnyRozek « stř 7:41 pm »
@Mionix,  Ahoj na vývěsní tabuli ve městě po zvolení možnosti vstup do ugorohu se objevuje pouze prázdná tabulka https://i.imgur.com/f1lsa1D.png
@ Mionix « stř 5:46 pm »
@Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
@ Suko201 « stř 5:04 pm »
Takže ty časy jsou Teda 8:10 12:10 16:10 a 20:10?
@ Narsi « stř 4:09 pm »
V 16:10
@ TomasFoxx « stř 4:05 pm »
nema ted bejt dalsi boj o ugoroth?
@ TomasFoxx « stř 1:50 pm »
jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
@ Suko201 « stř 1:03 pm »
Narsi píše: Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
aha, tak to si asi pamatuji špatně, dobře. Díky :-D
@ Narsi « stř 1:02 pm »
Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
@ Suko201 « stř 12:58 pm »
Mě by zajímalo, kdo jako vymyslel ty časy těch válek. Však to normální pracující člověk, co má aspoň trochu i život tam venku, nemůže stihnout. Max tak jeden ten čas a to je dobrá bída. Bylo by dobré to doupravit.
@ TomasFoxx « stř 12:44 pm »
u tech kosti musi byt jmeno dyl, realne jsem ted v zamasku jen behal kolem zlute a cervene a kradl jim to ze zeme
@ Mionix « stř 12:41 pm »
@Valkaryan,  budou. Vyčkejte prosím do zítra.
@ Vydesenej « stř 12:40 pm »
Já teda čekal že to bude 15min jedna 15min druha 15min 3 a dál :D a ne že dropnu všechny naráz ale ok no
@ Relly « stř 12:30 pm »
@TomasFoxx,  To je záměr. Vracíme se do starých časů.
@ TomasFoxx « stř 12:25 pm »
a ent je prej nejakej buglej, ze ukazuje chx
@ TomasFoxx « stř 12:24 pm »
1v1 poust ch3
@ TomasFoxx « stř 12:24 pm »
@Vydesenej,  tak pod
@ Narsi « stř 12:21 pm »
Zdravím, je to v řešení. Děkujeme za trpělivost.
@ Vydesenej « stř 12:03 pm »
Tak já tě tímto vyhlašuju
@ TomasFoxx « stř 12:01 pm »
nefunguje vam vyhlaseni boha, tu cekame zbytecne
@ Valkaryan « stř 10:07 am »
Kdy budou v prodeji kloubouky?
@ Mionix « stř 7:39 am »
@Nonepovideeej,  Nejdou, jediné co jdou jsou z truhel. Ty co jsou z kalendáře se nově nastavovali neprodejné. Aby si nedělali hráči 100vky účtů a pak to neprodávali.
@ Vydesenej « stř 7:00 am »
Díky že jste udělali nějaký zajimavý vstup do Ugorohu a není to zas to stejné :)
@ Nonepovideeej « úte 11:38 pm »
Může mi někdo říct, proč nejdou dát do shopu zahradnická povolení z eventu a ani s nimi obchodovat? :(
@ Vydesenej « úte 5:47 pm »
Se to dostane ta údržba až na čtvrtek možná
@ gagefranjo « úte 4:11 pm »
Přicházejí velký změny (korektury)
@ Hakan « úte 12:53 pm »
To posouvání údržby je fakt parádní :lol:
@ Nonepovideeej « čtv 8:55 pm »
@Mionix,  Krásná práce :)
@ Mionix « čtv 6:57 pm »
@Nonepovideeej,  proto jsem to psal. GA byl tak šikovný, že to dokázal opravit bez údržby. :-)
@ Nonepovideeej « čtv 4:35 pm »
Mně se meteory dneska už spawnují celý den normálně :)
@ Mionix « čtv 7:48 am »
Tak chyba se spawnem meteorů snad opravena. Vyzkoušejte.
@ kovardominik « stř 9:55 pm »
když tu máme soutěž ke dni tance, všimnul si někdo že není ani jeden tanec při kterém by si postava s mečem v ruce neusekla hlavu a všechny ostatní části těla (kdyby to šlo samozřejmě)?
@ Mionix « stř 7:31 pm »
Ráno bude chviličková mimořádná údržba kvůli spawnu meteorů. Omlouváme se, GA hledá chybu.
@ Mionix « stř 6:00 pm »
@Nonepovideeej:up: děkuji
@ Nonepovideeej « stř 5:39 pm »
Ty meteory nejdou spawnout vůbec nikde, kde se normálně dají spawnout a eventové prémko mi taky nefunguje celý den..
@ Mionix « stř 4:52 pm »
@reeenda,  on sám z nedostupného místa zmizí a objeví se jinde, do toho sahat GM nesmí

Who is chatting

offline Mionix