Môj pohľad na válku
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
-
- Lv.14
- Příspěvky: 103
- Registrován: stř 18. bře 2015 17:29:49
- Dal poděkování: 4 poděkování
- Dostal poděkování: 17 poděkování
Re: Môj pohľad na válku
Co myslíš že se stane když healer stojí a skilluje 10 minut v kuse do všech v okolí a za každého takového dostane CB? Takhle třeba zabil 5 hráču to je 45 CB když to jsou velké lvly. A ted když bude brát ze všech třeba dáme tomu 30 hráču za tu dobu ? 30x2-5 CB ?? asi dost rozdíl
A ted přiklad mě...přiběhnu nasolím skilly do chumlu zabiju jednoho..dostanu 8-9 CB...po změne přiběhnu zabiju jednoho tak se podílím dostanu kolik? 1cb za dmg a 2 odměna za smrt? takže 3 CB...bud chumel přežiju a stihnu poodběhnout a mám šanci že získám dalších par CB a nebo zemřu a konec.
A ted přiklad mě...přiběhnu nasolím skilly do chumlu zabiju jednoho..dostanu 8-9 CB...po změne přiběhnu zabiju jednoho tak se podílím dostanu kolik? 1cb za dmg a 2 odměna za smrt? takže 3 CB...bud chumel přežiju a stihnu poodběhnout a mám šanci že získám dalších par CB a nebo zemřu a konec.
- Eldik
- Lv.20
- Příspěvky: 269
- Registrován: pon 27. pro 2010 13:54:56
- Dal poděkování: 3 poděkování
- Dostal poděkování: 105 poděkování
Re: Môj pohľad na válku
Někde už jsem to určitě psal, ale tak tedy znovu.
Ještě poznámka, pokud by takhle počítala všechna kasina a herny, nikdy by nic neotevřely, protože by zkrachovaly na myšlence, " Co kdyby někdo vyhrál 30x po sobě během jednoho týdne JACKPOT ? "
Tohle co píšeš je krajní situace, která může nastat i teď. Ano, může 10 minut stát a odstřelovat (už tahle část je nepravděpodobná) a skillovat do celkem 30-ti hráčů, jak říkáš, v tom případě by muselo všech 30 hráčů umřít(opět snížení pravděpodobnosti, výrazné), níkdo z nich by se neuzdravil nad 80% (další snížení), a on musel opravdu 10 minut v kuse stát. Potom všem by dostal nějaké CB, předpokládám, že takový healer už bude mít nějakou tu výbavu, takže při tvém počtu dá v maximálním případě 150 CB za 10 minut, když jsi z toho odečteš (pomyslně) všechny ty pravděpodobnosti, které by musely nastat, dostaneš se na nějakých 40-100CB za 10 minut, což odpovídá momentálnímu nastavení CB pro hráče, kteří už něco umějí.Co myslíš že se stane když healer stojí a skilluje 10 minut v kuse do všech v okolí a za každého takového dostane CB? Takhle třeba zabil 5 hráču to je 45 CB když to jsou velké lvly. A ted když bude brát ze všech třeba dáme tomu 30 hráču za tu dobu ? 30x2-5 CB ?? asi dost rozdíl
Ještě poznámka, pokud by takhle počítala všechna kasina a herny, nikdy by nic neotevřely, protože by zkrachovaly na myšlence, " Co kdyby někdo vyhrál 30x po sobě během jednoho týdne JACKPOT ? "
Dost silně pochybuji, že když z každého náletu na dav máš 8-9 CB, (já osobně hraji také za mentala ) uděláš průměrně za 10 minut řekněme 40 "náletů " ,protože nic nevydržíš, z těch 40 náletů si vezmeš možná z každého pátého nějaké CB. Tak a teď si vem, že ze všech těch 40-ti náletů dostaneš nějaké CB, přispěl jsi přeci také na smrti protihráčů a zasloužíš si odměnu. Je to zcela spravedlivé a logické, je to na jiné úrovni než je válka teď.A ted přiklad mě...přiběhnu nasolím skilly do chumlu zabiju jednoho..dostanu 8-9 CB...po změne přiběhnu zabiju jednoho tak se podílím dostanu kolik? 1cb za dmg a 2 odměna za smrt? takže 3 CB...bud chumel přežiju a stihnu poodběhnout a mám šanci že získám dalších par CB a nebo zemřu a konec.
Když se budete cítit úplně zbyteční, vzpomeňte si na kámen magie.
-
- Lv.14
- Příspěvky: 103
- Registrován: stř 18. bře 2015 17:29:49
- Dal poděkování: 4 poděkování
- Dostal poděkování: 17 poděkování
Re: Môj pohľad na válku
Dobře řeknu ti teda že MissiPippi ti tam vydrží hodně minut obstřelovat....řekl bych že 30 hráču za 10 minut jsem i dost podsadil protože kouzla healera se dost rozšiřují na více hráču. Takže jen tato hráčka bych řekl že z momentálních 400-500CB co dělá by za první válku s jiným systémem dostala 2x tolik CB. Za válku zemřou 2 říše cca vždy 1200-1500x takžé mé číslo není nemožné...ještě jste psali odměna za smrt 2CB tak to také k tomu připočti že určitě někoho zabije vemem těch 5 hráču takže 10 CB dalších navíc...
Nemluvím o TICOCHIM apod. kteří sice mají menší K/D ale jejich dmg protože mají TOP věci a vše na dmg do útoku budé taktéž 2x větší zisk CB jak ted...
Jak mohu dostat ze všech náletu nějaké CB když zemřu? Tím se vaším systémem dostávám ze hry a má odměna je 0. To bych musel nasolit skilly...běžet někam hned pryč pokud mě cestou nezabijou lukaři nebo healeři doléčit se a vrátit zpátky a dát si zase skilly. Ale to je teda systém vyžírání CB jen tím že jsem uštědřil nějaký DMG, ale je tak malý že stejně dostanu 1CB nebo 0.
Mužeme o chybách tvého systému diskutovat do nekonečna
:D
Další příklad...na hráče co má tedy obrany a jede styl TANK dá DMG dohromady aniž by se dovyléčil přes 80% 10 hráču protože je v chumlu...kolik získáji hráči CB za zabití hráče? Hranici CB na hráče nemužeš dát vysokou protože někdo zabije sám hráče a pojede s CB do nebes a nemužeš dát tak málo aby za zabití hráče měli někteří 0,4 bodu a to je matematicky zaokrouhlení 0. Protože se přece pošítá z udělaného DMG %...takže jsou tam kde byli do ted
nedostanou nic.
Takže počet CB za hráče je tady tvuj největší problém. Neuděláš takovou hodnotu aby byly přiměřené CB pro skupinu nebo hráče co zabije sám.
Nemluvím o TICOCHIM apod. kteří sice mají menší K/D ale jejich dmg protože mají TOP věci a vše na dmg do útoku budé taktéž 2x větší zisk CB jak ted...
Jak mohu dostat ze všech náletu nějaké CB když zemřu? Tím se vaším systémem dostávám ze hry a má odměna je 0. To bych musel nasolit skilly...běžet někam hned pryč pokud mě cestou nezabijou lukaři nebo healeři doléčit se a vrátit zpátky a dát si zase skilly. Ale to je teda systém vyžírání CB jen tím že jsem uštědřil nějaký DMG, ale je tak malý že stejně dostanu 1CB nebo 0.
Mužeme o chybách tvého systému diskutovat do nekonečna

Další příklad...na hráče co má tedy obrany a jede styl TANK dá DMG dohromady aniž by se dovyléčil přes 80% 10 hráču protože je v chumlu...kolik získáji hráči CB za zabití hráče? Hranici CB na hráče nemužeš dát vysokou protože někdo zabije sám hráče a pojede s CB do nebes a nemužeš dát tak málo aby za zabití hráče měli někteří 0,4 bodu a to je matematicky zaokrouhlení 0. Protože se přece pošítá z udělaného DMG %...takže jsou tam kde byli do ted

Takže počet CB za hráče je tady tvuj největší problém. Neuděláš takovou hodnotu aby byly přiměřené CB pro skupinu nebo hráče co zabije sám.
- Eldik
- Lv.20
- Příspěvky: 269
- Registrován: pon 27. pro 2010 13:54:56
- Dal poděkování: 3 poděkování
- Dostal poděkování: 105 poděkování
Re: Môj pohľad na válku
Ale udělám.
-Počet zaplněných indexů = 1 (počet prvků v poli kam se uložilo dmg od jednoho jediného hráče, lajcky řečeno, zabiju někoho úplně sám )
HODNOTA POSTAVY V CB : Dle součastného měřítka
-Počet zaplněných indexů = 2 (dva hráči zabili soupeře)
HODNOTA POSTAVY V CB : Dle součastného měřítka * 1.2
-Počet zaplněných indexů = 3 (tři hráči zabili soupeře)
HODNOTA POSTAVY V CB : Dle součastného meřítka * 1.4
-Počet zaplněných indexu = 4 (čtyři hráči zabili soupeře)
HODNOTA POSTAVY V CB : Dle součastného měřítka * 1.6
-Počet zaplněných indexů = 5
HODNOTA POSTAVY V CB : Dle součastného měřítka * 1.8
-Počet zaplněných indexů = 6
HODNOTA POSTAVY V CB : Dle součastného měřítka * 2
Tímto zůstanou velké hodnoty CB pro malé levely, pokud dokážou postavu zabít sami. Nedojde k zbytečně rozdílným hodnotám přidělování CB. Argumenty typu, 5 lidí vzalo dohromady 5% a ten šestý vzal 95% a dostane proto 19 CB opravdu neberu. Všechny hodnoty "Dle součastného měřítka" se musí vztahovat k určitému levelu, zde bych navrhoval 140 nebo 145. Popřípadě by se museli nastavit zvlášt hodnoty pro jednotlivé případy, ale to mi přijde pracnější.
-Počet zaplněných indexů = 1 (počet prvků v poli kam se uložilo dmg od jednoho jediného hráče, lajcky řečeno, zabiju někoho úplně sám )
HODNOTA POSTAVY V CB : Dle součastného měřítka
-Počet zaplněných indexů = 2 (dva hráči zabili soupeře)
HODNOTA POSTAVY V CB : Dle součastného měřítka * 1.2
-Počet zaplněných indexů = 3 (tři hráči zabili soupeře)
HODNOTA POSTAVY V CB : Dle součastného meřítka * 1.4
-Počet zaplněných indexu = 4 (čtyři hráči zabili soupeře)
HODNOTA POSTAVY V CB : Dle součastného měřítka * 1.6
-Počet zaplněných indexů = 5
HODNOTA POSTAVY V CB : Dle součastného měřítka * 1.8
-Počet zaplněných indexů = 6
HODNOTA POSTAVY V CB : Dle součastného měřítka * 2
Tímto zůstanou velké hodnoty CB pro malé levely, pokud dokážou postavu zabít sami. Nedojde k zbytečně rozdílným hodnotám přidělování CB. Argumenty typu, 5 lidí vzalo dohromady 5% a ten šestý vzal 95% a dostane proto 19 CB opravdu neberu. Všechny hodnoty "Dle součastného měřítka" se musí vztahovat k určitému levelu, zde bych navrhoval 140 nebo 145. Popřípadě by se museli nastavit zvlášt hodnoty pro jednotlivé případy, ale to mi přijde pracnější.
Když se budete cítit úplně zbyteční, vzpomeňte si na kámen magie.
- Cepino
- Lv.38
- Příspěvky: 1808
- Registrován: stř 14. bře 2012 10:01:55
- Dal poděkování: 874 poděkování
- Dostal poděkování: 1257 poděkování
Re: Môj pohľad na válku
Celé téma mi tak připadá, že vzniklo z důvodu aby někdo získal ve válkách více CB než nyní nebo se posunul v tabulkách, protože si myslí, že má na víc a s nynějším systémem se nedokáže popasovat. Velice pochybuji, že tady jde někomu o blaho všech a o nějakou spravedlivost i kdyby sám na tom měl tratit. Vymýšlejí se tu všelijaké možnosti jak ubrat těm "vyžíračům" a přidat těm "zabijákům". Kde se bere ta jistota, že po případném zavedení by zisky nezůstaly stejné nebo naopak ti ostřelovači nezískávali ještě více jak nyní? To se pak začne zase vymýšlet něco nového? Proč nynější systém není dle vás spravedlivý, když zasazení poslední rány na mapě může jakákoliv postava? Proč ji tedy nezasadíte pokaždé vy a nemáte za válku 2000 CB, když ta "vyžírka" tu poslední ránu zasadit dokáže? Snažíte se tu o totální překopání zažitého letitého systému, který nějakým způsobem funguje a slibujete si od nového něco fantastického, i když záruku nemáte vůbec žádnou. Nakonec statistiky ohledně uděleného a obdrženého celkového a DMG to už je úplně na nic, když někdo může pobíhat po mapě a pobíjet za 15.000 DMG 95ky a druhý se mlátí v chumlu po 1.000 DMG. Jakou tohle bude mít vypovídající hodnotu? Naopak statistika třeba zabitých v řadě nebo počet vašich úmrtí nebo zabitých za celou válku nějakou hodnotu má. Těžko se ve válce bude někomu počítat kolikrát nepřítele řízl nebo ho postřelil do nohy. Zatím opravdu v jakémkoliv ze zdejších nápadů postrádám nějaký všeobecný užitek pro všechny, pro hru, pro větší počet účastníků ve válkách. Argumentuje se tu neustále zábavou ze hry, ale já v tom stále vidím jen snahu o větší osobní zisk jedinců. A co když nepřijde? Jen na závěr, na postech králů se točí surové, šamani, warové i ninjové, tak že bych řekl, že s každou postavou se dá získat velké množství CB a dosáhnout TOP. Někteří hráči se prostě s nynějším systémem vypořádávají velice dobře a je jedno jaká je to postava. Vůbec můj příspěvek nemyslím na nikoho ve zlém, sám nevím, co by mi případně navrhovaný systém přinesl, zda uškodil, či pomohl, ale nějak mám více otázek než odpovědí a mnoho nejasného a hlavně nevidím jasný přínos. Vždyť v každé válce se hlavně počítají zabití a oslavováni jsou ti, co je zneškodnili.
Naposledy upravil(a) Cepino dne stř 30. bře 2016 14:03:52, celkem upraveno 1 x.
![]() | Cepino19731 | Renegat | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() | 150 | Hotovo | P | P | P | M6 |
- Eldik
- Lv.20
- Příspěvky: 269
- Registrován: pon 27. pro 2010 13:54:56
- Dal poděkování: 3 poděkování
- Dostal poděkování: 105 poděkování
Re: Môj pohľad na válku
To je stála dokola, má tu cenu psát nějaké návrhy, když Cepino vidí ve všem jen vlastní obohacování? Pokud jsi tak moc světaznalý, tak určitě víš, že systém poslední rány není téměř už v žádné hře, je to primitivní způsob jak něčeho dosáhnout. Nechápu co ti vadí, tady je jasně několikrát napsáno za jakým je to účelem, učel je spravedlivé dělení CB a možnost využití zaznamenaných hodnot dalším cílům. SPRAVEDLIVÉ, to je to slovo, které ti nejspíše chybí. Je mi úplně jedno, jestli budu dávat stejně, více, nebo méně, bude to zkrátka spravedlivé, to jen většina z vás jste jen sobci, co se bojí, že přijdou o CBčka, nebo nedejbože někdo lepší bude dávat více než vy. Proč nezasadím poslední ránu já a nemám 2k CB za war? Tohle jsou opravdu směšné argumenty, možná proto, že chcem hru někam posunout a ne držet jí furt dole jako komunisté drželi nás. Já se objevuji v každé válce v prvních příčkách, tak proč chci změnu, když jsem vlastně už teď dobrý?
"Nakonec statistiky ohledně uděleného a obdrženého celkového a DMG to už je úplně na nic, když někdo může pobíhat po mapě a pobíjet za 15.000 95ky a druhý se mlátí v chumlu po 1.000. " Tak tuhle větu opravdu nechápu. 15.000 je číslo? Ta tečka je desetinná čárka nebo jen odděluje tisíce od desítek? Je to myšleno jako dmg nebo jako počet CB.
"Těžko se ve válce bude někomu počítat kolikrát nepřítele řízl nebo ho postřelil do nohy. " Ne odborníku, jde to úplně snadno. Navíc takové bláboly o postřelených nohách nám tu psát nemusíš. STATISTIKY : největší způsobené dmg, průměrně způsobené dmg, na kolika smrtí z celkového početu umření jsi se podílel (tato statistika tu je, jen by se podělila), počet vyslaných kouzel,tohle jsou zajímavé statistiky.
"Jen na závěr, na postech králů se točí surové, šamani, warové i ninjové, tak že bych řekl, že s každou postavou se dá získat velké množství CB a dosáhnout TOP. " Škoda jen, že byl královský systém přenastaven a KING SKORE ti neurčují jen CBčka. Opět, nesmyslný argument, nepodložený.
Něčemu nerozumíš? Raději se zeptej než začneš psát nějaké úvahy.
"Nakonec statistiky ohledně uděleného a obdrženého celkového a DMG to už je úplně na nic, když někdo může pobíhat po mapě a pobíjet za 15.000 95ky a druhý se mlátí v chumlu po 1.000. " Tak tuhle větu opravdu nechápu. 15.000 je číslo? Ta tečka je desetinná čárka nebo jen odděluje tisíce od desítek? Je to myšleno jako dmg nebo jako počet CB.
"Těžko se ve válce bude někomu počítat kolikrát nepřítele řízl nebo ho postřelil do nohy. " Ne odborníku, jde to úplně snadno. Navíc takové bláboly o postřelených nohách nám tu psát nemusíš. STATISTIKY : největší způsobené dmg, průměrně způsobené dmg, na kolika smrtí z celkového početu umření jsi se podílel (tato statistika tu je, jen by se podělila), počet vyslaných kouzel,tohle jsou zajímavé statistiky.
"Jen na závěr, na postech králů se točí surové, šamani, warové i ninjové, tak že bych řekl, že s každou postavou se dá získat velké množství CB a dosáhnout TOP. " Škoda jen, že byl královský systém přenastaven a KING SKORE ti neurčují jen CBčka. Opět, nesmyslný argument, nepodložený.
Něčemu nerozumíš? Raději se zeptej než začneš psát nějaké úvahy.
Když se budete cítit úplně zbyteční, vzpomeňte si na kámen magie.
- Cepino
- Lv.38
- Příspěvky: 1808
- Registrován: stř 14. bře 2012 10:01:55
- Dal poděkování: 874 poděkování
- Dostal poděkování: 1257 poděkování
Re: Môj pohľad na válku
Neodpověděl jsi mi téměř na nic. Jediné čeho se vždy snažíš, je někoho zesměšnit, urazit nebo mi téměř pokaždé kázat, co mám nebo nemám kde psát. Tuším, že nejsi moderátor fora, aby jsi se na něj pasoval. Přijde mi tohle téma ne jako diskuse, ale jako diktát. Budiž ač už se něco udělá či ne, nějak se s tím sžiji. Vůbec nemáš ani ponětí, jak by případný návrh zafungoval, ale jsi si naprosto jist, že bude spravedlivý. V tom případě mi řekni, co není spravedlivého na současném? On někdo nyní nemůže dorazit nepřítele? Způsobené DMG maximální 30.000 jednomu soupeři nebo 1.500.000 za celou válku, stejně jako počet seslaných kouzle má pro mě nulovou hodnotu, která by mi v něčem o mém hraní vypovídala. A na závěr, je zajímavé, že z 95% toho krále mají ti, co mají nejvíce CB, pokud splní pár drobností kolem. Končím, už ode mě a mých dotazů máš pokoj. Buď na otázky odpovědět nechceš, nebo vůbec netušíš, co by jsi měl napsat. Odpovědi na dotazy typu, to je směšné opravdu není odpovědí. Víš co, nadiktuj si jak ti mají hru naprogramovat. A ahoj.
Naposledy upravil(a) Cepino dne stř 30. bře 2016 14:22:32, celkem upraveno 1 x.
![]() | Cepino19731 | Renegat | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() | 150 | Hotovo | P | P | P | M6 |
- tyranka
- Lv.26
- Příspěvky: 670
- Registrován: pát 13. črc 2012 12:11:45
- Bydliště: KM
- Dal poděkování: 262 poděkování
- Dostal poděkování: 254 poděkování
Re: Môj pohľad na válku
Eldiku jen se zeptám. Myslíš si, že pokud by to bylo snadné to předělat, jak tu píšeš, že by se nad tím Saggi a spol nezamyleli a nezkusili něco vymyslet třeba jen na testovacím serveru pokud by to vůbec jelo a bylo zrealizovatelné? Osobně vím, že cepíno ať je jaký je jinou hru než ekuru nehraje takže neví, co je na jiných hrách realizoné.
Majitelka cechu a pozemku DragonForce.
![]() | fixi | Renegat | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() | 150 | Full | 2xP | P | 2xP | G3+ |
- Eldik
- Lv.20
- Příspěvky: 269
- Registrován: pon 27. pro 2010 13:54:56
- Dal poděkování: 3 poděkování
- Dostal poděkování: 105 poděkování
Re: Môj pohľad na válku
Já psal Scriptovi a nenapsal mi nic o tom, že to tak zkoušeli udělat. Takže nejspíše ne.
Zdravím, reálné to je. Zatížení systému by bylo podle mého odhadu nízké až střední. Pokud jde o úplnost návrhu, na té je třeba ještě výrazně zapracovat.
Když se budete cítit úplně zbyteční, vzpomeňte si na kámen magie.
-
- Lv.19
- Příspěvky: 213
- Registrován: pon 20. pro 2010 19:04:17
- Dal poděkování: 45 poděkování
- Dostal poděkování: 27 poděkování
Re: Môj pohľad na válku
Je fajn, že Script potvrdil reálnost zpracování, na druhou stranu má pravdu, že by se to muselo ještě hodně doladit. Mě akorát mrzí, že když někdo přijde s něčím novým, nějakým nápadem hru někam posunout trochu jinam tak je hned osočován, že brečí, že to nezvládá a tak to chce lehčí atd, samé negativní reakce. Sám jsem to tu psal několikrát, že nemám problém s tím jak to teď je, ale proč to neposunout někam dál? Vždyť po přechodu na nový bodový systém by se dalo využít právě více statistických údajů k úplně novým válkám, mapám, stylu hry atd. Nikdo teď není schopen napsat jestli by jsme měli víc CB nebo míň, to je věc samotné konečné fáze balancování, ale proč to nezkusit? Věřím, že by to opravdu mohlo posunout pvp někam dál a i války říší by dostaly nový rozměr. Nikdo neříká, že se to zavede a bude to fungovat, ale nechápu ty negace a osočování hned od prvního kroku kdy nad tím uvažujeme a zkoušíme různé varianty jak by to mohlo fungovat. Já třeba napsal nějakou cestu, Eldík napsal trochu odlišnou cestu počítání a způsobu jak si to představuje, ale to neznamená, že se hned do něho pustím, že má jiný názor
.
V mnoha dalších hrách to funguje na podobných principech a pvp je tam ve veliké oblibě, právě kvůli rozmanitosti způsobu ohodnocení.

V mnoha dalších hrách to funguje na podobných principech a pvp je tam ve veliké oblibě, právě kvůli rozmanitosti způsobu ohodnocení.
Tana83
Dragon Shaman
130+ lvl
Dragon Shaman
130+ lvl
-
- Chat Center
-
- You do not have permission to post in chat.


@
Suko201 « čtv 5:10 pm »


@
TomasFoxx « čtv 4:05 pm »


@
diver « čtv 3:34 pm »


@
Suko201 « čtv 3:07 pm »


@
diver « čtv 2:01 pm »


@
Suko201 « čtv 11:21 am »


@
neasy « čtv 9:59 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:46 am »


@
neasy « čtv 9:41 am »


@
p4tresss « čtv 9:39 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:34 am »


@
neasy « čtv 9:32 am »


@
p4tresss « čtv 9:31 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:31 am »


@
neasy « čtv 9:31 am »


@
p4tresss « čtv 9:30 am »


@
neasy « čtv 9:30 am »


@
p4tresss « čtv 9:29 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:25 am »


@
TomasFoxx « čtv 9:23 am »


@
neasy « čtv 9:17 am »


@
Vydesenej « čtv 9:06 am »


@
Hakan « stř 11:44 pm »


@
MastnyRozek « stř 7:44 pm »


@
Narsi « stř 7:43 pm »


@
MastnyRozek « stř 7:41 pm »


@
Mionix « stř 5:46 pm »


@
Suko201 « stř 5:04 pm »


@
Narsi « stř 4:09 pm »


@
TomasFoxx « stř 4:05 pm »


@
TomasFoxx « stř 1:50 pm »


@
Suko201 « stř 1:03 pm »


@
Narsi « stř 1:02 pm »


@
Suko201 « stř 12:58 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:44 pm »


@
Mionix « stř 12:41 pm »


@
Vydesenej « stř 12:40 pm »


@
Relly « stř 12:30 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:25 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:24 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:24 pm »


@
Narsi « stř 12:21 pm »


@
Vydesenej « stř 12:03 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:01 pm »


@
Valkaryan « stř 10:07 am »


@
Mionix « stř 7:39 am »


@
Vydesenej « stř 7:00 am »


@
Nonepovideeej « úte 11:38 pm »


@
Vydesenej « úte 5:47 pm »


@
gagefranjo « úte 4:11 pm »


@
Hakan « úte 12:53 pm »


@
Nonepovideeej « čtv 8:55 pm »


@
Mionix « čtv 6:57 pm »


@
Nonepovideeej « čtv 4:35 pm »


@
Mionix « čtv 7:48 am »


@
kovardominik « stř 9:55 pm »


@
Mionix « stř 7:31 pm »


@
Mionix « stř 6:00 pm »


@
Nonepovideeej « stř 5:39 pm »


@
Mionix « stř 4:52 pm »