Možnosti hry a nove projekty?

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Odpovědět
DaveB
Lv.10
Lv.10
Příspěvky: 65
Registrován: úte 24. lis 2015 13:19:54
Dal poděkování: 5 poděkování
Dostal poděkování: 1 poděkování

Re: Možnosti hry a nove projekty?

Příspěvek od DaveB » pon 04. dub 2016 13:10:00

ondra852 píše:Resi se tu nejaka nova mapa, ale je hromada map, ktere jsou urcene pro mensi levely (pod level 100) a ty jsou krome obcasneho dropu na ukoly jako je biolog a pripadne veci na vylepsovani veci z entarianu absolutne nevyuzite a vlastne vice mene uplne zbytecne.

Kdo chodi zabijet monstra do ledove zeme, ohnive zeme, pouste, lesu, chramu, jeskyne vyhnanstvi? Kazdy naexpi v prvni, druhe mape a pak jde do zeme pritazlivosti mlatit kameny. Spis bych se zamyslel nad tim, jestli by nebylo lepsi, kdyby se tyto "nevyuzite" mapy nedaly vyuzit napriklad nejakym systemem opakovatelnych ukolu zadavanych nejakym NPC vzdy v konkretni mape a odpovidajici odmenou, ktera muze konkurovat dropu z meteoru v zemi pritazlivosti, aby hra nebyla pro nove hrace jen o zniceni tisice kamenu pro vydelek na 100% buff. Proc chodi vsichni expit na meteory level 90 ne levelech 90 - 100? Proc nekdo nezajde napriklad do jeskyne?

Od levelu 1 az do levelu 120, kdy clovek muze teoreticky jit do HG je cela hra o tom, ze se hrac prehrabuje v tune nesmyslneho dropu u meteoru nebo ve swampu a hleda tam pruty a par dalsich cennych veci. Ano existuje i jina moznost jako je napriklad zabijeni bossu, kopani rud a dalsi, ale to se nikdy nevyrovna swampu a na mensim levelu zemi pritazlivosti. Hlavne ve swampu hrac nasbira ciste yangy a nemusi nic slozite prodavat, takze to vice mene hrace nuti delat tuto jednu cinnost, ktera je extremne nudna, stereotypni a otravna diky nesmyslnemu dropu blbosti (urcite hrac na levelu 100+ vyuzije brneni a zbrane od levelu 61 a 65). Tohle je duvod, proc ja osobne jsem nikdy u tehle hry (serveru) nevydrzel dele a level 120 tak delal skoro 4 roky. Tezce nechapu co je tak super zabavneho na tom, kdyz je hra o sbirani jedne pouzitelne veci mezi 1000 nesmyslama, ktere nemaji realne vyuziti.

Osobne si myslim, ze by to pro mensi levely (mene nez 120) chtelo vice map ve stylu HG, kde pujde vydelat treba trochu hure nez ve swampu, ale nebude to jen o tom, ze si clovek nahodi 100% buff a pak se bude pokouset sebrat prut zlata a k tomu by mohli poslouzit klidne jiz stavajici mapy, ktere jsem zminoval v kombinaci s ukoly, za ktere by hrac obdrzel seriozni odmeny.
To je přesně ono, kdyz jsme začínali my treba pred 4 rokama, tak bylo VSUDE plno i zelený, červený les apod...
Prostě jsme meli vic možností ted v těchto mapach nevydělás vůbec nic jen pritazlivku a to každého kdo začíná bude bavit tak týden. Ono vydělávat na metinech, kde das auru a čekáš nez se to zničí a pak 5min hledat cenné věci neni moc zábava a brzy omrzí
:jinno:

KapkaRosy
Lv.16
Lv.16
Příspěvky: 150
Registrován: ned 13. úno 2011 7:09:40
Dal poděkování: 15 poděkování
Dostal poděkování: 98 poděkování

Re: Možnosti hry a nove projekty?

Příspěvek od KapkaRosy » pon 04. dub 2016 14:11:18

Mno a co tedy zatraktivnit "staré mapy" tím, že zrušíme přitažlivku a navýšíme počet meteorů v jejich původních lokacích?
To je jedna z cest.

A pak je tu ještě ten povzdech, že skoro nic není výzva když máte 100% buff. Tak proč ho tedy nezrušit a nevrátit zpátky na těch původních 81%?
Mimochodem je odzkoušeno, že i s tímhle buffem lze chodit do Swampu a fungovat tam. To samé do HG. Jen Entarián by trochu potřeboval poladit.

Ono totiž dost záleží na tom, jakým stylem hrajete. Pokud je vaší prioritou co nejvyšší zisk na úkor zábavnosti, pak se nedivím, že vás hra nudí. Mít postavu u meteoru, kafe položený na mezerníku, a jednou za 3 minuty překliknout okno s oblíbeným filmem, aby se postava nabuffovala a posbírala drop... Tohle nemůže zákonitě bavit nikoho. No možná z počátku ano, ale velmi brzy dojde do stádia, kdy zjistí, že ho hra nudí. Ovšem místo, aby začal skutečně hrát, tak spamuje forum, support, PMky adminů, tím, že se děsně nudí a že nutně potřebuje novou mapu.

Pokud si však chcete skutečně hrát, pak vám garantuji, že hra nabízí spoustu zábavy již na těch nižších levelech. Mám osobně odzkoušeno.

EDIT: zrušení 100% se týká pouze Požehnání. Naopak si umím představit navýšení kritického útoku, kvůli vyšší šanci na dmg skillem. A také proto, aby šamani měli důvod mít stále inteligenci na maximu.
Jednou žoldák, vždycky žoldák.
Hra je skutečnou hrou teprve ve chvíli, kdy se baví všichni kdo ji hrají. Zkuste na to nezapomínat.
Prý se nehodí aby se bývalý moderátor vyjadřoval z účtu bývalého moderátora. Někdo v teamu chce z Mithry rebela. Tak mu to dopřejeme. :-)

sizmik
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 216
Registrován: čtv 17. zář 2015 8:40:54
Dal poděkování: 29 poděkování
Dostal poděkování: 47 poděkování

Re: Možnosti hry a nove projekty?

Příspěvek od sizmik » pon 04. dub 2016 16:09:18

KapkaRosy píše:Mno a co tedy zatraktivnit "staré mapy" tím, že zrušíme přitažlivku a navýšíme počet meteorů v jejich původních lokacích?
To je jedna z cest.

A pak je tu ještě ten povzdech, že skoro nic není výzva když máte 100% buff. Tak proč ho tedy nezrušit a nevrátit zpátky na těch původních 81%?
Mimochodem je odzkoušeno, že i s tímhle buffem lze chodit do Swampu a fungovat tam. To samé do HG. Jen Entarián by trochu potřeboval poladit.

Ono totiž dost záleží na tom, jakým stylem hrajete. Pokud je vaší prioritou co nejvyšší zisk na úkor zábavnosti, pak se nedivím, že vás hra nudí. Mít postavu u meteoru, kafe položený na mezerníku, a jednou za 3 minuty překliknout okno s oblíbeným filmem, aby se postava nabuffovala a posbírala drop... Tohle nemůže zákonitě bavit nikoho. No možná z počátku ano, ale velmi brzy dojde do stádia, kdy zjistí, že ho hra nudí. Ovšem místo, aby začal skutečně hrát, tak spamuje forum, support, PMky adminů, tím, že se děsně nudí a že nutně potřebuje novou mapu.

Pokud si však chcete skutečně hrát, pak vám garantuji, že hra nabízí spoustu zábavy již na těch nižších levelech. Mám osobně odzkoušeno.

EDIT: zrušení 100% se týká pouze Požehnání. Naopak si umím představit navýšení kritického útoku, kvůli vyšší šanci na dmg skillem. A také proto, aby šamani měli důvod mít stále inteligenci na maximu.
Osobně bych zrušení přitažlivky a navýšení dropů metinů v ostatních lokací velmi rád uvítal, hned by to bylo zábavnější, avšak měl by se asi o trošku zvětšit drop z nich. Nebo je možnost zvětšit drop z metinů v které přirozeně padají v jejich lokacích a snížit drop z těch v přitažlivce :)

Uživatelský avatar
Eldik
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 269
Registrován: pon 27. pro 2010 13:54:56
Dal poděkování: 3 poděkování
Dostal poděkování: 105 poděkování

Re: Možnosti hry a nove projekty?

Příspěvek od Eldik » pon 04. dub 2016 16:51:39

Nechtěl by jsi nám Mithro naznačit, jakým směrem máte v plánu s hrou hýbat? Zda je vaše priorita opravování chyb, nebo vymýšlení něčeho nového. Kdy se uskuteční ono navýšení levelů a přijde něco s tím? Stačí jen náťuky.

Díky.
Když se budete cítit úplně zbyteční, vzpomeňte si na kámen magie.

KapkaRosy
Lv.16
Lv.16
Příspěvky: 150
Registrován: ned 13. úno 2011 7:09:40
Dal poděkování: 15 poděkování
Dostal poděkování: 98 poděkování

Re: Možnosti hry a nove projekty?

Příspěvek od KapkaRosy » pon 04. dub 2016 17:57:46

Eldik píše:Nechtěl by jsi nám Mithro naznačit, jakým směrem máte v plánu s hrou hýbat? Zda je vaše priorita opravování chyb, nebo vymýšlení něčeho nového. Kdy se uskuteční ono navýšení levelů a přijde něco s tím? Stačí jen náťuky.

Díky.
Chtěl. Ale protože se věnuji už pouze pravidlům a jejich dodržování, tak tyhle informace nemám. A i kdybych je měl, tak pořád platí, že...
"My nesmíme ani naznačovat."

Nezbývá než tedy čekat na nějaká oficiální vyjádření GM teamu.

Taky pro to tohle píšu odsud a ne z oficiálního účtu na foru.
Jednou žoldák, vždycky žoldák.
Hra je skutečnou hrou teprve ve chvíli, kdy se baví všichni kdo ji hrají. Zkuste na to nezapomínat.
Prý se nehodí aby se bývalý moderátor vyjadřoval z účtu bývalého moderátora. Někdo v teamu chce z Mithry rebela. Tak mu to dopřejeme. :-)

Uživatelský avatar
ondra852
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 256
Registrován: úte 26. dub 2011 19:44:40
Dal poděkování: 66 poděkování
Dostal poděkování: 218 poděkování

Re: Možnosti hry a nove projekty?

Příspěvek od ondra852 » pon 04. dub 2016 18:42:43

Udelani nejakych uzemi v "nevyuzitych" mapach, kde by se spawnovalo vetsi mnozstvi meteoru by urcite bylo dobre. Kdyby napriklad v ledove zemi bylo nekolik mist, kde by se spawnovalo 10 - 15 meteoru dabla (lvl 55) a dalsich nekolik mist s meteory smrti (lvl 65) a tato mista by mohl navic strezit napriklad nejaky boss (v techto pripadech pro meteor dabla vudce duchu a pro meteor smrti devitiocas) a verim, ze zabit bosse a pote nicit meteory v odlisne vypadajicich mapach by urcte bylo o mnoho zajimavejsi a zabavnejsi nez jezdit od jednoho kamene k druhemu v mape, ktera vypada skoro cela stejne.

Osobne me by nejvice potesilo, kdyby v kazde mape jako je poust, ohniva zeme, ledova zeme, udoli orku a dalsi bylo bud jedno misto nebo 3 (u kazde rise jedno), kam by se pridalo par NPC (a nejake objekty, aby to tvorilo jakousi vesnici/tabor). Kazde z techto NPC by zadavalo hraci ukol, ktery by mohl opakovat (bud bez jakychkoliv omezeni, pripadne jednou za den nebo by musel delat ukoly v nejakem poradi apod.). Ukol by se vzdy stahoval na konkretni mapu (napriklad zabit devitiocase a 10 meteoru smrti, ktere strezi nebo dojit do lokality, kde rostou urcite bylinky v zavisloti na dane mape, nasbirat jich urcity pocet apod.) a za tento ukol by hrac obdrzel odmenu odpovidajici slozitosti a delce ukolu tak, aby u map pro nizsi levely (udoli orku) mela alespon polovicni hodnotu toho co si prumerny hrac vydela v zemi pritazlivosti za cas, ktery musi prumerny hrac venovat splneni tohoto ukolu. Pripadne by se mohl zrusit mnohdy az nesmyslny drop zbrani, brneni a dalsi vybavy nahodne po vsech mapach a hraci by dostavali casti vybavy na odpovidajici level za splneni techto ukolu (napriklad splnil bych ukol v udoli orku a obdrzel za nej nejakou ze zbrani od levelu 30 a tento ukol bych mohl stale opakovat a ziskat tak postupne vsechny zbrane co potrebuji a dalsi pripadne prodavat).

Dalsi moznosti by bylo, ze za splneni ukolu v dane oblasti by hrac ziskal propustku do dungeonu, do nehoz by byl vztup z kazde z techto map. Tento dungeon by byl podobny (klidne mapa by mohla byt stejna) jako je vez demonu a nachazeli by se v nem monstra, meteory a boss z dane mapy. Jako priklad co bych si pod timto predstavoval uvedu mozny dungeon v udoli orku. Hrac by splnil u nejakeho z NPC ukol v kterem by pomohl vycistit udoli zabitim urciteho poctu nekolika druhu orku a pote by obdrzel propustku do dungeonu orku (ukol by mohl plnit opakovane). Pote by mohl projit bud pres NPC nebo portal do dungeonu (propustka by mu byla odebrana). V tomto dungeonu by vycistil patro se zelenymi orky, patro s cernymi, v dalsim rozbil meteory level 40, zabil vrchniho orka (z toho by ziskal urcity pocet yang a napriklad fms +5 +6 a dalsi casti vybavy odpovidajici levelu mapy a dungeonu). Dalsi patra by byla slozitejsi (podobne ukoly jako ve vezi - najit klic v urcitem case, zabit monstra na cas apod.). V poslednim patre by byl boss, ktery by byl slozitejsi, takze by ho dali jen ti lepsi hraci nebo pripadne skupina hracu (odmena z bosse by byla jako u prvniho, ale vetsi pocet yangu a casti vybavy +7 +8 +9). Mohlo by se take udelat, ze drop z bosse v techto dungeonech by nebyl omezen levelem, ale monstra a bossove by byli v pripade, ze do dungeonu jdou vyssi levely slozitejsi (vetsi damage, vice zivotu).

Uživatelský avatar
tyranka
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 670
Registrován: pát 13. črc 2012 12:11:45
Bydliště: KM
Dal poděkování: 262 poděkování
Dostal poděkování: 254 poděkování

Re: Možnosti hry a nove projekty?

Příspěvek od tyranka » pon 04. dub 2016 19:57:21

ondra852 píše: Dalsi moznosti by bylo, ze za splneni ukolu v dane oblasti by hrac ziskal propustku do dungeonu, do nehoz by byl vztup z kazde z techto map. Tento dungeon by byl podobny (klidne mapa by mohla byt stejna) jako je vez demonu a nachazeli by se v nem monstra, meteory a boss z dane mapy. Jako priklad co bych si pod timto predstavoval uvedu mozny dungeon v udoli orku. Hrac by splnil u nejakeho z NPC ukol v kterem by pomohl vycistit udoli zabitim urciteho poctu nekolika druhu orku a pote by obdrzel propustku do dungeonu orku (ukol by mohl plnit opakovane). Pote by mohl projit bud pres NPC nebo portal do dungeonu (propustka by mu byla odebrana). V tomto dungeonu by vycistil patro se zelenymi orky, patro s cernymi, v dalsim rozbil meteory level 40, zabil vrchniho orka (z toho by ziskal urcity pocet yang a napriklad fms +5 +6 a dalsi casti vybavy odpovidajici levelu mapy a dungeonu). Dalsi patra by byla slozitejsi (podobne ukoly jako ve vezi - najit klic v urcitem case, zabit monstra na cas apod.). V poslednim patre by byl boss, ktery by byl slozitejsi, takze by ho dali jen ti lepsi hraci nebo pripadne skupina hracu (odmena z bosse by byla jako u prvniho, ale vetsi pocet yangu a casti vybavy +7 +8 +9). Mohlo by se take udelat, ze drop z bosse v techto dungeonech by nebyl omezen levelem, ale monstra a bossove by byli v pripade, ze do dungeonu jdou vyssi levely slozitejsi (vetsi damage, vice zivotu).

koukám, že hraješ i jiný privát než Ekuru,ale budiž.
Nevidím však žádný efekt z nějakého dungu. V jeskyni skoro nikdo není mimo ty co dropují mušle nebo občas rezavé čepele na biologa a o pavoučáku nemluvím, tam nikdo není. NPC postavy pokud by zadávaly úkol můžou klidně být v 1 a 2 městě, proč je tahat jinam.

Mi příde, že ve chvíli kdy někdo udělá nějaký privát a má tam něco jiného než je na Ekuře tak to chcete i tu. ( můj názor)
Majitelka cechu a pozemku DragonForce.
Obrázek fixi RenegatObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
ObrázekObrázek150Full2xPP2xPG3+

Uživatelský avatar
ondra852
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 256
Registrován: úte 26. dub 2011 19:44:40
Dal poděkování: 66 poděkování
Dostal poděkování: 218 poděkování

Re: Možnosti hry a nove projekty?

Příspěvek od ondra852 » pon 04. dub 2016 20:45:35

Kdyby jsi cetla zbytek meho prispevku a predchozi prispevky, tak by jsi pochopila o co tu jde a ze zde vubec nejde o to, ze by tady chtel nekdo neco z jineho serveru. Tvoje reakce mi fakt prijde uplne mimo.

Ten posledni odstavec co jsem psal ani neni moc realne realizovat jako update, protoze by to nemohlo takovym zpusobem na jiz zabehnutem serveru fungovat. Je to spis takova moje predstava, jakym stylem bych idealne udelal svuj server na hru metin2 (pokud by na to byl dostatek casu a nedelal jsem servery pro jinou hru).

Uživatelský avatar
Spartaa16
Lv.25
Lv.25
Příspěvky: 522
Registrován: ned 17. lis 2013 20:07:12
Bydliště: Kroměříž
Dal poděkování: 215 poděkování
Dostal poděkování: 197 poděkování

Re: Možnosti hry a nove projekty?

Příspěvek od Spartaa16 » pon 04. dub 2016 21:56:36

To s tím zrušením 100% buffu se mi nelíbí a zrušit přitažlivku a naházet meteory do map se mi zdá taky hodně mimo :shock:
takhle dropové by se vám na to vykašlali úplně a ve swampu by vám lidi taky hodně poděkovali...
Můj názor je, že než vymýšlet takový změny, tak dotoho radši nerýpat vůbec a nechat to tak, jak to je...
Já sem se hrou spokojenej, akorád mě mrzí, že na to, kolik je tu map, nemají mapy jako (zelený les, červený les, ledovka...) žádné využití :(
Jinak pořád je Ekura nejlepší privát co existuje :clap:
P1P097 ©

Moje experimenty aneb kdo si hraje, nezlobí. :heart: 8-)
viewtopic.php?f=56&t=122291&p=1271816#p1271816

Četl jsem tak strašné věci o hraní na počítači, že jsem se raději rozhodl přestat číst.

Uživatelský avatar
MocnyBaka
Lv.4
Lv.4
Příspěvky: 16
Registrován: sob 17. kvě 2014 13:23:08
Dal poděkování: 7 poděkování
Dostal poděkování: 4 poděkování

Re: Možnosti hry a nove projekty?

Příspěvek od MocnyBaka » pon 04. dub 2016 23:36:14

Největší problém vidím v nevyužití většiny map. Poté přehlcenost obchodu, nadbytek surovin... Ale zas co se dá za několik let serveru čekat, že?
Vidím tu jedno, byť blbé a vskutku líné řešení. Takzvané "reskinuté" mapy. A co se jedná? Jde o to, že by se vzala stávající mapa-pro příklad tentokrát využiji Zelený les, a ta by se reskinula-Zůstal by i původní les, ale k němu by přibyl i ten další-Navýšil by se level monster, změnilo se počasí, barvy mapy a mobů, přidal by se odpovídající drop, přibyly by questy a možná i nějaké to nové NPCčko k tomu. Jde jen o návrh, ale myslím si, že by to bylo malé, byť krátkodobé osvěžení této hry.

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Revus « úte 10:29 pm »
know how hry?
@ Bisky « pon 6:18 pm »
Vybraným testerům byly do SZ odeslány pozvánky na Discord. :hello:
@ Mionix « sob 7:36 pm »
@Revus,  Nezlobte se na mě, ale některé věci jsou know-how hry a tedy nesdělujeme jak to je. ;-)
@ TomasFoxx « pát 7:27 pm »
@Revus,  asi nikdo nevi kamo
@ Revus « pát 7:06 pm »
dik za odpoved
@ Borda91 « pát 4:31 pm »
Tak jsem si to tu pročetl a dodal bych pár bodů. 1. To že jde krále udělat se 109 ve střední po vyexpení na 110 už bylo hlášeno v době kdy se to stalo poprvé. To jest tuším rok 2021. V té době to ale fungovalo alespoň tak, že postava si udělala cb, zasvěcení a posunula se do velkých (počítáme klikání biologa a karmy). Bohužel se na to po zavedení generací nemyslelo. 2. To že můžeš po generaci hrát svým jménem za všechny chary je pěkné, bohužel v době kdy každý už ty postavy má založené se jménem které si stejně zvolil. 3. Obhajuješ tu sloupy. To že sloupy zničili ekonomiku je fakt a pokud ti přijde normální, že ti hráči to většinově prodali za reál a vydělali si na tom nemalé peníze ti přijde normální? 4. Velké války téměř umřeli. Jednou je více lidi v modré pak zase nejde nikdo. Bohužel na to jak to s PvP jde z kopce se poukazovalo dlouho a nic se nedělo a teď je dost pozdě. Není to tak dávno kdy v modré bylo 10+ a v red a žluté 8 lidi dohromady. 5. Bohužel lidi jako Nessa nepochopili účel středních válek a radši v nich zůstanou navždy. Proč tedy teď neválčíš velké války? Když máš "Plnohodnotné PvP" . Někoho tu osočuješ a tvrdíš lepší časy válek. Jdeš tedy střední válku 2x týdně. Opravdu si nenajdeš čas byť na jednu velkou válku. 6. Proč postavy které mají vše hotové jdou do těch středních? Protože si chtějí zahrát, ale ne do nekonečna tam být. Když se zlepší velké války vrátí se tam s generacemi tak proč by si ty války neužili tam když velké jsou teď jaké jsou. Ale pořád je tam rozdíl toho že oni tam mohou jít kdykoliv zpět. Což se u tebe a jiných dalších řici nedá. Protože pokud si byla za nově vyexpenou postavu, kam ji posuneš což má být účelem celé hry? Uděláš 105 bio skin a budeš dělat zasvěcko do nekonečna.
@ TomasFoxx « pát 3:20 pm »
@Soulicek,  ne ty jsi nejlepsi
@ Soulicek « čtv 10:59 pm »
stara cidonka bola najlepšia mapa ktorú kedy ekura mala tbh kto plakal že sa tam zabijaju PVM hráči bol na hlavu padnutý
@ Revus « čtv 10:05 pm »
Ahoj, ovlivnuje úspěšnost přidávání raznic ( třetí talisman) zručnost? Nebo čistá postava má uplně stejnou uspesnost jak zrucka P, diky
@ TomasFoxx « čtv 9:51 pm »
xdddd
@ Revus « čtv 9:50 pm »
zdegenerovany jsme vsichni az moc xd
@ TomasFoxx « čtv 9:50 pm »
nechce nekdo zgenerovat healera se spellama L? pujcil bych si ho na stredni valku
@ Revus « čtv 9:38 pm »
Ahoj, ovlivnuje úspěšnost přidávání raznic ( třetí talisman) zručnost? Nebo čistá postava má uplně stejnou uspesnost jak zrucka P, diky
@ LittleNessa « čtv 5:43 pm »
Nezajímalo to akorát 3 lidi, kteří si jedou zase to své ve velké war včetně tebe jako PvM hráče, který war nechodí vůbec :-D
@ LittleNessa « čtv 5:42 pm »
Bohužel fórum ekury nevyužívá dostatečný počet lidí, kteří tu střední válku hrají jako já.. Dej mi kontakt :-D ukážu ti screeny z DC i ze hry jak to co jsem tu psala nikoho nezajímá ... mile ráda ;-)
@ Relly « čtv 5:40 pm »
@LittleNessa,  No vidíš, takže něco jako tvůj názor ohledně středních, který se tu snažíš hájit už od úterka.
@ LittleNessa « čtv 5:38 pm »
Nemám tam dál nic, pro mě názor člověka, který používá PvP jen k zabíjení pvm hráčů ať ve staré CIDO nebo nedávno v entu nemá smysl, takže tak ... :-)
@ LittleNessa « čtv 5:37 pm »
To také jak říkáš, ale podle mého se to odebralo kvůli těm bojům, protože lidi co chodili jen war a byly v sobotu na prvním místě byly ohrožení právě tím, že se někdo šel posekat do cido.. Stačilo to udělat 1-2x si jít zabojovat a výsledek tabulky se hned otočil.
@ Relly « čtv 5:37 pm »
Ten drop byl právě kvůli tomu, že se tam loví a člověk riskuje. Já tam kupodivu taky chodil s PVM postavou, divné, co ? Tudíž i já padal na kouzlo. Tak co tam máš dál ?
@ Hakan « čtv 5:34 pm »
Koupě 20CB už je hodně dávná historie. To šlo když dobře hodně na začátku staré cido a taky hodně rychle se to odebralo, právě skrz rigování krále
@ LittleNessa « čtv 5:34 pm »
A jelikož tvojí postavu bohužel dobře znám i herně, vím že ji tam chodil hlavně lovit ... drop nastal až po trýznivém mučení pvmek co to vzali a odešli, protože se pvp hračum nemohli rovat
@ LittleNessa « čtv 5:33 pm »
Určitě si tedy pamatuješ systém jak to fungovalo u velitele šlo koupit 20 CB pro vstup .. takže když si někdo PvM koupil 20CB aby mohl jít dropovat chceš říct, že to byla chyba u nich? Když přijede z ničeho člověk s PvP a zabije je na kouzlo? :-D
@ Relly « čtv 5:30 pm »
S @LittleNessa,  Je zajímavé, že já tam lovil i dropoval. Tak asi někde byla chyba spíš u nich, ne?
@ LittleNessa « čtv 5:29 pm »
V podstatě i kvůli královskému systému, protože král si po sobotní war myslel, že je neohrožený .. a stačilo jít do cidonie kde se vše změnilo během pár hodin, když tam někdo byl ...
@ LittleNessa « čtv 5:28 pm »
Když to byla PvP mapa, proč se musela zrušit kvůli tomu, že opět pár jedinců naznačilo že nemohou v klidu dropovat, že je tam tobě podobní chodili zabíjet? ...
@ Relly « čtv 5:27 pm »
@LittleNessa,  Nebyla cidonie pvp mapa náhodou?
@ LittleNessa « čtv 5:27 pm »
Bohužel si tvoje PvP pamatuji moc dobře, krom zabíjení PvM hráčů v entu a ve staré cidonii taky nevím o žadném lepším výsledku ;-)
@ Relly « čtv 5:26 pm »
@LittleNessa,  Já jsem PVM
@ Relly « čtv 5:25 pm »
Jo, tys dala i ty krále, o kterých nikdo nic neví. Dáváš první místa za vše, což vidět taky není. Tobě je vlastně i jedno ten král, ale bráníš to tu už od úterka. Ačkoliv totálně mimo.
@ LittleNessa « čtv 5:23 pm »
Očividně víš více než já ... divné, že jsem v té střední dala první místo zatím s každým charem :-D .. jo dagger je postava, kterou jsem nikdy nehrála .. a první válku jsem dala 160 CB což není vzhledem k počtu lidí v té war co byla žádná ostuda .. od té doby jsem za Nessu za dagga nebyla já, ale nevadí :D .. čím se pochlubíš ty? řekneš mi jméno postavy abych se mohla oslnit tvýma výkonama? zajímalo by mě co jsi dal ty ,když já za moc nehrála tedy :-D
@ Relly « čtv 5:23 pm »
@LittleNessa, Tady jde vidět, že jsi těch postav moc nehrála. A když už je řeč o daggerovi, že ti to moc nefunguje.
@ LittleNessa « čtv 5:22 pm »
Dobře i hloupý názor je názor :-D promiň, ale tohle je mimo ... mohla bych říkat to samé o daggerech co jsou vidět na par sekund, než dají ranec dmg s full utokama atp... uplně mimo :))) a nejsem zdaleka jediná komu mentál bere takové pecky do obran.. ty irelevantní .. :D
@ Relly « čtv 5:20 pm »
@LittleNessa,  Co to mění? To, že tobě to dá 30k je absolutně irelevantní věc. Ten heal je prostě primitivní oproti ostatním postavám. Já nechápu, že tento fakt nedokážeš příjmout.
@ LittleNessa « čtv 5:19 pm »
Tomuhle se musím smát :-))) co jsi vyplodil nyní ... Tak zvláštní, že v té válce ostatní chary podle tebe nemají dmg ? :-D Proč dostávám tedy od wara 30k prurazem klidně do 60 war 60 zbraně ? ... bože ... :D
@ Relly « čtv 5:17 pm »
@Fogru,  No dobrý, ale teď zkus tyhle obrany dát na fyzickou postavu - mentál, dagger, aurák, klidně i wp. A aby tam každý hrál jeden char je nesmysl. Netvrdím, že s tím taky nejde zahrát, ale ten průběh a pravděpodobně i výsledek bude dost rozdílný. Je jasné, že s bezrukým healem se ty střední dají hrát pomalu bez věcí. Upřímně když jsem byl minulý týden heala sám, tak mi bylo zle z toho dmg, co to má a zároveň je to ještě dálkové. A to se člověk nemusí ani vyloženě snažit.
@ LittleNessa « čtv 5:08 pm »
V pořádku jak jsem psala tohle je mi celkem jedno, protože ta hodnost postrádá smysl od jistého roku kdy jí na popud zase pár jedinců ubrali možnost si např vyvolat u sloupu cti mobky ... takže prosím ať je jen z velké war .. otázka jestli majitel vidí kam to směřuje :-) to je už na jeho zvážení..
Jen v závěru doplním ... :-) řešíte to co uznáte jako prioritu? .... Velká válka upadá dobré 2-3 roky .. podle některých od doby co se otevřela možnost střední a malé... Nevím přijde mi to usměvny :-)
@ Mionix « čtv 5:07 pm »
@LittleNessa,  Tak naposledy přispěji. Nezabýváme se podněty "určité skupinky lidí". Zabýváme se tím, co uznáme jako prioritu a kam chce majitel server směřovat.
@ LittleNessa « čtv 5:06 pm »
Jde s tím hrát s postavou SorryKritik jesm na tom stejně .. postava vyexpená v pátek na rychlo na nedělní válku .. právě proto že tam jde dát vrchol i s ničím ... proto komentáře typu jsou tam L kouzla a bla bla bla jsou jen bludy a vymluvy ..
@ LittleNessa « čtv 5:05 pm »
Trochu se bojím toho co psal Mionix .. pokud se server bude nadále zabývat jen podměty určité skupiny lidí je dost možné že v těch válkách nakonec budou běhat samotní :D
@ Fogru « čtv 5:05 pm »
Téhle změně bych ani neříkal nadržování, byla to spíš díra v systému, kterou doposud nebylo třeba řešit. Spousta lidí má velkou válku zafixovanou jako obrovský náklad, na který nemají šanci dosáhnout za x let. Bohužel opak je pravdou, v dnešní době složí průměrnou výbavu za pár desítek kkk a postupně se posouvá. Dnes by bohužel lidi chtěli vše hned a bez práce a co nejvíc ulehčení. Střední war je bohužel skoro zadarmo, včera jsem tam byl s postavou bez biologa, generace a odolnosti proti zbraním tak směšnou, že spousta lidí by s tím ani nešla. A vida, jde s tím hrát.
@ Vydesenej « čtv 5:01 pm »
Za těch 5 let co tak nějak hraju tu přesně tahle situace byla minimálně 5x že nějaké skupince pár lidí se něco nelíbilo tak se v cukuletu vše upravilo podle jejich přání. Jestli teda bereš brečení to, že někdo se proti tomuhle ohradí že se to takhle děje už po několikáté tak si to tak bere, ale to tu minulost nezmění. Král nikdy nebyl o tom, že se má získávat jen ve velkých válkách, alespoň to je na samotných stránkách popsáno jinak, tak tedy lžeš ty nebo ty stránky. Navíc vlastně co je do toho červené a žluté říši jestli si v modré rozhodli, že by chtěli raději dělat krále ve střední. Jak ty říkáš, že je to „chyba“ tak tu jste z toho udělali jen vy teď tímhle, že vám to vadí tak je to automaticky prostě chyba. To že by měla přidat nápad, jak sám píšeš beru už jen jako vtip, jak víme pokud to není nápad nebo zlepšovák pár vyvolených viz.(vytvoření problému s králem a následné tvrzení že prostě to je CHYBA) je to zameteno pod koberec nebo dehonestováno, zase stavím na zkušenostech, co jsem načerpal na forku za posledních 5let. Myslím, že za ty roky přišlo těch nápadů desítky od různých lidí a některé byly třeba hloupé ale určitě né všechny. Člověk pak ztrácí vlastně chuť to hrát, když ani nedostává nějaké info, jestli tým něco řeší nebo ne. Stačilo by dostat na forku třeba 2-3 body co se momentálně řeší a k tomu 1-2 věty a to je celé alespoň by měl hráč pocit že se něco děje a ne že je x týdnů/měsíců ticho po pěšině. Teď to pěkně bylo vidět s těmi testovacími válkami, že se alespoň někdo nebo celý tým snažil. A i kdyby se nic neupravilo po těch testech tak tohle beru jako obrovské pozitivum prostě a to si myslím že je cesta správným směrem. Negativum vidím že se stále zapojují hráči co sami veřejně přiznají že nahrají a jsou proti všemu i když nehrají.
@ LittleNessa « čtv 4:58 pm »
Očividně se tenhle projekt moc nevydařil, když velká válka má podobné čísla jako malá válka. A už delší dobu je její aktivita mizivá. Podle mého je na každém z nás jakou válku si vybere :-) někomu vyhovuje střední už jen kvůli dni ve kterém je, těch důvodů proč je střední válka nejvíce atraktivní je několik .... To tu je asi zbytečné psát, ale hodně pochybuji, že tenhle krok nažene lidi zpět do velké války ... :-) ale třeba jo, co já mohu vědět
@ Mionix « čtv 4:53 pm »
Jen pro info. Střední a malé války, ač jsem byl vždy proti tomuto výmyslu, byly udělány jako příprava a trénink na války finální a to velké. A ne že tam někteří zakempili na roky, udělali dokonce několik postav a výbav a někteří dokonce přestali chodit velké a stáhli se do středních. Smiřte se s tím, že prostě server Ekura bude vyždy nadržovat a propagovat velké války. Toť vše z mé strany.
@ LittleNessa « čtv 3:48 pm »
Taky to neber osobně, ale tak od začátku ... Prvním bodem .. Nikdo mi na střední války nesáhl? Takže už se na popud Velkých válek nesnižoval zisk CB v střední válce? Nikdo nenavrhnul omezení kouzel na P1 po letech to to takhle funguje a kde prokazatelně dávají CB více postavy bez generace viz tabulka? Zajímalo by mě jak jsem toho využila nebo se snažím využít.. Pokud by to tak bylo věř mi, že jsem ve své říši téměř každý týden do 5. místa v tabulce a kdybych to jak říkáš využívala mám toho krále daleko častěji :D ... Udělala jsem to jednou na zkoušku jestli to vůbec ještě jde a to ještě proto, že mi chybělo pár dní do další generace, takže bych postavu stejně expila.. Tenkrát mě hodně pobavilo jak mi hodně lidí ve hře psalo jaké mám štěstí ... aniž by věděli jak ten systém funguje ... následující týden to provedl i Turbík a taky to vyšlo ... protože ten systém z nějakého důvodu prostě neřeší jestli dáš za týden 1k CB v malé válce nebo velké .. Od nepaměti co války jsou vybírá hodnost pořadí, tudíž to kolik postava za dané období ukořistí. BTW to, že nechodím velké války neznamená, že se mě to netýká. Mám plnohodnotné PvP a chci ti říct, že prvního krále jsem dala už začátkem roku 2016.. kde jsem tuto hodnost obhajovala až do roku 2020, kdy mi to po pádu cechu přestalo dávat smysl. Od roku 2020 nechodím velké války, protože mě zaujal daleko více simulátor úmrtí, ale celé roky sleduji jak velká war funguje a nefunguje a nikdy jsem neměla nic proti. A ano nehraji tady sama, ale to ani lidi ve velké war :D Říkáš chyba ve hře .. Doporučuji si přečíst pozorně následující odkazy https://www.ekura.cz/hodnost a po rozkliknutí o královském systému ... Není nikde psané jedinou čárkou ani slovem, že by král měl být produktem velké války říší .. Má to být postava ( hráč ), který je v daném období nejvíce prospěšný pro svojí říši. Postava která je aktivní i v rozvoji postavy atd.. Dokud do velké války chodilo více lidí nemuselo se tohle řešit, protože i když nebyla účast lidí jako v letech minulých pořád to stačilo na získání hodnosti krále a na umístění lidi z VV do toho 1-5místa. A i když je mi ta hodnost úplně jedno a ráda ji přenechám jen lidem z velké války, bylo fajn co tu napsal Forgu ... buď mělo být jasně napsané, že tato hodnost je určená pouze pro lidi, kteří chodí velkou válku .. nebo tuto hodnost otevřít všem bez rozdílu Lvlu. A je to pouze můj názor .. nikdo netvrdí, že je to takhle jedině správné ..
@ Clusive « čtv 2:32 pm »
Mluvíte tady o brečení, potom co jsem si pročetl celou tu debatu, kterou jsem začal, tak mi přijde, že nejvíce brečíš primárně ty. Neber to osobě a já nemám rád toto sloveso, protože to vyjadřuje svým způsobem posměšek. Ale v celé podstatě mne mrzí, že tu okolo sebe kopeš, snažíš se obhajovat neobhajitelné, ale přitom na “tvé střední války” ti nikdo nesáhl. V podstatě šlo o to, že byla ve hře chyba, která se nemusela dlouhou dobu řešit z toho důvodu, že díky více lidem na hře se to téměř nedalo aplikovat, jen velmi složitě a zřídka. Nyní, když je málo lidí, no a zbytek se domluví, že tam prostě chodit nebudou, tak pochopitelně je ta chyba více na očích. To že ty místo toho, abys na tu chybu upozornila, tak ji začneš využívat to už je věc k zamyšlení. Možná je to jistá zaujatost, protože nemáš větší obzory, nicméně nehraješ tu sama a mohlo by ti dojít, že to může mít i větší dopad. Poslední věc, je to, že pokud se jedná o chybu, kterou lze jednoduše změnit, pak logicky to nezabere tolik času opravit, mluvíš o problémech, které se řeší X měsíců, tak třeba to jsou složitější problémy a ty potom zaberou logicky více času na opravu/ předělání, ale to je snad logický. A ano, primárně jsem to zmiňoval proto, že do velkých válek nikdo z modré nechodí. Pokud se to zlepší po této úpravě ? To nevím, třeba ne, ale určitě to je krok k tomu, aby se to zlepšilo. Pokud máš nějaký lepší nápad, sem s ním, myslím že si ho přečtou i pověření lide a může to byt aplikováno.
@ LittleNessa « čtv 1:04 pm »
Přesně tak jak říkáš.. Tu jsou problémy, které se řeší X měsíců.. A jakoby se o tom nemluvilo, pak napíšou 3 lidi ze jim někdo sebral krále co ani tu war nechodí krom jednoho a šup je to... Jak málo stačí 😂
@ Vydesenej « čtv 1:00 pm »
Jde vidět že když zabrečí ti správní lidé na správných místech tak se i hora rozevře a splní přání rychlostí blesku :D A nad jinými věcmi se tu debatuje měsíce a roky a v lepším případě přijde po x týdnech řešení a nebo jako u 99% věcí nikdy.
@ LittleNessa « čtv 12:53 pm »
Jen info pro zoufale komantare ze Lka ničí střední.. Doporučuji se podivat na výsledky war včera 😂 divný že první pozice mají lidi s gen 1...tak kde jsou ty end game prvky, které to hrozně ovlivňují... Škoda slov, všichni plnou pusu přitom ty co tohle vyblily tam nikdy s L nebyly 😁🙏
@ LittleNessa « čtv 12:43 pm »
Tak jsem zvědavá na ty davy lidi co se nyní pozenou do velké war.. Smutný zas že stačí aby zakvicely 3 lidi a hned se mění pravidla které roky fungují, smutný 🙏😁
@ TomasFoxx « čtv 11:37 am »
haha jste dokralovali
@ Vydesenej « úte 2:57 pm »
Někdo tu psal, že nejde o Velké války ale o ten systém, absolutní blbost jde o Velké, protože ten systém doteď fungoval stejně ale začalo vám tam chodit málo lidí tak to začlo vadit. Do doby kdy tam bylo lidí dost tak jste ani necekli. Co se týče toho, že ve střední lidi padaj na 1 kouzlo a že to není válka to už tvrdím konstantně snad skoro 2 roky jak na hře tak i párkrát na forku a jediné co jsem za to dostal, byl vždy masivní hejt :D A co se týče toho že někdo nehraje nebo skoro už nehraje a pak třeba se vyjadřuje jak by se něco mělo měnit a ideálně nic nemělo měnit to je snad kapitola sama pro sebe :D
@ TomasFoxx « úte 9:53 am »
LittleNessa píše:Od doby co Královský systém je tak nabízí stejné benefity ....
LittleNessa píše: Však ano ... tak proč to museli tenkrát GM odebrat .. ten král mě dřív větší smysl než nyní ..
TAK JA UZ NEVIM
@ TomasFoxx « úte 9:33 am »
LittleNessa píše:Komentuješ střední války na které nadáváš jak ti tam vadí end game prvky, ale stejně tam za to WP vlezeš a sem tam si zahraješ.
Co má moje wp za endgame prvky prosimtě xddddddddd
LittleNessa píše: Prostě to ta hra umožnuje i takhle tečka .. nevím co více tu pořád řešíme.
To že něco hra umožňuje, neznamená že to je dobře, co to je za argument tohle :D Taky v tý hře znám milion bugů který TA HRA UMOŽŇUJE, pořád to jsou ale bugy ne :D (neříkám že tohle je bug, jen přirovnávám tvuj argument)
@ LittleNessa « úte 1:11 am »
PvP arény by byly fajn ... mě jako hráči co hraje skoro od začátku chybí mapy jako byla stará cidonie kde se šlo pobít i mimo válku ... Jenže to také zrušili, protože si hrstka vybrečela, že nemohou v klidu dropovat v cidonii a že je tam pořád jezdí někdo zabíjet ... takže to je pak težké cokoli měnit ;)
@ LittleNessa « úte 1:09 am »
Já vím proč ... protože právě hrstka nespokojenců :-D si vybrečela, že to, že má král ze sloupu desítky map ničí hrozně ekonomiku serveru.. Poslední změna proběhla 28. 04. 2020... zde je vše podstatné jak to nyní je a není https://www.ekura.cz/novinky/1228
@ Suko201 « úte 1:08 am »
Za mě by bylo do začátku úplně nejlepší udělat ty pvp arény, je to něco, na co by se měli soustředit nejvíc.
@ Suko201 « úte 1:07 am »
Jakto mam vědět? Já ani nevím, kdy ty minulé privilegia byly, to muselo být někdy hned po startu systému krále a to je pěkná historie. Za tu dobu se ekura dost změnila a proto se musí dost věcí změnit, bohužel některé změny přicházejí až moc pozdě..
@ LittleNessa « úte 1:00 am »
Však ano ... tak proč to museli tenkrát GM odebrat .. ten král mě dřív větší smysl než nyní .. dnešní výhoda krále je akorát 600 min swampu kam pochybuji že někdo s 12 gen+ chodí cokoli dělat, 1x vstup do HG zdarma bez medaile a směšný žold .. takže v tomhle souhlasím .. být králem není žádné terno ;) pokud nehraji stylem, že mě zajímá jen ent a expení generací .. tam davají ty bonusy co si může pustit smysl ... Když jsem dala krále já před 4 měsíci byl to spíš opruz ... denně číst desítky PM typu ,, zapni bonus pls " ..
@ Suko201 « úte 12:56 am »
Tak o tom snad král je, být zvýhodněny za nějakou zásluhu.
@ LittleNessa « úte 12:46 am »
BTW chceš přidat nové pravomoce králi? a proč ? :-D aby pak lidi zase kvičeli jak to znevýhodňuje ostatní? jako to tu už bylo? ... když si král mohl přivolat u sloupů bose a mobky z cido, hg atd? :-D

Who is chatting

offline Fogru 
offline Mionix