Neměňte červenou říši prosím... aneb návrhy na změnu SEM

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Script
Lv.33
Lv.33
Příspěvky: 1318
Registrován: čtv 09. úno 2012 18:37:00
Dal poděkování: 299 poděkování
Dostal poděkování: 1470 poděkování

První města v novém!

Příspěvek od Script » čtv 20. říj 2016 11:00:00

V tomto tématu můžete diskutovat o dalším rozvoji hlavních měst, podělit se o svůj názor, nebo nahlásit související chyby hry.

Více v této novince: viewtopic.php?f=4&t=120888
[GA]Script
Ekura Team (09.02.2012 - 31.07.2018)

Jadeida2
Lv.5
Lv.5
Příspěvky: 23
Registrován: ned 01. zář 2013 18:20:51
Dal poděkování: 8 poděkování
Dostal poděkování: 10 poděkování

Neměňte červenou říši prosím... aneb návrhy na změnu SEM

Příspěvek od Jadeida2 » čtv 20. říj 2016 16:43:50

Prosím, neudělejte se Shinsoo to samé, co jste provedli s modrou říší. Vždyť to tam vypadá jako v kempu pro teplý Němce. Nedá se pro samé nevkusné kytky a křoví ani hrát. Červená byla krásná. Neměňte ji, je to fakt nevkus a přeplácanost.....




EDIT by Mithra:
Omlouvám se autorce za doplnění názvu, ale nechtěl jsem to přesouvat jinam. A tak jsem si dovolil ho pouze přejmenovat, aby název lépe vyjadřoval nově nabytý smysl vlákna. /Mithra

Uživatelský avatar
Sabousek
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 663
Registrován: pát 24. pro 2010 13:49:54
Bydliště: Plzeň
Dal poděkování: 942 poděkování
Dostal poděkování: 481 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Neměňte červenou říši prosím

Příspěvek od Sabousek » čtv 20. říj 2016 16:55:33

Všichni si zvykneme, ačkoliv to pro hodně lidí není zrovna žádoucí změna.
Hra je pro lidi duchaplné rozptýlení, pro hlupáky vášní. - Dumas

Uživatelský avatar
Compucion
Lv.9
Lv.9
Příspěvky: 56
Registrován: sob 11. pro 2010 14:10:44
Dal poděkování: 101 poděkování
Dostal poděkování: 21 poděkování

Re: Neměňte červenou říši prosím

Příspěvek od Compucion » čtv 20. říj 2016 17:00:07

Dle mého názoru hra by se měla vyvíjet a je fajn, že se pustili do rekultivace map, ALE ....
Ta červená je fakt nepovedená. Žlutá a modrá je udělaná hezky.
Co se mi nelíbí -->
Zahrádka - Je na místě, kde jí zřejmě někdo vyklopil, když jí přenášel na lepší místo.
Spoustu neviditelných překážek.
Baráček, kde bydlí kovář a obchodnice je sice pěkný, ale ty veliký dveře... Vždyť mojí postavou sury akorát lížu kliku.
Správce bitev --> zabral nám flek, kde stojíme (cech Sydorans) + na našem pozemku cechu jsou 2 stromy, které nám překáží. :D
Co by mi až tak nevadilo je, že Soona Yonah poslal na chalupu a sebral Soonovi barák.
Rybář nejblíž k náměstí kouká někam do baráku, jak kdyby si zapomněl ponožky, místo toho aby diskutoval s hráči.
Světlo, co vydávají lampy je kostka, nevím zda je to i v jiných říších.
A určitě by se našlo ještě něco .

Dodatek -->
Shinsoo je podle historie nejchudší říše, ale až takhle ochudit ji nemuseli :(


EDIT:
17:09
Kytičky po našem milovaném městečku někdo napíchal tak, že se klidně vsadím, že nikdy v životě nedělal herbaření. (některé levitují, shluky květin/záhony jako v jiných říších)

Mithra
Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 489
Registrován: úte 24. zář 2013 11:22:32
Dal poděkování: 99 poděkování
Dostal poděkování: 1049 poděkování

Re: Neměňte červenou říši prosím

Příspěvek od Mithra » čtv 20. říj 2016 18:07:36

Jakékoliv konstruktivní připomínky jsou vítány. Dneska jsem viděl mapu také prvně. A také jsem se podivil nad zahrádkou, a také se mi povedlo zaseknout postavu o trs květin. Ne vždy se všechno povede napoprvé. Mapa je dílem fanouška hry. A my jsme rádi, že ji udělal ve svém volném čase pro nás i pro vás. To že bude potřebovat odladit je teď již víc než jasné.
Proto vás prosím i za něj, abyste, pokud narazíte na něco, co je evidentně špatně udělali co nejlepší screen a přidali ho sem, nejlépe i se stručným popisem co je špatně. Ono se to na screenu ne vždy dobře hledá.
Díky.
Přílišná oddanost ideálům nezřídka končívá tím, že v rámci boje proti alkoholismu zastřelíš dítě se sáčkem rumových pralinek. Karel Kryl

Uživatelský avatar
neznam
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 103
Registrován: úte 23. srp 2011 12:32:23
Dal poděkování: 72 poděkování
Dostal poděkování: 50 poděkování

Re: Neměňte červenou říši prosím

Příspěvek od neznam » čtv 20. říj 2016 18:12:13

Osobně si myslím že se červená až tak nezměnila a je mi to upřímně líto. Důkladně jsem si ji proběhl a až na pár objektů ve městě, 1 díru v zemi a zahozenou zahrádku jsem snad změnu nenašel. Shinsoo dost lituji, čekali na update mapy nejdéle a dostanou mapu, kterou někdo nejspíše udělal ve spěchu při polední pauze.. Oproti Chunjo a Jinno proměně se to nedá srovnávat a snad ani nedoporučuji, nevím totiž zda po tomto srovnání mám plakat štěstím nebo neštěstím..
Ano, kritizovat cizí práci umí každý, autorovi patří dík už jen za snahu, ale i tak si myslím že je na tomto provedení co zlepšovat a upravovat a upřímně by mě zajímal pohled GM teamu, z jakého důvodu tuto mapu vydali. Pamatuji si totiž jistý výrok LGM, který zněl v tom smyslu, že nasázené kytky novou mapu nedělají.. A hle, zde jednu takovou máme.

PS: Jestli chcete warmovat s chutí do toho, je to jen můj názor :)

Edit by Mithra:
Já tu mapu viděl prvně až na produkčním serveru. Takže prosím, aby můj výrok nebyl dáván s touto mapou do souvislosti. Warn za tohle určitě nebude.
Můj postoj a náhled na novou mapu hlavního města říše Shinsoo si lze přečíst někde v tomto vlákně. /Mithra

Jadeida2
Lv.5
Lv.5
Příspěvky: 23
Registrován: ned 01. zář 2013 18:20:51
Dal poděkování: 8 poděkování
Dostal poděkování: 10 poděkování

Re: Neměňte červenou říši prosím

Příspěvek od Jadeida2 » čtv 20. říj 2016 18:39:10

Když je něco ošklivý a nevkusný, tak to kritizovat budu. Fanoušek měl radši sázet kytky doma :( Tohle je jak když dáte pětiletému dítěti do ruky razítko. Proč měníte něco, co dobře fungovalo, na šunt.... Možná by stálo za to nejdřív se zeptat lidí, zda o takové úpravy stojej. Milovníci háčkovaných deček a růžových koťátek ve stylu Dolores Umbridgeové se mohou realizovat v modré, červená mohla zůstat normální....
Nerada bych se nakonec dočkala toho, že ze Sentinelu budou vylézat duhoví poníci....

Uživatelský avatar
Compucion
Lv.9
Lv.9
Příspěvky: 56
Registrován: sob 11. pro 2010 14:10:44
Dal poděkování: 101 poděkování
Dostal poděkování: 21 poděkování

Re: Neměňte červenou říši prosím

Příspěvek od Compucion » čtv 20. říj 2016 20:03:00

Říše Shinsoo leží na jihu kontinentu. Jeho infrastruktura žije především obchodními styky.
Po zániku císařství pod vedení Yoon -Yoinga vedly obchody říše Shinsoo s východem k jejímu dnešnímu rozkvětu. Avšak se západem žijí její obyvatelé v neustálých rozbrojích a pozemní obchodní cesta je přerušena. Obchodníci se vyzbrojují, protože si jsou vědomi ohrožení jejich obživy, které číší z meteorů. Jejich cílem je moci odolat útokům ze západu, znovu zprovoznit pozemní obchodní cestu a sjednotit celou říši pod svojí vládou.


Myslím si, že i podle tohoto by říše měla vypadat. Mapa ze žluté a modré nahodila laťku vysoko. Takže co bych osobně změnil.

Zahrádka, viz fotka.
To místo, které bych rád navrhnul by se mohlo ještě více vyzdobit.
Proč toto místo? Ničemu by tu nepřekážela(pozemku cechu) a zároveň se tu nespawnujou příšery, tedy nedocházelo by k umírání malých zahradníčků.
Spoiler:
Obrázek
Rybář
Už je večer a jde domů. Dle mého názoru a názoru mého cechu by spíš měl být otočen směrem z budovy. Je tu přece pro nějakou interakci s hráči a nemá hledat zapomenuté ponožky ve svém domečku.
Spoiler:
Obrázek
Teleportér
Myslím si, že by zde byla lepší brána jako bývá u teleportů. Klidně bez toho červenýho enteonýho.
Spoiler:
Obrázek
Budova u obchodnice a kováře
Když už se s ostatními budovami nic neudělalo(až na tu chaloupku u Soona), tak proč obchodnice a kovář dostali novou i docela pěknou budovu, ale absolutně nezapadající k velikosti postav a architektuře/textuře ostatních budov. Na screenu lze porovnat velikost postavičky a budovy, klika ve výšce očí. Proč ne. :D
Spoiler:
Obrázek
Jsme obchodní říše!
V popisu říše máme napsáno, že jsme obchodní říše a že u nás vzkvétá obchod. Kde jsou různé stánky a vozíky se zbožím, máme tu akorát tak stoly v Octaviově hospodě. Bylo by fajn, kdyby tam byly třeba stánky s vystaveným jídlem, elixíry.(nevím zda-li to je technicky možné)
Spoiler:
Obrázek
Zbrojíř má zřejmě vyprodáno, má tu nějakých pár sudlic a mečů.
Spoiler:
Obrázek
Soon dostal pěknou chaloupku, kde místo knížek skladuje koberce a jako bonus levitující křoví.
Dle členů mého cechu to jsou spacáky, aby mu teď s nadcházející zimou nebyla zima v tom malém domečku.

Spoiler:
Obrázek
Další levitující květina 672,440
Spoiler:
Obrázek
Ohrada pro poníky, jó vypadá to slušně, ALE...
Když jsme ta obchodní říše, co nějaký vozy okolo té ohrady.
Spoiler:
Obrázek
Biolog
Zde se nachází neviditelná textura je těsně předemnou, nemůžu skrz ní projet.
Dále by se zde mohly nacházet nějaké stolky s rádoby výzkumnými/zkoumanými předměty.
Spoiler:
Obrázek
Velitel

Suprově umístěn, má svůj stan.
Do téměř všech stanů lze vlízt, do toho "velitelského" ne, dále by bylo fajn, kdyby tu bylo pár stojanů se zbraněmi, brněními.
Spoiler:
Obrázek
Dominanta Yonganu
Ostatní říše mají nějakou dominantu, naší dominantu jsem nenašel, ale bylo by velmi pěkné, kdyby jakožto naše obchodně zaměřená říše měla na jihu přístav a nějakou tu lodičku, jako má třeba modrá říše.
Spoiler:
Obrázek
Most u vstupu do jeskyně vyhnanství Edit 20:30 20.10. 2016
Po obou stranách mostu z obou stran lze projít na druhou stranu průrvy.
Spoiler:
Obrázek
Pár neviditelných překážek ve městě Yongan Edit 12:30 21.10. 2016
Spoiler:
Obrázek
Spoiler:
Obrázek
Spoiler:
Obrázek
Spoiler:
Obrázek
Spoiler:
Obrázek
Spoiler:
Obrázek
Spoiler:
Obrázek
Spoiler:
Obrázek
Spoiler:
Obrázek
Spoiler:
Obrázek
U následujícího screenshotu jsou v kolečkách kytky, které jsou pod Yonahovým domem. + neviditelná překážka.
Spoiler:
Obrázek
V následujícím screenshotu v kolečkách mezera mezi zemí a molem, možná trochu šoupnout dozadu by bylo supr :)
a nevím zda-li šlo na tom molu projít dřív, ale bylo by hezké, kdyby to šlo, pokud to dřív nešlo, bude to pravděpodobně u všech mol. (i v jiných městech)
Spoiler:
Obrázek
Edit 13:05
Spoiler:
Obrázek
Edit 13:10
Spoiler:
Obrázek
Edit 18:00
Mithrova květina jsou zřejmě sloupy původní brány.
Spoiler:
Obrázek
Edit 23.10 16:10 2016
Spoiler:
Obrázek
Na následujícím screenshotu není Yongan, ale Hadí pole a je tam zvýrazněná oblast. V této zvýrazněné oblasti to lze na některých místech vyjít od kopce, co by asi jít nemělo a jinde, kde by to od pohledu mělo jít, to nejde. Je to tam zapomenuté, ale já osobně tam chodím "do swampu" ke sloupu. a vymlátit moby na těch kaskádách je docela umění :D
Spoiler:
Obrázek
Edit 28.12. 16:15 2016
U skladníka mapový podklad cesta,dlažební kostky, kameny, nevím jak to nazvat nevede ke dveřím, ale doprostřed budovy.
Jak jsem to mohl přehlédnout :D
Spoiler:
Obrázek
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Napsal jsem mnoho věcí a určitě ještě jich hodně přibude, ale naše říše je velmi odfláklá oproti ostatním říším.
Tyto návrhy nejsou pouze mým názorem, ale i názorem cechu Sydorans.


A jako cech bychom byli velmi vděční kdyby správce bitev byl zpět na svém místě a né u těch schodů, kde obvykle stáváme my, Sydorans. :)
Spoiler:
Obrázek
Naposledy upravil(a) Compucion dne stř 28. pro 2016 16:15:27, celkem upraveno 9 x.

Mithra
Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 489
Registrován: úte 24. zář 2013 11:22:32
Dal poděkování: 99 poděkování
Dostal poděkování: 1049 poděkování

Re: Neměňte červenou říši prosím

Příspěvek od Mithra » čtv 20. říj 2016 21:01:54

Tak já to vezmu ještě z jiné stránky.
Mapa Shinsoo má jiného tvůrce. Autor prvních dvou map se nám bohužel již neozval s tím, že by dodělal i mapu třetí.
To, že tu jedna osoba píše, že změnu nikdo nechtěl... Kdyby ji nikdo nechtěl, tak bychom nic neměnili.
To, že je nová mapa střízlivěji pojatá co se výrazných změn týká je dáno především ohlasy komunity na mapy Chunjo a Jinno, které se mnohým zdály být přeplácané.
Takže můj subjektivní dojem z toho je takový, že jsme zase dali na hlas lidu a zas je všechno špatně. Každopádně děkuji za těch pár konstruktivních návrhů.
A neberte to zas tak negativně. Shinsoo tu dostalo jedinečnou příležitost, zapojit se do případných nejen oprav, ale i úprav. Je to jen na vás jak se k tomu postavíte. Čím víc tu budete kopat kolem sebe jak je všechno hnusný, tím víc jistě dodáte autorovi mapy chuti ji upravit do podoby, se kterou bude většina z vás spokojena.

Také přidám jednu fotku s místem kde se Mithra zaseknul o rostlinu.
Spoiler:
1020_171134.jpg
A na závěr bych chtěl tímto veřejně (nejen zvednutým palcem pod příspěvkem) poděkovat Compucionovi, který se toho, dle mého mínění, chytil za ten správný konec, který může někam vést. Takže brachu máš moje veliký DĚKUJU :up:
Přílišná oddanost ideálům nezřídka končívá tím, že v rámci boje proti alkoholismu zastřelíš dítě se sáčkem rumových pralinek. Karel Kryl

kovardominik
Lv.17
Lv.17
Příspěvky: 174
Registrován: ned 28. srp 2011 10:27:21
Dal poděkování: 367 poděkování
Dostal poděkování: 89 poděkování

Re: Neměňte červenou říši prosím... aneb návrhy na změnu SEM

Příspěvek od kovardominik » ned 23. říj 2016 9:54:53

Se starou mapou jsem byl spokojen a nechtěl jsem aby se změnila, ale stalo se. Novou mapu jsem si projel v rychlosti (nedostatek času) a zjistil že to není tak strašný jak jsem čekal. Jasně některý věci nedávají moc smysl (např. dveře u obchodnice, neviditelný překážky) ale pokud se těchto pár chyb opraví nemám problém tuto mapu přijmout. Srovnání s modrou a žlutou udělat nemůžu protože jsem tam před úpravou nikdy nebyl takže nevím jak moc se změnili.
Na stránkách http://www.ekura.cz/novinky/1255 je ukázáno jedno místo které jsem nikde nenašel. Došlo mě to až při pohledu na mapu v průvodci. Není náhodou to místo pod vodou?
mapa.png
Nápad s přístavem od Compucion se mi velmi líbí. Chtělo by to větší přístav tak se dvěma dlouhými dřevěnými moly (o hodně delší než má rybář) po kterých by se dalo jít až na konec (třeba chytat ryby) a vedle nich alespoň jednu větší loď plnou beden s nákladem.
Vytvořil jsem velmi hrubý návrh jak by mohl vypadat. vím že je to dost odfláknuté ale je to jen pro představu.
přístav.png
I přes "drobné" nedostatky bych chtěl na závěr poděkovat tvůrci této mapy :up: , že se rozhodl udělat něco pro shinsoo. Děkuji
Od začátku věrný shinsoo :shinsoo: Jsemsura9 (156)

Můžete mě zničit, ale nikdy mě nezlomíte !!! já půjdu pořád dál..... :fight:
Spoiler:
Jediný bojovník za Shinsoo v olympíjském víceboji (dělené 1. místo) :fight:
1. místo - 8x
2. místo - 4x
3. místo - 4x

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ noxforko « čtv 12:03 pm »
díkec, nechtělo se mi kvůli toho dělat dropa
@ tasik1 « čtv 12:02 pm »
ano padají
@ noxforko « čtv 12:00 pm »
hoj padnou karmy na lv 145 ve swampu?
@ KerkyzAfterky « čtv 12:03 am »
Nonepovideeej píše: @KerkyzAfterky,  Velikonoční event začne pravděpodobně až v pondělí, jelikož sv. Patrik končí až v neděli
To se mi moc nezdá, když je v pátek veký pátek :D ale nechame se překvapit
@ Nonepovideeej « stř 10:14 pm »
@KerkyzAfterky,  Velikonoční event začne pravděpodobně až v pondělí, jelikož sv. Patrik končí až v neděli
@ KerkyzAfterky « stř 10:06 pm »
Krasny večer přeji. Když se přesunula udržba na pátek, můžeme očekavat ty velikonoce až v pátek, nebo to pro nás máte nachystane už na zítřek? :)
@ Relly « stř 11:32 am »
@Hakan,  Tak lidi se už asi naučili, ze ranní arény ve všední dny nema smysl zkoušet.
@ Hakan « stř 9:58 am »
20s před zahájením arény, docela nápor https://ctrlv.cz/wile
@ FugasBoss « ned 9:48 am »
nefunguje přihlášení na web hry
@ Mionix « ned 9:45 am »
@RAMHH:-) nemáte zač, jak jsem koupil, tak jsem předal. :-)
@ RAMHH « ned 9:42 am »
@Mionix,  Díky za vysvětlení. Já myslel, že to bude systém podobný válkám, tudíž by blokoval vstup po celou dobu invaze, když už tam vstoupil za jinou říši. Tomuto se dá vyhnout relogem, takže s tím takový problém nemám, nakonec.
@ Mionix « ned 8:43 am »
@RAMHH,  "mnu nesmí mít lognuté dvě říše naráz je tam právě systém, aby nemohli farmit cb sami na sobě takže poud měl lognuto jedno co vstoupilo do invaze, enchal to lognuté a naportil si do invaze jinou říši, tak ho to koplo do vězení kdyby to odhlásil mohl by"
@ RAMHH « sob 8:38 pm »
Je v invazi nějaký systém, co dá hráče, který si jde za prohranou říši spawnout špióna vítězné říše, do vězení? Protože jestli opravdu ano, tak to je snad ještě větší nesmysl, než tlačit lidi do "PvP" akce na čtení spellů dropem z mobek..
@ Beauty « čtv 8:54 am »
Děkuju
@ Saggitarius « čtv 8:53 am »
9:00 až cca 9:20 (dnes jen ladění změn v eventu a pár drobností)
@ Beauty « čtv 8:36 am »
Od-do je údržba, prosím?
@ Takashiro « ned 11:58 pm »
Takashiro píše: jak sa zbavim toho maleho vaku z inventara bol som nabrať tu vodu prešiel som bludište a nič,
tak bolo treba prvy krat urobit ten quest aby som sa zbavil toho vaku, az potom tam dalo tu moznost
@ Relly « ned 8:47 pm »
@TheDobbyk,  Když z těch všech adminů jsou aktivní tak 1-2, tak ano. Počkáš si. Taky nechápu, že se tu platí GMka (SDčkama) za nic, ale prostě ekura.
@ Takashiro « ned 4:49 pm »
jak sa zbavim toho maleho vaku z inventara bol som nabrať tu vodu prešiel som bludište a nič,
@ TheDobbyk « ned 2:31 pm »
Ahoj, je možne že se reši jeden prípad už vic jak mnesic.. A na ticket sem nedostal odpoveď. Pripad je natolik rozsahly ze bylo poskodzenych vice lidi.. Ale nic se s tim nedela a ja mam vse pozastavene...
@ Clusive « pát 6:56 pm »
ShienZhao píše: Zdravím. Chci se zeptat, jestli se nepřemýšlelo o změně barev při eventovych kloboucich. Né každému se hodí zelená barva, když je v dnešní době možné obarvit zbraň a brnění. Jasný nemusím to kupovat a nosit, ale změna by byla fajn a dokázal bych si poté představit ze lidi budou více kupovat klobouky a nosit je, ještě když jsou na 60 dni. Dokázal bych si představit pomoci barvy nebo něčeho klobouk obarvit, ale asi je sci-fi ze? :kekw:
Nápad to není špatný, ale to už by nebyla v tom případě barva spojená s tímto eventem (zelená).
@ Davisss « pát 3:11 pm »
Ahoj, kde dropnu věci na palici na hady prosím? Díky
@ RAMHH « čtv 11:00 pm »
@gagefranjo,  Ja bych spise uvital slibene levelovani schopnosti na P1+ bez zabijeni niceho, protoze jako PvM hrac jsem jen koristi pri invazi :D A nebo alespon neslibeny revisit nesmyslnych spellu u daggera a mentala :)
@ gagefranjo « čtv 8:08 pm »
Když jsme u těch barev, kdy se plánuje přidat barvení na zbraně mimo chitinky. Jestli se nepletu, tak to víc jak před rokem bylo slibeno k barvám chitin zbraní
@ ShienZhao « čtv 8:00 pm »
Zdravím. Chci se zeptat, jestli se nepřemýšlelo o změně barev při eventovych kloboucich. Né každému se hodí zelená barva, když je v dnešní době možné obarvit zbraň a brnění. Jasný nemusím to kupovat a nosit, ale změna by byla fajn a dokázal bych si poté představit ze lidi budou více kupovat klobouky a nosit je, ještě když jsou na 60 dni. Dokázal bych si představit pomoci barvy nebo něčeho klobouk obarvit, ale asi je sci-fi ze? :kekw:
@ qSTRoNgMANp « čtv 9:38 am »
Pokud ti nepujde Wine, tak to ani neřeš. Taky mě zaskočil Microsoft s rozhodnutím ukončení podpory Win 10, kde osobně Win 11 mi nefunguje, tak jak já potřebuji a je spíše user friendly, ale už ne programator friendly. :D Síťová nastavení jsem si musel udělal na zástupce na plochu, celkově je to pro mě krok zpět.
@ Mionix « stř 6:03 pm »
@schvarz:up: hlavně z nás to nikdo neovládá, nemá, tak že i případná podpora by byla nulová.
@ schvarz « úte 10:17 pm »
Na jako vážně, podle průzkumu Steamu tvoří uživatelé Linuxu (jako hlavního OS) zhruba 2% celkové populace. Přepsat 20 let starou CPP aplikaci, aby podporovala UNIXové operační systémy, je absurdně náročné. A finanční zisk by z tohonejspíš žádný nebyl, takže by to víceméně byla práce vniveč. Kdyby se to psalo odznovu, tak by to dávalo smysl, ale takhle ne.
@ schvarz « úte 10:15 pm »
Vote: rename na Dutohlav
@ Mionix « úte 5:12 pm »
@Skullhlav,  Win 10 bude fungovat i dál. Ne neuvažujeme, nikdo z nás Linux nemá a ani ho neovládá.
@ TomasFoxx « úte 4:18 pm »
@Skullhlav,  si myslíš že po tom co si tu furt předváděl se s tebou někdo bude bavit, protože ses vrátil po delší době? :D :D mazej a už nepiš
@ Skullhlav « úte 3:48 pm »
xxx
@ Suko201 « pon 12:36 am »
MoravskyPepin píše: Ona je nová karma P1+?
jo, já už mám P9, ale je to hardcore na další levely
@ MoravskyPepin « ned 9:33 pm »
Ona je nová karma P1+?
@ Cunter « ned 7:47 pm »
Kategória Všichni samozrejme, pekne by to ukázalo koľko hráčov robí generácie a atď
@ Cunter « ned 7:45 pm »
Taka otázočka nechcete do štatistik, kde je rebríček zakomponovať hráčov aj podľa generacii ? lebo takto je to tam stale len podľa levelov ....
@ MoCKeR « ned 1:46 pm »
Aby si sa mohol sťažovať jak sa ti zle nerdi 0 bez se vyvetrat valec
@ Lejno « ned 11:10 am »
Je nejaké vysvetlenie, prečo sa na mole napr na CH3 spawnu 3 skupinky na jednej strane a až po 10 sekundách 3 skupinky na strane druhej a napr na CH2 sa všetkých 6 spawne naraz ? Dakujem
@ Skullhlav « ned 10:19 am »
Zdravím, dlouhé době. Nevím kolik lidí tady má starý počítač a jelikož příští rok na podzim bude ukončena podpora win 10 . Neuvažovalo vedení zajistit fungování na Linuxu?
@ schvarz « pát 6:26 pm »
.
@ schvarz « čtv 5:21 pm »
Já to hlásám roky, ničím se netajím. Za mě je po 14 letech serveru (11+ let karmy) na místě výrazně zkrátit dobu, kterou trvá tyhle "starší" věci dokončit. Tzn biolog (komplet) a karma. Takže budu fandit jakékoliv změně tímhle směrem.
@ Saggitarius « čtv 10:31 am »
Suko201 píše:
schvarz píše: @Suko201,  Hlasování ještě ani neskončilo, návrh zatím neprošel a pamatuj na to, že v současné době ranky 1-M1 by stále vyžadovaly 6h odevzdávání.
však kamo karma 1-M1 je nejvíc easy, když to děláš 2x denně máš to docela za krátkou dobu, nemůžou zas udělat vše snadnější. Ten návrh je perfektní, už tak ty vyšší karmy budou na kratší dobu, takže za mě je tato možnost top.
Můžeme, ale nemusíme.
@ Suko201 « čtv 10:29 am »
schvarz píše: @Suko201,  Hlasování ještě ani neskončilo, návrh zatím neprošel a pamatuj na to, že v současné době ranky 1-M1 by stále vyžadovaly 6h odevzdávání.
však kamo karma 1-M1 je nejvíc easy, když to děláš 2x denně máš to docela za krátkou dobu, nemůžou zas udělat vše snadnější. Ten návrh je perfektní, už tak ty vyšší karmy budou na kratší dobu, takže za mě je tato možnost top.
@ Saggitarius « čtv 10:24 am »
Ano, je to tam tak napsáno. Máme samozřejmě i další verze :D Viz tabulka kde se jedná o verzi A. Ale je to o diskuzi.
@ schvarz « čtv 3:01 am »
@Suko201,  Hlasování ještě ani neskončilo, návrh zatím neprošel a pamatuj na to, že v současné době ranky 1-M1 by stále vyžadovaly 6h odevzdávání.
@ Suko201 « stř 10:37 am »
Ten návrh je opravdu luxus. Hodně lidí si nemůže dovolit se přihlašovat každých 6h a díky tomu se karma dělala v roky, teď se to zlepší.. Opravdu skvělý nápad, děkujeme :-) Kdy by tento update cca vyšel?
@ Bisky « stř 9:26 am »
Prosím o hlasování v tomto návrhu. :inlove: viewtopic.php?f=59&t=124514
@ schvarz « úte 4:35 am »
Takashiro má pravdu, Ústav pro jazyk český uvádí "perfekcionista" jako jedinou správnou variantu. https://prirucka.ujc.cas.cz/?slovo=perfekcionista
@ Takashiro « pon 8:24 pm »
Máte zle napísane slovíčko u Makamita, píše sa to perfekcionista nie perfekcionalista :D
@ TomasFoxx « ned 3:24 pm »
hehe
@ TomasFoxx « ned 3:24 pm »
@RAMHH,  jejich problem, maj spolupracovat a chodit do válek
@ RAMHH « ned 12:43 pm »
@TomasFoxx,  Válka bez spawnů by byla hodně velká pecka, zvláště v té válce v létě, ve které tam za říši jdou 4 lidé.. :D
@ qSTRoNgMANp « ned 12:07 pm »
@Mionix,  Pat a Mat moves.
@ TomasFoxx « ned 11:13 am »
Já nad tím přemýšlel už ten první den a prostě jediný logický vysvětlení těch nerfů co zatím proběhly pro mě je to, že se saggi asi chystá prostě zrušit spawny ve válkách (takže války bez bufferů na spawnech) :D Proto taky takhle nerfuje průniky, proto do karmy přidává "požehnání", proto healnutí zruška.
@ Mionix « ned 11:10 am »
V pohodě. :-)
@ TomasFoxx « ned 11:10 am »
Rád bych no, bohužel asi není koho se zeptat, proto taky prudim tady tebe :D za což sorry, někde to ventilovat musim :D :D
@ Mionix « ned 11:09 am »
@TomasFoxx,  hele tak to musíš položit dotaz jinde. :-D Já PvP nedělám a ani se do nějakých změn nemontuji. Já nejsem kreativec.
@ TomasFoxx « ned 11:07 am »
@Mionix,  no to my všichni chápeme, že to byl záměr, nám jen nedochází, PROČ to byl záměr :D proč se ubírá dmg postavám, který jsou v těch válkách slabší :D
@ Mionix « ned 10:49 am »
@Lejno,  Ale snížení průniku ve válkách byl záměr, pro všechny. A jedno, zda má 9x prům, nebo výbavu jako Foxx.
@ Lejno « ned 10:40 am »
Doslova ti napisal, čo to znížilo a ako to ovplyvnilo ninje alebo aurakov, ktorí to hrali normálne na spelly 🤦

Who is chatting

offline Mionix