Přehlednost stánků v tržnici

Prostor pro Vaše nápady na vylepšení hry nebo úpravy již zaběhnutých stálic.
Nutné schválení moderátorem.
Pravidla fóra
• Každý návrh musí obsahovat anketu.
• Máte-li návrhů více, vytvořte pro každý nové téma.
• Chcete-li vyjádřit pouze souhlas či nesouhlas, použijte anketu.
• V reakcích na podaný návrh se vyjadřujte vždy k tématu, vyvarujte se off topicu, byť jen částí příspěvku.
• Nová témata schvaluje pouze herní tým (GA, GM, TGM).

Vyhovovala by vám tato možnost?

Ano
103
83%
Ne
16
13%
Nevím
5
4%
 
Celkem hlasů: 124

Uživatelský avatar
reeenda
Lv.15
Lv.15
Příspěvky: 133
Registrován: ned 09. led 2011 21:18:30
Poděkoval: 81×
Má poděkování: 39×

Re: Přehlednost stánků v tržnici

Příspěvek od reeenda » čtv 20. říj 2016 13:21:23

Za sebe, bych vrátila starou mapu tržnice. Ne všechny inovace musí mít vždy pozitivní účinek.
Není pravda, že kdysi bylo všechno lepší. Pravda je, že jsme byli mladší a měli jsme to všechno u p....e“

Existuje tisíce způsobů, jak zabít čas, ale žádný, jak ho vzkřísit.



Lenost je zvyk odpočívat dřív, než se člověk unaví

Uživatelský avatar
Sabousek
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 664
Registrován: pát 24. pro 2010 13:49:54
Bydliště: Plzeň
Poděkoval: 941×
Má poděkování: 486×
Kontaktovat uživatele:

Re: Přehlednost stánků v tržnici

Příspěvek od Sabousek » čtv 20. říj 2016 13:29:52

Chci jen podotknout, že návrh autora byl zalozen již za doby předchozí tržnice. Tudíž jistě nezamyslel návrat původní tržnice, která mě osobně přisla stejně nepřehledná jako nynější. Nepřehledný z toho důvodu, že se dají stavět stánky těsně u sebe.
Hra je pro lidi duchaplné rozptýlení, pro hlupáky vášní. - Dumas

Uživatelský avatar
Chyu
Lv.39
Lv.39
Příspěvky: 1906
Registrován: úte 12. črc 2011 10:03:43
Poděkoval: 2982×
Má poděkování: 1173×

Re: Přehlednost stánků v tržnici

Příspěvek od Chyu » úte 25. říj 2016 14:40:31

Mně by se také líbila tržnice, která by měla nějaký spořádaný systém. Vše by bylo úhledně naskládáno vedle sebe a hráčům by se lépe vyhledávalo zboží, které chtějí vyhledávat. Základním stavebním blokem by mohl být systém, který znázorňuje obrázek.
Obrázek:
Červený čtvereček: Zabrané místo
Zelený čtvereček: Volné místo
Žlutá plocha: Prostor k pohybu
Černý rám: Hranice mapy
Obrázek
Ihned se ale nabízí několik otázek, kterou mohou tuto myšlenku zbořit.

Co když nebude volné místo a hráč si bude chtít otevřít stánek?
Prakticky by tato možnost nastat neměla, kdybychom vzali v potaz, že by tržnice měla rozlohu jako třeba Kerindor. Na druhou stranu, komu by se chtělo běžet několik tisíců kroků na druhý konec, když to teď může mít skoro hned (avšak se nahledá). Pokud je dostupný údaj a počtu vytvoření stánku za den, tak by se k ní mohlo přičíst ještě třeba 35 % z ní - to by byl počet míst pro postavení stánků.

Jaké je východisko pro obchodníky, kteří úspěch slaví na své známe poloze?
Jistě všichni znáte obchodníky, kteří své stánky staví na svém místě ať se děje co se děje a slaví na tom úspěch. Tato symbióza mezi kupujícími a těmito obchodníky funguje naprosto dokonale, jak by se to ale řešilo v tomto novém systému? Udělat možnost koupení/pronájmu místa na jméno postavy? Kdo by ale chtěl platit za to, že může prodávat?

Nenastal by místo všeho zmatek a chaos?
Představa, že se všichni hráči mačkají v uličkách na jednom centimetru čtverečním je děsná. Stejně tak by se neustále mohly některé stánky rušit a zakládat. Jak už padlo v tomto tématu, byl bych určitě rád za možnost procházení ostatních hráčů (stánky by byly opět neprůchozí), barevné odlišení stánků, které již byly zobrazeny a aktuálně otevřeného stánku. :up:

Pokud by se vyřešily všechny výše zmíněné problémy, nebylo by na škodu také změnit model stánku a celou mapu předělat do stylu nějakého globálního tržiště. Která by na hráče působila uvolněně (aby se lépe nakupovalo) ale zároveň aby nebyla přeplácaná (způsobovala problémy s FPS). Mapu bych si představoval ve slunečném prostředí (myslím tím nasvícení - takže pravý opak druhých měst). Na okraji by se vybudoval nějaký obdélník ze silných hradeb. Uvnitř vlajky všech tří říší (jako symbol míru na této mapě), objekty spojené s obchodováním a ekonomikou (nabuzení pocitu neustálého ruchu). No a na večer by mapa ulehla do krásného ticha, kde by se potulovali noční obchodníci. Tvorba mapy si myslím je ale to nejmenší...

Koncepty modelů stánků:
Model 1:
Obrázek
Model 2:
Obrázek
Toť můj názor, co nosím již dlouho v hlavě. :D

SurWarrior
Lv.13
Lv.13
Příspěvky: 92
Registrován: stř 10. lis 2010 18:20:32
Bydliště: Bánovce nad Bebravou
Poděkoval:
Má poděkování: 14×

Re: Přehlednost stánků v tržnici

Příspěvek od SurWarrior » čtv 27. říj 2016 11:23:30

Určite by to veľmi pomohlo pri nakupovaní.

Možno by to mohlo byť riešené formou NPC stánku. (rozmiestnené po tržnici vopred) t.j. po kliknutí na stánok by sa dal prenajať.
Nemusela by sa možno meniť ani mapa, len by sa to nejako pekne porozhadzovalo už po existujúcej (aby to pripomínalo tržnicu).
Ak má niekto svoje miesto, kde si pravidelne vytvára stánok, mohla by tam byť možnosť časového prenájmu. Aby sa zabránilo tomu, že by si hráči pokupovali miesta a zaberali by zbytočne čas, tak v prípade že toto miesto nebude využité po dobu 24h, prenájom by prepadol.
Taktiež by mohli byť luxusnejšie miesta drahšie (v blízkosti portov, v altánku, aťď...).

Čo sa označovanie týka, ak budú stánky usporiadané, tak označovanie už otvorených stánkov je podla mňa zbytočné. Skôr by som tu videl ako lepšiu možnosť označiť si stánky, ktoré ma zaujali. V okne s obchodom by mohla pribudnúť možnosť označenia stánku a tým pádom by sa rozblikal na mape a nad ním by sa objavila levitujúca šípka (Ako keď máte označenú NPC). Prípadne alternatívou je chytiť papier, pero a napísať si súradnice stánku, ktorý ma zaujal ;)

souky95
Lv.8
Lv.8
Příspěvky: 48
Registrován: sob 22. led 2011 22:05:27
Poděkoval: 29×
Má poděkování:

Re: Přehlednost stánků v tržnici

Příspěvek od souky95 » pon 31. říj 2016 23:19:15

Take se zapojim.
Rozhodne by to bylo fajn, ale prijde mi to preplacane z dvou duvodu.

1) stanky jsou az priliz vedle sebe, coz vede k neprehlednosti. To by se dalo resit tim, ze by se dal urcity okruh kde by se dal otevri stanek jiz vedle urciteho stanku.
V praxi by to vypadalo tak, ze kdyby jste prisli vedle stanku X a chteli otevri ranecek, vyskocila by hlaska: "v tvem dosahu je jiz otevren jiny stanek, zkus to jinde". Otazka je, jestli by to bylo mozne z hlediska velikosti mapy.

2) Dalsi problem vsech co prodavaji je to, ze stanek ma omezenou kapacitu a lide si logicky zakladaji nove obchodni ucty aby to prodali co nejrychleji. To by se dalo resit zvetsenim kapacity slotu ve stanku. Myslim ze takovy navrh tady jiz byl, ale mozna se pletu :)
Kdyby bylo v planu rozsirit sloty ve stanku, tak by nebylo od veci povolit o trochu vice znaku do popisku stanku...samozrejme ne aby se po najeti na jmeno rozbalil nazev pres pul obrazovky :D

Dekuji za pozornost damy a panove, preji krasny zbytek dne/vecera :)

Uživatelský avatar
Anderson
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 634
Registrován: ned 20. úno 2011 11:53:04
Poděkoval: 53×
Má poděkování: 189×

Re: Přehlednost stánků v tržnici

Příspěvek od Anderson » úte 01. lis 2016 9:22:58

Podľa mňa, to že sú stánky vedľa seba problém nie je, skôr ide o to, že niesu nijak logicky usporiadané a stoja jeden cez druhý a vytvárajú všelijaké útvary a tým sa tá tržnica stáva úplne neprehľadnou a teda hlavne aj z toho dôvodu, že niektoré miesta sú napráskané stánkami a na iných miestach sú nezaplnené plochy, preto by podľa mňa bolo najlepšie vytvoriť nejakú šachovnicu, skrátka nejaký "štvorček" alebo malú plochu, kam bude umožnené postaviť stánok tým pádom pôjdu tie stánky pekne jeden vedľa druhého, alebo teda vytvoria nejakú logickú plochu, v ktorej sa dá orientovať. netreba vymeniť celú mapu, stačilo by ju len trošku pozmeniť a vytvoriť tam inú, lepšie využiteľnú plochu, na ktorej by bolo viacmenej lepšie vytvoriteľné šachovnicové prostredie
ObrázekObrázekObrázek
Asmodel
135


Innocent, until proven guilty..

Mithra
Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 526
Registrován: úte 24. zář 2013 11:22:32
Poděkoval: 99×
Má poděkování: 1156×

Re: Přehlednost stánků v tržnici

Příspěvek od Mithra » úte 01. lis 2016 11:08:42

Mno čistě teoreticky by šlo ještě více prodloužit minimální vzdálenost mezi jednotlivými stánky. Čímž se prostor mezi nimi zvětší. Tím pádem se i více zaplní prostor tržnice, neboť stánky se budou muset roztáhnout po větší ploše. To je poměrně jednoduché řešení, které nezabere tolik času a alespoň trochu pomůže.
Nějakou kompletní předělávku systému stavby stánků jako prioritu číslo 1 rozhodně nevidím. Myslím, že naši programátoři toho mají i tak dost na práci.
Přílišná oddanost ideálům nezřídka končívá tím, že v rámci boje proti alkoholismu zastřelíš dítě se sáčkem rumových pralinek. Karel Kryl

tEK23
Lv.8
Lv.8
Příspěvky: 40
Registrován: pon 15. srp 2016 12:39:11
Bydliště: Zubří
Poděkoval: 28×
Má poděkování:

Re: Přehlednost stánků v tržnici

Příspěvek od tEK23 » úte 08. lis 2016 9:10:20

Ahojte :hello: k příspěvku bych chtěl dodat :
Bylo by úplně super a extrémně luxusní ,a prosím o to případně i s dalšími hráči ,dát Jonahovi schopnost koupit a prodat
Jednalo by se třeba o podobný měšec co je na náměstí , společně s Elikama a podobně.
Každý celý týden po výplatě splašeně pobíhám po tržce , najdu něco co se mi líbí , honem na BM koupit pruty , a musím zpátky do města vyměnit za hotové abych měl co do huby .
:chunjo: :chunjo: :ugeek: :chunjo: :chunjo:

Mithra
Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 526
Registrován: úte 24. zář 2013 11:22:32
Poděkoval: 99×
Má poděkování: 1156×

Re: Přehlednost stánků v tržnici

Příspěvek od Mithra » úte 08. lis 2016 10:38:21

tEK23 píše:Ahojte :hello: k příspěvku bych chtěl dodat :
Bylo by úplně super a extrémně luxusní ,a prosím o to případně i s dalšími hráči ,dát Jonahovi schopnost koupit a prodat
Jednalo by se třeba o podobný měšec co je na náměstí , společně s Elikama a podobně.
Každý celý týden po výplatě splašeně pobíhám po tržce , najdu něco co se mi líbí , honem na BM koupit pruty , a musím zpátky do města vyměnit za hotové abych měl co do huby .
:chunjo: :chunjo: :ugeek: :chunjo: :chunjo:
Předpokládám, že by se mělo jednat o nákup a prodej za SD (případně BSD). Tady vás zklamu, ale tato varianta obchodu není zatím online ve hře možná. Ačkoliv bych se vůbec nebránil tomu, kdyby ve stáncích bylo možné zvolit jako platidlo i SD, kombinaci yang + SD, případně možnost výběru zda předmět bude obchodován za yang nebo SD s uvedením ceny pro obě měny.

Jenže v tomhle zatím narážíme na možnosti systému.
Přílišná oddanost ideálům nezřídka končívá tím, že v rámci boje proti alkoholismu zastřelíš dítě se sáčkem rumových pralinek. Karel Kryl

tEK23
Lv.8
Lv.8
Příspěvky: 40
Registrován: pon 15. srp 2016 12:39:11
Bydliště: Zubří
Poděkoval: 28×
Má poděkování:

Re: Přehlednost stánků v tržnici

Příspěvek od tEK23 » úte 08. lis 2016 12:45:44

Odpověď pro : MithraTakhle jsem to nemyslel :) , ale přece jenom je to dobrý nápad :clap: ačkoli to není ve vaši moci . :think:

K tématu :

Omlouvám se špatně jsem se vyjádřil .
Jednoduše , jen by bylo lepsi aby jonah v tržnici měl obchůdek , stejně tak jak třeba obchodnice , bylo by to celkové myslím významné plus . :up:
Kdyz hráč přes web nakoupí pruty , a ve hře je na tržnici , tak jde za Jonahem do Item-skladu si jej vyzvednout , a poté musí musí do města prodat a poté zase na tržku :ouch: . Třeba například .
:hello: :chunjo:

Odpovědět

  • Nemáte právo psát zprávy v chatu.
@ Lejno « stř 9:58 am »
Moj navrh na zvysenie % antistunu bol zamietnutý alebo sa este neschvalil?
@ SamJsiLama « stř 9:25 am »
@Mionix,  Nefunguje náhodou šance na omráčení v základních bonusech jen na melee attack? 🤔🤔
@ Skullhlav « stř 8:43 am »
@Lejno, Když už jsme u těch dětí - Dětské gangy kradou peníze i mobily
@ Mionix « stř 8:12 am »
@xSaskex,  Ale on funguje, jen dříve jak psal Lejno, měly stun jen dvě postavy. Dnes mají lidé i více jak 30% stun celkem a pokud to má každá druhá postava, tak se nedivte, že někteří jsou neustále ve stunu.
@ jfz « stř 2:51 am »
.
@ jfz « stř 2:50 am »
běhají tu léta, komu to vadí ? Asi nikomu
@ jfz « stř 2:50 am »
a co PornStar ? a název koncentráku Engerau ?
@ schvarz « stř 1:18 am »
Defakto jak píše Lejno, Pepíček (12 let) se nebude zajímat o to, jestli to je nějakej ostrov. Řekne si "Haha, tam je napsáno pi*a, to si dam do jména taky".
@ schvarz « stř 1:16 am »
@Skullhlav,  Jen hledáš výmluvy, jak narvat sprostý slovo do jména. Pokud hodláš pojmenovat postavu podle nějakýho zeměpisnýho názvu, tak si najdi takový, který nezní sprostě. Pokud tvůj oblíbený ostrov vyzní sprostě v češtině, tak máš prostě smůlu, vyber si něco jiného. :D
@ Lejno « úte 11:04 pm »
Cisto z moralneho hľadiska, ked sa tu rieši ze deti deti... Tak prave tieto deti ti mebudu hľadať ci to je nejaky ostrov alebo nie.. na druhej strane dnesne deti a nadavky , co si budeme :D ťažko povedať
@ Skullhlav « úte 10:41 pm »
Toto jméno taky žádná vulgarita jako jasne asi to mělo tu podstatu ale kdybych si dal PicoAzo jako ostrov z Azoru dostanu Ban? Moc tomu nerozumím
@ schvarz « úte 10:33 pm »
Asi to bude závislý hodně na tom, že týpek vlastnil i postavu AirsanePico.
@ Skullhlav « úte 10:27 pm »
Jak se hodnotí Ban za jméno? fellosPico když defakto Pico je ostrov na Azorských ostrovech a fellos je pláž kdesi v dupě
@ xSaskex « úte 10:22 pm »
A když jsem já říkal, že antistun nefunguje, všichni že jen brečím😆😆
@ TopTopiik « úte 9:38 pm »
@Lejno, Překvapilo mě, že za Wpčko jsem byl 50% války ve stunu, ale na BMku to vůbec není znát :D
@ INParadise « úte 8:57 pm »
:what:
@ TomasFoxx « úte 8:52 pm »
@Lejno👌🏼
@ Lejno « úte 8:47 pm »
Nejdem za nič, je tu antistun nastavený z doby kamennej, kedy ta mohol zastunovat jeden mental a 2 archeri na doby, kedy vo valke je 99% ludi co ti daju stun, ale jbmnt nejdem sa ani dalej vyjadrovat to jak keby som hrach na stenu hadzal
@ Hakan « úte 8:46 pm »
@pikasek, Ok nejdu tam
@ pikasek « úte 8:46 pm »
@Lejno,  Jestli tě štve antistun, tak za mojeho ninju fakt nechoď :lol: :lol:
@ TomasFoxx « úte 8:45 pm »
@Lejno,  jj prodej to, jakmile to prodáš tak určitě vyjde update kterej pomůže blizkovym postavam <3
@ TomasFoxx « úte 8:45 pm »
@Hakan, 90% to určitě jen ukazuje, s tím jak MÁLO ty stuny dostáváme to musí bejt minimálně 99,9!
@ Lejno « úte 8:44 pm »
Takze ak viete o niekom, kto by chcel ninju aj s výbavou, pm
@ Lejno « úte 8:44 pm »
Dnešným dnom mi dosla trpezlivosť tolerovania antistunu, teda antiničoho
@ Hakan « úte 8:43 pm »
Cožee 90%? To musí být daleko víc, pocitově
@ TomasFoxx « úte 8:42 pm »
@Lejno, proč máš nervy? 90% antistun je vpořádku, dostáváš stun jen málokdy a blízkové postavy jsou velice hratelné :come:
@ Hakan « úte 8:42 pm »
Ten má přednost před vším pravda :suspect:
@ Lejno « úte 8:42 pm »
Kym sa neupravi antistun mozem z vysoka .
@ TomasFoxx « úte 8:41 pm »
@Hakan, žlutá říše krom hakana ale
@ Hakan « úte 8:41 pm »
:no: Žlutá říše má přednost
@ TomasFoxx « úte 8:41 pm »
@Hakan, já mám přednost, hraju auráka :oops: ty hraješ healera, to vydržíš
@ pikasek « úte 8:40 pm »
Tak do fronty chlapci, ať si to můžu zapsat :D
@ Hakan « úte 8:35 pm »
@pikasek,  Už píšu :suspect:
@ pikasek « úte 8:25 pm »
@TomasFoxx, Však si zajdi klidně, stačí napsat :D
@ TomasFoxx « úte 8:21 pm »
zajdu za něj až někdy jindy, až se zklidní tohle množení wp :D
@ TomasFoxx « úte 8:20 pm »
@pikasek, hej klidně bych teď i zašel zbytek týdne, za toho nekrona se mi nechce proti tolika wp :D
@ pikasek « úte 8:19 pm »
@Lejno,  Ti půjčím archa a můžeš si zajít vyzkoušet něco jiného :D
@ blood70CZ « úte 8:19 pm »
@TomasFoxx,  weis tu dneska vubec nebyl :D
@ Lejno « úte 8:10 pm »
Možete si odtočiť ninje, už Vás nebudem otravovať.
@ TomasFoxx « úte 8:07 pm »
Weisi proč jsi dneska nebyl za gorta? nějak malo wpček tam dneska bylo
@ Skullhlav « úte 7:39 pm »
Rozbor slova Trubice - Tru = program na organizování fotografií z různých zdrojů, Bi = bismut, ce = označení shody pro výrobky uváděné na trh v Evropském hospodářském prostoru
@ Trubice « úte 12:39 pm »
Rozbor slova Hakan - Ha = citoslovce, KAN = řeka v Krasnojarském kraji v Rusku, přítok Jeniseje
@ Hakan « úte 10:47 am »
Nebo téže lej - chlastej, no - konstatování že je neco jiz zbytečné
@ Lejno « úte 10:35 am »
:think:
@ schvarz « úte 10:29 am »
Rozbor slova Lejno - Lejno - výkal, exkrement
@ Lejno « úte 10:06 am »
@Trubice,  Rozbor slova Trubice - Tru(bic)e - bič = sadomaso, Tru e - True = pravda/pravý ---- pravý sadomasochista
@ Trubice « úte 12:29 am »
Rozbor slova TomasFoxx - Tomas = jméno F = písmeno OX = kořen slova, člověk má chuť na soutěž OX X=10
@ LordGabriel « pon 10:31 pm »
@ LordGabriel « pon 10:15 pm »
@ Mionix « pon 5:43 pm »
@TomasFoxx,  Pokud nemá PCID BAN, tak hrát může. :-)
@ Lejno « pon 3:08 pm »
😀
@ schvarz « pon 12:50 pm »
no dokonce :D
@ TomasFoxx « pon 12:38 pm »
celkově to totiž postrádá smysl, i kdyby 40tb dostal tak tu je dalších minimálně 20 lidí co taky dostalo 40 a furt hraje 😂 to není nic extra prostě
@ TomasFoxx « pon 12:36 pm »
nn
@ schvarz « pon 12:17 pm »
@TomasFoxx,  Tak týpek píše, že buď shoda a nebo mu 40TB nestačí. Naráží na to, že Dothan v minulosti dostal 40TB a myslí si, že si vytvořil druhou postavu s podobným nickem. Jenže Dothan 40TB nemá, tím pádem to postrádá smysl. Kapiš? :D @TomasFoxx
@ TomasFoxx « pon 11:32 am »
jsem jedinej co na tom screenu vidí Dathan a né Dothan? :think:
@ schvarz « pon 11:22 am »
@Skullhlav,  Dothan ale není zabanovaný. To jeho jméno bylo na pranýři přeškrtlé.
@ schvarz « pon 11:21 am »
Tak to nahrávejte na imgur, tam to vydrží
@ qSTRoNgMANp « pon 11:02 am »
@schvarz,  to děla bohužel ctrlv, otevřeš obrazek v nove karte a už to funguje ..., ale je na omezenou dobu ...
@ Skullhlav « pon 10:44 am »
Buď velká shoda jmen nebo mu 40 TB nestačí :D https://ctrlv.cz/Vwlf

Kdo chatuje

offline Mionix 
offline RAMHH 
offline Selecto 
offline Wolfikk