Přehlednost stánků v tržnici

Prostor pro Vaše nápady na vylepšení hry nebo úpravy již zaběhnutých stálic.
Nutné schválení moderátorem.
Pravidla fóra
• Každý návrh musí obsahovat anketu.
• Máte-li návrhů více, vytvořte pro každý nové téma.
• Chcete-li vyjádřit pouze souhlas či nesouhlas, použijte anketu.
• V reakcích na podaný návrh se vyjadřujte vždy k tématu, vyvarujte se off topicu, byť jen částí příspěvku.
• Nová témata schvaluje pouze herní tým (GA, GM, TGM).

Vyhovovala by vám tato možnost?

Ano
104
83%
Ne
16
13%
Nevím
5
4%
 
Celkem hlasů: 125

Uživatelský avatar
reeenda
Lv.15
Lv.15
Příspěvky: 133
Registrován: ned 09. led 2011 21:18:30
Dal poděkování: 82 poděkování
Dostal poděkování: 39 poděkování

Re: Přehlednost stánků v tržnici

Příspěvek od reeenda » čtv 20. říj 2016 13:21:23

Za sebe, bych vrátila starou mapu tržnice. Ne všechny inovace musí mít vždy pozitivní účinek.
Není pravda, že kdysi bylo všechno lepší. Pravda je, že jsme byli mladší a měli jsme to všechno u p....e“

Existuje tisíce způsobů, jak zabít čas, ale žádný, jak ho vzkřísit.



Lenost je zvyk odpočívat dřív, než se člověk unaví

Uživatelský avatar
Sabousek
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 663
Registrován: pát 24. pro 2010 13:49:54
Bydliště: Plzeň
Dal poděkování: 942 poděkování
Dostal poděkování: 482 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Přehlednost stánků v tržnici

Příspěvek od Sabousek » čtv 20. říj 2016 13:29:52

Chci jen podotknout, že návrh autora byl zalozen již za doby předchozí tržnice. Tudíž jistě nezamyslel návrat původní tržnice, která mě osobně přisla stejně nepřehledná jako nynější. Nepřehledný z toho důvodu, že se dají stavět stánky těsně u sebe.
Hra je pro lidi duchaplné rozptýlení, pro hlupáky vášní. - Dumas

Uživatelský avatar
Chyu
Lv.39
Lv.39
Příspěvky: 1906
Registrován: úte 12. črc 2011 10:03:43
Dal poděkování: 2969 poděkování
Dostal poděkování: 1179 poděkování

Re: Přehlednost stánků v tržnici

Příspěvek od Chyu » úte 25. říj 2016 14:40:31

Mně by se také líbila tržnice, která by měla nějaký spořádaný systém. Vše by bylo úhledně naskládáno vedle sebe a hráčům by se lépe vyhledávalo zboží, které chtějí vyhledávat. Základním stavebním blokem by mohl být systém, který znázorňuje obrázek.
Obrázek:
Červený čtvereček: Zabrané místo
Zelený čtvereček: Volné místo
Žlutá plocha: Prostor k pohybu
Černý rám: Hranice mapy
Obrázek
Ihned se ale nabízí několik otázek, kterou mohou tuto myšlenku zbořit.

Co když nebude volné místo a hráč si bude chtít otevřít stánek?
Prakticky by tato možnost nastat neměla, kdybychom vzali v potaz, že by tržnice měla rozlohu jako třeba Kerindor. Na druhou stranu, komu by se chtělo běžet několik tisíců kroků na druhý konec, když to teď může mít skoro hned (avšak se nahledá). Pokud je dostupný údaj a počtu vytvoření stánku za den, tak by se k ní mohlo přičíst ještě třeba 35 % z ní - to by byl počet míst pro postavení stánků.

Jaké je východisko pro obchodníky, kteří úspěch slaví na své známe poloze?
Jistě všichni znáte obchodníky, kteří své stánky staví na svém místě ať se děje co se děje a slaví na tom úspěch. Tato symbióza mezi kupujícími a těmito obchodníky funguje naprosto dokonale, jak by se to ale řešilo v tomto novém systému? Udělat možnost koupení/pronájmu místa na jméno postavy? Kdo by ale chtěl platit za to, že může prodávat?

Nenastal by místo všeho zmatek a chaos?
Představa, že se všichni hráči mačkají v uličkách na jednom centimetru čtverečním je děsná. Stejně tak by se neustále mohly některé stánky rušit a zakládat. Jak už padlo v tomto tématu, byl bych určitě rád za možnost procházení ostatních hráčů (stánky by byly opět neprůchozí), barevné odlišení stánků, které již byly zobrazeny a aktuálně otevřeného stánku. :up:

Pokud by se vyřešily všechny výše zmíněné problémy, nebylo by na škodu také změnit model stánku a celou mapu předělat do stylu nějakého globálního tržiště. Která by na hráče působila uvolněně (aby se lépe nakupovalo) ale zároveň aby nebyla přeplácaná (způsobovala problémy s FPS). Mapu bych si představoval ve slunečném prostředí (myslím tím nasvícení - takže pravý opak druhých měst). Na okraji by se vybudoval nějaký obdélník ze silných hradeb. Uvnitř vlajky všech tří říší (jako symbol míru na této mapě), objekty spojené s obchodováním a ekonomikou (nabuzení pocitu neustálého ruchu). No a na večer by mapa ulehla do krásného ticha, kde by se potulovali noční obchodníci. Tvorba mapy si myslím je ale to nejmenší...

Koncepty modelů stánků:
Model 1:
Obrázek
Model 2:
Obrázek
Toť můj názor, co nosím již dlouho v hlavě. :D

SurWarrior
Lv.13
Lv.13
Příspěvky: 92
Registrován: stř 10. lis 2010 18:20:32
Bydliště: Bánovce nad Bebravou
Dal poděkování: 5 poděkování
Dostal poděkování: 14 poděkování

Re: Přehlednost stánků v tržnici

Příspěvek od SurWarrior » čtv 27. říj 2016 11:23:30

Určite by to veľmi pomohlo pri nakupovaní.

Možno by to mohlo byť riešené formou NPC stánku. (rozmiestnené po tržnici vopred) t.j. po kliknutí na stánok by sa dal prenajať.
Nemusela by sa možno meniť ani mapa, len by sa to nejako pekne porozhadzovalo už po existujúcej (aby to pripomínalo tržnicu).
Ak má niekto svoje miesto, kde si pravidelne vytvára stánok, mohla by tam byť možnosť časového prenájmu. Aby sa zabránilo tomu, že by si hráči pokupovali miesta a zaberali by zbytočne čas, tak v prípade že toto miesto nebude využité po dobu 24h, prenájom by prepadol.
Taktiež by mohli byť luxusnejšie miesta drahšie (v blízkosti portov, v altánku, aťď...).

Čo sa označovanie týka, ak budú stánky usporiadané, tak označovanie už otvorených stánkov je podla mňa zbytočné. Skôr by som tu videl ako lepšiu možnosť označiť si stánky, ktoré ma zaujali. V okne s obchodom by mohla pribudnúť možnosť označenia stánku a tým pádom by sa rozblikal na mape a nad ním by sa objavila levitujúca šípka (Ako keď máte označenú NPC). Prípadne alternatívou je chytiť papier, pero a napísať si súradnice stánku, ktorý ma zaujal ;)

souky95
Lv.8
Lv.8
Příspěvky: 48
Registrován: sob 22. led 2011 22:05:27
Dal poděkování: 29 poděkování
Dostal poděkování: 8 poděkování

Re: Přehlednost stánků v tržnici

Příspěvek od souky95 » pon 31. říj 2016 23:19:15

Take se zapojim.
Rozhodne by to bylo fajn, ale prijde mi to preplacane z dvou duvodu.

1) stanky jsou az priliz vedle sebe, coz vede k neprehlednosti. To by se dalo resit tim, ze by se dal urcity okruh kde by se dal otevri stanek jiz vedle urciteho stanku.
V praxi by to vypadalo tak, ze kdyby jste prisli vedle stanku X a chteli otevri ranecek, vyskocila by hlaska: "v tvem dosahu je jiz otevren jiny stanek, zkus to jinde". Otazka je, jestli by to bylo mozne z hlediska velikosti mapy.

2) Dalsi problem vsech co prodavaji je to, ze stanek ma omezenou kapacitu a lide si logicky zakladaji nove obchodni ucty aby to prodali co nejrychleji. To by se dalo resit zvetsenim kapacity slotu ve stanku. Myslim ze takovy navrh tady jiz byl, ale mozna se pletu :)
Kdyby bylo v planu rozsirit sloty ve stanku, tak by nebylo od veci povolit o trochu vice znaku do popisku stanku...samozrejme ne aby se po najeti na jmeno rozbalil nazev pres pul obrazovky :D

Dekuji za pozornost damy a panove, preji krasny zbytek dne/vecera :)

Anderson
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 691
Registrován: ned 20. úno 2011 11:53:04
Dal poděkování: 72 poděkování
Dostal poděkování: 278 poděkování

Re: Přehlednost stánků v tržnici

Příspěvek od Anderson » úte 01. lis 2016 9:22:58

Podľa mňa, to že sú stánky vedľa seba problém nie je, skôr ide o to, že niesu nijak logicky usporiadané a stoja jeden cez druhý a vytvárajú všelijaké útvary a tým sa tá tržnica stáva úplne neprehľadnou a teda hlavne aj z toho dôvodu, že niektoré miesta sú napráskané stánkami a na iných miestach sú nezaplnené plochy, preto by podľa mňa bolo najlepšie vytvoriť nejakú šachovnicu, skrátka nejaký "štvorček" alebo malú plochu, kam bude umožnené postaviť stánok tým pádom pôjdu tie stánky pekne jeden vedľa druhého, alebo teda vytvoria nejakú logickú plochu, v ktorej sa dá orientovať. netreba vymeniť celú mapu, stačilo by ju len trošku pozmeniť a vytvoriť tam inú, lepšie využiteľnú plochu, na ktorej by bolo viacmenej lepšie vytvoriteľné šachovnicové prostredie
ende

Mithra
Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 489
Registrován: úte 24. zář 2013 11:22:32
Dal poděkování: 99 poděkování
Dostal poděkování: 1047 poděkování

Re: Přehlednost stánků v tržnici

Příspěvek od Mithra » úte 01. lis 2016 11:08:42

Mno čistě teoreticky by šlo ještě více prodloužit minimální vzdálenost mezi jednotlivými stánky. Čímž se prostor mezi nimi zvětší. Tím pádem se i více zaplní prostor tržnice, neboť stánky se budou muset roztáhnout po větší ploše. To je poměrně jednoduché řešení, které nezabere tolik času a alespoň trochu pomůže.
Nějakou kompletní předělávku systému stavby stánků jako prioritu číslo 1 rozhodně nevidím. Myslím, že naši programátoři toho mají i tak dost na práci.
Přílišná oddanost ideálům nezřídka končívá tím, že v rámci boje proti alkoholismu zastřelíš dítě se sáčkem rumových pralinek. Karel Kryl

tEK23
Lv.8
Lv.8
Příspěvky: 40
Registrován: pon 15. srp 2016 12:39:11
Bydliště: Zubří
Dal poděkování: 28 poděkování
Dostal poděkování: 5 poděkování

Re: Přehlednost stánků v tržnici

Příspěvek od tEK23 » úte 08. lis 2016 9:10:20

Ahojte :hello: k příspěvku bych chtěl dodat :
Bylo by úplně super a extrémně luxusní ,a prosím o to případně i s dalšími hráči ,dát Jonahovi schopnost koupit a prodat
Jednalo by se třeba o podobný měšec co je na náměstí , společně s Elikama a podobně.
Každý celý týden po výplatě splašeně pobíhám po tržce , najdu něco co se mi líbí , honem na BM koupit pruty , a musím zpátky do města vyměnit za hotové abych měl co do huby .
:chunjo: :chunjo: :ugeek: :chunjo: :chunjo:

Mithra
Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 489
Registrován: úte 24. zář 2013 11:22:32
Dal poděkování: 99 poděkování
Dostal poděkování: 1047 poděkování

Re: Přehlednost stánků v tržnici

Příspěvek od Mithra » úte 08. lis 2016 10:38:21

tEK23 píše:Ahojte :hello: k příspěvku bych chtěl dodat :
Bylo by úplně super a extrémně luxusní ,a prosím o to případně i s dalšími hráči ,dát Jonahovi schopnost koupit a prodat
Jednalo by se třeba o podobný měšec co je na náměstí , společně s Elikama a podobně.
Každý celý týden po výplatě splašeně pobíhám po tržce , najdu něco co se mi líbí , honem na BM koupit pruty , a musím zpátky do města vyměnit za hotové abych měl co do huby .
:chunjo: :chunjo: :ugeek: :chunjo: :chunjo:
Předpokládám, že by se mělo jednat o nákup a prodej za SD (případně BSD). Tady vás zklamu, ale tato varianta obchodu není zatím online ve hře možná. Ačkoliv bych se vůbec nebránil tomu, kdyby ve stáncích bylo možné zvolit jako platidlo i SD, kombinaci yang + SD, případně možnost výběru zda předmět bude obchodován za yang nebo SD s uvedením ceny pro obě měny.

Jenže v tomhle zatím narážíme na možnosti systému.
Přílišná oddanost ideálům nezřídka končívá tím, že v rámci boje proti alkoholismu zastřelíš dítě se sáčkem rumových pralinek. Karel Kryl

tEK23
Lv.8
Lv.8
Příspěvky: 40
Registrován: pon 15. srp 2016 12:39:11
Bydliště: Zubří
Dal poděkování: 28 poděkování
Dostal poděkování: 5 poděkování

Re: Přehlednost stánků v tržnici

Příspěvek od tEK23 » úte 08. lis 2016 12:45:44

Odpověď pro : MithraTakhle jsem to nemyslel :) , ale přece jenom je to dobrý nápad :clap: ačkoli to není ve vaši moci . :think:

K tématu :

Omlouvám se špatně jsem se vyjádřil .
Jednoduše , jen by bylo lepsi aby jonah v tržnici měl obchůdek , stejně tak jak třeba obchodnice , bylo by to celkové myslím významné plus . :up:
Kdyz hráč přes web nakoupí pruty , a ve hře je na tržnici , tak jde za Jonahem do Item-skladu si jej vyzvednout , a poté musí musí do města prodat a poté zase na tržku :ouch: . Třeba například .
:hello: :chunjo:

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Suko201 « ned 11:52 am »
Mionix píše: @Suko201,  Nebylo, upravovali se interní systémy pro nás GM. Tickety máme hlášené, trošku to nefunguje. Pracujeme na tom.
oki díky za info :-)
@ Bisky « sob 9:44 pm »
@ Mionix « sob 7:05 pm »
Dnes jsme rozsekali Kazachy na součástky. Večer budu sledovat Kanadu.
@ Mionix « sob 7:03 pm »
@Suko201,  Nebylo, upravovali se interní systémy pro nás GM. Tickety máme hlášené, trošku to nefunguje. Pracujeme na tom.
@ Suko201 « sob 4:29 pm »
A v patchlogu nejsou informace o minulé čtvrteční údržbě. Bylo něco? Díky
@ TomasFoxx « sob 3:58 pm »
@Tomori,  neni zac, mohlo by tu padnout echo až budou fungovat? diky
@ Tomori « sob 3:39 pm »
TomasFoxx píše: prej vám nefungujou tikety
Dobrý den, děkujeme za upozornění, danou situaci již prověřujeme.
@ TomasFoxx « sob 3:23 pm »
prej vám nefungujou tikety
@ Hakan « úte 6:14 pm »
@TomasFoxx,  Můžu si vybrat místo kam?
@ TomasFoxx « úte 5:58 pm »
kdo ho najde, dostane pusinku
@ TomasFoxx « úte 5:58 pm »
to musel schovávat nějakej borec, 3x projetej ent a nic
@ TomasFoxx « úte 5:20 pm »
@Azaril,  super díky, tak my uspořádáme výpravu na hledání keskira :D
@ Azaril « úte 5:17 pm »
@TomasFoxx Dobrý den, na základě vašeho dotazu jsem požádal Saggiho o prověření situace. Potvrdil, že se Keskiro nachází na Ch4 a žádný problém nezaznamenal.
@ Hakan « úte 4:47 pm »
@TomasFoxx,  Nebreč
@ TomasFoxx « úte 4:23 pm »
mohl by někdo z týmu prosím zkontrolovat keskira na ch4? nespawnul se nám ráno ani teď, projeli jsme celý ent, jestli ho nějaký trupík neodtáhnul ale nic jsme nenašli
@ Suko201 « úte 12:42 pm »
Nonepovideeej píše: Zdravím, poslušně hlásím, že máte chybí u otázky k aréně. Konkrétně u velkého talismanu - správně je 50%, ale systém vzal 60% jako správnou odpověď.
supr, aspoň bude co dělat o čtvrteční údržbě :-)
@ Nonepovideeej « úte 10:00 am »
chybu*
@ Nonepovideeej « úte 10:00 am »
Zdravím, poslušně hlásím, že máte chybí u otázky k aréně. Konkrétně u velkého talismanu - správně je 50%, ale systém vzal 60% jako správnou odpověď.
@ Vydesenej « ned 3:24 pm »
Přemýšlel tady někdo už o tom že by se zavedly šeky na XP? Které by se prodávaly třeba pouze na BM, když už jsou ty generace a někdo nemá čas/chuť něbo cokoliv furt dávat postavu/údaje neustále na expení třena 0-96 pak za 96-120 pak 120-160. Možná by to i pomohlo k dohnání těch co už jsou daleko předaleko.
@ Makarov « ned 2:57 pm »
Bisky píše: Prosím YoyopinX o postavu, kam si přeje SD za výhru, děkuji :)
yoyopinx nejsem ale odměnu bych si klidně za něj přebral :-))))
@ Bisky « ned 2:06 pm »
Prosím YoyopinX o postavu, kam si přeje SD za výhru, děkuji :)
@ TomasFoxx « ned 8:41 am »
a kazuro
@ Hakan « sob 10:23 am »
Wellcome to the deadzone
@ TomasFoxx « sob 10:21 am »
ahoj azaril a tomori
@ Mionix « pát 7:34 am »
@Borda91,  tak prý je to jen špatné info, mělo by být funkční
@ Borda91 « čtv 3:09 pm »
A ukazatel boje o ugoroh nějak nefunguje.... další boj za 20216 dní to budeme čekat ještě pár let :D
@ Borda91 « čtv 2:21 pm »
Dobrý den, jen takový detail. Hledání čtyřlístků mělo být o hodnotné ceny nebo se mýlím? Ostatní soutěže tu na webu už jsou vyhodnocené. Děkuji
@ Suko201 « čtv 5:10 pm »
diver píše:
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
yes tak na starších videích je to zorne pole mnohem menší.. Ale takto černě je to už minimálně druhým rokem. Bohužel
@ TomasFoxx « čtv 4:05 pm »
taková kontrolni otazka, nez mi zacne srotovat mozek s tajnym ukolem, urcite byly pridane 2 nove hodnosti? my totiz vidime jen jednu
@ diver « čtv 3:34 pm »
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
@ Suko201 « čtv 3:07 pm »
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
@ diver « čtv 2:01 pm »
Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
@ Suko201 « čtv 11:21 am »
Mionix píše: @Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
ok, takže když to včera začalo ve 12, tak od toho času každé 4h bude boj až do konce eventu, chápu už správně? Nevím, kde sem předtím četl že 4x denně :’D
@ neasy « čtv 9:59 am »
:heart:
@ VOJTTANOOO « čtv 9:46 am »
@neasy uz to bezi :D
@ neasy « čtv 9:41 am »
tak napiste az to půjde :fight:
@ p4tresss « čtv 9:39 am »
dneska by to šlo :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:34 am »
no jasneee v poho :-) :D
@ neasy « čtv 9:32 am »
taky dobry dneska se budu poflakovat a hrat s vami ju
@ p4tresss « čtv 9:31 am »
konečne trochu oddych od prace
@ VOJTTANOOO « čtv 9:31 am »
joooo jde to :-) a co ty ? :D
@ neasy « čtv 9:31 am »
je to tak
@ p4tresss « čtv 9:30 am »
Sviatočne :D
@ neasy « čtv 9:30 am »
a jak se mate?
@ p4tresss « čtv 9:29 am »
Ako dlho bude údržba prosim ? :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:25 am »
ahoj, predpokladany konec udrzby ? :D
@ TomasFoxx « čtv 9:23 am »
@neasy,  čaaau kamo
@ neasy « čtv 9:17 am »
CUS CUS
@ Vydesenej « čtv 9:06 am »
hh a stánky zas dole :(
@ Hakan « stř 11:44 pm »
TomasFoxx píše: jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
To máš na další roky, aby se nemuselo vymýšlet nic dalšího
@ MastnyRozek « stř 7:44 pm »
@Narsi,  Aha dobře, děkuji :)
@ Narsi « stř 7:43 pm »
Zdravím, je prázdná jen pokud neprobíhá zrovna žádný vstup.
@ MastnyRozek « stř 7:41 pm »
@Mionix,  Ahoj na vývěsní tabuli ve městě po zvolení možnosti vstup do ugorohu se objevuje pouze prázdná tabulka https://i.imgur.com/f1lsa1D.png
@ Mionix « stř 5:46 pm »
@Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
@ Suko201 « stř 5:04 pm »
Takže ty časy jsou Teda 8:10 12:10 16:10 a 20:10?
@ Narsi « stř 4:09 pm »
V 16:10
@ TomasFoxx « stř 4:05 pm »
nema ted bejt dalsi boj o ugoroth?
@ TomasFoxx « stř 1:50 pm »
jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
@ Suko201 « stř 1:03 pm »
Narsi píše: Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
aha, tak to si asi pamatuji špatně, dobře. Díky :-D
@ Narsi « stř 1:02 pm »
Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.

Who is chatting

offline Makarov 
offline Mionix