Rychlost zvířat

Archív návrhů, které byly buď uzavřeny, nebo zrealizovány.
Zamčeno

Chcete zrýchliť Dina, Draka a Smildona?

ANO, súhlasím s návrhom.
38
72%
NIE, ale napíšem aj dôvod.
14
26%
Áno ale niečo chcem ináč a to napíšem do komentáru.
1
2%
 
Celkem hlasů: 53

crazy8
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 614
Registrován: pon 02. led 2012 18:27:52
Bydliště: Bratislava
Dal poděkování: 73 poděkování
Dostal poděkování: 128 poděkování

Rychlost zvířat

Příspěvek od crazy8 » pon 02. led 2017 17:43:43

Dobrý deň, na začiatok chcem uviesť že so svojim návrhom nijako neovplivním hru, len mi ide o jej "zveladenie". Chcem navrhnúť aby všetky zvieratá ktoré sa krotia od unicorna vyššie boli už rýchle ako unicorn. (myslím že tam je dino, drako, smildon)

:idea: Ide mi o to že takto majú všetci len tie 2 najrýchlejšie kone a málokto obetuje rýchlost diabolosa za krásu draka.

Hra by bola omnoho živšia kebyže všetci nemáme rovnaké zvieratá ale môžme ich kombinovať a to tak že neprídeme o to najrýchlejšie zviera ale že už všetky dosiahnu danú rýchlosť. :fight:
:chunjo: :jinno: :shinsoo:
Oxymoron (z gréckeho oxys = ostrý, inteligentný + moros = tupý, pomalý, hlúpy) je spojenie slov protirečiaceho si významu, obyčajne podstatného mena a prídavného mena.

Možností je vždy viac, dôležitá je len naša voľba.

Talízman účesu

Zvýšme rozmanitosť zvierat na Ekure

Uživatelský avatar
Script
Lv.33
Lv.33
Příspěvky: 1318
Registrován: čtv 09. úno 2012 18:37:00
Dal poděkování: 299 poděkování
Dostal poděkování: 1470 poděkování

Re: Rýchlosť zvierat

Příspěvek od Script » pát 06. led 2017 14:59:11

Mám k tématu jen takovou drobnou připomínku. Pakliže se domníváte, že sjednocení rychlosti jezdeckých zvířat by mělo za následek jejich větší rozmanitost, zvážil bych také možnost opačnou, a sice že rychlá jezdecká zvířata se dostanou na úroveň těch v současnosti pomalejších.
[GA]Script
Ekura Team (09.02.2012 - 31.07.2018)

Uživatelský avatar
Psicek
Lv.16
Lv.16
Příspěvky: 148
Registrován: pát 18. říj 2013 17:45:52
Dal poděkování: 236 poděkování
Dostal poděkování: 56 poděkování

Re: Rýchlosť zvierat

Příspěvek od Psicek » pát 06. led 2017 15:52:37

Script píše:Mám k tématu jen takovou drobnou připomínku. Pakliže se domníváte, že sjednocení rychlosti jezdeckých zvířat by mělo za následek jejich větší rozmanitost, zvážil bych také možnost opačnou, a sice že rychlá jezdecká zvířata se dostanou na úroveň těch v současnosti pomalejších.
To už by si potom každý nechal MH koně a bylo by po krocení.. a to by byla škoda :roll:
JINNOvatka :dblwink:
ve hře hlavně na obchodní postavě Ieden(měkké i)

Uživatelský avatar
Script
Lv.33
Lv.33
Příspěvky: 1318
Registrován: čtv 09. úno 2012 18:37:00
Dal poděkování: 299 poděkování
Dostal poděkování: 1470 poděkování

Re: Rýchlosť zvierat

Příspěvek od Script » pát 06. led 2017 16:12:21

Psicek píše:To už by si potom každý nechal MH koně a bylo by po krocení.. a to by byla škoda :roll:
Pokud je toto myšleno vážně, pak se ptám, jestli se pod označením "každý" skrývá ten, kdo:
  • Neví, že neexistují pouze dvě rychlosti zvířat, ale je jich celá řada.
  • Nemá žádný zájem na tom, aby ze zvířete měl zvýšené poškození (sekem).
  • Nemá zájem ani na vyšších statusech.
  • Nechce se odlišovat od davu.
[GA]Script
Ekura Team (09.02.2012 - 31.07.2018)

crazy8
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 614
Registrován: pon 02. led 2012 18:27:52
Bydliště: Bratislava
Dal poděkování: 73 poděkování
Dostal poděkování: 128 poděkování

Re: Rychlost zvířat

Příspěvek od crazy8 » pát 06. led 2017 16:43:39

Nie to by malo podla mňa rovnaký efekt ako zrychlenie, tiež by to bolo rozmanitejšie ale bolo by vela hračov sklamaných kebyže rychlosti snížite :cry:
Oxymoron (z gréckeho oxys = ostrý, inteligentný + moros = tupý, pomalý, hlúpy) je spojenie slov protirečiaceho si významu, obyčajne podstatného mena a prídavného mena.

Možností je vždy viac, dôležitá je len naša voľba.

Talízman účesu

Zvýšme rozmanitosť zvierat na Ekure

JohnDoe
Lv.22
Lv.22
Příspěvky: 372
Registrován: sob 01. pro 2012 12:19:48
Dal poděkování: 186 poděkování
Dostal poděkování: 516 poděkování

Re: Rychlost zvířat

Příspěvek od JohnDoe » pát 06. led 2017 17:14:12

nekamenujte mě :)
ale pro větší rozmanitost, podporu krocení a zvýšení prodeje zlatých podkov by se mohla rychlost zvířete losovat náhodně při zkrocení
něco jako ... ten jednorožec co jsem zkrotil před rokem byl fakt rychlej, takoví se už dneska neroděj - věčná škoda, že mi umřel :)
Hraju si, abych nezlobil...
Temuchin

Uživatelský avatar
Chyu
Lv.39
Lv.39
Příspěvky: 1906
Registrován: úte 12. črc 2011 10:03:43
Dal poděkování: 2969 poděkování
Dostal poděkování: 1179 poděkování

Re: Rychlost zvířat

Příspěvek od Chyu » pát 06. led 2017 20:47:48

Jsem pro, aby se mountům Unicorn, Dino, Smilodon a Drako dorovnala rychlost pohybu na hodnoty, které má Diabolos.
K mountům SusScrofa, Lupus, Panther a Lion se mi tak vysoká rychlost pohybu nehodí. Určitě by vývoj hry měl brát ohled i na věci z reálného světa a jelikož všechny tyto mounty známe, tak víme, že takovou rychlost by vyvinout nedokázali. :D

Pokud se podíváme do různých oblastí ve hře, můžeme jasně vidět, že dominuje kůň a Unicorn. Jeden důvod pro to může být, že hráči nedokáží další mounty zkrotit, nebo na ně nemají úroveň. Jenže co ti, co mají zkroceno vše a osedlávání jim nedělá problém? Opravdu dlouho jsem ve hře neviděl Smilodona, natož Dina. Podle mě je to škoda, jelikož tito mounti jsou opravdu krásní. Já osobně na úkor krásy raději šáhnu po funkčnosti (alespoň zde :lol:). A nejsem jediný, za tu dobu, co je zde Temné vězení jsem se bavil s hodně lidmi ohledně toho, proč mají právě tohoto mounta. Z největší části to byla právě ona rychlost a až pak staty. Někteří dokonce ani nevědí, že mounti něco přidávají.

Uživatelský avatar
PospyForko
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 306
Registrován: čtv 07. úno 2013 12:17:00
Dal poděkování: 1 poděkování
Dostal poděkování: 224 poděkování

Re: Rychlost zvířat

Příspěvek od PospyForko » pát 06. led 2017 20:56:04

Za mě "ne", z důvodu, že máš na výběr... Krocená zvířata zvyšují dmg (vyšší lvl - vyšší dmg), máš na výběr jestli si vezmeš unicorna, který je rychlý a nebo draka, který je sice pomalejší, co se týče pohybu, ale zato zase bereš více, proto bych návrh neměnil a nechal bych na lidech, ať si vyberou, jestli chtějí to a nebo ono :)
:chunjo:
ERZO - 150 lvl - Karma P (útok) - KONEC - již není v mém vlastnictví
Navarro - 141 lvl - Karma P (útok)
Pomalu se blížíme ke konci, nebo začátku? Nejspíše poslední mixtape v přípravě... =)

crazy8
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 614
Registrován: pon 02. led 2012 18:27:52
Bydliště: Bratislava
Dal poděkování: 73 poděkování
Dostal poděkování: 128 poděkování

Re: Rychlost zvířat

Příspěvek od crazy8 » pát 06. led 2017 22:17:23

práveže unikorn dodáva INT na 100 bodov keď si war tak ti to je na nič a keď si WP INT máš aj tak viac ako 100. Teda myslím si že v niektorých prípadoch sú body nepodstatné. Ak sa mýlim a mám chybné info tak pardón, no aj tak som chcel len zvíšiť rýchlosť u tých 3och "príšeriek" aby sa začínali sedlať aj oni a aby sme nemali všetci rovnakého koňa, bolo by zaujimavejšie keď sú eventy a príde tam cca 50 hráčov a na 5tich rôznych príšerkách ako do teraz na 2och rôznych :)
Oxymoron (z gréckeho oxys = ostrý, inteligentný + moros = tupý, pomalý, hlúpy) je spojenie slov protirečiaceho si významu, obyčajne podstatného mena a prídavného mena.

Možností je vždy viac, dôležitá je len naša voľba.

Talízman účesu

Zvýšme rozmanitosť zvierat na Ekure

ddavidd
Lv. 18
Lv. 18
Příspěvky: 193
Registrován: stř 18. srp 2010 20:18:55
Dal poděkování: 48 poděkování
Dostal poděkování: 55 poděkování

Re: Rychlost zvířat

Příspěvek od ddavidd » čtv 25. kvě 2017 16:32:37

Chcel by som aby malo každé ďalšie zviera nejaký svoj bonus, napríklad 5% proti príšerám, 5% odolnosť proti kúzlu, 10% na pronikavý zásah, čokoľvek. Nemusí byť každé rýchle. Rád by som si niekedy zajazdil na Dinovi, Drakovi, či aj na obyčajnom prasati... ale tak načo? Každé zviera doplní nejaké tie body, to áno, ale to doplní aj Diabolos s Unicornom, tak prečo by mali mať jediné takéto zvýhodnenie, v tomto prípade rýchlosť? (aj napr. lev, a možno aj iné, sú o čosi rýchlejšie, ale nie je to moc poznať a nevyrovná sa týmto dvom, teda je to skoro až nepodstatné). Žeby mali zvieratá vyšší level = vyššie dmg, to som nikdy nepostrehol, kedysi som striedal len unicorna a diabolosa a osedlával podľa toho, čo bolo vo väzení bližšie :D možno som mal len tak rozdelené body vlastnosti, ale to poškodenie mi to rozhodne nijak viditeľne nezdvihlo.
druhý pokus! (prvý vyšiel ;) )
Vytvorím logo cechu, priehľadné, hocijaké, jedinečné! :)

WP - ShadyBeast (160)
Buff - Assisie (157)
Šaman - StormEye (160)
Ninja - Arachgar (145)
War aura - QuuDeo (136)
Drak - Quliana (109)
BM -ZhaslaHvezda (136)

Zamčeno

  • You do not have permission to post in chat.
@ noxforko « čtv 12:03 pm »
díkec, nechtělo se mi kvůli toho dělat dropa
@ tasik1 « čtv 12:02 pm »
ano padají
@ noxforko « čtv 12:00 pm »
hoj padnou karmy na lv 145 ve swampu?
@ KerkyzAfterky « čtv 12:03 am »
Nonepovideeej píše: @KerkyzAfterky,  Velikonoční event začne pravděpodobně až v pondělí, jelikož sv. Patrik končí až v neděli
To se mi moc nezdá, když je v pátek veký pátek :D ale nechame se překvapit
@ Nonepovideeej « stř 10:14 pm »
@KerkyzAfterky,  Velikonoční event začne pravděpodobně až v pondělí, jelikož sv. Patrik končí až v neděli
@ KerkyzAfterky « stř 10:06 pm »
Krasny večer přeji. Když se přesunula udržba na pátek, můžeme očekavat ty velikonoce až v pátek, nebo to pro nás máte nachystane už na zítřek? :)
@ Relly « stř 11:32 am »
@Hakan,  Tak lidi se už asi naučili, ze ranní arény ve všední dny nema smysl zkoušet.
@ Hakan « stř 9:58 am »
20s před zahájením arény, docela nápor https://ctrlv.cz/wile
@ FugasBoss « ned 9:48 am »
nefunguje přihlášení na web hry
@ Mionix « ned 9:45 am »
@RAMHH:-) nemáte zač, jak jsem koupil, tak jsem předal. :-)
@ RAMHH « ned 9:42 am »
@Mionix,  Díky za vysvětlení. Já myslel, že to bude systém podobný válkám, tudíž by blokoval vstup po celou dobu invaze, když už tam vstoupil za jinou říši. Tomuto se dá vyhnout relogem, takže s tím takový problém nemám, nakonec.
@ Mionix « ned 8:43 am »
@RAMHH,  "mnu nesmí mít lognuté dvě říše naráz je tam právě systém, aby nemohli farmit cb sami na sobě takže poud měl lognuto jedno co vstoupilo do invaze, enchal to lognuté a naportil si do invaze jinou říši, tak ho to koplo do vězení kdyby to odhlásil mohl by"
@ RAMHH « sob 8:38 pm »
Je v invazi nějaký systém, co dá hráče, který si jde za prohranou říši spawnout špióna vítězné říše, do vězení? Protože jestli opravdu ano, tak to je snad ještě větší nesmysl, než tlačit lidi do "PvP" akce na čtení spellů dropem z mobek..
@ Beauty « čtv 8:54 am »
Děkuju
@ Saggitarius « čtv 8:53 am »
9:00 až cca 9:20 (dnes jen ladění změn v eventu a pár drobností)
@ Beauty « čtv 8:36 am »
Od-do je údržba, prosím?
@ Takashiro « ned 11:58 pm »
Takashiro píše: jak sa zbavim toho maleho vaku z inventara bol som nabrať tu vodu prešiel som bludište a nič,
tak bolo treba prvy krat urobit ten quest aby som sa zbavil toho vaku, az potom tam dalo tu moznost
@ Relly « ned 8:47 pm »
@TheDobbyk,  Když z těch všech adminů jsou aktivní tak 1-2, tak ano. Počkáš si. Taky nechápu, že se tu platí GMka (SDčkama) za nic, ale prostě ekura.
@ Takashiro « ned 4:49 pm »
jak sa zbavim toho maleho vaku z inventara bol som nabrať tu vodu prešiel som bludište a nič,
@ TheDobbyk « ned 2:31 pm »
Ahoj, je možne že se reši jeden prípad už vic jak mnesic.. A na ticket sem nedostal odpoveď. Pripad je natolik rozsahly ze bylo poskodzenych vice lidi.. Ale nic se s tim nedela a ja mam vse pozastavene...
@ Clusive « pát 6:56 pm »
ShienZhao píše: Zdravím. Chci se zeptat, jestli se nepřemýšlelo o změně barev při eventovych kloboucich. Né každému se hodí zelená barva, když je v dnešní době možné obarvit zbraň a brnění. Jasný nemusím to kupovat a nosit, ale změna by byla fajn a dokázal bych si poté představit ze lidi budou více kupovat klobouky a nosit je, ještě když jsou na 60 dni. Dokázal bych si představit pomoci barvy nebo něčeho klobouk obarvit, ale asi je sci-fi ze? :kekw:
Nápad to není špatný, ale to už by nebyla v tom případě barva spojená s tímto eventem (zelená).
@ Davisss « pát 3:11 pm »
Ahoj, kde dropnu věci na palici na hady prosím? Díky
@ RAMHH « čtv 11:00 pm »
@gagefranjo,  Ja bych spise uvital slibene levelovani schopnosti na P1+ bez zabijeni niceho, protoze jako PvM hrac jsem jen koristi pri invazi :D A nebo alespon neslibeny revisit nesmyslnych spellu u daggera a mentala :)
@ gagefranjo « čtv 8:08 pm »
Když jsme u těch barev, kdy se plánuje přidat barvení na zbraně mimo chitinky. Jestli se nepletu, tak to víc jak před rokem bylo slibeno k barvám chitin zbraní
@ ShienZhao « čtv 8:00 pm »
Zdravím. Chci se zeptat, jestli se nepřemýšlelo o změně barev při eventovych kloboucich. Né každému se hodí zelená barva, když je v dnešní době možné obarvit zbraň a brnění. Jasný nemusím to kupovat a nosit, ale změna by byla fajn a dokázal bych si poté představit ze lidi budou více kupovat klobouky a nosit je, ještě když jsou na 60 dni. Dokázal bych si představit pomoci barvy nebo něčeho klobouk obarvit, ale asi je sci-fi ze? :kekw:
@ qSTRoNgMANp « čtv 9:38 am »
Pokud ti nepujde Wine, tak to ani neřeš. Taky mě zaskočil Microsoft s rozhodnutím ukončení podpory Win 10, kde osobně Win 11 mi nefunguje, tak jak já potřebuji a je spíše user friendly, ale už ne programator friendly. :D Síťová nastavení jsem si musel udělal na zástupce na plochu, celkově je to pro mě krok zpět.
@ Mionix « stř 6:03 pm »
@schvarz:up: hlavně z nás to nikdo neovládá, nemá, tak že i případná podpora by byla nulová.
@ schvarz « úte 10:17 pm »
Na jako vážně, podle průzkumu Steamu tvoří uživatelé Linuxu (jako hlavního OS) zhruba 2% celkové populace. Přepsat 20 let starou CPP aplikaci, aby podporovala UNIXové operační systémy, je absurdně náročné. A finanční zisk by z tohonejspíš žádný nebyl, takže by to víceméně byla práce vniveč. Kdyby se to psalo odznovu, tak by to dávalo smysl, ale takhle ne.
@ schvarz « úte 10:15 pm »
Vote: rename na Dutohlav
@ Mionix « úte 5:12 pm »
@Skullhlav,  Win 10 bude fungovat i dál. Ne neuvažujeme, nikdo z nás Linux nemá a ani ho neovládá.
@ TomasFoxx « úte 4:18 pm »
@Skullhlav,  si myslíš že po tom co si tu furt předváděl se s tebou někdo bude bavit, protože ses vrátil po delší době? :D :D mazej a už nepiš
@ Skullhlav « úte 3:48 pm »
xxx
@ Suko201 « pon 12:36 am »
MoravskyPepin píše: Ona je nová karma P1+?
jo, já už mám P9, ale je to hardcore na další levely
@ MoravskyPepin « ned 9:33 pm »
Ona je nová karma P1+?
@ Cunter « ned 7:47 pm »
Kategória Všichni samozrejme, pekne by to ukázalo koľko hráčov robí generácie a atď
@ Cunter « ned 7:45 pm »
Taka otázočka nechcete do štatistik, kde je rebríček zakomponovať hráčov aj podľa generacii ? lebo takto je to tam stale len podľa levelov ....
@ MoCKeR « ned 1:46 pm »
Aby si sa mohol sťažovať jak sa ti zle nerdi 0 bez se vyvetrat valec
@ Lejno « ned 11:10 am »
Je nejaké vysvetlenie, prečo sa na mole napr na CH3 spawnu 3 skupinky na jednej strane a až po 10 sekundách 3 skupinky na strane druhej a napr na CH2 sa všetkých 6 spawne naraz ? Dakujem
@ Skullhlav « ned 10:19 am »
Zdravím, dlouhé době. Nevím kolik lidí tady má starý počítač a jelikož příští rok na podzim bude ukončena podpora win 10 . Neuvažovalo vedení zajistit fungování na Linuxu?
@ schvarz « pát 6:26 pm »
.
@ schvarz « čtv 5:21 pm »
Já to hlásám roky, ničím se netajím. Za mě je po 14 letech serveru (11+ let karmy) na místě výrazně zkrátit dobu, kterou trvá tyhle "starší" věci dokončit. Tzn biolog (komplet) a karma. Takže budu fandit jakékoliv změně tímhle směrem.
@ Saggitarius « čtv 10:31 am »
Suko201 píše:
schvarz píše: @Suko201,  Hlasování ještě ani neskončilo, návrh zatím neprošel a pamatuj na to, že v současné době ranky 1-M1 by stále vyžadovaly 6h odevzdávání.
však kamo karma 1-M1 je nejvíc easy, když to děláš 2x denně máš to docela za krátkou dobu, nemůžou zas udělat vše snadnější. Ten návrh je perfektní, už tak ty vyšší karmy budou na kratší dobu, takže za mě je tato možnost top.
Můžeme, ale nemusíme.
@ Suko201 « čtv 10:29 am »
schvarz píše: @Suko201,  Hlasování ještě ani neskončilo, návrh zatím neprošel a pamatuj na to, že v současné době ranky 1-M1 by stále vyžadovaly 6h odevzdávání.
však kamo karma 1-M1 je nejvíc easy, když to děláš 2x denně máš to docela za krátkou dobu, nemůžou zas udělat vše snadnější. Ten návrh je perfektní, už tak ty vyšší karmy budou na kratší dobu, takže za mě je tato možnost top.
@ Saggitarius « čtv 10:24 am »
Ano, je to tam tak napsáno. Máme samozřejmě i další verze :D Viz tabulka kde se jedná o verzi A. Ale je to o diskuzi.
@ schvarz « čtv 3:01 am »
@Suko201,  Hlasování ještě ani neskončilo, návrh zatím neprošel a pamatuj na to, že v současné době ranky 1-M1 by stále vyžadovaly 6h odevzdávání.
@ Suko201 « stř 10:37 am »
Ten návrh je opravdu luxus. Hodně lidí si nemůže dovolit se přihlašovat každých 6h a díky tomu se karma dělala v roky, teď se to zlepší.. Opravdu skvělý nápad, děkujeme :-) Kdy by tento update cca vyšel?
@ Bisky « stř 9:26 am »
Prosím o hlasování v tomto návrhu. :inlove: viewtopic.php?f=59&t=124514
@ schvarz « úte 4:35 am »
Takashiro má pravdu, Ústav pro jazyk český uvádí "perfekcionista" jako jedinou správnou variantu. https://prirucka.ujc.cas.cz/?slovo=perfekcionista
@ Takashiro « pon 8:24 pm »
Máte zle napísane slovíčko u Makamita, píše sa to perfekcionista nie perfekcionalista :D
@ TomasFoxx « ned 3:24 pm »
hehe
@ TomasFoxx « ned 3:24 pm »
@RAMHH,  jejich problem, maj spolupracovat a chodit do válek
@ RAMHH « ned 12:43 pm »
@TomasFoxx,  Válka bez spawnů by byla hodně velká pecka, zvláště v té válce v létě, ve které tam za říši jdou 4 lidé.. :D
@ qSTRoNgMANp « ned 12:07 pm »
@Mionix,  Pat a Mat moves.
@ TomasFoxx « ned 11:13 am »
Já nad tím přemýšlel už ten první den a prostě jediný logický vysvětlení těch nerfů co zatím proběhly pro mě je to, že se saggi asi chystá prostě zrušit spawny ve válkách (takže války bez bufferů na spawnech) :D Proto taky takhle nerfuje průniky, proto do karmy přidává "požehnání", proto healnutí zruška.
@ Mionix « ned 11:10 am »
V pohodě. :-)
@ TomasFoxx « ned 11:10 am »
Rád bych no, bohužel asi není koho se zeptat, proto taky prudim tady tebe :D za což sorry, někde to ventilovat musim :D :D
@ Mionix « ned 11:09 am »
@TomasFoxx,  hele tak to musíš položit dotaz jinde. :-D Já PvP nedělám a ani se do nějakých změn nemontuji. Já nejsem kreativec.
@ TomasFoxx « ned 11:07 am »
@Mionix,  no to my všichni chápeme, že to byl záměr, nám jen nedochází, PROČ to byl záměr :D proč se ubírá dmg postavám, který jsou v těch válkách slabší :D
@ Mionix « ned 10:49 am »
@Lejno,  Ale snížení průniku ve válkách byl záměr, pro všechny. A jedno, zda má 9x prům, nebo výbavu jako Foxx.
@ Lejno « ned 10:40 am »
Doslova ti napisal, čo to znížilo a ako to ovplyvnilo ninje alebo aurakov, ktorí to hrali normálne na spelly 🤦

Who is chatting

offline Dexter 
offline Mionix 
offline hern123 
offline noxforko