Piraňa obecná - možnost vidět neviditelné

Prostor pro Vaše nápady na vylepšení hry nebo úpravy již zaběhnutých stálic.
Nutné schválení moderátorem.
Pravidla fóra
• Každý návrh musí obsahovat anketu.
• Máte-li návrhů více, vytvořte pro každý nové téma.
• Chcete-li vyjádřit pouze souhlas či nesouhlas, použijte anketu.
• V reakcích na podaný návrh se vyjadřujte vždy k tématu, vyvarujte se off topicu, byť jen částí příspěvku.
• Nová témata schvaluje pouze herní tým (GA, GM, TGM).

Souhlasíte s tímto návrhem?

Ano :up:
84
79%
Ne :down:
17
16%
Ano, ale něco bych změnil/a a napíšu co
5
5%
 
Celkem hlasů: 106

Uživatelský avatar
macok0072
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 103
Registrován: sob 28. črc 2012 22:23:35
Dal poděkování: 62 poděkování
Dostal poděkování: 56 poděkování

Re: Pirana obecna

Příspěvek od macok0072 » sob 11. bře 2017 23:28:53

Spoiler:
Chyumgo píše:Zdravím, po dnešní válce u mě přetekl pohárek.

Nejsem hráčem, kterého by věci ve hře dokázali ukrutně naštvat a dělal bych si z nich hlavu.
Po dnešní válce se mi ale do žaludku dostaly nové způsoby vedení boje.

Část neřízených myšlenek:

Pokud chceme přinést do hry rozmanitost v možnostech boje, musíme to udělat tak, aby to jakoukoliv stranu neumístilo do pozice nejlepšího bez možnosti mu to jakkoliv překazit. Což se ale nedá říct o dnešní situaci ve válkách, kdy si šaman léčitel obstará desítky mřenek, celou svou výbavu přeorientuje z „obranářské“ na „útočnou“, postaví se před spawn nepřátelské říše a vysílá kouzla do všech, kteří ze spawnu vyběhnout. Nemluvně o tom, že si pak druhý tento healer/BM chodí po mapě a dělá prakticky úplně to samé. Možnost bránění? Neexistuje.

Pokud jsme se jakkoliv přenesli přes tyto zasloužené nositele titulů krále, postaví se nám do cesty něco takového:
Ahoj:
Obrázek
Tento...jak to říci...subjekt Vás začne pronásledovat a pokud se mu dostanete pod meč, nemáte jakoukoliv šanci cokoliv udělat. Musíte počkat, až Vám přijde na pomoc deset vašich spolubojovníků a společně ho ubijete (deset dvacet protože mu musíte zablokovat všechny únikové cesty a jelikož nevíte, kde je...). Směšný způsob možnosti bránění. Málem bych zapomněl na oblíbené ninji na blízko, kteří toto praktikují ještě častěji.

Pokud máme nervy a výbavu z pravé oceli, dostaneme se do problému číslo tři. Určitě se vám někdy stalo, že jste se ve válce ocitli na místě, kde jste jen vy a nepřítel a bijete se jen vy dva. Ve většině případů máte nad těmito individui navrch a tak se z boje stane souboj rychlosti pohybu a vaší schopnosti předpovídání. Snažíte se soupeře jakýmkoliv kouzlem nebo něčím jiným zpomalit, stunnout nebo jakkoliv jinak znehybnit, abyste se k němu přiblížili a eliminovali jej. Jenže co se nestalo, individuo začne mávat bílými prapory, zřejmě že se vzdává. Jenže on se nevzdává ale vysmívá. Vysmívá se vám, protože má těch praporů v inventáři miliony a kliká si je v naprosté pohodě co několik sekund do té doby, než doběhne na svůj spawn nebo o něj ztratíte zájem.

Možnosti řešení:

Mřenka
  • Zakázání možnosti používat ji ve válce říší
  • Možnost použít mřenku jednou za půl/hodinu
  • Nahradit efekt této ryby jiným
  • Předělat efekt této ryby následovně: Po aktivování se po dobu pěti minut vaše postava bude v náhodných a na náhodné intervaly zviditelňovat a odviditelňovat. Vy ani soupeř, nebudeme vědět, kdy se znova zneviditelníte a kdy vám neviditelnost skončí (samozřejmě by se musely nastavit nějaké maximální hranice, ty bych ale z důvodů nechal na týmu).
  • Předělat efekt této ryby následovně: Po aktivování se postava na dobu pěti minut zneviditelní a při každém seku/kouzlu se na pět sekund odviditelní.
  • Vyhodit ji z okna
Bílý prapor
  • Zakázání možnosti používat jej ve válce říší
  • Možnost použití jednou za patnáct sekund
  • Možnost použití jednou za patnáct sekund společně s 50% šancí na úspěšnost
  • Odebrání tohoto předmětu ze hry
Chyumgo
Souhlasím se vším co Chyu napsal.

Zavedením mřenek ztratily Války říší smysl co se týče fair play.
Jaký má význam to, že jste neviditelný, a jen klikáte spell za spellem bez nutnosti se umět i bránit? A zároveň znemožňovat obranu svým oponentům?

Dříve byly války o tom kdo měl jakou výbavu a kdo jak ovládal postavu za kterou hrál...
Teď jsou války jen o tom kdo našetří víc yangů na mřenky, nebo kdo si jich víc uloví.
Všichni dobře víme, že i prapory jsou dost velkou přítěží ve válce. Ale místo řešení toho, že prapory jsou zlo, tak se přidá zlo ještě větší?

A upřímně řečeno, dle mého názoru tomu nepomohl ani královský systém.
Být králem je tak výdělečná pozice, při které si král říše denně může vydělat nespočet miliard jen díky tomu, že je král... nemůžeme se pak divit, že ti, co už krále měli, o něj znova usilují a to i za pomoci mřenek.. Protože pro krále je cena 10-ti mřenek pouhým malým zlomkem toho co si pak na sloupech vydělá.

A tak jak Chyu psal.
Je opravdu příjemné být táhán přes celou mapu nějakým dýkařem / aurákem, když ho nevidíte a nemůžete se nijak bránit. Nebo schytávat od neviditelného healera 3x větší dmg než dostáváte od healerů normálně...

Podle mě by se s tímto problémem mělo něco dělat. Do válek chodí čím dál tím míń lidí .. A čím dál více lidí to přestává bavit. Myslím, že by už bylo na čase se nad tím pozastavit.

Jak psal kolega ondra852
(Hlavne je to super pro nove hrace, kteri chteji v metinu nejake pvp a kdyz si udelaji nejakou pvp vybavu treba na lvl 110 a nemaji jeste draci veci a full bio, tak je takovy mrenkar sestreli na 2 hity a oni Ekuru proste vymazou a uz se tu vic neukazou)
Zajímalo by mě, kolik nově příchozích hráčů přetrvá na ekuře déle než 2 měsíce. Opravdu by mě ten počet zajímal... Ale to jen tak btw.

Gorgy
ObrázekxElGorgyObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
archerBornToFight1104xxxprůběh
________________________________________________________________
Do sekce obchody budu někdy vkládat příspěvky/předměty i jménem kamaráda:
WEExMAN - Theopizit - Bufinabejka

Uživatelský avatar
MostEVILEK
Lv.31
Lv.31
Příspěvky: 1177
Registrován: úte 10. pro 2013 11:07:07
Dal poděkování: 335 poděkování
Dostal poděkování: 310 poděkování

Re: Pirana obecna

Příspěvek od MostEVILEK » ned 12. bře 2017 0:18:45

Upřímně všichni tu nadáváte na to jak vám vadí že králové jsou ti co používají mřenky nebo prapory... ale když máte možnost překazit dropovaní na sloupu těm králům co je použivají,tak tam prostě nejdete z bůhvíjakéhodůvodu ale jdete si stěžovat sem na forko. Mřenky jsou chyba,většina to ví a pro ponechaní mřenek budou jenom ti co je používají a mají díky nim krále aby mohli vydělavat na sloupech. Jako že jich tu pár je ...

Nicméně by to vyřešil pouhý zákaz mřenek do válek,pochybuju že to bude těžké na stavit,když je tam zakazaný použít pergamen naávratu na místo tak si myslím že pro to bude podobný příkaz.
Navždy legendou...

Už jen forum..

Pokud byste s něčím ohledně Ekury potřebovali poradit, tak se kdykoliv můžete obrátit na mě.
Obrázek

Uživatelský avatar
Dell
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 241
Registrován: pon 31. říj 2011 18:02:36
Bydliště: SVK
Dal poděkování: 9 poděkování
Dostal poděkování: 216 poděkování

Re: Pirana obecna

Příspěvek od Dell » ned 12. bře 2017 3:35:55

Proč se začali používat prapory ve válkach?
Proto aby se bábovky mohli schovávat. Ale budiž, použitím útoku se zviditelní.
Pak je začali využívat bábovky čistě jen na neviditelné priblížení následnej útok a zase zmizení. Co už nebylo cílem jen uniknout smrti ale cílem bylo dosáhnout zisk CB.
A pak slavné mřenky :up:
Byl jsem se podívat ve válce a mě osobně vubec praporkáři a mřenkaři nevadili, spíš mě překáželo, že jsem se zasekával při pohybu (a že to bylo docela často) o nějaké neviditelné překážky na mapě co by se mělo hlásit na supportu jako chyba no ne? :lol: Ale je pravda, jakožto char na blízko a docela blízko jako je dagger nemá s kým v dnešních válkach bojovat, jelikož když už nekoho má uvidí maximálne tak praporek.
Při porovnání jmén z války říší a jmén ve statistikách z oné války človek ví kdo nebyl za celou válku vidět a když jo, tak právě jen pri ukončení účinku mřenky, ale to jen na nepatrnej okamih protože to končí pár vteřinovou smrtí (Předpokládam, že lepší umřít dát buff a pak mřenku, jako ji nakliknout v boji a přijít tak o buff).

Když jsem si ty jména, tak nějak rozdelil, vyšlo mě jediné.
Mřeňky používají hráči co jim to nikdy nijak extra ve válkach nešlo a teď mají šanci. A dokonce šanci na hodnost krále.
Bezpochyb asi každej normální hráč ví, že o nic jiného než nahrabat co nejvíc CB a díky tomu získat velkej podíl na šanci stát se králem nejde.
Bohužel z válek jste si udělali to co z nich je sami už hodně dávno, když velké množství hráču vyměnilo telesné bojovníky za dálkové (přesněji Heal a Archer, ostatní nejsou tak top na CB), pak přišel královskej systém a zjistili jste využitelnost hodnosti "krále" byla jen otázka času, kdy se objeví u pár jedincu tá chamtivost a pojem "války říši" zcela ztratí svuj význam.
Královskej systém a hlavně hodnost "král" to dohnali k dokonalé dokonalosti.
No a řešení?
Podle mého prapory i mřenky mají své využití nastaveno už dávno. To jen "vy" "hráči" využívate tyhle věci k neprospěchu většiny. Samotné prapory a mřenky za to nemužou. Jsou to jen itemy ve hře.
Jediná věc, která by se měla upravit je:
...hráč, který použil v daný válečný týden ve válce říší prapor nebo mřenku automaticky ztratil nárok být zařazen do systému losování hodnosti "KRÁL" a pro daný týden prichází o možnost stát se králem...u hráče s aktivovanou mřenkou dochází jen k polovičnímu zisku CB za zabití nepřítele a polovičnímu zisku bodu pro říši za zabití t.j. počíta se každé druhé zabití a třeba u praporu jen ten poloviční zisk bodu pro říši...
osobně bych k tomu pridal i houby :twisted:
To bych chtěl pak vidět ty "krále".
A hlavně jak by se k tomu postavili aktivní mřenkaři, jelikož když teď hlásají, že tím pomáhají říši a vubec tam nejde o hodnost "král", tak by nejspíš pomáhali tímhle zpusobem i nadále říši kdyby věděli, že ztratí nárok na hodnost krále.
Dle mého názoru vytvoření dalšího předmětu "pirana obecna" je zas krok zpátky v tom směru, že se udelali elíky na hodinu aby se nemuseli pořád vyklikávat po 10 minutách co dalo prostor pro vetší koncentraci na konkrétni mapy kde je hráč využíva.
Navíc jak rozezná piranak pak kdo ma mrenku a kdo ne?
Jak bude vědet, že ho nemlátí mřenkař a bude se divit, že mu spoluhráči nepomužou jelikož mřenkaře nevidí, protože si nebudou moci dovolit koupit nebo chytnout nějakou piranu. A nebo právě naopak, že bude mřenkar mlátit piranakovho kamoše a piranak prijde na pomoc ale kamos mu nepomuze jelikoz nema na pirane.

Za mě tedy pirana ani zadnej ANTIMŘENKOPRAPOROVEJ ITEM situaci nevyřeší. Jelikož ten co si valí v mřenkách si koupí nebo nachytá i pirane a bude mít ještě větší nadvládu. Dle mého názoru se to zmení jedině omezením přístupu ke královske pokladnici a omezením zisku CB při použivaní daných předmětu.
S pozdravem Váš král Delian...

Uživatelský avatar
Pajik
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 253
Registrován: čtv 17. úno 2011 23:07:44
Dal poděkování: 39 poděkování
Dostal poděkování: 255 poděkování

Re: Pirana obecna

Příspěvek od Pajik » ned 12. bře 2017 4:04:15

Spoiler:
Dell píše:
Proč se začali používat prapory ve válkach?
Proto aby se bábovky mohli schovávat. Ale budiž, použitím útoku se zviditelní.
Pak je začali využívat bábovky čistě jen na neviditelné priblížení následnej útok a zase zmizení. Co už nebylo cílem jen uniknout smrti ale cílem bylo dosáhnout zisk CB.
A pak slavné mřenky :up:
Byl jsem se podívat ve válce a mě osobně vubec praporkáři a mřenkaři nevadili, spíš mě překáželo, že jsem se zasekával při pohybu (a že to bylo docela často) o nějaké neviditelné překážky na mapě co by se mělo hlásit na supportu jako chyba no ne? :lol: Ale je pravda, jakožto char na blízko a docela blízko jako je dagger nemá s kým v dnešních válkach bojovat, jelikož když už nekoho má uvidí maximálne tak praporek.
Při porovnání jmén z války říší a jmén ve statistikách z oné války človek ví kdo nebyl za celou válku vidět a když jo, tak právě jen pri ukončení účinku mřenky, ale to jen na nepatrnej okamih protože to končí pár vteřinovou smrtí (Předpokládam, že lepší umřít dát buff a pak mřenku, jako ji nakliknout v boji a přijít tak o buff).

Když jsem si ty jména, tak nějak rozdelil, vyšlo mě jediné.
Mřeňky používají hráči co jim to nikdy nijak extra ve válkach nešlo a teď mají šanci. A dokonce šanci na hodnost krále.
Bezpochyb asi každej normální hráč ví, že o nic jiného než nahrabat co nejvíc CB a díky tomu získat velkej podíl na šanci stát se králem nejde.
Bohužel z válek jste si udělali to co z nich je sami už hodně dávno, když velké množství hráču vyměnilo telesné bojovníky za dálkové (přesněji Heal a Archer, ostatní nejsou tak top na CB), pak přišel královskej systém a zjistili jste využitelnost hodnosti "krále" byla jen otázka času, kdy se objeví u pár jedincu tá chamtivost a pojem "války říši" zcela ztratí svuj význam.
Královskej systém a hlavně hodnost "král" to dohnali k dokonalé dokonalosti.
No a řešení?
Podle mého prapory i mřenky mají své využití nastaveno už dávno. To jen "vy" "hráči" využívate tyhle věci k neprospěchu většiny. Samotné prapory a mřenky za to nemužou. Jsou to jen itemy ve hře.
Jediná věc, která by se měla upravit je:
...hráč, který použil v daný válečný týden ve válce říší prapor nebo mřenku automaticky ztratil nárok být zařazen do systému losování hodnosti "KRÁL" a pro daný týden prichází o možnost stát se králem...u hráče s aktivovanou mřenkou dochází jen k polovičnímu zisku CB za zabití nepřítele a polovičnímu zisku bodu pro říši za zabití t.j. počíta se každé druhé zabití a třeba u praporu jen ten poloviční zisk bodu pro říši...
osobně bych k tomu pridal i houby :twisted:
To bych chtěl pak vidět ty "krále".
A hlavně jak by se k tomu postavili aktivní mřenkaři, jelikož když teď hlásají, že tím pomáhají říši a vubec tam nejde o hodnost "král", tak by nejspíš pomáhali tímhle zpusobem i nadále říši kdyby věděli, že ztratí nárok na hodnost krále.
Dle mého názoru vytvoření dalšího předmětu "pirana obecna" je zas krok zpátky v tom směru, že se udelali elíky na hodinu aby se nemuseli pořád vyklikávat po 10 minutách co dalo prostor pro vetší koncentraci na konkrétni mapy kde je hráč využíva.
Navíc jak rozezná piranak pak kdo ma mrenku a kdo ne?
Jak bude vědet, že ho nemlátí mřenkař a bude se divit, že mu spoluhráči nepomužou jelikož mřenkaře nevidí, protože si nebudou moci dovolit koupit nebo chytnout nějakou piranu. A nebo právě naopak, že bude mřenkar mlátit piranakovho kamoše a piranak prijde na pomoc ale kamos mu nepomuze jelikoz nema na pirane.

Za mě tedy pirana ani zadnej ANTIMŘENKOPRAPOROVEJ ITEM situaci nevyřeší. Jelikož ten co si valí v mřenkách si koupí nebo nachytá i pirane a bude mít ještě větší nadvládu. Dle mého názoru se to zmení jedině omezením přístupu ke královske pokladnici a omezením zisku CB při použivaní daných předmětu.
S pozdravem Váš král Delian...
Nápad s korunou zní zajímavě a mohlo by to fungovat. Nicméně, pokud by ryba měla šanci jako např. perlín (na výlov), poté by tím mohlo být vybaveno více hráčů než mřenkami (ne příliš nákladná ryba). Byla by to ryba, kterou by si mohli přivydělat nováčci. Výhodou by bylo, že i ti s natočenými obranami čistě do war, by těmto hráčům (meřnkařům s útoky) brali vesměs tolik, jako oni jim, možná o něco více. Krok zpět to je, bohužel si myslím, že pokud se s mřenkama nic neudělá, tak odejdou další hráči. Zase na druhou stranu doslova "zničit" cenu mřenek by byla škoda, byť jich mřenkaři nakoupili/nachytali mraky a zničeho nic by přišli třeba o 20kkk, které mají v mřenkách v inventáři. Buď bych jim dal nějakou dobu čas, než je vypotřebují (upozornil bych na to, že v ten den se zruší mřenky, když už) a nebo právě nějak omezil. Pokud zrušíš šanci na krále, je jasné, že cenu mřenek doslova "zničíš", ať už si říká, kdo chce, co chce, je jasný, že jde o krále (kdo by jim to měl za zlé, nějak si hráči vydělávat musí, pokud je to jedna z nejvýdělečnějších věcí, proč ne).

Rozlišení mřenka/nemřenka bych viděl třeba v lehce jiné barvě postavy, myslím, že piraňu by stejně používal každý v případě, že by ho mřenkař začal tahat/napadl, aby se mohl bránit (když dotyčný nemá obrany, pak je boj opět víceméně vyrovnaný, pokud se vidí).

Edit: Citace vložena do spoileru.
/Avery
Obrázek

emloy
Lv.7
Lv.7
Příspěvky: 39
Registrován: pon 22. úno 2016 20:39:19
Dal poděkování: 8 poděkování
Dostal poděkování: 11 poděkování

Úprava mřenek

Příspěvek od emloy » ned 12. bře 2017 12:03:03

Ahoj,
ty mřenkařské války už mi lezou krkem, a proto jsem se rozhodl, založit toto téma a nějakým způsobem vyvolat diskuzi.
Navrhuji, aby GM tým přemýšlel o úpravě mřenek.
Můj návrh: ponechala by se neviditelnost hráčů, i to, že nejsou vidět na minimapě, ale při kliknutí na ně, i když by byli v mřence by se objevilo "červené kolečko" tak, aby se do nich dalo kouzlit.
Názory lidí na vymazání mřenek by bylo příliš razantní, proto si myslím, že mnou navrhovaná změna by byla přijatelná.

Uděleno varování za umístění příspěvku do nesprávné sekce.
Taktéž téma sloučeno s již podobným.
/Torque

Uživatelský avatar
CiD
Lv.4
Lv.4
Příspěvky: 17
Registrován: čtv 17. úno 2011 16:07:38
Bydliště: brdské lesy
Dal poděkování: 181 poděkování
Dostal poděkování: 16 poděkování

Re: Úprava mřenek

Příspěvek od CiD » ned 12. bře 2017 12:08:53

:think: Jak na ně chceš kliknout když jsou neviditelní? ani ten hráč co si vezme mřenku nevidí svoji postavu takže sám na sebe nemuže kliknout ;)
ObrázekCiDObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Černá magieChunjo146PPPHotovoRavens

emloy
Lv.7
Lv.7
Příspěvky: 39
Registrován: pon 22. úno 2016 20:39:19
Dal poděkování: 8 poděkování
Dostal poděkování: 11 poděkování

Re: Úprava mřenek

Příspěvek od emloy » ned 12. bře 2017 12:11:14

Sice není vidět, ale hra ví, že na té pozici kam klikáš je nějaká postava, jinak by jsi neviděl ani animaci kouzel z té pozice... :) Pokud by jsi klikl na pozici, kde je hráč v mřence, objevilo by se červené kolečko pod ním, jako když klasicky označíš postavu. :) Jen teorie, jsem rád, že jsi se zapojil, a myslím si, že takováto změna je lehce proveditelná. :)

L3XOUN
Lv.13
Lv.13
Příspěvky: 91
Registrován: stř 21. zář 2016 0:03:22
Dal poděkování: 64 poděkování
Dostal poděkování: 87 poděkování

Re: Úprava mřenek

Příspěvek od L3XOUN » ned 12. bře 2017 12:18:53

Jednou už jsem to někam psal, kdyby se to omezilo na 1 mřenku a 20 praporů na válku bylo by to lepší. Bylo by o to strategii, ne o tupém nonstop naklikavání během celé války. A nebo za mřenku dávat půlku CB, to by bylo taky zajímavé.

Vr4ker
Lv.13
Lv.13
Příspěvky: 91
Registrován: ned 01. led 2017 19:46:03
Dal poděkování: 15 poděkování
Dostal poděkování: 13 poděkování

Re: Pirana obecna

Příspěvek od Vr4ker » pon 13. bře 2017 22:57:54

Zdravím všechny,
přítel mě přesvědčil že tady se hraje dobře,že tady je ta hra pod dobrým vedením a proto jsme tu začali hrát.Dropovali,prodávali a makali na výbavě pvp,máme rádi války,souboje.Tajemnou rybičku ,,mřenku,, znám už i já,bohužel.No a ted zvažuju,jestli hrát vůbec dál.Mlátit se s někým,koho nejde nakliknout a když se vám to vůbec podaří,je to jak máchat do vzduchu....nic jsem mu nebrala,samé miss,miss (nejde ho ani otrávit ani podpálit )
..... a na jednu jeho ránu jsem ležela (zrejme full utoky misto obran, i když je ani vlastně nepotřebuje) .Nedá se bojovat s někým nesmrtelným .Je opravdu smutné co jsem tu vše četla o válkách....nechce se věřit že tohle je dovoleno ve válkách říší. Nezávidím ty mřenky,není tak moc problém,aby si všichni načetli rybaření,nalovili mřenky a hurá do války . Jenže ouha,aréna prázdná....postavy žádné....body žádné....hmmm,to bude válka. :help: Ta ryba není vůbec k ničemu prospěšná,jen to hodně lidí odradí ... od hraní a znám jich už několik desítek.Tenhle server kdysi byl (prý )jedinečný svojí férovostí(prý).Dnes tomu tak ale určitě není a to vím z vlastních zkušeností ve hře.Tím co jsem napsala,nechci nikoho inzultovat svým názorem,ale jen právě zdělit svůj názor a pocity z hry.
Prostě mřenky a prapory do válek říší a pvp soubojů nepatří(pvp souboj s někým kdo je nesmrtelný a neviditelný postrádá status PVP),to je náš názor.

Uživatelský avatar
Script
Lv.33
Lv.33
Příspěvky: 1318
Registrován: čtv 09. úno 2012 18:37:00
Dal poděkování: 299 poděkování
Dostal poděkování: 1470 poděkování

Re: Pirana obecna

Příspěvek od Script » pát 06. črc 2018 18:51:10

Jak si vede piraňa po úpravě funkce mřenky z 11.1.2018? Stále je o něco podobného zájem?

Předem díky za reakce.
[GA]Script
Ekura Team (09.02.2012 - 31.07.2018)

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ KerkyzAfterky « čtv 12:03 am »
Nonepovideeej píše: @KerkyzAfterky,  Velikonoční event začne pravděpodobně až v pondělí, jelikož sv. Patrik končí až v neděli
To se mi moc nezdá, když je v pátek veký pátek :D ale nechame se překvapit
@ Nonepovideeej « stř 10:14 pm »
@KerkyzAfterky,  Velikonoční event začne pravděpodobně až v pondělí, jelikož sv. Patrik končí až v neděli
@ KerkyzAfterky « stř 10:06 pm »
Krasny večer přeji. Když se přesunula udržba na pátek, můžeme očekavat ty velikonoce až v pátek, nebo to pro nás máte nachystane už na zítřek? :)
@ Relly « stř 11:32 am »
@Hakan,  Tak lidi se už asi naučili, ze ranní arény ve všední dny nema smysl zkoušet.
@ Hakan « stř 9:58 am »
20s před zahájením arény, docela nápor https://ctrlv.cz/wile
@ FugasBoss « ned 9:48 am »
nefunguje přihlášení na web hry
@ Mionix « ned 9:45 am »
@RAMHH:-) nemáte zač, jak jsem koupil, tak jsem předal. :-)
@ RAMHH « ned 9:42 am »
@Mionix,  Díky za vysvětlení. Já myslel, že to bude systém podobný válkám, tudíž by blokoval vstup po celou dobu invaze, když už tam vstoupil za jinou říši. Tomuto se dá vyhnout relogem, takže s tím takový problém nemám, nakonec.
@ Mionix « ned 8:43 am »
@RAMHH,  "mnu nesmí mít lognuté dvě říše naráz je tam právě systém, aby nemohli farmit cb sami na sobě takže poud měl lognuto jedno co vstoupilo do invaze, enchal to lognuté a naportil si do invaze jinou říši, tak ho to koplo do vězení kdyby to odhlásil mohl by"
@ RAMHH « sob 8:38 pm »
Je v invazi nějaký systém, co dá hráče, který si jde za prohranou říši spawnout špióna vítězné říše, do vězení? Protože jestli opravdu ano, tak to je snad ještě větší nesmysl, než tlačit lidi do "PvP" akce na čtení spellů dropem z mobek..
@ Beauty « čtv 8:54 am »
Děkuju
@ Saggitarius « čtv 8:53 am »
9:00 až cca 9:20 (dnes jen ladění změn v eventu a pár drobností)
@ Beauty « čtv 8:36 am »
Od-do je údržba, prosím?
@ Takashiro « ned 11:58 pm »
Takashiro píše: jak sa zbavim toho maleho vaku z inventara bol som nabrať tu vodu prešiel som bludište a nič,
tak bolo treba prvy krat urobit ten quest aby som sa zbavil toho vaku, az potom tam dalo tu moznost
@ Relly « ned 8:47 pm »
@TheDobbyk,  Když z těch všech adminů jsou aktivní tak 1-2, tak ano. Počkáš si. Taky nechápu, že se tu platí GMka (SDčkama) za nic, ale prostě ekura.
@ Takashiro « ned 4:49 pm »
jak sa zbavim toho maleho vaku z inventara bol som nabrať tu vodu prešiel som bludište a nič,
@ TheDobbyk « ned 2:31 pm »
Ahoj, je možne že se reši jeden prípad už vic jak mnesic.. A na ticket sem nedostal odpoveď. Pripad je natolik rozsahly ze bylo poskodzenych vice lidi.. Ale nic se s tim nedela a ja mam vse pozastavene...
@ Clusive « pát 6:56 pm »
ShienZhao píše: Zdravím. Chci se zeptat, jestli se nepřemýšlelo o změně barev při eventovych kloboucich. Né každému se hodí zelená barva, když je v dnešní době možné obarvit zbraň a brnění. Jasný nemusím to kupovat a nosit, ale změna by byla fajn a dokázal bych si poté představit ze lidi budou více kupovat klobouky a nosit je, ještě když jsou na 60 dni. Dokázal bych si představit pomoci barvy nebo něčeho klobouk obarvit, ale asi je sci-fi ze? :kekw:
Nápad to není špatný, ale to už by nebyla v tom případě barva spojená s tímto eventem (zelená).
@ Davisss « pát 3:11 pm »
Ahoj, kde dropnu věci na palici na hady prosím? Díky
@ RAMHH « čtv 11:00 pm »
@gagefranjo,  Ja bych spise uvital slibene levelovani schopnosti na P1+ bez zabijeni niceho, protoze jako PvM hrac jsem jen koristi pri invazi :D A nebo alespon neslibeny revisit nesmyslnych spellu u daggera a mentala :)
@ gagefranjo « čtv 8:08 pm »
Když jsme u těch barev, kdy se plánuje přidat barvení na zbraně mimo chitinky. Jestli se nepletu, tak to víc jak před rokem bylo slibeno k barvám chitin zbraní
@ ShienZhao « čtv 8:00 pm »
Zdravím. Chci se zeptat, jestli se nepřemýšlelo o změně barev při eventovych kloboucich. Né každému se hodí zelená barva, když je v dnešní době možné obarvit zbraň a brnění. Jasný nemusím to kupovat a nosit, ale změna by byla fajn a dokázal bych si poté představit ze lidi budou více kupovat klobouky a nosit je, ještě když jsou na 60 dni. Dokázal bych si představit pomoci barvy nebo něčeho klobouk obarvit, ale asi je sci-fi ze? :kekw:
@ qSTRoNgMANp « čtv 9:38 am »
Pokud ti nepujde Wine, tak to ani neřeš. Taky mě zaskočil Microsoft s rozhodnutím ukončení podpory Win 10, kde osobně Win 11 mi nefunguje, tak jak já potřebuji a je spíše user friendly, ale už ne programator friendly. :D Síťová nastavení jsem si musel udělal na zástupce na plochu, celkově je to pro mě krok zpět.
@ Mionix « stř 6:03 pm »
@schvarz:up: hlavně z nás to nikdo neovládá, nemá, tak že i případná podpora by byla nulová.
@ schvarz « úte 10:17 pm »
Na jako vážně, podle průzkumu Steamu tvoří uživatelé Linuxu (jako hlavního OS) zhruba 2% celkové populace. Přepsat 20 let starou CPP aplikaci, aby podporovala UNIXové operační systémy, je absurdně náročné. A finanční zisk by z tohonejspíš žádný nebyl, takže by to víceméně byla práce vniveč. Kdyby se to psalo odznovu, tak by to dávalo smysl, ale takhle ne.
@ schvarz « úte 10:15 pm »
Vote: rename na Dutohlav
@ Mionix « úte 5:12 pm »
@Skullhlav,  Win 10 bude fungovat i dál. Ne neuvažujeme, nikdo z nás Linux nemá a ani ho neovládá.
@ TomasFoxx « úte 4:18 pm »
@Skullhlav,  si myslíš že po tom co si tu furt předváděl se s tebou někdo bude bavit, protože ses vrátil po delší době? :D :D mazej a už nepiš
@ Skullhlav « úte 3:48 pm »
xxx
@ Suko201 « pon 12:36 am »
MoravskyPepin píše: Ona je nová karma P1+?
jo, já už mám P9, ale je to hardcore na další levely
@ MoravskyPepin « ned 9:33 pm »
Ona je nová karma P1+?
@ Cunter « ned 7:47 pm »
Kategória Všichni samozrejme, pekne by to ukázalo koľko hráčov robí generácie a atď
@ Cunter « ned 7:45 pm »
Taka otázočka nechcete do štatistik, kde je rebríček zakomponovať hráčov aj podľa generacii ? lebo takto je to tam stale len podľa levelov ....
@ MoCKeR « ned 1:46 pm »
Aby si sa mohol sťažovať jak sa ti zle nerdi 0 bez se vyvetrat valec
@ Lejno « ned 11:10 am »
Je nejaké vysvetlenie, prečo sa na mole napr na CH3 spawnu 3 skupinky na jednej strane a až po 10 sekundách 3 skupinky na strane druhej a napr na CH2 sa všetkých 6 spawne naraz ? Dakujem
@ Skullhlav « ned 10:19 am »
Zdravím, dlouhé době. Nevím kolik lidí tady má starý počítač a jelikož příští rok na podzim bude ukončena podpora win 10 . Neuvažovalo vedení zajistit fungování na Linuxu?
@ schvarz « pát 6:26 pm »
.
@ schvarz « čtv 5:21 pm »
Já to hlásám roky, ničím se netajím. Za mě je po 14 letech serveru (11+ let karmy) na místě výrazně zkrátit dobu, kterou trvá tyhle "starší" věci dokončit. Tzn biolog (komplet) a karma. Takže budu fandit jakékoliv změně tímhle směrem.
@ Saggitarius « čtv 10:31 am »
Suko201 píše:
schvarz píše: @Suko201,  Hlasování ještě ani neskončilo, návrh zatím neprošel a pamatuj na to, že v současné době ranky 1-M1 by stále vyžadovaly 6h odevzdávání.
však kamo karma 1-M1 je nejvíc easy, když to děláš 2x denně máš to docela za krátkou dobu, nemůžou zas udělat vše snadnější. Ten návrh je perfektní, už tak ty vyšší karmy budou na kratší dobu, takže za mě je tato možnost top.
Můžeme, ale nemusíme.
@ Suko201 « čtv 10:29 am »
schvarz píše: @Suko201,  Hlasování ještě ani neskončilo, návrh zatím neprošel a pamatuj na to, že v současné době ranky 1-M1 by stále vyžadovaly 6h odevzdávání.
však kamo karma 1-M1 je nejvíc easy, když to děláš 2x denně máš to docela za krátkou dobu, nemůžou zas udělat vše snadnější. Ten návrh je perfektní, už tak ty vyšší karmy budou na kratší dobu, takže za mě je tato možnost top.
@ Saggitarius « čtv 10:24 am »
Ano, je to tam tak napsáno. Máme samozřejmě i další verze :D Viz tabulka kde se jedná o verzi A. Ale je to o diskuzi.
@ schvarz « čtv 3:01 am »
@Suko201,  Hlasování ještě ani neskončilo, návrh zatím neprošel a pamatuj na to, že v současné době ranky 1-M1 by stále vyžadovaly 6h odevzdávání.
@ Suko201 « stř 10:37 am »
Ten návrh je opravdu luxus. Hodně lidí si nemůže dovolit se přihlašovat každých 6h a díky tomu se karma dělala v roky, teď se to zlepší.. Opravdu skvělý nápad, děkujeme :-) Kdy by tento update cca vyšel?
@ Bisky « stř 9:26 am »
Prosím o hlasování v tomto návrhu. :inlove: viewtopic.php?f=59&t=124514
@ schvarz « úte 4:35 am »
Takashiro má pravdu, Ústav pro jazyk český uvádí "perfekcionista" jako jedinou správnou variantu. https://prirucka.ujc.cas.cz/?slovo=perfekcionista
@ Takashiro « pon 8:24 pm »
Máte zle napísane slovíčko u Makamita, píše sa to perfekcionista nie perfekcionalista :D
@ TomasFoxx « ned 3:24 pm »
hehe
@ TomasFoxx « ned 3:24 pm »
@RAMHH,  jejich problem, maj spolupracovat a chodit do válek
@ RAMHH « ned 12:43 pm »
@TomasFoxx,  Válka bez spawnů by byla hodně velká pecka, zvláště v té válce v létě, ve které tam za říši jdou 4 lidé.. :D
@ qSTRoNgMANp « ned 12:07 pm »
@Mionix,  Pat a Mat moves.
@ TomasFoxx « ned 11:13 am »
Já nad tím přemýšlel už ten první den a prostě jediný logický vysvětlení těch nerfů co zatím proběhly pro mě je to, že se saggi asi chystá prostě zrušit spawny ve válkách (takže války bez bufferů na spawnech) :D Proto taky takhle nerfuje průniky, proto do karmy přidává "požehnání", proto healnutí zruška.
@ Mionix « ned 11:10 am »
V pohodě. :-)
@ TomasFoxx « ned 11:10 am »
Rád bych no, bohužel asi není koho se zeptat, proto taky prudim tady tebe :D za což sorry, někde to ventilovat musim :D :D
@ Mionix « ned 11:09 am »
@TomasFoxx,  hele tak to musíš položit dotaz jinde. :-D Já PvP nedělám a ani se do nějakých změn nemontuji. Já nejsem kreativec.
@ TomasFoxx « ned 11:07 am »
@Mionix,  no to my všichni chápeme, že to byl záměr, nám jen nedochází, PROČ to byl záměr :D proč se ubírá dmg postavám, který jsou v těch válkách slabší :D
@ Mionix « ned 10:49 am »
@Lejno,  Ale snížení průniku ve válkách byl záměr, pro všechny. A jedno, zda má 9x prům, nebo výbavu jako Foxx.
@ Lejno « ned 10:40 am »
Doslova ti napisal, čo to znížilo a ako to ovplyvnilo ninje alebo aurakov, ktorí to hrali normálne na spelly 🤦
@ Mionix « ned 9:52 am »
@M3t0r1,  My jsme nic nezničili. Jen se změnil výpočet průniku a v PvP se jím bere méně.
@ M3t0r1 « ned 6:54 am »
Mionix píše: Napíši dnes poslední. Jeden mi psal ve hře, jak jsme mu zničili PvP výbavu. Jeho PvP bylo 9x průmka plus průniky kde to jde. Jestli si někdo myslí, že PvP je bez použití kouzel jen zaražený mezerník na klávesnici, tak se hodně spletl. To dle mého soukromého názoru není PvP.
Jasné pokojne zničte PvP výbavy postavené čisto na prúmkach, napríklad nastavte max hodnotu nad ktorú to prestane fungovať. Fox hovorí primárne o tom že to pokazilo game play aurákom a daggerom aj ktorý kúzlia v schop výbavách. Napríklad dagger ide niekoho vysólovať, hodí niekoľko sekov a následne kordy. Napríklad pred updatom 6x 2k sekom + 10k + 10k +10k kordy, výsledný dmg 42k. Po update dá sekom 6x 500 + 10k + 10k +10k kordy, výsledný DMG 33k. To isté auráci, seknutia nepoužívajú len na to aby prúnikovali, je štýl ich hry aj pri nosení schopiek. Dokážu si ma na nejakú chvíľu "odstaviť" pokiaľ sa im nabíja cooldown a aj tými sekmi mi dokázali dať znateľný DMG. Dnes to hráča len šteklí a čakám zaseknutý kým sa mu nenabije nejaký spell. Takže Mio pochop že nikto nevraví pokazili ste hru nám prúmkarom. Každý hovorí že ste to pokazili schop postavám ktoré majú gameplay postavený aj na sekoch.
@ RAMHH « sob 9:05 pm »
@MoravskyPepin,  Ne tak docela.. Myslim, ze Mionix mluvil o vybavach 9x prum, kde realne jedine kouzlo co za valku das je zamasko a pripadne ta nova skvela nesmrtelnost..

Who is chatting

offline Mionix 
offline Nebiros 
offline RAMHH 
offline hern123 
offline noxforko 
offline tasik1