Piraňa obecná - možnost vidět neviditelné

Prostor pro Vaše nápady na vylepšení hry nebo úpravy již zaběhnutých stálic.
Nutné schválení moderátorem.
Pravidla fóra
• Každý návrh musí obsahovat anketu.
• Máte-li návrhů více, vytvořte pro každý nové téma.
• Chcete-li vyjádřit pouze souhlas či nesouhlas, použijte anketu.
• V reakcích na podaný návrh se vyjadřujte vždy k tématu, vyvarujte se off topicu, byť jen částí příspěvku.
• Nová témata schvaluje pouze herní tým (GA, GM, TGM).

Souhlasíte s tímto návrhem?

Ano :up:
84
79%
Ne :down:
17
16%
Ano, ale něco bych změnil/a a napíšu co
5
5%
 
Celkem hlasů: 106

Uživatelský avatar
macok0072
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 103
Registrován: sob 28. črc 2012 22:23:35
Dal poděkování: 62 poděkování
Dostal poděkování: 56 poděkování

Re: Pirana obecna

Příspěvek od macok0072 » sob 11. bře 2017 23:28:53

Spoiler:
Chyumgo píše:Zdravím, po dnešní válce u mě přetekl pohárek.

Nejsem hráčem, kterého by věci ve hře dokázali ukrutně naštvat a dělal bych si z nich hlavu.
Po dnešní válce se mi ale do žaludku dostaly nové způsoby vedení boje.

Část neřízených myšlenek:

Pokud chceme přinést do hry rozmanitost v možnostech boje, musíme to udělat tak, aby to jakoukoliv stranu neumístilo do pozice nejlepšího bez možnosti mu to jakkoliv překazit. Což se ale nedá říct o dnešní situaci ve válkách, kdy si šaman léčitel obstará desítky mřenek, celou svou výbavu přeorientuje z „obranářské“ na „útočnou“, postaví se před spawn nepřátelské říše a vysílá kouzla do všech, kteří ze spawnu vyběhnout. Nemluvně o tom, že si pak druhý tento healer/BM chodí po mapě a dělá prakticky úplně to samé. Možnost bránění? Neexistuje.

Pokud jsme se jakkoliv přenesli přes tyto zasloužené nositele titulů krále, postaví se nám do cesty něco takového:
Ahoj:
Obrázek
Tento...jak to říci...subjekt Vás začne pronásledovat a pokud se mu dostanete pod meč, nemáte jakoukoliv šanci cokoliv udělat. Musíte počkat, až Vám přijde na pomoc deset vašich spolubojovníků a společně ho ubijete (deset dvacet protože mu musíte zablokovat všechny únikové cesty a jelikož nevíte, kde je...). Směšný způsob možnosti bránění. Málem bych zapomněl na oblíbené ninji na blízko, kteří toto praktikují ještě častěji.

Pokud máme nervy a výbavu z pravé oceli, dostaneme se do problému číslo tři. Určitě se vám někdy stalo, že jste se ve válce ocitli na místě, kde jste jen vy a nepřítel a bijete se jen vy dva. Ve většině případů máte nad těmito individui navrch a tak se z boje stane souboj rychlosti pohybu a vaší schopnosti předpovídání. Snažíte se soupeře jakýmkoliv kouzlem nebo něčím jiným zpomalit, stunnout nebo jakkoliv jinak znehybnit, abyste se k němu přiblížili a eliminovali jej. Jenže co se nestalo, individuo začne mávat bílými prapory, zřejmě že se vzdává. Jenže on se nevzdává ale vysmívá. Vysmívá se vám, protože má těch praporů v inventáři miliony a kliká si je v naprosté pohodě co několik sekund do té doby, než doběhne na svůj spawn nebo o něj ztratíte zájem.

Možnosti řešení:

Mřenka
  • Zakázání možnosti používat ji ve válce říší
  • Možnost použít mřenku jednou za půl/hodinu
  • Nahradit efekt této ryby jiným
  • Předělat efekt této ryby následovně: Po aktivování se po dobu pěti minut vaše postava bude v náhodných a na náhodné intervaly zviditelňovat a odviditelňovat. Vy ani soupeř, nebudeme vědět, kdy se znova zneviditelníte a kdy vám neviditelnost skončí (samozřejmě by se musely nastavit nějaké maximální hranice, ty bych ale z důvodů nechal na týmu).
  • Předělat efekt této ryby následovně: Po aktivování se postava na dobu pěti minut zneviditelní a při každém seku/kouzlu se na pět sekund odviditelní.
  • Vyhodit ji z okna
Bílý prapor
  • Zakázání možnosti používat jej ve válce říší
  • Možnost použití jednou za patnáct sekund
  • Možnost použití jednou za patnáct sekund společně s 50% šancí na úspěšnost
  • Odebrání tohoto předmětu ze hry
Chyumgo
Souhlasím se vším co Chyu napsal.

Zavedením mřenek ztratily Války říší smysl co se týče fair play.
Jaký má význam to, že jste neviditelný, a jen klikáte spell za spellem bez nutnosti se umět i bránit? A zároveň znemožňovat obranu svým oponentům?

Dříve byly války o tom kdo měl jakou výbavu a kdo jak ovládal postavu za kterou hrál...
Teď jsou války jen o tom kdo našetří víc yangů na mřenky, nebo kdo si jich víc uloví.
Všichni dobře víme, že i prapory jsou dost velkou přítěží ve válce. Ale místo řešení toho, že prapory jsou zlo, tak se přidá zlo ještě větší?

A upřímně řečeno, dle mého názoru tomu nepomohl ani královský systém.
Být králem je tak výdělečná pozice, při které si král říše denně může vydělat nespočet miliard jen díky tomu, že je král... nemůžeme se pak divit, že ti, co už krále měli, o něj znova usilují a to i za pomoci mřenek.. Protože pro krále je cena 10-ti mřenek pouhým malým zlomkem toho co si pak na sloupech vydělá.

A tak jak Chyu psal.
Je opravdu příjemné být táhán přes celou mapu nějakým dýkařem / aurákem, když ho nevidíte a nemůžete se nijak bránit. Nebo schytávat od neviditelného healera 3x větší dmg než dostáváte od healerů normálně...

Podle mě by se s tímto problémem mělo něco dělat. Do válek chodí čím dál tím míń lidí .. A čím dál více lidí to přestává bavit. Myslím, že by už bylo na čase se nad tím pozastavit.

Jak psal kolega ondra852
(Hlavne je to super pro nove hrace, kteri chteji v metinu nejake pvp a kdyz si udelaji nejakou pvp vybavu treba na lvl 110 a nemaji jeste draci veci a full bio, tak je takovy mrenkar sestreli na 2 hity a oni Ekuru proste vymazou a uz se tu vic neukazou)
Zajímalo by mě, kolik nově příchozích hráčů přetrvá na ekuře déle než 2 měsíce. Opravdu by mě ten počet zajímal... Ale to jen tak btw.

Gorgy
ObrázekxElGorgyObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
archerBornToFight1104xxxprůběh
________________________________________________________________
Do sekce obchody budu někdy vkládat příspěvky/předměty i jménem kamaráda:
WEExMAN - Theopizit - Bufinabejka

Uživatelský avatar
MostEVILEK
Lv.31
Lv.31
Příspěvky: 1177
Registrován: úte 10. pro 2013 11:07:07
Dal poděkování: 335 poděkování
Dostal poděkování: 310 poděkování

Re: Pirana obecna

Příspěvek od MostEVILEK » ned 12. bře 2017 0:18:45

Upřímně všichni tu nadáváte na to jak vám vadí že králové jsou ti co používají mřenky nebo prapory... ale když máte možnost překazit dropovaní na sloupu těm králům co je použivají,tak tam prostě nejdete z bůhvíjakéhodůvodu ale jdete si stěžovat sem na forko. Mřenky jsou chyba,většina to ví a pro ponechaní mřenek budou jenom ti co je používají a mají díky nim krále aby mohli vydělavat na sloupech. Jako že jich tu pár je ...

Nicméně by to vyřešil pouhý zákaz mřenek do válek,pochybuju že to bude těžké na stavit,když je tam zakazaný použít pergamen naávratu na místo tak si myslím že pro to bude podobný příkaz.
Navždy legendou...

Už jen forum..

Pokud byste s něčím ohledně Ekury potřebovali poradit, tak se kdykoliv můžete obrátit na mě.
Obrázek

Uživatelský avatar
Dell
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 243
Registrován: pon 31. říj 2011 18:02:36
Bydliště: SVK
Dal poděkování: 9 poděkování
Dostal poděkování: 216 poděkování

Re: Pirana obecna

Příspěvek od Dell » ned 12. bře 2017 3:35:55

Proč se začali používat prapory ve válkach?
Proto aby se bábovky mohli schovávat. Ale budiž, použitím útoku se zviditelní.
Pak je začali využívat bábovky čistě jen na neviditelné priblížení následnej útok a zase zmizení. Co už nebylo cílem jen uniknout smrti ale cílem bylo dosáhnout zisk CB.
A pak slavné mřenky :up:
Byl jsem se podívat ve válce a mě osobně vubec praporkáři a mřenkaři nevadili, spíš mě překáželo, že jsem se zasekával při pohybu (a že to bylo docela často) o nějaké neviditelné překážky na mapě co by se mělo hlásit na supportu jako chyba no ne? :lol: Ale je pravda, jakožto char na blízko a docela blízko jako je dagger nemá s kým v dnešních válkach bojovat, jelikož když už nekoho má uvidí maximálne tak praporek.
Při porovnání jmén z války říší a jmén ve statistikách z oné války človek ví kdo nebyl za celou válku vidět a když jo, tak právě jen pri ukončení účinku mřenky, ale to jen na nepatrnej okamih protože to končí pár vteřinovou smrtí (Předpokládam, že lepší umřít dát buff a pak mřenku, jako ji nakliknout v boji a přijít tak o buff).

Když jsem si ty jména, tak nějak rozdelil, vyšlo mě jediné.
Mřeňky používají hráči co jim to nikdy nijak extra ve válkach nešlo a teď mají šanci. A dokonce šanci na hodnost krále.
Bezpochyb asi každej normální hráč ví, že o nic jiného než nahrabat co nejvíc CB a díky tomu získat velkej podíl na šanci stát se králem nejde.
Bohužel z válek jste si udělali to co z nich je sami už hodně dávno, když velké množství hráču vyměnilo telesné bojovníky za dálkové (přesněji Heal a Archer, ostatní nejsou tak top na CB), pak přišel královskej systém a zjistili jste využitelnost hodnosti "krále" byla jen otázka času, kdy se objeví u pár jedincu tá chamtivost a pojem "války říši" zcela ztratí svuj význam.
Královskej systém a hlavně hodnost "král" to dohnali k dokonalé dokonalosti.
No a řešení?
Podle mého prapory i mřenky mají své využití nastaveno už dávno. To jen "vy" "hráči" využívate tyhle věci k neprospěchu většiny. Samotné prapory a mřenky za to nemužou. Jsou to jen itemy ve hře.
Jediná věc, která by se měla upravit je:
...hráč, který použil v daný válečný týden ve válce říší prapor nebo mřenku automaticky ztratil nárok být zařazen do systému losování hodnosti "KRÁL" a pro daný týden prichází o možnost stát se králem...u hráče s aktivovanou mřenkou dochází jen k polovičnímu zisku CB za zabití nepřítele a polovičnímu zisku bodu pro říši za zabití t.j. počíta se každé druhé zabití a třeba u praporu jen ten poloviční zisk bodu pro říši...
osobně bych k tomu pridal i houby :twisted:
To bych chtěl pak vidět ty "krále".
A hlavně jak by se k tomu postavili aktivní mřenkaři, jelikož když teď hlásají, že tím pomáhají říši a vubec tam nejde o hodnost "král", tak by nejspíš pomáhali tímhle zpusobem i nadále říši kdyby věděli, že ztratí nárok na hodnost krále.
Dle mého názoru vytvoření dalšího předmětu "pirana obecna" je zas krok zpátky v tom směru, že se udelali elíky na hodinu aby se nemuseli pořád vyklikávat po 10 minutách co dalo prostor pro vetší koncentraci na konkrétni mapy kde je hráč využíva.
Navíc jak rozezná piranak pak kdo ma mrenku a kdo ne?
Jak bude vědet, že ho nemlátí mřenkař a bude se divit, že mu spoluhráči nepomužou jelikož mřenkaře nevidí, protože si nebudou moci dovolit koupit nebo chytnout nějakou piranu. A nebo právě naopak, že bude mřenkar mlátit piranakovho kamoše a piranak prijde na pomoc ale kamos mu nepomuze jelikoz nema na pirane.

Za mě tedy pirana ani zadnej ANTIMŘENKOPRAPOROVEJ ITEM situaci nevyřeší. Jelikož ten co si valí v mřenkách si koupí nebo nachytá i pirane a bude mít ještě větší nadvládu. Dle mého názoru se to zmení jedině omezením přístupu ke královske pokladnici a omezením zisku CB při použivaní daných předmětu.
S pozdravem Váš král Delian...

Uživatelský avatar
Pajik
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 256
Registrován: čtv 17. úno 2011 23:07:44
Dal poděkování: 42 poděkování
Dostal poděkování: 255 poděkování

Re: Pirana obecna

Příspěvek od Pajik » ned 12. bře 2017 4:04:15

Spoiler:
Dell píše:
Proč se začali používat prapory ve válkach?
Proto aby se bábovky mohli schovávat. Ale budiž, použitím útoku se zviditelní.
Pak je začali využívat bábovky čistě jen na neviditelné priblížení následnej útok a zase zmizení. Co už nebylo cílem jen uniknout smrti ale cílem bylo dosáhnout zisk CB.
A pak slavné mřenky :up:
Byl jsem se podívat ve válce a mě osobně vubec praporkáři a mřenkaři nevadili, spíš mě překáželo, že jsem se zasekával při pohybu (a že to bylo docela často) o nějaké neviditelné překážky na mapě co by se mělo hlásit na supportu jako chyba no ne? :lol: Ale je pravda, jakožto char na blízko a docela blízko jako je dagger nemá s kým v dnešních válkach bojovat, jelikož když už nekoho má uvidí maximálne tak praporek.
Při porovnání jmén z války říší a jmén ve statistikách z oné války človek ví kdo nebyl za celou válku vidět a když jo, tak právě jen pri ukončení účinku mřenky, ale to jen na nepatrnej okamih protože to končí pár vteřinovou smrtí (Předpokládam, že lepší umřít dát buff a pak mřenku, jako ji nakliknout v boji a přijít tak o buff).

Když jsem si ty jména, tak nějak rozdelil, vyšlo mě jediné.
Mřeňky používají hráči co jim to nikdy nijak extra ve válkach nešlo a teď mají šanci. A dokonce šanci na hodnost krále.
Bezpochyb asi každej normální hráč ví, že o nic jiného než nahrabat co nejvíc CB a díky tomu získat velkej podíl na šanci stát se králem nejde.
Bohužel z válek jste si udělali to co z nich je sami už hodně dávno, když velké množství hráču vyměnilo telesné bojovníky za dálkové (přesněji Heal a Archer, ostatní nejsou tak top na CB), pak přišel královskej systém a zjistili jste využitelnost hodnosti "krále" byla jen otázka času, kdy se objeví u pár jedincu tá chamtivost a pojem "války říši" zcela ztratí svuj význam.
Královskej systém a hlavně hodnost "král" to dohnali k dokonalé dokonalosti.
No a řešení?
Podle mého prapory i mřenky mají své využití nastaveno už dávno. To jen "vy" "hráči" využívate tyhle věci k neprospěchu většiny. Samotné prapory a mřenky za to nemužou. Jsou to jen itemy ve hře.
Jediná věc, která by se měla upravit je:
...hráč, který použil v daný válečný týden ve válce říší prapor nebo mřenku automaticky ztratil nárok být zařazen do systému losování hodnosti "KRÁL" a pro daný týden prichází o možnost stát se králem...u hráče s aktivovanou mřenkou dochází jen k polovičnímu zisku CB za zabití nepřítele a polovičnímu zisku bodu pro říši za zabití t.j. počíta se každé druhé zabití a třeba u praporu jen ten poloviční zisk bodu pro říši...
osobně bych k tomu pridal i houby :twisted:
To bych chtěl pak vidět ty "krále".
A hlavně jak by se k tomu postavili aktivní mřenkaři, jelikož když teď hlásají, že tím pomáhají říši a vubec tam nejde o hodnost "král", tak by nejspíš pomáhali tímhle zpusobem i nadále říši kdyby věděli, že ztratí nárok na hodnost krále.
Dle mého názoru vytvoření dalšího předmětu "pirana obecna" je zas krok zpátky v tom směru, že se udelali elíky na hodinu aby se nemuseli pořád vyklikávat po 10 minutách co dalo prostor pro vetší koncentraci na konkrétni mapy kde je hráč využíva.
Navíc jak rozezná piranak pak kdo ma mrenku a kdo ne?
Jak bude vědet, že ho nemlátí mřenkař a bude se divit, že mu spoluhráči nepomužou jelikož mřenkaře nevidí, protože si nebudou moci dovolit koupit nebo chytnout nějakou piranu. A nebo právě naopak, že bude mřenkar mlátit piranakovho kamoše a piranak prijde na pomoc ale kamos mu nepomuze jelikoz nema na pirane.

Za mě tedy pirana ani zadnej ANTIMŘENKOPRAPOROVEJ ITEM situaci nevyřeší. Jelikož ten co si valí v mřenkách si koupí nebo nachytá i pirane a bude mít ještě větší nadvládu. Dle mého názoru se to zmení jedině omezením přístupu ke královske pokladnici a omezením zisku CB při použivaní daných předmětu.
S pozdravem Váš král Delian...
Nápad s korunou zní zajímavě a mohlo by to fungovat. Nicméně, pokud by ryba měla šanci jako např. perlín (na výlov), poté by tím mohlo být vybaveno více hráčů než mřenkami (ne příliš nákladná ryba). Byla by to ryba, kterou by si mohli přivydělat nováčci. Výhodou by bylo, že i ti s natočenými obranami čistě do war, by těmto hráčům (meřnkařům s útoky) brali vesměs tolik, jako oni jim, možná o něco více. Krok zpět to je, bohužel si myslím, že pokud se s mřenkama nic neudělá, tak odejdou další hráči. Zase na druhou stranu doslova "zničit" cenu mřenek by byla škoda, byť jich mřenkaři nakoupili/nachytali mraky a zničeho nic by přišli třeba o 20kkk, které mají v mřenkách v inventáři. Buď bych jim dal nějakou dobu čas, než je vypotřebují (upozornil bych na to, že v ten den se zruší mřenky, když už) a nebo právě nějak omezil. Pokud zrušíš šanci na krále, je jasné, že cenu mřenek doslova "zničíš", ať už si říká, kdo chce, co chce, je jasný, že jde o krále (kdo by jim to měl za zlé, nějak si hráči vydělávat musí, pokud je to jedna z nejvýdělečnějších věcí, proč ne).

Rozlišení mřenka/nemřenka bych viděl třeba v lehce jiné barvě postavy, myslím, že piraňu by stejně používal každý v případě, že by ho mřenkař začal tahat/napadl, aby se mohl bránit (když dotyčný nemá obrany, pak je boj opět víceméně vyrovnaný, pokud se vidí).

Edit: Citace vložena do spoileru.
/Avery
Obrázek

emloy
Lv.7
Lv.7
Příspěvky: 39
Registrován: pon 22. úno 2016 20:39:19
Dal poděkování: 8 poděkování
Dostal poděkování: 11 poděkování

Úprava mřenek

Příspěvek od emloy » ned 12. bře 2017 12:03:03

Ahoj,
ty mřenkařské války už mi lezou krkem, a proto jsem se rozhodl, založit toto téma a nějakým způsobem vyvolat diskuzi.
Navrhuji, aby GM tým přemýšlel o úpravě mřenek.
Můj návrh: ponechala by se neviditelnost hráčů, i to, že nejsou vidět na minimapě, ale při kliknutí na ně, i když by byli v mřence by se objevilo "červené kolečko" tak, aby se do nich dalo kouzlit.
Názory lidí na vymazání mřenek by bylo příliš razantní, proto si myslím, že mnou navrhovaná změna by byla přijatelná.

Uděleno varování za umístění příspěvku do nesprávné sekce.
Taktéž téma sloučeno s již podobným.
/Torque

Uživatelský avatar
CiD
Lv.4
Lv.4
Příspěvky: 17
Registrován: čtv 17. úno 2011 16:07:38
Bydliště: brdské lesy
Dal poděkování: 181 poděkování
Dostal poděkování: 16 poděkování

Re: Úprava mřenek

Příspěvek od CiD » ned 12. bře 2017 12:08:53

:think: Jak na ně chceš kliknout když jsou neviditelní? ani ten hráč co si vezme mřenku nevidí svoji postavu takže sám na sebe nemuže kliknout ;)
ObrázekCiDObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Černá magieChunjo146PPPHotovoRavens

emloy
Lv.7
Lv.7
Příspěvky: 39
Registrován: pon 22. úno 2016 20:39:19
Dal poděkování: 8 poděkování
Dostal poděkování: 11 poděkování

Re: Úprava mřenek

Příspěvek od emloy » ned 12. bře 2017 12:11:14

Sice není vidět, ale hra ví, že na té pozici kam klikáš je nějaká postava, jinak by jsi neviděl ani animaci kouzel z té pozice... :) Pokud by jsi klikl na pozici, kde je hráč v mřence, objevilo by se červené kolečko pod ním, jako když klasicky označíš postavu. :) Jen teorie, jsem rád, že jsi se zapojil, a myslím si, že takováto změna je lehce proveditelná. :)

L3XOUN
Lv.13
Lv.13
Příspěvky: 91
Registrován: stř 21. zář 2016 0:03:22
Dal poděkování: 64 poděkování
Dostal poděkování: 87 poděkování

Re: Úprava mřenek

Příspěvek od L3XOUN » ned 12. bře 2017 12:18:53

Jednou už jsem to někam psal, kdyby se to omezilo na 1 mřenku a 20 praporů na válku bylo by to lepší. Bylo by o to strategii, ne o tupém nonstop naklikavání během celé války. A nebo za mřenku dávat půlku CB, to by bylo taky zajímavé.

Vr4ker
Lv.13
Lv.13
Příspěvky: 91
Registrován: ned 01. led 2017 19:46:03
Dal poděkování: 15 poděkování
Dostal poděkování: 13 poděkování

Re: Pirana obecna

Příspěvek od Vr4ker » pon 13. bře 2017 22:57:54

Zdravím všechny,
přítel mě přesvědčil že tady se hraje dobře,že tady je ta hra pod dobrým vedením a proto jsme tu začali hrát.Dropovali,prodávali a makali na výbavě pvp,máme rádi války,souboje.Tajemnou rybičku ,,mřenku,, znám už i já,bohužel.No a ted zvažuju,jestli hrát vůbec dál.Mlátit se s někým,koho nejde nakliknout a když se vám to vůbec podaří,je to jak máchat do vzduchu....nic jsem mu nebrala,samé miss,miss (nejde ho ani otrávit ani podpálit )
..... a na jednu jeho ránu jsem ležela (zrejme full utoky misto obran, i když je ani vlastně nepotřebuje) .Nedá se bojovat s někým nesmrtelným .Je opravdu smutné co jsem tu vše četla o válkách....nechce se věřit že tohle je dovoleno ve válkách říší. Nezávidím ty mřenky,není tak moc problém,aby si všichni načetli rybaření,nalovili mřenky a hurá do války . Jenže ouha,aréna prázdná....postavy žádné....body žádné....hmmm,to bude válka. :help: Ta ryba není vůbec k ničemu prospěšná,jen to hodně lidí odradí ... od hraní a znám jich už několik desítek.Tenhle server kdysi byl (prý )jedinečný svojí férovostí(prý).Dnes tomu tak ale určitě není a to vím z vlastních zkušeností ve hře.Tím co jsem napsala,nechci nikoho inzultovat svým názorem,ale jen právě zdělit svůj názor a pocity z hry.
Prostě mřenky a prapory do válek říší a pvp soubojů nepatří(pvp souboj s někým kdo je nesmrtelný a neviditelný postrádá status PVP),to je náš názor.

Uživatelský avatar
Script
Lv.33
Lv.33
Příspěvky: 1318
Registrován: čtv 09. úno 2012 18:37:00
Dal poděkování: 299 poděkování
Dostal poděkování: 1470 poděkování

Re: Pirana obecna

Příspěvek od Script » pát 06. črc 2018 18:51:10

Jak si vede piraňa po úpravě funkce mřenky z 11.1.2018? Stále je o něco podobného zájem?

Předem díky za reakce.
[GA]Script
Ekura Team (09.02.2012 - 31.07.2018)

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ miselnovakova « pon 4:07 pm »
Chcela by som teda vidieť koľko krát sa v minulosti stalo, že nejaká 109 naexpila na 110, myslím, že to bolo raritné, pričom ako spomína Clusive, je to momentálne častejšie a častejšie. Presne ako hovoríš, generácie majú svoje + a -, na ktoré sa postupne dochádza a preto je potrebné o nich hovoriť. To sa tu môžeme presunúť potom všetci do stredných a každý 4. týždeň expiť na 110 a pokúsiť sa o krála. Zároveň si nemyslím, že to nie je cielené, že radšej sa ide o to niekto radšej pokúsiť do strednej ako do velkých, kde sú šance na získanie vzhľadom k počtu hráčov nižšie.
@ Vydesenej « pon 3:48 pm »
A k čemu by pomohlo že by se ten systém upravil a král byl jen za velkou? :D Jako že najednou se všichni pohrnou do velké kvůli králi :D :D :D? Řekl bych že asi nééé minulost nás už poučila
@ LittleNessa « pon 3:27 pm »
Vem si to z pohledu těch lidí, kteří to z té střední udělali ... chodíš střední válku a jsi první v tabulce na konci týdne ? Máš aktivní postavu v rozvoji atd ? .. A víš, že budeš expit generaci.. tak nevím no :-) Neudělal bys ze 109tky 110? Když to ten systém umožní.... At jsou velké války 145-160 pokud chcete aby ten král fakt zůstal čistě za velké války :D pač ze 109 na 145 nevím kdo by expil v neděli večer :D
@ LittleNessa « pon 3:24 pm »
Bohužel se pleteš .. protože to fungovalo i dříve, když nebyly generace .. pamatuji si i více lidí, kteří běhali ve velké válce s králem 110Lv .. V tom co říkáš chápu pointu .. je to věc, kterou můžeš získat jen za velké války... ono to je spíš za počet CB v týdnu, než za velkou válku.. jak říkáš také je 110-160 ... a generace jsou nyní spouštěčem těchto věcí.. takže je to tak či tak součástí hry... Ne všechny generace potěšili ... ma to své + i -, které to přineslo
@ Fogru « pon 3:18 pm »
Tu vůbec nejde o to, jestli chci krále nebo nechci, mně je to ukradený. Tu jde o to, že královský systém je koncipovaný pro velké války, padne král pouze lidem 110-160, tedy měl by padnout lidem, kteří dali své cb ve velké válce. Proto ze střední by to fungovat vůbec nemělo, dřív to tak nefungovalo vůbec, když nebyly generace, tak nikdo nešel expit na 110. Tu jde o to, zda je to správně či nikoliv. Za mě to správně není v téhle situaci. Případně ať se to teda otevře pro všechny války a bude to jasně dané.
@ Vydesenej « pon 2:59 pm »
Pokud se jednotlivé války nezatraktivní, aby se v každé dalo získat něco co v jiné tak nevím jak to půjde dál :D jedině zrušit ty malé i velké a dát 6x do týdne střední, tam chodí jak lidé z velkých tak i začátečníci
@ LittleNessa « pon 2:58 pm »
Jako ve střední válce no .. snad už 2x snížení CB a všichni si mysleli jak přejdou lidi do velké a ono podle mě spíš naopak :D
@ Vydesenej « pon 2:57 pm »
Navíc, když do malé jeden čas chodilo moc lidí, tak se automaticky snížily cbčka ale že by to přineslo nějaké hráče do velké to teda nevím :D :D ale určitě bych rád viděl nějakou statistiku.
@ Vydesenej « pon 2:56 pm »
V době když je dost hráčů, systém 3 válek je v pořádku :D horší je když těch hráčů tolik už není.
@ LittleNessa « pon 2:54 pm »
Systém tří válek za to určitě nemůže, protože tu je už takovou dobu a svého času byly všechny tři války hrané a atraktivní .. Podle mě je to prostě dobou .. server jede 15 let, metin 2 je na trhu od 2004 .. A i když to má pořád své příznivce tak těch lidí je prostě daleko méně než bylo :D a stejné už to nikdy nebude i když se udělají změny .
@ Vydesenej « pon 2:51 pm »
Ale kdo víííí, budu i nadále napínavě sledovat statistiky a celkově hru.
@ Vydesenej « pon 2:50 pm »
Myslím že systém celkově 3 druhů válek tomu celému nepomohl a že věci se tu začnou řešit vždy až je moc pozdě.
@ Vydesenej « pon 2:50 pm »
Ve velkých válkách je stejně bodů jako v malých a to jsou 3x za týden a malé 1x v nejhloupější den :D
@ LittleNessa « pon 2:40 pm »
Navíc co je výhoda krále?:-D Když pominu že jediné co tak pomoci sobě týden v nějakém expu, dropu .. ale jinak? Od doby co Královský systém je tak nabízí stejné benefity .... Takže když nyní dáváte krále využíváte je? :-D Myslím tím 600minut ve swampu, 1x vstup do HG zdarma bez hodnosti ... Do roku 2020 jsem dávala krále pravidelně ... teď jsem to zkusila znovu po x letech jestli to stále jde přeexpit z prvního místa a upřímně ... klidně si toho krále nechte :-D za mě není o co stát, nedropuji, neexpím ( krom 3 dní v měsíci na gen ) .. takže ještě k tomu :) Sorry za spam :D
@ LittleNessa « pon 2:30 pm »
Ten nešvar tu je už takovou dobu a nedivím se vůbec ... pokud budu nový hráč tak vidina velké war je prostě něco co nejde dosáhnout pokud u toho člověk nechce sedět 24/7 .. pokud budu hrát od nuly, bez pomoci ostatních ... jsou to roky a roky .. než se do té velké war jen podívám ... další roky než se budu moci rovnat těm lepším abych se umístila vůbec na nějakém lepším místě nebo jak píšete dala krále... a proč to není spravedlivé ? ... ta možnost tu je co je královský systém co chodím war ... vždy to takhle šlo ... to že velká war nedává CB a krále šlo min týden z modré získat za 300 CB tak to je výsměch a za to chcete ještě krále? :-D nene ...
@ LittleNessa « pon 2:28 pm »
Takže co Vás ser* víc? ... že král jde získat i ze střední války? nebo že velkou war nechodí lidi? :D
@ Fogru « pon 11:13 am »
Clusive píše: Máme tu takový nešvar. Člověk si chce jít zabojovat do velkých válek. Tam z modré ani noha... tak člověk nemusí moc pátrat, proč tomu tak je... nu a krále tam mají ze středních válek, kterého těsně před volbou naexpí. Nyní už mi to přijde nikoli jako výjimka, ale zaběhlý způsob, tak jen jestli to přijde všem v pohodě ? :-)
Samozřejmě je to nesmysl, král se volí z velké války, tj. za cb z velké války, je tudíž nefér, aby dostal někdo krále za cb ze střední války nebo ať se otevře královský systém pro všechny války a volí se ze všech, v tu chvíli to bude spravedlivé.
@ Clusive « pon 10:14 am »
Máme tu takový nešvar. Člověk si chce jít zabojovat do velkých válek. Tam z modré ani noha... tak člověk nemusí moc pátrat, proč tomu tak je... nu a krále tam mají ze středních válek, kterého těsně před volbou naexpí. Nyní už mi to přijde nikoli jako výjimka, ale zaběhlý způsob, tak jen jestli to přijde všem v pohodě ? :-)
@ Dejvx « ned 12:56 pm »
@MladejKozel,  Tak je to dungeon, kde musíš plnit různé úkoly. Kdybys to měl nakopané už předem, ztratilo by to smysl a bylo by to moc jednoduché.
@ MladejKozel « ned 12:16 pm »
Ahoj, proč se do ďáblové rokle nemůže donést, už předem nakopaná ruda?
@ Tomori « pát 10:08 pm »
Dobrý den, zítra od 20:05 proběhne soutěž Steeplechase, a po ní bude následovat rybářská soutěž.
@ Vydesenej « pát 2:59 pm »
Soulicek píše: je v pláne btw nejaká nová mapa ? či radšej sa ani nemam pýtať? xdd po 8 rokoch či kolkých by sa možno aj patrilo niečo fresh.. :D
You funny guy :D
@ Liberation « pát 1:51 pm »
Nová mapa nevydělá peníze, spíše se chystají nové skiny :)
@ Soulicek « pát 12:43 pm »
je v pláne btw nejaká nová mapa ? či radšej sa ani nemam pýtať? xdd po 8 rokoch či kolkých by sa možno aj patrilo niečo fresh.. :D
@ Suko201 « čtv 10:52 pm »
Hele proč v patchlogu už dlouho nic nebylo? Nebyly údržby?
@ TomasFoxx « čtv 9:28 am »
@Revus,  jednou stačilo
@ Revus « čtv 12:03 am »
Ještě je potřeba upravit ten dialog u pumy. Píše to že je puma unavená a že bonusy vyprchaly - jenže to píše i když na tom člověk vubec ten den neseděl. A je to každé nasednutí
@ REEEN « úte 10:16 pm »
Zdravím, nevíte někdo jaká je max využitelná rychlost útoků pro šamana u sekaní z koně?
@ ChunjoKing « úte 12:42 am »
@Grout,  No, kým to všetko ohodnotia 🤣🤣 to nemôže byť ľahké
@ Grout « pon 11:05 pm »
Můžu se zeptat, jak je na tom vyhlášení těch přáníček? Tipovačka je už nějakou chvíli vyhodnocená, ale přáníčka jsem si nevšiml. Díííky
@ Tomori « sob 12:04 pm »
Tomas142 píše: Bude soutez stepp. Nekdy
Dobrý den, steeple byla minulou neděli. Kdykoliv bude nějaká soutěž pořádána, dám předem informace do hry i zde na fórum.
@ Tomas142 « sob 11:35 am »
Bude soutez stepp. Nekdy
@ Revus « pát 8:44 pm »
Dekuji. preji hezky vecer.
@ Tomori « pát 7:06 pm »
Revus píše: Ono se už nedají zjistit všechny účty na emailu když se člověk přihlásí?
Dobrý den, teď jsem to zkoušela a funguje. Musíte do herní účet- nastavení- další účty (a zadat heslo na účet z kterého jste přihlášen)
@ Revus « pát 6:53 pm »
Ono se už nedají zjistit všechny účty na emailu když se člověk přihlásí?
@ Tomori « pát 1:02 pm »
Dobrý den,
chtěla bych vás informovat, že testovací války dnes 1. 8. 2025 neproběhnou. Místo nich bude jako obvykle spuštěna malá válka, na kterou jste zvyklí.
Důvodem je vyhodnocování dotazníku, který jste vyplňovali. Velmi děkujeme za vaše odpovědi! Na základě výsledků plánujeme úpravy systému testovacích válek, o kterých vás budeme včas informovat.
@ Mionix « pát 8:42 am »
@Revus,  mohu prosím jméno postavy do SZ, děkuji.
@ Revus « čtv 10:39 pm »
a více lidem
@ Revus « čtv 10:05 pm »
Mě to píše při každým nasednutí. Navíc ta puma má být na 5 hodin a já tam jsem třeba 5 minut a už to píše že bonusy vyprchaly...
@ Revus « čtv 10:05 pm »
Mě to píše při každým nasednutí. Navíc ta puma má být na 5 hodin a já tam jsem třeba 5 minut a už to píše že bonusy vyprchaly...
@ ChunjoKing « čtv 1:10 pm »
Mne to píše správne.
@ Mionix « čtv 11:23 am »
@Revus,  Dobrý den, to je divné. Nyní jsem na ní nasedl, na čerstvou tento den a nic mi to nepíše?
@ Revus « čtv 11:00 am »
Ještě je potřeba upravit ten dialog u pumy. Píše to že je puma unavená a že bonusy vyprchaly - jenže to píše i když na tom člověk vubec ten den neseděl. A je to každé nasednutí
@ Mionix « stř 7:37 am »
@cleo,  bude doufám vypnuto při údržbě.
@ PanNikdo « úte 8:57 pm »
ChunjoKing píše: @PanNikdo, Link na Ekura discord: https://discord.gg/qCE6TGPf
Děkuji ti
@ ChunjoKing « úte 8:38 pm »
@PanNikdo, Link na Ekura discord: https://discord.gg/qCE6TGPf
@ Suko201 « úte 6:43 pm »
ChunjoKing píše: Mne sa zdá, že tie arény sa začali vcelku hojne chodiť ešte týždeň pred zrušením otázok. Vyhajpovalo sa to na discorde. Každopádne, kto vie, aký bude mať dopad na dochádzanie, keď sa otázky obnovia.
přesně tak, vyhypoval to ten typek na dc, jen diky němu se to rozjelo ve velkem
@ PanNikdo « úte 6:34 pm »
I když máš nakliknuté není 100%šance že se dosteněs zaleží na pripojení atd..můžu poprosit o DC ? na ekuru dekuji
@ ChunjoKing « úte 6:22 pm »
Mne sa zdá, že tie arény sa začali vcelku hojne chodiť ešte týždeň pred zrušením otázok. Vyhajpovalo sa to na discorde. Každopádne, kto vie, aký bude mať dopad na dochádzanie, keď sa otázky obnovia.
@ cleo « úte 6:02 pm »
@Mionix,  zdravím, šlo by prosím odstranit z chatu po přihlášení hlášku o testovací válce dne 11.7.
@ Suko201 « úte 5:58 pm »
Vy se zase nezlobte na mě, ale problém určitě nebyl v otázkách, ale v tom, že prostě v létě nejsou lidi a že některé vlny jsou velmi těžké, jelikož když je málo lidí, není dmg a navíc někteří nemají výbavy, takže například takové golemy bych nerfnul a ještě nějaké asi 2-3 vlny. To je problém, nikoliv otázky :D
@ Fakr « úte 5:50 pm »
Ono spousty lidí to mají předem u strážce nakliknuté a tím pádem jsou v aréně rychleji.Takže pokud čekáš na chat až se vyhlasí vstup a pak klikneš na stražce tak je pozdě.
@ Mionix « úte 1:10 pm »
Nezlobte se na mě, ale to je stále dokola. Nedochází se, špatně, udělejte změnu. Dochází se, špatně, udělejte změnu. Ať uděláme cokoliv, pořád je to špatně.
@ Suko201 « úte 7:43 am »
Ok však jen můj názor, pokud je to pro většinu lepší, tak ok :-)
@ Revus « úte 2:40 am »
Je to daleko lepsi nez to bylo predtim
@ gagefranjo « pon 11:02 pm »
@Suko201,  atd. co? Slabší reflexy? XD
@ Suko201 « pon 9:52 pm »
Jako můj názor je ten, že se začala docházet kvůli tomu, že několik lidí bylo ohledně toho dost aktivní na DC a zkoušeli to rozjet a když lidi viděli snahu, tak se chodí pravidelně, nemyslím si, že to zrušení těch otázek přitáhlo lidi a pokud jo, tak 2 z 25ti. Dal bych je tam zpět, jelikož dost ovlivňuje teď, kdo jaký má net atd.
@ PanNikdo « pon 9:26 pm »
já sem něřekl že není něco fer pouze sem se ptal .
@ Revus « pon 9:26 pm »
neni na tom nic co by nebylo fér pro všechny
@ Revus « pon 9:26 pm »
si moc pomalý no

Who is chatting

offline Fogru 
offline Kamill98 
offline Mionix 
offline O3VRS 
offline Obter!vr 
offline OhNoRly 
offline Suko201 
offline Wzypt