Inovace válek říší

Archív návrhů, které byly buď uzavřeny, nebo zrealizovány.

Souhlasíte s tím to návrhem ?

Ano !
54
86%
Ne !
9
14%
 
Celkem hlasů: 63

Uživatelský avatar
MostEVILEK
Lv.31
Lv.31
Příspěvky: 1177
Registrován: úte 10. pro 2013 11:07:07
Dal poděkování: 335 poděkování
Dostal poděkování: 310 poděkování

Re: Inovace válek říší

Příspěvek od MostEVILEK » stř 15. bře 2017 16:00:38

L3XOUN píše: Možná by bohatě stačilo, ponechat mapy i dny kdy se hrajou a jen náhodně vybírat spawny. Každá říše by se spawnovala každý týden na jinem spawnu.

Myslím si že to už zkoušeli? Myslím že to bylo nazačatku roku nebo na konci minulého. Každá říše když vlezla do valky byla jinde a čí to byl spawn tak ho mohli zabít... nebo to byla pouze chyba? kdo ví ...
Navždy legendou...

Už jen forum..

Pokud byste s něčím ohledně Ekury potřebovali poradit, tak se kdykoliv můžete obrátit na mě.
Obrázek

Uživatelský avatar
Spartaa16
Lv.25
Lv.25
Příspěvky: 522
Registrován: ned 17. lis 2013 20:07:12
Bydliště: Kroměříž
Dal poděkování: 215 poděkování
Dostal poděkování: 197 poděkování

Re: Inovace válek říší

Příspěvek od Spartaa16 » stř 15. bře 2017 17:34:37

MostEVILEK píše:
MadWizard píše:ked som chodieval na valky riši keď som ešte hraval už nehravam iba sa prihlasim ak je nejaka novinka ale mapky sa striedali furt nikto nevedel aka bude sa mi zda neviem moc posudit ako často sa menili ale to je jedine čo ma bavilo na tomto servere okrem HG a swampu



Mapky se střídají pravidelně - uterý je ledová,čtvrtek běhavka a sobota normalní ... nicméně takle se střídají furt takže každý ví jaká mapa bude. Nicméně TÝM asi nechce žádnou upravu nebo vyměnu map jinak by to už dávno udělal. Nejlepší by bylo kdyby se vymazala čtrteční mapa která by se nahradila malou svatou. Určitě se všichni schodneme na tom že čvrteční mapa nám vyhvuje nejméně. Proto bych jí nahradil mapou,která není tak velká a všichni mají stejnou šanci né jako ve čtvrtek kde se pravidelně bojuje hlavně před modrým spawnem takže modrá získavává vyhodu a tím já zástance rozhodně nejsem . Je to válka říší a proto by všichni měli mít stejné šance na vyhru a né aby jedna říše byla ve výhodě. Ano je to i naše chyba že knim stále běháme,ale kdybychom všichni běhali do prostřed tak by to bylo v pohodě ale jsou zde hráči kteří to nikdy dělat nebudou. Kdyby to tak všichni dělali tak nebude důvod si stěžovat ale prostě čtvrtečníé mapa je pouze o běhaní.
úterní+sobotní válka, obě jsou super, je fakt že tu čtvrteční bych odstranil a dal jinou, něco na styl malé svaté úplně ideální no, většinou do té čtvrteční mapy už poslední dobou ani nechodím, akorát u toho jen nadávám :(
P1P097 ©

Moje experimenty aneb kdo si hraje, nezlobí. :heart: 8-)
viewtopic.php?f=56&t=122291&p=1271816#p1271816

Četl jsem tak strašné věci o hraní na počítači, že jsem se raději rozhodl přestat číst.

Uživatelský avatar
ovechkin
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 204
Registrován: čtv 05. kvě 2011 10:54:51
Dal poděkování: 45 poděkování
Dostal poděkování: 91 poděkování

Re: Inovace válek říší

Příspěvek od ovechkin » stř 15. bře 2017 22:36:39

Ahoj ono ty válečné zóny :fight: by se mohli náhodně točit a pro pestrost by jich mohlo být třeba více.... ale tu běhací bych vyloučil..je radost, když se objeví - zabil jsi protivníka a získáváš CB :) Nechodíme tam ;) se jen zabavit, ale především dát nějaké ty bodíky a za ně pak užívat další den bonusu...Tohle je válka a běhání po Keri apod. je zde dost :D Takže hurá na nepřítele a buď a nebo :D

Ohledně Mřenek ...je to takové celkem ožehavé téma...někdo se vystřelí do výšin statistik a přitom nebyl po celou válku viděn :lol: ..no tak je to jistí způsob taktiky, ale i zbabělé vypočítavosti..natočit útoky a být neviditelný :( obdivuji spíš hrdiny, kteří přiběhnou před vstup jiné říše a drží na sobě několik protivníku a ještě z nich jednoho zabijí...těm říkám Topky...to by byla legrace, kdyby v Mřence neviditelný bojovník získal za zabití nepřítele mnohem méně bodů, než-li ten, co ji nepozřel.
Zabil jsi nepřítele, ale protože jsi byl díky Mřenky v neviditelnosti, tak získáváš pouze.... 5 cb
Hlupáci jsou si skálopevně jistí, jak jsou skvělí, jsou za hlupáky v reálném životě, kde nic nedokázali a utíkají do světa virtuálního, kde sedí 24 hodin/7 dní v týdnu a ve výsledku jsou tam na tom stejně, ale pořád si možná myslí, že jsou nej ..ale lidé inteligentní a vzdělaní jsou stále plní pochybností, zda udělali vše ok.

Uživatelský avatar
Ade
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 115
Registrován: sob 04. čer 2016 11:39:02
Dal poděkování: 87 poděkování
Dostal poděkování: 27 poděkování

Re: Inovace válek říší

Příspěvek od Ade » pát 17. bře 2017 8:40:12

ovechkin píše:Ahoj ono ty válečné zóny :fight: by se mohli náhodně točit a pro pestrost by jich mohlo být třeba více.... ale tu běhací bych vyloučil..je radost, když se objeví - zabil jsi protivníka a získáváš CB :) Nechodíme tam ;) se jen zabavit, ale především dát nějaké ty bodíky a za ně pak užívat další den bonusu...Tohle je válka a běhání po Keri apod. je zde dost :D Takže hurá na nepřítele a buď a nebo :D

Ohledně Mřenek ...je to takové celkem ožehavé téma...někdo se vystřelí do výšin statistik a přitom nebyl po celou válku viděn :lol: ..no tak je to jistí způsob taktiky, ale i zbabělé vypočítavosti..natočit útoky a být neviditelný :( obdivuji spíš hrdiny, kteří přiběhnou před vstup jiné říše a drží na sobě několik protivníku a ještě z nich jednoho zabijí...těm říkám Topky...to by byla legrace, kdyby v Mřence neviditelný bojovník získal za zabití nepřítele mnohem méně bodů, než-li ten, co ji nepozřel.
Zabil jsi nepřítele, ale protože jsi byl díky Mřenky v neviditelnosti, tak získáváš pouze.... 5 cb
Mřenky bych do tohoto tématu opravdu nerad tahal.
Já jsem toho názoru, že každá mapa na válku co je teď má své kouzlo, určitě bych žádnou neodstraňoval jen bych doopravdy přidal 2-3 nové mapy.
Kompletka již v boji ...
Aktivní návrhy: VÍCEÚČELOVÉ NASTAVENÍ HRY
INOVACE VÁLEK ŘÍŠÍ

Mithra
Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 489
Registrován: úte 24. zář 2013 11:22:32
Dal poděkování: 99 poděkování
Dostal poděkování: 1047 poděkování

Re: Inovace válek říší

Příspěvek od Mithra » pát 17. bře 2017 11:35:38

Pojďme si to projít.
Máme:
Velkou placku
Menší placku
Koridorovou mapu

První dvě relativně bez výhrad
Koridorovou někdo může (já ji měl vždycky nejradši) jiný nemusí.

Co tedy přidávat? Další placku? Ostruvkovou mapu? Ať na to koukám jak koukám tak při současném stylu válek, kde jde jen o to pobít co nejvíc nepřátel je zkrátka placka ideální. Čím menší tím lepší. Placky máme dvě. Můžeme mít samozřejmě placek třeba deset, kdy každá bude mít jiný podklad a trochu jiné objekty, které podpoří lagy. Ale pořád to budou jen placky.
Osobně bych se soustředil spíš na úpravu valek samotných než na pouhou změnu placky za jinou placku.
Přílišná oddanost ideálům nezřídka končívá tím, že v rámci boje proti alkoholismu zastřelíš dítě se sáčkem rumových pralinek. Karel Kryl

Uživatelský avatar
INParadise
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 115
Registrován: pon 18. led 2016 16:51:44
Dal poděkování: 40 poděkování
Dostal poděkování: 60 poděkování

Re: Inovace válek říší

Příspěvek od INParadise » pát 17. bře 2017 17:56:41

A co třeba udělat válku říší na způsob války cechů? Myslím tím vlajky. Něco v podobným smyslu. Myslím že by to celou válku oživilo a ukázala se spolupráce říše :lol:

Uživatelský avatar
TronikDark
Lv.10
Lv.10
Příspěvky: 62
Registrován: ned 17. čer 2012 18:53:06
Dal poděkování: 34 poděkování
Dostal poděkování: 37 poděkování

Re: Inovace válek říší

Příspěvek od TronikDark » pát 17. bře 2017 18:51:57

A čo keby bol respawn náhodný jako na trzke vždy sa zrodis jinde možno by sa viac hralo bez bufa a viac by sa hralo na obrany ako na útoky . To je iba názor možno hlúposť ale útokov a slabších pvp vybav tu je uz moc a bez bufu by to možno bolo lepsie
Jinno chizfen
ObrázekDarkTronikObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
230k min.+
Jinno
chizfen
150
6xP
Full
15
G10
P
Spoiler:
Za,počítačem jsi king co?Ale,něco říct někomu do očí nesvedeš!
Spoiler:
Obrázek

Uživatelský avatar
Cyklista
Lv.15
Lv.15
Příspěvky: 122
Registrován: sob 27. úno 2016 20:24:04
Dal poděkování: 64 poděkování
Dostal poděkování: 63 poděkování

Re: Inovace válek říší

Příspěvek od Cyklista » pát 17. bře 2017 19:52:02

Já bych nějakou "inovaci" viděl spíš v tom udělat válku říší, která je limitovaná MAXIMÁLNÍM lvlem pro vstup. Jako nejvhodnější by bylo nastavit vrchní limit asi 110. Spodní limit pro vstup bych dal 75, který by byl zároveň maximální pro další válku, která by měla spodní limit lvl 50.
Proč? Aby se mohla konečně využít malá svatá, kterou bych udělal ve stylu cidonie - "placka", kam by se naházely mobky a nějaký silnější monstra (bossové) případně metiny, ze kterých by byl drop adekvátní úrovni postav (Pruty titanu?). Taková úprava by mohla "oživit" malou svatou + aspoň nějaké pvp uspokojení pro hráče co tu nemají bio, karmu, mladýho lovce a nějaký useful dračí, prostě pro ty co tu nejsou moc dlouho. Dal bych tyhle války na přesně stejný čas jako hlavní války, aby i naši menší kolegové mohli přispět v boji o celkové pořadí říší. Počet CB a počet bodů z těchto válek by se však musel nastavit nějak jinak (počet původních bodů/cb vynásobené konstantou 0,5?) a asi bych zvýšil odměny za pvp hodnosti z normál válek (pokud by se to zavedlo), aby se náhodou nestalo, že by se najednou přestalo chodit do velký války a začalo by se sekat v těch menších.

Pokud by se zavedlo něco takového, mohlo by se přidat pár dalších "placek" (samozřejmě trošku jinak designované), které by se pak náhodně střídaly.
A pokud bych měl zavést nějakou další mapu, udělal bych nějakou, která je podobnější čtvrteční mapě - něco ve stylu bludiště - cesty by se už na spawnu říší rozdělily, a tudíž by se boj rozdělil na nějaké 1v1 až 3v3 souboje, což by mohlo být taky zajímavý.

Uživatelský avatar
Pajik
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 255
Registrován: čtv 17. úno 2011 23:07:44
Dal poděkování: 42 poděkování
Dostal poděkování: 255 poděkování

Re: Inovace válek říší

Příspěvek od Pajik » pát 17. bře 2017 20:25:19

Mithra píše:Pojďme si to projít.
Máme:
Velkou placku
Menší placku
Koridorovou mapu

První dvě relativně bez výhrad
Koridorovou někdo může (já ji měl vždycky nejradši) jiný nemusí.

Co tedy přidávat? Další placku? Ostruvkovou mapu? Ať na to koukám jak koukám tak při současném stylu válek, kde jde jen o to pobít co nejvíc nepřátel je zkrátka placka ideální. Čím menší tím lepší. Placky máme dvě. Můžeme mít samozřejmě placek třeba deset, kdy každá bude mít jiný podklad a trochu jiné objekty, které podpoří lagy. Ale pořád to budou jen placky.
Osobně bych se soustředil spíš na úpravu valek samotných než na pouhou změnu placky za jinou placku.
Tak mě tak napadá, co menší placku bez objektů, která naopak sníží lagy. Co tak čtu, nikomu pořádně ani o vzhled nešlo, než o to, že ty spawny jsou od sebe příliš daleko (ve čtvrteční se nechodí na střed, tak je to prostě dál, nicméně i tu logiku to má, vzhledem k tomu, že se tam hráčům z jedné říše nechce čekat, než/jestli někdo přijde).
Snad jsem k pochopení :)
Obrázek

Uživatelský avatar
MostEVILEK
Lv.31
Lv.31
Příspěvky: 1177
Registrován: úte 10. pro 2013 11:07:07
Dal poděkování: 335 poděkování
Dostal poděkování: 310 poděkování

Re: Inovace válek říší

Příspěvek od MostEVILEK » pát 17. bře 2017 20:43:11

Pajik píše:
Mithra píše:Pojďme si to projít.
Máme:
Velkou placku
Menší placku
Koridorovou mapu

První dvě relativně bez výhrad
Koridorovou někdo může (já ji měl vždycky nejradši) jiný nemusí.

Co tedy přidávat? Další placku? Ostruvkovou mapu? Ať na to koukám jak koukám tak při současném stylu válek, kde jde jen o to pobít co nejvíc nepřátel je zkrátka placka ideální. Čím menší tím lepší. Placky máme dvě. Můžeme mít samozřejmě placek třeba deset, kdy každá bude mít jiný podklad a trochu jiné objekty, které podpoří lagy. Ale pořád to budou jen placky.
Osobně bych se soustředil spíš na úpravu valek samotných než na pouhou změnu placky za jinou placku.
Tak mě tak napadá, co menší placku bez objektů, která naopak sníží lagy. Co tak čtu, nikomu pořádně ani o vzhled nešlo, než o to, že ty spawny jsou od sebe příliš daleko (ve čtvrteční se nechodí na střed, tak je to prostě dál, nicméně i tu logiku to má, vzhledem k tomu, že se tam hráčům z jedné říše nechce čekat, než/jestli někdo přijde).
Snad jsem k pochopení :)


Přesně tak jak píše Pajik....válka říší nemá bejt vzhledově nijak zaživná... prostě VÁLKA tak válka... uplně vyhazet tyhle mapy,hodit tam mapu z malé svaté a vyřešeno.... když jdou lidi do valky říší chtějí se mlatit a né čekat jestli někdo ( v mnoha případech by se načekali do konce valky ) příjde a nebaví je běhat furt sem a tam k jednomu respu ....
Navždy legendou...

Už jen forum..

Pokud byste s něčím ohledně Ekury potřebovali poradit, tak se kdykoliv můžete obrátit na mě.
Obrázek

Zamčeno

  • You do not have permission to post in chat.
@ Mionix « pát 7:34 am »
@Borda91,  tak prý je to jen špatné info, mělo by být funkční
@ Borda91 « čtv 3:09 pm »
A ukazatel boje o ugoroh nějak nefunguje.... další boj za 20216 dní to budeme čekat ještě pár let :D
@ Borda91 « čtv 2:21 pm »
Dobrý den, jen takový detail. Hledání čtyřlístků mělo být o hodnotné ceny nebo se mýlím? Ostatní soutěže tu na webu už jsou vyhodnocené. Děkuji
@ Suko201 « čtv 5:10 pm »
diver píše:
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
yes tak na starších videích je to zorne pole mnohem menší.. Ale takto černě je to už minimálně druhým rokem. Bohužel
@ TomasFoxx « čtv 4:05 pm »
taková kontrolni otazka, nez mi zacne srotovat mozek s tajnym ukolem, urcite byly pridane 2 nove hodnosti? my totiz vidime jen jednu
@ diver « čtv 3:34 pm »
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
@ Suko201 « čtv 3:07 pm »
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
@ diver « čtv 2:01 pm »
Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
@ Suko201 « čtv 11:21 am »
Mionix píše: @Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
ok, takže když to včera začalo ve 12, tak od toho času každé 4h bude boj až do konce eventu, chápu už správně? Nevím, kde sem předtím četl že 4x denně :’D
@ neasy « čtv 9:59 am »
:heart:
@ VOJTTANOOO « čtv 9:46 am »
@neasy uz to bezi :D
@ neasy « čtv 9:41 am »
tak napiste az to půjde :fight:
@ p4tresss « čtv 9:39 am »
dneska by to šlo :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:34 am »
no jasneee v poho :-) :D
@ neasy « čtv 9:32 am »
taky dobry dneska se budu poflakovat a hrat s vami ju
@ p4tresss « čtv 9:31 am »
konečne trochu oddych od prace
@ VOJTTANOOO « čtv 9:31 am »
joooo jde to :-) a co ty ? :D
@ neasy « čtv 9:31 am »
je to tak
@ p4tresss « čtv 9:30 am »
Sviatočne :D
@ neasy « čtv 9:30 am »
a jak se mate?
@ p4tresss « čtv 9:29 am »
Ako dlho bude údržba prosim ? :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:25 am »
ahoj, predpokladany konec udrzby ? :D
@ TomasFoxx « čtv 9:23 am »
@neasy,  čaaau kamo
@ neasy « čtv 9:17 am »
CUS CUS
@ Vydesenej « čtv 9:06 am »
hh a stánky zas dole :(
@ Hakan « stř 11:44 pm »
TomasFoxx píše: jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
To máš na další roky, aby se nemuselo vymýšlet nic dalšího
@ MastnyRozek « stř 7:44 pm »
@Narsi,  Aha dobře, děkuji :)
@ Narsi « stř 7:43 pm »
Zdravím, je prázdná jen pokud neprobíhá zrovna žádný vstup.
@ MastnyRozek « stř 7:41 pm »
@Mionix,  Ahoj na vývěsní tabuli ve městě po zvolení možnosti vstup do ugorohu se objevuje pouze prázdná tabulka https://i.imgur.com/f1lsa1D.png
@ Mionix « stř 5:46 pm »
@Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
@ Suko201 « stř 5:04 pm »
Takže ty časy jsou Teda 8:10 12:10 16:10 a 20:10?
@ Narsi « stř 4:09 pm »
V 16:10
@ TomasFoxx « stř 4:05 pm »
nema ted bejt dalsi boj o ugoroth?
@ TomasFoxx « stř 1:50 pm »
jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
@ Suko201 « stř 1:03 pm »
Narsi píše: Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
aha, tak to si asi pamatuji špatně, dobře. Díky :-D
@ Narsi « stř 1:02 pm »
Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
@ Suko201 « stř 12:58 pm »
Mě by zajímalo, kdo jako vymyslel ty časy těch válek. Však to normální pracující člověk, co má aspoň trochu i život tam venku, nemůže stihnout. Max tak jeden ten čas a to je dobrá bída. Bylo by dobré to doupravit.
@ TomasFoxx « stř 12:44 pm »
u tech kosti musi byt jmeno dyl, realne jsem ted v zamasku jen behal kolem zlute a cervene a kradl jim to ze zeme
@ Mionix « stř 12:41 pm »
@Valkaryan,  budou. Vyčkejte prosím do zítra.
@ Vydesenej « stř 12:40 pm »
Já teda čekal že to bude 15min jedna 15min druha 15min 3 a dál :D a ne že dropnu všechny naráz ale ok no
@ Relly « stř 12:30 pm »
@TomasFoxx,  To je záměr. Vracíme se do starých časů.
@ TomasFoxx « stř 12:25 pm »
a ent je prej nejakej buglej, ze ukazuje chx
@ TomasFoxx « stř 12:24 pm »
1v1 poust ch3
@ TomasFoxx « stř 12:24 pm »
@Vydesenej,  tak pod
@ Narsi « stř 12:21 pm »
Zdravím, je to v řešení. Děkujeme za trpělivost.
@ Vydesenej « stř 12:03 pm »
Tak já tě tímto vyhlašuju
@ TomasFoxx « stř 12:01 pm »
nefunguje vam vyhlaseni boha, tu cekame zbytecne
@ Valkaryan « stř 10:07 am »
Kdy budou v prodeji kloubouky?
@ Mionix « stř 7:39 am »
@Nonepovideeej,  Nejdou, jediné co jdou jsou z truhel. Ty co jsou z kalendáře se nově nastavovali neprodejné. Aby si nedělali hráči 100vky účtů a pak to neprodávali.
@ Vydesenej « stř 7:00 am »
Díky že jste udělali nějaký zajimavý vstup do Ugorohu a není to zas to stejné :)
@ Nonepovideeej « úte 11:38 pm »
Může mi někdo říct, proč nejdou dát do shopu zahradnická povolení z eventu a ani s nimi obchodovat? :(
@ Vydesenej « úte 5:47 pm »
Se to dostane ta údržba až na čtvrtek možná
@ gagefranjo « úte 4:11 pm »
Přicházejí velký změny (korektury)
@ Hakan « úte 12:53 pm »
To posouvání údržby je fakt parádní :lol:
@ Nonepovideeej « čtv 8:55 pm »
@Mionix,  Krásná práce :)
@ Mionix « čtv 6:57 pm »
@Nonepovideeej,  proto jsem to psal. GA byl tak šikovný, že to dokázal opravit bez údržby. :-)
@ Nonepovideeej « čtv 4:35 pm »
Mně se meteory dneska už spawnují celý den normálně :)
@ Mionix « čtv 7:48 am »
Tak chyba se spawnem meteorů snad opravena. Vyzkoušejte.
@ kovardominik « stř 9:55 pm »
když tu máme soutěž ke dni tance, všimnul si někdo že není ani jeden tanec při kterém by si postava s mečem v ruce neusekla hlavu a všechny ostatní části těla (kdyby to šlo samozřejmě)?
@ Mionix « stř 7:31 pm »
Ráno bude chviličková mimořádná údržba kvůli spawnu meteorů. Omlouváme se, GA hledá chybu.

Who is chatting