Zdravím Vás přátelé,
rozhodla jsem se vyjádřit svým názorem k této diskuzi již dříve, avšak zajímal mě pohled vícero hráčů, jelikož až z něj se dá vyvodit závěr.
V první řadě bych ráda apelovala na všechny z Vás, aby si uvědomili, že tuto hru vytváří tým, ovšem jak jak se s danými změnami nakládá je již v rukou samotných hráčů. Každý hráč vlastnící herní postavu nakládá s možnostmi, které hra nabízí různě a my nemůžeme diktovat, tomu či onomu hráči jak má hrát či apelovat na jeho morální kodex, který se od našeho může lišit, tímto chci říci jednoduchou myšlenku.. Dovoluje-li hra docílit zisku pomocí sloupů, proč by se to nedělalo? Dají-li se využívat mřenky ve válkách říší, proč by je hráči neměly využívat? .. Takto, bych mohla vypsat všechny "problémy" zde řešené, avšak ničemu by to neprospělo, proto nyní rozeberu každý problém zvlášť a stanovým vlastní závěr.
A)
Zneužívání královského systému
Královský systém byla příjemná novinka, která měla za následek rivalitu nejen mezi říšemi, ale i mezi samotnými hráči v každé říši. Důležité je opomíjené slovo
RIVALITA, protože o tom tato hra je. Samotné nastavení královského systému je zdařilé, zasloužený král má možnosti zasahovat do chodu říše, byť je tato výsada nyní zneužívána, otázkou není kdo systém zneužívá, ale proč hráči tomuto zneužívání nezabrání.. Nyní bych opět chtěla odkázat na návrh
"Hrady - Rozšíření královského systému" a doplnila jej o jednu novinku (
= může být dále upravována její podoba a rozsah), která by současný stav změnila -
Sloupy by byly financovány z pokladny nepřátelské říše! - v praxi by to (teoreticky) mělo za následek právě onu zmíněnou RIVALITU mezi říšemi, každá říše by se snažila dobýt hrad nepřátel a odměnou by byla možnost tréninkových sloupů, které by byly k dispozici pro všechny bojovníky, kteří se podílely na dobytí hradu. Tímto by se zabránilo domnělému zneužívání tréninkových sloupů a obohacování se na úkor říše. Možná by to mělo za následek vyřešení nejen problému se sloupy (s čímž je spojené vydělávání), ale i problém s mřenkami, které hráči využívají právě k dosažení hodnosti krále - jelikož by tato hodnost již nepřinášela užitek jen zvolenému králi a jeho spoluhráčům, ale celé říši. Čímž by tato hodnost již neumožňovala vydělávat týdně 50KKK a tak by se mřenky nestaly nutností do war.
Kdyby to nebylo napsáno smysluplně, neváhejte mi napsat PM zprávu a já doplním výše uvedený návrh do finální podoby "ZDE"
B)
Čas a vývoj ekonomiky serveru
.. Bohužel, ať se nám to líbí či nikoliv hra se stále posouvá kupředu a nově začínající hráč to má těžké i lehké zároveň. V dnešní době je možné se daleko rychleji vypracovat než dříve, jelikož je již všeho dostatek - PvM věci na malé úrovně se prodávají ve velkém a v důsledku vysoké konkurence se ceny těchto věci snižují. Avšak na druhou stranu dohnat hráče v PvP je již obrovský problém, ať už z hlediska samotné postavy - tzn. biolog, karma či věcí, které jsou nutností k dosažení úspěchu. Nenapadá mě rozumný způsob jak této problematice čelit, jedinou možností by bylo spuštění nového serveru s technickým označení "Sinfortie2" (

), avšak tentokráte bez možnosti přetahování SD z jednoho světa na druhý, díky čemuž se Sinforie nemohla plnohodnotně rozjet se stálou základnou hráčů.. proto jak jistě všichni vědí tam běhalo pět a půl hráče.
Bohužel nemám nyní více času rozepsat se podrobnějí a bojím se, že by to stejně nikdo nečetl..
Mytologie
