Zákaz spawnu meteorů v Kerindoru

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.

Souhlasíte se zákazem?

Ano
39
62%
Ne
24
38%
 
Celkem hlasů: 63

ShiBaall
Lv.10
Lv.10
Příspěvky: 66
Registrován: pát 29. říj 2010 17:44:02
Bydliště: Králikárna
Dal poděkování: 4 poděkování
Dostal poděkování: 20 poděkování

Re: Zákaz spawnu meteorů v Kerindoru

Příspěvek od ShiBaall » úte 10. dub 2018 16:11:13

Spoiler:
Mithra píše: úte 10. dub 2018 13:35:19 Upřímně.
Myšlenka zákazů se mi vůbec nelíbí.
Což takhle:
1. odstranit ze hry "házecí" meteory úplně a navýšit jejich počet v běžných mapách
odstraní problém s naházenými meteory kdekoliv a zvýší návštěvnost map, které teď zejí prázdnotou
2. Odstranit jednorázově všechny nasyslené meteory a snížit pravěpodobnost jejich dropu o 80%
"házecí" meteory získají opět hodnotu a hráči s nimi přestanou takhle bezúčelně plýtvat
3. Odstranit ze hry všechny nasyslené meteory, nechat padat ve stejném množství, ale zakázat stohování a meteorům nastavit nějakou životnost (1 hodina), po které pokud nebudou využity tak zmizí z inventáře.
meteor se sice stane neprodejným, ale bude alespoň využíván k tomu, k čemu by měl být a odpadnou stížnosti na mapy pro prcky, plné nevymlácených mobů z bažin a ďábelských meteorů
4. nastavit vyhozený meteor tak, že pokud nebude zničen do 5ti minut od vyhození z inventáře, tak sám zmizí.
5. neřešit

Než se tu zase zvedne vlna příspěvků na téma, co to zas vymýšlím za hlouposti, tak tohle berte jen jako ukázku alternativního způsobu myšlení.
Zákázy jsou pravda nejjednodušší řešení, ale pokud budeme všechno co se někomu nelíbí jen zakazovat, tak to rovnou můžeme zabalit.
Líbí se mi bod 1 a 4. Bod číslo 1 asi víc. Možná bych k němu přidal zrušení mapy Metinland.
Zachoval bych házecí meteory ze swampu s tím, že by šli vyhodit jen ve swampu.

Mithra
Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 489
Registrován: úte 24. zář 2013 11:22:32
Dal poděkování: 99 poděkování
Dostal poděkování: 1047 poděkování

Re: Zákaz spawnu meteorů v Kerindoru

Příspěvek od Mithra » úte 10. dub 2018 16:51:16

TomasFoxx píše: úte 10. dub 2018 14:20:04 Proč se normálně nezavede stejný způsob který se udělal s žílama? Žílu hodit nemůžeš, v blízkosti je už jiná :D Pro meteor bych udělal to stejné, nikomu by to nebránilo si těch 1000 meteorů naházet ale ani by to nikde neblokovalo cesty :whistle:
Rovněž zajímavá myšlenka. Ze žil ale nic neleze. Když takhle naházíš pár meteorů a několikrát do nich sekneš, těžko se ti bude projíždět. Mobové ty volný místa jednoduše ucpou. A když do nich začneš sekat, asi se nevyhneš tomu, že zároveň nebudeš zasahovat i meteory okolo, takže jich budeš mít víc a víc. Buď tě pak utlučou (malý level nebo slabší výstroj), nebo ti to zalagujou (slabší PC). Plus další nevýhoda. Méně meteorů zaplácá daleko větší plochu. Tedy výhoda pro toho, kdo se baví tím, že ucpává cesty. Spotřebuje daleko méně materiálu. Ale na seznam brainstormingu to určitě patří jako alternativa k zákazu.
Přílišná oddanost ideálům nezřídka končívá tím, že v rámci boje proti alkoholismu zastřelíš dítě se sáčkem rumových pralinek. Karel Kryl

Uživatelský avatar
JosephShivers
Lv.8
Lv.8
Příspěvky: 42
Registrován: stř 07. úno 2018 17:45:11
Dal poděkování: 15 poděkování
Dostal poděkování: 27 poděkování

Re: Zákaz spawnu meteorů v Kerindoru

Příspěvek od JosephShivers » úte 10. dub 2018 17:08:32

Mithra píše: úte 10. dub 2018 16:51:16
TomasFoxx píše: úte 10. dub 2018 14:20:04 Proč se normálně nezavede stejný způsob který se udělal s žílama? Žílu hodit nemůžeš, v blízkosti je už jiná :D Pro meteor bych udělal to stejné, nikomu by to nebránilo si těch 1000 meteorů naházet ale ani by to nikde neblokovalo cesty :whistle:
Rovněž zajímavá myšlenka. Ze žil ale nic neleze. Když takhle naházíš pár meteorů a několikrát do nich sekneš, těžko se ti bude projíždět. Mobové ty volný místa jednoduše ucpou. A když do nich začneš sekat, asi se nevyhneš tomu, že zároveň nebudeš zasahovat i meteory okolo, takže jich budeš mít víc a víc. Buď tě pak utlučou (malý level nebo slabší výstroj), nebo ti to zalagujou (slabší PC). Plus další nevýhoda. Méně meteorů zaplácá daleko větší plochu. Tedy výhoda pro toho, kdo se baví tím, že ucpává cesty. Spotřebuje daleko méně materiálu. Ale na seznam brainstormingu to určitě patří jako alternativa k zákazu.
Ak to chce niekto vysekať, mobovia sa dajú od meteorov nahnať plášťami, takže dá sa zamedziť sekaniu aj priamo meteoru.
Navždy v našich-vašich srdciach, kráľ všetkých PvP prúnikárov - pán Lejtto.

Miisanaa
Lv.1
Lv.1
Příspěvky: 2
Registrován: pát 01. zář 2017 21:02:37
Dal poděkování: 16 poděkování
Dostal poděkování: 2 poděkování

Re: Zákaz spawnu meteorů v Kerindoru

Příspěvek od Miisanaa » úte 10. dub 2018 17:16:55

aa.jpg
to se ani v keri už nebude dropovat? :)

Borda91
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 100
Registrován: úte 15. čer 2010 16:31:05
Dal poděkování: 32 poděkování
Dostal poděkování: 31 poděkování

Re: Zákaz spawnu meteorů v Kerindoru

Příspěvek od Borda91 » úte 10. dub 2018 19:16:39

Kolik času zabere zničení meteorů? Pokud si na cestě do swampu PvM výbavu máš,co ti brání to znicit? Pripadne těmi meteory skrz MH můžeš pouze projet.To samé v keri neni problém je umlatit. 95% hráčů co keri chodí má stejne vyšší postavy tím pádem i 100% buff na to aby mohl zničit i bažinu. Dávám ne

Pro White to že ti to bude trvat o chvíli déle než z koně ti snad nevadí,pokud nejsi linej.
Naposledy upravil(a) Borda91 dne úte 10. dub 2018 20:39:00, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
White
Lv.13
Lv.13
Příspěvky: 97
Registrován: stř 01. dub 2015 19:43:06
Dal poděkování: 11 poděkování
Dostal poděkování: 29 poděkování

Re: Zákaz spawnu meteorů v Kerindoru

Příspěvek od White » úte 10. dub 2018 19:17:27

Ničit bažinu ze země :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Uděleno varování za spam.
/Willy
Toxicita je na místě

Ve hře jednou měsíčně : ScoperKeri, Carto

Uživatelský avatar
ondra852
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 256
Registrován: úte 26. dub 2011 19:44:40
Dal poděkování: 66 poděkování
Dostal poděkování: 218 poděkování

Re: Zákaz spawnu meteorů v Kerindoru

Příspěvek od ondra852 » stř 11. dub 2018 0:15:37

Mnohem lepší by bylo tam zrušit zákaz jezdeckých zvířat a dát 4ch, pak by nebyl žádný problém a neumírali by hráči budou při nesmyslném běhání.

crazy8
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 614
Registrován: pon 02. led 2012 18:27:52
Bydliště: Bratislava
Dal poděkování: 72 poděkování
Dostal poděkování: 129 poděkování

Re: Zákaz spawnu meteorů v Kerindoru

Příspěvek od crazy8 » stř 11. dub 2018 8:49:08

Taky pro ne, proste len nech sa nastavi ze ak sa meteor do 30min od vyhodenia na zem neznici tak zmizne. Mithra písal o 5 minútach čo je podľa mňa máličko.
Oxymoron (z gréckeho oxys = ostrý, inteligentný + moros = tupý, pomalý, hlúpy) je spojenie slov protirečiaceho si významu, obyčajne podstatného mena a prídavného mena.

Možností je vždy viac, dôležitá je len naša voľba.

Talízman účesu

Zvýšme rozmanitosť zvierat na Ekure

jfz
Lv.13
Lv.13
Příspěvky: 97
Registrován: pát 22. dub 2011 15:18:30
Dal poděkování: 206 poděkování
Dostal poděkování: 130 poděkování

Re: Zákaz spawnu meteorů v Kerindoru

Příspěvek od jfz » stř 11. dub 2018 13:03:04

návrh č. 4 je super, ať mizí, stejně jako časem mizí žíly rud. Je hodně lidí, kteří si hážou bažinky mimo swamp, aby nemuseli pro esence. Takhle by to asi nikomu neuškodilo, jen škodičům :-)

emloy
Lv.7
Lv.7
Příspěvky: 39
Registrován: pon 22. úno 2016 20:39:19
Dal poděkování: 8 poděkování
Dostal poděkování: 11 poděkování

Re: Zákaz spawnu meteorů v Kerindoru

Příspěvek od emloy » stř 11. dub 2018 16:50:23

Napadlo mě povolit vyvolávání meteorů pouze v lokacích, kde se mohou přirozeně nacházet, popřípadě metinland, poušť(většina lidí, co chce mít klid na rozsekání bažin si najde opuštěné místečko v poušti a je to). Meteor lehký - první/druhé město, údolí orků; Meteor střední - poušť, ledová, ohnivá; Meteor těžký - zelený les, červený les, bossland, popřípadě jeskyně vyhnanství; bažiny - swamp; ďábelský - rokle

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Suko201 « úte 12:42 pm »
Nonepovideeej píše: Zdravím, poslušně hlásím, že máte chybí u otázky k aréně. Konkrétně u velkého talismanu - správně je 50%, ale systém vzal 60% jako správnou odpověď.
supr, aspoň bude co dělat o čtvrteční údržbě :-)
@ Nonepovideeej « úte 10:00 am »
chybu*
@ Nonepovideeej « úte 10:00 am »
Zdravím, poslušně hlásím, že máte chybí u otázky k aréně. Konkrétně u velkého talismanu - správně je 50%, ale systém vzal 60% jako správnou odpověď.
@ Vydesenej « ned 3:24 pm »
Přemýšlel tady někdo už o tom že by se zavedly šeky na XP? Které by se prodávaly třeba pouze na BM, když už jsou ty generace a někdo nemá čas/chuť něbo cokoliv furt dávat postavu/údaje neustále na expení třena 0-96 pak za 96-120 pak 120-160. Možná by to i pomohlo k dohnání těch co už jsou daleko předaleko.
@ Makarov « ned 2:57 pm »
Bisky píše: Prosím YoyopinX o postavu, kam si přeje SD za výhru, děkuji :)
yoyopinx nejsem ale odměnu bych si klidně za něj přebral :-))))
@ Bisky « ned 2:06 pm »
Prosím YoyopinX o postavu, kam si přeje SD za výhru, děkuji :)
@ TomasFoxx « ned 8:41 am »
a kazuro
@ Hakan « sob 10:23 am »
Wellcome to the deadzone
@ TomasFoxx « sob 10:21 am »
ahoj azaril a tomori
@ Mionix « pát 7:34 am »
@Borda91,  tak prý je to jen špatné info, mělo by být funkční
@ Borda91 « čtv 3:09 pm »
A ukazatel boje o ugoroh nějak nefunguje.... další boj za 20216 dní to budeme čekat ještě pár let :D
@ Borda91 « čtv 2:21 pm »
Dobrý den, jen takový detail. Hledání čtyřlístků mělo být o hodnotné ceny nebo se mýlím? Ostatní soutěže tu na webu už jsou vyhodnocené. Děkuji
@ Suko201 « čtv 5:10 pm »
diver píše:
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
yes tak na starších videích je to zorne pole mnohem menší.. Ale takto černě je to už minimálně druhým rokem. Bohužel
@ TomasFoxx « čtv 4:05 pm »
taková kontrolni otazka, nez mi zacne srotovat mozek s tajnym ukolem, urcite byly pridane 2 nove hodnosti? my totiz vidime jen jednu
@ diver « čtv 3:34 pm »
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
@ Suko201 « čtv 3:07 pm »
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
@ diver « čtv 2:01 pm »
Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
@ Suko201 « čtv 11:21 am »
Mionix píše: @Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
ok, takže když to včera začalo ve 12, tak od toho času každé 4h bude boj až do konce eventu, chápu už správně? Nevím, kde sem předtím četl že 4x denně :’D
@ neasy « čtv 9:59 am »
:heart:
@ VOJTTANOOO « čtv 9:46 am »
@neasy uz to bezi :D
@ neasy « čtv 9:41 am »
tak napiste az to půjde :fight:
@ p4tresss « čtv 9:39 am »
dneska by to šlo :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:34 am »
no jasneee v poho :-) :D
@ neasy « čtv 9:32 am »
taky dobry dneska se budu poflakovat a hrat s vami ju
@ p4tresss « čtv 9:31 am »
konečne trochu oddych od prace
@ VOJTTANOOO « čtv 9:31 am »
joooo jde to :-) a co ty ? :D
@ neasy « čtv 9:31 am »
je to tak
@ p4tresss « čtv 9:30 am »
Sviatočne :D
@ neasy « čtv 9:30 am »
a jak se mate?
@ p4tresss « čtv 9:29 am »
Ako dlho bude údržba prosim ? :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:25 am »
ahoj, predpokladany konec udrzby ? :D
@ TomasFoxx « čtv 9:23 am »
@neasy,  čaaau kamo
@ neasy « čtv 9:17 am »
CUS CUS
@ Vydesenej « čtv 9:06 am »
hh a stánky zas dole :(
@ Hakan « stř 11:44 pm »
TomasFoxx píše: jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
To máš na další roky, aby se nemuselo vymýšlet nic dalšího
@ MastnyRozek « stř 7:44 pm »
@Narsi,  Aha dobře, děkuji :)
@ Narsi « stř 7:43 pm »
Zdravím, je prázdná jen pokud neprobíhá zrovna žádný vstup.
@ MastnyRozek « stř 7:41 pm »
@Mionix,  Ahoj na vývěsní tabuli ve městě po zvolení možnosti vstup do ugorohu se objevuje pouze prázdná tabulka https://i.imgur.com/f1lsa1D.png
@ Mionix « stř 5:46 pm »
@Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
@ Suko201 « stř 5:04 pm »
Takže ty časy jsou Teda 8:10 12:10 16:10 a 20:10?
@ Narsi « stř 4:09 pm »
V 16:10
@ TomasFoxx « stř 4:05 pm »
nema ted bejt dalsi boj o ugoroth?
@ TomasFoxx « stř 1:50 pm »
jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
@ Suko201 « stř 1:03 pm »
Narsi píše: Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
aha, tak to si asi pamatuji špatně, dobře. Díky :-D
@ Narsi « stř 1:02 pm »
Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
@ Suko201 « stř 12:58 pm »
Mě by zajímalo, kdo jako vymyslel ty časy těch válek. Však to normální pracující člověk, co má aspoň trochu i život tam venku, nemůže stihnout. Max tak jeden ten čas a to je dobrá bída. Bylo by dobré to doupravit.
@ TomasFoxx « stř 12:44 pm »
u tech kosti musi byt jmeno dyl, realne jsem ted v zamasku jen behal kolem zlute a cervene a kradl jim to ze zeme
@ Mionix « stř 12:41 pm »
@Valkaryan,  budou. Vyčkejte prosím do zítra.
@ Vydesenej « stř 12:40 pm »
Já teda čekal že to bude 15min jedna 15min druha 15min 3 a dál :D a ne že dropnu všechny naráz ale ok no
@ Relly « stř 12:30 pm »
@TomasFoxx,  To je záměr. Vracíme se do starých časů.
@ TomasFoxx « stř 12:25 pm »
a ent je prej nejakej buglej, ze ukazuje chx
@ TomasFoxx « stř 12:24 pm »
1v1 poust ch3
@ TomasFoxx « stř 12:24 pm »
@Vydesenej,  tak pod
@ Narsi « stř 12:21 pm »
Zdravím, je to v řešení. Děkujeme za trpělivost.
@ Vydesenej « stř 12:03 pm »
Tak já tě tímto vyhlašuju
@ TomasFoxx « stř 12:01 pm »
nefunguje vam vyhlaseni boha, tu cekame zbytecne
@ Valkaryan « stř 10:07 am »
Kdy budou v prodeji kloubouky?
@ Mionix « stř 7:39 am »
@Nonepovideeej,  Nejdou, jediné co jdou jsou z truhel. Ty co jsou z kalendáře se nově nastavovali neprodejné. Aby si nedělali hráči 100vky účtů a pak to neprodávali.
@ Vydesenej « stř 7:00 am »
Díky že jste udělali nějaký zajimavý vstup do Ugorohu a není to zas to stejné :)
@ Nonepovideeej « úte 11:38 pm »
Může mi někdo říct, proč nejdou dát do shopu zahradnická povolení z eventu a ani s nimi obchodovat? :(

Who is chatting

offline Borda91 
offline Hakan 
offline Messenger 
offline Mionix