Pergameny portování - automatické stakování, možnost pojmenování

Archív návrhů, které byly buď uzavřeny, nebo zrealizovány.

Jaký je váš názor?

První návrh - Ano
111
47%
První návrh - Ne
10
4%
Druhý návrh - Ano
94
40%
Druhý návrh - Ne
21
9%
 
Celkem hlasů: 236

LittleAngelH
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 103
Registrován: stř 18. bře 2015 17:29:49
Poděkoval:
Má poděkování: 17×

Re: Pergameny portování - automatické stakování, možnost pojmenování

Příspěvek od LittleAngelH » čtv 28. led 2016 21:01:52

Také hlasuju pro ne...i když také stakuju porty ve velkém po 200ks tak jednou za čas na pár minut mě to nezabije.

Ohledně pojmenování myslím že většina již ví kde si co dělá a pokud to nepoznáš tak si v tom udělej systém v jakém pořadí je budeš mít v inventu.

Uživatelský avatar
MostEVILEK
Lv.31
Lv.31
Příspěvky: 1177
Registrován: úte 10. pro 2013 11:07:07
Poděkoval: 373×
Má poděkování: 329×

Re: Pergameny portování - automatické stakování, možnost pojmenování

Příspěvek od MostEVILEK » pát 29. led 2016 2:55:58

rudlaninja píše:Dala jsem za vše ne,od toho je věhlas ,že je možnost se pak portovat všude proč ještě přidávat týmu práci


To jsem netušil,že u teleportéra,si můžeš vybrat přesné souřadnice,kam chceš pornout.Sice jsem asi týden nebyl ve hře,ale asi jsem to tedy překoukl v patchlogu tuhle novinku. A co takle například swamp? Je možnost u teleportera portovaní po swampu?
Navždy legendou...

Už jen forum..

Pokud byste s něčím ohledně Ekury potřebovali poradit, tak se kdykoliv můžete obrátit na mě.
Obrázek

rudlaninja
Lv.27
Lv.27
Příspěvky: 757
Registrován: sob 19. led 2013 12:51:29
Bydliště: Frýdek Místek
Poděkoval: 351×
Má poděkování: 461×

Re: Pergameny portování - automatické stakování, možnost pojmenování

Příspěvek od rudlaninja » pát 29. led 2016 8:27:25

Mi chceš říct,že potřebuješ port na několik míst na jedné mapě?Kolik u sebe v tom případě nosíš pergů?Na každou mapu máš možnost si zvolit několik míst,samozřejmě pokud jsi líný projet od místa kam tě portne teleportér minutu na místo kam potřebuješ to je jiná,ale to už je tvůj problém že jsi líný ujet pár kroků navíc.Kvůli vlastní lenosti chtít po temu,aby dělal úpravy pergamenů portu nezlob se na mě,ale podle mě je to zbytečnost a myslím,že mají na práci důležitější věci než podporovat lenost hráčů.
Pravá tvář člověka se ukáže postupem času,a to dokonce až v takové míře,že tomu sami nebudete věřit,kolik dobrých masek si před Vámi člověk nasadil na ksicht.

Uživatelský avatar
Bellinna
Lv.16
Lv.16
Příspěvky: 147
Registrován: pon 29. črc 2013 18:59:39
Poděkoval: 35×
Má poděkování: 129×

Re: Pergameny portování - automatické stakování, možnost pojmenování

Příspěvek od Bellinna » pát 29. led 2016 10:22:49

rudlaninja píše:Mi chceš říct,že potřebuješ port na několik míst na jedné mapě?Kolik u sebe v tom případě nosíš pergů?Na každou mapu máš možnost si zvolit několik míst,samozřejmě pokud jsi líný projet od místa kam tě portne teleportér minutu na místo kam potřebuješ to je jiná,ale to už je tvůj problém že jsi líný ujet pár kroků navíc.Kvůli vlastní lenosti chtít po temu,aby dělal úpravy pergamenů portu nezlob se na mě,ale podle mě je to zbytečnost a myslím,že mají na práci důležitější věci než podporovat lenost hráčů.
Dobrá .. pokud se teda chceš řídit tím, že je naprosto zbytečné podporovat lenost hráčů, vysvětli mi prosím, proč je teda tady zavedeno tohle (Odpočet času ve Swampu, dropování věcí na biologa bez ohledu na tom, jestli již nějaké kusy v inventáři má, stakování věcí ve skladu .. )
První i druhý návrh se mi líbí, takže ANO. :) :up:

Uživatelský avatar
MostEVILEK
Lv.31
Lv.31
Příspěvky: 1177
Registrován: úte 10. pro 2013 11:07:07
Poděkoval: 373×
Má poděkování: 329×

Re: Pergameny portování - automatické stakování, možnost pojmenování

Příspěvek od MostEVILEK » pát 29. led 2016 11:31:22

rudlaninja píše:Mi chceš říct,že potřebuješ port na několik míst na jedné mapě?Kolik u sebe v tom případě nosíš pergů?Na každou mapu máš možnost si zvolit několik míst,samozřejmě pokud jsi líný projet od místa kam tě portne teleportér minutu na místo kam potřebuješ to je jiná,ale to už je tvůj problém že jsi líný ujet pár kroků navíc.Kvůli vlastní lenosti chtít po temu,aby dělal úpravy pergamenů portu nezlob se na mě,ale podle mě je to zbytečnost a myslím,že mají na práci důležitější věci než podporovat lenost hráčů.


X věcí tu bylo přídano,jen kvůli lenosti hráčů,a například,mapy jako červený les,bossland,metinland,kde musíš jezdit jako trouba,než někam dojedeš,se na mě nezlob zase ty,ale udělání ,,nekonečného" portu asi zase takový problém není,jistě já se v tom nevyznám,ale když vidím na jiných serverech,které mají jiné chyby,než ekura(tu jsou vyřešené jistým způsobem) tak to vážně těžké asi nebude.
Navždy legendou...

Už jen forum..

Pokud byste s něčím ohledně Ekury potřebovali poradit, tak se kdykoliv můžete obrátit na mě.
Obrázek

Uživatelský avatar
Chyu
Zakladatel tématu
Lv.39
Lv.39
Příspěvky: 1906
Registrován: úte 12. črc 2011 10:03:43
Poděkoval: 2985×
Má poděkování: 1169×

Re: Pergameny portování - automatické stakování, možnost pojmenování

Příspěvek od Chyu » pát 29. led 2016 12:03:11

Jen abych to upevnil na pravou míru. Návrh členům týmu nevnucuje toto provedení, jen to návrh na vložení něčeho do hry.
Členi týmu si podle vlastního rozumu řeknou zdali se to do hry hodí a kdy. Vaše poznámky typu "Je to zbytečné zatížení na členy týmu." jsou úplně zcestné..

Ellanora
Lv.1
Lv.1
Příspěvky: 1
Registrován: úte 08. bře 2011 10:29:45
Má poděkování:

Re: Pergameny portování - automatické stakování, možnost pojmenování

Příspěvek od Ellanora » ned 12. bře 2017 12:26:02

Hezký den a příjemnou hru. K uvedenému tématu "teleportačních svitků" (a to ať již navrhované změny budou či nebudou realizovány) mám alespoň malou radu týkající se země přitažlivosti .. V uvedené lokaci jsem si pro snadnější orientaci vytvořila porty s čísly, kde poslední dvojčíslí odpovídá typu metinu na daném místě ...(např. metiny 85, tak tedy port: země přitažlivosti
?85 / ?85). Na všech ostrovech se takové místo dá najít (vyzkoušeno). Snad to pomůže alespoň v této lokaci. Ellanora

Uživatelský avatar
Script
Lv.34
Lv.34
Příspěvky: 1434
Registrován: čtv 09. úno 2012 18:37:00
Poděkoval: 287×
Má poděkování: 1461×

Re: Pergameny portování - automatické stakování, možnost pojmenování

Příspěvek od Script » čtv 05. črc 2018 12:11:35

Děkujeme za zajímavý návrh. Jeho první část (stohování) byla vložena do hry 14.1.2018. Současně s tím získaly pergameny návratu také grafické vyobrazení cílové lokace. Proto se domnívám, že potřeba přejmenování (druhá část návrhu) tím pominula.

Téma tímto považuji za uzavřené.

:lock:
[GA]Script
Ekura Team (09.02.2012 - 31.07.2018)

Zamčeno

  • Nemáte právo psát zprávy v chatu.
@ SamJsiLama « úte 7:41 am »
:hello:
@ Lejno « pon 8:14 pm »
Kde to sme?
@ beniamino « pon 5:19 pm »
a jsi tu správně ? :D
@ Ivetka « pon 4:22 pm »
Hustý
@ Hakan « pon 10:17 am »
Jsem zde!! 8-) :lol: :lol:
@ Kaenos « pon 9:14 am »
@qSTRoNgMANp :  Ve výslužbě.
@ qSTRoNgMANp « pon 9:04 am »
[VV]Mystery VV ?
@ qSTRoNgMANp « pon 9:02 am »
tak drahej strbrnej klič jsem jeste neviděl :D ani pro makamita nestojí tolik. :D
@ Hakan « pon 8:17 am »
Protoč to foxi
@ tyranka « ned 1:06 pm »
v pohodě, podařilo se mi získat víc těch vzácných tak to šlo, mám to na 3 postavách a všem děkuju :-)
@ tyranka « ned 1:05 pm »
:-)
@ TomasFoxx « ned 1:05 pm »
@tyranka :  taky mi jedny zmizely no.. :D
@ tyranka « ned 1:03 pm »
děkuju už mám, jen jsem stála blbě :-)
@ TomasFoxx « ned 12:56 pm »
@tyranka :  napiš ve hře :D
@ tyranka « ned 12:52 pm »
ještě mi někdo poraďte kde to odkliknout a bude to :-) dík
@ CrazyBull « ned 12:51 pm »
a pak že nenapovídá :D
@ Kaenos « ned 12:50 pm »
Třeba odměna bude až s vyhlášením Halloweenu :whistle:
@ CrazyBull « ned 12:49 pm »
to je pravda mohlo být třeba 17 dní když už :D
@ TomasFoxx « ned 12:44 pm »
@CrazyBull :  :D :D to není vončo
@ CrazyBull « ned 12:44 pm »
tak já ti dám jednodenní balíček chceš? :D
@ TomasFoxx « ned 12:41 pm »
@CrazyBull :  ale jinak to je fajn, takový "skládačky" mě baví :D škoda jen že za to nebylo aspoň vipčko nebo tak něco ještě :D
@ CrazyBull « ned 12:41 pm »
jsou to ale lotři :D
@ TomasFoxx « ned 12:37 pm »
@CrazyBull :  jono, čekali až jednou nepujdu spát a hned to zapli :D
@ CrazyBull « ned 12:35 pm »
takže sabotáž :D
@ TomasFoxx « ned 12:34 pm »
@CrazyBull :  kdyby řekli kdy to zapnou tak se nato jdu vyspat :D
@ CrazyBull « ned 12:31 pm »
@TomasFoxx :  Teda Foxx jsem myslel že jsi jinej formát :D :D :D
@ TomasFoxx « ned 12:31 pm »
aspoň co já vím teda, možná to někdo dodělal ještě dřív :D
@ TomasFoxx « ned 12:30 pm »
@CrazyBull :  první byl Kompletka :D já byl těsně za ním a potom je temnyblack
@ CrazyBull « ned 12:29 pm »
tak vítěze tu zřejmě máme tak můžeme utužovat kolektiv ;)
@ TomasFoxx « ned 12:15 pm »
@CrazyBull :  dej mi voraz, ja celou noc nespal :D
@ CrazyBull « ned 12:12 pm »
ale co ten sloup v pozadí foxíku ? :)
@ CrazyBull « ned 12:11 pm »
tak popravdě jsem to čekal :D
@ tyranka « ned 12:09 pm »
dík foxy :(
@ TomasFoxx « ned 12:08 pm »
@ CrazyBull « ned 11:49 am »
dobře tedy udělám výjimku a nechám ti náskok ;)
@ tyranka « ned 11:48 am »
:-) hrách jsem přestala házet 2 roky zpět když jsem přestala aktivně hrát a vracím se jen na eventy
@ CrazyBull « ned 11:46 am »
souhlasím ale jsem nenapravitelný optimista a stále házím hrách na zeď :D
@ tyranka « ned 11:44 am »
utužování kolektivu tu nikdy nešlo :-)
@ CrazyBull « ned 11:43 am »
@tyranka :  no já to chápu že má někdo potřebu měřit si iq ale jsem chtěl jen utužit kolektiv no :D
@ tyranka « ned 11:29 am »
@CrazyBull :  všechny tyto tajné úkoly jsou závod, kdo to odhalí první. nějdy je v tom logika aněkdy to pochopíš až to doděláš jaké je v tom návaznost
@ CrazyBull « ned 11:12 am »
takže to kdo ovlivňuje dnešní oslavence sem asi psát nebudu :) a nebo jo???? :think:
@ CrazyBull « ned 11:10 am »
já myslel že to bude kolektivní práce a nikoliv závod :shoot: :lol:
@ Kaenos « ned 11:06 am »
Schválně, kdo to celé vyřeší jako první. :fight:
@ CrazyBull « ned 10:59 am »
spojitost 17 listopad a položení svíčky jako symbol úcty = doměnka
@ CrazyBull « ned 10:58 am »
dále tu máme voskovky které tu zřejmě nezůstaly náhodou
@ CrazyBull « ned 10:57 am »
event byl tedy spuštěn dnes a tudíž je to číslo 17
@ CrazyBull « ned 10:51 am »
takže první vodítko )
@ beniamino « ned 10:43 am »
Tak to pardon,vcera tam nebyla a dnes nevim
@ CrazyBull « ned 10:41 am »
ale u soona se hláška už změnila tedy pokud tam nebyla už včera to nevím
@ beniamino « ned 10:40 am »
Jeste nezacal
@ CrazyBull « ned 10:38 am »
ono to totiž bude asi vázáno na určitý datum soudě podle toho rčení tolikrát kolikátého jest
@ CrazyBull « ned 10:37 am »
@Mionix :  a kdy tedy přesně začal smím-li se ptát?
@ beniamino « ned 9:57 am »
Aspon ses nenudil😁😁🤣
@ TomasFoxx « ned 9:57 am »
@Mionix :  jakože to že "event" ještě nezačal snad říct můžeš xD
@ Mionix « ned 9:56 am »
@TomasFoxx :  :-) My nemůžeme ani naznačovat.
@ TomasFoxx « ned 9:46 am »
@Mionix :  mohli jste předtím říct že to ještě nejde, aspoň bych nemagořil a neprojížděl všechny mapy.. :D
@ TomasFoxx « ned 9:46 am »
@Mionix :  jj
@ Mionix « ned 8:18 am »
Tak už někdo pokročil v Soonově úkolu? :lol:
@ ddavidd « ned 8:06 am »
ono mi to na mape bliká, tak nič potom
@ ddavidd « ned 8:03 am »
chcem si vykopať mapu, nerobil som to 6 rokov a súradnice obsahuju číslicu 6 alebo 0 ale neviem ktorú, vyzerá to ako dažďová kvapka, vie mi niekto povedať ktoráa to je?

Kdo chatuje

offline Ariyon 
offline Heana 
offline Mionix 
offline Saga 
offline kylonka