Co Vám na Ekuře chybí?

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Zamčeno
Uživatelský avatar
qSTRoNgMANp
Lv.27
Lv.27
Příspěvky: 740
Registrován: ned 17. bře 2013 21:02:18
Dal poděkování: 440 poděkování
Dostal poděkování: 332 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Co Vám na Ekuře chybí?

Příspěvek od qSTRoNgMANp » pon 09. črc 2018 12:43:01

cavozulice píše: pon 09. črc 2018 12:25:25Yangy :D
Je pravdou, že yangu to je opravdu mnoho :) Proto to asi dospělo i k radikalnímu řešení, že prodejci yangu se zabanují. :)

Psal mi člověk pod video, že co to je za server (psal anglicky), tak jsem mu napsal, že nejlepší český privátní server, kterýmu bohužel chybí lokalizace do jiných jazyků. Upřímně bych si zahrál Ekuru opět odznova s multilangem, kde si myslím, že by hrálo dost lidí ze zahraničí, ale to je taková spekulace. :)

Chybí mi jeden inventář :D Na dropovi sbiram, vše, co se stackuje a mám volných asi 13 mist na pruty. :D, což je fakticky super. :D, každej napíše, tak nesbirej bylinky, nebo knihy a ušetříš misto :), ale to, že diky kniham, ktere jsem sbiral stále, mi najednou nasledný prodej vydelal cca 3,5 kkk, to už je všem šumák :D
ObrázekqSTRoNgMANpObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
300k+ min Gen 2 109 LVL
Jinno
Mentál
FULL
4xP
P
P
Y/O
G2
2
ObrázekoSoSoObrázekObrázekObrázekObrázek Obrázek
3,7k+ min 145 LVL
Jinno
Mentál
FULL
4xP
G2

Uživatelský avatar
FluffyHero
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 236
Registrován: úte 12. pro 2017 21:18:01
Dal poděkování: 127 poděkování
Dostal poděkování: 164 poděkování

Re: Co Vám na Ekuře chybí?

Příspěvek od FluffyHero » pon 09. črc 2018 12:56:42

Obchodnik799 píše: pon 09. črc 2018 12:43:01
cavozulice píše: pon 09. črc 2018 12:25:25Yangy :D
Je pravdou, že yangu to je opravdu mnoho :) Proto to asi dospělo i k radikalnímu řešení, že prodejci yangu se zabanují. :)

Psal mi člověk pod video, že co to je za server (psal anglicky), tak jsem mu napsal, že nejlepší český privátní server, kterýmu bohužel chybí lokalizace do jiných jazyků. Upřímně bych si zahrál Ekuru opět odznova s multilangem, kde si myslím, že by hrálo dost lidí ze zahraničí, ale to je taková spekulace. :)

Chybí mi jeden inventář :D Na dropovi sbiram, vše, co se stackuje a mám volných asi 13 mist na pruty. :D, což je fakticky super. :D, každej napíše, tak nesbirej bylinky, nebo knihy a ušetříš misto :), ale to, že diky kniham, ktere jsem sbiral stále, mi najednou nasledný prodej vydelal cca 3,5 kkk, to už je všem šumák :D
Má ideální představa je: nová ekura v multilangu, odstranění přitažlivky, snížený drop prutů z polobossů a zvýšený drop z normálních mobů, větší spawn meteorů v normálních mapách, nemožnost natočit tři stejné talíky a pro první rok lock na lvl 99, ať se to hned neztrhne swampem :twisted: :twisted:

Uživatelský avatar
Soulicek
Lv.9
Lv.9
Příspěvky: 51
Registrován: pon 25. čer 2018 14:07:00
Dal poděkování: 25 poděkování
Dostal poděkování: 35 poděkování

Re: Co Vám na Ekuře chybí?

Příspěvek od Soulicek » pon 09. črc 2018 12:59:36

ja by som osobne uvítal 3 stránku inventára :D lebo tie 2 strany su fakt málo :D
ObrázekLuckySoulObrázekObrázekObrázekObrázek
🔥 Archer :fire:Jinno1451523/60

Uživatelský avatar
yatchman
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 229
Registrován: ned 11. črc 2010 14:30:22
Bydliště: Plzeň
Dal poděkování: 24 poděkování
Dostal poděkování: 155 poděkování

Re: Co Vám na Ekuře chybí?

Příspěvek od yatchman » pon 09. črc 2018 13:56:17

FluffyHero píše: pon 09. črc 2018 12:56:42
Obchodnik799 píše: pon 09. črc 2018 12:43:01
cavozulice píše: pon 09. črc 2018 12:25:25Yangy :D
Je pravdou, že yangu to je opravdu mnoho :) Proto to asi dospělo i k radikalnímu řešení, že prodejci yangu se zabanují. :)

Psal mi člověk pod video, že co to je za server (psal anglicky), tak jsem mu napsal, že nejlepší český privátní server, kterýmu bohužel chybí lokalizace do jiných jazyků. Upřímně bych si zahrál Ekuru opět odznova s multilangem, kde si myslím, že by hrálo dost lidí ze zahraničí, ale to je taková spekulace. :)

Chybí mi jeden inventář :D Na dropovi sbiram, vše, co se stackuje a mám volných asi 13 mist na pruty. :D, což je fakticky super. :D, každej napíše, tak nesbirej bylinky, nebo knihy a ušetříš misto :), ale to, že diky kniham, ktere jsem sbiral stále, mi najednou nasledný prodej vydelal cca 3,5 kkk, to už je všem šumák :D
Má ideální představa je: nová ekura v multilangu, odstranění přitažlivky, snížený drop prutů z polobossů a zvýšený drop z normálních mobů, větší spawn meteorů v normálních mapách, nemožnost natočit tři stejné talíky a pro první rok lock na lvl 99, ať se to hned neztrhne swampem :twisted: :twisted:
Hrál jsem kdysi na jednom mezinárodním serveru, server fakt super udělanej, víceméně původní ofik bez všech těch kravin, co následně přidali, jen s podstatně lepším expem a možností si začarka, zesilka, mramory a takový šmaky dropnout normálně ve hře. Sice těžko, třeba 4 kusy za hodinku dropování, ale šlo to. Pak tam bylo ještě pár úprav, týkajících se trochu jiných itemů, než na ofiku byly a zesnadnění zlepšování kouzel. Tvrdej oldschool, ale super.
Problém byl ten, a stejný by byl pravděpodobně i tady, že ten server vznikl v nějaké zemi a přestože byl mezinárodní, většina lidí mezi sebou mluvila tím jazykem, pouze ve volání byla oficiální angličtina, kterou člověk musel dodržovat. Takže když jsi někomu napsal, nebo on napsal tobě, nejdřív se tě zeptal: "Ro?" (byl to rumunský server), a když jsi mu odpověděl, že jako anglicky, dost často se s tebou prostě nebavil. Tady by to asi bylo dost podobný - třeba 80% hráčů by bylo česky nebo slovensky hovořících a ti by samozřejmě mezi sebou tvořili komunitu, do které by se třeba němec těžko dostal tak jako tak. Úroveň znalosti cizích jazyků v dnešní době není bůh ví jaká a bilingvismus opravdu zatím není standardem :D
Hraju, protože jsem debil...

Uživatelský avatar
qSTRoNgMANp
Lv.27
Lv.27
Příspěvky: 740
Registrován: ned 17. bře 2013 21:02:18
Dal poděkování: 440 poděkování
Dostal poděkování: 332 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Co Vám na Ekuře chybí?

Příspěvek od qSTRoNgMANp » pon 09. črc 2018 16:14:54

Hele znám jeden zahraniční (německý) server, kde multilang funguje bezvadně začíná na R, dále si kdyžtak dohledáte, je tam sice velká komunita Němců a Turku, ale anglicky se domluvíte úplně v pohodě. Hraje tam velká škála lidi a dle mého skromného odhadu je to nejhranější privátní server globálně.

Ekura by muselo udělat jiný server, pod jinou domenou a spíše inzerovat v zahraničí, aby se jazyky vyrovnali.

Ale bral bych, kdyby tu litali lidí z jinejch zemi, se kterýma by ste domluvili jenom anglicky, mladsi spoluhráči by se naučili základy angličtiny (když se nucen mluvit anglicky, naučíš se mnohem více). :)

Dále by chybí věci, co se nikdy nepřidaj, ale vím, že fungují bezvadně na jiných serverech a já bych ne ocenil (okulár, offline stánky) :)
ObrázekqSTRoNgMANpObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
300k+ min Gen 2 109 LVL
Jinno
Mentál
FULL
4xP
P
P
Y/O
G2
2
ObrázekoSoSoObrázekObrázekObrázekObrázek Obrázek
3,7k+ min 145 LVL
Jinno
Mentál
FULL
4xP
G2

Uživatelský avatar
schvarz
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 652
Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
Dal poděkování: 124 poděkování
Dostal poděkování: 385 poděkování

Re: Co Vám na Ekuře chybí?

Příspěvek od schvarz » úte 10. črc 2018 2:14:22

Skutečně mi tam chybí ta jiskra, která tam před lety byla. Hra je ve stavu, kde nemá smysl ani začínat hrát, protože než se někam dostanete, tak to bude trvat rok, spíš 2. Člověk potřebuje buď hromadu yangů, tzn. hromadu času na farmení - nebo potřebuje mít skill u všeho strašně vysoko. Herbaření, biolog, zručnost - všechno tohle trvá dlouho a je to mandatorní a absence těhle schopností stojí hrozně moc yangů. Kdykoliv jen pomyslím na to, že bych si zahrál, tak mě přejde chuť hned, jak si vybavím tu nutnost pravidelného odevzdávání a farmení po dobu delší jak 6 měsíců. Tohle samozřejmě vede k tomu, že lidi na to nemají nervíčky a radši tráví stovky hodin vyděláváním - obrovská kumulace yangů, inflace, neskutečné zhoršování herní ekonomiky.

Vadí mi ta stupidita, že vše se vlastně točí okolo náhody - náhodou natočit bonusy, náhodou natočit talismany, ke všemu na jednom předmětu. A ono vlastně ani není třeba už ta náhoda, protože ty silné předměty už vytvořeny byly a dají se koupit, tak jen stačí měsíc vydělávat. A kvůli čemu? Stejně si v end gamu nezahraju, protože všude běhají blázni v pvp výbavě za stovky miliard nebo i biliony a zkrátka vám to vysvětlí, protože hrají od spuštění a nemám šanci je nikdy dohnat. Po dlouhých letech, kdy jsem ekuru zbožňoval a non stop hrál, už nejsem schopen se znovu přihlašovat. Komunita je mnohem menší, než by se mi líbilo, noví hráči v nedohlednu (a proč by taky chodili, když současný stav serveru rozhodně není friendly pro nové hráče) a já bych i hrál, ale nic hezkého na mě nečeká.

Ta hra zkrátka vyžaduje, abych jí úplně brutálně tryhardil. Není tu prostor pro žádné "běžné" (casual) hraní. Kdo netryhardí, vlastně nehraje. Oproti jiným MMORPG si Ekura zvolila PvE (PvM) systém grindící, nikoliv progresivní. Když se podívá na jiná MMOčka, konkrétně ta nejvíc hraná (ačkoliv MMORPG je zkrátka vymírající žánr), tak v kurzu je zkrátka model instancí s velkým bossem na vícero obtížnostech, kde není zcela jednoduché toho bosse zabít, vyžaduje to obrovskou týmovou koordinaci, výdrž, znalosti a schopnosti ty znalosti uplatnit.
Na Ekuře se pvm hraje tak, že bezpečně farmím yangy na výbavu a pak jdu a tu potvoru na jistotku zabiju nebo tu instanci na jistotku vyčistím, atd.

Pokud Vám jde o featury a ne tuhle abstraktnější věc, tak mi ve hře chybí věci, které jsou skutečně "skill based", tedy majoritně závislé na vašich schopnostech, nikoliv vaší brutální vyzbrojenosti silnými předměty. Ve hře je mnoho věcí, které vyžadují poměrně komplexní znalost hry a dané činnosti (arena, rokle, atd - tam člověk prostě musí vědět, co dělat, jinak nemá moc šanci). Tam je ale ta schopností část opět hrozně malinká. Tohle je neskutečně složitá věc na vymyšlení a i implementaci, proto chápu její absenci - avšak žebříčky a podobné věci jsou to, co hráče drží v komunitě. Královský systém a systém hodností je podle mě nedostačující.

Overall je Ekura hrozně unikátní server, který pro mne byl vždy nejlepším serverem pro hraní metin 2, vzhledem k tak tragickému vedení a scalování offiko serverů - bohužel je pro mne nehratelným, ačkoliv bych si ho zahrál spíš, než jakoukoliv jinou distribuci.

Edit: Co se týká tady těch návrhů -

"přidat další stránku inventář" - tím by se akorát víc pohřbila ekonomika, lidi by mohli farmit efektivněji a líp yangy -> větší kumulace, zvyšování cen, prohloubení té současné propasti, která je už teď hlubší jak Macocha a začíná se spíš podobat Mariánskému příkopu.

Multilang - mohl by být spásou, ale silně pochybuji, že by se vedení serveru k této možnosti uchýlilo. Již od počátku serveru bylo jasné, že vedení chce mít server lokalizovaný česky, cizojazyčná komunikace byla občas i potlačována a stanovisko týmu k tomuhle bylo podle mého pozorování opravdu nepřátelské - nemyslím si proto, že by se tým uchýlil k možnosti přizvat na server zahraniční hráče - a on by to možná v současném stavu nebyl ani dobrý nápad.

Uživatelský avatar
FluffyHero
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 236
Registrován: úte 12. pro 2017 21:18:01
Dal poděkování: 127 poděkování
Dostal poděkování: 164 poděkování

Re: Co Vám na Ekuře chybí?

Příspěvek od FluffyHero » úte 10. črc 2018 2:33:50

Spoiler:
schvarz píše: úte 10. črc 2018 2:14:22 Skutečně mi tam chybí ta jiskra, která tam před lety byla. Hra je ve stavu, kde nemá smysl ani začínat hrát, protože než se někam dostanete, tak to bude trvat rok, spíš 2. Člověk potřebuje buď hromadu yangů, tzn. hromadu času na farmení - nebo potřebuje mít skill u všeho strašně vysoko. Herbaření, biolog, zručnost - všechno tohle trvá dlouho a je to mandatorní a absence těhle schopností stojí hrozně moc yangů. Kdykoliv jen pomyslím na to, že bych si zahrál, tak mě přejde chuť hned, jak si vybavím tu nutnost pravidelného odevzdávání a farmení po dobu delší jak 6 měsíců. Tohle samozřejmě vede k tomu, že lidi na to nemají nervíčky a radši tráví stovky hodin vyděláváním - obrovská kumulace yangů, inflace, neskutečné zhoršování herní ekonomiky.

Vadí mi ta stupidita, že vše se vlastně točí okolo náhody - náhodou natočit bonusy, náhodou natočit talismany, ke všemu na jednom předmětu. A ono vlastně ani není třeba už ta náhoda, protože ty silné předměty už vytvořeny byly a dají se koupit, tak jen stačí měsíc vydělávat. A kvůli čemu? Stejně si v end gamu nezahraju, protože všude běhají blázni v pvp výbavě za stovky miliard nebo i biliony a zkrátka vám to vysvětlí, protože hrají od spuštění a nemám šanci je nikdy dohnat. Po dlouhých letech, kdy jsem ekuru zbožňoval a non stop hrál, už nejsem schopen se znovu přihlašovat. Komunita je mnohem menší, než by se mi líbilo, noví hráči v nedohlednu (a proč by taky chodili, když současný stav serveru rozhodně není friendly pro nové hráče) a já bych i hrál, ale nic hezkého na mě nečeká.

Ta hra zkrátka vyžaduje, abych jí úplně brutálně tryhardil. Není tu prostor pro žádné "běžné" (casual) hraní. Kdo netryhardí, vlastně nehraje. Oproti jiným MMORPG si Metin 2 ( a i Ekura) zvolila PvE (PvM) systém grindící, nikoliv progresivní. Když se podívá na jiná MMOčka, konkrétně ta nejvíc hraná (ačkoliv MMORPG je zkrátka vymírající žánr), tak v kurzu je zkrátka model instancí s velkým bossem na vícero obtížnostech, kde není zcela jednoduché toho bosse zabít, vyžaduje to obrovskou týmovou koordinaci, výdrž, znalosti a schopnosti ty znalosti uplatnit.
Na Ekuře se pvm hraje tak, že bezpečně farmím yangy na výbavu a pak jdu a tu potvoru na jistotku zabiju nebo tu instanci na jistotku vyčistím, atd.

Pokud Vám jde o featury a ne tuhle abstraktnější věc, tak mi ve hře chybí věci, které jsou skutečně "skill based", tedy majoritně závislé na vašich schopnostech, nikoliv vaší brutální vyzbrojenosti silnými předměty. Ve hře je mnoho věcí, které vyžadují poměrně komplexní znalost hry a dané činnosti (arena, rokle, atd - tam člověk prostě musí vědět, co dělat, jinak nemá moc šanci). Tam je ale ta schopností část opět hrozně malinká. Tohle je neskutečně složitá věc na vymyšlení a i implementaci, proto chápu její absenci - avšak žebříčky a podobné věci jsou to, co hráče drží v komunitě. Královský systém a systém hodností je podle mě nedostačující.

Overall je Ekura hrozně unikátní server, který pro mne byl vždy nejlepším serverem pro hraní metin 2, vzhledem k tak tragickému vedení a scalování offiko serverů - bohužel je pro mne nehratelným, ačkoliv bych si ho zahrál spíš, než jakoukoliv jinou distribuci.

Edit: Co se týká tady těch návrhů -

"přidat další stránku inventář" - tím by se akorát víc pohřbila ekonomika, lidi by mohli farmit efektivněji a líp yangy -> větší kumulace, zvyšování cen, prohloubení té současné propasti, která je už teď hlubší jak Macocha a začíná se spíš podobat Mariánskému příkopu.

Multilang - mohl by být spásou, ale silně pochybuji, že by se vedení serveru k této možnosti uchýlilo. Již od počátku serveru bylo jasné, že vedení chce mít server lokalizovaný česky, cizojazyčná komunikace byla občas i potlačována a stanovisko týmu k tomuhle bylo podle mého pozorování opravdu nepřátelské - nemyslím si proto, že by se tým uchýlil k možnosti přizvat na server zahraniční hráče - a on by to možná v současném stavu nebyl ani dobrý nápad.
Já si dovolím nesouhlasit s "Není tu prostor pro casual hraní". Ono jestli chce někdo hrát casual style, tak mu v tom absolutně nic nebrání, protože takovému hráči bude uplně šumák, jestli se bude moct rovnat lidem s pvp za x banbilionů. Bude hrát proto, aby si zahrál :) A server friendly pro nové hráče je, ale jestli je tvá představa "friendly pro nové hráče", že se jim dají k dispozici neskutečné prostředky, aby měli něco mnohonásobně rychleji, aby se mohli rovnat lidem co tu hrají x let, je hloupost. O tom žánr MMORPG je, kdo chce být top, ten čas tomu věnovat musí. Ať už formou budování vlastní postavy, a nebo xxx hodinám vydělávání a koupení hotové postavy :).

Uživatelský avatar
schvarz
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 652
Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
Dal poděkování: 124 poděkování
Dostal poděkování: 385 poděkování

Re: Co Vám na Ekuře chybí?

Příspěvek od schvarz » úte 10. črc 2018 2:45:21

FluffyHero píše: úte 10. črc 2018 2:33:50
Spoiler:
schvarz píše: úte 10. črc 2018 2:14:22 Skutečně mi tam chybí ta jiskra, která tam před lety byla. Hra je ve stavu, kde nemá smysl ani začínat hrát, protože než se někam dostanete, tak to bude trvat rok, spíš 2. Člověk potřebuje buď hromadu yangů, tzn. hromadu času na farmení - nebo potřebuje mít skill u všeho strašně vysoko. Herbaření, biolog, zručnost - všechno tohle trvá dlouho a je to mandatorní a absence těhle schopností stojí hrozně moc yangů. Kdykoliv jen pomyslím na to, že bych si zahrál, tak mě přejde chuť hned, jak si vybavím tu nutnost pravidelného odevzdávání a farmení po dobu delší jak 6 měsíců. Tohle samozřejmě vede k tomu, že lidi na to nemají nervíčky a radši tráví stovky hodin vyděláváním - obrovská kumulace yangů, inflace, neskutečné zhoršování herní ekonomiky.

Vadí mi ta stupidita, že vše se vlastně točí okolo náhody - náhodou natočit bonusy, náhodou natočit talismany, ke všemu na jednom předmětu. A ono vlastně ani není třeba už ta náhoda, protože ty silné předměty už vytvořeny byly a dají se koupit, tak jen stačí měsíc vydělávat. A kvůli čemu? Stejně si v end gamu nezahraju, protože všude běhají blázni v pvp výbavě za stovky miliard nebo i biliony a zkrátka vám to vysvětlí, protože hrají od spuštění a nemám šanci je nikdy dohnat. Po dlouhých letech, kdy jsem ekuru zbožňoval a non stop hrál, už nejsem schopen se znovu přihlašovat. Komunita je mnohem menší, než by se mi líbilo, noví hráči v nedohlednu (a proč by taky chodili, když současný stav serveru rozhodně není friendly pro nové hráče) a já bych i hrál, ale nic hezkého na mě nečeká.

Ta hra zkrátka vyžaduje, abych jí úplně brutálně tryhardil. Není tu prostor pro žádné "běžné" (casual) hraní. Kdo netryhardí, vlastně nehraje. Oproti jiným MMORPG si Metin 2 ( a i Ekura) zvolila PvE (PvM) systém grindící, nikoliv progresivní. Když se podívá na jiná MMOčka, konkrétně ta nejvíc hraná (ačkoliv MMORPG je zkrátka vymírající žánr), tak v kurzu je zkrátka model instancí s velkým bossem na vícero obtížnostech, kde není zcela jednoduché toho bosse zabít, vyžaduje to obrovskou týmovou koordinaci, výdrž, znalosti a schopnosti ty znalosti uplatnit.
Na Ekuře se pvm hraje tak, že bezpečně farmím yangy na výbavu a pak jdu a tu potvoru na jistotku zabiju nebo tu instanci na jistotku vyčistím, atd.

Pokud Vám jde o featury a ne tuhle abstraktnější věc, tak mi ve hře chybí věci, které jsou skutečně "skill based", tedy majoritně závislé na vašich schopnostech, nikoliv vaší brutální vyzbrojenosti silnými předměty. Ve hře je mnoho věcí, které vyžadují poměrně komplexní znalost hry a dané činnosti (arena, rokle, atd - tam člověk prostě musí vědět, co dělat, jinak nemá moc šanci). Tam je ale ta schopností část opět hrozně malinká. Tohle je neskutečně složitá věc na vymyšlení a i implementaci, proto chápu její absenci - avšak žebříčky a podobné věci jsou to, co hráče drží v komunitě. Královský systém a systém hodností je podle mě nedostačující.

Overall je Ekura hrozně unikátní server, který pro mne byl vždy nejlepším serverem pro hraní metin 2, vzhledem k tak tragickému vedení a scalování offiko serverů - bohužel je pro mne nehratelným, ačkoliv bych si ho zahrál spíš, než jakoukoliv jinou distribuci.

Edit: Co se týká tady těch návrhů -

"přidat další stránku inventář" - tím by se akorát víc pohřbila ekonomika, lidi by mohli farmit efektivněji a líp yangy -> větší kumulace, zvyšování cen, prohloubení té současné propasti, která je už teď hlubší jak Macocha a začíná se spíš podobat Mariánskému příkopu.

Multilang - mohl by být spásou, ale silně pochybuji, že by se vedení serveru k této možnosti uchýlilo. Již od počátku serveru bylo jasné, že vedení chce mít server lokalizovaný česky, cizojazyčná komunikace byla občas i potlačována a stanovisko týmu k tomuhle bylo podle mého pozorování opravdu nepřátelské - nemyslím si proto, že by se tým uchýlil k možnosti přizvat na server zahraniční hráče - a on by to možná v současném stavu nebyl ani dobrý nápad.
Já si dovolím nesouhlasit s "Není tu prostor pro casual hraní". Ono jestli chce někdo hrát casual style, tak mu v tom absolutně nic nebrání, protože takovému hráči bude uplně šumák, jestli se bude moct rovnat lidem s pvp za x banbilionů. Bude hrát proto, aby si zahrál :) A server friendly pro nové hráče je, ale jestli je tvá představa "friendly pro nové hráče", že se jim dají k dispozici neskutečné prostředky, aby měli něco mnohonásobně rychleji, aby se mohli rovnat lidem co tu hrají x let, je hloupost. O tom žánr MMORPG je, kdo chce být top, ten čas tomu věnovat musí. Ať už formou budování vlastní postavy, a nebo xxx hodinám vydělávání a koupení hotové postavy :).
Nechci, aby noví hráči dostali obrovské prostředky. Nechci, aby takové prostředky vůbec byly pro začátek třeba. A částečně máš pravdu, je to friendly - ale co ti tenhle server nabídne jako casual hráči oproti serverům jiným? Pokud vyškrtneme offík, který je pro smrtelníky ničivý - tak vlastně člověk neokusí nic moc nového až do Kerindoru - který teda rozhodně není casual :D

A když se nebudu dívat na tu casual stránku, ale tu stránku takovýho hráče mezi - tahle hra už sama v sobě zahrnuje hodnou dávku grindění. Když člověk chce být trochu lepší, tak grindí už opravdu hodně. A já preferuju u hry neumírat nudou. :D

Rogan
Lv. 12
Lv. 12
Příspěvky: 86
Registrován: úte 03. dub 2018 22:32:40
Dal poděkování: 221 poděkování
Dostal poděkování: 38 poděkování

Re: Co Vám na Ekuře chybí?

Příspěvek od Rogan » úte 10. črc 2018 10:31:55

Spoiler:
schvarz píše:
FluffyHero píše: úte 10. črc 2018 2:33:50
Spoiler:
schvarz píše: úte 10. črc 2018 2:14:22 Skutečně mi tam chybí ta jiskra, která tam před lety byla. Hra je ve stavu, kde nemá smysl ani začínat hrát, protože než se někam dostanete, tak to bude trvat rok, spíš 2. Člověk potřebuje buď hromadu yangů, tzn. hromadu času na farmení - nebo potřebuje mít skill u všeho strašně vysoko. Herbaření, biolog, zručnost - všechno tohle trvá dlouho a je to mandatorní a absence těhle schopností stojí hrozně moc yangů. Kdykoliv jen pomyslím na to, že bych si zahrál, tak mě přejde chuť hned, jak si vybavím tu nutnost pravidelného odevzdávání a farmení po dobu delší jak 6 měsíců. Tohle samozřejmě vede k tomu, že lidi na to nemají nervíčky a radši tráví stovky hodin vyděláváním - obrovská kumulace yangů, inflace, neskutečné zhoršování herní ekonomiky.

Vadí mi ta stupidita, že vše se vlastně točí okolo náhody - náhodou natočit bonusy, náhodou natočit talismany, ke všemu na jednom předmětu. A ono vlastně ani není třeba už ta náhoda, protože ty silné předměty už vytvořeny byly a dají se koupit, tak jen stačí měsíc vydělávat. A kvůli čemu? Stejně si v end gamu nezahraju, protože všude běhají blázni v pvp výbavě za stovky miliard nebo i biliony a zkrátka vám to vysvětlí, protože hrají od spuštění a nemám šanci je nikdy dohnat. Po dlouhých letech, kdy jsem ekuru zbožňoval a non stop hrál, už nejsem schopen se znovu přihlašovat. Komunita je mnohem menší, než by se mi líbilo, noví hráči v nedohlednu (a proč by taky chodili, když současný stav serveru rozhodně není friendly pro nové hráče) a já bych i hrál, ale nic hezkého na mě nečeká.

Ta hra zkrátka vyžaduje, abych jí úplně brutálně tryhardil. Není tu prostor pro žádné "běžné" (casual) hraní. Kdo netryhardí, vlastně nehraje. Oproti jiným MMORPG si Metin 2 ( a i Ekura) zvolila PvE (PvM) systém grindící, nikoliv progresivní. Když se podívá na jiná MMOčka, konkrétně ta nejvíc hraná (ačkoliv MMORPG je zkrátka vymírající žánr), tak v kurzu je zkrátka model instancí s velkým bossem na vícero obtížnostech, kde není zcela jednoduché toho bosse zabít, vyžaduje to obrovskou týmovou koordinaci, výdrž, znalosti a schopnosti ty znalosti uplatnit.
Na Ekuře se pvm hraje tak, že bezpečně farmím yangy na výbavu a pak jdu a tu potvoru na jistotku zabiju nebo tu instanci na jistotku vyčistím, atd.

Pokud Vám jde o featury a ne tuhle abstraktnější věc, tak mi ve hře chybí věci, které jsou skutečně "skill based", tedy majoritně závislé na vašich schopnostech, nikoliv vaší brutální vyzbrojenosti silnými předměty. Ve hře je mnoho věcí, které vyžadují poměrně komplexní znalost hry a dané činnosti (arena, rokle, atd - tam člověk prostě musí vědět, co dělat, jinak nemá moc šanci). Tam je ale ta schopností část opět hrozně malinká. Tohle je neskutečně složitá věc na vymyšlení a i implementaci, proto chápu její absenci - avšak žebříčky a podobné věci jsou to, co hráče drží v komunitě. Královský systém a systém hodností je podle mě nedostačující.

Overall je Ekura hrozně unikátní server, který pro mne byl vždy nejlepším serverem pro hraní metin 2, vzhledem k tak tragickému vedení a scalování offiko serverů - bohužel je pro mne nehratelným, ačkoliv bych si ho zahrál spíš, než jakoukoliv jinou distribuci.

Edit: Co se týká tady těch návrhů -

"přidat další stránku inventář" - tím by se akorát víc pohřbila ekonomika, lidi by mohli farmit efektivněji a líp yangy -> větší kumulace, zvyšování cen, prohloubení té současné propasti, která je už teď hlubší jak Macocha a začíná se spíš podobat Mariánskému příkopu.

Multilang - mohl by být spásou, ale silně pochybuji, že by se vedení serveru k této možnosti uchýlilo. Již od počátku serveru bylo jasné, že vedení chce mít server lokalizovaný česky, cizojazyčná komunikace byla občas i potlačována a stanovisko týmu k tomuhle bylo podle mého pozorování opravdu nepřátelské - nemyslím si proto, že by se tým uchýlil k možnosti přizvat na server zahraniční hráče - a on by to možná v současném stavu nebyl ani dobrý nápad.
Já si dovolím nesouhlasit s "Není tu prostor pro casual hraní". Ono jestli chce někdo hrát casual style, tak mu v tom absolutně nic nebrání, protože takovému hráči bude uplně šumák, jestli se bude moct rovnat lidem s pvp za x banbilionů. Bude hrát proto, aby si zahrál :) A server friendly pro nové hráče je, ale jestli je tvá představa "friendly pro nové hráče", že se jim dají k dispozici neskutečné prostředky, aby měli něco mnohonásobně rychleji, aby se mohli rovnat lidem co tu hrají x let, je hloupost. O tom žánr MMORPG je, kdo chce být top, ten čas tomu věnovat musí. Ať už formou budování vlastní postavy, a nebo xxx hodinám vydělávání a koupení hotové postavy :).
Nechci, aby noví hráči dostali obrovské prostředky. Nechci, aby takové prostředky vůbec byly pro začátek třeba. A částečně máš pravdu, je to friendly - ale co ti tenhle server nabídne jako casual hráči oproti serverům jiným? Pokud vyškrtneme offík, který je pro smrtelníky ničivý - tak vlastně člověk neokusí nic moc nového až do Kerindoru - který teda rozhodně není casual :D

A když se nebudu dívat na tu casual stránku, ale tu stránku takovýho hráče mezi - tahle hra už sama v sobě zahrnuje hodnou dávku grindění. Když člověk chce být trochu lepší, tak grindí už opravdu hodně. A já preferuju u hry neumírat nudou. :D
Kde sú MT2 servery (nielen mt2, príkladom môže byť hocijaká hra) kde máš všetko a hneď? Odpoveď je jednoduchá, dávno v zabudnútí... Nikde nemáš napísané, že do roka musíš byť v tope... Áno, možno sa to dá a v tom prípade tu človek musí aj nocovať, ale hra tým stráca svoj hlavný zmysel, zabavnosť. A keď ťa to nebaví, prečo to hráš? (alebo si hral...) všetko sa dá, len sa u hier musíš zmieriť s tým, že to nebude dnes ani zajtra, ale možno až o dva dni ...

Nejdem tvoj príspevok rozoberať úplne, len zareagujem na hlavnú vec čo ma fakt zarazila (okrem iného) ... "Vadí mi ta stupidita, že vše se vlastně točí okolo náhody..." Takto, oháňaš sa tu zahraničnými výrazmi a *inteligentnými*fázami a pritom nechápeš jednu vec. KAŽDÁ HRA je založená na princípe náhody, niektorá viac, iná menej...
Ďalšia vec
Spoiler:
Pokud Vám jde o featury a ne tuhle abstraktnější věc, tak mi ve hře chybí věci, které jsou skutečně "skill based", tedy majoritně závislé na vašich schopnostech, nikoliv vaší brutální vyzbrojenosti silnými předměty. Ve hře je mnoho věcí, které vyžadují poměrně komplexní znalost hry a dané činnosti (arena, rokle, atd - tam člověk prostě musí vědět, co dělat, jinak nemá moc šanci). Tam je ale ta schopností část opět hrozně malinká.
.
Tu si si tvoj argument sám vyvrátil + veľa ľudí ti potvrdí, že výbava nieje všetko (príklad války ríši). Môžeš mať výbavu za x, y kkk yang, no keď nemáš "skill", je ti nanič. Jediná aktivita pri ktorej by som ti to uznal je Swamp, aj keď, videl som tam už ľudí robiť fakt hocičo (nemali "skill").
Chceš činnosti pri ktorej potrebuješ prejaviť svoj skutočný "skill"? Nauč sa transplantovať obličky, stavať mrakodrap, skomponuj novú Sonatu mesačného svitu, vyhraj MS vo futbale ... :)

Uživatelský avatar
Ade
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 115
Registrován: sob 04. čer 2016 11:39:02
Dal poděkování: 87 poděkování
Dostal poděkování: 27 poděkování

Re: Co Vám na Ekuře chybí?

Příspěvek od Ade » úte 10. črc 2018 10:40:53

Rogan píše: úte 10. črc 2018 10:31:55
Spoiler:
schvarz píše:
FluffyHero píše: úte 10. črc 2018 2:33:50
Spoiler:
Já si dovolím nesouhlasit s "Není tu prostor pro casual hraní". Ono jestli chce někdo hrát casual style, tak mu v tom absolutně nic nebrání, protože takovému hráči bude uplně šumák, jestli se bude moct rovnat lidem s pvp za x banbilionů. Bude hrát proto, aby si zahrál :) A server friendly pro nové hráče je, ale jestli je tvá představa "friendly pro nové hráče", že se jim dají k dispozici neskutečné prostředky, aby měli něco mnohonásobně rychleji, aby se mohli rovnat lidem co tu hrají x let, je hloupost. O tom žánr MMORPG je, kdo chce být top, ten čas tomu věnovat musí. Ať už formou budování vlastní postavy, a nebo xxx hodinám vydělávání a koupení hotové postavy :).
Nechci, aby noví hráči dostali obrovské prostředky. Nechci, aby takové prostředky vůbec byly pro začátek třeba. A částečně máš pravdu, je to friendly - ale co ti tenhle server nabídne jako casual hráči oproti serverům jiným? Pokud vyškrtneme offík, který je pro smrtelníky ničivý - tak vlastně člověk neokusí nic moc nového až do Kerindoru - který teda rozhodně není casual :D

A když se nebudu dívat na tu casual stránku, ale tu stránku takovýho hráče mezi - tahle hra už sama v sobě zahrnuje hodnou dávku grindění. Když člověk chce být trochu lepší, tak grindí už opravdu hodně. A já preferuju u hry neumírat nudou. :D
Kde sú MT2 servery (nielen mt2, príkladom môže byť hocijaká hra) kde máš všetko a hneď? Odpoveď je jednoduchá, dávno v zabudnútí... Nikde nemáš napísané, že do roka musíš byť v tope... Áno, možno sa to dá a v tom prípade tu človek musí aj nocovať, ale hra tým stráca svoj hlavný zmysel, zabavnosť. A keď ťa to nebaví, prečo to hráš? (alebo si hral...) všetko sa dá, len sa u hier musíš zmieriť s tým, že to nebude dnes ani zajtra, ale možno až o dva dni ...

Nejdem tvoj príspevok rozoberať úplne, len zareagujem na hlavnú vec čo ma fakt zarazila (okrem iného) ... "Vadí mi ta stupidita, že vše se vlastně točí okolo náhody..." Takto, oháňaš sa tu zahraničnými výrazmi a *inteligentnými*fázami a pritom nechápeš jednu vec. KAŽDÁ HRA je založená na princípe náhody, niektorá viac, iná menej...
Ďalšia vec
Spoiler:
Pokud Vám jde o featury a ne tuhle abstraktnější věc, tak mi ve hře chybí věci, které jsou skutečně "skill based", tedy majoritně závislé na vašich schopnostech, nikoliv vaší brutální vyzbrojenosti silnými předměty. Ve hře je mnoho věcí, které vyžadují poměrně komplexní znalost hry a dané činnosti (arena, rokle, atd - tam člověk prostě musí vědět, co dělat, jinak nemá moc šanci). Tam je ale ta schopností část opět hrozně malinká.
.
Tu si si tvoj argument sám vyvrátil + veľa ľudí ti potvrdí, že výbava nieje všetko (príklad války ríši). Môžeš mať výbavu za x, y kkk yang, no keď nemáš "skill", je ti nanič. Jediná aktivita pri ktorej by som ti to uznal je Swamp, aj keď, videl som tam už ľudí robiť fakt hocičo (nemali "skill").
Chceš činnosti pri ktorej potrebuješ prejaviť svoj skutočný "skill"? Nauč sa transplantovať obličky, stavať mrakodrap, skomponuj novú Sonatu mesačného svitu, vyhraj MS vo futbale ... :)
Přijde mi, že se tu začíná řešit něco jiného než pro co bylo téma založeno.

Děkuji za dodržení tématu :heart:
Kompletka již v boji ...
Aktivní návrhy: VÍCEÚČELOVÉ NASTAVENÍ HRY
INOVACE VÁLEK ŘÍŠÍ

Zamčeno

  • You do not have permission to post in chat.
@ Makarov « ned 11:52 am »
lukyno10 píše: Čauko, boj ze hřebtu koně u pumy, nefunguje.... pročpak?
nefungovali animace, tak se to předělává...
@ Vydesenej « ned 9:51 am »
Protože jahoda není zelenina
@ lukyno10 « ned 1:18 am »
Čauko, boj ze hřebtu koně u pumy, nefunguje.... pročpak?
@ jura94 « čtv 9:09 am »
koupím skin na obouruč 6 nebo 10 neu
@ radecek24 « ned 8:48 am »
koupim wara auru 109 az 110 kdyztak pm nebo napsat na postavu radik33
@ Revus « úte 10:25 pm »
80 pozehu za kerindor :D
@ Revus « úte 9:19 pm »
ulet
@ Revus « úte 9:19 pm »
xddd
@ Revus « úte 9:19 pm »
Kerindor paráda ty mobky no xD Ted už ani nefunguje 2K hp z vedení který včera šlo, :D
@ Nonepovideeej « úte 8:13 pm »
Také Ti za vše moc děkuji, Mio! Užívej volnosti a sem tam se stav na pokec na hře. ;)
@ LittleNessa « úte 4:56 pm »
Také se připojím .. I když jsem s mnohým co jsi kdy napsal nesouhlasila úplně.. I tak díky za odvedenou práci a přeji Ti mnoho úspěchů v tom fungování v reálném životě :up:
@ Grout « úte 1:01 am »
Díky Mio, měj se hezky! :)
@ kovardominik « pon 8:29 pm »
Díky za vše co jsi pro nás udělal :up:
@ Mionix « ned 10:24 am »
Ano, nějaká úprava Arény před nějakou dobou proběhla. Nyní je drop rovnoměrnější. Mylseli jsme i na bufující dračí šamany, bez kterých by se to nedalo. Na druhou stranu ti, co jsou AFK závěrečný certifikát nedostanou.
@ Euphoria « sob 9:06 pm »
@TomasFoxx:D :D :D :D já nepsala schválně jmenovitě
@ TomasFoxx « sob 8:52 pm »
@Euphoria,  hele co mě práskáš
@ Euphoria « sob 8:47 pm »
Přesně, už před pár dny jsem se chtěla zeptat na odměňovací systém v aréně....jak je možné, že trofeje a další odměny padají i těm, kteří za celou arenu ani nesekli do mobky a jen trolili? Nebyli ani s nikým ve skup a trofejí jim padalo nejvíce. Byl to největší lvl v té místnosti.... Možná by nebylo na škodu na drop předmětů v aréně mkrnout :)
@ asdis « pát 6:33 pm »
dakto daco robil s Arenov?neexist aby som mal uz pri golemo 24 trofeji a neviem kolko zacarka ktomu co popadalo.Vecsinov je to okolo 20+- na Arenku
@ Mionix « čtv 6:40 pm »
@TomasFoxx:up: Abych to upřesnil, dává to, když jste slečený, bez jakéhokoliv elíku nakliklého, bez bufů a bez bonusů ze skupin nebo jezdeckých zvířat. Tudíž jak píše Foxx, je to ze základního stavu.
@ TomasFoxx « čtv 5:22 pm »
@Revus,  dává to ze základu zb, né z celkovýho (bonusy ve věcech atd)
@ Revus « čtv 4:56 pm »
Elík na 30% totěž, jen 3K :D :D :D co to je za vtip?
@ Revus « čtv 4:42 pm »
Co to je za vtip :D
@ Revus « čtv 4:38 pm »
Můžu se zeptat jak je možný že mi kosti na 30% bonusové hp přidají 3K hp když mám celkové HP 23tisíc? co to má znamenat? Mi to má dát okolo 6ti tisíc..
@ Saggitarius « čtv 12:53 pm »
@ Fogru « čtv 12:31 pm »
TomasFoxx píše: https://ctrlv.cz/EWAd už to fachá, dejte odkaz
odkaz je už dávno https://www.ekura.cz/discord
@ TomasFoxx « čtv 12:30 pm »
https://ctrlv.cz/EWAd už to fachá, dejte odkaz
@ Messenger « čtv 12:29 pm »
Odkaz na dc oficiální ?
@ TomasFoxx « čtv 11:31 am »
@Mionix,  díky
@ Mionix « čtv 11:29 am »
@TomasFoxx,  Ga řeší, pár minut.
@ TomasFoxx « čtv 11:27 am »
@ OrangEE « čtv 10:57 am »
mentál je fajn. jak píše fox, nemajú ludia také obrany war, dalšia vec on útočí schopkou a každý má bs, čiže ďalšia výhoda. no voči bmku, základ do války je asi 65mag a už to je slušná obrana sama o sebe
@ OrangEE « čtv 10:55 am »
@TomasFoxx,  postavu mám, musim zohnat bs :D
@ LittleNessa « čtv 10:53 am »
To je asi o jedincích no .. však se podívej do žluté kolik včera sekl Bentyaga a taky to nemusí být heal ani BMKO .. modrák a další taky dávají s mentálem pecky ...
@ TomasFoxx « čtv 10:53 am »
ale zkus, až ho postavíš, pujčim si :3
@ TomasFoxx « čtv 10:52 am »
@OrangEE,  tak aurák ve střední žije asi jen proto, že lidi právě nosí 10 war :D ale mentál fakt tak lehkej není
@ OrangEE « čtv 10:51 am »
@TomasFoxx,  mentála som nehral, no s aurou som vedel uhrať to čo za bm. s healom som dával najviac
@ TomasFoxx « čtv 10:50 am »
já ti třeba na ferovku řeknu, že ať jsem nesmrtelnej nebo ne, za daggera/mentála v životě nedám to, co za bmko/healera :D
@ OrangEE « čtv 10:50 am »
@TomasFoxx,  si na ekure, tu vela veci nevychadza
@ OrangEE « čtv 10:50 am »
@TomasFoxx,  je to tak :D
@ TomasFoxx « čtv 10:48 am »
@OrangEE,  takže bmko je shit a lidi na něj nosí 70 sura a war je OP a lidi na něj nosí 10? mi nevychadza
@ Vydesenej « čtv 10:43 am »
Z recese bych byl pro aby se pvp kameny daly přidávat jen do dračích a chitinových zbraní. To ty lidi odnaučí si dělat jiné pvp :D
@ LittleNessa « čtv 10:43 am »
U ninji je to alespoň vidět.. ale když si dá mentál nesmrtelnost co má stejné barvy jak buff tak kolikrát v tom houfu ani není poznat, že tu nesmrtelnost má :D
@ OrangEE « čtv 10:39 am »
Ninja je o niečo lepšie na tom :D ale aj to zamrzí keď dáš niekomu 48k kámen a on si odcupitá preč :D
@ OrangEE « čtv 10:38 am »
@LittleNessa,  na šamana si už ľudia zvykli za tie roky, je to jeho súčasť, no urobiť z mentála totálny tank, za ten čas dostane snáď aj 300k od všetkých a on si nahádže kúzla a ešte veselo zdrhne preč
@ OrangEE « čtv 10:36 am »
No, ja kašlem celé bmko, idem postaviť mentála s útokmi, hodím nesmrtelnosť a budem to kosiť :D a nie utekať pred zruškom stále, bmko dosah kúzla dosť bieda, všetci tí čo nemajú útoky tak majú 70 sura 65 mag :D treba to zobrať teraz z opačnej strany
@ LittleNessa « čtv 10:35 am »
OrangEE píše: Ono celkovo či už tie assisty alebo nesmrtelnosť mentálov, to je úplne nedomyslené :D myšlienka síce pekná, no chýba tomu trošku logiky
Jo tady souhlasím ... jedna věc je bezruký šaman a druhá věc mentál co si dá trvko a pokud nedostane zruško může 10s vraždit bez milosti a postihu :D to je funny
@ Vydesenej « čtv 10:35 am »
OrangEE píše: Ono celkovo či už tie assisty alebo nesmrtelnosť mentálov, to je úplne nedomyslené :D myšlienka síce pekná, no chýba tomu trošku logiky
Nesmrtelnost a milion hp u ninje. Pravda pravda :D ale nakonec si na to očividně lidi zvykli asi teda
@ OrangEE « čtv 10:34 am »
Ono celkovo či už tie assisty alebo nesmrtelnosť mentálov, to je úplne nedomyslené :D myšlienka síce pekná, no chýba tomu trošku logiky
@ TomasFoxx « čtv 10:33 am »
LittleNessa píše: No jak jsem řekla..je škoda že velká war nefrčí .. nedávno na mě vyskočilo na YT video od Lukase z 2020 kde v té war bylo tak 25 lidi každá říše ... tam by bylo za zvážení znovu přemýšlet, ale bojím se že ta doba je pryč a žádná změna už tohle nevrátí prostě :-)
takový čísla už nebudou nikdy, to byl covid
@ LittleNessa « čtv 10:32 am »
Vydesenej píše:
LittleNessa píše: No jak jsem řekla..je škoda že velká war nefrčí .. nedávno na mě vyskočilo na YT video od Lukase z 2020 kde v té war bylo tak 25 lidi každá říše ... tam by bylo za zvážení znovu přemýšlet, ale bojím se že ta doba je pryč a žádná změna už tohle nevrátí prostě :-)
Co kecáš. Teď se tam všichni nahrnou
Tak šup, ty první :D :P
@ Vydesenej « čtv 10:31 am »
LittleNessa píše: No jak jsem řekla..je škoda že velká war nefrčí .. nedávno na mě vyskočilo na YT video od Lukase z 2020 kde v té war bylo tak 25 lidi každá říše ... tam by bylo za zvážení znovu přemýšlet, ale bojím se že ta doba je pryč a žádná změna už tohle nevrátí prostě :-)
Co kecáš. Teď se tam všichni nahrnou
@ LittleNessa « čtv 10:30 am »
No jak jsem řekla..je škoda že velká war nefrčí .. nedávno na mě vyskočilo na YT video od Lukase z 2020 kde v té war bylo tak 25 lidi každá říše ... tam by bylo za zvážení znovu přemýšlet, ale bojím se že ta doba je pryč a žádná změna už tohle nevrátí prostě :-)
@ TomasFoxx « čtv 10:27 am »
když se zas rozjedou trošku, tak poexpím, ale to hádám že minimálně do zimy nebude
@ TomasFoxx « čtv 10:26 am »
@LittleNessa, poslední velká válka mě zlomila, už nejsem nejmladší, nemůžu takhle pokoušet nervy, ještě mě trefí pepka
@ LittleNessa « čtv 10:26 am »
Takže zůstaneš ve střední ? nebo půjdeš zpět do velké plnit nové výzvy za asistence ? :D
@ TomasFoxx « čtv 10:24 am »
třeba mě to i donutí se ti omluvit, to je dost rare
@ TomasFoxx « čtv 10:24 am »
@LittleNessa,  brzo bude vyexpenej foxík, ti dám přesný čísla :3
@ LittleNessa « čtv 10:22 am »
TomasFoxx píše: @LittleNessa,  ale gene přece skoro nic nepřidává!
Neřekla jsem nic, řekla jsem že je to v téhle war kde lítají taková čísla je to věc, která ti nedá nějako extra výhodu .. :D nebo se mi nezdá když jdu s postavou bez biologa jako poslední war neberu o nic moc méně jak když byla heal nesa s gene :D
@ Vydesenej « čtv 10:22 am »
TomasFoxx píše:
Vydesenej píše:
TomasFoxx píše: @LittleNessa,  no vidíš :D já si myslim že uplně každej si hned uvědomil, že to je hrozná blbost prostě :D jen to většina nepřizná, komu by se nelíbilo mít navíc 200cb za "nic" :D
Tak ale to bude stejná blbosti i ve velké :D ta blbost z toho nezmizí jen protože to jsou jiné války
zmizí, protože ve velký se i ve velkých počtech tolik neumírá, ve střední se hraje kamikaze :D
Tak to se mohlo nechat i v malých tam se taky neumírá :D A podle logické nelogičnosti by to dávalo absolutně neabsolutní smysl
@ TomasFoxx « čtv 10:21 am »
Vydesenej píše:
TomasFoxx píše: @LittleNessa,  no vidíš :D já si myslim že uplně každej si hned uvědomil, že to je hrozná blbost prostě :D jen to většina nepřizná, komu by se nelíbilo mít navíc 200cb za "nic" :D
Tak ale to bude stejná blbosti i ve velké :D ta blbost z toho nezmizí jen protože to jsou jiné války
zmizí, protože ve velký se i ve velkých počtech tolik neumírá, ve střední se hraje kamikaze :D

Who is chatting