Nové ikonky - drobný detail

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Uživatelský avatar
strangerino
Zakladatel tématu
Lv.6
Lv.6
Příspěvky: 28
Registrován: čtv 24. lis 2016 11:25:06
Bydliště: Praha
Poděkoval: 44×
Má poděkování: 15×
Kontaktovat uživatele:

Nové ikonky - drobný detail

Příspěvek od strangerino » čtv 14. úno 2019 18:30:02

Zdravím, všiml jsem si, že se tu objevila celá série nových ikonek. Ikonky jsou velmi pěkné, ale měl bych k tomu jeden takový detail...
Jakožto člověk, který často kontroluje buff, kolik ještě zbývá času, tak mě celkem rozčiluje přeskakování ikonek.
Například pokud máte otravu, zpomalení nebo stun... Tyto ikonky se řadí před Vaše kouzla a před buffy, tudíž pokud ikonka zmizí, tak ikonka buffu se posune na původní pozici ikonky, která zmizela a tím pádem člověk musí změnit i polohu myši, aby zobrazil zbývající čas a ono když máte stun, zpomalení, otrávení nebo zapálení, tak to skáče opravdu hodně, protože tato omezení nemají dlouhé trvání a většinou to pouze přeskakuje z místa na místo. O to víc ve swampu, kde je člověk velmi často ve stunu nebo má otravu.

Upravil bych tedy pouze jejich pozici a tyto ikonky bych řadil vždy na konec seznamu ikonek. Všechna kouzla aura, zuření, buffy, apod, tak to vše by jim předcházelo. Nedocházelo by tedy k přeskakování prioritnějších ikonek.

Uživatelský avatar
L0GAN
Lv.13
Lv.13
Příspěvky: 98
Registrován: ned 12. úno 2017 13:21:24
Poděkoval: 107×
Má poděkování: 143×

Re: Nové ikonky - drobný detail

Příspěvek od L0GAN » čtv 14. úno 2019 18:40:52

dobry napad :up: taky bych to takto upravil
Spoiler:
Obrázek
WarDogs member

Uživatelský avatar
Saggitarius
Game Administrator
Game Administrator
Příspěvky: 1267
Registrován: sob 01. kvě 2010 14:53:16
Poděkoval:
Má poděkování: 2981×

Re: Nové ikonky - drobný detail

Příspěvek od Saggitarius » čtv 14. úno 2019 19:28:46

Děkujeme za odezvu,
je v plánu provést vylepšený systém řazení, aby fungoval lépe.
Tedy nejkratší efekty (povětšinou debufy) budou na konci a nebude tak docházet k danému problému.
[GA]Saggi
Ekura tým

Pokud máte nějaký problém, kontaktujte nás na http://www.ekura.cz/herni_ucet/support

Uživatelský avatar
strangerino
Zakladatel tématu
Lv.6
Lv.6
Příspěvky: 28
Registrován: čtv 24. lis 2016 11:25:06
Bydliště: Praha
Poděkoval: 44×
Má poděkování: 15×
Kontaktovat uživatele:

Re: Nové ikonky - drobný detail

Příspěvek od strangerino » čtv 14. úno 2019 19:36:50

Tak to moc rád slyším! :-)

E: ještě bych k celé věci rád dodal, že mi ve stávajícím systému chybí viditelnost aktivních elixírů. Po nějaké chvilce musím většinu z nich proklikat, abych zjistil jestli jsou aktivní nebo je nutné je aktivovat. Takže by bylo dobré zaměřit se v budoucnu i na tohle.
Ideálně ve formátu - Jméno elixírů (zbývající čas).

brezzina
Lv.2
Lv.2
Příspěvky: 9
Registrován: stř 16. úno 2011 18:52:10
Poděkoval:
Má poděkování:

Re: Nové ikonky - drobný detail

Příspěvek od brezzina » pát 15. úno 2019 3:17:52

strangerino píše:
čtv 14. úno 2019 19:36:50
Tak to moc rád slyším! :-)

E: ještě bych k celé věci rád dodal, že mi ve stávajícím systému chybí viditelnost aktivních elixírů. Po nějaké chvilce musím většinu z nich proklikat, abych zjistil jestli jsou aktivní nebo je nutné je aktivovat. Takže by bylo dobré zaměřit se v budoucnu i na tohle.
Ideálně ve formátu - Jméno elixírů (zbývající čas).

Na toto téma jsem dokonce zakládal i návrh vč. ankety. Docela mě mrzí že i při pozitivním ohlasu se na to při teto změně nemyslelo...

PREDATOR
Lv.2
Lv.2
Příspěvky: 6
Registrován: pát 15. úno 2019 5:13:39
Má poděkování:

Re: Nové ikonky - drobný detail

Příspěvek od PREDATOR » pát 15. úno 2019 5:40:56

Ahoj ,chtěl jsem se jen zeptat zda ikonky na kouzla nemohou třeba 20 sec. před koncem pomalu problikávat.
Upozornilo by to tak případně na další nutnost bufu nebo i u koně když je už na umření :D .
Hlavně aby to blikání nebylo šílené a nevadilo ve hře. Standardní ikonky sběr yangů a rozšíření skladu bych odebral, to pozná každý a je to součástí hry. Naopak bych přidal jen při vstupu na časově omezené lokace kontrolku :D ,
ktrá by svítila třeba 5 min před vykopnutím /swamp/.
Naposledy upravil(a) PREDATOR dne pát 15. úno 2019 6:23:46, celkem upraveno 1 x.

Cupra
Lv.5
Lv.5
Příspěvky: 20
Registrován: úte 09. led 2018 10:30:44
Poděkoval:
Má poděkování: 10×

Re: Nové ikonky - drobný detail

Příspěvek od Cupra » pát 15. úno 2019 6:21:34

PREDATOR píše:
pát 15. úno 2019 5:40:56
Ahoj ,chtěl jsem se jen zeptat zda ikonky na kouzla nemohou třeba 20 sec. před koncem pomalu problikávat.
Upozornilo by to tak případně na další nutnost bufu nebo i u koně když je už na umření :D .
Hlavně aby to blikání nebylo šílené a nevadilo ve hře :x
Nebo rovnou vedle kováře udělat veterinu, aby koně chodili na prohlídky.
Nebo aby se elixíry naklikávaly automaticky.
Nebo SMS by nám mohly chodit, aby jsme si dali buffy.



Nechal bych to jak to je... :whistle:
Rok 2010 - Rok , kdy jsme opustili reálný svět :D !!EKURA!!

- Komodorr -

Uživatelský avatar
White
Lv. 12
Lv. 12
Příspěvky: 86
Registrován: stř 01. dub 2015 19:43:06
Poděkoval: 11×
Má poděkování: 29×

Re: Nové ikonky - drobný detail

Příspěvek od White » pát 15. úno 2019 6:22:32

Byl bych rad, kdyby byla moznost pridat Kerindorska osviceni, treba ve forme jedne kolonky, po najeti by se nam zobrazily aktivni osviceni a jejich cas.
Jinak ikonky supr.
Toxicita je na místě

Ve hře jednou měsíčně : ScoperKeri, Carto

PREDATOR
Lv.2
Lv.2
Příspěvky: 6
Registrován: pát 15. úno 2019 5:13:39
Má poděkování:

Re: Nové ikonky - drobný detail

Příspěvek od PREDATOR » pát 15. úno 2019 7:55:01

No veterina je fajn nápad ,ale asi do jiné hry. A nechávat vše jak to je - tak lidstvo stále jí kořínky a Ekura expí do 100levlu.
Ono něco vymyslet je náročnější než hanit:-)

Cupra
Lv.5
Lv.5
Příspěvky: 20
Registrován: úte 09. led 2018 10:30:44
Poděkoval:
Má poděkování: 10×

Re: Nové ikonky - drobný detail

Příspěvek od Cupra » pát 15. úno 2019 8:05:56

Ono bude asi spíš vymyslet a vymyslet.
Přijde mi to spíš jako lenost se podívat kdy ty buffy končí, nebo kolik mam % než mi umře kůň, jelikož nakrmit ho 1 pořádně za 3 neděle je asi nadlidský výkon, nebo když vidím že mám v červeném okně zkrocené zvíře, že asi už hodí kramle, tak ho jít zkrotit znova.

Ikony jsou pěkný, když budou poskládaný taky super, ale aby to ještě upozorňovalo jak na cvičený opice, tak to soráč to mě nebere.
Rok 2010 - Rok , kdy jsme opustili reálný svět :D !!EKURA!!

- Komodorr -

Odpovědět

  • Nemáte právo psát zprávy v chatu.
@ Selema « stř 9:49 pm »
Mio máš pm :)
@ TopTopiik « stř 9:43 pm »
@SamJsiLama, to jsem snad někde napsal? já jen vím, že většina těch lidí ze střední nechce válčit ve velkých
@ SamJsiLama « stř 9:03 pm »
@TopTopiik,  Tak nevidím důvod zůstávat na menších levlech, blbost říkat, že se to nedá
@ SamJsiLama « stř 9:03 pm »
@TopTopiik,  Jako nevím.. kamoš hraje třeba ani né rok a už má komplet ent, dodělává pvp a šetří na ninju s karmou p yang :D
@ TopTopiik « stř 7:39 pm »
a zavření říší? o5 pro menší lvly, kteří si dokonce mohou udělat i pvpčko na svoje války, ale velkým se s tím nikdy nevyrovnají, s dračími ještě dejme tomu, ale s chitinkou +9? to vůbec
@ TopTopiik « stř 7:38 pm »
a o přidání malých, středních válek ani nemluvím.... za mě to byl update jen od toho, aby lidi nechodili do velkých :D
@ TopTopiik « stř 7:38 pm »
Mně přijde, že se z toho stávají laser game a výše postavení lidé to tak chtějí, sám jsem navrhoval buff chitinového brnka, ale bylo to v podstatě hned zamítnuto. Čekám až si každý do válek na hú postavy vezme mřenky (idkyž to tam většina už taky praktikuje)
@ Lejno « stř 6:54 pm »
Mne toto vobec nevadi, keby som neni 20minut v stune v tej valke, tak si to odohram jak clovek, nie jak postihnuta socha...
@ Ade « stř 6:46 pm »
:lol: :lol: :lol: :lol: @TomasFoxx
@ TomasFoxx « stř 6:45 pm »
dobry muj mental breakdown je u konce, cs
@ TomasFoxx « stř 6:45 pm »
a štíty co literally přidávaj další útok v horních bonusech 😂😂😂😂 ALE POZOR, DĚLÁ 2% ROZDÍL V OBRANÁCH OPROTI ŠTÍTU OD 61 😂😂😂😂😂😂😂
@ TomasFoxx « stř 6:44 pm »
nejvíc mě fakt zabily ty chitinový věci, zbraně na tak nádhernej dmg a pak najednou brnka který rozeznáš od dračího jen tím že jsi kvůli tomu brnku strávil milion hodin v cido😂😂😂
@ Lejno « stř 6:43 pm »
Sami clenovia teamu hraju za dialkove postavy, takze tazko ist hlavou proti muru
@ TomasFoxx « stř 6:38 pm »
At si Saggi udělá full daggera, giftne na něj nejlepší věci co jdou a jde zkusit jednu válku😂 třeba pak uvidí že ani s takovýma věcma se to skoro nedá hrát😂
@ TomasFoxx « stř 6:35 pm »
už nějakých 5 let tu prostě hrozně převyšujou dálkový postavy nad postavama na blízko a team s tim nechce nic dělat 😂 asi prostě dokuď v top 10 bude jeden hráč na blízko tak to bude vpohodě, je úplně jedno že ten hráč na blízko musí mít cenově výbavu jako těch ostatních 9 dohromady 😂
EDIT: ej vlastně sorry, když se tu nadávalo pár let na sépky tak se vlastně přidalo brnko s 30% proti průnikům, tím se to vyřešilo, nato že ti pak healer prdne 2x tolik kvůli magii nebudeme myslet 😂
@ TomasFoxx « stř 6:34 pm »
vem si příklad z takovýho lolka, taky se tam furt nerfujou a buffujou postavy, protože meta se furt mění a proto se furt trošku musí upravovat hrdinové 😂 nerfujou se jim spelly, základní staty atd, v ekuře se nerfnul snad jednou za 10 let wp sura a od tý doby nic 😂
@ TomasFoxx « stř 6:27 pm »
Mionix píše: @Lejno,  Horuješ tu za 5 blízkých postav, ale aurákovi vezmeš další % šanci na stun? To jediné vidím já. Od začátku tu tvrdím jednu věc. Na něco se pláče a pak se oslabí jedna postava. Já to nenavrhuj, ani neschvaluji. Já prostě vždy budu stát za komplexnejším řešením, než aby se část oslabovala a jiná posilovala. A jak jsem psal, mně současné války také vadily, tak tam už nechodím, nemám na to nervy, aby do mě létaly kouzla přes půl mapy, to samé šípy a já musím ke každému běžet od dalších 10 metrů a oni zas jen ustupují. Prostě mi to vadí také, tak jsem to pro sebe vyřešil.
"aurákovi vezmeš další % na stun", zeptej se jakýhokoliv auráka z války a každej ti řekne že mu to vůbec nebude vadit když nebude dostávat tolik stuny on😂
@ Neves « stř 6:05 pm »
@Mionix, nevadí utriem slzy a snáď to prežijem
@ Lejno « stř 5:59 pm »
Ja to chápem, pre mna je pvm utrpenie, takze ked by som mal pristúpiť nato ako si to vyriesil ty, tak by som to mohol rovno odinštalovať.
@ Mionix « stř 5:57 pm »
@Neves,  V žádném případě, vykládáte si něco, co jsem nenapsal. Já jsem pouze napsal, že mně to nevyhovuje také a jak jsem se zachoval já. To je vše. Více se k tomu už vyjadřovat nebudu. Protože, čím více zde něco píši, tím více se do mě pouštíte. Asi bude lepší, když se vám zde už nebude vyjadřovat nikdo k ničemu. A třeba se tu zblázněte. Vy si neustále vynucujete nějaké vyjádření od někoho z týmu. Já to nemám zapotřebí, je to má dobrá vůle.
@ Neves « stř 5:53 pm »
takže on má prestať chodiť války kvôli ehm niekoho neschopnosti niečo spraviť :up:
@ Mionix « stř 5:47 pm »
@Lejno,  Horuješ tu za 5 blízkých postav, ale aurákovi vezmeš další % šanci na stun? To jediné vidím já. Od začátku tu tvrdím jednu věc. Na něco se pláče a pak se oslabí jedna postava. Já to nenavrhuj, ani neschvaluji. Já prostě vždy budu stát za komplexnejším řešením, než aby se část oslabovala a jiná posilovala. A jak jsem psal, mně současné války také vadily, tak tam už nechodím, nemám na to nervy, aby do mě létaly kouzla přes půl mapy, to samé šípy a já musím ke každému běžet od dalších 10 metrů a oni zas jen ustupují. Prostě mi to vadí také, tak jsem to pro sebe vyřešil.
@ disaster1591 « stř 5:44 pm »
Celkom sranda ze sa stazuju ludia ktori tam mesiace behali so sepkami, healermi s utokmi a pod :lol: :lol:
@ Borda91 « stř 5:44 pm »
@Lejno,  Nezvykl jsi si jeste na to ze jakmile ma postava na blizko nejakou vyhodu tak se s tim musi neco udelat? Misto reseni hratelnosti te postavy to radsi vyresi jakkoliv jinak. Uz jen cekam na zvyseni dosahi kouzel BMek a muzeme se na sebe koukat ze spawnu :D
@ Lejno « stř 5:23 pm »
Mionix píše: @SamJsiLama,  Nikde netvrdím, že to zvyšuje šanci na stun kouzlem, jen píši, že mi hráči ve hře psali, že mají čím dál tím více na stun. @Lejno, Zatím hlasovali 3 členové týmu a všichni proti návrhu. Osobně v tvém návrhu vidím zas oslabení jen určité části postav.
Tak takuto odpoveď by som naozaj nečakal. Well, prajem veľa stastia všetkým (5) blizkovým postavam, aby náhodou ostatné dialkové postavy (1000-2000) neboli náááááhodou ukrátení :)
@ SamJsiLama « stř 5:03 pm »
Jn, moc lidí brečelo na ticketu, že je zabíjí lidi ve městech tak čus 😆
@ Lacius « stř 4:57 pm »
Já to sem párkrát již napsal :whistle:
@ SamJsiLama « stř 4:55 pm »
@Neves,  To ví jen vyvolení 😂😂🤦
@ Mionix « stř 4:55 pm »
@Neves,  Protože to tak majitel chce. Více o tom také nevím. :-)
@ Lacius « stř 4:52 pm »
@Neves:think: :think:
@ Neves « stř 4:28 pm »
@Mionix,  Tak inak :) prečo sa UZAVRELI ríše?
@ SamJsiLama « stř 3:52 pm »
@Neves,  Protože prostě Ekura, tady nepodropují vyvražďování okolních vesnic 😂🤦
@ sizmik « stř 3:48 pm »
@schvarz,  Tak mě teď spadl stánek, když jsem psal jednomu týpkovi....
@ Mionix « stř 3:45 pm »
@Neves,  To je proto, aby jste se mohl týden co týden ptát na to samé dokola. :lol:
@ Selema « stř 3:30 pm »
@schvarz,  jenom bejtil :D
@ schvarz « stř 3:25 pm »
Mně tržka nespadla, stánek furt stojí :D
@ caffuu « stř 3:08 pm »
To nikdo nechápe... :D
@ Neves « stř 3:00 pm »
Ahoj som tu nový môže mi niekto povedať prečo sú uzavreté ríše? ďakujem
@ Darras « stř 2:52 pm »
kolabo :D
@ Darras « stř 2:51 pm »
:x
@ Selema « stř 2:50 pm »
Tak jsem ráda že jsem neměla stánky 🤣
@ RAMHH « stř 2:49 pm »
Me spadl na ch1 sura v entu, takze asi komplet :D
@ Ade « stř 2:49 pm »
Spadla tržka a s ní i chX
@ RAMHH « stř 2:47 pm »
Ted asi spadla ekura, ne?
@ Mionix « stř 2:25 pm »
@TomasFoxx,  Já tu nejsem od toho, abych něco vymýšlel nebo inicioval. Osobně mně války lezly hodně na nervy, tak jsem je přestal chodit. ;-)
@ TomasFoxx « stř 2:19 pm »
vždyť se nato stačí podívat teď, top 40 hrdinů celkově, jen 7 lidí na blízko😂😂 a příští válku tam bude už jen 5 😂 mi neříkej že si myslíš že to je vyvážený😂
@ TomasFoxx « stř 2:17 pm »
Ale ta určitá část postav potřebuje nějaký menší oslabení omg, team nesleduje statistiky nebo co😂
@ Mionix « stř 2:11 pm »
@SamJsiLama,  Nikde netvrdím, že to zvyšuje šanci na stun kouzlem, jen píši, že mi hráči ve hře psali, že mají čím dál tím více na stun. @Lejno, Zatím hlasovali 3 členové týmu a všichni proti návrhu. Osobně v tvém návrhu vidím zas oslabení jen určité části postav.
@ TomasFoxx « stř 2:07 pm »
k těm stunům ještě, kdysi to % možná tolik nevadilo, protože ve hře nebyl takovej dmg a ten stun se dal přežít 😂 ale realně teď, když jdeš k chumlu tak tam můžeš prdnout kouzlo a jít pryč abys přežil (když jsi lucky tak stihneš i 2) 😂 jakmile prostě poblíž chumlu chytneš stun (i ten z "melee" attacku kterej trvá 2 sekundy nebo kolik) tak prostě umřeš, v těhle válkách bere většina lidí kritikem 10k -, zb maj lidi kolem 35-40k takže prakticky stačí aby tě nakliknuli 3 healeři a jsi dole😂
@ schvarz « stř 1:17 pm »
A btw extáze do keri nestojí běžně 3kkk. Za poslední měsíc jsem viděl minimálně patery, co byly 2x schop ezo nebo 2x schop příšera a stály 2.5 :D
@ Powerm « stř 1:15 pm »
schvarz píše: Nevim jako, do začátku asi dobrý, ale z výdělku hned pořiď ty extázky. Pokud chceš kerindorem vydělávat, tak si to fakt vyšperkuj.
jo díky už jsem je koupil
@ schvarz « stř 1:12 pm »
účes za 15SD je taky drobnej náklad a pomůže to hodně, atd. Je dobrý ty mobky zabíjet rychle, aby tě to bavilo, protože to pižlání je otrava
@ schvarz « stř 1:11 pm »
Nevim jako, do začátku asi dobrý, ale z výdělku hned pořiď ty extázky. Pokud chceš kerindorem vydělávat, tak si to fakt vyšperkuj.
@ Powerm « stř 12:37 pm »
no já už mám od 55 ze stare postavy :)
@ RAMHH « stř 12:35 pm »
Jak o 3kkk vic za extazky? Realne ty extazky budou tak 2x drazsi, stoji zhruba 3kkk, jine boty s takovymi taliky budou okolo 1.5kkk..
@ Powerm « stř 12:35 pm »
asi tam nechám toho heala tedy aspoň budu mit kde davat ulomky
@ Powerm « stř 12:34 pm »
no ve zbraní mám jen 10RK a když vezmu L+ na RK ? :) nechce se mi davat o 3kkk víc za extazky
@ RAMHH « stř 12:34 pm »
Ja bych treba bez heala do kerindoru nesel nikdy.. Hlavne to nic nestoji, udelas postavu s bezet na P na 70, nic tam jineho nepotrebujes.. Dokonce ho muzes i nechat v kerindoru a jen portovat pres zetony tam, kde chces dropovat.
@ schvarz « stř 12:32 pm »
Tam už na ten slow čekáš fakt dlouho.
@ schvarz « stř 12:32 pm »
S extázkami a 20RK ve zbrani a brnění toho healera nutně nepotřebuješ, ale bez těch extázek už to fakt hodně bolí.

Kdo chatuje

offline Aylia 
offline Mionix 
offline lycanpes