Nové ikonky - drobný detail

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Uživatelský avatar
strangerino
Lv.6
Lv.6
Příspěvky: 28
Registrován: čtv 24. lis 2016 11:25:06
Bydliště: Praha
Dal poděkování: 44 poděkování
Dostal poděkování: 15 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Nové ikonky - drobný detail

Příspěvek od strangerino » čtv 14. úno 2019 18:30:02

Zdravím, všiml jsem si, že se tu objevila celá série nových ikonek. Ikonky jsou velmi pěkné, ale měl bych k tomu jeden takový detail...
Jakožto člověk, který často kontroluje buff, kolik ještě zbývá času, tak mě celkem rozčiluje přeskakování ikonek.
Například pokud máte otravu, zpomalení nebo stun... Tyto ikonky se řadí před Vaše kouzla a před buffy, tudíž pokud ikonka zmizí, tak ikonka buffu se posune na původní pozici ikonky, která zmizela a tím pádem člověk musí změnit i polohu myši, aby zobrazil zbývající čas a ono když máte stun, zpomalení, otrávení nebo zapálení, tak to skáče opravdu hodně, protože tato omezení nemají dlouhé trvání a většinou to pouze přeskakuje z místa na místo. O to víc ve swampu, kde je člověk velmi často ve stunu nebo má otravu.

Upravil bych tedy pouze jejich pozici a tyto ikonky bych řadil vždy na konec seznamu ikonek. Všechna kouzla aura, zuření, buffy, apod, tak to vše by jim předcházelo. Nedocházelo by tedy k přeskakování prioritnějších ikonek.

Uživatelský avatar
L0GAN
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 110
Registrován: ned 12. úno 2017 13:21:24
Dal poděkování: 109 poděkování
Dostal poděkování: 129 poděkování

Re: Nové ikonky - drobný detail

Příspěvek od L0GAN » čtv 14. úno 2019 18:40:52

dobry napad :up: taky bych to takto upravil
WarDogs member

Uživatelský avatar
Saggitarius
Game Administrator
Game Administrator
Příspěvky: 1146
Registrován: sob 01. kvě 2010 14:53:16
Dal poděkování: 8 poděkování
Dostal poděkování: 2822 poděkování

Re: Nové ikonky - drobný detail

Příspěvek od Saggitarius » čtv 14. úno 2019 19:28:46

Děkujeme za odezvu,
je v plánu provést vylepšený systém řazení, aby fungoval lépe.
Tedy nejkratší efekty (povětšinou debufy) budou na konci a nebude tak docházet k danému problému.
[GA]Saggi
Ekura tým

Pokud máte nějaký problém, kontaktujte nás na http://www.ekura.cz/herni_ucet/support

Uživatelský avatar
strangerino
Lv.6
Lv.6
Příspěvky: 28
Registrován: čtv 24. lis 2016 11:25:06
Bydliště: Praha
Dal poděkování: 44 poděkování
Dostal poděkování: 15 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Nové ikonky - drobný detail

Příspěvek od strangerino » čtv 14. úno 2019 19:36:50

Tak to moc rád slyším! :-)

E: ještě bych k celé věci rád dodal, že mi ve stávajícím systému chybí viditelnost aktivních elixírů. Po nějaké chvilce musím většinu z nich proklikat, abych zjistil jestli jsou aktivní nebo je nutné je aktivovat. Takže by bylo dobré zaměřit se v budoucnu i na tohle.
Ideálně ve formátu - Jméno elixírů (zbývající čas).

brezzina
Lv.3
Lv.3
Příspěvky: 10
Registrován: stř 16. úno 2011 18:52:10
Dal poděkování: 2 poděkování
Dostal poděkování: 5 poděkování

Re: Nové ikonky - drobný detail

Příspěvek od brezzina » pát 15. úno 2019 3:17:52

strangerino píše: čtv 14. úno 2019 19:36:50 Tak to moc rád slyším! :-)

E: ještě bych k celé věci rád dodal, že mi ve stávajícím systému chybí viditelnost aktivních elixírů. Po nějaké chvilce musím většinu z nich proklikat, abych zjistil jestli jsou aktivní nebo je nutné je aktivovat. Takže by bylo dobré zaměřit se v budoucnu i na tohle.
Ideálně ve formátu - Jméno elixírů (zbývající čas).

Na toto téma jsem dokonce zakládal i návrh vč. ankety. Docela mě mrzí že i při pozitivním ohlasu se na to při teto změně nemyslelo...

PREDATOR
Lv.2
Lv.2
Příspěvky: 6
Registrován: pát 15. úno 2019 5:13:39
Dostal poděkování: 2 poděkování

Re: Nové ikonky - drobný detail

Příspěvek od PREDATOR » pát 15. úno 2019 5:40:56

Ahoj ,chtěl jsem se jen zeptat zda ikonky na kouzla nemohou třeba 20 sec. před koncem pomalu problikávat.
Upozornilo by to tak případně na další nutnost bufu nebo i u koně když je už na umření :D .
Hlavně aby to blikání nebylo šílené a nevadilo ve hře. Standardní ikonky sběr yangů a rozšíření skladu bych odebral, to pozná každý a je to součástí hry. Naopak bych přidal jen při vstupu na časově omezené lokace kontrolku :D ,
ktrá by svítila třeba 5 min před vykopnutím /swamp/.
Naposledy upravil(a) PREDATOR dne pát 15. úno 2019 6:23:46, celkem upraveno 1 x.

Cupra
Lv.5
Lv.5
Příspěvky: 20
Registrován: úte 09. led 2018 10:30:44
Dal poděkování: 2 poděkování
Dostal poděkování: 10 poděkování

Re: Nové ikonky - drobný detail

Příspěvek od Cupra » pát 15. úno 2019 6:21:34

PREDATOR píše: pát 15. úno 2019 5:40:56 Ahoj ,chtěl jsem se jen zeptat zda ikonky na kouzla nemohou třeba 20 sec. před koncem pomalu problikávat.
Upozornilo by to tak případně na další nutnost bufu nebo i u koně když je už na umření :D .
Hlavně aby to blikání nebylo šílené a nevadilo ve hře :x
Nebo rovnou vedle kováře udělat veterinu, aby koně chodili na prohlídky.
Nebo aby se elixíry naklikávaly automaticky.
Nebo SMS by nám mohly chodit, aby jsme si dali buffy.



Nechal bych to jak to je... :whistle:
Rok 2010 - Rok , kdy jsme opustili reálný svět :D !!EKURA!!

- Komodorr -

Uživatelský avatar
White
Lv.13
Lv.13
Příspěvky: 97
Registrován: stř 01. dub 2015 19:43:06
Dal poděkování: 11 poděkování
Dostal poděkování: 29 poděkování

Re: Nové ikonky - drobný detail

Příspěvek od White » pát 15. úno 2019 6:22:32

Byl bych rad, kdyby byla moznost pridat Kerindorska osviceni, treba ve forme jedne kolonky, po najeti by se nam zobrazily aktivni osviceni a jejich cas.
Jinak ikonky supr.
Toxicita je na místě

Ve hře jednou měsíčně : ScoperKeri, Carto

PREDATOR
Lv.2
Lv.2
Příspěvky: 6
Registrován: pát 15. úno 2019 5:13:39
Dostal poděkování: 2 poděkování

Re: Nové ikonky - drobný detail

Příspěvek od PREDATOR » pát 15. úno 2019 7:55:01

No veterina je fajn nápad ,ale asi do jiné hry. A nechávat vše jak to je - tak lidstvo stále jí kořínky a Ekura expí do 100levlu.
Ono něco vymyslet je náročnější než hanit:-)

Cupra
Lv.5
Lv.5
Příspěvky: 20
Registrován: úte 09. led 2018 10:30:44
Dal poděkování: 2 poděkování
Dostal poděkování: 10 poděkování

Re: Nové ikonky - drobný detail

Příspěvek od Cupra » pát 15. úno 2019 8:05:56

Ono bude asi spíš vymyslet a vymyslet.
Přijde mi to spíš jako lenost se podívat kdy ty buffy končí, nebo kolik mam % než mi umře kůň, jelikož nakrmit ho 1 pořádně za 3 neděle je asi nadlidský výkon, nebo když vidím že mám v červeném okně zkrocené zvíře, že asi už hodí kramle, tak ho jít zkrotit znova.

Ikony jsou pěkný, když budou poskládaný taky super, ale aby to ještě upozorňovalo jak na cvičený opice, tak to soráč to mě nebere.
Rok 2010 - Rok , kdy jsme opustili reálný svět :D !!EKURA!!

- Komodorr -

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ noxforko « čtv 12:03 pm »
díkec, nechtělo se mi kvůli toho dělat dropa
@ tasik1 « čtv 12:02 pm »
ano padají
@ noxforko « čtv 12:00 pm »
hoj padnou karmy na lv 145 ve swampu?
@ KerkyzAfterky « čtv 12:03 am »
Nonepovideeej píše: @KerkyzAfterky,  Velikonoční event začne pravděpodobně až v pondělí, jelikož sv. Patrik končí až v neděli
To se mi moc nezdá, když je v pátek veký pátek :D ale nechame se překvapit
@ Nonepovideeej « stř 10:14 pm »
@KerkyzAfterky,  Velikonoční event začne pravděpodobně až v pondělí, jelikož sv. Patrik končí až v neděli
@ KerkyzAfterky « stř 10:06 pm »
Krasny večer přeji. Když se přesunula udržba na pátek, můžeme očekavat ty velikonoce až v pátek, nebo to pro nás máte nachystane už na zítřek? :)
@ Relly « stř 11:32 am »
@Hakan,  Tak lidi se už asi naučili, ze ranní arény ve všední dny nema smysl zkoušet.
@ Hakan « stř 9:58 am »
20s před zahájením arény, docela nápor https://ctrlv.cz/wile
@ FugasBoss « ned 9:48 am »
nefunguje přihlášení na web hry
@ Mionix « ned 9:45 am »
@RAMHH:-) nemáte zač, jak jsem koupil, tak jsem předal. :-)
@ RAMHH « ned 9:42 am »
@Mionix,  Díky za vysvětlení. Já myslel, že to bude systém podobný válkám, tudíž by blokoval vstup po celou dobu invaze, když už tam vstoupil za jinou říši. Tomuto se dá vyhnout relogem, takže s tím takový problém nemám, nakonec.
@ Mionix « ned 8:43 am »
@RAMHH,  "mnu nesmí mít lognuté dvě říše naráz je tam právě systém, aby nemohli farmit cb sami na sobě takže poud měl lognuto jedno co vstoupilo do invaze, enchal to lognuté a naportil si do invaze jinou říši, tak ho to koplo do vězení kdyby to odhlásil mohl by"
@ RAMHH « sob 8:38 pm »
Je v invazi nějaký systém, co dá hráče, který si jde za prohranou říši spawnout špióna vítězné říše, do vězení? Protože jestli opravdu ano, tak to je snad ještě větší nesmysl, než tlačit lidi do "PvP" akce na čtení spellů dropem z mobek..
@ Beauty « čtv 8:54 am »
Děkuju
@ Saggitarius « čtv 8:53 am »
9:00 až cca 9:20 (dnes jen ladění změn v eventu a pár drobností)
@ Beauty « čtv 8:36 am »
Od-do je údržba, prosím?
@ Takashiro « ned 11:58 pm »
Takashiro píše: jak sa zbavim toho maleho vaku z inventara bol som nabrať tu vodu prešiel som bludište a nič,
tak bolo treba prvy krat urobit ten quest aby som sa zbavil toho vaku, az potom tam dalo tu moznost
@ Relly « ned 8:47 pm »
@TheDobbyk,  Když z těch všech adminů jsou aktivní tak 1-2, tak ano. Počkáš si. Taky nechápu, že se tu platí GMka (SDčkama) za nic, ale prostě ekura.
@ Takashiro « ned 4:49 pm »
jak sa zbavim toho maleho vaku z inventara bol som nabrať tu vodu prešiel som bludište a nič,
@ TheDobbyk « ned 2:31 pm »
Ahoj, je možne že se reši jeden prípad už vic jak mnesic.. A na ticket sem nedostal odpoveď. Pripad je natolik rozsahly ze bylo poskodzenych vice lidi.. Ale nic se s tim nedela a ja mam vse pozastavene...
@ Clusive « pát 6:56 pm »
ShienZhao píše: Zdravím. Chci se zeptat, jestli se nepřemýšlelo o změně barev při eventovych kloboucich. Né každému se hodí zelená barva, když je v dnešní době možné obarvit zbraň a brnění. Jasný nemusím to kupovat a nosit, ale změna by byla fajn a dokázal bych si poté představit ze lidi budou více kupovat klobouky a nosit je, ještě když jsou na 60 dni. Dokázal bych si představit pomoci barvy nebo něčeho klobouk obarvit, ale asi je sci-fi ze? :kekw:
Nápad to není špatný, ale to už by nebyla v tom případě barva spojená s tímto eventem (zelená).
@ Davisss « pát 3:11 pm »
Ahoj, kde dropnu věci na palici na hady prosím? Díky
@ RAMHH « čtv 11:00 pm »
@gagefranjo,  Ja bych spise uvital slibene levelovani schopnosti na P1+ bez zabijeni niceho, protoze jako PvM hrac jsem jen koristi pri invazi :D A nebo alespon neslibeny revisit nesmyslnych spellu u daggera a mentala :)
@ gagefranjo « čtv 8:08 pm »
Když jsme u těch barev, kdy se plánuje přidat barvení na zbraně mimo chitinky. Jestli se nepletu, tak to víc jak před rokem bylo slibeno k barvám chitin zbraní
@ ShienZhao « čtv 8:00 pm »
Zdravím. Chci se zeptat, jestli se nepřemýšlelo o změně barev při eventovych kloboucich. Né každému se hodí zelená barva, když je v dnešní době možné obarvit zbraň a brnění. Jasný nemusím to kupovat a nosit, ale změna by byla fajn a dokázal bych si poté představit ze lidi budou více kupovat klobouky a nosit je, ještě když jsou na 60 dni. Dokázal bych si představit pomoci barvy nebo něčeho klobouk obarvit, ale asi je sci-fi ze? :kekw:
@ qSTRoNgMANp « čtv 9:38 am »
Pokud ti nepujde Wine, tak to ani neřeš. Taky mě zaskočil Microsoft s rozhodnutím ukončení podpory Win 10, kde osobně Win 11 mi nefunguje, tak jak já potřebuji a je spíše user friendly, ale už ne programator friendly. :D Síťová nastavení jsem si musel udělal na zástupce na plochu, celkově je to pro mě krok zpět.
@ Mionix « stř 6:03 pm »
@schvarz:up: hlavně z nás to nikdo neovládá, nemá, tak že i případná podpora by byla nulová.
@ schvarz « úte 10:17 pm »
Na jako vážně, podle průzkumu Steamu tvoří uživatelé Linuxu (jako hlavního OS) zhruba 2% celkové populace. Přepsat 20 let starou CPP aplikaci, aby podporovala UNIXové operační systémy, je absurdně náročné. A finanční zisk by z tohonejspíš žádný nebyl, takže by to víceméně byla práce vniveč. Kdyby se to psalo odznovu, tak by to dávalo smysl, ale takhle ne.
@ schvarz « úte 10:15 pm »
Vote: rename na Dutohlav
@ Mionix « úte 5:12 pm »
@Skullhlav,  Win 10 bude fungovat i dál. Ne neuvažujeme, nikdo z nás Linux nemá a ani ho neovládá.
@ TomasFoxx « úte 4:18 pm »
@Skullhlav,  si myslíš že po tom co si tu furt předváděl se s tebou někdo bude bavit, protože ses vrátil po delší době? :D :D mazej a už nepiš
@ Skullhlav « úte 3:48 pm »
xxx
@ Suko201 « pon 12:36 am »
MoravskyPepin píše: Ona je nová karma P1+?
jo, já už mám P9, ale je to hardcore na další levely
@ MoravskyPepin « ned 9:33 pm »
Ona je nová karma P1+?
@ Cunter « ned 7:47 pm »
Kategória Všichni samozrejme, pekne by to ukázalo koľko hráčov robí generácie a atď
@ Cunter « ned 7:45 pm »
Taka otázočka nechcete do štatistik, kde je rebríček zakomponovať hráčov aj podľa generacii ? lebo takto je to tam stale len podľa levelov ....
@ MoCKeR « ned 1:46 pm »
Aby si sa mohol sťažovať jak sa ti zle nerdi 0 bez se vyvetrat valec
@ Lejno « ned 11:10 am »
Je nejaké vysvetlenie, prečo sa na mole napr na CH3 spawnu 3 skupinky na jednej strane a až po 10 sekundách 3 skupinky na strane druhej a napr na CH2 sa všetkých 6 spawne naraz ? Dakujem
@ Skullhlav « ned 10:19 am »
Zdravím, dlouhé době. Nevím kolik lidí tady má starý počítač a jelikož příští rok na podzim bude ukončena podpora win 10 . Neuvažovalo vedení zajistit fungování na Linuxu?
@ schvarz « pát 6:26 pm »
.
@ schvarz « čtv 5:21 pm »
Já to hlásám roky, ničím se netajím. Za mě je po 14 letech serveru (11+ let karmy) na místě výrazně zkrátit dobu, kterou trvá tyhle "starší" věci dokončit. Tzn biolog (komplet) a karma. Takže budu fandit jakékoliv změně tímhle směrem.
@ Saggitarius « čtv 10:31 am »
Suko201 píše:
schvarz píše: @Suko201,  Hlasování ještě ani neskončilo, návrh zatím neprošel a pamatuj na to, že v současné době ranky 1-M1 by stále vyžadovaly 6h odevzdávání.
však kamo karma 1-M1 je nejvíc easy, když to děláš 2x denně máš to docela za krátkou dobu, nemůžou zas udělat vše snadnější. Ten návrh je perfektní, už tak ty vyšší karmy budou na kratší dobu, takže za mě je tato možnost top.
Můžeme, ale nemusíme.
@ Suko201 « čtv 10:29 am »
schvarz píše: @Suko201,  Hlasování ještě ani neskončilo, návrh zatím neprošel a pamatuj na to, že v současné době ranky 1-M1 by stále vyžadovaly 6h odevzdávání.
však kamo karma 1-M1 je nejvíc easy, když to děláš 2x denně máš to docela za krátkou dobu, nemůžou zas udělat vše snadnější. Ten návrh je perfektní, už tak ty vyšší karmy budou na kratší dobu, takže za mě je tato možnost top.
@ Saggitarius « čtv 10:24 am »
Ano, je to tam tak napsáno. Máme samozřejmě i další verze :D Viz tabulka kde se jedná o verzi A. Ale je to o diskuzi.
@ schvarz « čtv 3:01 am »
@Suko201,  Hlasování ještě ani neskončilo, návrh zatím neprošel a pamatuj na to, že v současné době ranky 1-M1 by stále vyžadovaly 6h odevzdávání.
@ Suko201 « stř 10:37 am »
Ten návrh je opravdu luxus. Hodně lidí si nemůže dovolit se přihlašovat každých 6h a díky tomu se karma dělala v roky, teď se to zlepší.. Opravdu skvělý nápad, děkujeme :-) Kdy by tento update cca vyšel?
@ Bisky « stř 9:26 am »
Prosím o hlasování v tomto návrhu. :inlove: viewtopic.php?f=59&t=124514
@ schvarz « úte 4:35 am »
Takashiro má pravdu, Ústav pro jazyk český uvádí "perfekcionista" jako jedinou správnou variantu. https://prirucka.ujc.cas.cz/?slovo=perfekcionista
@ Takashiro « pon 8:24 pm »
Máte zle napísane slovíčko u Makamita, píše sa to perfekcionista nie perfekcionalista :D
@ TomasFoxx « ned 3:24 pm »
hehe
@ TomasFoxx « ned 3:24 pm »
@RAMHH,  jejich problem, maj spolupracovat a chodit do válek
@ RAMHH « ned 12:43 pm »
@TomasFoxx,  Válka bez spawnů by byla hodně velká pecka, zvláště v té válce v létě, ve které tam za říši jdou 4 lidé.. :D
@ qSTRoNgMANp « ned 12:07 pm »
@Mionix,  Pat a Mat moves.
@ TomasFoxx « ned 11:13 am »
Já nad tím přemýšlel už ten první den a prostě jediný logický vysvětlení těch nerfů co zatím proběhly pro mě je to, že se saggi asi chystá prostě zrušit spawny ve válkách (takže války bez bufferů na spawnech) :D Proto taky takhle nerfuje průniky, proto do karmy přidává "požehnání", proto healnutí zruška.
@ Mionix « ned 11:10 am »
V pohodě. :-)
@ TomasFoxx « ned 11:10 am »
Rád bych no, bohužel asi není koho se zeptat, proto taky prudim tady tebe :D za což sorry, někde to ventilovat musim :D :D
@ Mionix « ned 11:09 am »
@TomasFoxx,  hele tak to musíš položit dotaz jinde. :-D Já PvP nedělám a ani se do nějakých změn nemontuji. Já nejsem kreativec.
@ TomasFoxx « ned 11:07 am »
@Mionix,  no to my všichni chápeme, že to byl záměr, nám jen nedochází, PROČ to byl záměr :D proč se ubírá dmg postavám, který jsou v těch válkách slabší :D
@ Mionix « ned 10:49 am »
@Lejno,  Ale snížení průniku ve válkách byl záměr, pro všechny. A jedno, zda má 9x prům, nebo výbavu jako Foxx.
@ Lejno « ned 10:40 am »
Doslova ti napisal, čo to znížilo a ako to ovplyvnilo ninje alebo aurakov, ktorí to hrali normálne na spelly 🤦

Who is chatting

offline Clusive 
offline Mionix 
offline Valkaryan 
offline hg003 
offline nobody1