Průniky

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Odpovědět
Uživatelský avatar
SamJsiLama
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 104
Registrován: stř 03. dub 2019 9:20:35
Poděkoval: 57×
Má poděkování: 61×

Re: Průniky

Příspěvek od SamJsiLama » pát 05. dub 2019 16:39:10

Lycane ty fakt neumíš nic jiného než jen řvát a řvát. Už mi to přijde celkem směšné. Docela jasně jsem vysvětlil, co na to platí, i když dmg nezmění. Je celkem možný, že tě trefí 10 šípů, protože je to jen šance na vyhnutí. Takže se může stát, jakože stane, že tě trefí 5 šípů, pak 3 ne, pak 1 ano, pak zase 2 ne atp., nevím proč by se to mělo ze hry odstranit jen proto, že se to začalo používat a tobě to vadí. Taky můžu říct, že mi vadí když mě začne sekat bmko, které má jen kouzla na dálku. Necháme mu sebrat meč, nebo mu dáme nějaké omezení na to? Hmm? Přemýšlej.

A jinak jsou mi celkem jedno nějaké války. Beru je tak, jak jsou ať si každý hraje jak chce a podle svého nejlepšího mínění a cítění. Okej, mřenky byly na nic, to jsem protestoval také, ale to jen z důvodu zneviditelnění dané postavy, když bojuješ člověk na člověka, nevidím asi problém. Každý chce svojí říší nejakym způsobem asi podpořit. 😉
Obrázek Georgiew Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Mysterious
75k+
Full
P
P
P

Hakan
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 320
Registrován: sob 26. čer 2010 21:41:01
Poděkoval:
Má poděkování: 265×

Re: Průniky

Příspěvek od Hakan » pát 05. dub 2019 17:31:35

obětovat náramek na DMG vyměnit za náhrdelník proti průmce, obětovat 3,5k HP v ebenech vyměnit za dračí :up: :sheriff:
Když se zlo a tyranie stane zákonem, odpor je povinnost!!

LycousOriginal
Zakladatel tématu
Lv. 11
Lv. 11
Příspěvky: 75
Registrován: sob 21. črc 2018 5:50:35
Poděkoval:
Má poděkování: 39×

Re: Průniky

Příspěvek od LycousOriginal » pát 05. dub 2019 18:18:01

SamJsiLama píše:
pát 05. dub 2019 16:39:10
Lycane ty fakt neumíš nic jiného než jen řvát a řvát. Už mi to přijde celkem směšné. Docela jasně jsem vysvětlil, co na to platí, i když dmg nezmění. Je celkem možný, že tě trefí 10 šípů, protože je to jen šance na vyhnutí. Takže se může stát, jakože stane, že tě trefí 5 šípů, pak 3 ne, pak 1 ano, pak zase 2 ne atp., nevím proč by se to mělo ze hry odstranit jen proto, že se to začalo používat a tobě to vadí. Taky můžu říct, že mi vadí když mě začne sekat bmko, které má jen kouzla na dálku. Necháme mu sebrat meč, nebo mu dáme nějaké omezení na to? Hmm? Přemýšlej.

A jinak jsou mi celkem jedno nějaké války. Beru je tak, jak jsou ať si každý hraje jak chce a podle svého nejlepšího mínění a cítění. Okej, mřenky byly na nic, to jsem protestoval také, ale to jen z důvodu zneviditelnění dané postavy, když bojuješ člověk na člověka, nevidím asi problém. Každý chce svojí říší nejakym způsobem asi podpořit. 😉

Kdo tady píše o odstranění, tady se jasně píše o tom, aby na to začaly fungovat obrany. No ty se můžeš jedině modlit, že nikdy nic takovýho nepřijde, jak ano, tak jsi skončil... To vím, já řvu? Ty se snažíš obhájit průniky, které využíváš, já to chci utlumit, protože je to shit, to jak to bere, nestáhneš to ničím, jedině jak psal haki a to je prostě špatně. Musí to dostat reword, hold si pak budete muset hrát se schopkama, nebo z průnikama na které se snad přidají obrany "šíp". To vše ukáže čas, plně chápu, že ti to vadí, když to používáš, však si pamatuju naše šarvátky kdysi v modré, vzal si na mě schopky (to jsem měl ještě 54 šíp) dal si 2k možná 3k bez kritu, tak jsi si přehodil na průniky zrušil mě z wpčka a jel si na průniky z luku, plně tě chápu, prostě bez nich nedáš solidní dmg, ale tak využíváš toho, čeho dříve využívali lidi, když tu nebyly obrany na zruška, a taky se prý obhajovali, že na to jde obrana, ale nakonec to změnit museli, protože nikdo by si nedodrbal pvpčko, kvůli chybě ve hře.

/warn za vulgarity
Mionix

Uživatelský avatar
SamJsiLama
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 104
Registrován: stř 03. dub 2019 9:20:35
Poděkoval: 57×
Má poděkování: 61×

Re: Průniky

Příspěvek od SamJsiLama » pát 05. dub 2019 18:53:25

Spoiler:
LycousOriginal píše:
pát 05. dub 2019 18:18:01
SamJsiLama píše:
pát 05. dub 2019 16:39:10
Lycane ty fakt neumíš nic jiného než jen řvát a řvát. Už mi to přijde celkem směšné. Docela jasně jsem vysvětlil, co na to platí, i když dmg nezmění. Je celkem možný, že tě trefí 10 šípů, protože je to jen šance na vyhnutí. Takže se může stát, jakože stane, že tě trefí 5 šípů, pak 3 ne, pak 1 ano, pak zase 2 ne atp., nevím proč by se to mělo ze hry odstranit jen proto, že se to začalo používat a tobě to vadí. Taky můžu říct, že mi vadí když mě začne sekat bmko, které má jen kouzla na dálku. Necháme mu sebrat meč, nebo mu dáme nějaké omezení na to? Hmm? Přemýšlej.

A jinak jsou mi celkem jedno nějaké války. Beru je tak, jak jsou ať si každý hraje jak chce a podle svého nejlepšího mínění a cítění. Okej, mřenky byly na nic, to jsem protestoval také, ale to jen z důvodu zneviditelnění dané postavy, když bojuješ člověk na člověka, nevidím asi problém. Každý chce svojí říší nejakym způsobem asi podpořit. 😉

Kdo tady píše o odstranění, tady se jasně píše o tom, aby na to začaly fungovat obrany. No ty se můžeš jedině modlit, že nikdy nic takovýho nepřijde, jak ano, tak jsi skončil... To vím, já řvu? Ty se snažíš obhájit průniky, které využíváš, já to chci utlumit, protože je to shit, to jak to bere, nestáhneš to ničím, jedině jak psal haki a to je prostě špatně. Musí to dostat reword, hold si pak budete muset hrát se schopkama, nebo z průnikama na které se snad přidají obrany "šíp". To vše ukáže čas, plně chápu, že ti to vadí, když to používáš, však si pamatuju naše šarvátky kdysi v modré, vzal si na mě schopky (to jsem měl ještě 54 šíp) dal si 2k možná 3k bez kritu, tak jsi si přehodil na průniky zrušil mě z wpčka a jel si na průniky z luku, plně tě chápu, prostě bez nich nedáš solidní dmg, ale tak využíváš toho, čeho dříve využívali lidi, když tu nebyly obrany na zruška, a taky se prý obhajovali, že na to jde obrana, ale nakonec to změnit museli, protože nikdo by si nedodrbal pvpčko, kvůli chybě ve hře.
Dobře, nejsou na to obrany? K čemu tedy je brnění průmky, dračí naušnice, dál tam máš ty věci na vyhnutí šípu, celkem dost účinný v kombinaci s odolností na průmku. Obrany jsou, tak stáhni útok, vezmi si věci, které ti stáhnou demage lukem a uvidíš sám, co pro tebe bude lepší :-) nebo si to prostě zkombinuj, od každého něco. A pokud teda tvrdíš, že neumím dávat schopky, tak mi vysvětli ty 4 krále za sebou teď a dalších 14 králů předtím.
Jinak i za georga se dají dát slušné cb na kouzla ty 2k
https://youtu.be/ccxC2-TKWnM
Obrázek Georgiew Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Mysterious
75k+
Full
P
P
P

Uživatelský avatar
NemasZac
Lv.7
Lv.7
Příspěvky: 30
Registrován: čtv 26. úno 2015 18:36:56
Poděkoval: 39×
Má poděkování: 32×

Re: Průniky

Příspěvek od NemasZac » pát 05. dub 2019 20:50:09

Obrana na šíp snižuje dmg šípů skillem i hitem a odvrátit tělesný útok neznamená vyhnutí šípů, fakt mě překvapuje, jak dlouho musí někteří hrát, aby pochopili základní pojmy

Uživatelský avatar
qSTRoNgMANp
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 600
Registrován: ned 17. bře 2013 21:02:18
Poděkoval: 316×
Má poděkování: 226×
Kontaktovat uživatele:

Re: Průniky

Příspěvek od qSTRoNgMANp » pát 05. dub 2019 21:20:46

Já fakt nechápu proč zminuje odvrátit telesny utok. :D však to je jasne, že to na sipy nefunguje ... :D
ObrázekqSTRoNgMANpObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
155k+ min 145 LVL
Jinno
Aura
FULL
P/G6/
G6/G6
P
G3
Obrázek
18
2 6/25
Obrázek

Uživatelský avatar
Dell
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 239
Registrován: pon 31. říj 2011 18:02:36
Bydliště: SVK
Poděkoval:
Má poděkování: 213×

Re: Průniky

Příspěvek od Dell » pát 05. dub 2019 23:06:03

Někdy v roce 2013-2014 dostali chary na blízko poprvé ránu. Pak se snížila obrana kosti na 20% co ubralo opět na výdrži nikoli všech stejně ...ale hlavně charum co byli nuceni jít do přímého boje. Lidi začali hledat lehčí variantu a to dálkové postavy...50% lidí co hráli pravidelně za postavy na blízko (War, ninja) přešlo na šamany, archery a samozřejmě BM.

Definitivní tečka byl královský systém, kde hodnota CB udělala z válek hlavní důvod proč tam chodit. A i ten zbytek charu na blízko přešlo do lehčí cesty a to dělat dálkově chary i když je třeba ani nebavilo za ty postavy hrát (víme jak je to s přidělováním CB za zabití).

To byl pro mě konec vycházek do war protože pojem WAR RÍŠÍ se změnil na běhání, utíkání a lovení CB jednotlivců. A bohužel postava na blízko už delší dobu nemá ve war co dělat. Nevyváženost útoků, obran při stylech bojů všech postav dlouhodobě zvýhodňuje dálkové postavy.

O téhle situaci jsem psal už v roce 2013. Kdo chce si to najde. V dobách když jsem chodil do war já (před královským systémem) byli tihle rádoby "králové a bojovníci o CB nikoli o výsledek říše" spíš na spodních příčkách v umístění a nebo ani nebyli a neuvěříte 90% z nich hrálo za postavy na blízko.
Snad se tu ještě dožiju změny v podpoře charu na blízko jako je Aura, Dagger, WP.

Jak kdysi WP se zruškem. Kdo chtěl CB udělal WP. Pak změna v přidělování CB za zabití. Změna počtu CB podle Lvl kde v roce XY pan SCRIPT psal že rozdíl mezi lvl 145 a 150 je jen dočasný a změní se to, tak si uděláme jen lvl 145. Po 4-5 letech gratulace. No a momentálně jsou to dýkolukaři jak kdysi. Jenomže tehdy hráli postavy na blízko a tyhle individua jsme si věděli uhlídat a byla to lovná zvěř. Bohužel teď po všech těch "GO dálkových updatech" nemá tohle kdo dělat a dýkolukař nebude lovit dýkolukaře, stejně tak jako healer healera. Protože z toho žádne CB.

Nejlepší jak bojovat s nevyváženosti hry je tuhle nevyváženost využívat nebo ignorovat a prostě se toho neúčastnit a mít klidné hraní :up:

Uživatelský avatar
qSTRoNgMANp
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 600
Registrován: ned 17. bře 2013 21:02:18
Poděkoval: 316×
Má poděkování: 226×
Kontaktovat uživatele:

Re: Průniky

Příspěvek od qSTRoNgMANp » pát 05. dub 2019 23:11:02

Dell píše:
pát 05. dub 2019 23:06:03
Někdy v roce 2013-2014 dostali chary na blízko poprvé ránu. Pak se snížila obrana kosti na 20% co ubralo opět na výdrži nikoli všech stejně ...ale hlavně charum co byli nuceni jít do přímého boje. Lidi začali hledat lehčí variantu a to dálkové postavy...50% lidí co hráli pravidelně za postavy na blízko (War, ninja) přešlo na šamany, archery a samozřejmě BM.

Definitivní tečka byl královský systém, kde hodnota CB udělala z válek hlavní důvod proč tam chodit. A i ten zbytek charu na blízko přešlo do lehčí cesty a to dělat dálkově chary i když je třeba ani nebavilo za ty postavy hrát (víme jak je to s přidělováním CB za zabití).

To byl pro mě konec vycházek do war protože pojem WAR RÍŠÍ se změnil na běhání, utíkání a lovení CB jednotlivců. A bohužel postava na blízko už delší dobu nemá ve war co dělat. Nevyváženost útoků, obran při stylech bojů všech postav dlouhodobě zvýhodňuje dálkové postavy.

O téhle situaci jsem psal už v roce 2013. Kdo chce si to najde. V dobách když jsem chodil do war já (před královským systémem) byli tihle rádoby "králové a bojovníci o CB nikoli o výsledek říše" spíš na spodních příčkách v umístění a nebo ani nebyli a neuvěříte 90% z nich hrálo za postavy na blízko.
Snad se tu ještě dožiju změny v podpoře charu na blízko jako je Aura, Dagger, WP.

Jak kdysi WP se zruškem. Kdo chtěl CB udělal WP. Pak změna v přidělování CB za zabití. Změna počtu CB podle Lvl kde v roce XY pan SCRIPT psal že rozdíl mezi lvl 145 a 150 je jen dočasný a změní se to, tak si uděláme jen lvl 145. Po 4-5 letech gratulace. No a momentálně jsou to dýkolukaři jak kdysi. Jenomže tehdy hráli postavy na blízko a tyhle individua jsme si věděli uhlídat a byla to lovná zvěř. Bohužel teď po všech těch "GO dálkových updatech" nemá tohle kdo dělat a dýkolukař nebude lovit dýkolukaře, stejně tak jako healer healera. Protože z toho žádne CB.

Nejlepší jak bojovat s nevyváženosti hry je tuhle nevyváženost využívat nebo ignorovat a prostě se toho neúčastnit a mít klidné hraní :up:
Koenčně to někdo sepsal do smysluplné podoby, co jsem chtěl říct já. Děkuji !
ObrázekqSTRoNgMANpObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
155k+ min 145 LVL
Jinno
Aura
FULL
P/G6/
G6/G6
P
G3
Obrázek
18
2 6/25
Obrázek

Hakan
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 320
Registrován: sob 26. čer 2010 21:41:01
Poděkoval:
Má poděkování: 265×

Re: Průniky

Příspěvek od Hakan » sob 06. dub 2019 0:38:22

Myslím, že podpory blízkových charů se nedočkáš, to by zase dálkové kterých je tu momentálně 10x více by si stěžovali a v převaze by uspěli. Pár let zpět tu s lukem běhal Neos, Mansari a občas Tomek ale jelikož po nich neustále chodili auráci a daggerové tak je to za pár válek přestalo bavit a protože byli neustále taháni a už nedávali tolik CB.
Hezky popořadě.

Války byly vyrovnané co se týká charakterů tak i jejich zaměření. Pak přišly do hry talismany. Hráči hrající za WP zjistili, že najednou berou zruškem nějak hodně i přes veškeré obrany. Tak jich začalo přibývat. Z méhlo pohledu byl otravný jen ten počet WP se zruškem, dmg byl až druhý neboť pořádné DMG na zruško měli jen ti, co od počátku za to WP hráli. Tahle éra trvala tak 3-4 měsíce tuším, a psala se druhá půlka roku 2012.
Krátce po příchodu HG, kdy se prvním WP hráčům podařilo získat trnové meče s vyšší + se najednou rozhodlo, že zrušit kouzlo bere moc a tak se zavedly obrany. Výsledek - postupné ubývání WP surů až do dnešního dne, kdy jich tam je když dobře tak 5. Těchto 5 odvážlivců si dohromady odnese asi polovinu CB co má nejlepší hráč ve válce, přitom udělali daleko větší práci.

Další rána nejen pro WP ale celkově blízkové chary byla změna kostí na obranu schopek. Na jednu stranu se zvyšoval útok ve zbraních ale snižovala se obrana. To vedlo k tomu že, daggerové, WP, auráci, kteří tvořili po mapách hloučky ve které se tváři v tvář setkali na blízko bojovníci všech 3 říši a po minutovém boji vzešla jedna říše vítězně a postupovala dále, začali ubývat, a dělat si postavy na dálkový boj. V dnešní době auráků a ninjů s dýkama napočítáme tak maximálně 10 když se zadaří.
Tady se začali objevovat poprvé dýkolukaři, ale jen pár a za chvíli je to přestalo bavit, protože stále ještě do war chodil celkem obstojný počet hráčů s postavama na blízko.

Další změna tentokrát pro příděl CB a opět se dotknul hlavně postav, které chodili do chumlů a to, že za sekání a "doražení" již mrtvého nepřítele se přičtou CB tomu, kdo dal poslední jeho HP nikoli dorážecí ránu (kdo si pamatuje ví jak to myslím). Tudíž se opět raději hráči schovali za dálkvé postavy, které kouzlí neustále a tudíž mají daleko větší šanci na tu poslední ránu, neboť kouzla u těchto postav, z vyjímkou archera, se nabíjí opravdu rychle.
Další taková nepříjemná věc byl královský systém. Ať už zvolení krále dle CB, tak tréninkové sloupy

No a jeden z posledních úderů pro blízkové chary bylo omezení použití lektvarů z hub
6.11.2012 - Zrušit kouzlo přesunuto do "škatulky" MAGICKÉ KOUZLA
1.10.2013 - snížení účinnosti Náramku z dračí kosti z původních 30% na 20% obranu proti schopnostem
2.11.2015 - Královský systém
a houbové elixíry už ani nevím kdy se měnily, přestal jsem sledovat.

Všechny změny týkající se PvP buď přímo nebo nepřímo zapříčinily, že se opět vrátili dýkolukaři s daleko větší silou, neboť můžou mít průmkové talíky (to tenkrát moc nešlo, protože mapa byla vzácnost) ubylo jim postav které je budou tahat a tak si tu budou spokojeně střílet dál, dokud někoho nezačne štvát tenhle systém a se skupinkou se nedomluví, že se vrátí zpět k blízkovým postavám. Hauk

PS: Samozřejmě že úbytek nezapříčinily jen změny v systému, ale taktéž časová vytíženost v realu nebo prostě hraní jiných her, nebo ignorování veškerého PvP z výše psaných důvodů
Hauk Hauk
Když se zlo a tyranie stane zákonem, odpor je povinnost!!

LycousOriginal
Zakladatel tématu
Lv. 11
Lv. 11
Příspěvky: 75
Registrován: sob 21. črc 2018 5:50:35
Poděkoval:
Má poděkování: 39×

Re: Průniky

Příspěvek od LycousOriginal » sob 06. dub 2019 9:09:11

Hakan píše:
sob 06. dub 2019 0:38:22
Myslím, že podpory blízkových charů se nedočkáš, to by zase dálkové kterých je tu momentálně 10x více by si stěžovali a v převaze by uspěli. Pár let zpět tu s lukem běhal Neos, Mansari a občas Tomek ale jelikož po nich neustále chodili auráci a daggerové tak je to za pár válek přestalo bavit a protože byli neustále taháni a už nedávali tolik CB.
Hezky popořadě.

Války byly vyrovnané co se týká charakterů tak i jejich zaměření. Pak přišly do hry talismany. Hráči hrající za WP zjistili, že najednou berou zruškem nějak hodně i přes veškeré obrany. Tak jich začalo přibývat. Z méhlo pohledu byl otravný jen ten počet WP se zruškem, dmg byl až druhý neboť pořádné DMG na zruško měli jen ti, co od počátku za to WP hráli. Tahle éra trvala tak 3-4 měsíce tuším, a psala se druhá půlka roku 2012.
Krátce po příchodu HG, kdy se prvním WP hráčům podařilo získat trnové meče s vyšší + se najednou rozhodlo, že zrušit kouzlo bere moc a tak se zavedly obrany. Výsledek - postupné ubývání WP surů až do dnešního dne, kdy jich tam je když dobře tak 5. Těchto 5 odvážlivců si dohromady odnese asi polovinu CB co má nejlepší hráč ve válce, přitom udělali daleko větší práci.

Další rána nejen pro WP ale celkově blízkové chary byla změna kostí na obranu schopek. Na jednu stranu se zvyšoval útok ve zbraních ale snižovala se obrana. To vedlo k tomu že, daggerové, WP, auráci, kteří tvořili po mapách hloučky ve které se tváři v tvář setkali na blízko bojovníci všech 3 říši a po minutovém boji vzešla jedna říše vítězně a postupovala dále, začali ubývat, a dělat si postavy na dálkový boj. V dnešní době auráků a ninjů s dýkama napočítáme tak maximálně 10 když se zadaří.
Tady se začali objevovat poprvé dýkolukaři, ale jen pár a za chvíli je to přestalo bavit, protože stále ještě do war chodil celkem obstojný počet hráčů s postavama na blízko.

Další změna tentokrát pro příděl CB a opět se dotknul hlavně postav, které chodili do chumlů a to, že za sekání a "doražení" již mrtvého nepřítele se přičtou CB tomu, kdo dal poslední jeho HP nikoli dorážecí ránu (kdo si pamatuje ví jak to myslím). Tudíž se opět raději hráči schovali za dálkvé postavy, které kouzlí neustále a tudíž mají daleko větší šanci na tu poslední ránu, neboť kouzla u těchto postav, z vyjímkou archera, se nabíjí opravdu rychle.
Další taková nepříjemná věc byl královský systém. Ať už zvolení krále dle CB, tak tréninkové sloupy

No a jeden z posledních úderů pro blízkové chary bylo omezení použití lektvarů z hub
6.11.2012 - Zrušit kouzlo přesunuto do "škatulky" MAGICKÉ KOUZLA
1.10.2013 - snížení účinnosti Náramku z dračí kosti z původních 30% na 20% obranu proti schopnostem
2.11.2015 - Královský systém
a houbové elixíry už ani nevím kdy se měnily, přestal jsem sledovat.

Všechny změny týkající se PvP buď přímo nebo nepřímo zapříčinily, že se opět vrátili dýkolukaři s daleko větší silou, neboť můžou mít průmkové talíky (to tenkrát moc nešlo, protože mapa byla vzácnost) ubylo jim postav které je budou tahat a tak si tu budou spokojeně střílet dál, dokud někoho nezačne štvát tenhle systém a se skupinkou se nedomluví, že se vrátí zpět k blízkovým postavám. Hauk

PS: Samozřejmě že úbytek nezapříčinily jen změny v systému, ale taktéž časová vytíženost v realu nebo prostě hraní jiných her, nebo ignorování veškerého PvP z výše psaných důvodů
Hauk Hauk

Haki ono více méně, když tam jde nějaké WP, tak je to tak maximálně opička na zrušit kouzlo, borci tam jen stojí/utíkají a hází celou válku zruško, absolutně nikdo za ně nehraje na cbčka a wpčka tam právě musí chodit, aby ti co mají luk s průniky mohly průnikovat pěkně do téměř všech zrušených lidí a to když se tam sejde z red těch wpček více, tak je to tam všechno zrušené a průnikáři si jedou prostě to svoje, kolikrát se mi stalo, že do mě lítaly šípy i od 4 průnikářů naráz, hold jakmile máš zruško, tak jsou ti s průmkama tak hloupý, že tě nakliknou drží mezerník ty za blízkovou postavu musíš poodběhnout co nejdál (mimo jejich range) a když máš štěstí, nechají tě být v horším případě na tobě mají pořád ten mezerník a když se vzdálíš zase tě doběhnou a jedou tě pořád, to jsou ti opravdu dost hloupý.

Hold asi se zde nechce, aby postavy na blízko měly stejné výhody, jako právě zmiňované postavy na dálku. Dokonce bych udělal i ty kosti co jsou nyní 20% odolnost vůči schop, bych předělal jen blízkým postavám (aurák,wp,dagger,mentál,dračí šaman) na 30% jak to bylo dříve, aby se tam trošku ta propast ztratila mezi dálkovýma a blízkýma postavama, ale už tady vidím ty lamky, jak by se jim to nelíbilo, že by se jim mohly blízké postavy začít vyrovnávat.

Odpovědět

  • Nemáte právo psát zprávy v chatu.
@ MoravskyPepin « ned 4:43 pm »
@Mionix :  Mio to sis to nechal na později nebo si to rovnou předal "vejš"? :D
@ Lejno « ned 3:42 pm »
Pohoda klidek a tabaček
@ TomasFoxx « ned 2:48 pm »
lol tak snad když nebyli chitinový věci tak jsi sice nedával takovej dmg ale ani ho nedostával ne? logicky 🧐
@ SamJsiLama « ned 2:47 pm »
A 400cb je jako hodně? :D Taky jsem dával 1500cb za tyden když nebyly ještě chitinové věci :D
@ TomasFoxx « ned 2:36 pm »
bmko bez karmy ent biologa a chitinky co dá 400cb s tím že se pulku valky soustředim na zasvěcko XD o něčem takovym si u daggera můžu nechat snit
@ SamJsiLama « ned 2:33 pm »
@Hakan :  True no :D
@ Hakan « ned 2:24 pm »
@SamJsiLama :  podívej na foxxe už má taky BMko :lol:
@ TomasFoxx « ned 2:16 pm »
ten topik si tu červenou nějak vychoval, to mu tam už všichni říkaj pane? https://ctrlv.cz/dtQI
@ xSaskex « ned 2:13 pm »
Hraje :D :D
@ SamJsiLama « ned 2:13 pm »
@Hakan :  Tak já dal i s bm 800cb, proč ho každej nehraje? :/ :D
@ xSaskex « ned 2:10 pm »
Ale bez grafikyy :D
@ disaster1591 « ned 2:05 pm »
@Pajik :  nevyhovaraj sa,vsak mas noveho kompa :D :lol:
@ qSTRoNgMANp « ned 1:50 pm »
A dokud nazačnete nosit zd. zlate nahrdlo a nejaky vyhnout sipum v helme a botech, tak ty sepky se budou asi hrat furt. :DD
@ qSTRoNgMANp « ned 1:48 pm »
Jen lituju ty daggery, co maji snahu hrat "poctivě", hrozně moc lidi dalo pryč wary (včetně mě), protože než se k vám dostane war, tak bud umře, nebo by vás zabil i tak, kdyby si vas chytil pod meč, nehledě na to, že s 62 warem jistý mentalove mě byli schopny zabit na 2x kritiky obyč kouzlo. :D, takže se nic nemeni, akorat jsem jim poskytl usetrit jedno kouzlo. :D
@ qSTRoNgMANp « ned 1:46 pm »
Je Sepka zábavnější než archer, asi neni, ale když mate odchozeno 30 - 40k cb za kouzleni za archera, tak radi zkusite jinej styl, kterej světe div se je cbkove i do zasvecka lukrativnější .
@ qSTRoNgMANp « ned 1:44 pm »
Kdyby se obratil scale dmg spelly od archera za strely obyč sipem, tak by to mnohe zmenilo ... Prostě fakt, že dám na nejdelší vzdálenost strelou sipem vetsi dmg, nez kouzlem od archera je proste spatne. Sepka je fakticky jednoducha na abusovani, stači ti na to vybava za par slupek, nemusis mit ani karmu a biologa a cbčkove si na tom lepe jak lidi s hotovou postavou ... proste vysmech ... Ano hraju to ? Proč? už jsem jednou odpovidal problem na Ekuře se začal řešit až v době, kdy to lidi využivali ve valnem počtu, dokud to bude s jednotkach lidi, tak se nic nestane ...
@ Hakan « ned 1:27 pm »
Ještě že jsem vždy psal že sépka je pro lůzy a nikdy ju nevezmu a taky jsem ju nevzal. Spíš mě fascinuje, že tolik lidí má tak vysoké obrany na ninje, přesto, že jich tam chodí opravdu málo. O tom, že sépkaři a healeři mají více méně útoky a obrany jen na ninje, protože ti jediní se k nim můžou dostat ani nemluvím :lol: Chytré ale pro daggera sakra těžké
@ xSaskex « ned 1:17 pm »
@Pajik :  Helloo :heart:
@ Pajik « ned 1:16 pm »
Hádám, že tu jde spíše o to pokrytectví. Nechci se dohadovat, názory se možná mění, ale pokud někdo před lety prohlásí, že sépky jsou nejlepší (na tsku) den po tom, co si stěžoval na to, že healeři jsou vzadu a teď si tu stěžuje sám na sépky, přičemž s tím chodil pořád, nevím. Osobně moc na výběr často nemám s čím jít (lagy, odezva, na ntb hrát vesměs nemohu, tak jdu s WP (není to tak často)), ale taky jsem nikdy neřekl křivého slova proti zrušku, ani neřeším, když ho dostanu (ať jdu s čímkoli). Ať si válčí každý, za co chce. Já se sépkou šel 2x v životě a je to směšné, budiž je pěkné, že někomu se bere skoro 10tisíc, ale řešit se to dá missem, to nahrdlo helma a schylko udělá dost, možná dokonce víc mě štvalo, kolik mi brali někteří healeři přes ty obrany..
@ xSaskex « ned 1:13 pm »
Nejvíc jsem dostal od Džordže s G1 karmou na Aspanovi 9, co stál hned vedle mě :D Teda co jsem já koukal
@ xSaskex « ned 1:12 pm »
11? :D Od koho
@ TomasFoxx « ned 1:06 pm »
ale tak chápu že tobě to tolik vadí, co jsem tak slyšel tak dostáváš šípem 11 😂😂 tebe vyšachuje i jedna sépka
@ TomasFoxx « ned 1:04 pm »
ale proč bych se trápil s dýkama v ruce když do válek chodí wpčka co stojí vzadu a jen čekaj až se objeví dagger aby ho zrušili? A hned jak ho zruší do něj vlítne 20 šípů najednou?😂
@ TomasFoxx « ned 1:03 pm »
@xSaskex :  I kdybych se sépkou chodil každej den, co to mění na mym názoru na ně?😂 to jako když o něčem řeknu že to je broken a má se to změnit tak to nesmim používat? já bych byl dost rád kdyby se to změnilo, dagger by se pak hrál 100x líp😂
@ Hakan « ned 1:00 pm »
@SamJsiLama :  Kdyby jsi nedal 800 cb s průnikama tak by tě nikdo nekopíroval :lol:
@ SamJsiLama « ned 12:24 pm »
Ať každej hraje to, co ho baví .. eh? :D where is the problem? taky si občas zajdu se sepkou :D
@ Lejno « ned 12:21 pm »
Ked vidim tie mená, tak mi to tak nepríde.
@ xSaskex « ned 12:18 pm »
Vidíš, třeba to mají stejně.. :D
@ Lejno « ned 12:17 pm »
No jasne hrával som, lebo nikdy som nemal na vybavu na schopku, ale odkedy ju mam tak som sepku v ruke nemal
@ xSaskex « ned 12:12 pm »
Mně se líbí, že tys celou dobu hraval sepku a když najednou hraješ schopky, tak ti to vadí :D Něco jak lopaťák Foxx, na fórko psal jak jsou sepky broken, že by to měli změnit bla bla a vesele za to hrál dál, resp stále hraje :D
@ Lejno « ned 12:06 pm »
Sepky pokakali ninje uplne, realne tam chodíme 2ja daggeri do valky, obcas sa prida nikl a exi, ale za exiho hrava niaky randomak a aj tak ludia maju 92 na ninje
@ Hakan « ned 10:19 am »
Vseci majj nesmyslně moc na ninje :lol: je sranda sledovat jak sépkařům a healerům nic ninjivé neberou a war je dá na pádit. Pokud mají zruško tak je i usekají :think:
@ Lejno « ned 1:11 am »
Jak asi cela červená 🤕
@ Lejno « ned 1:10 am »
@schvarz :  ten smrad hellio ma fakt veľa na ninju 😂😂
@ MoravskyPepin « sob 9:17 pm »
@Mionix :  Stejně zasedneš jedno místo jenom abys mě vyšachoval, když už programy si mi musel zničit :(
@ Mionix « sob 9:16 pm »
@MoravskyPepin :  My se nepočítáme. :lol: Já tam lezu až po vyhlášení, kdy se tam vy dostanete v plném počtu. :-)
@ TopTopiik « sob 9:10 pm »
Nejdůležitější je omezit % na wary a běhat mentálům pod průrazy :D
@ MoravskyPepin « sob 9:10 pm »
@Mionix :  Bereš mi místo v aréně jo? Jako by nestačilo že už nefungují programy 😭😭
@ Mionix « sob 9:09 pm »
Není důležité, že umřete. Důležité je neležet a zase vstát.
@ TopTopiik « sob 9:08 pm »
Raději umřít za auráka v boji než za healera na průraz :D
@ Mionix « sob 9:08 pm »
@MoravskyPepin :  Já po vás nechci, aby jste něco přiznávali. Já ani neříkám, že je to tím. Já jen konstatuji, jak to bylo u mě. A lepší PC to vyřešil. Už se mi to neděje a to tu arénu nebo války říší chodím, jen mě nevidíte.
@ MoravskyPepin « sob 8:41 pm »
@Mionix :  Tak fajn no asi mám špatný počítač, seš spokojenej že jsem to přiznal? 😤😤 @schvarz :  Tak ono už to omezení je v aréně že můžeš vstát jen po určité době 🤔
@ schvarz « sob 8:17 pm »
Až na to, že Helio každou válku umře alespoň 60x :D Březina má pod 50 :D
@ TomasFoxx « sob 8:09 pm »
přesně :D rozhodně lepší než lidi co tam běhaj s healerem s karmou P a dostávaj na dvě kouzla :D
@ pikasek « sob 8:09 pm »
Něco jako Bříza ve žluté :fight:
@ TomasFoxx « sob 8:08 pm »
Hellio je jedinej frajer z celý red, ten se toho vubec neboji a válčí xd
@ schvarz « sob 8:01 pm »
Mohla by se zavést nová statistika - kdo kolikrát zabil Hellia...
@ schvarz « sob 6:09 pm »
MoravskyPepin píše: @schvarz :  Však to řeší zaplacením grálu, u těžké vlny taky můžeš umřít a vstát grálem. Jak to říct, když ti to spadne, tak i s největší pravděpodobností umřeš protože postavě chvíli trvá než se "odhlásí". Takže by se to trošku muselo "domyslet" ale prvně byl problém vyhýbání se vlnám, tak jsem na to zareagoval platbou grálem = stejně jako by si při těžké vlně umřel
Já milerád zaplatím 5 grálů za arénu, když budu mít jistotu, že to dojdu do konce bezpečně. Muselo by to sdílet omezení s tím použití grálu.
@ Mionix « sob 6:08 pm »
Já jen popisuji, kdy to dělalo mně. Starý NTB paměť jen 4 GB. Procesor zastaralý, grafika hrozná. Když jsem 14 dní nerestartoval a měl třeba 24h zaplé hlavní okno, tak ve válce říší, kde je velké množství na jednom místě kouzlících hráčů, tak hra většinou zkapala a takto se to chovalo. Buď černý obraz nebo klepající se obraz. V tu chvíli běželi v NTB všechny větráky na max. Jak start letadla. Musel jsem shodit okno natvrdo a nejlépe restartovat celý PC. Pak byl po zbytek války klid. Na novém kancelářském NTB, žádná super grafika, integrovaná, ale má více alokované paměti, k tomu 2x tolik paměti RAM, k tomu i7 procesor a od té doby se mi to již nikdy nestalo. A dělá to právě na mapách, kde je hodně hráčů na jednom fleku a všichni kouzlí.
@ MoravskyPepin « sob 5:46 pm »
@schvarz :  Však to řeší zaplacením grálu, u těžké vlny taky můžeš umřít a vstát grálem. Jak to říct, když ti to spadne, tak i s největší pravděpodobností umřeš protože postavě chvíli trvá než se "odhlásí". Takže by se to trošku muselo "domyslet" ale prvně byl problém vyhýbání se vlnám, tak jsem na to zareagoval platbou grálem = stejně jako by si při těžké vlně umřel
@ schvarz « sob 5:03 pm »
Třeba by mohl nastat problém, že borec minulou vlnu skapal a nemohl by znovu použít grál, tak by vytáhl kabel a vlně se vyhnul a potom by se vrátil :D Pokud by to vlastně bylo stejný, jako oživit se pomocí grálu, tzn. nevyplatilo by se dělat kabel strike, když to vyjde stejně jako umřít, tak v tom žádnou možnost zneužití nevidím :D Pokud by to muselo být do minuty.
@ Nejko123 « sob 4:48 pm »
@schvarz tak že bude obmedzené vstúpiť späť len raz za 15 kôl napríklad, predsa to nikomu nepadá každých 5 min a ak áno nemá chodiť arénu 😀 alebo napríklad len raz za arénu by to bolo ešte lepšie a do limitu 1 minúty od času ako ťa koplo
@ Akiryu « sob 4:46 pm »
@schvarz :  To by v době grálů, zamasek a požehů udělal fakt jen totální vocas :D
@ schvarz « sob 4:39 pm »
@MoravskyPepin :  a jak vyřešíš to, když lidi v před těžkou vlnou vytahnou kabel z kompu, aby se tomu vyhli? :D
@ MoravskyPepin « sob 11:40 am »
@Mionix :  No nevím mně pomohlo akorát vypnout dané okno, ale dělej to v aréně že? Už konečně přidejte to řešení pádů apod. při aréně aby se dalo třeba za grál vstoupit do minuty znovu :D
@ Hakan « sob 11:38 am »
@TomasFoxx :  :no:
@ TomasFoxx « sob 11:35 am »
@xPraimFaya :  300 kurzorů, 300 certifikátů?🤭😂
@ NemasZac « sob 11:25 am »
Haha
@ beniamino « sob 10:51 am »
nebo jim to chybu nikde nepsalo
@ beniamino « sob 10:51 am »
@Aylia :  přesně , kopalo mna to z věže, psala jsem ticket , řešila s mionixem a kaenosem.. nic nevěděli... kaenos , když byl na mojí postavě tak ho to nekopalo... druhy den mi to udělalo v pavoučáku ...vymazala jsem celou ekuru nainstalovala znovu a od te doby zatím nic... musím zaklepat

Kdo chatuje

offline Achras 
offline Anderson 
offline Creatiwe 
offline DrTom 
offline Hakan 
offline KostraxD 
offline Lejno 
offline Mionix 
offline PanModry 
offline RAMHH 
offline Selema