Průniky

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Odpovědět
Uživatelský avatar
SamJsiLama
Lv.16
Lv.16
Příspěvky: 144
Registrován: stř 03. dub 2019 9:20:35
Dal poděkování: 90 poděkování
Dostal poděkování: 88 poděkování

Re: Průniky

Příspěvek od SamJsiLama » pát 05. dub 2019 16:39:10

Lycane ty fakt neumíš nic jiného než jen řvát a řvát. Už mi to přijde celkem směšné. Docela jasně jsem vysvětlil, co na to platí, i když dmg nezmění. Je celkem možný, že tě trefí 10 šípů, protože je to jen šance na vyhnutí. Takže se může stát, jakože stane, že tě trefí 5 šípů, pak 3 ne, pak 1 ano, pak zase 2 ne atp., nevím proč by se to mělo ze hry odstranit jen proto, že se to začalo používat a tobě to vadí. Taky můžu říct, že mi vadí když mě začne sekat bmko, které má jen kouzla na dálku. Necháme mu sebrat meč, nebo mu dáme nějaké omezení na to? Hmm? Přemýšlej.

A jinak jsou mi celkem jedno nějaké války. Beru je tak, jak jsou ať si každý hraje jak chce a podle svého nejlepšího mínění a cítění. Okej, mřenky byly na nic, to jsem protestoval také, ale to jen z důvodu zneviditelnění dané postavy, když bojuješ člověk na člověka, nevidím asi problém. Každý chce svojí říší nejakym způsobem asi podpořit. 😉
Obrázek Georgiew Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
GreatestEvil
88k+
Full
P
P
P

Hakan
Lv.24
Lv.24
Příspěvky: 460
Registrován: sob 26. čer 2010 21:41:01
Dal poděkování: 7 poděkování
Dostal poděkování: 286 poděkování

Re: Průniky

Příspěvek od Hakan » pát 05. dub 2019 17:31:35

obětovat náramek na DMG vyměnit za náhrdelník proti průmce, obětovat 3,5k HP v ebenech vyměnit za dračí :up: :sheriff:

LycousOriginal
Lv. 11
Lv. 11
Příspěvky: 75
Registrován: sob 21. črc 2018 5:50:35
Dal poděkování: 2 poděkování
Dostal poděkování: 36 poděkování

Re: Průniky

Příspěvek od LycousOriginal » pát 05. dub 2019 18:18:01

SamJsiLama píše: pát 05. dub 2019 16:39:10 Lycane ty fakt neumíš nic jiného než jen řvát a řvát. Už mi to přijde celkem směšné. Docela jasně jsem vysvětlil, co na to platí, i když dmg nezmění. Je celkem možný, že tě trefí 10 šípů, protože je to jen šance na vyhnutí. Takže se může stát, jakože stane, že tě trefí 5 šípů, pak 3 ne, pak 1 ano, pak zase 2 ne atp., nevím proč by se to mělo ze hry odstranit jen proto, že se to začalo používat a tobě to vadí. Taky můžu říct, že mi vadí když mě začne sekat bmko, které má jen kouzla na dálku. Necháme mu sebrat meč, nebo mu dáme nějaké omezení na to? Hmm? Přemýšlej.

A jinak jsou mi celkem jedno nějaké války. Beru je tak, jak jsou ať si každý hraje jak chce a podle svého nejlepšího mínění a cítění. Okej, mřenky byly na nic, to jsem protestoval také, ale to jen z důvodu zneviditelnění dané postavy, když bojuješ člověk na člověka, nevidím asi problém. Každý chce svojí říší nejakym způsobem asi podpořit. 😉

Kdo tady píše o odstranění, tady se jasně píše o tom, aby na to začaly fungovat obrany. No ty se můžeš jedině modlit, že nikdy nic takovýho nepřijde, jak ano, tak jsi skončil... To vím, já řvu? Ty se snažíš obhájit průniky, které využíváš, já to chci utlumit, protože je to shit, to jak to bere, nestáhneš to ničím, jedině jak psal haki a to je prostě špatně. Musí to dostat reword, hold si pak budete muset hrát se schopkama, nebo z průnikama na které se snad přidají obrany "šíp". To vše ukáže čas, plně chápu, že ti to vadí, když to používáš, však si pamatuju naše šarvátky kdysi v modré, vzal si na mě schopky (to jsem měl ještě 54 šíp) dal si 2k možná 3k bez kritu, tak jsi si přehodil na průniky zrušil mě z wpčka a jel si na průniky z luku, plně tě chápu, prostě bez nich nedáš solidní dmg, ale tak využíváš toho, čeho dříve využívali lidi, když tu nebyly obrany na zruška, a taky se prý obhajovali, že na to jde obrana, ale nakonec to změnit museli, protože nikdo by si nedodrbal pvpčko, kvůli chybě ve hře.

/warn za vulgarity
Mionix

Uživatelský avatar
SamJsiLama
Lv.16
Lv.16
Příspěvky: 144
Registrován: stř 03. dub 2019 9:20:35
Dal poděkování: 90 poděkování
Dostal poděkování: 88 poděkování

Re: Průniky

Příspěvek od SamJsiLama » pát 05. dub 2019 18:53:25

Spoiler:
LycousOriginal píše: pát 05. dub 2019 18:18:01
SamJsiLama píše: pát 05. dub 2019 16:39:10 Lycane ty fakt neumíš nic jiného než jen řvát a řvát. Už mi to přijde celkem směšné. Docela jasně jsem vysvětlil, co na to platí, i když dmg nezmění. Je celkem možný, že tě trefí 10 šípů, protože je to jen šance na vyhnutí. Takže se může stát, jakože stane, že tě trefí 5 šípů, pak 3 ne, pak 1 ano, pak zase 2 ne atp., nevím proč by se to mělo ze hry odstranit jen proto, že se to začalo používat a tobě to vadí. Taky můžu říct, že mi vadí když mě začne sekat bmko, které má jen kouzla na dálku. Necháme mu sebrat meč, nebo mu dáme nějaké omezení na to? Hmm? Přemýšlej.

A jinak jsou mi celkem jedno nějaké války. Beru je tak, jak jsou ať si každý hraje jak chce a podle svého nejlepšího mínění a cítění. Okej, mřenky byly na nic, to jsem protestoval také, ale to jen z důvodu zneviditelnění dané postavy, když bojuješ člověk na člověka, nevidím asi problém. Každý chce svojí říší nejakym způsobem asi podpořit. 😉

Kdo tady píše o odstranění, tady se jasně píše o tom, aby na to začaly fungovat obrany. No ty se můžeš jedině modlit, že nikdy nic takovýho nepřijde, jak ano, tak jsi skončil... To vím, já řvu? Ty se snažíš obhájit průniky, které využíváš, já to chci utlumit, protože je to shit, to jak to bere, nestáhneš to ničím, jedině jak psal haki a to je prostě špatně. Musí to dostat reword, hold si pak budete muset hrát se schopkama, nebo z průnikama na které se snad přidají obrany "šíp". To vše ukáže čas, plně chápu, že ti to vadí, když to používáš, však si pamatuju naše šarvátky kdysi v modré, vzal si na mě schopky (to jsem měl ještě 54 šíp) dal si 2k možná 3k bez kritu, tak jsi si přehodil na průniky zrušil mě z wpčka a jel si na průniky z luku, plně tě chápu, prostě bez nich nedáš solidní dmg, ale tak využíváš toho, čeho dříve využívali lidi, když tu nebyly obrany na zruška, a taky se prý obhajovali, že na to jde obrana, ale nakonec to změnit museli, protože nikdo by si nedodrbal pvpčko, kvůli chybě ve hře.
Dobře, nejsou na to obrany? K čemu tedy je brnění průmky, dračí naušnice, dál tam máš ty věci na vyhnutí šípu, celkem dost účinný v kombinaci s odolností na průmku. Obrany jsou, tak stáhni útok, vezmi si věci, které ti stáhnou demage lukem a uvidíš sám, co pro tebe bude lepší :-) nebo si to prostě zkombinuj, od každého něco. A pokud teda tvrdíš, že neumím dávat schopky, tak mi vysvětli ty 4 krále za sebou teď a dalších 14 králů předtím.
Jinak i za georga se dají dát slušné cb na kouzla ty 2k
https://youtu.be/ccxC2-TKWnM
Obrázek Georgiew Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
GreatestEvil
88k+
Full
P
P
P

Uživatelský avatar
NemasZac
Lv.7
Lv.7
Příspěvky: 30
Registrován: čtv 26. úno 2015 18:36:56
Dal poděkování: 41 poděkování
Dostal poděkování: 32 poděkování

Re: Průniky

Příspěvek od NemasZac » pát 05. dub 2019 20:50:09

Obrana na šíp snižuje dmg šípů skillem i hitem a odvrátit tělesný útok neznamená vyhnutí šípů, fakt mě překvapuje, jak dlouho musí někteří hrát, aby pochopili základní pojmy

Uživatelský avatar
qSTRoNgMANp
Lv.27
Lv.27
Příspěvky: 740
Registrován: ned 17. bře 2013 21:02:18
Dal poděkování: 440 poděkování
Dostal poděkování: 332 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Průniky

Příspěvek od qSTRoNgMANp » pát 05. dub 2019 21:20:46

Já fakt nechápu proč zminuje odvrátit telesny utok. :D však to je jasne, že to na sipy nefunguje ... :D
ObrázekqSTRoNgMANpObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
300k+ min Gen 2 109 LVL
Jinno
Mentál
FULL
4xP
P
P
Y/O
G2
2
ObrázekoSoSoObrázekObrázekObrázekObrázek Obrázek
3,7k+ min 145 LVL
Jinno
Mentál
FULL
4xP
G2

Uživatelský avatar
Dell
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 243
Registrován: pon 31. říj 2011 18:02:36
Bydliště: SVK
Dal poděkování: 9 poděkování
Dostal poděkování: 216 poděkování

Re: Průniky

Příspěvek od Dell » pát 05. dub 2019 23:06:03

Někdy v roce 2013-2014 dostali chary na blízko poprvé ránu. Pak se snížila obrana kosti na 20% co ubralo opět na výdrži nikoli všech stejně ...ale hlavně charum co byli nuceni jít do přímého boje. Lidi začali hledat lehčí variantu a to dálkové postavy...50% lidí co hráli pravidelně za postavy na blízko (War, ninja) přešlo na šamany, archery a samozřejmě BM.

Definitivní tečka byl královský systém, kde hodnota CB udělala z válek hlavní důvod proč tam chodit. A i ten zbytek charu na blízko přešlo do lehčí cesty a to dělat dálkově chary i když je třeba ani nebavilo za ty postavy hrát (víme jak je to s přidělováním CB za zabití).

To byl pro mě konec vycházek do war protože pojem WAR RÍŠÍ se změnil na běhání, utíkání a lovení CB jednotlivců. A bohužel postava na blízko už delší dobu nemá ve war co dělat. Nevyváženost útoků, obran při stylech bojů všech postav dlouhodobě zvýhodňuje dálkové postavy.

O téhle situaci jsem psal už v roce 2013. Kdo chce si to najde. V dobách když jsem chodil do war já (před královským systémem) byli tihle rádoby "králové a bojovníci o CB nikoli o výsledek říše" spíš na spodních příčkách v umístění a nebo ani nebyli a neuvěříte 90% z nich hrálo za postavy na blízko.
Snad se tu ještě dožiju změny v podpoře charu na blízko jako je Aura, Dagger, WP.

Jak kdysi WP se zruškem. Kdo chtěl CB udělal WP. Pak změna v přidělování CB za zabití. Změna počtu CB podle Lvl kde v roce XY pan SCRIPT psal že rozdíl mezi lvl 145 a 150 je jen dočasný a změní se to, tak si uděláme jen lvl 145. Po 4-5 letech gratulace. No a momentálně jsou to dýkolukaři jak kdysi. Jenomže tehdy hráli postavy na blízko a tyhle individua jsme si věděli uhlídat a byla to lovná zvěř. Bohužel teď po všech těch "GO dálkových updatech" nemá tohle kdo dělat a dýkolukař nebude lovit dýkolukaře, stejně tak jako healer healera. Protože z toho žádne CB.

Nejlepší jak bojovat s nevyváženosti hry je tuhle nevyváženost využívat nebo ignorovat a prostě se toho neúčastnit a mít klidné hraní :up:

Uživatelský avatar
qSTRoNgMANp
Lv.27
Lv.27
Příspěvky: 740
Registrován: ned 17. bře 2013 21:02:18
Dal poděkování: 440 poděkování
Dostal poděkování: 332 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Průniky

Příspěvek od qSTRoNgMANp » pát 05. dub 2019 23:11:02

Dell píše: pát 05. dub 2019 23:06:03
Někdy v roce 2013-2014 dostali chary na blízko poprvé ránu. Pak se snížila obrana kosti na 20% co ubralo opět na výdrži nikoli všech stejně ...ale hlavně charum co byli nuceni jít do přímého boje. Lidi začali hledat lehčí variantu a to dálkové postavy...50% lidí co hráli pravidelně za postavy na blízko (War, ninja) přešlo na šamany, archery a samozřejmě BM.

Definitivní tečka byl královský systém, kde hodnota CB udělala z válek hlavní důvod proč tam chodit. A i ten zbytek charu na blízko přešlo do lehčí cesty a to dělat dálkově chary i když je třeba ani nebavilo za ty postavy hrát (víme jak je to s přidělováním CB za zabití).

To byl pro mě konec vycházek do war protože pojem WAR RÍŠÍ se změnil na běhání, utíkání a lovení CB jednotlivců. A bohužel postava na blízko už delší dobu nemá ve war co dělat. Nevyváženost útoků, obran při stylech bojů všech postav dlouhodobě zvýhodňuje dálkové postavy.

O téhle situaci jsem psal už v roce 2013. Kdo chce si to najde. V dobách když jsem chodil do war já (před královským systémem) byli tihle rádoby "králové a bojovníci o CB nikoli o výsledek říše" spíš na spodních příčkách v umístění a nebo ani nebyli a neuvěříte 90% z nich hrálo za postavy na blízko.
Snad se tu ještě dožiju změny v podpoře charu na blízko jako je Aura, Dagger, WP.

Jak kdysi WP se zruškem. Kdo chtěl CB udělal WP. Pak změna v přidělování CB za zabití. Změna počtu CB podle Lvl kde v roce XY pan SCRIPT psal že rozdíl mezi lvl 145 a 150 je jen dočasný a změní se to, tak si uděláme jen lvl 145. Po 4-5 letech gratulace. No a momentálně jsou to dýkolukaři jak kdysi. Jenomže tehdy hráli postavy na blízko a tyhle individua jsme si věděli uhlídat a byla to lovná zvěř. Bohužel teď po všech těch "GO dálkových updatech" nemá tohle kdo dělat a dýkolukař nebude lovit dýkolukaře, stejně tak jako healer healera. Protože z toho žádne CB.

Nejlepší jak bojovat s nevyváženosti hry je tuhle nevyváženost využívat nebo ignorovat a prostě se toho neúčastnit a mít klidné hraní :up:
Koenčně to někdo sepsal do smysluplné podoby, co jsem chtěl říct já. Děkuji !
ObrázekqSTRoNgMANpObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
300k+ min Gen 2 109 LVL
Jinno
Mentál
FULL
4xP
P
P
Y/O
G2
2
ObrázekoSoSoObrázekObrázekObrázekObrázek Obrázek
3,7k+ min 145 LVL
Jinno
Mentál
FULL
4xP
G2

Hakan
Lv.24
Lv.24
Příspěvky: 460
Registrován: sob 26. čer 2010 21:41:01
Dal poděkování: 7 poděkování
Dostal poděkování: 286 poděkování

Re: Průniky

Příspěvek od Hakan » sob 06. dub 2019 0:38:22

Myslím, že podpory blízkových charů se nedočkáš, to by zase dálkové kterých je tu momentálně 10x více by si stěžovali a v převaze by uspěli. Pár let zpět tu s lukem běhal Neos, Mansari a občas Tomek ale jelikož po nich neustále chodili auráci a daggerové tak je to za pár válek přestalo bavit a protože byli neustále taháni a už nedávali tolik CB.
Hezky popořadě.

Války byly vyrovnané co se týká charakterů tak i jejich zaměření. Pak přišly do hry talismany. Hráči hrající za WP zjistili, že najednou berou zruškem nějak hodně i přes veškeré obrany. Tak jich začalo přibývat. Z méhlo pohledu byl otravný jen ten počet WP se zruškem, dmg byl až druhý neboť pořádné DMG na zruško měli jen ti, co od počátku za to WP hráli. Tahle éra trvala tak 3-4 měsíce tuším, a psala se druhá půlka roku 2012.
Krátce po příchodu HG, kdy se prvním WP hráčům podařilo získat trnové meče s vyšší + se najednou rozhodlo, že zrušit kouzlo bere moc a tak se zavedly obrany. Výsledek - postupné ubývání WP surů až do dnešního dne, kdy jich tam je když dobře tak 5. Těchto 5 odvážlivců si dohromady odnese asi polovinu CB co má nejlepší hráč ve válce, přitom udělali daleko větší práci.

Další rána nejen pro WP ale celkově blízkové chary byla změna kostí na obranu schopek. Na jednu stranu se zvyšoval útok ve zbraních ale snižovala se obrana. To vedlo k tomu že, daggerové, WP, auráci, kteří tvořili po mapách hloučky ve které se tváři v tvář setkali na blízko bojovníci všech 3 říši a po minutovém boji vzešla jedna říše vítězně a postupovala dále, začali ubývat, a dělat si postavy na dálkový boj. V dnešní době auráků a ninjů s dýkama napočítáme tak maximálně 10 když se zadaří.
Tady se začali objevovat poprvé dýkolukaři, ale jen pár a za chvíli je to přestalo bavit, protože stále ještě do war chodil celkem obstojný počet hráčů s postavama na blízko.

Další změna tentokrát pro příděl CB a opět se dotknul hlavně postav, které chodili do chumlů a to, že za sekání a "doražení" již mrtvého nepřítele se přičtou CB tomu, kdo dal poslední jeho HP nikoli dorážecí ránu (kdo si pamatuje ví jak to myslím). Tudíž se opět raději hráči schovali za dálkvé postavy, které kouzlí neustále a tudíž mají daleko větší šanci na tu poslední ránu, neboť kouzla u těchto postav, z vyjímkou archera, se nabíjí opravdu rychle.
Další taková nepříjemná věc byl královský systém. Ať už zvolení krále dle CB, tak tréninkové sloupy

No a jeden z posledních úderů pro blízkové chary bylo omezení použití lektvarů z hub
6.11.2012 - Zrušit kouzlo přesunuto do "škatulky" MAGICKÉ KOUZLA
1.10.2013 - snížení účinnosti Náramku z dračí kosti z původních 30% na 20% obranu proti schopnostem
2.11.2015 - Královský systém
a houbové elixíry už ani nevím kdy se měnily, přestal jsem sledovat.

Všechny změny týkající se PvP buď přímo nebo nepřímo zapříčinily, že se opět vrátili dýkolukaři s daleko větší silou, neboť můžou mít průmkové talíky (to tenkrát moc nešlo, protože mapa byla vzácnost) ubylo jim postav které je budou tahat a tak si tu budou spokojeně střílet dál, dokud někoho nezačne štvát tenhle systém a se skupinkou se nedomluví, že se vrátí zpět k blízkovým postavám. Hauk

PS: Samozřejmě že úbytek nezapříčinily jen změny v systému, ale taktéž časová vytíženost v realu nebo prostě hraní jiných her, nebo ignorování veškerého PvP z výše psaných důvodů
Hauk Hauk

LycousOriginal
Lv. 11
Lv. 11
Příspěvky: 75
Registrován: sob 21. črc 2018 5:50:35
Dal poděkování: 2 poděkování
Dostal poděkování: 36 poděkování

Re: Průniky

Příspěvek od LycousOriginal » sob 06. dub 2019 9:09:11

Hakan píše: sob 06. dub 2019 0:38:22 Myslím, že podpory blízkových charů se nedočkáš, to by zase dálkové kterých je tu momentálně 10x více by si stěžovali a v převaze by uspěli. Pár let zpět tu s lukem běhal Neos, Mansari a občas Tomek ale jelikož po nich neustále chodili auráci a daggerové tak je to za pár válek přestalo bavit a protože byli neustále taháni a už nedávali tolik CB.
Hezky popořadě.

Války byly vyrovnané co se týká charakterů tak i jejich zaměření. Pak přišly do hry talismany. Hráči hrající za WP zjistili, že najednou berou zruškem nějak hodně i přes veškeré obrany. Tak jich začalo přibývat. Z méhlo pohledu byl otravný jen ten počet WP se zruškem, dmg byl až druhý neboť pořádné DMG na zruško měli jen ti, co od počátku za to WP hráli. Tahle éra trvala tak 3-4 měsíce tuším, a psala se druhá půlka roku 2012.
Krátce po příchodu HG, kdy se prvním WP hráčům podařilo získat trnové meče s vyšší + se najednou rozhodlo, že zrušit kouzlo bere moc a tak se zavedly obrany. Výsledek - postupné ubývání WP surů až do dnešního dne, kdy jich tam je když dobře tak 5. Těchto 5 odvážlivců si dohromady odnese asi polovinu CB co má nejlepší hráč ve válce, přitom udělali daleko větší práci.

Další rána nejen pro WP ale celkově blízkové chary byla změna kostí na obranu schopek. Na jednu stranu se zvyšoval útok ve zbraních ale snižovala se obrana. To vedlo k tomu že, daggerové, WP, auráci, kteří tvořili po mapách hloučky ve které se tváři v tvář setkali na blízko bojovníci všech 3 říši a po minutovém boji vzešla jedna říše vítězně a postupovala dále, začali ubývat, a dělat si postavy na dálkový boj. V dnešní době auráků a ninjů s dýkama napočítáme tak maximálně 10 když se zadaří.
Tady se začali objevovat poprvé dýkolukaři, ale jen pár a za chvíli je to přestalo bavit, protože stále ještě do war chodil celkem obstojný počet hráčů s postavama na blízko.

Další změna tentokrát pro příděl CB a opět se dotknul hlavně postav, které chodili do chumlů a to, že za sekání a "doražení" již mrtvého nepřítele se přičtou CB tomu, kdo dal poslední jeho HP nikoli dorážecí ránu (kdo si pamatuje ví jak to myslím). Tudíž se opět raději hráči schovali za dálkvé postavy, které kouzlí neustále a tudíž mají daleko větší šanci na tu poslední ránu, neboť kouzla u těchto postav, z vyjímkou archera, se nabíjí opravdu rychle.
Další taková nepříjemná věc byl královský systém. Ať už zvolení krále dle CB, tak tréninkové sloupy

No a jeden z posledních úderů pro blízkové chary bylo omezení použití lektvarů z hub
6.11.2012 - Zrušit kouzlo přesunuto do "škatulky" MAGICKÉ KOUZLA
1.10.2013 - snížení účinnosti Náramku z dračí kosti z původních 30% na 20% obranu proti schopnostem
2.11.2015 - Královský systém
a houbové elixíry už ani nevím kdy se měnily, přestal jsem sledovat.

Všechny změny týkající se PvP buď přímo nebo nepřímo zapříčinily, že se opět vrátili dýkolukaři s daleko větší silou, neboť můžou mít průmkové talíky (to tenkrát moc nešlo, protože mapa byla vzácnost) ubylo jim postav které je budou tahat a tak si tu budou spokojeně střílet dál, dokud někoho nezačne štvát tenhle systém a se skupinkou se nedomluví, že se vrátí zpět k blízkovým postavám. Hauk

PS: Samozřejmě že úbytek nezapříčinily jen změny v systému, ale taktéž časová vytíženost v realu nebo prostě hraní jiných her, nebo ignorování veškerého PvP z výše psaných důvodů
Hauk Hauk

Haki ono více méně, když tam jde nějaké WP, tak je to tak maximálně opička na zrušit kouzlo, borci tam jen stojí/utíkají a hází celou válku zruško, absolutně nikdo za ně nehraje na cbčka a wpčka tam právě musí chodit, aby ti co mají luk s průniky mohly průnikovat pěkně do téměř všech zrušených lidí a to když se tam sejde z red těch wpček více, tak je to tam všechno zrušené a průnikáři si jedou prostě to svoje, kolikrát se mi stalo, že do mě lítaly šípy i od 4 průnikářů naráz, hold jakmile máš zruško, tak jsou ti s průmkama tak hloupý, že tě nakliknou drží mezerník ty za blízkovou postavu musíš poodběhnout co nejdál (mimo jejich range) a když máš štěstí, nechají tě být v horším případě na tobě mají pořád ten mezerník a když se vzdálíš zase tě doběhnou a jedou tě pořád, to jsou ti opravdu dost hloupý.

Hold asi se zde nechce, aby postavy na blízko měly stejné výhody, jako právě zmiňované postavy na dálku. Dokonce bych udělal i ty kosti co jsou nyní 20% odolnost vůči schop, bych předělal jen blízkým postavám (aurák,wp,dagger,mentál,dračí šaman) na 30% jak to bylo dříve, aby se tam trošku ta propast ztratila mezi dálkovýma a blízkýma postavama, ale už tady vidím ty lamky, jak by se jim to nelíbilo, že by se jim mohly blízké postavy začít vyrovnávat.

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Revus « úte 10:25 pm »
80 pozehu za kerindor :D
@ Revus « úte 9:19 pm »
ulet
@ Revus « úte 9:19 pm »
xddd
@ Revus « úte 9:19 pm »
Kerindor paráda ty mobky no xD Ted už ani nefunguje 2K hp z vedení který včera šlo, :D
@ Nonepovideeej « úte 8:13 pm »
Také Ti za vše moc děkuji, Mio! Užívej volnosti a sem tam se stav na pokec na hře. ;)
@ LittleNessa « úte 4:56 pm »
Také se připojím .. I když jsem s mnohým co jsi kdy napsal nesouhlasila úplně.. I tak díky za odvedenou práci a přeji Ti mnoho úspěchů v tom fungování v reálném životě :up:
@ Grout « úte 1:01 am »
Díky Mio, měj se hezky! :)
@ kovardominik « pon 8:29 pm »
Díky za vše co jsi pro nás udělal :up:
@ Mionix « ned 10:24 am »
Ano, nějaká úprava Arény před nějakou dobou proběhla. Nyní je drop rovnoměrnější. Mylseli jsme i na bufující dračí šamany, bez kterých by se to nedalo. Na druhou stranu ti, co jsou AFK závěrečný certifikát nedostanou.
@ Euphoria « sob 9:06 pm »
@TomasFoxx:D :D :D :D já nepsala schválně jmenovitě
@ TomasFoxx « sob 8:52 pm »
@Euphoria,  hele co mě práskáš
@ Euphoria « sob 8:47 pm »
Přesně, už před pár dny jsem se chtěla zeptat na odměňovací systém v aréně....jak je možné, že trofeje a další odměny padají i těm, kteří za celou arenu ani nesekli do mobky a jen trolili? Nebyli ani s nikým ve skup a trofejí jim padalo nejvíce. Byl to největší lvl v té místnosti.... Možná by nebylo na škodu na drop předmětů v aréně mkrnout :)
@ asdis « pát 6:33 pm »
dakto daco robil s Arenov?neexist aby som mal uz pri golemo 24 trofeji a neviem kolko zacarka ktomu co popadalo.Vecsinov je to okolo 20+- na Arenku
@ Mionix « čtv 6:40 pm »
@TomasFoxx:up: Abych to upřesnil, dává to, když jste slečený, bez jakéhokoliv elíku nakliklého, bez bufů a bez bonusů ze skupin nebo jezdeckých zvířat. Tudíž jak píše Foxx, je to ze základního stavu.
@ TomasFoxx « čtv 5:22 pm »
@Revus,  dává to ze základu zb, né z celkovýho (bonusy ve věcech atd)
@ Revus « čtv 4:56 pm »
Elík na 30% totěž, jen 3K :D :D :D co to je za vtip?
@ Revus « čtv 4:42 pm »
Co to je za vtip :D
@ Revus « čtv 4:38 pm »
Můžu se zeptat jak je možný že mi kosti na 30% bonusové hp přidají 3K hp když mám celkové HP 23tisíc? co to má znamenat? Mi to má dát okolo 6ti tisíc..
@ Saggitarius « čtv 12:53 pm »
@ Fogru « čtv 12:31 pm »
TomasFoxx píše: https://ctrlv.cz/EWAd už to fachá, dejte odkaz
odkaz je už dávno https://www.ekura.cz/discord
@ TomasFoxx « čtv 12:30 pm »
https://ctrlv.cz/EWAd už to fachá, dejte odkaz
@ Messenger « čtv 12:29 pm »
Odkaz na dc oficiální ?
@ TomasFoxx « čtv 11:31 am »
@Mionix,  díky
@ Mionix « čtv 11:29 am »
@TomasFoxx,  Ga řeší, pár minut.
@ TomasFoxx « čtv 11:27 am »
@ OrangEE « čtv 10:57 am »
mentál je fajn. jak píše fox, nemajú ludia také obrany war, dalšia vec on útočí schopkou a každý má bs, čiže ďalšia výhoda. no voči bmku, základ do války je asi 65mag a už to je slušná obrana sama o sebe
@ OrangEE « čtv 10:55 am »
@TomasFoxx,  postavu mám, musim zohnat bs :D
@ LittleNessa « čtv 10:53 am »
To je asi o jedincích no .. však se podívej do žluté kolik včera sekl Bentyaga a taky to nemusí být heal ani BMKO .. modrák a další taky dávají s mentálem pecky ...
@ TomasFoxx « čtv 10:53 am »
ale zkus, až ho postavíš, pujčim si :3
@ TomasFoxx « čtv 10:52 am »
@OrangEE,  tak aurák ve střední žije asi jen proto, že lidi právě nosí 10 war :D ale mentál fakt tak lehkej není
@ OrangEE « čtv 10:51 am »
@TomasFoxx,  mentála som nehral, no s aurou som vedel uhrať to čo za bm. s healom som dával najviac
@ TomasFoxx « čtv 10:50 am »
já ti třeba na ferovku řeknu, že ať jsem nesmrtelnej nebo ne, za daggera/mentála v životě nedám to, co za bmko/healera :D
@ OrangEE « čtv 10:50 am »
@TomasFoxx,  si na ekure, tu vela veci nevychadza
@ OrangEE « čtv 10:50 am »
@TomasFoxx,  je to tak :D
@ TomasFoxx « čtv 10:48 am »
@OrangEE,  takže bmko je shit a lidi na něj nosí 70 sura a war je OP a lidi na něj nosí 10? mi nevychadza
@ Vydesenej « čtv 10:43 am »
Z recese bych byl pro aby se pvp kameny daly přidávat jen do dračích a chitinových zbraní. To ty lidi odnaučí si dělat jiné pvp :D
@ LittleNessa « čtv 10:43 am »
U ninji je to alespoň vidět.. ale když si dá mentál nesmrtelnost co má stejné barvy jak buff tak kolikrát v tom houfu ani není poznat, že tu nesmrtelnost má :D
@ OrangEE « čtv 10:39 am »
Ninja je o niečo lepšie na tom :D ale aj to zamrzí keď dáš niekomu 48k kámen a on si odcupitá preč :D
@ OrangEE « čtv 10:38 am »
@LittleNessa,  na šamana si už ľudia zvykli za tie roky, je to jeho súčasť, no urobiť z mentála totálny tank, za ten čas dostane snáď aj 300k od všetkých a on si nahádže kúzla a ešte veselo zdrhne preč
@ OrangEE « čtv 10:36 am »
No, ja kašlem celé bmko, idem postaviť mentála s útokmi, hodím nesmrtelnosť a budem to kosiť :D a nie utekať pred zruškom stále, bmko dosah kúzla dosť bieda, všetci tí čo nemajú útoky tak majú 70 sura 65 mag :D treba to zobrať teraz z opačnej strany
@ LittleNessa « čtv 10:35 am »
OrangEE píše: Ono celkovo či už tie assisty alebo nesmrtelnosť mentálov, to je úplne nedomyslené :D myšlienka síce pekná, no chýba tomu trošku logiky
Jo tady souhlasím ... jedna věc je bezruký šaman a druhá věc mentál co si dá trvko a pokud nedostane zruško může 10s vraždit bez milosti a postihu :D to je funny
@ Vydesenej « čtv 10:35 am »
OrangEE píše: Ono celkovo či už tie assisty alebo nesmrtelnosť mentálov, to je úplne nedomyslené :D myšlienka síce pekná, no chýba tomu trošku logiky
Nesmrtelnost a milion hp u ninje. Pravda pravda :D ale nakonec si na to očividně lidi zvykli asi teda
@ OrangEE « čtv 10:34 am »
Ono celkovo či už tie assisty alebo nesmrtelnosť mentálov, to je úplne nedomyslené :D myšlienka síce pekná, no chýba tomu trošku logiky
@ TomasFoxx « čtv 10:33 am »
LittleNessa píše: No jak jsem řekla..je škoda že velká war nefrčí .. nedávno na mě vyskočilo na YT video od Lukase z 2020 kde v té war bylo tak 25 lidi každá říše ... tam by bylo za zvážení znovu přemýšlet, ale bojím se že ta doba je pryč a žádná změna už tohle nevrátí prostě :-)
takový čísla už nebudou nikdy, to byl covid
@ LittleNessa « čtv 10:32 am »
Vydesenej píše:
LittleNessa píše: No jak jsem řekla..je škoda že velká war nefrčí .. nedávno na mě vyskočilo na YT video od Lukase z 2020 kde v té war bylo tak 25 lidi každá říše ... tam by bylo za zvážení znovu přemýšlet, ale bojím se že ta doba je pryč a žádná změna už tohle nevrátí prostě :-)
Co kecáš. Teď se tam všichni nahrnou
Tak šup, ty první :D :P
@ Vydesenej « čtv 10:31 am »
LittleNessa píše: No jak jsem řekla..je škoda že velká war nefrčí .. nedávno na mě vyskočilo na YT video od Lukase z 2020 kde v té war bylo tak 25 lidi každá říše ... tam by bylo za zvážení znovu přemýšlet, ale bojím se že ta doba je pryč a žádná změna už tohle nevrátí prostě :-)
Co kecáš. Teď se tam všichni nahrnou
@ LittleNessa « čtv 10:30 am »
No jak jsem řekla..je škoda že velká war nefrčí .. nedávno na mě vyskočilo na YT video od Lukase z 2020 kde v té war bylo tak 25 lidi každá říše ... tam by bylo za zvážení znovu přemýšlet, ale bojím se že ta doba je pryč a žádná změna už tohle nevrátí prostě :-)
@ TomasFoxx « čtv 10:27 am »
když se zas rozjedou trošku, tak poexpím, ale to hádám že minimálně do zimy nebude
@ TomasFoxx « čtv 10:26 am »
@LittleNessa, poslední velká válka mě zlomila, už nejsem nejmladší, nemůžu takhle pokoušet nervy, ještě mě trefí pepka
@ LittleNessa « čtv 10:26 am »
Takže zůstaneš ve střední ? nebo půjdeš zpět do velké plnit nové výzvy za asistence ? :D
@ TomasFoxx « čtv 10:24 am »
třeba mě to i donutí se ti omluvit, to je dost rare
@ TomasFoxx « čtv 10:24 am »
@LittleNessa,  brzo bude vyexpenej foxík, ti dám přesný čísla :3
@ LittleNessa « čtv 10:22 am »
TomasFoxx píše: @LittleNessa,  ale gene přece skoro nic nepřidává!
Neřekla jsem nic, řekla jsem že je to v téhle war kde lítají taková čísla je to věc, která ti nedá nějako extra výhodu .. :D nebo se mi nezdá když jdu s postavou bez biologa jako poslední war neberu o nic moc méně jak když byla heal nesa s gene :D
@ Vydesenej « čtv 10:22 am »
TomasFoxx píše:
Vydesenej píše:
TomasFoxx píše: @LittleNessa,  no vidíš :D já si myslim že uplně každej si hned uvědomil, že to je hrozná blbost prostě :D jen to většina nepřizná, komu by se nelíbilo mít navíc 200cb za "nic" :D
Tak ale to bude stejná blbosti i ve velké :D ta blbost z toho nezmizí jen protože to jsou jiné války
zmizí, protože ve velký se i ve velkých počtech tolik neumírá, ve střední se hraje kamikaze :D
Tak to se mohlo nechat i v malých tam se taky neumírá :D A podle logické nelogičnosti by to dávalo absolutně neabsolutní smysl
@ TomasFoxx « čtv 10:21 am »
Vydesenej píše:
TomasFoxx píše: @LittleNessa,  no vidíš :D já si myslim že uplně každej si hned uvědomil, že to je hrozná blbost prostě :D jen to většina nepřizná, komu by se nelíbilo mít navíc 200cb za "nic" :D
Tak ale to bude stejná blbosti i ve velké :D ta blbost z toho nezmizí jen protože to jsou jiné války
zmizí, protože ve velký se i ve velkých počtech tolik neumírá, ve střední se hraje kamikaze :D
@ TomasFoxx « čtv 10:21 am »
@LittleNessa,  ale gene přece skoro nic nepřidává!
@ Vydesenej « čtv 10:20 am »
TomasFoxx píše: @LittleNessa,  no vidíš :D já si myslim že uplně každej si hned uvědomil, že to je hrozná blbost prostě :D jen to většina nepřizná, komu by se nelíbilo mít navíc 200cb za "nic" :D
Tak ale to bude stejná blbosti i ve velké :D ta blbost z toho nezmizí jen protože to jsou jiné války
@ LittleNessa « čtv 10:20 am »
Tak ono to ve finále není úplně za nic .. hrál jsi heala aj s gene .. tak i ten dráp dává dmg prostě a jelikož na té postavě co jsi byl jsou snad jen utoky .. tak víš kolik ten dráp bral... ubral jsi část HP protivníka tak ten asist je logický
@ TomasFoxx « čtv 10:20 am »
i já si tu válku včera užil, takhle jsem se u války nenasmál už fakt dlouho :D člověk se jde buffnout a padne mu 3-5x 1cb :D :D :D
@ TomasFoxx « čtv 10:19 am »
@LittleNessa,  no vidíš :D já si myslim že uplně každej si hned uvědomil, že to je hrozná blbost prostě :D jen to většina nepřizná, komu by se nelíbilo mít navíc 200cb za "nic" :D

Who is chatting

offline Fogru 
offline Mionix