Průniky

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Odpovědět
Uživatelský avatar
SamJsiLama
Lv.16
Lv.16
Příspěvky: 144
Registrován: stř 03. dub 2019 9:20:35
Dal poděkování: 90 poděkování
Dostal poděkování: 88 poděkování

Re: Průniky

Příspěvek od SamJsiLama » pát 05. dub 2019 16:39:10

Lycane ty fakt neumíš nic jiného než jen řvát a řvát. Už mi to přijde celkem směšné. Docela jasně jsem vysvětlil, co na to platí, i když dmg nezmění. Je celkem možný, že tě trefí 10 šípů, protože je to jen šance na vyhnutí. Takže se může stát, jakože stane, že tě trefí 5 šípů, pak 3 ne, pak 1 ano, pak zase 2 ne atp., nevím proč by se to mělo ze hry odstranit jen proto, že se to začalo používat a tobě to vadí. Taky můžu říct, že mi vadí když mě začne sekat bmko, které má jen kouzla na dálku. Necháme mu sebrat meč, nebo mu dáme nějaké omezení na to? Hmm? Přemýšlej.

A jinak jsou mi celkem jedno nějaké války. Beru je tak, jak jsou ať si každý hraje jak chce a podle svého nejlepšího mínění a cítění. Okej, mřenky byly na nic, to jsem protestoval také, ale to jen z důvodu zneviditelnění dané postavy, když bojuješ člověk na člověka, nevidím asi problém. Každý chce svojí říší nejakym způsobem asi podpořit. 😉
Obrázek Georgiew Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
GreatestEvil
88k+
Full
P
P
P

Hakan
Lv.23
Lv.23
Příspěvky: 420
Registrován: sob 26. čer 2010 21:41:01
Dal poděkování: 7 poděkování
Dostal poděkování: 286 poděkování

Re: Průniky

Příspěvek od Hakan » pát 05. dub 2019 17:31:35

obětovat náramek na DMG vyměnit za náhrdelník proti průmce, obětovat 3,5k HP v ebenech vyměnit za dračí :up: :sheriff:
SBOHEM

LycousOriginal
Lv. 11
Lv. 11
Příspěvky: 75
Registrován: sob 21. črc 2018 5:50:35
Dal poděkování: 2 poděkování
Dostal poděkování: 36 poděkování

Re: Průniky

Příspěvek od LycousOriginal » pát 05. dub 2019 18:18:01

SamJsiLama píše: pát 05. dub 2019 16:39:10 Lycane ty fakt neumíš nic jiného než jen řvát a řvát. Už mi to přijde celkem směšné. Docela jasně jsem vysvětlil, co na to platí, i když dmg nezmění. Je celkem možný, že tě trefí 10 šípů, protože je to jen šance na vyhnutí. Takže se může stát, jakože stane, že tě trefí 5 šípů, pak 3 ne, pak 1 ano, pak zase 2 ne atp., nevím proč by se to mělo ze hry odstranit jen proto, že se to začalo používat a tobě to vadí. Taky můžu říct, že mi vadí když mě začne sekat bmko, které má jen kouzla na dálku. Necháme mu sebrat meč, nebo mu dáme nějaké omezení na to? Hmm? Přemýšlej.

A jinak jsou mi celkem jedno nějaké války. Beru je tak, jak jsou ať si každý hraje jak chce a podle svého nejlepšího mínění a cítění. Okej, mřenky byly na nic, to jsem protestoval také, ale to jen z důvodu zneviditelnění dané postavy, když bojuješ člověk na člověka, nevidím asi problém. Každý chce svojí říší nejakym způsobem asi podpořit. 😉

Kdo tady píše o odstranění, tady se jasně píše o tom, aby na to začaly fungovat obrany. No ty se můžeš jedině modlit, že nikdy nic takovýho nepřijde, jak ano, tak jsi skončil... To vím, já řvu? Ty se snažíš obhájit průniky, které využíváš, já to chci utlumit, protože je to shit, to jak to bere, nestáhneš to ničím, jedině jak psal haki a to je prostě špatně. Musí to dostat reword, hold si pak budete muset hrát se schopkama, nebo z průnikama na které se snad přidají obrany "šíp". To vše ukáže čas, plně chápu, že ti to vadí, když to používáš, však si pamatuju naše šarvátky kdysi v modré, vzal si na mě schopky (to jsem měl ještě 54 šíp) dal si 2k možná 3k bez kritu, tak jsi si přehodil na průniky zrušil mě z wpčka a jel si na průniky z luku, plně tě chápu, prostě bez nich nedáš solidní dmg, ale tak využíváš toho, čeho dříve využívali lidi, když tu nebyly obrany na zruška, a taky se prý obhajovali, že na to jde obrana, ale nakonec to změnit museli, protože nikdo by si nedodrbal pvpčko, kvůli chybě ve hře.

/warn za vulgarity
Mionix

Uživatelský avatar
SamJsiLama
Lv.16
Lv.16
Příspěvky: 144
Registrován: stř 03. dub 2019 9:20:35
Dal poděkování: 90 poděkování
Dostal poděkování: 88 poděkování

Re: Průniky

Příspěvek od SamJsiLama » pát 05. dub 2019 18:53:25

Spoiler:
LycousOriginal píše: pát 05. dub 2019 18:18:01
SamJsiLama píše: pát 05. dub 2019 16:39:10 Lycane ty fakt neumíš nic jiného než jen řvát a řvát. Už mi to přijde celkem směšné. Docela jasně jsem vysvětlil, co na to platí, i když dmg nezmění. Je celkem možný, že tě trefí 10 šípů, protože je to jen šance na vyhnutí. Takže se může stát, jakože stane, že tě trefí 5 šípů, pak 3 ne, pak 1 ano, pak zase 2 ne atp., nevím proč by se to mělo ze hry odstranit jen proto, že se to začalo používat a tobě to vadí. Taky můžu říct, že mi vadí když mě začne sekat bmko, které má jen kouzla na dálku. Necháme mu sebrat meč, nebo mu dáme nějaké omezení na to? Hmm? Přemýšlej.

A jinak jsou mi celkem jedno nějaké války. Beru je tak, jak jsou ať si každý hraje jak chce a podle svého nejlepšího mínění a cítění. Okej, mřenky byly na nic, to jsem protestoval také, ale to jen z důvodu zneviditelnění dané postavy, když bojuješ člověk na člověka, nevidím asi problém. Každý chce svojí říší nejakym způsobem asi podpořit. 😉

Kdo tady píše o odstranění, tady se jasně píše o tom, aby na to začaly fungovat obrany. No ty se můžeš jedině modlit, že nikdy nic takovýho nepřijde, jak ano, tak jsi skončil... To vím, já řvu? Ty se snažíš obhájit průniky, které využíváš, já to chci utlumit, protože je to shit, to jak to bere, nestáhneš to ničím, jedině jak psal haki a to je prostě špatně. Musí to dostat reword, hold si pak budete muset hrát se schopkama, nebo z průnikama na které se snad přidají obrany "šíp". To vše ukáže čas, plně chápu, že ti to vadí, když to používáš, však si pamatuju naše šarvátky kdysi v modré, vzal si na mě schopky (to jsem měl ještě 54 šíp) dal si 2k možná 3k bez kritu, tak jsi si přehodil na průniky zrušil mě z wpčka a jel si na průniky z luku, plně tě chápu, prostě bez nich nedáš solidní dmg, ale tak využíváš toho, čeho dříve využívali lidi, když tu nebyly obrany na zruška, a taky se prý obhajovali, že na to jde obrana, ale nakonec to změnit museli, protože nikdo by si nedodrbal pvpčko, kvůli chybě ve hře.
Dobře, nejsou na to obrany? K čemu tedy je brnění průmky, dračí naušnice, dál tam máš ty věci na vyhnutí šípu, celkem dost účinný v kombinaci s odolností na průmku. Obrany jsou, tak stáhni útok, vezmi si věci, které ti stáhnou demage lukem a uvidíš sám, co pro tebe bude lepší :-) nebo si to prostě zkombinuj, od každého něco. A pokud teda tvrdíš, že neumím dávat schopky, tak mi vysvětli ty 4 krále za sebou teď a dalších 14 králů předtím.
Jinak i za georga se dají dát slušné cb na kouzla ty 2k
https://youtu.be/ccxC2-TKWnM
Obrázek Georgiew Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
GreatestEvil
88k+
Full
P
P
P

Uživatelský avatar
NemasZac
Lv.7
Lv.7
Příspěvky: 30
Registrován: čtv 26. úno 2015 18:36:56
Dal poděkování: 41 poděkování
Dostal poděkování: 32 poděkování

Re: Průniky

Příspěvek od NemasZac » pát 05. dub 2019 20:50:09

Obrana na šíp snižuje dmg šípů skillem i hitem a odvrátit tělesný útok neznamená vyhnutí šípů, fakt mě překvapuje, jak dlouho musí někteří hrát, aby pochopili základní pojmy

Uživatelský avatar
qSTRoNgMANp
Lv.27
Lv.27
Příspěvky: 738
Registrován: ned 17. bře 2013 21:02:18
Dal poděkování: 435 poděkování
Dostal poděkování: 326 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Průniky

Příspěvek od qSTRoNgMANp » pát 05. dub 2019 21:20:46

Já fakt nechápu proč zminuje odvrátit telesny utok. :D však to je jasne, že to na sipy nefunguje ... :D
ObrázekqSTRoNgMANpObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
300k+ min Gen 2 109 LVL
Jinno
Mentál
FULL
4xP
P
P
Y/O
G2
2
ObrázekoSoSoObrázekObrázekObrázekObrázek Obrázek
3,7k+ min 145 LVL
Jinno
Mentál
FULL
4xP
G2

Uživatelský avatar
Dell
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 241
Registrován: pon 31. říj 2011 18:02:36
Bydliště: SVK
Dal poděkování: 9 poděkování
Dostal poděkování: 216 poděkování

Re: Průniky

Příspěvek od Dell » pát 05. dub 2019 23:06:03

Někdy v roce 2013-2014 dostali chary na blízko poprvé ránu. Pak se snížila obrana kosti na 20% co ubralo opět na výdrži nikoli všech stejně ...ale hlavně charum co byli nuceni jít do přímého boje. Lidi začali hledat lehčí variantu a to dálkové postavy...50% lidí co hráli pravidelně za postavy na blízko (War, ninja) přešlo na šamany, archery a samozřejmě BM.

Definitivní tečka byl královský systém, kde hodnota CB udělala z válek hlavní důvod proč tam chodit. A i ten zbytek charu na blízko přešlo do lehčí cesty a to dělat dálkově chary i když je třeba ani nebavilo za ty postavy hrát (víme jak je to s přidělováním CB za zabití).

To byl pro mě konec vycházek do war protože pojem WAR RÍŠÍ se změnil na běhání, utíkání a lovení CB jednotlivců. A bohužel postava na blízko už delší dobu nemá ve war co dělat. Nevyváženost útoků, obran při stylech bojů všech postav dlouhodobě zvýhodňuje dálkové postavy.

O téhle situaci jsem psal už v roce 2013. Kdo chce si to najde. V dobách když jsem chodil do war já (před královským systémem) byli tihle rádoby "králové a bojovníci o CB nikoli o výsledek říše" spíš na spodních příčkách v umístění a nebo ani nebyli a neuvěříte 90% z nich hrálo za postavy na blízko.
Snad se tu ještě dožiju změny v podpoře charu na blízko jako je Aura, Dagger, WP.

Jak kdysi WP se zruškem. Kdo chtěl CB udělal WP. Pak změna v přidělování CB za zabití. Změna počtu CB podle Lvl kde v roce XY pan SCRIPT psal že rozdíl mezi lvl 145 a 150 je jen dočasný a změní se to, tak si uděláme jen lvl 145. Po 4-5 letech gratulace. No a momentálně jsou to dýkolukaři jak kdysi. Jenomže tehdy hráli postavy na blízko a tyhle individua jsme si věděli uhlídat a byla to lovná zvěř. Bohužel teď po všech těch "GO dálkových updatech" nemá tohle kdo dělat a dýkolukař nebude lovit dýkolukaře, stejně tak jako healer healera. Protože z toho žádne CB.

Nejlepší jak bojovat s nevyváženosti hry je tuhle nevyváženost využívat nebo ignorovat a prostě se toho neúčastnit a mít klidné hraní :up:

Uživatelský avatar
qSTRoNgMANp
Lv.27
Lv.27
Příspěvky: 738
Registrován: ned 17. bře 2013 21:02:18
Dal poděkování: 435 poděkování
Dostal poděkování: 326 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Průniky

Příspěvek od qSTRoNgMANp » pát 05. dub 2019 23:11:02

Dell píše: pát 05. dub 2019 23:06:03
Někdy v roce 2013-2014 dostali chary na blízko poprvé ránu. Pak se snížila obrana kosti na 20% co ubralo opět na výdrži nikoli všech stejně ...ale hlavně charum co byli nuceni jít do přímého boje. Lidi začali hledat lehčí variantu a to dálkové postavy...50% lidí co hráli pravidelně za postavy na blízko (War, ninja) přešlo na šamany, archery a samozřejmě BM.

Definitivní tečka byl královský systém, kde hodnota CB udělala z válek hlavní důvod proč tam chodit. A i ten zbytek charu na blízko přešlo do lehčí cesty a to dělat dálkově chary i když je třeba ani nebavilo za ty postavy hrát (víme jak je to s přidělováním CB za zabití).

To byl pro mě konec vycházek do war protože pojem WAR RÍŠÍ se změnil na běhání, utíkání a lovení CB jednotlivců. A bohužel postava na blízko už delší dobu nemá ve war co dělat. Nevyváženost útoků, obran při stylech bojů všech postav dlouhodobě zvýhodňuje dálkové postavy.

O téhle situaci jsem psal už v roce 2013. Kdo chce si to najde. V dobách když jsem chodil do war já (před královským systémem) byli tihle rádoby "králové a bojovníci o CB nikoli o výsledek říše" spíš na spodních příčkách v umístění a nebo ani nebyli a neuvěříte 90% z nich hrálo za postavy na blízko.
Snad se tu ještě dožiju změny v podpoře charu na blízko jako je Aura, Dagger, WP.

Jak kdysi WP se zruškem. Kdo chtěl CB udělal WP. Pak změna v přidělování CB za zabití. Změna počtu CB podle Lvl kde v roce XY pan SCRIPT psal že rozdíl mezi lvl 145 a 150 je jen dočasný a změní se to, tak si uděláme jen lvl 145. Po 4-5 letech gratulace. No a momentálně jsou to dýkolukaři jak kdysi. Jenomže tehdy hráli postavy na blízko a tyhle individua jsme si věděli uhlídat a byla to lovná zvěř. Bohužel teď po všech těch "GO dálkových updatech" nemá tohle kdo dělat a dýkolukař nebude lovit dýkolukaře, stejně tak jako healer healera. Protože z toho žádne CB.

Nejlepší jak bojovat s nevyváženosti hry je tuhle nevyváženost využívat nebo ignorovat a prostě se toho neúčastnit a mít klidné hraní :up:
Koenčně to někdo sepsal do smysluplné podoby, co jsem chtěl říct já. Děkuji !
ObrázekqSTRoNgMANpObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
300k+ min Gen 2 109 LVL
Jinno
Mentál
FULL
4xP
P
P
Y/O
G2
2
ObrázekoSoSoObrázekObrázekObrázekObrázek Obrázek
3,7k+ min 145 LVL
Jinno
Mentál
FULL
4xP
G2

Hakan
Lv.23
Lv.23
Příspěvky: 420
Registrován: sob 26. čer 2010 21:41:01
Dal poděkování: 7 poděkování
Dostal poděkování: 286 poděkování

Re: Průniky

Příspěvek od Hakan » sob 06. dub 2019 0:38:22

Myslím, že podpory blízkových charů se nedočkáš, to by zase dálkové kterých je tu momentálně 10x více by si stěžovali a v převaze by uspěli. Pár let zpět tu s lukem běhal Neos, Mansari a občas Tomek ale jelikož po nich neustále chodili auráci a daggerové tak je to za pár válek přestalo bavit a protože byli neustále taháni a už nedávali tolik CB.
Hezky popořadě.

Války byly vyrovnané co se týká charakterů tak i jejich zaměření. Pak přišly do hry talismany. Hráči hrající za WP zjistili, že najednou berou zruškem nějak hodně i přes veškeré obrany. Tak jich začalo přibývat. Z méhlo pohledu byl otravný jen ten počet WP se zruškem, dmg byl až druhý neboť pořádné DMG na zruško měli jen ti, co od počátku za to WP hráli. Tahle éra trvala tak 3-4 měsíce tuším, a psala se druhá půlka roku 2012.
Krátce po příchodu HG, kdy se prvním WP hráčům podařilo získat trnové meče s vyšší + se najednou rozhodlo, že zrušit kouzlo bere moc a tak se zavedly obrany. Výsledek - postupné ubývání WP surů až do dnešního dne, kdy jich tam je když dobře tak 5. Těchto 5 odvážlivců si dohromady odnese asi polovinu CB co má nejlepší hráč ve válce, přitom udělali daleko větší práci.

Další rána nejen pro WP ale celkově blízkové chary byla změna kostí na obranu schopek. Na jednu stranu se zvyšoval útok ve zbraních ale snižovala se obrana. To vedlo k tomu že, daggerové, WP, auráci, kteří tvořili po mapách hloučky ve které se tváři v tvář setkali na blízko bojovníci všech 3 říši a po minutovém boji vzešla jedna říše vítězně a postupovala dále, začali ubývat, a dělat si postavy na dálkový boj. V dnešní době auráků a ninjů s dýkama napočítáme tak maximálně 10 když se zadaří.
Tady se začali objevovat poprvé dýkolukaři, ale jen pár a za chvíli je to přestalo bavit, protože stále ještě do war chodil celkem obstojný počet hráčů s postavama na blízko.

Další změna tentokrát pro příděl CB a opět se dotknul hlavně postav, které chodili do chumlů a to, že za sekání a "doražení" již mrtvého nepřítele se přičtou CB tomu, kdo dal poslední jeho HP nikoli dorážecí ránu (kdo si pamatuje ví jak to myslím). Tudíž se opět raději hráči schovali za dálkvé postavy, které kouzlí neustále a tudíž mají daleko větší šanci na tu poslední ránu, neboť kouzla u těchto postav, z vyjímkou archera, se nabíjí opravdu rychle.
Další taková nepříjemná věc byl královský systém. Ať už zvolení krále dle CB, tak tréninkové sloupy

No a jeden z posledních úderů pro blízkové chary bylo omezení použití lektvarů z hub
6.11.2012 - Zrušit kouzlo přesunuto do "škatulky" MAGICKÉ KOUZLA
1.10.2013 - snížení účinnosti Náramku z dračí kosti z původních 30% na 20% obranu proti schopnostem
2.11.2015 - Královský systém
a houbové elixíry už ani nevím kdy se měnily, přestal jsem sledovat.

Všechny změny týkající se PvP buď přímo nebo nepřímo zapříčinily, že se opět vrátili dýkolukaři s daleko větší silou, neboť můžou mít průmkové talíky (to tenkrát moc nešlo, protože mapa byla vzácnost) ubylo jim postav které je budou tahat a tak si tu budou spokojeně střílet dál, dokud někoho nezačne štvát tenhle systém a se skupinkou se nedomluví, že se vrátí zpět k blízkovým postavám. Hauk

PS: Samozřejmě že úbytek nezapříčinily jen změny v systému, ale taktéž časová vytíženost v realu nebo prostě hraní jiných her, nebo ignorování veškerého PvP z výše psaných důvodů
Hauk Hauk
SBOHEM

LycousOriginal
Lv. 11
Lv. 11
Příspěvky: 75
Registrován: sob 21. črc 2018 5:50:35
Dal poděkování: 2 poděkování
Dostal poděkování: 36 poděkování

Re: Průniky

Příspěvek od LycousOriginal » sob 06. dub 2019 9:09:11

Hakan píše: sob 06. dub 2019 0:38:22 Myslím, že podpory blízkových charů se nedočkáš, to by zase dálkové kterých je tu momentálně 10x více by si stěžovali a v převaze by uspěli. Pár let zpět tu s lukem běhal Neos, Mansari a občas Tomek ale jelikož po nich neustále chodili auráci a daggerové tak je to za pár válek přestalo bavit a protože byli neustále taháni a už nedávali tolik CB.
Hezky popořadě.

Války byly vyrovnané co se týká charakterů tak i jejich zaměření. Pak přišly do hry talismany. Hráči hrající za WP zjistili, že najednou berou zruškem nějak hodně i přes veškeré obrany. Tak jich začalo přibývat. Z méhlo pohledu byl otravný jen ten počet WP se zruškem, dmg byl až druhý neboť pořádné DMG na zruško měli jen ti, co od počátku za to WP hráli. Tahle éra trvala tak 3-4 měsíce tuším, a psala se druhá půlka roku 2012.
Krátce po příchodu HG, kdy se prvním WP hráčům podařilo získat trnové meče s vyšší + se najednou rozhodlo, že zrušit kouzlo bere moc a tak se zavedly obrany. Výsledek - postupné ubývání WP surů až do dnešního dne, kdy jich tam je když dobře tak 5. Těchto 5 odvážlivců si dohromady odnese asi polovinu CB co má nejlepší hráč ve válce, přitom udělali daleko větší práci.

Další rána nejen pro WP ale celkově blízkové chary byla změna kostí na obranu schopek. Na jednu stranu se zvyšoval útok ve zbraních ale snižovala se obrana. To vedlo k tomu že, daggerové, WP, auráci, kteří tvořili po mapách hloučky ve které se tváři v tvář setkali na blízko bojovníci všech 3 říši a po minutovém boji vzešla jedna říše vítězně a postupovala dále, začali ubývat, a dělat si postavy na dálkový boj. V dnešní době auráků a ninjů s dýkama napočítáme tak maximálně 10 když se zadaří.
Tady se začali objevovat poprvé dýkolukaři, ale jen pár a za chvíli je to přestalo bavit, protože stále ještě do war chodil celkem obstojný počet hráčů s postavama na blízko.

Další změna tentokrát pro příděl CB a opět se dotknul hlavně postav, které chodili do chumlů a to, že za sekání a "doražení" již mrtvého nepřítele se přičtou CB tomu, kdo dal poslední jeho HP nikoli dorážecí ránu (kdo si pamatuje ví jak to myslím). Tudíž se opět raději hráči schovali za dálkvé postavy, které kouzlí neustále a tudíž mají daleko větší šanci na tu poslední ránu, neboť kouzla u těchto postav, z vyjímkou archera, se nabíjí opravdu rychle.
Další taková nepříjemná věc byl královský systém. Ať už zvolení krále dle CB, tak tréninkové sloupy

No a jeden z posledních úderů pro blízkové chary bylo omezení použití lektvarů z hub
6.11.2012 - Zrušit kouzlo přesunuto do "škatulky" MAGICKÉ KOUZLA
1.10.2013 - snížení účinnosti Náramku z dračí kosti z původních 30% na 20% obranu proti schopnostem
2.11.2015 - Královský systém
a houbové elixíry už ani nevím kdy se měnily, přestal jsem sledovat.

Všechny změny týkající se PvP buď přímo nebo nepřímo zapříčinily, že se opět vrátili dýkolukaři s daleko větší silou, neboť můžou mít průmkové talíky (to tenkrát moc nešlo, protože mapa byla vzácnost) ubylo jim postav které je budou tahat a tak si tu budou spokojeně střílet dál, dokud někoho nezačne štvát tenhle systém a se skupinkou se nedomluví, že se vrátí zpět k blízkovým postavám. Hauk

PS: Samozřejmě že úbytek nezapříčinily jen změny v systému, ale taktéž časová vytíženost v realu nebo prostě hraní jiných her, nebo ignorování veškerého PvP z výše psaných důvodů
Hauk Hauk

Haki ono více méně, když tam jde nějaké WP, tak je to tak maximálně opička na zrušit kouzlo, borci tam jen stojí/utíkají a hází celou válku zruško, absolutně nikdo za ně nehraje na cbčka a wpčka tam právě musí chodit, aby ti co mají luk s průniky mohly průnikovat pěkně do téměř všech zrušených lidí a to když se tam sejde z red těch wpček více, tak je to tam všechno zrušené a průnikáři si jedou prostě to svoje, kolikrát se mi stalo, že do mě lítaly šípy i od 4 průnikářů naráz, hold jakmile máš zruško, tak jsou ti s průmkama tak hloupý, že tě nakliknou drží mezerník ty za blízkovou postavu musíš poodběhnout co nejdál (mimo jejich range) a když máš štěstí, nechají tě být v horším případě na tobě mají pořád ten mezerník a když se vzdálíš zase tě doběhnou a jedou tě pořád, to jsou ti opravdu dost hloupý.

Hold asi se zde nechce, aby postavy na blízko měly stejné výhody, jako právě zmiňované postavy na dálku. Dokonce bych udělal i ty kosti co jsou nyní 20% odolnost vůči schop, bych předělal jen blízkým postavám (aurák,wp,dagger,mentál,dračí šaman) na 30% jak to bylo dříve, aby se tam trošku ta propast ztratila mezi dálkovýma a blízkýma postavama, ale už tady vidím ty lamky, jak by se jim to nelíbilo, že by se jim mohly blízké postavy začít vyrovnávat.

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ KerkyzAfterky « čtv 12:03 am »
Nonepovideeej píše: @KerkyzAfterky,  Velikonoční event začne pravděpodobně až v pondělí, jelikož sv. Patrik končí až v neděli
To se mi moc nezdá, když je v pátek veký pátek :D ale nechame se překvapit
@ Nonepovideeej « stř 10:14 pm »
@KerkyzAfterky,  Velikonoční event začne pravděpodobně až v pondělí, jelikož sv. Patrik končí až v neděli
@ KerkyzAfterky « stř 10:06 pm »
Krasny večer přeji. Když se přesunula udržba na pátek, můžeme očekavat ty velikonoce až v pátek, nebo to pro nás máte nachystane už na zítřek? :)
@ Relly « stř 11:32 am »
@Hakan,  Tak lidi se už asi naučili, ze ranní arény ve všední dny nema smysl zkoušet.
@ Hakan « stř 9:58 am »
20s před zahájením arény, docela nápor https://ctrlv.cz/wile
@ FugasBoss « ned 9:48 am »
nefunguje přihlášení na web hry
@ Mionix « ned 9:45 am »
@RAMHH:-) nemáte zač, jak jsem koupil, tak jsem předal. :-)
@ RAMHH « ned 9:42 am »
@Mionix,  Díky za vysvětlení. Já myslel, že to bude systém podobný válkám, tudíž by blokoval vstup po celou dobu invaze, když už tam vstoupil za jinou říši. Tomuto se dá vyhnout relogem, takže s tím takový problém nemám, nakonec.
@ Mionix « ned 8:43 am »
@RAMHH,  "mnu nesmí mít lognuté dvě říše naráz je tam právě systém, aby nemohli farmit cb sami na sobě takže poud měl lognuto jedno co vstoupilo do invaze, enchal to lognuté a naportil si do invaze jinou říši, tak ho to koplo do vězení kdyby to odhlásil mohl by"
@ RAMHH « sob 8:38 pm »
Je v invazi nějaký systém, co dá hráče, který si jde za prohranou říši spawnout špióna vítězné říše, do vězení? Protože jestli opravdu ano, tak to je snad ještě větší nesmysl, než tlačit lidi do "PvP" akce na čtení spellů dropem z mobek..
@ Beauty « čtv 8:54 am »
Děkuju
@ Saggitarius « čtv 8:53 am »
9:00 až cca 9:20 (dnes jen ladění změn v eventu a pár drobností)
@ Beauty « čtv 8:36 am »
Od-do je údržba, prosím?
@ Takashiro « ned 11:58 pm »
Takashiro píše: jak sa zbavim toho maleho vaku z inventara bol som nabrať tu vodu prešiel som bludište a nič,
tak bolo treba prvy krat urobit ten quest aby som sa zbavil toho vaku, az potom tam dalo tu moznost
@ Relly « ned 8:47 pm »
@TheDobbyk,  Když z těch všech adminů jsou aktivní tak 1-2, tak ano. Počkáš si. Taky nechápu, že se tu platí GMka (SDčkama) za nic, ale prostě ekura.
@ Takashiro « ned 4:49 pm »
jak sa zbavim toho maleho vaku z inventara bol som nabrať tu vodu prešiel som bludište a nič,
@ TheDobbyk « ned 2:31 pm »
Ahoj, je možne že se reši jeden prípad už vic jak mnesic.. A na ticket sem nedostal odpoveď. Pripad je natolik rozsahly ze bylo poskodzenych vice lidi.. Ale nic se s tim nedela a ja mam vse pozastavene...
@ Clusive « pát 6:56 pm »
ShienZhao píše: Zdravím. Chci se zeptat, jestli se nepřemýšlelo o změně barev při eventovych kloboucich. Né každému se hodí zelená barva, když je v dnešní době možné obarvit zbraň a brnění. Jasný nemusím to kupovat a nosit, ale změna by byla fajn a dokázal bych si poté představit ze lidi budou více kupovat klobouky a nosit je, ještě když jsou na 60 dni. Dokázal bych si představit pomoci barvy nebo něčeho klobouk obarvit, ale asi je sci-fi ze? :kekw:
Nápad to není špatný, ale to už by nebyla v tom případě barva spojená s tímto eventem (zelená).
@ Davisss « pát 3:11 pm »
Ahoj, kde dropnu věci na palici na hady prosím? Díky
@ RAMHH « čtv 11:00 pm »
@gagefranjo,  Ja bych spise uvital slibene levelovani schopnosti na P1+ bez zabijeni niceho, protoze jako PvM hrac jsem jen koristi pri invazi :D A nebo alespon neslibeny revisit nesmyslnych spellu u daggera a mentala :)
@ gagefranjo « čtv 8:08 pm »
Když jsme u těch barev, kdy se plánuje přidat barvení na zbraně mimo chitinky. Jestli se nepletu, tak to víc jak před rokem bylo slibeno k barvám chitin zbraní
@ ShienZhao « čtv 8:00 pm »
Zdravím. Chci se zeptat, jestli se nepřemýšlelo o změně barev při eventovych kloboucich. Né každému se hodí zelená barva, když je v dnešní době možné obarvit zbraň a brnění. Jasný nemusím to kupovat a nosit, ale změna by byla fajn a dokázal bych si poté představit ze lidi budou více kupovat klobouky a nosit je, ještě když jsou na 60 dni. Dokázal bych si představit pomoci barvy nebo něčeho klobouk obarvit, ale asi je sci-fi ze? :kekw:
@ qSTRoNgMANp « čtv 9:38 am »
Pokud ti nepujde Wine, tak to ani neřeš. Taky mě zaskočil Microsoft s rozhodnutím ukončení podpory Win 10, kde osobně Win 11 mi nefunguje, tak jak já potřebuji a je spíše user friendly, ale už ne programator friendly. :D Síťová nastavení jsem si musel udělal na zástupce na plochu, celkově je to pro mě krok zpět.
@ Mionix « stř 6:03 pm »
@schvarz:up: hlavně z nás to nikdo neovládá, nemá, tak že i případná podpora by byla nulová.
@ schvarz « úte 10:17 pm »
Na jako vážně, podle průzkumu Steamu tvoří uživatelé Linuxu (jako hlavního OS) zhruba 2% celkové populace. Přepsat 20 let starou CPP aplikaci, aby podporovala UNIXové operační systémy, je absurdně náročné. A finanční zisk by z tohonejspíš žádný nebyl, takže by to víceméně byla práce vniveč. Kdyby se to psalo odznovu, tak by to dávalo smysl, ale takhle ne.
@ schvarz « úte 10:15 pm »
Vote: rename na Dutohlav
@ Mionix « úte 5:12 pm »
@Skullhlav,  Win 10 bude fungovat i dál. Ne neuvažujeme, nikdo z nás Linux nemá a ani ho neovládá.
@ TomasFoxx « úte 4:18 pm »
@Skullhlav,  si myslíš že po tom co si tu furt předváděl se s tebou někdo bude bavit, protože ses vrátil po delší době? :D :D mazej a už nepiš
@ Skullhlav « úte 3:48 pm »
xxx
@ Suko201 « pon 12:36 am »
MoravskyPepin píše: Ona je nová karma P1+?
jo, já už mám P9, ale je to hardcore na další levely
@ MoravskyPepin « ned 9:33 pm »
Ona je nová karma P1+?
@ Cunter « ned 7:47 pm »
Kategória Všichni samozrejme, pekne by to ukázalo koľko hráčov robí generácie a atď
@ Cunter « ned 7:45 pm »
Taka otázočka nechcete do štatistik, kde je rebríček zakomponovať hráčov aj podľa generacii ? lebo takto je to tam stale len podľa levelov ....
@ MoCKeR « ned 1:46 pm »
Aby si sa mohol sťažovať jak sa ti zle nerdi 0 bez se vyvetrat valec
@ Lejno « ned 11:10 am »
Je nejaké vysvetlenie, prečo sa na mole napr na CH3 spawnu 3 skupinky na jednej strane a až po 10 sekundách 3 skupinky na strane druhej a napr na CH2 sa všetkých 6 spawne naraz ? Dakujem
@ Skullhlav « ned 10:19 am »
Zdravím, dlouhé době. Nevím kolik lidí tady má starý počítač a jelikož příští rok na podzim bude ukončena podpora win 10 . Neuvažovalo vedení zajistit fungování na Linuxu?
@ schvarz « pát 6:26 pm »
.
@ schvarz « čtv 5:21 pm »
Já to hlásám roky, ničím se netajím. Za mě je po 14 letech serveru (11+ let karmy) na místě výrazně zkrátit dobu, kterou trvá tyhle "starší" věci dokončit. Tzn biolog (komplet) a karma. Takže budu fandit jakékoliv změně tímhle směrem.
@ Saggitarius « čtv 10:31 am »
Suko201 píše:
schvarz píše: @Suko201,  Hlasování ještě ani neskončilo, návrh zatím neprošel a pamatuj na to, že v současné době ranky 1-M1 by stále vyžadovaly 6h odevzdávání.
však kamo karma 1-M1 je nejvíc easy, když to děláš 2x denně máš to docela za krátkou dobu, nemůžou zas udělat vše snadnější. Ten návrh je perfektní, už tak ty vyšší karmy budou na kratší dobu, takže za mě je tato možnost top.
Můžeme, ale nemusíme.
@ Suko201 « čtv 10:29 am »
schvarz píše: @Suko201,  Hlasování ještě ani neskončilo, návrh zatím neprošel a pamatuj na to, že v současné době ranky 1-M1 by stále vyžadovaly 6h odevzdávání.
však kamo karma 1-M1 je nejvíc easy, když to děláš 2x denně máš to docela za krátkou dobu, nemůžou zas udělat vše snadnější. Ten návrh je perfektní, už tak ty vyšší karmy budou na kratší dobu, takže za mě je tato možnost top.
@ Saggitarius « čtv 10:24 am »
Ano, je to tam tak napsáno. Máme samozřejmě i další verze :D Viz tabulka kde se jedná o verzi A. Ale je to o diskuzi.
@ schvarz « čtv 3:01 am »
@Suko201,  Hlasování ještě ani neskončilo, návrh zatím neprošel a pamatuj na to, že v současné době ranky 1-M1 by stále vyžadovaly 6h odevzdávání.
@ Suko201 « stř 10:37 am »
Ten návrh je opravdu luxus. Hodně lidí si nemůže dovolit se přihlašovat každých 6h a díky tomu se karma dělala v roky, teď se to zlepší.. Opravdu skvělý nápad, děkujeme :-) Kdy by tento update cca vyšel?
@ Bisky « stř 9:26 am »
Prosím o hlasování v tomto návrhu. :inlove: viewtopic.php?f=59&t=124514
@ schvarz « úte 4:35 am »
Takashiro má pravdu, Ústav pro jazyk český uvádí "perfekcionista" jako jedinou správnou variantu. https://prirucka.ujc.cas.cz/?slovo=perfekcionista
@ Takashiro « pon 8:24 pm »
Máte zle napísane slovíčko u Makamita, píše sa to perfekcionista nie perfekcionalista :D
@ TomasFoxx « ned 3:24 pm »
hehe
@ TomasFoxx « ned 3:24 pm »
@RAMHH,  jejich problem, maj spolupracovat a chodit do válek
@ RAMHH « ned 12:43 pm »
@TomasFoxx,  Válka bez spawnů by byla hodně velká pecka, zvláště v té válce v létě, ve které tam za říši jdou 4 lidé.. :D
@ qSTRoNgMANp « ned 12:07 pm »
@Mionix,  Pat a Mat moves.
@ TomasFoxx « ned 11:13 am »
Já nad tím přemýšlel už ten první den a prostě jediný logický vysvětlení těch nerfů co zatím proběhly pro mě je to, že se saggi asi chystá prostě zrušit spawny ve válkách (takže války bez bufferů na spawnech) :D Proto taky takhle nerfuje průniky, proto do karmy přidává "požehnání", proto healnutí zruška.
@ Mionix « ned 11:10 am »
V pohodě. :-)
@ TomasFoxx « ned 11:10 am »
Rád bych no, bohužel asi není koho se zeptat, proto taky prudim tady tebe :D za což sorry, někde to ventilovat musim :D :D
@ Mionix « ned 11:09 am »
@TomasFoxx,  hele tak to musíš položit dotaz jinde. :-D Já PvP nedělám a ani se do nějakých změn nemontuji. Já nejsem kreativec.
@ TomasFoxx « ned 11:07 am »
@Mionix,  no to my všichni chápeme, že to byl záměr, nám jen nedochází, PROČ to byl záměr :D proč se ubírá dmg postavám, který jsou v těch válkách slabší :D
@ Mionix « ned 10:49 am »
@Lejno,  Ale snížení průniku ve válkách byl záměr, pro všechny. A jedno, zda má 9x prům, nebo výbavu jako Foxx.
@ Lejno « ned 10:40 am »
Doslova ti napisal, čo to znížilo a ako to ovplyvnilo ninje alebo aurakov, ktorí to hrali normálne na spelly 🤦
@ Mionix « ned 9:52 am »
@M3t0r1,  My jsme nic nezničili. Jen se změnil výpočet průniku a v PvP se jím bere méně.
@ M3t0r1 « ned 6:54 am »
Mionix píše: Napíši dnes poslední. Jeden mi psal ve hře, jak jsme mu zničili PvP výbavu. Jeho PvP bylo 9x průmka plus průniky kde to jde. Jestli si někdo myslí, že PvP je bez použití kouzel jen zaražený mezerník na klávesnici, tak se hodně spletl. To dle mého soukromého názoru není PvP.
Jasné pokojne zničte PvP výbavy postavené čisto na prúmkach, napríklad nastavte max hodnotu nad ktorú to prestane fungovať. Fox hovorí primárne o tom že to pokazilo game play aurákom a daggerom aj ktorý kúzlia v schop výbavách. Napríklad dagger ide niekoho vysólovať, hodí niekoľko sekov a následne kordy. Napríklad pred updatom 6x 2k sekom + 10k + 10k +10k kordy, výsledný dmg 42k. Po update dá sekom 6x 500 + 10k + 10k +10k kordy, výsledný DMG 33k. To isté auráci, seknutia nepoužívajú len na to aby prúnikovali, je štýl ich hry aj pri nosení schopiek. Dokážu si ma na nejakú chvíľu "odstaviť" pokiaľ sa im nabíja cooldown a aj tými sekmi mi dokázali dať znateľný DMG. Dnes to hráča len šteklí a čakám zaseknutý kým sa mu nenabije nejaký spell. Takže Mio pochop že nikto nevraví pokazili ste hru nám prúmkarom. Každý hovorí že ste to pokazili schop postavám ktoré majú gameplay postavený aj na sekoch.
@ RAMHH « sob 9:05 pm »
@MoravskyPepin,  Ne tak docela.. Myslim, ze Mionix mluvil o vybavach 9x prum, kde realne jedine kouzlo co za valku das je zamasko a pripadne ta nova skvela nesmrtelnost..

Who is chatting

offline Mionix 
offline Nebiros 
offline hern123 
offline noxforko 
offline schvarz 
offline tasik1